abonnement Unibet Coolblue
pi_159467647
Heb jullie ervaring daarmee? Dat je iemand bent tegengekomen waar je ''outer space'' verbinding mee had om zo maar te zeggen.

Bij mij is het gebeurt na een lange periode van eenzaamheid (klinkt raar). Heb altijd een soort gevoel gehad van er mist iets..

Toen ik die persoon ontmoette wist ik gelijk, was met geen enkel iets te vergelijken, je weet het gewoon/voel je, herkenning.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

- Toevoeging - Wat heeft het bij jullie losgemaakt, heeft het iets veranderd? Bij mij iig me belevingswereld, ben gevoeliger geworden, telepathisch, kan beter situaties aanvoelen. Ik weet iig dat er meer is, dan het lijkt. En alles gebeurt voor een reden, met iedereen die je ontmoet.

[ Bericht 12% gewijzigd door LLgetikt op 28-01-2016 16:22:37 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159468379
Jep. Heb ik.

Voelt zo goed.
  Forum Admin donderdag 28 januari 2016 @ 16:16:12 #3
35723 crew  GGMM
pi_159468510
Ja, hij heet Johannes_vermeer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159468583
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Jep. Heb ik.

Voelt zo goed.
Is hij actief in je leven en weet hij dat zelf ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door LLgetikt op 28-01-2016 16:25:17 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159470955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:19 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Is hij actief in je leven en weet hij dat zelf ook?
Jep. En jep.
pi_159471172
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Jep. En jep.
Bijzonder en mooi :)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159472079
Diverse malen per jaar. Maar na een paar keer ballen is dat gevoel meestal wel afgezakt.
Conscience do cost.
pi_159473324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef ems. het volgende:
Diverse malen per jaar. Maar na een paar keer ballen is dat gevoel meestal wel afgezakt.
Tweelingziel is er maar 1 van in je leven, soulmates kunnen meedere zijn. :P

nou leuk hoor _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159484204
Nee, ken ik niet.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 02:16:23 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159484224
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:43 schreef LLgetikt het volgende:
Heb jullie ervaring daarmee? Dat je iemand bent tegengekomen waar je ''outer space'' verbinding mee had om zo maar te zeggen.

Bij mij is het gebeurt na een lange periode van eenzaamheid (klinkt raar). Heb altijd een soort gevoel gehad van er mist iets..

Toen ik die persoon ontmoette wist ik gelijk, was met geen enkel iets te vergelijken, je weet het gewoon/voel je, herkenning.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

- Toevoeging - Wat heeft het bij jullie losgemaakt, heeft het iets veranderd? Bij mij iig me belevingswereld, ben gevoeliger geworden, telepathisch, kan beter situaties aanvoelen. Ik weet iig dat er meer is, dan het lijkt. En alles gebeurt voor een reden, met iedereen die je ontmoet.
Wat nou?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159484228
bedoel je een vinger erin?

graag reactie
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_159484233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:19 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Is hij actief in je leven en weet hij dat zelf ook?
hahah deze is harder dan dat ik kan bedenken
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_159486362
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 02:17 schreef Thezappa het volgende:
bedoel je een vinger erin?

graag reactie
Nee
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 02:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

hahah deze is harder dan dat ik kan bedenken
Nee, wat is er hard aan?

Graag serieuze reacties.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159486475
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 02:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat nou?
Ik zal er later meer over vertellen maar wat ik altijd al had en nu versterkt is door de ontmoeting met me tweelingziel is dat als ik met iemand praat, wie het ook is, persoonlijk, aanvoel - dus al het ware level.. ik neem als het ware emoties over.. en soms snap ik het ook niet hoe het kan.

En ik praat me zeker zelf niks aan.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:27:42 #15
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_159492742
Als je serieus op zoek bent naar info raad ik je van harte aan dat ergens anders te doen dan op Fok :@
Kijk eens op Twitter bijvoorbeeld, er is ee vrij actieve community daar.
En, maak verschil tussen tweelingziel (twinflame) en een soulmate. Nogal belangrijk, en écht twee verschillende dingen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_159493818
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:38 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Tweelingziel is er maar 1 van in je leven, soulmates kunnen meedere zijn. :P
Dat zeggen ze ja. Helaas spreekt mijn bewijs dat tegen 8-)
Conscience do cost.
pi_159494657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:27 schreef jajablahblah het volgende:
Als je serieus op zoek bent naar info raad ik je van harte aan dat ergens anders te doen dan op Fok :@
Kijk eens op Twitter bijvoorbeeld, er is ee vrij actieve community daar.
En, maak verschil tussen tweelingziel (twinflame) en een soulmate. Nogal belangrijk, en écht twee verschillende dingen.
Waarom niet hier? Ik zoek niet, ik zeg '' ben benieuwd naar jullie ervaringen''. Ik heb geen twitter dus dat is al niet van toepassing.

En het verschil van twinflame/soulmate is idd een heel groot verschil, en ik weet dat, maar dat beide is bijzonder.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159494703
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja. Helaas spreekt mijn bewijs dat tegen 8-)
Wat is je bewijs dan?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159494880
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:38 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Tweelingziel is er maar 1 van in je leven, soulmates kunnen meedere zijn. :P

nou leuk hoor _O-
Voor een tweelingziel moet het eerst maar even vaststaan dat er zoiets is als een ziel. Een ziel kan men al niet bewijzen, laat staan een tweelingziel.
pi_159494950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef laforest het volgende:

[..]

Voor een tweelingziel moet het eerst maar even vaststaan dat er zoiets is als een ziel. Een ziel kan men al niet bewijzen, laat staan een tweelingziel.
Ja, ik heb het meegemaakt, dus voor mij bestaat het. Door die ervaring weet ik ook dat het ''goddelijke'' bestaat.

Maar jij bent er niet mee eens?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159495106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:55 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja, ik heb het meegemaakt, dus voor mij bestaat het. Door die ervaring weet ik ook dat het ''goddelijke'' bestaat.

Maar jij bent er niet mee eens?
Ik ben het niet eens met je, maar ook niet oneens.
pi_159495118
Ik ben wel benieuwd nu naar wat het precies zou zijn?

Zowel van twinsoul en soulmate.

Hoe voelt het precies aan, en hoe weet je dat het niet gewoon een fake gevoel van iets is.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159495182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 15:46 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wat is je bewijs dan?
Mijn ervaring.
Conscience do cost.
pi_159495277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met je, maar ook niet oneens.
Ok, agree to disagree zoiets? :P of gewoon neutraal?
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:01 schreef I-care het volgende:
Ik ben wel benieuwd nu naar wat het precies zou zijn?

Zowel van twinsoul en soulmate.

Hoe voelt het precies aan, en hoe weet je dat het niet gewoon een fake gevoel van iets is.
Nouja fake gevoel.

Het is gewoon niet te beschrijven wat je meemaakt, iets wat je hele wereld op zijn kop zet... Ik dacht ook wtf is dit? Word ik gek ofzo?

ik had een soort herkenning van, dit is wat ik miste al die tijd in me leven, het ontbrekende puzzelstukje. Het verschil is dat een soulmate tijdelijk in je leven is, om een les te leren en dan gaat ie weer. Met je twinflame (1 persoon) heb je een band die nooit zal verbreken. Tweelingzielen zijn elkaars Yin en Yang. Het raakt je diep in je ziel.. zo wist ik dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door LLgetikt op 29-01-2016 16:14:11 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159495693
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:07 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ok, agree to disagree zoiets? :P of gewoon neutraal?

Nee, ik ben van mening dat ik niet genoeg informatie heb (of hebben kan) voor een definitief antwoord. Twijfel is gezond.
pi_159495704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Nee, ik ben van mening dat ik niet genoeg informatie heb (of hebben kan) voor een definitief antwoord.
Ok. Helder.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159495732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:07 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nouja fake gevoel.

Het is gewoon niet te beschrijven wat je meemaakt, iets wat je hele wereld op zijn kop zet... Ik dacht ook wtf is dit? Word ik gek ofzo?
Vandaar dus je username.
Sorry, kon het niet laten :P
quote:
ik had een soort herkenning van, dit is wat ik miste al die tijd in me leven, het ontbrekende puzzelstukje. Het verschil is dat een soulmate tijdelijk in je leven is, om een les te leren en dan gaat ie weer. Met je twinflame (1 persoon) heb je een band die nooit zal verbreken. Tweelingzielen zijn elkaars Yin en Yang. Het raakt je diep in je ziel.. zo wist ik dat.
Dus je denkt nu zeker te weten dat deze twinflame levenslang bij je blijft? En als hij na een paar jaar weggaat, was hij opeens toch een soulmate?
pi_159495770
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:24 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Vandaar dus je username.
Sorry, kon het niet laten :P

Ik moest lachen. :@
pi_159495827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:25 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik moest lachen. :@
:D
pi_159495878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:24 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Vandaar dus je username.
Sorry, kon het niet laten :P

[..]

Dus je denkt nu zeker te weten dat deze twinflame levenslang bij je blijft? En als hij na een paar jaar weggaat, was hij opeens toch een soulmate?
Ja, maar wat als je nu ruzie krijgt? Is het dan een poltergeist?
pi_159495980
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:24 schreef Hexxenbiest het volgende:

ja whaha O-) (8>

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:24 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dus je denkt nu zeker te weten dat deze twinflame levenslang bij je blijft? En als hij na een paar jaar weggaat, was hij opeens toch een soulmate?
Ik weet het zeker door wat ik met hem heb meegemaakt, als ik met hem praatte, voelde, en nu nog steeds terwijl hij niet in me leven is dingen voel.

In de spoiler heb ik neergezet hoe ik het ook zie, voel en meemaak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496010
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:29 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja, maar wat als je nu ruzie krijgt? Is het dan een poltergeist?
Met soulmates en twinflames kan je ook ruzie krijgen, neem ik aan. Blijven mensen. Alleen voelen ze elkaar aan. Ik zou niet weten of de diepe band die ik met mijn man heb zou beschrijven als soulmate of twinflame. Want ik heb niet het gevoel dat ik gek word. eerder rustig.
pi_159496032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:34 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Met soulmates en twinflames kan je ook ruzie krijgen, neem ik aan. Blijven mensen. Alleen voelen ze elkaar aan. Ik zou niet weten of de diepe band die ik met mijn man heb zou beschrijven als soulmate of twinflame. Want ik heb niet het gevoel dat ik gek word. eerder rustig.
Okay, maar wat is een boze versie van een twinziel? A grim reality? Poltergeist? Een demon? :o
pi_159496063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:34 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Met soulmates en twinflames kan je ook ruzie krijgen, neem ik aan. Blijven mensen. Alleen voelen ze elkaar aan. Ik zou niet weten of de diepe band die ik met mijn man heb zou beschrijven als soulmate of twinflame. Want ik heb niet het gevoel dat ik gek word. eerder rustig.
Tuurlijk kan je ruzie krijgen, het ego - is ook dwars.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496069
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

ja whaha O-) (8>

[..]

Ik weet het zeker door wat ik met hem heb meegemaakt, als ik met hem praatte, voelde, en nu nog steeds terwijl hij niet in me leven is dingen voel.

In de spoiler heb ik neergezet hoe ik het ook zie, voel en meemaak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet meer bij je? Voel je je nu incompleet?
pi_159496077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef laforest het volgende:

[..]

Okay, maar wat is een boze versie van een twinziel? A grim reality? Poltergeist? Een demon? :o
Omdat leven dualiteit is moet er ook een boze versie van zijn? Bedoel je dat zo?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef laforest het volgende:

[..]

Okay, maar wat is een boze versie van een twinziel? A grim reality? Poltergeist? Een demon? :o
Grimm? Kijk jij Grimm? Ik ben hexenbiest :D
pi_159496101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:37 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Hij is niet meer bij je? Voel je je nu incompleet?
Ik ga door een rollercoaster van emoties en dat al een lange tijd. Ja ik voel me incompleet, verscheurd maar ook ik snap het soms gewoon niet.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:37 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Omdat leven dualiteit is moet er ook een boze versie van zijn? Bedoel je dat zo?
Nee, ik bedoel het letterlijk. Wat als jij ruzie krijgt met jouw twinziel en deze twinziel wordt boos en zint op wraak, is dat dan een poltergeist? Hoe kom je er vanaf? Ghostbusters kun je natuurlijk niet bellen. :o
pi_159496151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel het letterlijk. Wat als jij ruzie krijgt met jouw twinziel en deze twinziel wordt boos en zint op wraak, is dat dan een poltergeist? Hoe kom je er vanaf? Ghostbusters kun je natuurlijk niet bellen. :o
:P

tja dat is dan mooi kut _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496156
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:38 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Grimm? Kijk jij Grimm? Ik ben hexenbiest :D
Oh, maar maar, in je fobo zie je er heul anders uit. :o
pi_159496180
quote:
[..]

Nouja fake gevoel.

Het is gewoon niet te beschrijven wat je meemaakt, iets wat je hele wereld op zijn kop zet... Ik dacht ook wtf is dit? Word ik gek ofzo?

ik had een soort herkenning van, dit is wat ik miste al die tijd in me leven, het ontbrekende puzzelstukje. Het verschil is dat een soulmate tijdelijk in je leven is, om een les te leren en dan gaat ie weer. Met je twinflame (1 persoon) heb je een band die nooit zal verbreken. Tweelingzielen zijn elkaars Yin en Yang. Het raakt je diep in je ziel.. zo wist ik dat.
Ik heb dat dus laatst gehad bij iemand, niet eens met een relatie of intentie daartoe. Maar het heeft zoveel indruk achtergelaten dat ik er nu 7 maanden later nog steeds mee zit.. ( koester het nu maar gewoon, dat vind ik al mooi zat )

Inderdaad alsof je eigenlijk je hele leven op diegene zat te wachten, ook de energie en magie bijna die het gaf was iets wat ik nog niet eerder meegemaakt had. De omgang was ook zo vanzelfsprekend en natuurlijk, bijna geheel op non-verbaal vlak.. Met een enorm respect. Er was geen woord nodig om hele 'conversaties en dingen uit te spreken' Echt vreemd. Maar heel erg mooi.

Helaas totaal niet levensvatbaar voor iets meer dan dat, maar boy do I miss that!

Wat het nu was weet ik dus niet.. Ben al wel vaker verliefd geweest, maar dit was toch iets meer en anders. Althans bij mij dan, weet natuurlijk niet wat haar gedachten waren, kon het niet gaan vragen..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159496225
findyourtwinsoul.com
Hmm idee voor een datingservice?

Nou ja, allemaal success ermee! :Y
pi_159496236
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:41 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik heb dat dus laatst gehad bij iemand, niet eens met een relatie of intentie daartoe. Maar het heeft zoveel indruk achtergelaten dat ik er nu 7 maanden later nog steeds mee zit.. ( koester het nu maar gewoon, dat vind ik al mooi zat )

Inderdaad alsof je eigenlijk je hele leven op diegene zat te wachten, ook de energie en magie bijna die het gaf was iets wat ik nog niet eerder meegemaakt had. De omgang was ook zo vanzelfsprekend en natuurlijk, bijna geheel op non-verbaal vlak.. Met een enorm respect. Er was geen woord nodig om hele 'conversaties en dingen uit te spreken' Echt vreemd. Maar heel erg mooi.

Helaas totaal niet levensvatbaar voor iets meer dan dat, maar boy do I miss that!

Wat het nu was weet ik dus niet.. Ben al wel vaker verliefd geweest, maar dit was toch iets meer en anders. Althans bij mij dan, weet natuurlijk niet wat haar gedachten waren, kon het niet gaan vragen..
Dat het zo'n impact achter laat zegt alles.

En wat ook opvallend was. Tijd was er niet. Het vloog zo voorbij. Maar diep in je hart weet je wel wat het is. ;) En dat ook ''stroming'' energie, out of space, zo voel je je.

Maar mag ik vragen waarom het niet levensvatbaar voor meer is? Waarom kan je het niet vragen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496245
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:43 schreef laforest het volgende:
findyourtwinsoul.com
Hmm idee voor een datingservice?

Nou ja, allemaal success ermee! :Y
Het hoeft niet perse een liefdesrelatie te worden. :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496446
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:44 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse een liefdesrelatie te worden. :P
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Een fuckbuddy? Of een no-strings attached twinflame? Heb je een gemeenschappelijk gedeelde ziel-DNA? Leg het eens uit, ik wil er graag serieus wat meer over weten.
pi_159496568
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:44 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat het zo'n impact achter laat zegt alles.

En wat ook opvallend was. Tijd was er niet. Het vloog zo voorbij. Maar diep in je hart weet je wel wat het is. ;) En dat ook ''stroming'' energie, out of space, zo voel je je.

Maar mag ik vragen waarom het niet levensvatbaar voor meer is? Waarom kan je het niet vragen?
Nou ja, in dit geval zitten wij beiden in andere werelden. Wrong time wrong place. Wat er ook maar niet optimaal kon wezen was het ook niet.. Murphy was nauw betrokken zeg maar :P

En buiten dat had zij ook nog een relatie en een toekomst daarmee op stapel. Dit is nu echt zo'n gevalletje van kijk! Zo kan het zijn.. Maar dan zonder dat je er iets mee kunt.

Geloof mij maar als ik ik zeg dat als er ook maar enige kans toe was ik het er zeker op had gewaagd. Maar de realiteit is hard soms. En dan moet je er gewoon mee omgaan en het loslaten.

Ik gun haar het allerbeste uiteraard, en ik had het realistisch gezien ook niet kunnen geven. En zelfs dat vind ik niet erg.. Ook zo iets raars, normaal zou je denken dat zoiets klote zou voelen, maar dat voelt het dus niet eens.

Anyway, blij om het toch even 'gevoeld' te hebben. Al vrees ik dat je dat wel gaat meenemen naar andere relaties of pogingen daartoe, en of dat nu zo handig is betwijfel ik.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159496682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:52 schreef laforest het volgende:

[..]

Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Een fuckbuddy? Of een no-strings attached twinflame? Heb je een gemeenschappelijk gedeelde ziel-DNA? Leg het eens uit, ik wil er graag serieus wat meer over weten.
Ik ben zelf ook heel erg zoekende naar wat het nou is, maar over 1 ding ben ik wel over uit. Het heeft iets losgemaakt soort van ment 2 be. Ik heb een hele lange periode van eenzaamheid gehad en andere heftige dingen tot ik op het punt van zelfrealisatie kwam en dit gebeurde. Ook wel emotionele volwassenheid. Toen het gebeurde had ik ook zoiets van wow, dit is hoe het leven is waarom zag je dat nooit (klinkt heel raar).

Waar ik doorheen ga nu, denk ik is het kundalini awaking process. Dat is getriggerd door me tweelingziel, de kans om oude ballast (trauma's etc) om te kunnen ruimen en spiritueel te groeien naar wat nou echt je in de kern bent en wilt. Je leven totaal te kunnen omgooien want eerlijk is eerlijk. Het heeft me veranderd. Dingen die er toe deden zijn niet meer van belang.

Ik heb er wat over gelezen wat nou precies het doel is van de tweelingziel. Ze hebben een grote taak op aarde (zeggen ze) :P. Ik vind dat nog wel erg zweverig en ben er nog niet over uit.

Hier een linkje, miss word je er wat wijzer van :P http://www.nieuwetijdskin(...)-spirituele-partner/

ben er zelf ook nog helemaal niet over uit.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496722
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:06 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook heel erg zoekende naar wat het nou is, maar over 1 ding ben ik wel over uit. Het heeft iets losgemaakt soort van ment 2 be. Ik heb een hele lange periode van eenzaamheid gehad en andere heftige dingen tot ik op het punt van zelfrealisatie kwam en dit gebeurde. Ook wel emotionele volwassenheid. Toen het gebeurde had ik ook zoiets van wow, dit is hoe het leven is waarom zag je dat nooit (klinkt heel raar).

Waar ik doorheen ga nu, denk ik is het kundalini awaking process. Dat is getriggerd door me tweelingziel, de kans om oude ballast (trauma's etc) om te kunnen ruimen en spiritueel te groeien naar wat nou echt je in de kern bent en wilt. Je leven totaal te kunnen omgooien want eerlijk is eerlijk. Het heeft me veranderd. Dingen doe er toe deden zijn niet meer van belang.

Ik heb er wat over gelezen wat nou precies het doel is van de tweelingziel. Ze hebben een grote taak op aarde (zeggen ze) :P. Ik vind dat nog wel erg zweverig en ben er nog niet over uit.

Hier een linkje, miss word je er wat wijzer van :P http://www.nieuwetijdskin(...)-spirituele-partner/

ben er zelf ook nog helemaal niet over uit.
Voor mij klinkt dit meer psychologisch dan spiritueel. Echter, als het jou helpt dan maakt het niet uit wat voor een naam het heeft.
Ik heb dat gehad na het lezen van Kant, maar Kant is niet mijn twinziel. Echter, heeft het mijn weltanschauung wel op z'n kop gezet.
pi_159496739
Het is gewoon verbazingwekkend hoe erg we hetzelfde zijn. Mijn tweelingziel en ik. Karaktereigenschappen, denken over bepaalde dingen, zelfs wanneer we jarig zijn.

Met niemand kan ik zo goed en veel praten als met hem.

Tweelingzielen zijn altijd man en vrouw. Soulmates daarintegen kunnen ook twee vrouwen of 2 mannen zijn.
Er kan zelfs een flink verschil in leeftijd tussen tweelingzielen zitten.

Maar het is absoluut niet mijn (enige echte) geliefde. Ik wil niet met hem samenzijn alsin: relatie, want ik heb een vriend en hij is mijn soulmate. De Ware.
pi_159496742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:08 schreef laforest het volgende:

[..]

Voor mij klinkt dit meer psychologisch dan spiritueel. Echter, als het jou helpt dan maakt het niet uit wat voor een naam het heeft.
Ik heb dat gehad na het lezen van Kant, maar Kant is niet mijn twinziel. Echter, heeft het mijn weltanschauung wel op z'n kop gezet.
Ja, ik ben wel nuchter in bepaalde dingen, altijd geweest// maar wat ik meemaakte was echt.. ja gewoon niet te beschrijven. En daardoor weet ik ook dat er meer is, dan het lijkt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496753
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het is gewoon verbazingwekkend hoe erg we hetzelfde zijn. Mijn tweelingziel en ik. Karaktereigenschappen, denken over bepaalde dingen, zelfs wanneer we jarig zijn.

Met niemand kan ik zo goed en veel praten als met hem.

Tweelingzielen zijn altijd man en vrouw. Soulmates daarintegen kunnen ook twee vrouwen of 2 mannen zijn.
Er kan zelfs een flink verschil in leeftijd tussen tweelingzielen zitten.

Maar het is absoluut niet mijn (enige echte) geliefde. Ik wil niet met hem samenzijn alsin: relatie, want ik heb een vriend en hij is mijn soulmate. De Ware.
Ja precies, het hoeft geen liefdesrelatie te zijn. Hij is gewoon jou Jin en jij Yang.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159496827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:08 schreef laforest het volgende:

[..]

Voor mij klinkt dit meer psychologisch dan spiritueel. Echter, als het jou helpt dan maakt het niet uit wat voor een naam het heeft.
Ik heb dat gehad na het lezen van Kant, maar Kant is niet mijn twinziel. Echter, heeft het mijn weltanschauung wel op z'n kop gezet.
Wat is het verschil? :P

Spirit en psychologie liggen dicht tegen elkaar aan of zijn slechts benamingen voor een en hetzelfde.

Het een staat niet los van het andere, en lijkt op zijn minst een synergie te zijn, een soort van symbiose.

Alleen is spiritueel een uitspraak die vooral zweverigheid oproept. Maar alles is energie en interactie van energie en zodoende kun je spiritueel scharen onder het 'onstoffelijke ofwel de psyche'.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159496847
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:15 schreef I-care het volgende:

[..]

Wat is het verschil? :P

Spirit en psychologie liggen dicht tegen elkaar aan of zijn slechts benamingen voor een en hetzelfde.

Het een staat niet los van het andere, en lijkt op zijn minst een synergie te zijn, een soort van symbiose.

Alleen is spiritueel een uitspraak die vooral zweverigheid oproept. Maar alles is energie en interactie van energie en zodoende kun je spiritueel scharen onder het 'onstoffelijke ofwel de psyche'.
Ik denk dat het een verschil van interpretatie is; ik zoek geen spirituele verklaring voor iets wat ik met psychologie kan verklaren. Ik vind de classificering spiritueel veel te vaag.
pi_159497221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:44 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat het zo'n impact achter laat zegt alles.

En wat ook opvallend was. Tijd was er niet. Het vloog zo voorbij. Maar diep in je hart weet je wel wat het is. ;) En dat ook ''stroming'' energie, out of space, zo voel je je.

Maar mag ik vragen waarom het niet levensvatbaar voor meer is? Waarom kan je het niet vragen?
Wel grappig, dat van de tijd, die vloog inderdaad voorbij.

Hoe zit het met jouw exemplaar eigenlijk, heeft dat enige toekomst, of heb ik er overheen gelezen?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159497256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:17 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik denk dat het een verschil van interpretatie is; ik zoek geen spirituele verklaring voor iets wat ik met psychologie kan verklaren. Ik vind de classificering spiritueel veel te vaag.
Ach, psychologie is slechts een poging om de diepere betekenissen te vatten, zo kun je het ook zien :P

Het is geen echt harde wetenschap vooralsnog. Dus daar zou ik mij ook niet teveel aan vastbinden. Het staat wat dat betreft nog een beetje in de kinderschoenen denk ik.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159497265
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:39 schreef I-care het volgende:

[..]

Wel grappig, dat van de tijd, die vloog inderdaad voorbij.

Hoe zit het met jouw exemplaar eigenlijk, heeft dat enige toekomst, of heb ik er overheen gelezen?
geen contact mee, het zit er niet in denk ik, bittere pil.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159497274

Dit nr doet me eraan denken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159497318
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:59 schreef I-care het volgende:

[..]

Nou ja, in dit geval zitten wij beiden in andere werelden. Wrong time wrong place. Wat er ook maar niet optimaal kon wezen was het ook niet.. Murphy was nauw betrokken zeg maar :P

En buiten dat had zij ook nog een relatie en een toekomst daarmee op stapel. Dit is nu echt zo'n gevalletje van kijk! Zo kan het zijn.. Maar dan zonder dat je er iets mee kunt.

Geloof mij maar als ik ik zeg dat als er ook maar enige kans toe was ik het er zeker op had gewaagd. Maar de realiteit is hard soms. En dan moet je er gewoon mee omgaan en het loslaten.

Ik gun haar het allerbeste uiteraard, en ik had het realistisch gezien ook niet kunnen geven. En zelfs dat vind ik niet erg.. Ook zo iets raars, normaal zou je denken dat zoiets klote zou voelen, maar dat voelt het dus niet eens.

Anyway, blij om het toch even 'gevoeld' te hebben. Al vrees ik dat je dat wel gaat meenemen naar andere relaties of pogingen daartoe, en of dat nu zo handig is betwijfel ik.
Ze weet het denk ik zelf niet, dat kan, kan ook nog later komen. Maarja wat doe je eraan als iemand in een andere relatie zit.. keuzes keuzes.

Idd en dat is voor het hele punt van tweelingziel. Los kunnen laten - terugkomend thema.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159497330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:42 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

geen contact mee, het zit er niet in denk ik, bittere pil.
Maar hoe heb je hem leren kennen dan eigenlijk? En waarom probeer je het niet om contact te krijgen.. Je weet wat je mist in die zin :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159497367
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:45 schreef I-care het volgende:

[..]

Maar hoe heb je hem leren kennen dan eigenlijk? En waarom probeer je het niet om contact te krijgen.. Je weet wat je mist in die zin :P
Ik weet wat ik mis, maar heb zelf nog enorm veel om aan te werken. Wat ook een punt hierbij is.Tweelingzielen blijven elkaars pad kruisen.. ook al is het nu niet zo, bijv. hij vlucht nu/of ik, dat stopt opgegeven moment. Tweelingzielrelatie is netzoals magneten. Tot een zeker punt.

Ik weet het gewoon niet, vind maar ingewikkeld allemaal.

Kijk dat gevoel wat het heeft losgemaakt daar moet ik niet verslaafd aan raken, kan niet iets forceren omdat ik dat gevoel wil. Loslaten... en de ego's zitten in de weg.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159497464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:44 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ze weet het denk ik zelf niet, dat kan, kan ook nog later komen. Maarja wat doe je eraan als iemand in een andere relatie zit.. keuzes keuzes.

Idd en dat is voor het hele punt van tweelingziel. Los kunnen laten - terugkomend thema.
Dat vroeg ik mij dus ook al af.. Of ik niet de enigste ben die dit allemaal voelt, maar ik ben vrij zeker dat ook zij wel moet afvragen wat het was.. :P

Zoals ik al zei ging het allemaal aan woorden voorbij. Maar blikken en magie kun je niet omheen, of je het nu wil erkennen of niet.. Maar zoals je zegt, iemand die al in een relatie zit ga je niet opzadelen met zoiets. Het ontstaat, of niet. En nu dus niet, en daarbij zie ik haar niet meer dus dat maakt het makkelijker.

Loslaten en accepteren is iets wat ik inmiddels goed kan, mijn leven staat in het teken van loslaten en accepteren.. Alsof het mijn levenspad is om zoveel mogelijk los te moeten laten en aan de andere kant oneindig moet 'groeien' voor een of ander reden.

Maar goed, wat is jou excuus om geen actie te ondernemen?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159497553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:47 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik weet wat ik mis, maar heb zelf nog enorm veel om aan te werken. Wat ook een punt hierbij is.Tweelingzielen blijven elkaars pad kruisen.. ook al is het nu niet zo, bijv. hij vlucht nu/of ik, dat stopt opgegeven moment. Tweelingzielrelatie is netzoals magneten. Tot een zeker punt.

Ik weet het gewoon niet, vind maar ingewikkeld allemaal.

Kijk dat gevoel wat het heeft losgemaakt daar moet ik niet verslaafd aan raken, kan niet iets forceren omdat ik dat gevoel wil. Loslaten... en de ego's zitten in de weg.
Daar heb je wel een punt inderdaad, je kunt iets niet forceren omwille van het gevoel, maar na aanzien van je reactie vraag ik mij wel af of jullie elkaar al eerder echt ontmoet hebben, echt samen geweest?

En wat je zegt over dat je nog zoveel zou hebben om aan te werken, daar ben ik het niet mee eens eigenlijk, als jullie echt bij elkaar horen dan ga je namelijk samen op zoek naar oplossingen en vind je die ook!

Elkaar accepteren zoals je nu bent en zoals je wilt worden is wat je daarna samen kunt gaan ontdekken. Dat is het mooie van liefde, die is onvoorwaardelijk en steunt je in elk opzicht en zodoende groeien jullie dan samen..

Maak je geen illusie over dat je niet goed genoeg zou zijn, dat heeft niets met liefde te maken als het dat zou zijn.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159497830
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:59 schreef I-care het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt inderdaad, je kunt iets niet forceren omwille van het gevoel, maar na aanzien van je reactie vraag ik mij wel af of jullie elkaar al eerder echt ontmoet hebben, echt samen geweest?

En wat je zegt over dat je nog zoveel zou hebben om aan te werken, daar ben ik het niet mee eens eigenlijk, als jullie echt bij elkaar horen dan ga je namelijk samen op zoek naar oplossingen en vind je die ook!

Elkaar accepteren zoals je nu bent en zoals je wilt worden is wat je daarna samen kunt gaan ontdekken. Dat is het mooie van liefde, die is onvoorwaardelijk en steunt je in elk opzicht en zodoende groeien jullie dan samen..

Maak je geen illusie over dat je niet goed genoeg zou zijn, dat heeft niets met liefde te maken als het dat zou zijn.
Hij doet nogal vaag over bepaalde dingen (snap ik niet waarom) en zoekt geen contact met mij. Dus ja dan houd het op voor mij. Dus er zijn factoren in zijn leven die hij geheim wil houden ik weet het niet.

Dat maakt het wel lastig. Hij is nu de runner.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159497866
Ja. Onbeschrijfelijk gevoel.

Jammer genoeg woont hij in Zweden en mag ik blij zijn als ik hem ooit nog spreek.
pi_159497950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:16 schreef Gebruikersna het volgende:
Ja. Onbeschrijfelijk gevoel.

Jammer genoeg woont hij in Zweden en mag ik blij zijn als ik hem ooit nog spreek.
Jammer. ;(
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159497960
het is niet altijd rozengeur en maneschijn
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159498023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:14 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hij doet nogal vaag over bepaalde dingen (snap ik niet waarom) en zoekt geen contact met mij. Dus ja dan houd het op voor mij. Dus er zijn factoren in zijn leven die hij geheim wil houden ik weet het niet.

Dat maakt het wel lastig. Hij is nu de runner.
Jij ook niet met hem.. Iets met dezelfde inborst gok ik :P

Wees eens een beetje meer pro actief dan.. En neem zelf de eerste stap, en neem vooral ook de tijd om al je gevoelens en gedachten die je bijvoorbeeld nu hier deelt, met hem te delen. En als het dan zo mocht zijn dan groeien jullie beiden omdat je dan beiden van elkaar weten hoe je erin staat.

Neem eens een gok, je weet nooit hoe het kan worden anders. En lukt het dan nog niet dan heeft het niets met twinzielen of soulmates te maken vrees ik.

Kansen niet benut kunnen je grootste obstakels in het leven worden. Soms moet je gewoon de verstandigste zijn en degene die de moed heeft gehad om iets moois in werking te stellen. Neem die wijsheid ter harte en wie weet hoe het afloopt.. *;
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159498290
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:16 schreef Gebruikersna het volgende:
Ja. Onbeschrijfelijk gevoel.

Jammer genoeg woont hij in Zweden en mag ik blij zijn als ik hem ooit nog spreek.
Kijk, nog een passieve klant. Waarom zoek je geen contact met hem dan?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159498454
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:26 schreef I-care het volgende:

[..]

Jij ook niet met hem.. Iets met dezelfde inborst gok ik :P

Wees eens een beetje meer pro actief dan.. En neem zelf de eerste stap, en neem vooral ook de tijd om al je gevoelens en gedachten die je bijvoorbeeld nu hier deelt, met hem te delen. En als het dan zo mocht zijn dan groeien jullie beiden omdat je dan beiden van elkaar weten hoe je erin staat.

Neem eens een gok, je weet nooit hoe het kan worden anders. En lukt het dan nog niet dan heeft het niets met twinzielen of soulmates te maken vrees ik.

Kansen niet benut kunnen je grootste obstakels in het leven worden. Soms moet je gewoon de verstandigste zijn en degene die de moed heeft gehad om iets moois in werking te stellen. Neem die wijsheid ter harte en wie weet hoe het afloopt.. *;
Ja miss heb je wel gelijk, ik weet het niet.

Lastig allemaal :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159498628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja miss heb je wel gelijk, ik weet het niet.

Lastig allemaal :P
Je weet het ook niet.. Daarom vertel ik het je :P

Just do it!

Nike
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159500023
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:55 schreef I-care het volgende:

[..]

Je weet het ook niet.. Daarom vertel ik het je :P

Just do it!

Nike
:P

ok _O-
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159500196
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:50 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

:P

ok _O-
Realiseer je maar dat je niets te verliezen hebt in dit leven, slechts gemiste kansen en verloren dromen...

En er zijn er maar weinigen die deze dromen kunnen verwezenlijken. Zeker als het aankomt op de meer verscholen en diepere wensen.

Ik hoop dat het je lukt! Grijp je kans. En droom samen verder.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159500239
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:57 schreef I-care het volgende:

[..]

Realiseer je maar dat je niets te verliezen hebt in dit leven, slechts gemiste kansen en verloren dromen...

En er zijn er maar weinigen die deze dromen kunnen verwezenlijken. Zeker als het aankomt op de meer verscholen en diepere wensen.

Ik hoop dat het je lukt! Grijp je kans. En droom samen verder.
Dat klopt, mooi gezegt, maar is niet altijd zo makkelijk.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159500393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:58 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat klopt, mooi gezegt, maar is niet altijd zo makkelijk.
I know.

Maar jullie kennen elkaar, en het klinkt alsof het wel mogelijk is als een van jullie beiden de stap durft te nemen.. Dat is het geluk.

Ik probeer het alleen maar te laten slagen.. omdat ik heel goed besef wat het waard is! Het leven is gevuld met wensen die wij zelf niet verzonnen hebben, maar soms kunnen dromen uitkomen als de sterren gunstig zijn. :P

Veel mensen beseffen niet eens meer wat hun gelukkig zou maken, maar soms wel, en jij snapt dat als het goed is. Dus grijp je kans. ^O^

Geluk en happiness zit in de meest kleine maar grote dingen, en het is makkelijk om die over het hoofd te zien vandaag de dag. Doe er je voordeel mee.

Materiaal gaat geen geluk geven, net zo min als status dat gaat doen.. Dat is allemaal onzin en zal nooit vervullen zoals liefde dat doet. In welke vorm dan ook :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159500648
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:39 schreef I-care het volgende:

[..]

Kijk, nog een passieve klant. Waarom zoek je geen contact met hem dan?
Hij is getrouwd en heeft kinderen. Ook al ben ik niet op die manier geinteresseerd, gezellig bij elkaar op bezoek zit er dan toch niet in. En bij contact via internet, is die speciale verbintenis toch niet merkbaar
pi_159500987
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:11 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Hij is getrouwd en heeft kinderen. Ook al ben ik niet op die manier geinteresseerd, gezellig bij elkaar op bezoek zit er dan toch niet in. En bij contact via internet, is die speciale verbintenis toch niet merkbaar
Klinkt een beetje dubbel in mijn ogen. Ik wil niet diegene zijn die advies gaat geven in zulke kwesties, maar feit is dat de meeste mensen met de verkeerde partner eindigen met alle consequenties van dien..

En dan moet je wel heel zeker van jezelf zijn wil je zoiets gaan onderbreken. Zeker omdat er kinderen bij komen kijken. Die speciale verbintenis is wat relaties zou moeten laten ontstaan, maar keuzes worden veelal gemaakt op basis van praktische en meer aardse zaken zogezegd..

En dat doet eigenlijk weinig goed.. Maar dat is wat het is verworden tegenwoordig. We kiezen op basis van wat de maatschappij verlangt, want dat is wat gebeurt. Hij moet van alles zijn, ambitieus, aantrekkelijk, van de wereld, verantwoordelijk, bla bla bla, en daarom zoeken nog maar weinigen met hun hart. Ten eerste omdat de meesten niet eens meer weten wat dat is, de tijd is er niet, het podium ontbreekt en ga zo maar door.

Het resultaat is vele teleurstellingen en een hoop gedoe. Vergeet niet dat de maatschappij een barrière is geworden tussen mensen door bepaalde eisen te stellen aan mensen waar er steeds minder aan kunnen voldoen..

En daardoor zie je steeds minder geslaagde stelletjes, omdat men niet meer weet wat men eigenlijk zoekt en daardoor op zoek gaat naar de verkeerde dingen. Het is te complex geworden vandaag de dag. Resulterend in eindeloze zoektochten en second lust avonturen.

oké, iets teveel info, maar toch :p
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159502113
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159503400
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Oh, maar maar, in je fobo zie je er heul anders uit. :o
Jij komt heel vaak lurken idd. :D
pi_159503522
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:28 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Jij komt heel vaak lurken idd. :D
Ja, elke keer staat er dat je een update hebt en er nooit een update en altijd dicht (dus geen fipo mogelijk). ;(
pi_159503524
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:11 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ja precies, het hoeft geen liefdesrelatie te zijn. Hij is gewoon jou Jin en jij Yang.
Ik dacht dat Jin en Yang of twinflames wederzijds moet zijn. Maar hij is weggegaan. Voelt hij wel hetzelfde dan?
pi_159503556
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:31 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja, elke keer staat er dat je een update hebt en er nooit een update en altijd dicht (dus geen fipo mogelijk). ;(
Haha!
pi_159503896
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Haha!
Zo grappig is dat niet. Altijd weer anticipatie en dan de teleurstelling. -O-
pi_159504088
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:31 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ik dacht dat Jin en Yang of twinflames wederzijds moet zijn. Maar hij is weggegaan. Voelt hij wel hetzelfde dan?
Wat tweelingziel relaties maken is.. heb het in de spoiler gezet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159504182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:48 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wat tweelingziel relaties maken is.. heb het in de spoiler gezet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel soms een sterke verbinding wanneer hij aan me denkt, maar ik heb geen idee wat door hem gaat nu. Wel vreemd
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159504574
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik voel soms een sterke verbinding wanneer hij aan me denkt, maar ik heb geen idee wat door hem gaat nu. Wel vreemd
Beschrijf jouw gevoelens eens? Wat doet het met jou, welke gedachten en voornemens gaan er door je heen.

Hoe zou je je leven met hem omschrijven als je de kans zou krijgen, leef je uit. De woorden zouden ons allemaal moet raken als je omschrijft hoe je samen wilt zijn..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159504985
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:02 schreef I-care het volgende:

[..]

Beschrijf jouw gevoelens eens? Wat doet het met jou, welke gedachten en voornemens gaan er door je heen.

Hoe zou je je leven met hem omschrijven als je de kans zou krijgen, leef je uit. De woorden zouden ons allemaal moet raken als je omschrijft hoe je samen wilt zijn..
Ik kom er later op terug want ik moet zo weg.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159504996
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:02 schreef I-care het volgende:

[..]

Beschrijf jouw gevoelens eens? Wat doet het met jou, welke gedachten en voornemens gaan er door je heen.

Hoe zou je je leven met hem omschrijven als je de kans zou krijgen, leef je uit. De woorden zouden ons allemaal moet raken als je omschrijft hoe je samen wilt zijn..
maar vertel jij anders hoe jij het zou zien, want je maakt in principe hetzelfde mee
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159505154
You won't believe the things we do with entanglement

Maar verder gewoon onzin, er zijn mensen met wie je het erg goed kunt vinden. Uitzonderlijk zelfs soms. Maat dat je Door een bovennatuurlijke kracht elkaar steeds tegenkomt... ah.

Dacht ik van mijn eerste serieuze vriendinnetje ook...
Whatever...
pi_159505222
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
You won't believe the things we do with entanglement

Maar verder gewoon onzin, er zijn mensen met wie je het erg goed kunt vinden. Uitzonderlijk zelfs soms. Maat dat je Door een bovennatuurlijke kracht elkaar steeds tegenkomt... ah.

Dacht ik van mijn eerste serieuze vriendinnetje ook...
Niets is onmogelijk. ;)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159505270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

maar vertel jij anders hoe jij het zou zien, want je maakt in principe hetzelfde mee
Ik maak zeker hetzelfde mee, maar ik kan schrijven tot in de eeuwigheid, boeken en ruimen vol. Ik was altijd van gedachte dat de vrouwen de diepgang bezitten wat betreft gevoelens en diepgang, maar mijn mening is langzaam aan het veranderen omwille van het uitblijven van die diepgang.

Vrouwen hebben vaak hun mond vol van liefde, aandacht diepgang en meer van die zaken, maar de meeste komen niet verder dan een droge cracker wat dat betreft..

Nu weet ik niet waarom dat is, maar het lijkt wel alsof het een gebrek aan diepe gevoelens is, en mannen daar veel verder in zijn?

Als je gaat spreken over twinzielen en soulmates dan hoop ik dat mensen iets meer kunnen overbrengen dan wat ik hier lees.

Gevoelens zonder verdere gedachten zijn net zo vluchtig en betekenisloos als een zegeningen van de paus..

Sorry, maar moest het toch even kwijt.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159505357
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef I-care het volgende:

[..]

Ik maak zeker hetzelfde mee, maar ik kan schrijven tot in de eeuwigheid, boeken en ruimen vol. Ik was altijd van gedachte dat de vrouwen de diepgang bezitten wat betreft gevoelens en diepgang, maar mijn mening is langzaam aan het veranderen omwille van het uitblijven van die diepgang.

Vrouwen hebben vaak hun mond vol van liefde, aandacht diepgang en meer van die zaken, maar de meeste komen niet verder dan een droge cracker wat dat betreft..

Nu weet ik niet waarom dat is, maar het lijkt wel alsof het een gebrek aan diepe gevoelens is, en mannen daar veel verder in zijn?

Als je gaar spreken over twinzielen en soulmates dan hoop ik dat mensen iets meer kunnen overbrengen dan wat ik hier lees.

Gevoelens zonder verdere gedachten zijn net zo vluchtig en betekenisloos als een zegeningen van de paus..

Sorry, maar moest het toch even kwijt.
Ik kom er later op terug, want echt mensen denken dat ik gek ben ofzo kan er ook uren dagen whatever over schrijven.;)

Als je het meemaakt, is gewoon.. iedereen snapt dat die het meemaakt. Dat er meer is dan het lijkt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159505570
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:27 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik kom er later op terug, want echt mensen denken dat ik gek ben ofzo kan er ook uren dagen whatever over schrijven.;)

Als je het meemaakt, is gewoon.. iedereen snapt dat die het meemaakt. Dat er meer is dan het lijkt.
Jawel, maar iedereen die het meemaakt kan ook de kern overbrengen, en die gaat dieper dan een gevoel van awwwwwwww.. knuf knuf..

Als het goed is zou je 10 levens vol met passie en avontuur tot in het diepste van elke knipoog en oogopslag moeten, en willen omschrijven, want dat is wat het met je doet.. :P

Hoofdstuk op hoofdstuk over hoe je iemand zou willen plezieren en verzorgen, eindeloze mantra's over hoe jij de ander zou kunnen plezieren en opbouwen. En..........................

Nou goed, je snapt het wel :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159511179
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:21 schreef I-care het volgende:

[..]

Klinkt een beetje dubbel in mijn ogen. Ik wil niet diegene zijn die advies gaat geven in zulke kwesties, maar feit is dat de meeste mensen met de verkeerde partner eindigen met alle consequenties van dien..

En dan moet je wel heel zeker van jezelf zijn wil je zoiets gaan onderbreken. Zeker omdat er kinderen bij komen kijken. Die speciale verbintenis is wat relaties zou moeten laten ontstaan, maar keuzes worden veelal gemaakt op basis van praktische en meer aardse zaken zogezegd..

En dat doet eigenlijk weinig goed.. Maar dat is wat het is verworden tegenwoordig. We kiezen op basis van wat de maatschappij verlangt, want dat is wat gebeurt. Hij moet van alles zijn, ambitieus, aantrekkelijk, van de wereld, verantwoordelijk, bla bla bla, en daarom zoeken nog maar weinigen met hun hart. Ten eerste omdat de meesten niet eens meer weten wat dat is, de tijd is er niet, het podium ontbreekt en ga zo maar door.

Het resultaat is vele teleurstellingen en een hoop gedoe. Vergeet niet dat de maatschappij een barrière is geworden tussen mensen door bepaalde eisen te stellen aan mensen waar er steeds minder aan kunnen voldoen..

En daardoor zie je steeds minder geslaagde stelletjes, omdat men niet meer weet wat men eigenlijk zoekt en daardoor op zoek gaat naar de verkeerde dingen. Het is te complex geworden vandaag de dag. Resulterend in eindeloze zoektochten en second lust avonturen.

oké, iets teveel info, maar toch :p
Zoals ik al zei ben ik ook helemaal niet geinteresseerd in een relatie. Voor mij voelde het eerder als het terugvinden van een verborgen tweelingbroer dan als levenspartner (had al gepost voor ik het topic las, blijkbaar heeft TS andere intenties).

Stom voorbeeld, maar we tekenen bijvoorbeeld allebei. Vorige maand had ik twee zwarte raven getekend. Ik heb helemaal niks met die beesten, maar ik had er 's nachts over gedroomd dat ik ze tekende en besloot dat echt te doen. 's avonds kijk ik op z'n instagram, tekening van twee raven. Diezelfde middag gemaakt, en het had zo het volgende plaatje in een strip kunnen zijn.

Normaal ben ik helemaal geen zweefteeftype en zou ik het afdoen met toeval, maar een week later precies hetzelfde (met een ander onderwerp als tekening). En meer van dat soort dingen. Ondanks dat we compleet verschillende levens leiden, lijken we toch hetzelfde te denken.

Is nu bijna 4 maanden geleden, maar ik denk nog steeds bijna coninu aan hem. Het voelt alsof er een deel van me weer weg is, dat heb ik nooit gehad bij mensen waarop ik verliefd was. N het heeft me inderdaad veranderd als persoon
pi_159516402
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 05:40 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ben ik ook helemaal niet geinteresseerd in een relatie. Voor mij voelde het eerder als het terugvinden van een verborgen tweelingbroer dan als levenspartner (had al gepost voor ik het topic las, blijkbaar heeft TS andere intenties).

Stom voorbeeld, maar we tekenen bijvoorbeeld allebei. Vorige maand had ik twee zwarte raven getekend. Ik heb helemaal niks met die beesten, maar ik had er 's nachts over gedroomd dat ik ze tekende en besloot dat echt te doen. 's avonds kijk ik op z'n instagram, tekening van twee raven. Diezelfde middag gemaakt, en het had zo het volgende plaatje in een strip kunnen zijn.

Normaal ben ik helemaal geen zweefteeftype en zou ik het afdoen met toeval, maar een week later precies hetzelfde (met een ander onderwerp als tekening). En meer van dat soort dingen. Ondanks dat we compleet verschillende levens leiden, lijken we toch hetzelfde te denken.

Is nu bijna 4 maanden geleden, maar ik denk nog steeds bijna coninu aan hem. Het voelt alsof er een deel van me weer weg is, dat heb ik nooit gehad bij mensen waarop ik verliefd was. N het heeft me inderdaad veranderd als persoon
Wauw dat is heel erg bijzonder eigenlijk. Zo zie je maar dat er toch veel parallellen zijn Je denkt continue aan hem, maar je hebt je ''deel'' teruggevonden (mooi gegeven) maar je wilt hem niet als levenspartner (getrouwd, kids, ect.) Komt het daardoor? Omdat hij al in zo'n positie zit of? Vind je het prima en bent al blij met de ervaring opzich?

Het is gewoon een feit als je je tweelingziel onmoet, dat het je wereld op je kop zet.

Edit- Heb je post teruggelezen, en je hebt al de ware :).

Maar dan alsnog de vraag. Vind je het dan niet lastig dat je hem (tweelingziel) hebt ontmoet?

[ Bericht 6% gewijzigd door LLgetikt op 30-01-2016 14:11:15 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159517946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:57 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wauw dat is heel erg bijzonder eigenlijk. Zo zie je maar dat er toch veel parallellen zijn Je denkt continue aan hem, maar je hebt je ''deel'' teruggevonden (mooi gegeven) maar je wilt hem niet als levenspartner (getrouwd, kids, ect.) Komt het daardoor? Omdat hij al in zo'n positie zit of? Vind je het prima en bent al blij met de ervaring opzich?
Ik ben sowieso een loner, en ik hecht meer waarde aan een vriendschap dan aan een relatie. Ik wil hem wel in mijn leven, maar als broederlijke vriend.
quote:
Het is gewoon een feit als je je tweelingziel onmoet, dat het je wereld op je kop zet.

Edit- Heb je post teruggelezen, en je hebt al de ware :).

Maar dan alsnog de vraag. Vind je het dan niet lastig dat je hem (tweelingziel) hebt ontmoet?
Integendeel, de kennis dat iemand om me geeft en me begrijpt, ook zonder woorden, heeft me doen beseffen dat er misschien toch een reden is om te leven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159517985
Mijn tweelingziel heeft mensen gedood (per ongeluk!), ik heb juist mensen gered van de dood.

Mijn vriend weet er overigens niks van. Hij zou het niet begrijpen.
pi_159518059
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het is gewoon verbazingwekkend hoe erg we hetzelfde zijn. Mijn tweelingziel en ik. Karaktereigenschappen, denken over bepaalde dingen, zelfs wanneer we jarig zijn.

Met niemand kan ik zo goed en veel praten als met hem.

Tweelingzielen zijn altijd man en vrouw. Soulmates daarintegen kunnen ook twee vrouwen of 2 mannen zijn.
Er kan zelfs een flink verschil in leeftijd tussen tweelingzielen zitten.

Maar het is absoluut niet mijn (enige echte) geliefde. Ik wil niet met hem samenzijn alsin: relatie, want ik heb een vriend en hij is mijn soulmate. De Ware.
De ware is degene die je bedondert door met anderen te zoenen?
pi_159518132
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:20 schreef mootie het volgende:

[..]

De ware is degene die je bedondert door met anderen te zoenen?
Gottegot, dat is 2 keer gebeurd. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159518236
Het heeft voor mij twee kanten met de ontmoeting van me tweelingziel.

Het is een bijzonder ding, iets wat je dacht dat nooit zou kunnen gebeuren. Zo puur, het lijkt wel een sprookje. Je leert de ware essentie van liefde kennen. Iemand die je aanvult, aanvoelt, en begrijpt zonder wat te zeggen. Zelfs als het stil is hoef je niks te zeggen want het maakt ook niet uit. Tijd doet er niet toe, wederzijds respect op een manier waarvan je kan dromen. Dat is geluk in zijn puurste vorm. Het raakt je in het diepste van je ziel, goddelijk zelfs. Het laat je zien dat niks zomaar is, maar dat het ment 2 be als je er klaar voor bent (het heeft een aanloop). Het laat je zien dat het leven bijzonder is. En dat je niet zomaar zonder doel op aarde leeft. Wat is er nou mooier dan je echte wederhelft vinden? :) Ziel tot ziel connectie.

De keerzijde is dat het zoveel los maakt. Je gaat door een rollercoaster van emoties, en je gaat je afvragen waarom gebeurt dit? Je belevingswereld veranderd. Dingen die er toe deden zijn niet meer van belang. Het veranderd je als persoon. Het kan je zelf zo verscheuren diep van binnen dat je vlucht voor wat er gebeurt is. Vooral als het te heftig word. En als je tweelingziel geen contact met je wilt. Zonder hem voel je je incompleet. Maar je moet jezelf niet gek laten maken. Het leert je dat liefde in je zit en dat loslaten (van alles, problemen, dingen waarmee je zit, je ego) MOET. Het leert je dat lijden (pijn) je dat jezelf voor een deel zelf aandoet. Het kan ook zijn dat je bij andere relaties altijd aan hem/haar zult blijven denken. Want je blijft verbonden met elkaar. Ook al wil je dat niet. Het gevoel wat die persoon je geeft is zo - outer of space - dat het bijna een obsessie word. Maar loslaten.. Je moet aanjezelf werken, (dat is gewoon zo) als je dit meemaakt.

Wat het me ook heeft geleerd is dat me ego los van mij staat. Ego is een muur ook wel soort van opgelegde dingen in me hoofd die ik mezelf aanpraat (dus er komt een gedachte, pieker, voed het, en dat laat me lijden). Me ego is mij niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door LLgetikt op 30-01-2016 16:38:52 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159518410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:16 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Ik ben sowieso een loner, en ik hecht meer waarde aan een vriendschap dan aan een relatie. Ik wil hem wel in mijn leven, maar als broederlijke vriend.

[..]

Integendeel, de kennis dat iemand om me geeft en me begrijpt, ook zonder woorden, heeft me doen beseffen dat er misschien toch een reden is om te leven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, mooi gegeven dat het een positief effect heeft/had hij op jou (je doel), :) Iets wat je miss diep van binnen afvroeg en hij spiegelde dat, en gaf je het antwoord (zonder het te zeggen alleen al in je leven komen was genoeg) :) Op het juiste moment in je leven gekomen. Toch?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159520239
Ja, heb ik. Mijn romantische geliefden.

Serieus overigens.
pi_159520478
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:56 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, heb ik. Mijn romantische geliefden.

Serieus overigens.
Wil je er wat meer over vertellen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159520527
Na het lezen van dit topic ben ik vooral nog niet overtuigd dat alles wat beschreven wordt meteen zo 'spiritueel' moet zijn met benamingen als soulmate en/of tweelingziel. In mijn hoofd zijn het gewoon vrienden en geliefden, namelijk.
Conscience do cost.
pi_159520548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:05 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wil je er wat meer over vertellen?
Daarmee deel ik oprecht emoties (zij blij, ik blij. Zij stress, ik stress), we denken hetzelfde (en praten dus bijzonder vaak synchroon) en dat soort dingen.
pi_159520579
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:08 schreef ems. het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik vooral nog niet overtuigd dat alles wat beschreven wordt meteen zo 'spiritueel' moet zijn met benamingen als soulmate en/of tweelingziel. In mijn hoofd zijn het gewoon vrienden en geliefden, namelijk.
Nou ja, diepgaande vriendschap en liefdesrelaties zou je ook best spiritueel kunnen noemen. Spiritualiteit is niet altijd alleen maar zweverige hippieshit.
pi_159520642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daarmee deel ik oprecht emoties (zij blij, ik blij. Zij stress, ik stress), we denken hetzelfde (en praten dus bijzonder vaak synchroon) en dat soort dingen.
Ja precies, jij bent haar, zij is jou. samen 1.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159520684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, diepgaande vriendschap en liefdesrelaties zou je ook best spiritueel kunnen noemen.
Dat kan. Of je noemt ze vriendschap en liefdesrelaties. Ik vind daar weinig spiritueel aan :P
quote:
Spiritualiteit is niet altijd alleen maar zweverige hippieshit.
Misschien niet, maar in deze situatie in mijn ogen wel een beetje.
Conscience do cost.
pi_159520705
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kan. Of je noemt ze vriendschap en liefdesrelaties. Ik vind daar weinig spiritueel aan :P

Hm. Ik juist heel veel.
pi_159520712
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kan. Of je noemt ze vriendschap en liefdesrelaties. Ik vind daar weinig spiritueel aan :P

[..]

Misschien niet, maar in deze situatie in mijn ogen wel een beetje.
Het is ook als je het meemaakt, niet zomaar iets. Het raakt je. Dat is verschil. Het is niet oppervlakkig en nikszeggend. Het zegt heel veel. Het is niet voor iedereen weggelegd omdat het veel van je vraagt en vergt. De aanloop zijn ook bepaalde dingen die je moet beseffen/meemaken/groeien. Tot op het punt dat je er klaar voor bent.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159520847
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:15 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Het is ook als je het meemaakt, niet zomaar iets. Het raakt je. Dat is verschil. Het is niet oppervlakkig en nikszeggend. Het zegt heel veel.
Mijn vriendschappen en relaties zijn ook (meestal :+ ) niet oppervlakkig of nietszeggend, dus het verschil is mij nog steeds niet echt duidelijk.
quote:
Het is niet voor iedereen weggelegd omdat het veel van je vraagt en vergt. De aanloop zijn ook bepaalde dingen die je moet beseffen/meemaken/groeien.
Maar dat is in de kern toch hetgeen waar 'echte' vriendschap om draait? Dingen voor elkaar doen die je nooit zo snel voor anderen zou doen. Verdriet voelen als de ander dat voelt, dat soort werk.

En jouw persoonlijke ervaring hoeft natuurlijk niet toepasselijk te zijn op iedereen. Misschien ervaren wij precies hetzelfde maar 'vraagt het' simpelweg niet zoveel van mij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Ik juist heel veel.
ok :P
Conscience do cost.
pi_159520922
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Mijn vriendschappen en relaties zijn ook (meestal :+ ) niet oppervlakkig of nietszeggend, dus het verschil is mij nog steeds niet echt duidelijk.

[..]

Maar dat is in de kern toch hetgeen waar 'echte' vriendschap om draait? Dingen voor elkaar doen die je nooit zo snel voor anderen zou doen. Verdriet voelen als de ander dat voelt, dat soort werk.

En jouw persoonlijke ervaring hoeft natuurlijk niet toepasselijk te zijn op iedereen. Misschien ervaren wij precies hetzelfde maar 'vraagt het' simpelweg niet zoveel van mij.

[..]

ok :P
Dan heb je het niet ervaren, zo simpel is het gewoon. Luister zo'n ervaring is te bizar voor woorden echtwaar en dat herkent iedereen die dat heeft meegemaakt.

Dus die mensen hier die dat herkennen lullen allemaal? Je doet het af met, nee ligt aan jou beleving. Ik weet echt wel het verschil te maken met normale dingen die ik meemaak en bijzondere dingen die iemand veranderd. Ook wel een wonder.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159521041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:25 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dan heb je het niet ervaren, zo simpel is het gewoon.
Lijkt me nogal een voorbarige conclusie. "Bij mij ging het zo dus als andere mensen niet exact dezelfde ervaring hebben is dat niet echt".
quote:
Luister zo'n ervaring is te bizar voor woorden echtwaar en dat herkent iedereen die dat heeft meegemaakt.
Hoe ben jij er zo zeker van dat het bizar is en dat iedereen die bizarheid ook zou moeten ervaren op jouw manier?
quote:
Dus die mensen hier die dat herkennen lullen allemaal?
Nee hoor. Ik geloof best dat zij ervan overtuigd zijn dat wat zij meemaken uniek en bijzonder is. Dat maakt het echter ook nog niet automatisch uniek en bijzonder. Of in ieder geval, niet unieker en bijzonderder dan mijn persoonlijke ervaringen met het geheel.
quote:
Je doet het af met, nee ligt aan jou beleving. Ik weet echt wel het verschil te maken met normale dingen die ik meemaak en bijzondere dingen die iemand veranderd. Ook wel een wonder.
Dat weet ik ook wel. Ik vind mijn vriendschappen ook heel bijzonder en ik heb een bijna irrationele drang om de mensen die ik tot echte vrienden reken (en alles waar zij op hun beurt weer waarde aan hechten) te beschermen en te helpen. Waarom zou het niet mogelijk zijn dat die vrienden in kwestie allemaal mijn tweelingszielen/soulmates zijn?
Conscience do cost.
pi_159521103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me nogal een voorbarige conclusie. "Bij mij ging het zo dus als andere mensen niet exact dezelfde ervaring hebben is dat niet echt".

[..]

Hoe ben jij er zo zeker van dat het bizar is en dat iedereen die bizarheid ook zou moeten ervaren op jouw manier?

[..]

Nee hoor. Ik geloof best dat zij ervan overtuigd zijn dat wat zij meemaken uniek en bijzonder is. Dat maakt het echter ook nog niet automatisch uniek en bijzonder. Of in ieder geval, niet unieker en bijzonderder dan mijn persoonlijke ervaringen met het geheel.

[..]

Dat weet ik ook wel. Ik vind mijn vriendschappen ook heel bijzonder en ik heb een bijna irrationele drang om de mensen die ik tot echte vrienden reken (en alles waar zij op hun beurt weer waarde aan hechten) te beschermen en te helpen. Waarom zou het niet mogelijk zijn dat die vrienden in kwestie allemaal mijn tweelingszielen/soulmates zijn?
Ik ga niet op jou reageren want je snapt het niet. Verspilde moeite.

Het is gewoon zo. Het is FEIT. Als je het meemaakt. Dan weet je dat voor 1000 procent. Verder ga ik er niet op in.

Je staat er niet open voor. Of iig je wilt het niet begrijpen dat zoiets kan. Dat is wat anders ;)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159521144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:33 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik ga niet op jou reageren want je snapt het niet. Verspilde moeite.
Ik snap het inderdaad niet, zoals ik eerder al aangaf.
quote:
Het is gewoon zo. Het is FEIT.
Ah, nee wacht. Nu je het zo uitlegt ben ik om.
quote:
Als je het meemaakt. Dan weet je dat voor 1000 procent. Verder ga ik er niet op in.
Dan heb ik het dus meegemaakt maar omdat mijn ervaringen niet stroken met die van jou kan ik helaas niet anders concluderen dat het voor jou niet echt was.
quote:
Je staat er niet open voor. Of iig je wilt het niet begrijpen dat zoiets kan. Dat is wat anders ;)
Ik wil best begrijpen dat zoiets kan. Ik ontken ook niet dat het gebeurt.
Conscience do cost.
pi_159521221
Een interessant onderwerp.

Ik heb zelf ook wel bepaalde ervaringen in dit opzicht gehad, die inmiddels volledig verdwenen zijn.

Menigeen zal zeggen dat dit niet kan en het dus niet echt met tweelingzielen of iets soortgelijks te maken kan hebben gehad, maar daar ben ik nog niet zo zeker van.

Verder heb ik niet de behoefte er veel over te zeggen behalve Wittgenstein aanhalen: Woruber man nicht sprechen kann, daruber muss man schweigen.

Nog een andere kijk op de zaak:

quote:
Nu, mijn advies zou zijn om je tweelingvlam te vergeten – ZET JE ER OVER HEEN!
HET ONDERWERP TWEELINGVLAM
pi_159521278
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:39 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Een interessant onderwerp.

Ik heb zelf ook wel bepaalde ervaringen in dit opzicht gehad, die inmiddels volledig verdwenen zijn.

Menigeen zal zeggen dat dit niet kan en het dus niet echt met tweelingzielen of iets soortgelijks te maken kan hebben gehad, maar daar ben ik nog niet zo zeker van.

Verder heb ik niet de behoefte er veel over te zeggen behalve Wittgenstein aanhalen: Woruber man nicht sprechen kann, daruber muss man schweigen.

Nog een andere kijk op de zaak:

[..]

HET ONDERWERP TWEELINGVLAM
Interessant ik ga het ff lezen.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159523522
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Ik vind mijn vriendschappen ook heel bijzonder en ik heb een bijna irrationele drang om de mensen die ik tot echte vrienden reken (en alles waar zij op hun beurt weer waarde aan hechten) te beschermen en te helpen. Waarom zou het niet mogelijk zijn dat die vrienden in kwestie allemaal mijn tweelingszielen/soulmates zijn?
Omdat er maar 1 tweelingziel voor je is. Dat kunnen er simpelweg niet meer zijn.

Soulmates kunnen misschien wel meer zijn, al geloof ik zelf maar in 1 De Ware. Maar dat is dus je partner, je relatie. Niet gewoon een goede vriend.
pi_159523771
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat er maar 1 tweelingziel voor je is. Dat kunnen er simpelweg niet meer zijn.
En drieling of vierlingzielen zijn uitgesloten?
quote:
Soulmates kunnen misschien wel meer zijn, al geloof ik zelf maar in 1 De Ware. Maar dat is dus je partner, je relatie. Niet gewoon een goede vriend.
Wiens autoriteit bevestigt dit? En waarom zou een goede vriend precies ander zijn dan een soulmate? Lijkt mij eerder een kwestie van terminologie dan spiritualiteit.
Conscience do cost.
pi_159534078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:33 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Ik ga niet op jou reageren want je snapt het niet. Verspilde moeite.

Het is gewoon zo. Het is FEIT. Als je het meemaakt. Dan weet je dat voor 1000 procent. Verder ga ik er niet op in.

Je staat er niet open voor. Of iig je wilt het niet begrijpen dat zoiets kan. Dat is wat anders ;)
Goed, jij maakt die gevoelens mee. Jij dacht dat je gek werd. Jij voelt hem terwijl hij ver weg is. Maar voelt HIJ ook hetzelfde? Werd hij ook gek? Was zijn wereld ook op zijn kop? Heeft hij jou dat gezegd? Want je zegt niets over zijn gevoelens, alleen over wat jij voelt.

Bij twinflames moeten die gevoelens van beide kanten komen. Als het van een kant komt, ben je gewoon hartstikke verliefd en hebt nu gewoon liefdesverdriet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 07:56:10 ]
pi_159542591
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 07:54 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Goed, jij maakt die gevoelens mee. Jij dacht dat je gek werd. Jij voelt hem terwijl hij ver weg is. Maar voelt HIJ ook hetzelfde? Werd hij ook gek? Was zijn wereld ook op zijn kop? Heeft hij jou dat gezegd? Want je zegt niets over zijn gevoelens, alleen over wat jij voelt.

Bij twinflames moeten die gevoelens van beide kanten komen. Als het van een kant komt, ben je gewoon hartstikke verliefd en hebt nu gewoon liefdesverdriet.
Ik zou geen topic hierover openen als ik het niet zeker wist. Hij weet het ook, maar er zijn meer factoren in het leven, dan wat ik alleen wil ;)

Het is geen verliefdheid, liefdesverdriet.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 31 januari 2016 @ 16:42:49 #122
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_159545375
Ik denk dat we allemaal 1 zijn, 1 bewustzijn. Afgescheiden leven als mensen en dat je in die "tweelingziel" jezelf herkent.
pi_159548134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:30 schreef ems. het volgende:

[..]

En drieling of vierlingzielen zijn uitgesloten?

[..]

Wiens autoriteit bevestigt dit? En waarom zou een goede vriend precies ander zijn dan een soulmate? Lijkt mij eerder een kwestie van terminologie dan spiritualiteit.
Never mind. Wat TS ook al zei: Je begrijpt het gewoon niet.

Dat geeft niet, maar doe dan ook niet van die domme uitspraken. Het slaat gewoon echt nergens op wat je hier nu zegt.
pi_159548846
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Never mind. Wat TS ook al zei: Je begrijpt het gewoon niet.
Dat zei ik zelf ook al. Helaas is er blijkbaar niemand in staat om het uit te leggen.
quote:
Dat geeft niet, maar doe dan ook niet van die domme uitspraken. Het slaat gewoon echt nergens op wat je hier nu zegt.
Ik geef aan dat ik het niet begrijp, ik stel er wat vragen over en mensen worden meteen geïrriteerd omdat iemand hun spirituele bubbel in twijfel durft te trekken :')

Maar blijf vooral allerlei metafysische termen plakken aan iets dat gewoon neerkomt op vriendschap hoor. Staat zo lekker interessant. Vooralsnog kan ik concluderen dat het niets anders is dan terminologie in combinatie met een flinke dosis spannend doen.
Conscience do cost.
pi_159549290
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zei ik zelf ook al. Helaas is er blijkbaar niemand in staat om het uit te leggen.

[..]

Ik geef aan dat ik het niet begrijp, ik stel er wat vragen over en mensen worden meteen geïrriteerd omdat iemand hun spirituele bubbel in twijfel durft te trekken :')

Maar blijf vooral allerlei metafysische termen plakken aan iets dat gewoon neerkomt op vriendschap hoor. Staat zo lekker interessant. Vooralsnog kan ik concluderen dat het niets anders is dan terminologie in combinatie met een flinke dosis spannend doen.
*Lacht heel hard* 😂

Het is dus niet "gewoon vriendschap"!

Het is een bijzonder gevoel dat je beide hebt als je elkaar ontmoet. (Dat heb ik niet met welke vriend(in) dan ook gehad hoor!)

Zelfde had ik met mijn vriend, maar dat is dus een ander gevoel dat die met de tweelingziel.
pi_182900533
Spirituele Awakening ervaren dankzij mijn twinflame.

[ Bericht 25% gewijzigd door Belgosome op 03-11-2018 12:28:43 ]
pi_182933061
Waarom kick je dit topic wat al zo oud is? En verwijder je in je eigen topic je op en reduceert dat tot 1 zin en dan kick je deze? Niet echt logisch.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')