abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2016 @ 06:22:47 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159400266
AMSTERDAM -
De politie kan het vluchtelingenwerk nauwelijks aan. Tien procent van de capaciteit gaat inmiddels op aan het handhaven van de openbare orde bij asielcentra en het registreren en begeleiden van vluchtelingen.
Dat zegt voorzitter Sanna Eichhorn van de Vereniging van Middelbare en Hogere Politieambtenaren (VMHP). ,,Dat betekent dat een kleine 6000 medewerkers niet voor andere taken kan worden ingezet”.

„Een half jaar geleden waren we nog nauwelijks mankracht kwijt aan de vluchtelingenproblematiek. Maar dat is rigoureus veranderd. Het gaat ten koste van andere zaken”, stelt de vakbondsvoorzitter.
SP-Kamerlid Kooiman vindt dat minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) de politie direct extra budget moet geven. „De signalen vanaf de werkvloer zijn erg ernstig. Er moet nu wat gebeuren.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)_politie_klem__.html

Serieus probleem voor de binnenlandse veiligheid zou ik zeggen. 6000 agenten zijn dus bezig met vluchtelingen. Hoe kan dit? Er gebeurt wel eens wat maar dat zijn toch incidenten?
pi_159400275
Dat vertellen we niet anders komt rechts aan de macht.
pi_159400281
Ach de politie heeft ook weer een reden gevonden om hun zogenaamde krappe budget te verhogen. Welk percentage van hun budget gaat naar drugsbestrijding, alleen maar omdat de VVD het achterdeurbeleid niet wenst te legaliseren met de smoes dat internationale verdragen dit niet toelaten.
pi_159400284
En ook de kmar heeft die problemen.

Vele zitten in het buitenland om daar bij te springen en op Schiphol is dus onderbezetting....

Lekker veilig te weinig kmar op Schiphol hebben..
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_159400294
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
En ook de kmar heeft die problemen.

Vele zitten in het buitenland om daar bij te springen en op Schiphol is dus onderbezetting....

Lekker veilig te weinig kmar op Schiphol hebben..
Daar komen 300 nieuwe controleurs bij.

http://www.nu.nl/binnenla(...)-rijen-schiphol.html
pi_159400298
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daar komen 300 nieuwe controleurs bij.

http://www.nu.nl/binnenla(...)-rijen-schiphol.html
Aha goed dat er bij geschakeld gaat worden.
Wel een paar maanden te laat.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_159400324
Geschat dat een gemiddelde politieman 100.000 euro per jaar kost met alles erop en eraan dan kost alleen dit al 600 miljoen euro per jaar. Als je alle overige ambtenaren er nog bij neemt kom je ruim boven de miljard per jaar en dan heb je het alleen nog maar over de indirecte kosten. Weer een progressieve leugen ontmaskert. Nog niet zo lang geleden werd er beweerd dat de opvang maar een paar honderd miljoen per jaar zou kosten. Keer op keer zitten ze ernaast en alles was gewoon met gezond verstand te voorspellen. Allemachtig, wat hebben een hoop mensen hier zichzelf belachelijk gemaakt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 07:11:36 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_159400365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:22 schreef MisterCe het volgende:
AMSTERDAM -
De politie kan het vluchtelingenwerk nauwelijks aan. Tien procent van de capaciteit gaat inmiddels op aan het handhaven van de openbare orde bij asielcentra en het registreren en begeleiden van vluchtelingen.
Dat zegt voorzitter Sanna Eichhorn van de Vereniging van Middelbare en Hogere Politieambtenaren (VMHP). ,,Dat betekent dat een kleine 6000 medewerkers niet voor andere taken kan worden ingezet”.

„Een half jaar geleden waren we nog nauwelijks mankracht kwijt aan de vluchtelingenproblematiek. Maar dat is rigoureus veranderd. Het gaat ten koste van andere zaken”, stelt de vakbondsvoorzitter.
SP-Kamerlid Kooiman vindt dat minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) de politie direct extra budget moet geven. „De signalen vanaf de werkvloer zijn erg ernstig. Er moet nu wat gebeuren.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)_politie_klem__.html

Serieus probleem voor de binnenlandse veiligheid zou ik zeggen. 6000 agenten zijn dus bezig met vluchtelingen. Hoe kan dit? Er gebeurt wel eens wat maar dat zijn toch incidenten?
Ik mag toch hopen dat het registreren en begeleiden van asielzoekers geen incidenten zijn.
Laffe huichelaar
  dinsdag 26 januari 2016 @ 07:20:09 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159400387
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:22 schreef MisterCe het volgende:
AMSTERDAM -
De politie kan het vluchtelingenwerk nauwelijks aan. Tien procent van de capaciteit gaat inmiddels op aan het handhaven van de openbare orde bij asielcentra en het registreren en begeleiden van vluchtelingen.
Dat zegt voorzitter Sanna Eichhorn van de Vereniging van Middelbare en Hogere Politieambtenaren (VMHP). ,,Dat betekent dat een kleine 6000 medewerkers niet voor andere taken kan worden ingezet”.

„Een half jaar geleden waren we nog nauwelijks mankracht kwijt aan de vluchtelingenproblematiek. Maar dat is rigoureus veranderd. Het gaat ten koste van andere zaken”, stelt de vakbondsvoorzitter.
SP-Kamerlid Kooiman vindt dat minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) de politie direct extra budget moet geven. „De signalen vanaf de werkvloer zijn erg ernstig. Er moet nu wat gebeuren.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)_politie_klem__.html

Serieus probleem voor de binnenlandse veiligheid zou ik zeggen. 6000 agenten zijn dus bezig met vluchtelingen. Hoe kan dit? Er gebeurt wel eens wat maar dat zijn toch incidenten?
Waarom niet gewoon 90%

Blanke mensen doen toch nooit iets fout? Althans, dat is wat FOK! me geleerd heeft.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_159400395
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon 90%

Blanke mensen doen toch nooit iets fout? Althans, dat is wat FOK! me geleerd heeft.
Goed argument wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 07:47:42 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159400547
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon 90%

Blanke mensen doen toch nooit iets fout? Althans, dat is wat FOK! me geleerd heeft.
Nee je ziet het verkeerd. De andere 10% is bezig met allochtonen en de overgebleven 80% schrijven bonnen aan blanke automobilisten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:01:55 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159400640
Nou, ik hoorde gisteren dat de radarapparatuur toch onbetrouwbaar is. Kunnen al die agenten mooi worden ingezet om dit gat op te vullen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_159400648
10% maar? Voor de groep mensen die - als je de bekende FOK!kertjes mag geloven - verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit? Volgens mij kan het politiebudget omlaag.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:07:28 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_159400694
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:22 schreef MisterCe het volgende:

Serieus probleem voor de binnenlandse veiligheid zou ik zeggen. 6000 agenten zijn dus bezig met vluchtelingen. Hoe kan dit?
Dat is toch niet zo gek. Ze krijgen opdracht.
quote:
Er gebeurt wel eens wat maar dat zijn toch incidenten?
Wat?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_159400714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:02 schreef Nielsch het volgende:
10% maar? Voor de groep mensen die - als je de bekende FOK!kertjes mag geloven - verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit? Volgens mij kan het politiebudget omlaag.
10% van het politieapparaat is dus zoet met deze "tsunami van terroristen, criminelen en verkrachters" :D _O-

Misschien als alle vergaderingen omtrent AZC's ordentelijk verlopen kan het wel 5% worden.
pi_159400790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

10% van het politieapparaat is dus zoet met deze "tsunami van terroristen, criminelen en verkrachters" :D _O-

Misschien als alle vergaderingen omtrent AZC's ordentelijk verlopen kan het wel 5% worden.
Zit je nou te trollen of geniet je er gewoon van? Heb je een hekel aan Nederlanders of zo? 10% van alle agenten worden ingezet om 0,3% van de inwoners, de vluchtelingen, in toom te houden. En volgens jou stelt dat niks voor. Waarom heb je zo'n hekel aan Nederlanders?
pi_159400799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zit je nou te trollen of geniet je er gewoon van? Heb je een hekel aan Nederlanders of zo? 10% van alle agenten worden ingezet om 0,3% van de inwoners, de vluchtelingen, in toom te houden. En volgens jou stelt dat niks voor. Waarom heb je zo'n hekel aan Nederlanders?
Maar die 0,3% is toch verantwoordelijk voor 90 tot 95% van de criminaliteit als ik jou mag geloven. Dan valt 10% reuze mee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_159400812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zit je nou te trollen of geniet je er gewoon van? Heb je een hekel aan Nederlanders of zo? 10% van alle agenten worden ingezet om 0,3% van de inwoners, de vluchtelingen, in toom te houden. En volgens jou stelt dat niks voor. Waarom heb je zo'n hekel aan Nederlanders?
Wat Nielsch zegt. Een tsunami van terroristen, criminelen en verkrachters zou een verdrievoudiging van het complete politie apparaat rechtvaardigen die voor de volle 100% op deze uiterst gevaarlijke groep wordt ingezet.
pi_159400844
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar die 0,3% is toch verantwoordelijk voor 90 tot 95% van de criminaliteit als ik jou mag geloven. Dan valt 10% reuze mee.
Dat zeg ik niet maar het aandeel is wel behoorlijk. Wat we horen is al zeer verontrustend terwijl het grootste gedeelte nog eens in de doofpot gestopt wordt. Bij een massale vechtpartij in de AZC's overtreden al gauw tientallen mensen de wet en er zijn inmiddels al aardig wat massale vechtpartijen voorgekomen. Tel daarbij op de gevallen van intimidatie, bedreigingen, aanrandingen e.d in AZC's, dan kom je op een aardig hoog percentage.
pi_159400853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat Nielsch zegt. Een tsunami van terroristen, criminelen en verkrachters zou een verdrievoudiging van het complete politie apparaat rechtvaardigen die voor de volle 100% op deze uiterst gevaarlijke groep wordt ingezet.
Dus 10% is voor jou belachelijk weinig. Pas als 60% van alle agenten ingezet moeten worden om 0,3% van onze bevolking in toom te houden, is er een probleem? Of vind je dat ook nog meevallen?
pi_159400892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Geschat dat een gemiddelde politieman 100.000 euro per jaar kost met alles erop en eraan dan kost alleen dit al 600 miljoen euro per jaar. Als je alle overige ambtenaren er nog bij neemt kom je ruim boven de miljard per jaar en dan heb je het alleen nog maar over de indirecte kosten. Weer een progressieve leugen ontmaskert. Nog niet zo lang geleden werd er beweerd dat de opvang maar een paar honderd miljoen per jaar zou kosten. Keer op keer zitten ze ernaast en alles was gewoon met gezond verstand te voorspellen. Allemachtig, wat hebben een hoop mensen hier zichzelf belachelijk gemaakt.
Nou, je hebt links weer ontmaskerd hoor, met deze economische waarheden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159400901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus 10% is voor jou belachelijk weinig. Pas als 60% van alle agenten ingezet moeten worden om 0,3% van onze bevolking in toom te houden, is er een probleem? Of vind je dat ook nog meevallen?
Aangezien die 0,3% verantwoordelijk is voor 90% van de criminaliteit lijkt het mij vrij weinig, ja. Dat zou namelijk inhouden dat je met 10% van de inzet 90% van de misdaden blijkbaar kunt aanpakken.

Ergo: minder geld naar politie, die gasten voeren geen klap uit. Weer een rechtse leugen ontmaskerd!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159400902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus 10% is voor jou belachelijk weinig. Pas als 60% van alle agenten ingezet moeten worden om 0,3% van onze bevolking in toom te houden, is er een probleem? Of vind je dat ook nog meevallen?
Gut, gaan we nu oprecht bezorgd over de politie worden? Dat zijn wel de mensen die de klappen opvingen in verschillende gemeentes door de, op Fok bejubelde, verzetshelden. Zitten die cijfers ook bij de 10% trouwens?
pi_159400907
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar het aandeel is wel behoorlijk. Wat we horen is al zeer verontrustend terwijl het grootste gedeelte nog eens in de doofpot gestopt wordt. Bij een massale vechtpartij in de AZC's overtreden al gauw tientallen mensen de wet en er zijn inmiddels al aardig wat massale vechtpartijen voorgekomen. Tel daarbij op de gevallen van intimidatie, bedreigingen, aanrandingen e.d in AZC's, dan kom je op een aardig hoog percentage.
Toch fijn dat je dat met 10% inzet allemaal aan kan.

Wat is een behoorlijk aandeel trouwens? 10%, 30%, 70%?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nielsch op 26-01-2016 08:42:27 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:38:22 #25
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159400913
quote:
SP-Kamerlid Kooiman vindt dat minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) de politie direct extra budget moet geven.
Als zelfs de SP dit al wil moet het wel ernstig zijn.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')