abonnement Unibet Coolblue
pi_159424976
En dat lijkt mij juist zo gek, zo helemaal gepland :D . Ik vond het de vorige keer heel rustig allemaal trouwens. Om 1:00 begonnen de weeën, toen kwam de VK even voelen. Tot 6:00 heb ik onder de douche gezeten, heerlijk met dat water en geruis. Om 6:30 kwam de VK weer, om 7:00 waren we in het ziekenhuis, daar tot 8:30 weer onder de douche gezeten. Zij heeft toen de vliezen gebroken en na persen van 9:15 - 9:42 is A. geboren. Ik kijk er heel goed op terug, hoop ook echt dat het deze keer weer zo rustig gaat. Ik hoef geen snelle stortbevalling, dit was helemaal prima O+ .

Alleen zou het fijn zijn als deze meneer niet in het vruchtwater poept, want die 8 uur blijven 'ter observatie' terwijl er slechts één keer een arts kwam kijken en we na 8 uur maar eens gingen informeren of we weg mochten was wat minder geslaagd.. :') .
pi_159425079
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh Svane O+

Hahaha LB goed bezig! :D

Sicilia ik heb net je webwinkel geplunderd O+
Wat leuk, ik zag de bestelling binnen komen O+ Goeie keus, die met de ijsbeer is mijn favoriet en heb een tijdje getwijfeld of ik hem als eerste pakje wilde voor buikbaby! En je hebt geluk, want het is precies de laatste en de stof is tijdelijk niet meer leverbaar!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159425130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Sicilia je vriend :D _O- hilarisch. Bij echte nood mag de verloskundige waar wij wonen de busbaan gebruiken toch? Dat vertelde mijn VK, dat ze dan de meldkamer bellen dat ze eraan komen en dan ZJOEFF ben je bij het ziekenhuis. Dat is vaak sneller dan een ambulance, omdat zij dan al bij je thuis is.
O echt?! Dat wist ik ook niet! Vriend is heel bang dat hij de geboorte mist, omdat hij een reistijd heeft van bijna 3 kwartier en nouja, gezien mijn vorige bevallingen weet ik inderdaad niet of ik de baby zolang kan binnen houden :D.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159425154
Dat klinkt ook heel fijn idd!

Ik vond die paar dagen zh ook niet vervelend.. Wist het dus was er helemaal op ingesteld.
Was wel fijn zo'n coconnetje even. In t zh zijn alleen mijn ouders, mijn opa en oma, schoonouders, schoonzus en 1stel vrienden met hun dochtertje geweest.
Zouden we nu weer zo doen.. Alleen nu ws mijn broer+schoonzus extra want hij was toen op vakantie. En ws O's beste vriendinnetje met haar moeder (Goede vriendin van mij ook)

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:12 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Wat leuk, ik zag de bestelling binnen komen O+ Goeie keus, die met de ijsbeer is mijn favoriet en heb een tijdje getwijfeld of ik hem als eerste pakje wilde voor buikbaby! En je hebt geluk, want het is precies de laatste en de stof is tijdelijk niet meer leverbaar!
Oh kijk mooi op tijd O+
En die andere zat ik ook al een tijdje naar te kijken.. dat printje is zo leuk voor iets groter
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159425901
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:35 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin is nu 33 weken zwanger, elke echo was prima tot vorige week, toen werd er geconstateerd dat onze jongen toch wel aan de kleine kant bleef waarschijnlijk.
We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zijn we vanmorgen geweest, hartfilmpje gemaakt van een half uur en dat was goed.
Urine getest en er zaten geen eiwitten in dus geen zwangerschapsvergiftiging.

Daarna de echo en het besproken met de arts, daar bleek dat onze jongen nu tusen de 1200 en 1500 gram is en dat is fors te licht, ook overall gezien is hij te klein.
Vriendin is direct opgenomen en mocht niet eens meer naar huis om spullen te pakken, ze blijft nu minimaal 7 weken in het ziekenhuis liggen en ze gaan elke dag een echo en hartfilmpje maken.

Mocht het slechter gaan dan gaan ze hem halen en wordt hij eerder geboren.
De placenta geeft waarschijnlijk te weinig voeding door aan het kind, oorzaak daarvan zou stress kunnen zijn maar dat zijn ze nu allemaal aan het onderzoeken.

Erg bizar hoe snel het opeens kan staan, zij ligt daar nu 7 weken en ik sta er thuis opeens alleen voor.
En dat allemaal in 3 uur tijd.

Gelukkig woon ik op 10 min van het ziekenhuis en ben ik ondernemer dus kan mijn tijd goed bepalen maar het valt ons erg koud op ons dak.....

Zo, dat ben en wilde ik even kwijt.......
Om hier even op terug te komen, vannacht ben ik uit mijn bed gebeld omdat mijn vriendin tijdens haar slaap heel veel bloed heeft verloren.
Ze hebben toen direct een hartfilmpje gemaakt en toen konden ze het hartje niet vinden, direct hierna is een echo gemaakt en toen konden ze het hartje wel vinden maar dit had nog maar een hartslag van 80 ;( .
Ze is toen direct naar de OK gegaan en daar is onze zoon Jesse geboren met een keizersnede.
Hij weegt slechts 1550 gram en alles gaat redelijk goed, je hebt een bepaalde score en daar scoorde hij een 8 tot 9 (weet even niet meer hoe het heet)
Hij zit helemaal vol met sensoren en krijgt glucose via een infuus en voeding via een sonde ook heeft hij hulpbeademing.
De beademing is wel iets teruggeschroefd en de voeding al iets omhoog, verder is de temperatuur van de couveuse al van 35.5 naar 32.5 graden gegaan.
Voor zover ze kunnen zien is hij helemaal gezond en we zijn heel blij met onze zoon alleen vind het nu echt doodeng.
Had mijn vriendin niet in het ziekenhuis gelegen dan had hij het waarschijnlijk niet overleefd, om 04:05 belde ze mij en hij is geboren om 04:17.



Nu afwachten en hopen dat alles goed aansterkt.....
Wat overigens de reden is geweest is niet bekend, ze dachten dat de placenta had losgelaten maar dit was niet het geval, ze hebben de placenta wel ergens naar opgestuurd maar misschien komen ze er wel niet achter...

[ Bericht 4% gewijzigd door junkiexp op 26-01-2016 23:39:07 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159426109
Och jeetje JunkieXP wat een schrik voor jullie! Wel natuurlijk allereerst heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon :* ! Het is een schitterend mannetje, zo klein als 'ie daar ligt. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en m'n duimen draaien dat Jesse goed aansterkt en groeit. Hoe gaat het met je vriendin?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:41:03 #157
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159426175
Junkiexp, dat is een heftig verhaal. Fijn dat je zoon het heeft gered. Gefeliciteerd met je kleine ukkepuk. O+ Wat een klein manneke met al die slangetjes, maar heel fijn dat ie het goed doet, gezien de omstandigheden.
Ik wens jou en je vriendin kracht voor de komende weken. Herstelt zij ook goed?
pi_159426200
@Razztwizzle thanks!
Ja heel erg schrikken en een heftige dag waarbij ik op het laatst 30 uur wakker was.
Vanavond toen we terug waren in de kraamsuite brak ik ook ff emotioneel, en dat heb ik niet zo gauw normaal gezien.
Vriendin gaat goed, wond heelt goed, ze moet minimaal 4 dagen in het ziekenhuis blijven en krijgt morfine voor de pijn en heeft en katheter.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159426261
Och jeetje Junkie wat een rollercoaster zo ineens! Van harte gefeliciteerd met jullie knappe, sterke zoon! Fijn dat hij het al zo goed doet! Ik zal duimen dat hij goed gaat aansterken! Sterkte de komende tijd!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159426263
@ Vijzel, vriendin maakt het goed, vanavond hebben we met het kolfapparaat de eerste melk uit de borst kunnen krijgen, slechts 2.5 ml maar hij krijgt momenteel 2 ml en dat gaan ze hem vannacht geven O+
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:44:36 #161
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159426283
Ik vermoed dat ik na een goede nacht zo'n emotionele achtbaan al niet zou trekken, laat staan na 30 uur wakker...
Wat is ie mooi! O+
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:45:47 #162
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159426325
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:43 schreef junkiexp het volgende:
@ Vijzel, vriendin maakt het goed, vanavond hebben we met het kolfapparaat de eerste melk uit de borst kunnen krijgen, slechts 2.5 ml maar hij krijgt momenteel 2 ml en dat gaan ze hem vannacht geven O+
Hihi, 2 ml. :D
pi_159426375
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:45 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Hihi, 2 ml. :D
Ja prachtig he, dat is dus gewoon eigenlijk niks.
Ik denk dat een theelepel al teveel is :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159426987
Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een start voor jullie gezin Junkie!
Ik hoop mee dat hij goed mag aansterken! Veel sterkte voor jullie.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159426988
jeetje junkieXP wat een schrik!
Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met zowel je vriendin als Jesse, maar pffff...
F heeft maar 1 dag op de neonatologie gelegen en dat vond ik al zo wennen & best even heftig.
Heel veel succes :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_159427186
Thanks voor jullie wensen.
Jesse moet waarschijnlijk 6 weken op neonatologie blijven liggen.
Is best wel naar maar wel het beste.

We kunnen ook kraamhulp in het ziekenhuis krijgen maar mijn vriendin wil lekker naar huis, die ligt vrijdag als ze ontslagen wordt alweer bijna 2 weken in het ziekenhuis.
Het ziekenhuis is op 10 min afstand dus dan kunnen we per dag meerdere keren naar onze zoon gaan kijken O+
En we hebben nu ook een maand abbo voor de parkeergarage, dat was eerst 1 euro voor 36 minuten en nu 20 euro voor de hele maand.
Echt een top ziekenhuis het Sint Fransiscus trouwens, hele aardige toffe mensen en alles is top geregeld _O_
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_159427964
Wat een schrik junkie! Maar gelukkig met een goede afloop. Gefeliciteerd en veel geluk gewenst!

Svane wat een mooie echo.

Gaddle leuk jou hier ook te zien. Gaat het goed met je?

Molo nog steeds misselijk? Pittige zwangerschap lijkt me
pi_159428051
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon junkie!
Maar wat een schrik zeg. Gelukkig doet hij het naar omstandigheden goed. Ik ga voor jullie duimen.
Niet gek dat je emotioneel brak. Het is niet niks om je kindje zo te zien in die couveuse met al die slangetjes en alarmbellen om hem heen.
Hopelijk knapt je vriendin snel op en mag ze naar huis. Vertroetel haar maar goed.

Sicilia ik ben nu wel benieuwd wat jou webshop is.

Svane O+ wat een mooie baby heb je daar
  woensdag 27 januari 2016 @ 01:20:47 #169
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_159428478
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:11 schreef junkiexp het volgende:
Thanks voor jullie wensen.
Jesse moet waarschijnlijk 6 weken op neonatologie blijven liggen.
Is best wel naar maar wel het beste.

We kunnen ook kraamhulp in het ziekenhuis krijgen maar mijn vriendin wil lekker naar huis, die ligt vrijdag als ze ontslagen wordt alweer bijna 2 weken in het ziekenhuis.
Het ziekenhuis is op 10 min afstand dus dan kunnen we per dag meerdere keren naar onze zoon gaan kijken O+
En we hebben nu ook een maand abbo voor de parkeergarage, dat was eerst 1 euro voor 36 minuten en nu 20 euro voor de hele maand.
Echt een top ziekenhuis het Sint Fransiscus trouwens, hele aardige toffe mensen en alles is top geregeld _O_
SFG, topziekenhuis! Mijn dochters hebben daar na de overplaatsing uit het Sophia gelegen. De ene 8 en de andere 9 weken. Wie hebben jullie als neonatoloog? Maakt trouwend niet uit. Ook allebei top! Mocht je iets willen weten of iets kwijt willen, Pm/dm staat open!
En gefeliciteerd natuurlijk met jullie zoon!
  woensdag 27 januari 2016 @ 06:18:28 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159429689
Zo wat een heftig verhaal joh! Maar wat een mooi manneke! O+

Heel veel sterkte voor jullie, het is een wel een mooierd hoor O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159429705
junkiexp, van harte gefeliciteerd met je zoontje! Wat een enorm heftig verhaal zeg en wat goed dat ze zo daadkrachtig hebben ingegrepen. Dat de kleine man maar goed mag groeien op die 2ml per keer! ^O^
  woensdag 27 januari 2016 @ 07:11:02 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159429809
Jeeeeetje JunkieXp ben je zomaar ineens vader van zo'n klein prachtig jongetje! Gefeliciteerd!

Wat goed dat jullie zo dicht bij het ziekenhuis wonen zeg. Heel veel sterkte gewenst voor je zoontje, dat ie maar snel mag groeien en aansterken!
  woensdag 27 januari 2016 @ 07:33:55 #173
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_159429895
Junkie, jemig wat een roerige start zo voor jullie. Gelukkig dat het ziekenhuis zo adequaat heeft gehandeld. Gefeliciteerd met jullie mooie zoon!

En ik ben er nog dames! Ik probeer steeds aan te haken en dan denk ik: laat ik toch maar even mijn laptop pakken om overal op te reageren. En dan frustreer ik mezelf omdat ik steeds alles vergeet... :') En dan plaats ik het niet omdat ik dan misschien iemand vergeet. Pfff, lekker moeilijk aan het doen hè ;)

Ik heb een hoop mooie echo's voorbij zien komen en goede en helaas ook minder goede uitslagen van (combinatie)testen. :*

Ik zal proberen jullie wat meer op de hoogte te houden dames en bij te blijven. :) Mini me zit nog steeds in de buik, ben nu 37w3d.Het lijkt de laatste dagen dat ze wat lager zit dus hopelijk morgen inderdaad bericht dat ze aan het indalen is!
pi_159430051
Frummel O+

Gewoon posten, ook als het alleen over jezelf is. Ik hoor graag hoe het met je gaat.
  woensdag 27 januari 2016 @ 08:06:34 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159430057
Ha Frummel, fijn wat van je te lezen! En go mini, goed indalen maar! Voel jij je ook nog goed?
pi_159430157
Jee junkie, wat een achtbaan! Gefeliciteerd met jullie zoon, wat fijn dat hij het zo goed doet nu! Veel sterkte, hopelijk mag hij spoedig mee naar huis :)
pi_159430411
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:56 schreef ikke_84 het volgende:
...

Sicilia ik ben nu wel benieuwd wat jou webshop is.
Mijn webshop staat onder m'n berichtjes ;) ik maak babykleertjes!

Frummeltje fijn dat alles goed gaat! Hopen inderdaad dat de baby lekker aan het indalen is.

Bluh, ik ben toch ziek geworden geloof ik. Zit helemaal vol, inclusief traanogen en heel vol hoofd, dus hoofdpijn! Baby beweegt heel weinig, hoort dat erbij als mama ziek is? Zo toch mijn bed maar uit en wat eten, hopelijk wordt hij daar wat actiever van.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 27 januari 2016 @ 08:58:11 #178
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159430467
Jeetje junkie, wat heftig! Maar gelukkig heeft het ziekenhuis snel kunnen handelen en kan hij nu goed aansterken. En natuurlijk gefeliciteerd met jullie prachtige ventje! O+

Verder is mijn hoofd een gatenkaas dus even een *O* voor alle goede echo's, combinatietesten en seo's (en een O+ voor de echofoto) en een heel dikke :* voor iedereen die het nodig heeft!
pi_159430618
Hee junkiexp, gefeliciteerd! Fijn dat je zo even je verhaal kan doen. Veel liefs voor jullie alledrie :).
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:13:07 #180
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159430646
Oh dat lijkt me ook wel een goed boek Dot! Hoewel ik denk dat een boek hierover bij de 2e niet zoveel zin heeft. Expres bij de 1e geen boeken gelezen /gekocht over borstvoeding, omdat het idd niet heel nuttig voelde voor mij. Ik heb mijn eigen plan getrokken, en ja. Mama’s vinden het ook leuk weer is een avondje te stappen na een dikke 2 maanden na de bevalling.
En ja, dan kreeg de beeb gewoon KV en mijn melk ging zo door de gootsteen. Heeft wel wat rare blikken opgeleverd. Echt. WTF! }:|

En weer een niewe dame erbij! Gefeliciteerd. *O*

Ono, succes he met het zitten op die rotstoel. De toetsen gaan vast goed!

Oef, lage bloeddruk. Sterkte ermee.

En Mooie foto meegekregen Chanty?

Vandaag al wat beter Molo?

Wat een mooie echo foto Svane! Beeb is idd helemaal af, nu nog lekker groeien en spekjes kweken. O+

Wehehehe Sicilia! Dat zwaailicht! _O-

Junkie, gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wel ongelofelijk heftig zeg. Jeetje.
Helemaal niet gek dat het je even teveel werd. Fijn dat hij het goed doet, het is een sterke jongen zo te lezen. Enne, die 2ml worden er vast snel 200.

Frummel, succes met de laatste loodjes! Ik tik het nu ook in een word document en zo heel makkelijk copy – paste.

Vandaag gelukkig een goede start! Gister ook (En een goede dag) dus dat is echt heel fijn.
En ik werd ook gewoon wakker van de wekker vanmorgen, ook al een poosje niet meer gebeurd. :O
pi_159430800
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:52 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Mijn webshop staat onder m'n berichtjes ;) ik maak babykleertjes!

Ik zit altijd mobiel dus zie die teksten onder de berichtjes niet.
Beterschap! Hopelijk helpt het wat als je wat gegeten hebt.

Over 2 uurtjes de combinatie test. Ben helemaal niet zenuwachtig heb het gevoel dat het wel goed zit. Ben wel heel benieuwd hoe groot hij al is O+

Frummel hopelijk is je kleintje aan het indalen. 37.3 alweer. Ben je er helemaal klaar voor of mag mini nog even blijven zitten?
pi_159430802
Frummel dat was mijn termijn toen F geboren werd O+ Daar word ik gewoon een beetje emotioneel van! Nog even buikfoto's maken enzo he :)

Junkie wow, dat is heftig! Het klonk al best eng dat ze in het ziekenhuis lag en dat hij zo klein was, maar zo te horen is het heel goed dat hij nu is geboren! Hij ziet er prachtig uit en ik ben blij dat je vriendin ook goed herstelt. Dat worden pittige weken maar wel met een gezonde zoon zo te lezen, super! En fijn dat het zkh zo prettig is, dat is zo belangrijk. Gefeliciteerd!!

Succes straks Ikke!!
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:36:59 #183
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159430950
Poeh wat heftig junkie maar wat een mooi mannetje O+ gefeliciteerd en hopelijk knappen beide snel op
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159431202
Heftig verhaal junkie! maar wat een mooi mannetje :)
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:57:56 #185
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159431241
Hier was de SEO helemaal goed. Alles zit erop en eraan en op de plek waar het hoort O+ Ik besef nog steeds niet echt dat dat echt allemaal in mijn buik groeit. Ze is zo compleet al. En nog steeds een meisje, nu wel duidelijk gezien. We hebben zelfs een foto van haar poes :')

En ze lag lekker met haar handje in haar mond te sabbelen.

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:13:39 #186
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159431463
Poessie Mauw!!! :9
een goede SEO! *O*
pi_159431518
Gefeliciteerd Junkie! Maar wat een heavy begin zo, een goed herstel gewenst voor je vrouw en dat jullie zoon het maar zo goed mag blijven doen O+

*O* *O* Goede echo's voor Svane en Chanty! Wat bijzonder om zo al je babytje te kunnen zien P+
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:30:14 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_159431833
JunkieXP, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie J.esse!
Wat een klein frutje, wat een achtbaan! Hopelijk sterkt hij goed aan en herstelt je vriendin spoedig. :*
disclaimer
pi_159431850
Junkie gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel sterkte en succes de komende tijd. Wat een heftige rollercoaster, zeg!

Svane en chanty mooie SEO's! Fijn dat alles goed is.
pi_159432594
Chanty wat een lieve foto! En het blijft zo bijzonder he, zo een baby die groeit in je buik, zonder dat je er echt veel voor hoeft te doen!

Ikke succes met de combitest zo! Fijn dat je er zo een goed gevoel over hebt O+ En ik zal je even een pb sturen met mijn wesite ;)

Ik ben een maxi-cosi voetenzak aan het maken voor baby, weer een dingetje die ik van mijn lijstje kan strepen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:25:42 #191
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159433005
@Sicilia: Ik ga zo even kijken in je webshop. Ik geloof dat ik ook al in die fase ben beland ;)
@Frummeltje: Je klinkt relaxed. Op iedereen reageren lijkt me een onmogelijke opgave, dus don't worry :)
@Ikke: Succes bij de combitest!
@Chanty: Mooi plaatje! Al bak ik nog weinig van echo's lezen :@
@Junkiexp: Damn wat een verhaal! Schokkend. Maar een goede afloop als ik het zo inschat.

Ik probeer hier te regelen dat we van de overtollige plasjes afkomen (MvM). Vriendlief had ze meegenomen om ze bij zo'n depot te droppen, maar nu blijkt dat niet te kunnen. Het komt vast goed.

Zojuist voor het eerst een :r gedaan. Moest zoveel hoesten en de maag is blijkbaar extra gevoelig. Lekker zo hoor, in je vrije week ziek zijn.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:26:03 #192
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159433016
Junkie, gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk groeit ie snel naar een mooi gewicht! Hier een zoon met dezelfde naam, die geboren is met dezelfde termijn. Hij is inmiddels 3, en een stuk groter ;).
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:10:04 #193
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159433962
Quoi: het is een zijaanzicht van het hoofd en met een handjenin de mond :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159433965
Ziek zijn toch liever thuis dan op m'n werk! En dit weer is ook ideaal. Lekker op de bank O+ Kotsen is minder :*

Chanty gefeliciteerd met je goede echo! Wat een mooi plaatje :)
pi_159437674
Junky, wauw, wat een prachtig klein mannetje. van harte!

En Svane, wat een mooi echoplaatje. O+
pi_159437713
Oh Chanty, jij hebt ook de SEO gehad. Ook al zo'n lief plaatje. O+
pi_159438210
Wat een verhaal Junkiexp! Hopelijk herstelt je vrouw goed en mag Jesse snel mee naar huis.

@Ikke: Hoe ging de combinatietest?
@Chanty: Wat een leuke echo foto! O+
@Quoi: Wat een gedoe met die flessen. Hopelijk voel je je snel beter!

Ik heb ook nog een fotootje van gister, staat de nekplooi ook mooi op :+ Die was 1,5mm trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:45:14 #198
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159438315
Ohh Miez! ook zo een mooi plaatje O+
pi_159438316
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:42 schreef Miezziej het volgende:
Wat een verhaal Junkiexp! Hopelijk herstelt je vrouw goed en mag Jesse snel mee naar huis.

@Ikke: Hoe ging de combinatietest?
@Chanty: Wat een leuke echo foto! O+
@Quoi: Wat een gedoe met die flessen. Hopelijk voel je je snel beter!

Ik heb ook nog een fotootje van gister, staat de nekplooi ook mooi op :+ Die was 1,5mm trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getuite lipjes! O+
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:03:00 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159438978
Wat mooi miez O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')