abonnement Unibet Coolblue
pi_159380688


Miiverse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Releases augustus

Devil's Third




Releases september
Super Mario Maker




Releases november

Star Fox Zero



Mario Tennis: Ultra Smash




Releases december

Xenoblade Chronicles X

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159380699
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat overkomt mij ook zo vaak, bezig zijn met 1 game, nieuwe game komt binnen, of ff opstarten en kijken.
en voor je het weer heb ik de nieuwe game uitgespeeld, en game 1 raak ik niet meer aan. :'(

soms ook niet dan is het juist de nieuwe game die ik niet aanraak, en tegen de tijd dat ik game 1 heb uitgespeeld ligt game 3 al weer op de mat en sla ik game 2 over.
ik heb bijvoorbeeld bioschock infinite nog steeds gesealed in de kast staan voor de 360 :@


Oh ja vergeef me voor de luie TT ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159380899
Ja, zonde hè, zo'n backlog.

Na teveel tijd in Destiny gestopt te hebben moet ik van mijzelf daar eerst mee bezig.

Nu GTA-V aan het doen, daarna Nintendo tijd. Zal de Wii eens aanslingeren voor het laatste stukje Twilight Princess, prachtige game vond ik dat.
pi_159382873
Haha , ik ken het :)
Heb hier best wat spellen liggen die ik nog moet uitspelen..

Vorige week begonnen om wat spellen uit te spelen waar ik aan was begonnen maar nog niet af had gemaakt.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 25 januari 2016 @ 18:08:55 #5
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_159387310
En ik maar denken dat ik de enige was die zo was.. Wat een luxe probleem hebben we toch ook he :D Of zijn we allemaal zulke disciplineloze mensen hier? :@ Toegegeven, je hebt nu natuurlijk ook minder tijd om te gamen, in tegenstelling tot in je jeugd/puberteit..
pi_159387547
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef VRIDZ het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die zo was.. Wat een luxe probleem hebben we toch ook he :D Of zijn we allemaal zulke disciplineloze mensen hier? :@ Toegegeven, je hebt nu natuurlijk ook minder tijd om te gamen, in tegenstelling tot in je jeugd/puberteit..
ik speel bijna nooit iets uit
pi_159388018
We zijn allemaal even erg dus :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159388122
Ik koop pas een nieuwe game als ik wat uitgespeeld heb.
Tenzij het natuurlijk games zonder eind zijn (Monster Hunter).
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_159388196
Dat lukt mij nooit, er zijn zoveel games dat ik van te voren al weet die moet ik hebben,
en dan pre-order ik ze.

ik weet altijd precies wat ik wil spelen, en koop het dan ook gewoon ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 25 januari 2016 @ 19:34:20 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159389922
BIj sommige games is het probleem ook dat als je er even 2-3 weken 'uit' bent, dat het ook heel moeilijk is weer op te pakken, qua gameplay, verhaal, characters (namen) etc etc. Vooral in RPG's enzo dan heb ik vaak geen flauw idee meer waar ik nou mee bezig was en waar ik dan heen zou moeten ...
  maandag 25 januari 2016 @ 19:49:33 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159390578
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:39 schreef DJ_ het volgende:
We zijn allemaal even erg dus :D
Ik vind dat ik de laatste paar jaar redelijk goed bezig ben. Het grootste verschil is dat ik geen gratis games via FOK!games meer krijg (met review-deadlines enzo) waardoor ik kan spelen wat ik wil. Accountje aangemaakt op Howlongtobeat.com en daar hou ik m'n backlog bij.

Er zijn wat must-haves (Final Fantasy XV voor PS4 en Dragon Quest VII voor 3DS bijvoorbeeld) die ik direct wil hebben, voor de rest wacht ik sales af en vind ik dat ik minstens een game uit mijn backlog uitgespeeld moet hebben.

Net als Jesse tellen sommige games niet mee zoals Star Wars Battlefront die ik online met vrienden speel. Die schrijf ik ook niet op m'n backlog.

Als ik Mario RPG uit heb ga ik voor Xenoblade X. Het is een luxeprobleem natuurlijk en we mogen niet klagen over een backlog, maar toch vind ik dat ik moet minderen van mezelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_159392417
Het scheelt ook dat de Wii U en 3DS beide op sterven na dood zijn. Qua games is dat aanbod echt bedroevend, zeker als de remakes/virtual console niet mee rekent. Ik heb zes spellen voor de Wii U, waarvan er twee al gratis bij de console zaten. Alleen Mario Maker heb ik dit jaar gekocht voor Wii U. En daar komt Zelda nog bij (heb die nooit gespeeld) en hooguit Mario Kart nog voor een mooi prijsje, that's it. Voor de 3DS heb ik dit jaar enkel twee Zelda's gekocht (Oot en MM), en verder ook niets omdat het aanbod gewoon bedroevend is.

Maar voor de PS4 heb ik ook maar 5 spellen, tegenover 40+ voor de PS3. Afgezien van PS+spellen. Er verschijnen gewoon te weinig games die écht de moeite waard zijn. Gewoon wachten op de prijsverlaging, en als het dan zo ver is dan blijkt dat je het spel toch niet meer hoeft. Scheelt een hoop geld!

Maar mijn backlog wordt overigens tegelijkertijd ook niet echt kleiner :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_159392711
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind dat ik de laatste paar jaar redelijk goed bezig ben. Het grootste verschil is dat ik geen gratis games via FOK!games meer krijg (met review-deadlines enzo) waardoor ik kan spelen wat ik wil. Accountje aangemaakt op Howlongtobeat.com en daar hou ik m'n backlog bij.

Er zijn wat must-haves (Final Fantasy XV voor PS4 en Dragon Quest VII voor 3DS bijvoorbeeld) die ik direct wil hebben, voor de rest wacht ik sales af en vind ik dat ik minstens een game uit mijn backlog uitgespeeld moet hebben.

Net als Jesse tellen sommige games niet mee zoals Star Wars Battlefront die ik online met vrienden speel. Die schrijf ik ook niet op m'n backlog.

Als ik Mario RPG uit heb ga ik voor Xenoblade X. Het is een luxeprobleem natuurlijk en we mogen niet klagen over een backlog, maar toch vind ik dat ik moet minderen van mezelf.
Volgens die website heb ik nog 175 dagen aan games te spelen :')
  maandag 25 januari 2016 @ 20:56:11 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159392788
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Volgens die website heb ik nog 175 dagen aan games te spelen :')
Mooi toch, kun je ff vooruit :Y)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_159393259
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mooi toch, kun je ff vooruit :Y)
haha, volgens mij zijn de meeste van die dagen spellen die ik ooit bij een humble bundle kreeg.
pi_159434856
Ben trouwens wel benieuwd hoe jullie kijken naar zo'n systeem waarbij je trophies/achievements krijgt. Ik zou het wel een leuke toevoeging vinden als Nintendo dit ook deed, zorgt er toch net voor dat je voor die 100% completion gaat.
pi_159439415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:46 schreef Bananenpap het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe jullie kijken naar zo'n systeem waarbij je trophies/achievements krijgt. Ik zou het wel een leuke toevoeging vinden als Nintendo dit ook deed, zorgt er toch net voor dat je voor die 100% completion gaat.
Het is wel grappig, maar ik ben eigenlijk nooit echt gaan achievement hunten.
Op de xbox wil ik soms wel bepaalde dingen halen maar 1000/1000 doet me vrij weinig.

en op de ps4 kijk ik er helemaal niet naar om eigenlijk, trophies doen me nog minder.

Heb het wel met sommige MMO's gehad dat ik bepaalde achievements wil halen
omdat je een titel of een mount of een andere reward krijgt.

als ze er iets voor tegen over zetten dan is het leuker.

[ Bericht 0% gewijzigd door DJ_ op 27-01-2016 15:28:27 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Forum Admin woensdag 27 januari 2016 @ 15:22:39 #18
35723 crew  GGMM
pi_159439553
Ik vind die achievements altijd vrij kansloos. Zou me niet echt boeien als ze dat lekker achterwege laten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games woensdag 27 januari 2016 @ 15:29:08 #19
181272 crew  Noppie2000
pi_159439719
Achievements geven mij niets, dus interesseert het me ook helemaal niets. Kunstmatige uitdagingen als Schop 100 Koopa Shells of Ontwijk een Blue Shell zou mij echt niet kunnen interesseren.

Vind die dingen nog altijd een gemist kans. Koppel er unieke wapens of skins aanvast, geef X% korting op een voorgaande game in de serie (bij Nintendo desnoods aan VC gekoppeld) etc. etc. Er is zoveel mee te doen, maar enkel 'Hoera, 20 punten erbij', nee, dan laat maar :)
pi_159440203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Achievements geven mij niets, dus interesseert het me ook helemaal niets. Kunstmatige uitdagingen als Schop 100 Koopa Shells of Ontwijk een Blue Shell zou mij echt niet kunnen interesseren.

Vind die dingen nog altijd een gemist kans. Koppel er unieke wapens of skins aanvast, geef X% korting op een voorgaande game in de serie (bij Nintendo desnoods aan VC gekoppeld) etc. etc. Er is zoveel mee te doen, maar enkel 'Hoera, 20 punten erbij', nee, dan laat maar :)
Ik vind het met name voor singleplayergames altijd wel interessant omdat het min of meer aangeeft in hoeverre je de game hebt uitgespeeld. Daarnaast zorgt het er voor (althans voor mij) dat je iets sneller voor die 100% completion gaat, want zo'n platinum trophy streelt toch op een bepaalde manier mijn game-ego.

Neem een game als Zelda, als ik dat heb uitgespeeld neem ik mijzelf voor om ook nog even voor al die heartpieces te gaan. Iets waar ik snel mee afhaak omdat het eigenlijk niks meer toevoegt. Een trophy/achievement zou dan wel een optie zijn om het optimale uit zo'n game te halen.

Ik ben het er trouwens mee eens dat er genoeg van die uitdagingen zijn die niks toevoegt. Ben momenteel bezig met de trophies van Assassin's Creed Syndicate en ik moet nu vijftig vijanden van een trein schoppen. Voegt echt helemaal niks toe. Maar er zijn ook weer genoeg trophies die voor mij wel iets toevoegen, zoals het uitspelen van een game op hard-mode. Iets wat ik normaal niet zo snel zou doen.
  Redactie Games woensdag 27 januari 2016 @ 16:04:31 #21
181272 crew  Noppie2000
pi_159440617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het met name voor singleplayergames altijd wel interessant omdat het min of meer aangeeft in hoeverre je de game hebt uitgespeeld. Daarnaast zorgt het er voor (althans voor mij) dat je iets sneller voor die 100% completion gaat, want zo'n platinum trophy streelt toch op een bepaalde manier mijn game-ego.

Neem een game als Zelda, als ik dat heb uitgespeeld neem ik mijzelf voor om ook nog even voor al die heartpieces te gaan. Iets waar ik snel mee afhaak omdat het eigenlijk niks meer toevoegt. Een trophy/achievement zou dan wel een optie zijn om het optimale uit zo'n game te halen.

Ik ben het er trouwens mee eens dat er genoeg van die uitdagingen zijn die niks toevoegt. Ben momenteel bezig met de trophies van Assassin's Creed Syndicate en ik moet nu vijftig vijanden van een trein schoppen. Voegt echt helemaal niks toe. Maar er zijn ook weer genoeg trophies die voor mij wel iets toevoegen, zoals het uitspelen van een game op hard-mode. Iets wat ik normaal niet zo snel zou doen.
Iets op hard uitspelen of alle collectibles verzamelen doe ik uit mezelf als een game me genoeg boeit. Ben nu bijvoorbeeld bezig met Shadows of Mordor, geniet er enorm van. Dan doe ik dat uit mijn eigen, puur omdat ik meer wil zien van de game :D

Een achievement heb ik dan niet meer nodig, behalve dat het dan een bevestiging is van wat ik al weet: ik speel de game volledig uit. Maar dat dit verschilt per persoon snap ik uiteraard wel. Een dergelijk systeem zou ook zeker welkom zijn hoor, genoeg mensen die er wel op wachten :)
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:43 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159446842
Het ligt aan het soort achievements of ik ze tof vind. Bij Final Fantasy VII op PS4 heb je er eentje voor 99.999.999 gil, dat is absurd. Er is er ook eentje voor het daten van een van je grumpy teamleden, die is cool.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_159465203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ligt aan het soort achievements of ik ze tof vind. Bij Final Fantasy VII op PS4 heb je er eentje voor 99.999.999 gil, dat is absurd. Er is er ook eentje voor het daten van een van je grumpy teamleden, die is cool.
Is vast wel een foutje in het spel om dat voor elkaar te krijgen zoals bij FF8 bijvoorbeeld.
het opkopen van Hi-potions. refinen naar mega potions en verkopen met winst.
in een half uurtje had je een paar miljoen bij elkaar.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Forum Admin donderdag 28 januari 2016 @ 14:19:08 #24
35723 crew  GGMM
pi_159465283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Is vast wel een foutje in het spel om dat voor elkaar te krijgen zoals bij FF8 bijvoorbeeld.
het opkopen van Hi-potions. refinen naar mega potions en verkopen met winst.
in een half uurtje had je een paar miljoen bij elkaar.
En dat vind je niet bijzonder kansloos om te doen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159466185
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

En dat vind je niet bijzonder kansloos om te doen?
Nee, je hebt toch niks aan Gil in FF8 , en tegen de tijd dat je het kan ben je al zo ver in het spel en hoog level dat het toch niks uitmaakt.

Zo gebruik in ook de limit break bug in FF8, ( driehoekje blijven drukken om tussen chars te switchen waardoor je opnieuw kans hebt om limit break te krijgen )

In ff9, maak ik gebruik van de skill van Quina om 9999 damage te doen met 1 hp om op level 10 in disc 1 grand dragons te doden zodat je kan levelen naar level 50+ en de game door kan wandelen alsof het niets is

ik heb die spelen al zo vaak uitgespeeld dat het me echt niet meer uitmaakt.

en in FF10 heb ik stat spheres zitten farmen om alles op 255 te krijgen door alle nodes in de sphere grid op te vullen, zodat zelfs yuna 99,999 slaat met haar staff.

het zit allemaal in het spel en het meeste is bewust, ( limit break ding weet ik niet, de rest is gewoon bewust er in gestopt )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')