abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_162210156
registreer om deze reclame te verbergen
Geen talent meer natuurlijk, maar toch wel treurig voor hem:

56b349c359.jpg

aa0724cea3.jpg
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_162212625
:{
pi_162268462
Mika Morien heeft afgelopen weekend in Zandvoort meerdere podia gepakt. Een paar uur later is zijn vader, Ronald Morien, zelf ook een erg goede coureur er niet meer. ;( -O- :'(

RaRaRacing twitterde op dinsdag 17-05-2016 om 13:27:51 Geschokt en aangeslagen door dit nieuws. Ronald, bedankt voor alle mooie momenten! #RIP https://t.co/xif7lb3cgF reageer retweet
pi_162269731
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Mika Morien heeft afgelopen weekend in Zandvoort meerdere podia gepakt. Een paar uur later is zijn vader, Ronald Morien, zelf ook een erg goede coureur er niet meer. ;( -O- :'(

RaRaRacing twitterde op dinsdag 17-05-2016 om 13:27:51 Geschokt en aangeslagen door dit nieuws. Ronald, bedankt voor alle mooie momenten! #RIP https://t.co/xif7lb3cgF reageer retweet
Jakkes :{ :{
pi_162270295
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hartaanval of zo?

Apart dat hierover nog niets op autosport.nl staat.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:18:13 #32
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_162271542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hartaanval of zo?

Apart dat hierover nog niets op autosport.nl staat.
6 minuten geleden geplaatst volgens Google

http://autosport.nl/klass(...)iet-om-ronald-morien
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
pi_162285342
Mika heeft vandaag de MX-5 cup gewonnen in Belgi... Diep respect voor deze jongeman. Max Verstappen is niet het enige megatalent van onder de 20 in Nederland.

https://www.facebook.com/(...)2384/?type=3&theater
  woensdag 18 mei 2016 @ 14:18:31 #34
46976 sasquatsch
pi_162293963
Jarno Opmeer had een goed weekend in de afgelopen Pinksterraces op Zandvoort. Met een 3de plaats en twee overwinningen was hij de grote winnaar van de F4 races. Nieuwbakken Red Bull junior Richard Verschoor had een minder goed weekend. Na een goede 2de plaats in de eerste race zorgden een afgeslagen motor in race twee (7de) en een drive through penalty (13de, na als eerste over de finish gekomen te zijn) in race 3 voor een tegenvaller.
Danny Kroes deed het ook uitstekend in de eerste twee races met een 6de en 4de plaats. Helaas wist hij in de laatste race niet te finishen.

De volgende races zijn tijdens de Familie Racedagen driven by Max Verstappen op Zandvoort op 4 en 5 juni.
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:04:28 #35
46976 sasquatsch
pi_162352511
In zijn eerste WRC rally voor Hyundai dit seizoen kende Kevin Abbring weinig geluk. Hij viel in de derde stage uit met een gebroken stuurstang.
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:17:52 #36
46976 sasquatsch
pi_162864335
Jarno Opmeer en Richard Verschoor gaan ook rijden in de Spaanse Formule 4
quote:
Jarno Opmeer en Richard Verschoor racen dit jaar ook met MP Motorsport in het Spaanse Formule 4-kampioenschap. Zo is woensdagavond bevestigd.

Beide coureurs zijn al actief in de Noord-Europese Zone Formule 4. Opmeer heeft daarin drie van de vijf races die tot dusver verreden zijn, gewonnen, waarmee hij riant aan de leiding gaat in het kampioenschap. Verschoor staat na een overwinning in Sochi en een tweede plaats in Zandvoort tweede in het klassement. Komend weekend begint op het circuit van Navarra het allereerste seizoen in de Spaanse Formule 4, waar beide Nederlanders dus ook aan mee zullen doen.

“Het is een fantastische kans voor me om in het Spaanse Formule 4-kampioenschap mee te kunnen rijden”, laat Opmeer weten. “De organisatie is daar totaal anders, aangezien ik daar deel zal uitmaken van een team. Ik zal daar dus op een andere manier leren werken. Maar het doel blijft hetzelfde. Ik zal alles geven om het circuit zondag met een flink aantal punten op zak te verlaten.”

Verschoor, die na zijn overwinning in Rusland halsoverkop in het Red Bull Junior Team werd opgenomen, hoopt op een vliegende start in Spanje. “Ik kijk met gemengde gevoelens terug op mijn eerste races in het SMP F4 NEZ-kampioenschap”, zegt hij. “Ik heb de snelheid en was de rapste in alle kwalificatiesessies, dus ik weet waar ik me nu moet verbeteren. In het Spaanse Formule 4-kampioenschap begin ik met een schone lei en die kans grijp ik met beide handen aan.”

De line-up van MP Motorsport in de Spaanse Formule 4 wordt gecompleteerd door de Fin Juuso Puhakka en de Spanjaard Xavier Lloveras, die eerder al was bevestigd.
  maandag 13 juni 2016 @ 22:16:51 #37
46976 sasquatsch
pi_162991120
Kevin Abbring heeft als eerste Nederlander ooit een stage in een WRC rally gewonnen. Hij won stage 10 van de Rally van Itali. In de afsluitende powerstage werd hij tweede en hij eindige als 15de overall.

KevinAbbring twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 19:57:08 It might have been dusty today but for sure it wasn't rusty! Our maiden stage win @Rally_d_Italia #WRC #history https://t.co/car93A1Nmc reageer retweet
CksDtiNUUAI1rgr.jpg
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:38:03 #38
46976 sasquatsch
pi_163755807
Kevin Abbring zal ook in Finland rijden. Hij vervangt hier de geblesseerde Sordo.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:00:47 #39
46976 sasquatsch
pi_163923929
Crosspost: Frijns tevreden over zijn test in de IndyCar
quote:
10:13 – Robin Frijns heeft een goed gevoel overgehouden aan zijn eerste test met een IndyCar-bolide. De Nederlander mocht voor Andretti Autosport testen op Mid-Ohio Sports Car Course en deed het uitstekend; hij hield de auto heel en was slechts 0,2 seconde langzamer dan Ryan Hunter-Reay, n van de vaste coureurs van het team in deze klasse. Hunter-Reay is de IndyCar-kampioen van 2012.

Voor Frijns was het even wennen om in een IndyCar te rijden. "Het is meer dan twee jaar geleden dat ik voor het laatst in een auto met zoveel downforce reed. Hoewel ik ervaring heb in de Formule 1 en GP2, is het niet makkelijk om na twee jaar weer ineens zoveel downforce te ervaren. Het was even omschakelen."

Het ging Frijns echter prima af. "Iedereen zei vooraf tegen me dat het sturen enorm zwaar zou zijn, omdat je geen stuurbekrachtiging hebt. Dat klopte wel en hoe sneller je door de bocht gaat, hoe zwaarder het wordt. Op een bepaald moment bereik je de limiet." Die limiet wist Frijns, aan zijn goede rondetijd te zien, te vinden. Hij is tevreden. "De auto is heel, ik ben heel. Al met al ben ik zeer tevreden", aldus de Limburger.
Cn7coT4VMAAIafV.jpg:large

RFrijns twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 02:27:02 lot of fun driving with a proper downforce car again! Big thanks to @FollowAndretti to let me jump in this animal! https://t.co/VSkRkDyvKq reageer retweet
pi_165807622
Misschien tijd om hier eens wat te updaten? Namen als Van der Garde vallen nou niet bepaald meer onder de talenten waar we in de toekomst rekening mee moeten gaan houden, net zoals toch al snel de helft van de lijst als ik zo snel kijk (Bleekemolen bijvoorbeeld) :+

Mensen als Richard Verschoor of in mindere mate Jarno Opmeer zouden er toch wel in moeten staan, dat zijn juist de talenten. Hebben we er daar nog meer van in de jonge autosportklasses waar met name de tieners rijden?
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_165807761
Dit topic gaat over alle talenten h :P
Niet alleen de jonge.
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_165807796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic gaat over alle talenten h :P
Niet alleen de jonge.
quote:
Het is misschien wel leuk om een centraal topic te openen over Nederlands racetalent. Wie hebben we zoal met wie men serieus rekening moet gaan houden?
Niet met een Van der Garde of Bleekemolen lijkt me. Die gaan niet nog doorstoten naar de absolute wereldtop of iets dergelijks. Tom Coronel is ook niet bepaald iemand "met wie men serieus rekening moet gaan houden".

Het zou gewoon leuk zijn om een overzicht te hebben van coureurs die we daadwerkelijk in de gaten moeten houden met het oog op de toekomst. Een Verschoor dus, een Nyck de Vries of zoals in 2014 een Max Verstappen.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:05:06 #43
46976 sasquatsch
pi_165811190
In het verleden gad ik de lijst gesplitst in een jonger dan 25 en ouder dan 25 deel. Maar die jongerenlijst werd steeds kleiner.

Misschien een idee om dat weer te doen. Zal er wel naar kijken.

Maar ik vind beiden interessant. Zowel de nieuwe talenten als de gevestigde coureurs.
pi_165811293
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:05 schreef sasquatsch het volgende:
In het verleden gad ik de lijst gesplitst in een jonger dan 25 en ouder dan 25 deel. Maar die jongerenlijst werd steeds kleiner.

Misschien een idee om dat weer te doen. Zal er wel naar kijken.

Maar ik vind beiden interessant. Zowel de nieuwe talenten als de gevestigde coureurs.
Ik vind beiden ook zeker wel interessant, daar niet van, maar dan zou het een "Nederlandse coureurs"-topic moeten zijn ipv "Nederlandse talenten" O~)
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:21:31 #45
46976 sasquatsch
pi_165811467
Wat let je om dit topic te renamen?
pi_165811486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:21 schreef sasquatsch het volgende:
Wat let je om dit topic te renamen?
Niks eigenlijk.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_165811742
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niks eigenlijk.
Foei
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 16 oktober 2016 @ 21:18:28 #48
46976 sasquatsch
pi_165999883
Richard Verschoor is dit weekend kampioen geworden in de Spaans Formule 4.. Daarmee wint hij zijn tweede F4 titel in een jaar tijd.
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:53:08 #49
419487 Vriezzer
Friendly, but fierce.
pi_166023765
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
Richard Verschoor is dit weekend kampioen geworden in de Spaans Formule 4.. Daarmee wint hij zijn tweede F4 titel in een jaar tijd.
Die is echt goed bezig.
To survive, is to be victorious!
  maandag 31 oktober 2016 @ 00:39:05 #50
46976 sasquatsch
pi_166318684
Ho-Pin Tung wint de eerste race voor het Asian Le Mans kampioenschap. Nick Catsberg wordt derde.

http://www.dailysportscar(...)uhai-2016-Result.pdf
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')