abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176271079
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:31 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Sterkte vandaag! (edit: schreef ik precies de 27e, en liet vervolgens de post staan in een vergeten bureaublad :P )

[..]

He, ben je toch in Spanje blijven zitten?

Het weer is hier ongeveer hetzelfde, zij het iets minder fris. Afgelopen zaterdag ben ik van huis weg gereden voor een afspraak en op de rotonde voor de snelweg vrolijk weer omgekeerd: de mist was zo dicht dat ik geen 5 meter voor me kon zien. Vandaag ongeveer hetzelfde: man appte dat er in de 20 minuten naar z'n werk al twee ongelukken waren gebeurd. Hij was z'n afslag voorbij gereden omdat 'ie onzichtbaar was. Vaak is het overdag hoog in de 20, en 's nachts laag in de 10 graden, hoewel het de afgelopen dagen 's nachts vrij warm was, met een graad of 18.
Jep, maar in Spanje gebleven. Economisch is er veel veranderd in mijn situatie dus ik heb besloten de komende jaren voor geld te gaan en te zorgen dat ik vanaf over ongeveer een paar jaar nooit meer hoef te werken. Als ik weer verhuis, gaat dat plan veel langer duren, dus dat kan ik beter erna doen.

Hier moet het rampseizoen nog komen, er is amper een druppel regen gevallen, dus ik ben benieuwd wat januari voor ons in petto heeft. Vorig jaar is de hele boel in december n januari zwaar overstroomd, ik denk dat het dit jaar wel eens erger kan gaan worden aangezien er nog niks is gevallen en de zomer toch wel erg heet was.

Fingers crossed. :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')