abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_159952204
registreer om deze reclame te verbergen
Ik blijf nog bij mijn eerste instinct Hanne. Ze zat wr in het kleinste (sleutel)groepje bij opdracht 1, en die reactie op 'ik ben de mol niet' ontkrachtte 't voor mij ook niet.
Maar 't blijft vooral door haar onbenullige eerste indruk met 'oh, ik ken de presentator van dit programma niet eens!'
pi_159952486
Maar waarom zou zij dan in hemelsnaam niet de vrijstelling hebben gepakt, dan zou ze 5000 euro uit de pot hebben gehaald en niemand die het haar zou kwalijk nemen.

Ik blijf bij Issabel, alhoewel ik weinig bevestigends zag deze aflevering en ze volgens mij door de groep ook aardig verdacht wordt.
pi_159952702
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:18 schreef Stranger het volgende:
Maar waarom zou zij dan in hemelsnaam niet de vrijstelling hebben gepakt, dan zou ze 5000 euro uit de pot hebben gehaald en niemand die het haar zou kwalijk nemen.
Ik denk dat de mol eerder zou proberen om een andere kandidaat te overtuigen om de vrijstelling te nemen, zoals bijvoorbeeld Cathy en Issabel hebben gedaan.
pi_159953044
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Redum het volgende:

[..]

Ik denk dat de mol eerder zou proberen om een andere kandidaat te overtuigen om de vrijstelling te nemen, zoals bijvoorbeeld Cathy en Issabel hebben gedaan.
Maar als dat niet zou lukken kon ze er makkelijk zelf voor gaan. Maar ja, dat is nu het leuke van dit programma/spel. Ik prefereer de Vlaamse Mol echt hoog boven widm. Hier gaat het ten minste nog om het spel, waardoor we op het eind op hints gewezen zullen worden waarvan we denken, oh, hebben we dat gezien? Of zijn er bij de Vlaamse Mol geen hints?
En leuk dat hier het survival aspect er lekker in zit, in plaats van terras naar hotel naar lounge bij widm.
't Echte en 't ware!
pi_159953185
Wat een enorm mooie 2e opdracht. Die eerste zat overigens ook geweldig in elkaar. Echt een uur genieten elke week <3
pi_159965830
Geweldige aflevering weer _O_

Ik hoopte stiekem wel dat iemand in het slachthuis moest overnachten :P
pi_159993086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:50 schreef BobW het volgende:
Geweldige aflevering weer _O_

Ik hoopte stiekem wel dat iemand in het slachthuis moest overnachten :P
Ik verwachtte het ook. Dat is het enige wat ik enigszins raar vind aan de Mol, het is af en toe zo wreed. Die verfbom bij Ruth, waar the hell was dat voor nodig? Dat zal een leuke terugblik worden.
't Echte en 't ware!
pi_159997981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik verwachtte het ook. Dat is het enige wat ik enigszins raar vind aan de Mol, het is af en toe zo wreed. Die verfbom bij Ruth, waar the hell was dat voor nodig? Dat zal een leuke terugblik worden.
Die verfbom moest er wellicht voor zorgen dat de andere kandidaten het moeilijker zouden vinden om Ruth zomaar weg te sturen, wat ook wel deels is gelukt.
pi_159998682
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik vind het juist mooi dat zulke dingen mogelijk zijn en ook daadwerkelijk gebeuren. In een gemiddeld programma kan die mogelijkheid er wel zijn, maar is de kans dat zo'n bom daadwerkelijk ontploft in de praktijk 0,01% ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160045524
Ze hebben wel erg toffe opdrachten :) ik begin het elke week wat meer te waarderen. :P
pi_160129300
Prima eerste opdracht weer vandaag. Ik heb het idee dat de mol in de taxi moet zitten bij deze opdracht.
pi_160131917
Aflevering 4:
pi_160133924
Topaflevering! Eerste opdracht was echt super, en de laatste ook typisch (wi)dm!

Ik besluit toch even lyrisch verder te gaan, haha. Dat shot met Don't cry for me Argentina! Wow, perfectie! Mooi stukje Molwerk in de taxi van Cathy. Ze hoefde alleen maar te anticiperen op de voorzetten van Gilles. Ik vond haar beredenering vrij sterk, alles kon prima slaan op dat kerkhof met Eva Peron. En dan Don't cry for me Argentina die het bij beide partijen afmaakt. Had ik al gezegd dat ik dat briljant vond?
De paardenrace is de perfecte blufopdracht, zoals we die in Nederland al in veel vormen voorbij hebben zien komen, met als hoogtepunten de veiling bij Inge Ipenburg en het kwartet bij Kees of Anne-Marie volgens mij. Ik had nit verwacht dat Hanne hem uiteindelijk zou hebben.
Goede afvaller, Issa vond ik niet erg boeiend en zorgde voor ruis op de radar. Ze was het toch niet, maar je bleef een oogje op haar houden. En wie zag met mij de megahint op het shirt van Cathy? Always Stay. Net als de Mol. Want die, hoeft nooit naar huis ;)

De Mol > Wie is de Mol voor mij.

[ Bericht 87% gewijzigd door Japepk op 22-02-2016 23:11:56 ]
't Echte en 't ware!
pi_160134185
Geweldige opdrachten weer, op het puntje van je stoel!
Het kan haast niet zo opzichtig zijn maar voor mij is het overduidelijk Cathy. Niet alleen de molstreken maar ook andere details. Zoals het avondje uit, waar iedereen aan de drank zat maar zij leek aan een flesje water te zitten. Als Mol zijnde is het natuurlijk niet handig om risico te lopen in licht aangeschoten toestand dingen te zeggen (bekennen) waar je later spijt van krijgt.

En dan nog de tekst op haar shirt tijdens de eliminatie. De eerste twee woorden lazen in het groot 'ALWAYS STAY' en dat is typisch iets voor De Mol. Die blijft altijd.

Wat speelde Hanne dat laatste spel aan tafel fantastisch, trouwens. Geen enkel moment gedacht dat ze de vrijstelling had. Iedereen behalve zij.
Mede daarom zou ze de perfecte Mol zijn.
En toch, Cathy, ze is een slordige Mol.
pi_160136196
Ik blijf lekker nog een weekje bij Hanne. Denk dat iedereen haar (heeft) onderschat.
Return December :')

(ook goud dat De Mol fb pagina dit deelde :D )

12705354_1685914591654927_1057482941225426085_n.png?oh=5027b78498d3765ebc2ae8ea88e3f084&oe=5754BAA7

[ Bericht 54% gewijzigd door Maartel op 23-02-2016 00:35:40 ]
pi_160136620
Dat Bruno 'iets van Magda en Hugo' wilde aanvragen terwijl dat de mollen van de eerste seizoenen waren is trouwens wel rg bijzonder..
pi_160138172
Ik zou Cathy toch wel een teleurstellende mol vinden. Ze is zo overduidelijk aan het mollen de hele tijd, dat het er veel te dik bovenop ligt. Maar misschien zijn wij als Nederlandse kijkers ondertussen zo getraind in het herkennen van molgedrag, dat we daar doorheen moeten kijken.
pi_160138201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Maartel het volgende:
Dat Bruno 'iets van Magda en Hugo' wilde aanvragen terwijl dat de mollen van de eerste seizoenen waren is trouwens wel rg bijzonder..
Verrek ja. :D
pi_160152073
Nee... Daar ging mijn mol.. Moet ik alles opnieuw bekijken.
pi_160153234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Maartel het volgende:
Ik had Bruno al uitgeschakeld omdat Ruth in aflevering 2 alleen met hem wilde praten, en er dus van uit ging dat zij op hem had ingezet.
Maar nu vind ik hem toch, met Gilles, het verdachtst.
pi_160154640
Ik heb mijn bedenkingen bij Gilles, Cathy, Bruno, en had het bij Isabelle.
Praktisch iedereen dus eigenlijk :')
Maar ik blijf zo lang ze er in zit in mijn Hanne tunnel.
pi_160160085
Stijn is het hoe dan ook niet, Thibaud ook niet. Gilles is volgens mij gewoon een zr gewiekste kandidaat. Bruno heeft met de radio toch een paar zeer goede suggesties gedaan, terwijl daar ook makkelijk gemold had kunnen worden. Magda en Hugo blijft apart, stel hij is de Mol zou het wel een sterke stunt zijn. Cathy heeft alle schijn tegen zich, maar stel zij is de Mol dan heeft ze dat bij de radio opdracht wel perfct gedaan.
't Echte en 't ware!
pi_160165544
Nu al 25k in de pot :') :D

Leuke aflevering weer!
pi_160170741
Afgelopen avond/nacht alle 4 de afleveringen gekeken. _O_
Geweldige opdrachten, WIDM is goed maar dit is toch wel hl erg tof.

Ik ga voor Cathy als mol, zeker na de kettingopdracht.
  woensdag 24 februari 2016 @ 15:20:21 #75
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160177216
Oprecht jammer dat wij hier in NL met B artiesten opgescheept zitten. Belgi. _O_
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')