abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 februari 2016 @ 14:51:51 #51
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_159622793
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gewoon heel graag geen kinderen willen. Dan lukt het echt wel om op tijd terug te trekken. Overigens betekent het niet dat je niet klaar mag/kan komen. Alleen niet in haar, maar erbuiten. Is net zo lekker hoor. Waarom zou dat minder lekker zijn? Klaarkomen is klaarkomen.
Jij bent overduidelijk geen man die wel eens is klaargekomen. :') Klaarkomen in een kut of op een gezicht is vet anders. Waarom anders niet gewoon fappen? Is toch ook klaarkomen?

Als je echt niet zwanger wil worden zoek je een chick die gewoon aan de anti conceptie zit.
Thinking about thinking of you.
pi_159625194
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gewoon heel graag geen kinderen willen. Dan lukt het echt wel om op tijd terug te trekken. Overigens betekent het niet dat je niet klaar mag/kan komen. Alleen niet in haar, maar erbuiten. Is net zo lekker hoor. Waarom zou dat minder lekker zijn? Klaarkomen is klaarkomen.
Daar zou ik niet op rekenen.
pi_159626382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zou ik niet op rekenen.
Lukt mijn vriend prima. ^O^ Die wil het echt niet.
pi_159626486
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:51 schreef shifto het volgende:

[..]

Jij bent overduidelijk geen man die wel eens is klaargekomen. :') Klaarkomen in een kut of op een gezicht is vet anders. Waarom anders niet gewoon fappen? Is toch ook klaarkomen?

Als je echt niet zwanger wil worden zoek je een chick die gewoon aan de anti conceptie zit.
Kom op zeg. :') Je kan toch wel ff terugtrekken voor het moment supreme? Dan condoom erom en er weer in en dan mag je klaarkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159627000
Een jaar of 9 geleden gebruikten mijn man en ik niet altijd middelen ter anticonceptie. We namen de periode waarin ik vruchtbaar zou zijn altijd ruim en gebruikten dan dus condooms. Op een keer hadden we een onwijs lekkere vrijpartij op een onveilig moment en ik liet hem in the heat of the moment binnen zonder condoom. Maar praktisch op het moment van penetratie realiseerde ik me dat we geen vierde kind wilden en heb ik hem gestopt om even later met condoom verder te gaan.
Toch bleek ik zwanger. Van een tweeling. :D

P.S.: ik ben zowel voor als na die vrijpartij nog nooit een druppel voorvocht tegengekomen.
Don't you love her madly?
pi_159643557
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Gewoon heel graag geen kinderen willen. Dan lukt het echt wel om op tijd terug te trekken.
Klopt , dat is een erg goede motivatie.

quote:
Overigens betekent het niet dat je niet klaar mag/kan komen. Alleen niet in haar, maar erbuiten. Is net zo lekker hoor. Waarom zou dat minder lekker zijn? Klaarkomen is klaarkomen.
Nou nee. In een kut klaarkomen voelt toch echt wel heel anders en veel lekkerder dan erbuiten klaarkomen Een mond is dan nog wel een goed alternatief op zich maar voelt toch ook weer anders.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Een jaar of 9 geleden gebruikten mijn man en ik niet altijd middelen ter anticonceptie. We namen de periode waarin ik vruchtbaar zou zijn altijd ruim en gebruikten dan dus condooms. Op een keer hadden we een onwijs lekkere vrijpartij op een onveilig moment en ik liet hem in the heat of the moment binnen zonder condoom. Maar praktisch op het moment van penetratie realiseerde ik me dat we geen vierde kind wilden en heb ik hem gestopt om even later met condoom verder te gaan.
Toch bleek ik zwanger. Van een tweeling. :D

P.S.: ik ben zowel voor als na die vrijpartij nog nooit een druppel voorvocht tegengekomen.
Jij heet Maria?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:08:31 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_159643642
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Kom op zeg. :') Je kan toch wel ff terugtrekken voor het moment supreme? Dan condoom erom en er weer in en dan mag je klaarkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh, op het moment supreme hem eruit halen en nog een condoom pakken en er om doen en er weer in.

No man is gonna do that.
Dan spuit ik je gezicht wel onder.
pi_159643750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Uhuh, op het moment supreme hem eruit halen en nog een condoom pakken en er om doen en er weer in.

No man is gonna do that.
Je moet het ook niet op het moment supreme doen maar ervoor. En ja dat doe ik ook wel eens.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 4 februari 2016 @ 09:17:43 #59
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_159643792
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je moet het ook niet op het moment supreme doen maar ervoor. En ja dat doe ik ook wel eens.
Dan kun je het net zo goed metee vanaf het begin met een condoom doen.
pi_159643874
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan kun je het net zo goed metee vanaf het begin met een condoom doen.
Condooms zijn kut dus zo kort mogelijk gebruiken is beter :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159644931
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Uhuh, op het moment supreme hem eruit halen en nog een condoom pakken en er om doen en er weer in.

No man is gonna do that.
Dan spuit ik je gezicht wel onder.
Daarom moet het ook vóór het moment supreme...

Gelukkig dat mijn vriend niet zo'n ongelofelijke zeur is en het prima lukt om 'm er op tijd uit te halen. Scheelt natuurlijk ook dat hij (in onze situatie) echt geen kinderen wil en zich heel goed beseft dat als je 'm erin laat er wel kans is op een kind.
pi_159645031
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan kun je het net zo goed metee vanaf het begin met een condoom doen.
Dat wil bij ons niet lukken. :')

Hij is slap zodra er een condoom omheen gaat. :')

En dan probeert hij 'm er ook nog slap in te duwen. :')___!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159646577
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat wil bij ons niet lukken. :')

Hij is slap zodra er een condoom omheen gaat. :')

En dan probeert hij 'm er ook nog slap in te duwen. :')___!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voorspel een hoop PM's jouw kant op binnen afzienbare tijd :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159646628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik voorspel een hoop PM's jouw kant op binnen afzienbare tijd :')
:(
quote:
user pmbox is vol.
fuuuuu
pi_159648482
Ik krijg een bobbel van sommige reacties die vrouwen hier plaatsen :9
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:03:27 #66
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159648567
Bijna nooit zaad bevatten is niet hetzelfde als nooit bevatten.
Dus het is, zoals in je eigen bron al aangegeven is schijnbaar, gelul dat je daar pertinent niet zwanger van kan worden. Dus nutteloos topic.
pi_159648607
Mijn mening is dat voorvocht riskant is. Als je persé niet zwanger wilt raken is zelfs een gedragen boxer riskant >:)
Weet je hoe lang die dingen kunnen blijven leven? Ik denk dat ze het bijvoorbeeld onder de voorhuid ook best een tijdje volhouden.

Don't mess with voorvocht.
Zolang er was is, is er leven.
pi_159649256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:05 schreef Dinus het volgende:
Mijn mening is dat voorvocht riskant is. Als je persé niet zwanger wilt raken is zelfs een gedragen boxer riskant >:)
Weet je hoe lang die dingen kunnen blijven leven? Ik denk dat ze het bijvoorbeeld onder de voorhuid ook best een tijdje volhouden.

Don't mess with voorvocht.
Buiten het lichaam overleeft sperma niet heel veel langer dan 5 tot 10 minuten.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:45:06 #69
53151 T42
Pinball Wizard
pi_159649632
Voor zingen de kerk uit gaan werkt perfect aldus een vriend die 2 ongewenste kinderen heeft
pi_159650397
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:01 schreef Metro2005 het volgende:

Jij heet Maria?

Nou...mijn naam heeft 7 letters en de letters die Maria vormen komen er wel in voor, ja O-)

Alle gekheid op een stokje; we hebben het 0,3 milliseconden onveilig gedaan en ik moet gewoon zwanger zijn geraakt van voorvocht.

Ben/was gewoon nogal vruchtbaar. Het kind ervoor is verwekt terwijl ik een spiraal had.
Don't you love her madly?
pi_159650477
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:11 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou...mijn naam heeft 7 letters en de letters die Maria vormen komen er wel in voor ja O-)

[..]

Nou...mijn naam heeft 7 letters en de letters die Maria vormen komen er wel in voor, ja O-)

Alle gekheid op een stokje; we hebben het 0,3 milliseconden onveilig gedaan en ik moet gewoon zwanger zijn geraakt van voorvocht.
Wel vervelend maar ook de pil en condooms zijn niet 100% veilig. Mijn werkgever heeft er 3 rondlopen die alle 3 dwars door de pil heen zijn gekomen en ook mijn vroegere overburen hebben 2 mooie dochters ondanks de pil. En gescheurde condoom verhalen kennen we denk ik ook allemaal genoeg :P
Niks is 100% veilig. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat het bij ons tot nu toe wel goed gaat , meer kan ik ook niet aangeven , alleen eigen ervaring :P :)

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:45 schreef T42 het volgende:
Voor zingen de kerk uit gaan werkt perfect aldus een vriend die 2 ongewenste kinderen heeft
De pil is 99,9% veilig en toch ken ik meerdere mensen die zwanger zijn geraakt ondanks dat ze aan de pil waren :+

Als je écht geen kinderen wilt en écht geen risico wilt lopen moet je er of een knoop inleggen of je piel er niet meer inhangen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159650990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik voorspel een hoop PM's jouw kant op binnen afzienbare tijd :')
None...
pi_159651333
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

None...
Je hebt geen fobo, dat verklaart een hoop :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159672579
Dan nu de hamvraag; Hoe lang blijft sperma ongeveer leven in de buis? En zouden er kerels zijn die dom genoeg zijn om te denken dat als ze eerst plassen, het dan weg is? En hoe eerlijk zou die meneer in kwestie zijn over zijn rokgedrag in overtuiging dat hij het uit heeft geplast? Gaat hij zeggen dat hij net gerukt heeft? Of toch niet? Heeft hij überhaupt gerukt? Of überhaupt niet gerukt?

Mijn mening is; Wie niet wil fokken moet niet gaan gokken.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 03:23:28 ]
pi_159677625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:31 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Buiten het lichaam overleeft sperma niet heel veel langer dan 5 tot 10 minuten.
Dat valt dan weer mee ;)
Zolang er was is, is er leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')