abonnement Unibet Coolblue
pi_159460652



De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen :~
SOONY
pi_159461084
Helldivers in de PS+ voor februari ? :D :D
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_159461521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:03 schreef satecl het volgende:
Helldivers in de PS+ voor februari ? :D :D
:Y
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 januari 2016 @ 11:55:27 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159462075
quote:
3s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar het karakter is verzonnen door Herman van Veen en dus Nederlands. Dat het vervolgens gemaakt is met Japanners mag als je de domme filosofie van Yi-Long volgt niet uitmaken.
Dat was dan ook 1 van de redenen waarom ik weinig problemen had met Alfred J. Kwak in het Nederlands, en aangezien het een co-productie was, had ik Japans ook prima gevonden. En Engels niet.

Het is allemaal niet zo moeilijk, de logica achter mijn denken.
pi_159462247
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat was dan ook 1 van de redenen waarom ik weinig problemen had met Alfred J. Kwak in het Nederlands, en aangezien het een co-productie was, had ik Japans ook prima gevonden. En Engels niet.

Het is allemaal niet zo moeilijk, de logica achter mijn denken.
Ik vraag me meer af wat de Japanners hier van vonden:
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:06:16 #6
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_159462298
Welke games komen binnenkort uit?

Rainbow siege halen of niet?
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:10:29 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159462398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af wat de Japanners hier van vonden:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze er volgens jou van moeten vinden? Is niets mis mee toch? Er zit een historisch politieke en menselijke boodschap in, met duidelijke vergelijkingen naar W.O. 2 en Hitler. Daar zullen die Japanners echt geen probleem mee hebben.
  donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:49 #8
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_159462456
Is er nog ergens een beta code voor The Division?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_159462592
Weet iemand wanneer de PS4 1tb editie een beetje gaat dalen in prijs? ;)
pi_159462629
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef Che_ het volgende:


Rainbow siege halen of niet?
Is vooral gericht op de multiplayer als je een goede headset hebt, en vrienden die het spel ook hebben is dit een succes aankoop!
pi_159463090
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat zouden ze er volgens jou van moeten vinden? Is niets mis mee toch? Er zit een historisch politieke en menselijke boodschap in, met duidelijke vergelijkingen naar W.O. 2 en Hitler. Daar zullen die Japanners echt geen probleem mee hebben.
Ik vroeg me af of ze dan niet zo'n programma zouden vermijden uit schaamte. Het hele gebeuren met die 'troostmeisjes' durfden ze ook pas onlangs toe te geven en verontschuldigingen voor aan te bieden. Duitsland gaat daar op een heel andere manier mee om.
De Nederlandse versie van Er ist wieder daar is een van de beter verkopende boeken op mijn werk. Zoiets is daar ondenkbaar.

En verder vraag ik me af of ze de subtiele grapjes in die serie daar wel snappen. Ik snapte als kind ook niet waarom die kraai Dolf heette en waarom hij zo'n rare hoed op had (Napoleon) en altijd van die rare armbewegingen maakte.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:22:31 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159463946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of ze dan niet zo'n programma zouden vermijden uit schaamte. Het hele gebeuren met die 'troostmeisjes' durfden ze ook pas onlangs toe te geven en verontschuldigingen voor aan te bieden. Duitsland gaat daar op een heel andere manier mee om.
De Nederlandse versie van Er ist wieder daar is een van de beter verkopende boeken op mijn werk. Zoiets is daar ondenkbaar.

En verder vraag ik me af of ze de subtiele grapjes in die serie daar wel snappen. Ik snapte als kind ook niet waarom die kraai Dolf heette en waarom hij zo'n rare hoed op had (Napoleon) en altijd van die rare armbewegingen maakte.
Ik neem aan dat voor die Japanners het Europese gedeelte van de 2de WO natuurlijk veel verder van ze af staat dan hun eigen geschiedenis in die 2de WO, dus dat zou ongetwijfeld gevoeliger liggen.

Iets wat we hier in NL trouwens ook zien met onze eigen discutabele acties uit het verleden, zoals de grote NSB-aanhang, het verraad van onze eigen Joden, de massa-moorden in Indonesië, de Boerenoorlog in Zuid-Afrika (met onze eigen 'jihaadstrijders' die die kant op trokken om te vechten...), etc etc.
pi_159464331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:21 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand wanneer de PS4 1tb editie een beetje gaat dalen in prijs? ;)
Sony zal het vast weten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:51:14 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159464630
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sony zal het vast weten
Kijk, hiervoor stel je vragen: Duidelijke antwoorden. :P
pi_159464672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:12 schreef maniack28 het volgende:
Is er nog ergens een beta code voor The Division?
Pre-order de game, installeer de beta, annuleer pre-order na dit weekend.
pi_159465675
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kijk, hiervoor stel je vragen: Duidelijke antwoorden. :P
De kristallen bol is kapot :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_159466188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of ze dan niet zo'n programma zouden vermijden uit schaamte. Het hele gebeuren met die 'troostmeisjes' durfden ze ook pas onlangs toe te geven en verontschuldigingen voor aan te bieden. Duitsland gaat daar op een heel andere manier mee om.
De Nederlandse versie van Er ist wieder daar is een van de beter verkopende boeken op mijn werk. Zoiets is daar ondenkbaar.

Japanners zijn niet beschaamd over WO2. Ze zijn juist totaal niet beschaamd. Kinderen weten nauwelijks van de verschrikkingen die hun grootouders hebben aangericht en het interesseert ze ook weinig. Het wordt vooral als een verlies van Japan gezien, en pas op de laatste plaats komt enig schuldgevoel tegenover de miljoenen slachtoffers.

Het doodzwijgen van het oorlogsverleden is een dikke, vette smet op het imago van Japan. Ik heb mij er tijdens mijn studie vaak over verbaasd. Inmiddels weet ik dat het de aard van het beestje is.
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:08:48 #18
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159466675
games in het nederlands zijn verschrikkelijk.

Maar The Witness is meesterlijk _O_. Als je je hersenen even wilt laten kraken, en je oude games zoals Myst en Riven tof vind dan moet je The Witness zeker aanschaffen. Dubbel en dwars de moeite waard.

Verwacht echter geen actie, maar ontdekking, mysterie en puzzels. De game heeft een goede learning curve, dit betekend dat je eerst rustig aan begint met simpele doolhof puzzels, voordat er nieuwe concepten worden geintroduceerd.

36 euro klinkt vrij prijzig maar het is een vrij lang spel en daarnaast zal je met meer dan 600 puzzels er echt wel veel tijd in kunnen steken.

Het aanbod aan puzzels is ook heel divers, ze werken allemaal op andere manieren en hebben bepaalde regels waar je aan moet voldoen. Dit word je niet voorgekauwd maar moet je zelf zien uit te vogelen. Meestal heb je het snel door :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:39:01 #19
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159467548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
games in het nederlands zijn verschrikkelijk.

Maar The Witness is meesterlijk _O_. Als je je hersenen even wilt laten kraken, en je oude games zoals Myst en Riven tof vind dan moet je The Witness zeker aanschaffen. Dubbel en dwars de moeite waard.

Verwacht echter geen actie, maar ontdekking, mysterie en puzzels. De game heeft een goede learning curve, dit betekend dat je eerst rustig aan begint met simpele doolhof puzzels, voordat er nieuwe concepten worden geintroduceerd.

36 euro klinkt vrij prijzig maar het is een vrij lang spel en daarnaast zal je met meer dan 600 puzzels er echt wel veel tijd in kunnen steken.

Het aanbod aan puzzels is ook heel divers, ze werken allemaal op andere manieren en hebben bepaalde regels waar je aan moet voldoen. Dit word je niet voorgekauwd maar moet je zelf zien uit te vogelen. Meestal heb je het snel door :).
Die gaan we met een paar maanden wel tegenkomen in de PS+.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:42:15 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159467618
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Die gaan we met een paar maanden wel tegenkomen in de PS+.
Uhuh, net zoals Octodad!

:')

Als je een spel vet lijkt koop het dan gewoon. De beste man heeft zijn volledige fortuin in deze game gestopt. Ik zal er veel uren plezier mee hebben, en ik wil het nu graag spelen. Dan ga ik niet wachten totdat het wellicht misschien ooit eens in de PS+ komt. De laatste tijd krijgen we maar bagger imo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:50:45 #21
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159467843
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Uhuh, net zoals Octodad!

:')

Als je een spel vet lijkt koop het dan gewoon. De beste man heeft zijn volledige fortuin in deze game gestopt. Ik zal er veel uren plezier mee hebben, en ik wil het nu graag spelen. Dan ga ik niet wachten totdat het wellicht misschien ooit eens in de PS+ komt. De laatste tijd krijgen we maar bagger imo.
Daar gaan we al. Ik heb nog genoeg spellen in de wachtrij waardoor deze game wel een maand of 9 kan wachten. En dan mag de beste man zijn volledige fortuin erin hebben gestopt, ik betaal ook voor PS+. Krijgt hij een deeltje daarvan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_159469970
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kijk, hiervoor stel je vragen: Duidelijke antwoorden. :P
Heb aan dit antwoord idd helemaal niks :)
  donderdag 28 januari 2016 @ 17:31:55 #23
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_159470350
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:53 schreef Drankster het volgende:

[..]

Pre-order de game, installeer de beta, annuleer pre-order na dit weekend.
Kan niet meer. Pre orders krijgen geen key meer. Heeft Ubisoft een stokje voor gestoken. Fucking lamé, want dit is de manier om je game te verkopen :') of zijn ze bang dat het kut is?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_159471498
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:31 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Kan niet meer. Pre orders krijgen geen key meer. Heeft Ubisoft een stokje voor gestoken. Fucking lamé, want dit is de manier om je game te verkopen :') of zijn ze bang dat het kut is?
Is dat zo? Link?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 28 januari 2016 @ 18:39:31 #25
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_159471877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Is dat zo? Link?
Kan hem niet meer vinden, las het net ergens in de trein..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')