abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 11:47:28 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159433480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zo'n tokkie-schoonzus gehad, die heeft het drie (!!!) keer gepresteerd om baby's van 2000/2500gr te maken. Want dat pakje shag moest elke dag wel op hè.
:X
Waarom maakte je broer haar zwanger dan? Lijkt me toch vrij redelijk dat je als man dat wel verlangt? :@

Zijn die kindjes wel gezond verder?

Vind dat best oneerlijk, dat sommige mensen die roken/drinken/blowen / bij elke nieuwe relatie een kind fokken (5 kinderen bij 3 partners bijvoorbeeld) zonder moeite gezonde kinderen op de wereld zetten terwijl het bij anderen niet lukt.
(niet dat ik je schoonzus geen gezonde kinderen gun PoS)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 11:50:54 #52
43556 miss_dynastie
pi_159433547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zo'n tokkie-schoonzus gehad, die heeft het drie (!!!) keer gepresteerd om baby's van 2000/2500gr te maken. Want dat pakje shag moest elke dag wel op hè.
:X
Mijn moeder rookte ook zo'n hoeveelheid, maar rechtvaardigt dat met het argument dat ik een mooi geboortegewicht had en 'dus' geen schade zou kunnen hebben daarvan :')

Ik heb het net aangezet. Sofie is tof O+ Zingend vriendje, omg :') _O-
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:51:19 #53
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_159433555
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dit was pas de eerste aflevering die ik heb gezien...
Kijk die andere twee ook ff dan. Lachen man .
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 11:56:28 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159433680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:51 schreef zeefje het volgende:

[..]

Kijk die andere twee ook ff dan. Lachen man .
Staat niet bij KPN Gemist -O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 11:58:54 #55
43556 miss_dynastie
pi_159433727
Oh god, zei die Louisa nou echt 'dat zou ik nooit doen als ik zwanger ben'? Ik zit hier te gieren als Gerard Joling :') _O-
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:00:02 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_159433765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, zei die Louisa nou echt 'dat zou ik nooit doen als ik zwanger ben'? Ik zit hier te gieren als Gerard Joling :') _O-
Hahaha ja ik ging ook best wel stuk, ze zit wel goed in dr rol :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:01:21 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_159433788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:17 schreef MCH het volgende:
In vergelijking met de vorige twee vond ik deze minder erg. Die meid is ook nog wel enigszins normaal toch. Gelukkig is het altijd weer makkelijk afgeven vanuit onze luie stoel. 8-)
Ik wil graag weten wat je normaal vindt aan deze hele situatie :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:03:32 #58
43556 miss_dynastie
pi_159433831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik wil graag weten wat je normaal vindt aan deze hele situatie :D
Vergeleken met andere kampers misschien? _O-
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:08:09 #59
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_159433916
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Staat niet bij KPN Gemist -O-
wel op npo toch?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_159433949
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik wil graag weten wat je normaal vindt aan deze hele situatie :D
Dat die ouders van die pubers liefde voor hun kinderen tonen en ze alles geven wat ze kunnen bieden.
pi_159433973
En ik vond die meid behoorlijk volwassen overkomen op het einde in dat café bij dat goedmaakgesprek.
pi_159434038
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom maakte je broer haar zwanger dan? Lijkt me toch vrij redelijk dat je als man dat wel verlangt? :@

Zijn die kindjes wel gezond verder?

Vind dat best oneerlijk, dat sommige mensen die roken/drinken/blowen / bij elke nieuwe relatie een kind fokken (5 kinderen bij 3 partners bijvoorbeeld) zonder moeite gezonde kinderen op de wereld zetten terwijl het bij anderen niet lukt.
(niet dat ik je schoonzus geen gezonde kinderen gun PoS)
Ze heeft me eens toegeroepen; ''Je moet kinderen niet uit de rook houden, daar kweek je zieke kinderen van!''

:')

Ging btw om de zus van mijn ex.
pi_159434060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mijn moeder rookte ook zo'n hoeveelheid, maar rechtvaardigt dat met het argument dat ik een mooi geboortegewicht had en 'dus' geen schade zou kunnen hebben daarvan :')

Ik heb het net aangezet. Sofie is tof O+ Zingend vriendje, omg :') _O-
En, ben je gezond? :@
pi_159434173
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:17 schreef MCH het volgende:
In vergelijking met de vorige twee vond ik deze minder erg. Die meid is ook nog wel enigszins normaal toch. Gelukkig is het altijd weer makkelijk afgeven vanuit onze luie stoel. 8-)
Vorige was sowieso minder erg dan deze. Zij deed het in d'r eentje, had een eigen plekje, enz. Dit vond ik wel weer erg, maar wel fijn dat ze hulp hadden van de ouders!

Hier zat gewoon totaal geen niveau in, die jongen leek eigenlijk wel verstandelijk beperkt.
pi_159434223
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:18 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Vorige was sowieso minder erg dan deze. Zij deed het in d'r eentje, had een eigen plekje, enz. Dit vond ik wel weer erg, maar wel fijn dat ze hulp hadden van de ouders!
Ze doet het van de kinderbijslag, uitkering, wa-jong etc. Van die meid kon je gewoon zien dat ze geen fatsoenlijke opvoeding heeft gehad. Zo ondankbaar richting Tatum. Deed het wel aardig na de bevalling, althans wat je er van zag.
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:23:09 #66
43556 miss_dynastie
pi_159434280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En, ben je gezond? :@
Voor zover ik nu weet wel (al zijn mijn longen wel een zwakke plek). Maar ik heb bijv. ook een grotere kans op vaatvernauwing, hartproblemen en verminderde vruchtbaarheid doordat zij zo nodig d'r behoefte moest vervullen, terwijl ook toen al bekend was dat het niet goed was voor de ongeboren baby. Misschien dat ik daar minder zwaar aan had getild als ze verder wel een toffe moeder was geweest, maar in mijn geval bleek het een goede voorbode voor haar verdere invulling van het moederschap :X
pi_159434314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor zover ik nu weet wel (al zijn mijn longen wel een zwakke plek). Maar ik heb bijv. ook een grotere kans op vaatvernauwing, hartproblemen en verminderde vruchtbaarheid doordat zij zo nodig d'r behoefte moest vervullen, terwijl ook toen al bekend was dat het niet goed was voor de ongeboren baby. Misschien dat ik daar minder zwaar aan had getild als ze verder wel een toffe moeder was geweest, maar in mijn geval bleek het een goede voorbode voor haar verdere invulling van het moederschap :X
Auw.. pijnlijk ;(
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2016 @ 12:27:14 #68
43556 miss_dynastie
pi_159434394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:24 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Auw.. pijnlijk ;(
Ik zit mijn eigen post te herlezen en het lijkt nou net of ik in het bijzonder kans maak op die aandoeningen, maar zo is het niet bedoeld, dat geldt voor alle kinderen van rokende moeders, het is niet dat mijn kans groter is of zo. Even als aanvulling :@

En ik sta er echt heel ongenuanceerd in, heb er geen enkel begrip voor en moet altijd mijn best doen om een zwangere rokende vrouw die peuk niet uit haar handen te slaan. Helaas heb ik nu een bekende die zwanger is en rookt, want zoveel stress, blabla. En dan verbaasd zijn dat je naar het ziekenhuis moet omdat je kind aan de kleine kant is. Echt, wat een verstand ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_dynastie op 27-01-2016 13:14:02 ]
pi_159434422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zit mijn eigen post te herlezen en het lijkt nou net of ik in het bijzonder kans maak op die aandoeningen, maar zo is het niet bedoeld, dat geldt voor alle kinderen van rokende moeders, het is niet dat mijn kans groter is of zo. Even als aanvulling :@

En ik sta er echt heel ongenuanceerd in, heb er geen enkel begrip voor en moet altijd mijn best doen om een zwangere rokende vrouw die peuk niet uit haar handen te slaan. Helaas heb ik nu een bekende die zwanger is en rookt, want zoveel stress, blabla. En dan verbaast zijn dat je naar het ziekenhuis moet omdat je kind aan de kleine kant is. Echt, wat een verstand ;(
Het ging mij meer om de laatste zin, dat ze naast het roken óók geen goede moeder voor je is geweest. Ter compensatie zeg maar..
pi_159437056
Mijn schoonzus en zwager roken ook allebei als een ketter. Kunnen net rondkomen want zij vind 2 tot 3 dagen werken per week wel genoeg. En hij verdient niet heel veel. Werkt wel full time.
Maar als daar ook ooit een kleintje komt en ze blijft roken dan sta ik ook even niet voor mezelf in en zal ik elke peuk die ze opsteekt waar ik bij ben uit haar handen slaan..
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:42:26 #71
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_159440036
Mijn beste vriendin is ook blijven roken tijdens haar zwangerschap, en later ook gewoon binnen bij het kind. Het is echt dat ze mijn beste vriendin is, ik heb zo mijn best gedaan om haar er vanaf te praten, uiteindelijk heb ik me er echt bij neer moeten leggen, ik wilde onze vriendschap er niet voor opofferen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_159444155
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vind dat best oneerlijk, dat sommige mensen die roken/drinken/blowen / bij elke nieuwe relatie een kind fokken (5 kinderen bij 3 partners bijvoorbeeld) zonder moeite gezonde kinderen op de wereld zetten terwijl het bij anderen niet lukt.
Dat vind ik zo'n onzin argument. Het staat iedereen vrij om te doen wat hij of zij wil.

Een kennis van mij is ook blijven roken tijdens haar zwangerschap. Vervolgens stond ze een keer ergens een sigaret te roken, en toen kwam er zo'n opgefokte onvruchtbare vrouw aangelopen die zei: 'Ik probeer al jaren kinderen te krijgen, en jij rookt gewoon terwijl je zwanger bent, uwuhuh' Helemaal boos. Nu vind ik persoonlijk oerstom wanneer je rookt als je zwanger bent, maar het is wel je eigen keus. Wat die frusto deed vind ik echt alle grenzen over gaan, bemoei je gewoon met je eigen zaken.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:18:44 #73
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_159444474
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin argument. Het staat iedereen vrij om te doen wat hij of zij wil.

Een kennis van mij is ook blijven roken tijdens haar zwangerschap. Vervolgens stond ze een keer ergens een sigaret te roken, en toen kwam er zo'n opgefokte onvruchtbare vrouw aangelopen die zei: 'Ik probeer al jaren kinderen te krijgen, en jij rookt gewoon terwijl je zwanger bent, uwuhuh' Helemaal boos. Nu vind ik persoonlijk oerstom wanneer je rookt als je zwanger bent, maar het is wel je eigen keus. Wat die frusto deed vind ik echt alle grenzen over gaan, bemoei je gewoon met je eigen zaken.
+1 op alles :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:40:41 #74
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_159447220
Ik denk dan: een kind opvoeden lijkt me heel zwaar, niet eens de gebroken nachten maar gewoon altijd er moeten zijn voor je kind, normen en waarden aanleren, aanmoedigen en supporten en eigenlijk altijd bezig zijn om er alles uit te halen wat er inzit. Een kind hebben lijkt me heel intensief.
En dan zou ik er alles aan doen om te voorkomen dat het bijvoorbeeld lichamelijke of geestelijke problemen heeft. Ik geloof dat niet elk kind van een doorrookte moeder daar schade van ondervindt, maar het idee dat je misschien kunt voorkomen dat je kind leerproblemen of adhd heeft, lijkt me toch wel de moeite waard om te stoppen met roken.
Het moederschap wordt dan toch wat eenvoudiger en rustiger.
pi_159470115
Die Aline uit een eerder seizoen (die op haar 19e zwanger was van de derde) heeft ondertussen een nieuwe vriend en een vierde kindje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')