abonnement Unibet Coolblue
pi_159515200

Vanaf 25 september is een van de meest succesvolle talentenjachten ter wereld weer terug. Inmiddels zijn de opnames al achter de rug, maar moeten de kijkers nog even wachten wie er door zijn naar de volgende ronde en wie er überhaupt meedoen. Net als voorgaande seizoen is dat ook voor de coaches een verrassing. Wat dit jaar wel anders is, is de samenstelling van de coaches. Ilse deLange en Trijntje Oosterhuis hebben plaats moeten maken voor Anouk en Miss Montreal. Marco Borsato en Ali B zullen wel in hun (draaiende) stoel blijven zitten.

Poll: Wie wint The Voice of Holland 6?
Brace
Dave Vermeulen
Jennie Lena
Maan
Tussenstand:
SOONY
pi_159515256
Maan is ook geen totaal onbekende in de wereld van de media.
Haar vader schijnt veel connecties bij zowel SBS als RTL te hebben.
Dit is overigens wel een leuk stukje uit AD

quote:
Ze werd door menigeen al voorzichtig getipt voor het goud. Anouk was daar nog niet zo zeker van, zo zei ze tijdens een van de liveshows. ,,Het lukt je nog niet om de juiste hoeveelheid gevoel in een lied te verwerken. En je timing klopt niet. Verder is je uitspraak niet optimaal.'' Volgens tegeltjestekstenbedenker Borsato is mooie Maan hoe dan ook een 'ruwe diamant' die de komende jaren nog verder moet worden gepolijst. ,,Er liggen al meerdere nummer voor haar klaar'', aldus Marco. De zangeres heeft als een eigen, 7-koppige band For Tuned die behoorlijk aan de weg timmert, en belangrijke, superhandige contacten in de vaderlandse muziekbusiness. Zo werkte dit getalenteerde 'hemellichaam' al samen met Ton Dijkman (drummer in de band van Borsato, red.) en won ze met For Tuned de Radio 538 talentenjacht voor Warchild: de goededoelenorganisatie waarvoor Marco ambassadeur is.
pi_159515313
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:56 schreef hunter2011 het volgende:
Maan is ook geen totaal onbekende in de wereld van de media.
Haar vader schijnt veel connecties bij zowel SBS als RTL te hebben.
Dit is overigens wel een leuk stukje uit AD

[..]

Haar vader is regisseur bij de VARA en NTR.
pi_159515479
Een finale is altijd zo'n anti-climax. Winnaar wordt aangekondigd, en klaar. :{
pi_159515564
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:10 schreef mootie het volgende:
Een finale is altijd zo'n anti-climax. Winnaar wordt aangekondigd, en klaar. :{
Ik weet niet wat ze daarna anders nog zouden kunnen doen, maar snap je gevoel wel.
Al zit bij Nederlandse talentenjachten mijn anti-climax-gevoel vooral in het feit dat je van de winnaar meetal toch amper nog wat hoort. (En dan zegt zo'n Borsato ook nog 'volgens mij is dit pas het begin!' alsof het normaal gesproken vanzelfsprekend het einde van de rit is als je gewonnen hebt :') )
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 13:30:03 #6
368283 ato
pi_159515883
Ik mis bv de filmpjes als een kandidaat eruit gaat.

Overigens leuke meid Maan, zij kan aardig zingen.
Maar THE Voice is zij niet..

Ik vond dit seizoen, op de opmerkingen van Anouk na het zeer tegenvallen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_159518131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:30 schreef ato het volgende:

Ik vond dit seizoen, op de opmerkingen van Anouk na het zeer tegenvallen.
Dit dus.
pi_159518546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:56 schreef hunter2011 het volgende:
Maan is ook geen totaal onbekende in de wereld van de media.
Haar vader schijnt veel connecties bij zowel SBS als RTL te hebben.
Dit is overigens wel een leuk stukje uit AD

[..]

Kortom, de kans is groot dat Maan dankzij al vóór TVOH bestaande connecties met o.a. Marco Borsato en Radio 538 (in het bezit van John De Mol nog wel) flink gepusht is (m'n doorgestoken-kaart-alarm begint nog eens extra hard te loeien...), en tegelijkertijd kan zij er - nu de buit daadwerkelijk binnen is - nog eens extra gebruik van maken.

Misschien wordt het voor de verandering eens een winnaar die iets gaat bereiken, maar ze zal er vermoedelijk minder voor hoeven vechten dan die anderen.

En Maan is door John De Mol wel héél nadrukkelijk doorgedrukt: Alarmschijf in het verschiet, een samenwerking met Hardwell nog wel (plus: uitgezonden op Radio 538, John's zender dus), een mooiere aankleding in de finale dan de rest, enzovoort.

(En wat ik verder van Maan vind: een doodgewoon meisje wat heus wel kan zingen en er best leuk uit ziet, maar wat ik op straat niet op zou merken. Sowieso geen materiaal voor een anderhalf durend concert.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 15:44:37 ]
pi_159518606
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 04:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

je weet dat 538 van John is toch? :')
Dat wist ik niet maar dat neemt niet weg dat ze dat nu voor het eerst doen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Natuurlijk is 538 van John en Hardwell zit toevallig ook bij 538.
Ja, alleen zou hij het niet doen als hij er zelf niet achter zou staan.

Laten we hopen dat voor 1 keer wel een talent goed wordt gelanceerd. Met SvN, TB en BS lieten ze die kans liggen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159518705
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
Aan Maan valt na de voice denk het meeste te verdienen ook op international vlak. Neemt niet weg dat ze vaak knettervals zong en eigenlijk niet The Voice is maar meer geschikt was als winnares van idols.
Knettervals? Dat valt wel mee. Ik heb in al die jaren nog nooit een kandidaat elke noot zuiver horen zingen maar knettervals was het zeker niet. De lage tonen waren af en toe wat minder, bereik en zo. Daar valt wel aan te werken. Ik vond Jennie gisteren trouwens een beetje vals zingen bij haar tweede optreden. Misschien moet Anouk in retrospectie wat meer respect hebben voor wat Jared deed. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159518770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:40 schreef hunter2011 het volgende:
By far het beste liedje van de 4 finalisten, het nieuwe liedje van Jennie Lena.

Eens.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159519842
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:42 schreef female81 het volgende:

[..]

Kortom, de kans is groot dat Maan dankzij al vóór TVOH bestaande connecties met o.a. Marco Borsato en Radio 538 (in het bezit van John De Mol nog wel) flink gepusht is (m'n doorgestoken-kaart-alarm begint nog eens extra hard te loeien...), en tegelijkertijd kan zij er - nu de buit daadwerkelijk binnen is - nog eens extra gebruik van maken.

Misschien wordt het voor de verandering eens een winnaar die iets gaat bereiken, maar ze zal er vermoedelijk minder voor hoeven vechten dan die anderen.

En Maan is door John De Mol wel héél nadrukkelijk doorgedrukt: Alarmschijf in het verschiet, een samenwerking met Hardwell nog wel (plus: uitgezonden op Radio 538, John's zender dus), een mooiere aankleding in de finale dan de rest, enzovoort.

(En wat ik verder van Maan vind: een doodgewoon meisje wat heus wel kan zingen en er best leuk uit ziet, maar wat ik op straat niet op zou merken. Sowieso geen materiaal voor een anderhalf durend concert.)
Tenzij je graag halverwege een concert in slaap valt natuurlijk ;)
Verder eens met wat je schrijft.
pi_159521165
Had ook al eerder gezegd dat het gisteren wel een beetje leek op match-fixing.
Nu niet eens met tennis en voetbal maar talentenjachten.
Maar wat is nu die achterliggende gedachte van eerste 3x stemmen is gratis?
Is dat gewoon een deal of zo? Want bij the Voice is NIETS gratis,
pi_159522025
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:36 schreef hunter2011 het volgende:
Had ook al eerder gezegd dat het gisteren wel een beetje leek op match-fixing.
Nu niet eens met tennis en voetbal maar talentenjachten.
Maar wat is nu die achterliggende gedachte van eerste 3x stemmen is gratis?
Is dat gewoon een deal of zo? Want bij the Voice is NIETS gratis,
Je moet de app gebruiken en om die te gebruiken heeft de app aardig wat rechten nodig. Rechten, zoals het versturen van smsjes. Stuur je een vierde stem (of zoals in vorige liveshow twee stemmen), dan merk je er verder vrij weinig van dat je een SMS verstuurt. Er wordt geen toestemming gevraagd om een SMS te versturen.

Ik denk dat je eerder onthoud dat je al een keer hebt gestemd, dan dat je dat al drie keer hebt gedaan. (Heb ik nou twee of drie keer gestemd? Ach, wat kan het kwaad...). if you can't convince them to vote, confuse them

En voorgaande seizoenen telden de single verkopen mee. Dit seizoen kregen we de singles pas in de finale te horen. Dat bepaalde op een vage manier ook al het aantal stemmen. Ze zullen met de app wel wat nieuws hebben geprobeerd, wat we waarschijnlijk in een ander tv-programma terug zullen zien. Is al vaker gedaan bij The Voice.
pi_159522054
Die single van Jennie ^O^ Ze had ook gewoon moeten winnen, maar de gemiddelde smaak in NL is eerder een schattig jeugdig ding (met ook danceplaat).
En dat is op zich prima, als men dat stemt, dan moet dat ook winnen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 18:41:26 #16
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159522412
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:23 schreef iBenny het volgende:

[..]

Je moet de app gebruiken en om die te gebruiken heeft de app aardig wat rechten nodig. Rechten, zoals het versturen van smsjes. Stuur je een vierde stem (of zoals in vorige liveshow twee stemmen), dan merk je er verder vrij weinig van dat je een SMS verstuurt. Er wordt geen toestemming gevraagd om een SMS te versturen.

Ik denk dat je eerder onthoud dat je al een keer hebt gestemd, dan dat je dat al drie keer hebt gedaan. (Heb ik nou twee of drie keer gestemd? Ach, wat kan het kwaad...). if you can't convince them to vote, confuse them

En voorgaande seizoenen telden de single verkopen mee. Dit seizoen kregen we de singles pas in de finale te horen. Dat bepaalde op een vage manier ook al het aantal stemmen. Ze zullen met de app wel wat nieuws hebben geprobeerd, wat we waarschijnlijk in een ander tv-programma terug zullen zien. Is al vaker gedaan bij The Voice.
_O-
Isn't it ironic, don't you think
pi_159522541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Die single van Jennie ^O^ Ze had ook gewoon moeten winnen, maar de gemiddelde smaak in NL is eerder een schattig jeugdig ding (met ook danceplaat).
En dat is op zich prima, als men dat stemt, dan moet dat ook winnen.
De single van Jennie is geweldig en ik vind zelfs van internationale klasse.
Heb hem op repeat staan.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 19:01:11 #18
368283 ato
pi_159522961
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eens.
Ook al was ik geen fan van Jennie, dit is stukken beter dan de single van Maan.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 januari 2016 @ 19:15:24 #19
22592 crew  Ole
pi_159523353
Mijn beste vriend mag de voorselectie doen voor volgend seizoen *O*
En begeleiden bij repetities
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:18:31 #20
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159523457
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:01 schreef ato het volgende:

[..]

Ook al was ik geen fan van Jennie, dit is stukken beter dan de single van Maan.
Ik heb net single van Jennie en van Maan geluisterd. Jennie is best wel goed. Maar die van Maan is een samenwerking met Hardwell en wordt natuurlijk gepushed. Maan is wel nog jong en heeft mogelijkheden. Overigens heb ik dit seizoen TVOH niet gevolgd dus luister nu voor het eerst. Nog andere tips?
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:18:55 #21
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159523475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Ole het volgende:
Mijn beste vriend mag de voorselectie doen voor volgend seizoen *O*
En begeleiden bij repetities
Dan heb je zeker inside information? :P
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 januari 2016 @ 19:24:56 #22
22592 crew  Ole
pi_159523641
Wie weet tegen die tijd ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159523648
Mooi nummer, dat van Jennie :Y
pi_159523658
Gewoon rekenen, niets meer niets minder.

http://www.esquire.nl/man(...)innen-bij-the-voice/

quote:
Waarom iedereen in de muziek-industrie allang wist dat Maan zou winnen bij The Voice
Big data had allang uitgewezen wie er zou willen. En de producers wisten dat.

​Platenmaatschappijen maken steeds meer gebruik van big data om uit te vinden wat mensen leuk vinden, en wat de next big thing wordt.

Op het Noorderslag Seminar, de jaarlijkse vergadering van de Europese muziekindustrie in Groningen, was het verwerven en 'monetizen' van data hét onderwerp waarover gesproken werd.

Je hebt een gouden keeltje en bent dankzij een tv-talentenjacht ook al beroemd. De producent van de show is toevallig ook de grootste publisher van muziek in Nederland en heeft je al aan een woekercontract geholpen.

De voorbereidingen voor de lancering van een carrière kunnen vroeg getroffen worden. Volgens een insider die vroeger betrokken was bij tv-producties, is na vijf minuten sms'en en bellen in aflevering 1 duidelijk wie gaat winnen.

'Er steekt altijd een kandidaat meteen bovenuit die vele duizenden stemmen meer heeft dan de rest. Die wint doorgaans ook.' Dit wordt uiteraard ten stelligste ontkend door producenten en zenders.

Nu is nog een hit nodig. Hoe vindt de platenbaas die? De tijd dat er iemand bij werd geroepen met 'een goed oor' ligt ver achter ons. Het gaat met eentjes en nulletjes.

Van de muziekindustrie is vaak te zeggen dat ze achter de trends aanhobbelen, maar als het gaat om data waren ze er juist vroeg bij, met hun hitlijsten.

Op basis van die hitlijsten worden al decennia lang 'smaakmatrixen' gemaakt. 'Ik heb een tijdje gewerkt bij een grote muziekuitgever in de VS', vertelt een bezoeker van het Noorderslag Seminar.

'Ik werd bij hem op kantoor geroepen en hij zei: "zo jongen, we gaan een hit maken". Hij klopte alle gegevens van een paar jaar hitlijsten in een Excel-sheet en bepaalde aan de hand daarvan in welk genre hij het moest zoeken, en welke producent daarbij het meest geschikt was.'

En dus wist de muziek-industrie al dat Maan The Voice of Holland zou gaan winnen. Zij was tenslotte al gekoppeld aan een producer, dat is Hardwell.

Deze koppeling maakt dat we vermoeden dat ze de grootste kanshebber op de overwinning is. Zo'n combinatie wordt niet toevallig gemaakt, alhoewel natuurlijk graag de mythe wordt gecreëerd dat dit wel zo is.

Dankzij de app en website van The Voice kunnen platenbaas en producent allerhande data verzamelen. Wat is bijvoorbeeld de leeftijd en sekse van de fans van Maan? Moet er een stoer, explicit stampnummer voor mannen komen, of een kinderachtig zwijmelliedje voor meisjes?

Dankzij de app en website van The Voice zijn fans te volgen via cookies. Zet iemand die de fanpagina van Maan op de website van The Voice heeft bezocht vervolgens op Youtube een liedje op van Yellow Claw of van Adele?

Gebeurt vooral dat eerste, dan is de keuze voor Hardwell als producent niet raar. Producenten kunnen dergelijke data ook weer gebruiken om te kijken wat ze het beste kunnen maken voor hun fans. Surfen ze naar hardstyle of naar trance na een bezoek aan jouw website?

Dan is het nog de vraag, wat is de next big thing? Een beetje voor de troepen uit lopen, vergroot de kans op een grote hit die lang mee gaat. Youtube was met een grote delegatie aanwezig op het Noorderslag Seminar, en een medewerker daarvan verklaarde dat de best geklikte video's vaak ongeveer een jaar oud zijn, dus in de toekomst kunnen kijken is handig.

Vroeger kon je daarvoor naar de platenwinkel, vertelde de Amerikaanse artiestenscout Robby Towns in Groningen. 'Als platenwinkeliers iets nieuws goed vonden, dan had je een 90% scoringskans. Maar die platenwinkels bestaan dus bijna niet meer.'

Een goede manier om nieuwe producenten of trends te ontdekken is 'diggen' op upload- en stream-website Soundcloud. Wie volgt daar wie en waar luisteren ze het meest naar. 'Je moet gewoon maar een beetje doorklikken, echt een systeem is daar nog niet voor gevonden.'

Wel gebruiken platenlabels inmiddels monitor-software. Kom je een interessante jonge jongen tegen op Soundcloud, dan kun je zijn soundcloud-pagina, weblog en sociale media-feeds monitoren. Klop je honderden of duizenden van die jongens in, kun je snel zien wie het beste scoort.
pi_159533081
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:01 schreef ato het volgende:

[..]

Ook al was ik geen fan van Jennie, dit is stukken beter dan de single van Maan.
Ik ben een fan van Maan, ik ben geen fan van die single met Hardwell. Ik ben dan ook geen fan van DJ's in het algemeen. ;)
Los hiervan, na 1 keer luisteren vind ik die single van Jennie best wel goed.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159533091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:15 schreef Ole het volgende:
Mijn beste vriend mag de voorselectie doen voor volgend seizoen *O*
En begeleiden bij repetities
Nu al?
Wat bedoel je met het laatste? Bepalen ze bij de auditie of dat je wel of niet jezelf mag begeleiden?
Op zich lijkt het mij trouwens best wel leuk om mee te doen aan zoiets, ware het niet dat ze ook inzoomen op je privéleven.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159533172
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:42 schreef female81 het volgende:
En Maan is door John De Mol wel héél nadrukkelijk doorgedrukt: Alarmschijf in het verschiet, een samenwerking met Hardwell nog wel (plus: uitgezonden op Radio 538, John's zender dus), een mooiere aankleding in de finale dan de rest, enzovoort.
Vind je? Ik heb de finale en alle optredens slechts 1 keer gezien (het kan dat als ik er nog eens naar kijk met dit in gedachte dat ik het met je eens ben) maar ik heb er niets van gemerkt. Wat betreft de samenwerking met Hardwell, ik kan niet inschatten of dat kijkers eerder op haar stemmen omdat ze een DJ-liedje zingt maar wat betreft het liedje vond ik zowel die van Dave (grote complimenten, rekening houdende met het feit dat hij hier weinig ervaring mee heeft) als die van Jennie (het beste) beter. Mijns inziens won zij omdat zij het beste aansloeg bij de kijkers en dit omdat zij emotie overbrengt bij het zingen wat nog altijd de kern is van het vak.
Ben je daarmee de stem van Nederland? Nee, al zou ik niet een kandidaat kunnen aanwijzen waarvoor dat wel gold en vind ik dat Maan's zangtechniek beter is dan wat sommige mensen suggereren (het lage is wat zwak maar verder is het dik in orde). Dit programma heeft echter niet als doel om de stem van Nederland te vinden, daarvoor was Una Voce Particolare er. ;)

quote:
(En wat ik verder van Maan vind: een doodgewoon meisje wat heus wel kan zingen en er best leuk uit ziet, maar wat ik op straat niet op zou merken. Sowieso geen materiaal voor een anderhalf durend concert.)
We zullen het wel zien, dit soort dingen kan je pas beoordelen als je het ziet hoort. Het is sterk afhankelijk van hoeveel goede liedjes er voor haar worden geschreven, als je een concert van anderhalf uur wil geven dan heb je voldoende variatie nodig qua tempo. dynamiek, stijl etc.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:56 schreef hunter2011 het volgende:
Ze werd door menigeen al voorzichtig getipt voor het goud. Anouk was daar nog niet zo zeker van, zo zei ze tijdens een van de liveshows. ,,Het lukt je nog niet om de juiste hoeveelheid gevoel in een lied te verwerken. En je timing klopt niet. Verder is je uitspraak niet optimaal.'' Volgens tegeltjestekstenbedenker Borsato is mooie Maan hoe dan ook een 'ruwe diamant' die de komende jaren nog verder moet worden gepolijst. ,,Er liggen al meerdere nummer voor haar klaar'', aldus Marco. De zangeres heeft als een eigen, 7-koppige band For Tuned die behoorlijk aan de weg timmert, en belangrijke, superhandige contacten in de vaderlandse muziekbusiness. Zo werkte dit getalenteerde 'hemellichaam' al samen met Ton Dijkman (drummer in de band van Borsato, red.) en won ze met For Tuned de Radio 538 talentenjacht voor Warchild: de goededoelenorganisatie waarvoor Marco ambassadeur is.
Kortom, ze werd wellicht met klem uitgenodigd oom mee te doen en het heeft geholpen om mensen in het wereldje te enthousiasmeren. Dat is leuk en aardig maar haar blinde auditie was heel erg goed en Marco was binnen een seconde overtuigd zonder dat hij wist wie ze was, Ali en Sanne ook. Het een sluit het ander niet uit.

[ Bericht 15% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-01-2016 02:24:15 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Miss SHO zondag 31 januari 2016 @ 02:27:38 #28
22592 crew  Ole
pi_159533225
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nu al?
Wat bedoel je met het laatste? Bepalen ze bij de auditie of dat je wel of niet jezelf mag begeleiden?
Op zich lijkt het mij trouwens best wel leuk om mee te doen aan zoiets, ware het niet dat ze ook inzoomen op je privéleven.
voorselectie is in juni dan mag hij bandjes beluisteren en eerste selectie doen.

Later repetities van deelnemers begeleiden op piano
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159533265
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:27 schreef Ole het volgende:

[..]

voorselectie is in juni dan mag hij bandjes beluisteren en eerste selectie doen.

Later repetities van deelnemers begeleiden op piano
Oh? Ik begreep dat hij meedoet maar hij begeleidt en selecteert dus kandidaten. Cool. Wat is jouw vriend zijn achtergrond? Is hij een professionele muzikant? Conservatorium gevolgd of gewoon vanuit het amateurcircuit? Ik begrijp dat jij geen details wil geven waaruit zijn identiteit kan worden afgeleid maar dat kan je zeker wel vertellen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Miss SHO zondag 31 januari 2016 @ 02:37:11 #30
22592 crew  Ole
pi_159533272
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh? Ik begreep dat hij meedoet maar hij begeleidt en selecteert dus kandidaten. Cool. Wat is jouw vriend zijn achtergrond? Is hij een professionele muzikant? Conservatorium gevolgd of gewoon vanuit het amateurcircuit? Ik begrijp dat jij geen details wil geven waaruit zijn identiteit kan worden afgeleid maar dat kan je zeker wel vertellen?
conservatorium cum laude en beroepsmuzikant inderdaad.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159533276
Nog even voor Maan. Ik zie haar als een ruwe diamant die nog niet the finished product is. Dat heb ik trouwens vanaf het begin gesteld, ze heeft nog zwaktes waar ze aan moet werken. Ik hoop dat ze haar de komende jaren goed begeleiden, veel vlieguren laten maken, niet al te hoge verwachtingen hebben voor de komende jaren etc.
Rustig brengen, beetje bij beetje en blijven investeren voor op de lange termijn. Dan ga je het meeste uit haar halen.
Als het even kan dan zou ze zelf ook piano moeten gaan spelen of zo. Ook daar kunnen ze in investeren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159533278
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:37 schreef Ole het volgende:

[..]

conservatorium cum laude en beroepsmuzikant inderdaad.
Vet! Wat was zijn tweede instrument?
Ik zou dat stiekem ook graag doen maar ja, in deeltijd conservatorium doen daar werken ze niet zo aan mee. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Miss SHO zondag 31 januari 2016 @ 02:39:54 #33
22592 crew  Ole
pi_159533283
Weet ik niet zeker. Denk zang?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 31 januari 2016 @ 02:42:14 #34
22592 crew  Ole
pi_159533298
Andere bekende van me heeft het 2 jaar geleden gedaan. Wereldje is klein.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159533911
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
Dit programma heeft echter niet als doel om de stem van Nederland te vinden, daarvoor was Una Voce Particolare er. ;)

[..]


volgens jou is het er niet om een popidolen te vinden. Nu weer niet om 'de stem' te vinden... Waarom is het er wel? ze moeten echt wat aan die naamgeving doen :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_159546973
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 06:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

volgens jou is het er niet om een popidolen te vinden. Nu weer niet om 'de stem' te vinden... Waarom is het er wel? ze moeten echt wat aan die naamgeving doen :D
Het dient inderdaad niet om popidolen te vinden, het dient om potentiële popidolen een podium te geven. Het is niet bepaald een bewijs maar Anouk's handelingen waren wel redelijk typisch toen Sanne voor een klassiek liedje koos. "Daar kan ik niets mee. Ik heb hier geen verstand van, ik weet niet hoe ik dit moet beoordelen."

De naamgeving klopt dan ook niet echt. Hoewel er popzangers zijn die een geweldig onwikkelde stem hebben (Freddie Mercury, Aretha Franklin, Whitney Housen) is dat alles behalve vanzelfsprekend. Mensen luisteren vaak heel erg graag naar bepaalde popzangers die een goede functionele techniek hebben maar die bijvoorbeeld niet een heel erg groot bereik hebben (1-2 extra octaven op de kopstem met vol volume).
Ik zou stellen dat het doel van het programma is om potentiële popidolen een podium te geven. Vinden? Niet echt. Als mensen al goed zijn dan komen ze er sowieso wel, is de ene route er niet, dan gebruiken ze de andere route wel. Idem zal iemand die niet goed genoeg is (Iris Kroes, Leona Philipo, dat meisje wat twee jaar geleden won) ook niet een serieuze carrière krijgen in de muziekwereld doordat hij/zij het programma wint.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159548207
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:42 schreef Ole het volgende:
Andere bekende van me heeft het 2 jaar geleden gedaan. Wereldje is klein.
Nederland is klein maar toch...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Miss SHO zondag 31 januari 2016 @ 18:29:58 #38
22592 crew  Ole
pi_159548662
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nederland is klein maar toch...
Het is hetzelfde circuit. Pianobars. Daar is Roel van Velzen ook begonnen. Gasten kennen elkaar allemaal.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159549786
Zap net naar RTL4 voor het 19.30 nieuws, Maan gaat zo een liedje zingen
En volgens mij is ze aan het playbacken :')
Ze smelten de kazen!
pi_159549945
ik zie dr nu op rtl4
vind t nummer van maan echt helemaal niks
maar misschien ben ik wel te oud
  Miss 200.000.000! zondag 31 januari 2016 @ 19:21:50 #41
367000 roos94
pi_159550041
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
pi_159550059
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Die was ook Mad op Jennie.
pi_159550223
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die was ook Mad op Jennie.
Denk dat er echt wel wat meer aan de hand is en Anouk weet dat ze gewoon niets mag zeggen!
"Match-fixing"
pi_159550257
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:27 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Denk dat er echt wel wat meer aan de hand is en Anouk weet dat ze gewoon niets mag zeggen!
"Match-fixing"
hoe bedoel je dat of wat suggereer je?
pi_159550322
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat of wat suggereer je?
Natuurlijk weet ik het niet zeker, en er is elk seizoen wel wat.
Het is nu alleen wel erg opvallend hoe toevallig alles in elkaar overloopt.
Wel vervelend voor Anouk dat ze voor 2 jaar heeft getekend.
pi_159550818
Heeft iemand al een idee waar die koelte tussen Anouk en Jennie wegkwam vrijdag?
pi_159550860
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Anouk wilde drie van de vier zien winnen. Maar niet Maan. Ik begrijp haar wel :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159550908
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Heeft iemand al een idee waar die koelte tussen Anouk en Jennie wegkwam vrijdag?
Jennie zal wel 24/7 hebben lopen bellen, vragen, appen.
Het programma is voorbij, dus Jennie moet het zelf doen of iig niet 24 uur per dag Anouk bellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159550996
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jennie zal wel 24/7 hebben lopen bellen, vragen, appen.
Het programma is voorbij, dus Jennie moet het zelf doen of iig niet 24 uur per dag Anouk bellen.
Er zit vast wel meer achter toch?

Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
pi_159551156
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Er zit vast wel meer achter toch?

Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Ik heb de koelte even gemist, waar bleek dat uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')