abonnement Unibet Coolblue
pi_159952204
Ik blijf nog bij mijn eerste instinct Hanne. Ze zat wéér in het kleinste (sleutel)groepje bij opdracht 1, en die reactie op 'ik ben de mol niet' ontkrachtte 't voor mij ook niet.
Maar 't blijft vooral door haar onbenullige eerste indruk met 'oh, ik ken de presentator van dit programma niet eens!'
pi_159952486
Maar waarom zou zij dan in hemelsnaam niet de vrijstelling hebben gepakt, dan zou ze 5000 euro uit de pot hebben gehaald en niemand die het haar zou kwalijk nemen.

Ik blijf bij Issabel, alhoewel ik weinig bevestigends zag deze aflevering en ze volgens mij door de groep ook aardig verdacht wordt.
pi_159952702
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:18 schreef Stranger het volgende:
Maar waarom zou zij dan in hemelsnaam niet de vrijstelling hebben gepakt, dan zou ze 5000 euro uit de pot hebben gehaald en niemand die het haar zou kwalijk nemen.
Ik denk dat de mol eerder zou proberen om een andere kandidaat te overtuigen om de vrijstelling te nemen, zoals bijvoorbeeld Cathy en Issabel hebben gedaan.
pi_159953044
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:24 schreef Redum het volgende:

[..]

Ik denk dat de mol eerder zou proberen om een andere kandidaat te overtuigen om de vrijstelling te nemen, zoals bijvoorbeeld Cathy en Issabel hebben gedaan.
Maar als dat niet zou lukken kon ze er makkelijk zelf voor gaan. Maar ja, dat is nu het leuke van dit programma/spel. Ik prefereer de Vlaamse Mol echt hoog boven widm. Hier gaat het ten minste nog om het spel, waardoor we op het eind op hints gewezen zullen worden waarvan we denken, oh, hebben we dat gezien? Of zijn er bij de Vlaamse Mol geen hints?
En leuk dat hier het survival aspect er lekker in zit, in plaats van terras naar hotel naar lounge bij widm.
't Echte en 't ware!
pi_159953185
Wat een enorm mooie 2e opdracht. Die eerste zat overigens ook geweldig in elkaar. Echt een uur genieten elke week <3
pi_159965830
Geweldige aflevering weer _O_

Ik hoopte stiekem wel dat iemand in het slachthuis moest overnachten :P
pi_159993086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:50 schreef BobW het volgende:
Geweldige aflevering weer _O_

Ik hoopte stiekem wel dat iemand in het slachthuis moest overnachten :P
Ik verwachtte het ook. Dat is het enige wat ik enigszins raar vind aan de Mol, het is af en toe zo wreed. Die verfbom bij Ruth, waar the hell was dat voor nodig? Dat zal een leuke terugblik worden.
't Echte en 't ware!
pi_159997981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik verwachtte het ook. Dat is het enige wat ik enigszins raar vind aan de Mol, het is af en toe zo wreed. Die verfbom bij Ruth, waar the hell was dat voor nodig? Dat zal een leuke terugblik worden.
Die verfbom moest er wellicht voor zorgen dat de andere kandidaten het moeilijker zouden vinden om Ruth zomaar weg te sturen, wat ook wel deels is gelukt.
pi_159998682
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik verwachtte het ook. Dat is het enige wat ik enigszins raar vind aan de Mol, het is af en toe zo wreed. Die verfbom bij Ruth, waar the hell was dat voor nodig? Dat zal een leuke terugblik worden.
Ik vind het juist mooi dat zulke dingen mogelijk zijn en ook daadwerkelijk gebeuren. In een gemiddeld programma kan die mogelijkheid er wel zijn, maar is de kans dat zo'n bom daadwerkelijk ontploft in de praktijk 0,01% ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160045524
Ze hebben wel erg toffe opdrachten :) ik begin het elke week wat meer te waarderen. :P
pi_160129300
Prima eerste opdracht weer vandaag. Ik heb het idee dat de mol in de taxi moet zitten bij deze opdracht.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160131917
Aflevering 4:
pi_160133924
Topaflevering! Eerste opdracht was echt super, en de laatste ook typisch (wi)dm!

Ik besluit toch even lyrisch verder te gaan, haha. Dat shot met Don't cry for me Argentina! Wow, perfectie! Mooi stukje Molwerk in de taxi van Cathy. Ze hoefde alleen maar te anticiperen op de voorzetten van Gilles. Ik vond haar beredenering vrij sterk, alles kon prima slaan op dat kerkhof met Eva Peron. En dan Don't cry for me Argentina die het bij beide partijen afmaakt. Had ik al gezegd dat ik dat briljant vond?
De paardenrace is de perfecte blufopdracht, zoals we die in Nederland al in veel vormen voorbij hebben zien komen, met als hoogtepunten de veiling bij Inge Ipenburg en het kwartet bij Kees of Anne-Marie volgens mij. Ik had nóóit verwacht dat Hanne hem uiteindelijk zou hebben.
Goede afvaller, Issa vond ik niet erg boeiend en zorgde voor ruis op de radar. Ze was het toch niet, maar je bleef een oogje op haar houden. En wie zag met mij de megahint op het shirt van Cathy? Always Stay. Net als de Mol. Want die, hoeft nooit naar huis ;)

De Mol > Wie is de Mol voor mij.

[ Bericht 87% gewijzigd door Japepk op 22-02-2016 23:11:56 ]
't Echte en 't ware!
  ESF Reporter maandag 22 februari 2016 @ 23:07:58 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_160134185
Geweldige opdrachten weer, op het puntje van je stoel!
Het kan haast niet zo opzichtig zijn maar voor mij is het overduidelijk Cathy. Niet alleen de molstreken maar ook andere details. Zoals het avondje uit, waar iedereen aan de drank zat maar zij leek aan een flesje water te zitten. Als Mol zijnde is het natuurlijk niet handig om risico te lopen in licht aangeschoten toestand dingen te zeggen (bekennen) waar je later spijt van krijgt.

En dan nog de tekst op haar shirt tijdens de eliminatie. De eerste twee woorden lazen in het groot 'ALWAYS STAY' en dat is typisch iets voor De Mol. Die blijft altijd.

Wat speelde Hanne dat laatste spel aan tafel fantastisch, trouwens. Geen enkel moment gedacht dat ze de vrijstelling had. Iedereen behalve zij.
Mede daarom zou ze de perfecte Mol zijn.
En toch, Cathy, ze is een slordige Mol.
pi_160136196
Ik blijf lekker nog een weekje bij Hanne. Denk dat iedereen haar (heeft) onderschat.
Return December :')

(ook goud dat De Mol fb pagina dit deelde :D )



[ Bericht 54% gewijzigd door Maartel op 23-02-2016 00:35:40 ]
pi_160136620
Dat Bruno 'iets van Magda en Hugo' wilde aanvragen terwijl dat de mollen van de eerste seizoenen waren is trouwens wel érg bijzonder..
pi_160138172
Ik zou Cathy toch wel een teleurstellende mol vinden. Ze is zo overduidelijk aan het mollen de hele tijd, dat het er veel te dik bovenop ligt. Maar misschien zijn wij als Nederlandse kijkers ondertussen zo getraind in het herkennen van molgedrag, dat we daar doorheen moeten kijken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 23 februari 2016 @ 07:15:17 #68
87554 Cee
Welluk?
pi_160138201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Maartel het volgende:
Dat Bruno 'iets van Magda en Hugo' wilde aanvragen terwijl dat de mollen van de eerste seizoenen waren is trouwens wel érg bijzonder..
Verrek ja. :D
pi_160152073
Nee... Daar ging mijn mol.. Moet ik alles opnieuw bekijken.
pi_160153234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Maartel het volgende:
Dat Bruno 'iets van Magda en Hugo' wilde aanvragen terwijl dat de mollen van de eerste seizoenen waren is trouwens wel érg bijzonder..
Ik had Bruno al uitgeschakeld omdat Ruth in aflevering 2 alleen met hem wilde praten, en er dus van uit ging dat zij op hem had ingezet.
Maar nu vind ik hem toch, met Gilles, het verdachtst.
pi_160154640
Ik heb mijn bedenkingen bij Gilles, Cathy, Bruno, en had het bij Isabelle.
Praktisch iedereen dus eigenlijk :')
Maar ik blijf zo lang ze er in zit in mijn Hanne tunnel.
pi_160160085
Stijn is het hoe dan ook niet, Thibaud ook niet. Gilles is volgens mij gewoon een zéér gewiekste kandidaat. Bruno heeft met de radio toch een paar zeer goede suggesties gedaan, terwijl daar ook makkelijk gemold had kunnen worden. Magda en Hugo blijft apart, stel hij is de Mol zou het wel een sterke stunt zijn. Cathy heeft alle schijn tegen zich, maar stel zij is de Mol dan heeft ze dat bij de radio opdracht wel perféct gedaan.
't Echte en 't ware!
pi_160165544
Nu al 25k in de pot :') :D

Leuke aflevering weer!
pi_160170741
Afgelopen avond/nacht alle 4 de afleveringen gekeken. _O_
Geweldige opdrachten, WIDM is goed maar dit is toch wel héél erg tof.

Ik ga voor Cathy als mol, zeker na de kettingopdracht.
  woensdag 24 februari 2016 @ 15:20:21 #75
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160177216
Oprecht jammer dat wij hier in NL met B artiesten opgescheept zitten. België. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_160184222
Alleen ik vind het zo raar/jammer dat de groep steeds oneerlijk opgedeeld wordt en er dan een stel een beetje een flutopdracht moeten doen, zoals met de shirts of het voetbalstadion. Er is dan echt compleet 0 raakvlak met de andere opdracht of de rest van de groep. De opdracht waarbij Hanne en die blonde vrouw (ben haar naam kwijt, de vloog er vorige week uit) dat parcours moesten volgen en telkens als ze de draad raakten dat alarm afging was dan weer wél sterk.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:47:57 #77
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_160239762
Ik heb de afleveringen deze week ook even allemaal gekeken en het is leuk! Echt heerlijk om het echte schoolreisje gevoel te krijgen!
Stijn zou het nog wel eens ver kunnen schoppen, met zijn follow the money :Y
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  zondag 28 februari 2016 @ 16:33:00 #78
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160287629
Aflevering 1 gezien. Best wel goed :P
Isn't it ironic, don't you think
pi_160306450
2 afleveringen gezien. Ik vond Gilles slecht acteren toen hij hoorde dat hij mocht blijven, hij is voorlopig mijn mol. Tweede mol: die huisvrouw die zo langzaam fietste.

Perfecte wieisdemolformule, met onze muziek erbij zou het helemaal top zijn. Ik vind het alleen wel een brutaal groepje, met dat constante fuck-geroep, zelfs in bijzijn van de dominee.
pi_160324088
Het begint weer :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160327493
Aflevering 5:

  ESF Reporter maandag 29 februari 2016 @ 23:02:33 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_160329121
Zo, dat was 'm weer. :) Opdrachten waren niet zo spectaculair als vorige keren maar zeker nog spannend. Ik momenteel echt geen idee wie De Mol kan zijn. Ze kunnen het allemaal net zo goed wel als niet wezen. Meeste verdenking ligt nu toch op Cathy en Bruno.
pi_160329892
Bruno is aanzienlijk gestegen. De Mol wilde natuurlijk gaan proeven, zo kon je mogelijk ál het geld wegsaboteren. Het pleit vóór hem (of tegen, afijn) dat hij door de regie gestuurd werd, en dat hij het rode poortje halen bij het afschieten. Stijn kan weleens gaan winnen, voor mij is hij echt níet de Mol, en hij houdt zich goed tussen de overige karakters.
't Echte en 't ware!
pi_160330823
Ik blijf nog even bij Hanne maar Bruno wordt een flinke tweede. Bij het proeven vond ik 'm vooral heel erg sturend met zijn 'jij vindt dat deze wijn het niet is, hè?'. Alles bij Thibaud neerleggen maar ondertussen zo wel op een fout antwoord afsturen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 13:36:22 #85
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160338852
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Top aflevering weer, vooral die eerste opdracht was erg spannend om naar te kijken. Wat zat dat weer slim in elkaar, zowel qua uitvoering als hoe het in beeld was gebracht met de helm-cams en de shots op,die zenuwstang. :D Ik merk dat ik vergeleken met onze versie hier meer kijk naar hoe de opdrachten worden uitgevoerd, hoe de kandidaten onderling met elkaar omgaan en veel minder bezig ben met het zoeken naar mol-acties en hints.

Vandaar dat ik echt geen flauw idee heb wie het zou kunnen zijn. Cathy ligt er te dik op en iedereen verdenkt Thibaud, dus het zou wellicht Issabel of Gilles kunnen zijn.

Dit heb ik ook! Hoewel er wel "El Topo" op een muurtje bij de paintballopdracht stond, dus mijn aandacht was meteen gewekt :+ Maar er stond niet echt één kandidaat bij :P

Ooohh ik ben gisteren begonnen met kijken, wat vind ik het tof O+ Wat heerlijk duidelijk dat ze de opdrachten altijd nog even voor óns ook uitleggen, met duidelijk overzicht van de opdracht, zodat dáár geen verwarring over ontstaat. Ik kijk het ook veel rustiger dan WIDM :D

Het heeft wel even geduurd voor ik alle namen kende, dat scheelt wel met WIDM, hoewel ik nu van tevoren ook nog geen hardnekkige verdenkingen had :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_160338975
Moeten de kandidaten echt meteen na de executie naar huis zonder afscheid te nemen, of zal er nog gewoon een afscheidsmomentje zonder camera's zijn? :P

Ik merk wel dat de sfeer heel anders aanvoelt, veel informeler. Art is veel afstandelijker (wat ik ook wel wat vind hebben). Wat iemand hier eerder al zei: 't is eigenlijk net een schoolreisje.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 15:59:23 #87
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160342741
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 13:41 schreef Waterdrinker het volgende:
Moeten de kandidaten echt meteen na de executie naar huis zonder afscheid te nemen, of zal er nog gewoon een afscheidsmomentje zonder camera's zijn? :P

Ik merk wel dat de sfeer heel anders aanvoelt, veel informeler. Art is veel afstandelijker (wat ik ook wel wat vind hebben). Wat iemand hier eerder al zei: 't is eigenlijk net een schoolreisje.
Nouja, dat moment op de berg in aflevering 2 geloof ik, bewees het tegendeel. Blijkbaar toch veel mensen die náást het spel wel heel erg gedreven zijn op het vullen van hun mollenboekje :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_160346213
Bruno had flink kunnen mollen bij de schilderijen, ik blijf op Cathy zitten. :Y
pi_160351764
Het oude WIDM gevoel O+
pi_160353886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:01 schreef Maartel het volgende:
Ik blijf nog even bij Hanne maar Bruno wordt een flinke tweede. Bij het proeven vond ik 'm vooral heel erg sturend met zijn 'jij vindt dat deze wijn het niet is, hè?'. Alles bij Thibaud neerleggen maar ondertussen zo wel op een fout antwoord afsturen.
Bruno pakt wel vrij veel (onnodig) geld. Mijn gevoel zegt nog dat Gilles het is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 22:22:17 #91
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_160354055
Bruno vond ik tot deze aflevering verdacht, nu haalde hij persoonlijk onnodig geld binnen bij de schilderijen en bij het poortje. Ik heb geen idee eigenlijk wie de mol is :P
Leuke reeks tot nu toe wel :)
pi_160355748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:22 schreef noodgang het volgende:
Bruno vond ik tot deze aflevering verdacht, nu haalde hij persoonlijk onnodig geld binnen bij de schilderijen en bij het poortje. Ik heb geen idee eigenlijk wie de mol is :P
Leuke reeks tot nu toe wel :)
Tja, Bruno zat inderdaad steeds in de positie om 'iets' te verpesten. Maar waar hij mogelijkheden had waar Thibaud een voorzet deed (bij de schilderijen om het te laten mislukken) ging hij hier niet op in.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160360050
Het leek mij dat Gilles geoefend had met het schieten. Hij zat als mol op de perfecte plaats als schutter: de vrijstelling voor de mol en tevens geld uit de pot houden. Daarvoor mocht hij de tangramopdracht goed doen, wat hem uit de verdachtenhoek plaatst. Ideaal klusje voor de mol om zo'n tangramoefening van tevoren te leren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 02-03-2016 09:26:57 ]
  woensdag 2 maart 2016 @ 11:49:03 #94
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160363324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 06:50 schreef Loekie1 het volgende:
Het leek mij dat Gilles geoefend had met het schieten. Hij zat als mol op de perfecte plaats als schutter: de vrijstelling voor de mol en tevens geld uit de pot houden. Daarvoor mocht hij de tangramopdracht goed doen, wat hem uit de verdachtenhoek plaatst. Ideaal klusje voor de mol om zo'n tangramoefening van tevoren te leren.
Maar dan denk jij dat zijn moeder dus ook wist dat hij de mol was? Of gewoon dat hij de puzzel al kende, zodat hij haar betere aanwijzingen kon geven? Ik ben namelijk heel benieuwd of de familieleden van hun kandidaat wist of het wel of niet de mol was :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_160373208
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:49 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar dan denk jij dat zijn moeder dus ook wist dat hij de mol was? Of gewoon dat hij de puzzel al kende, zodat hij haar betere aanwijzingen kon geven? Ik ben namelijk heel benieuwd of de familieleden van hun kandidaat wist of het wel of niet de mol was :D
Moeder wist van niks natuurlijk. Misschien dat ze hem na deze opdracht is gaan verdenken.
Als hij het niet is, dan is het misschien Hanna. Wie kent niet Return to Sender? Zij zou een mol a la Susan Visser kunnen zijn, heel enthousiast en goed acterend.
pi_160384278
Wat een heerlijke aflevering weer..

Ik zit al helemaal in de Gilles tunnel.. Ideale positie voor de mol tijdens de tangram/schietopdracht om heel veel geld te pakken. *O*
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_160389145
miljaar! munne mol d'r uit zunne..

Ik had Thibaud de laatste 2 afleveringen niet veel verdachts meer zien doen, dus ik was al voorzichtig naar de Cathy/Hanne tunnel aan het schuiven. Ik denk dat het een van deze 2 dames is. Dat schilderij van Cathy was wel heel knullig, ook al werd het 'toevallig' wel goed geraden. Het schilderij van Hanne leek op een van de foute schilderijen, dus dat zou ook een goede molactie kunnen zijn.
pi_160389383
Waar kan je dit kijken als je geen televisie hebt? Via de site van Vier.be word ik geblokt
pi_160389464
quote:
5s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Anastasis het volgende:
Waar kan je dit kijken als je geen televisie hebt? Via de site van Vier.be word ik geblokt
Werkt die link hierboven niet? Bij mij nog wel in elk geval.. post nr 81
pi_160390634
quote:
5s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Anastasis het volgende:
Waar kan je dit kijken als je geen televisie hebt? Via de site van Vier.be word ik geblokt
Extensie Hola aan je browser toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')