abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 januari 2016 @ 18:13:59 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_159361647
En de befaamde reacties _O_

quote:
Hiermee nogmaals bewezen als er wat tegenstand komt uit het buitenland dat ze niet meer kunnen volgen remember boom stybie ea.
quote:
Dit is niet meer normaal ! Eventjes doorlichten die hollander !
quote:
Hopelijk blijft Van Der Poel niet verder crossen , wat ik zie het niet goed in de komende jaren voor de Belgen.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:20:12 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159361755
Fapfap
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 januari 2016 @ 18:22:48 #153
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_159361809
Venturini gaat zich nog wel in de subtop nestelen. Toupalik en Boros dat wordt ook nog wel wat voor de top tien de komende jaren. Alleen jammer dat er zich geen Italiaanse talenten aandienen.

En die schouderduw van Van Aert, mot tie toch niet nog eens flikken .....

Meer dan de UCI samenvatting heb ik er nog niet van gezien, want ik zat in het vliegtuig. Slechte planning.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_159362085
larsvanderhaar twitterde op zondag 24-01-2016 om 17:19:31 Struggled mentally today to do a good race. Half way in I finally found my rhythm, and did a good last part. 7th. No worries for worlds! reageer retweet
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:22 schreef buzz1291 het volgende:
Venturini gaat zich nog wel in de subtop nestelen. Toupalik en Boros dat wordt ook nog wel wat voor de top tien de komende jaren. Alleen jammer dat er zich geen Italiaanse talenten aandienen.

En die schouderduw van Van Aert, mot tie toch niet nog eens flikken .....

Meer dan de UCI samenvatting heb ik er nog niet van gezien, want ik zat in het vliegtuig. Slechte planning.
Venturini en Boros verwacht ik ook wel wat af en toe, maar geen stabiele top 10 renners.
Verder was de wedstrijd niet veel aan.
pi_159363802
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:
larsvanderhaar twitterde op zondag 24-01-2016 om 17:19:31 Struggled mentally today to do a good race. Half way in I finally found my rhythm, and did a good last part. 7th. No worries for worlds! reageer retweet
[..]

Venturini en Boros verwacht ik ook wel wat af en toe, maar geen stabiele top 10 renners.
Verder was de wedstrijd niet veel aan.
Simon Andreassen, als die zich niet volledig op het MTB gaat richten tenminste.
  zondag 24 januari 2016 @ 20:02:19 #156
130803 Gripper
Get a grip
pi_159364244
Nou, de live ervaringen dan. De blubber was vet vandaag, de broodjes braadworst ook, en het bier vrij koud aan je blote handen.
Verder een retesaaie koers natuurlijk, al na de eerste passage door dat bosje lag ie op kop, na 1 ronde al 8 seconden. Zelfs de ouwe mannetjes met Matthieu-petjes (half hoogerheide dus) stonden verveeld te kijken.

Leuk om er ff bij te zijn weer :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 25 januari 2016 @ 01:57:11 #157
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_159372705
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:02 schreef Gripper het volgende:
Nou, de live ervaringen dan. De blubber was vet vandaag, de broodjes braadworst ook, en het bier vrij koud aan je blote handen.
Verder een retesaaie koers natuurlijk, al na de eerste passage door dat bosje lag ie op kop, na 1 ronde al 8 seconden. Zelfs de ouwe mannetjes met Matthieu-petjes (half hoogerheide dus) stonden verveeld te kijken.

Leuk om er ff bij te zijn weer :)
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Eigenlijk precies hetzelfde als tijdns de suprematie van Van Aert begin dit seizoen. Ik denk dat ik in Francorchamps naar een gelijksoortige race heb staan te kijken.

Een paar jaar geleden kon je op zo'n moment nog wel eens genieten van de aanblik van teleurgestelde Nys supporters. Maar ondanks z'n snelste trainingsrondje ook, iedere week opnieuw aankondigen dat hij zich heel goed voelt en de lachwekkende tweets van Paul Van Den Bosch, kwam die vandaag dus in het hele stuk niet voor. En dat ondanks dat het een moddercross in Nys temperaturen waren. Zal wel aan de fiets gelegen hebben.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_159373901
Wuyts: vd Poel voor 70% favoriet:

https://t.co/1P0aBWh2Uu
pi_159375346
quote:
Bondscoach Johan Lammerts heeft Lars Boom opgenomen in zijn selectie voor het WK veldrijden, dat komende zondag wordt gehouden in het Belgische Heusden-Zolder.

De 30-jarige Boom, die in 2008 wereldkampioen werd bij het veldrijden, maakte eind vorig jaar zijn internationale rentree op de crossfiets, nadat hij zich na het WK van 2009 volledig op de weg had gericht.

De Brabander van Astana, die afgelopen week nog actief was in de Tour Down Under, kon nog niet imponeren bij het veldrijden, maar hij zit wel in de achtkoppige selectie van Lammerts.

"Ik heb Lars geselecteerd op basis van zijn verleden als veldrijder", aldus de bondscoach maandag in een persbericht van de KNWU.

"Hij is voormalig wereldkampioen bij de beloften en elite. Ondanks zijn mindere wedstrijden bij zijn terugkeer in december wil ik hem graag deze kans geven."

Titelverdediger en topfavoriet Mathieu van der Poel is de blikvanger van de Nederlandse ploeg. De 21-jarige Brabander, die het begin van het seizoen miste na een knie-operatie, toonde zondag nog maar eens zijn topvorm door de wereldbeker in Hoogerheide met overmacht te winnen.

Volledige WK-selectie Elite mannen: Thijs van Amerongen, Lars Boom, Stan Godrie, Lars van der Haar, Corné van Kessel, Mathieu van der Poel, David van der Poel, Niels Wubben.
Alle selecties:
http://nieuws.knwu.nl/kampioenen-aan-de-start-bij-wk-veldrijden/
pi_159376112
Toch wel leuk. Al zal het volkomen kansloos zijn en als veldvulling, maar toch...

Die verhalen over een 'adjudant' in de vorm van Melier enzo, daar kijk ik echt zo ' :') ' van. De bruggenhoofden van het veldrijden... /Ducrot

Als MvdP een keer versnelt zijn die er allemaal af, daar tactisch gebruik van maken gaat heel erg moeilijk zijn. De eerste ronde gaat gewoon verschroeiend worden, enig tactisch steekspel zal hoogstens tussen een man of 5 plaatsvinden (MvdP, Van Aert, Van der Haar, Meeusen, Pauwels als hij z'n start niet mist).
Jack does it in real time...
pi_159376161
Wat een zaadje die Lammerts :')
pi_159376165
volgens mij mag Boom alleen mee omdat NL een extra startbewijs heeft
pi_159376531
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij mag Boom alleen mee omdat NL een extra startbewijs heeft
2 zelfs omdat Nederland de regerend wereldkampioen en Europees kampioen heeft.

8ste plek ging tussen Boom en vd Brand.
pi_159376820
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij mag Boom alleen mee omdat NL een extra startbewijs heeft
In aanloop naar het WK geeft het extra publiciteit maar dat is ook het enige.
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 11:27:42 #165
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_159376911
Boom :')
Lammerts :')

Minachting van de sport.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 25 januari 2016 @ 11:28:06 #166
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_159376920
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel leuk. Al zal het volkomen kansloos zijn en als veldvulling, maar toch...

Die verhalen over een 'adjudant' in de vorm van Melier enzo, daar kijk ik echt zo ' :') ' van. De bruggenhoofden van het veldrijden... /Ducrot

Als MvdP een keer versnelt zijn die er allemaal af, daar tactisch gebruik van maken gaat heel erg moeilijk zijn. De eerste ronde gaat gewoon verschroeiend worden, enig tactisch steekspel zal hoogstens tussen een man of 5 plaatsvinden (MvdP, Van Aert, Van der Haar, Meeusen, Pauwels als hij z'n start niet mist).
Dat zal inderdaad de tacktiek wel worden. Al dat gelul over Merlier als de snelste van het pak, gewoon een commerciele beslissing om er eentje van Crelan-Vastgoed mee te nemen en de selectie vorige week al bekend te maken. Had er ook twee of drie voor de zevende plek kunnen aanwijzen en op basis van afgelopen zondag kunnen selecteren.

Maar het laaste nieuws is toch wat ik al dacht, Mettepenningen wil Van der Haar contracteren, en Groenendaal als coach met boefje Mario Declercq als logistiek manager. Die laatste mag dan de camper besturen zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz1291 op 25-01-2016 11:35:27 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 25 januari 2016 @ 11:34:32 #167
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_159377059
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boom :')
Lammerts :')

Minachting van de sport.
Als je de Belgische kranten leest, maken ze zichzelf helemaal gek en dichten Boom nog podium kansen toe ook. Zijn zeker z'n demo van Niels een hele wedstrijd aan de rekker nog niet te boven, maar dat is 6 jaar geleden.

En in de commentaren wordt Wuyts inmiddels ook al verketterd omdat hij Mathieu 70% kans op een titel prolongatie toedicht. Man man wat een volk is het toch.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 25 januari 2016 @ 11:39:05 #168
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159377148
Die Belgen schijten gewoon in de broek voor 'os Ollanders
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_159377984
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159378073
Ach, als Nederland zoveel plekken op moet vullen snap ik ook wel dat Boom in aanmerking komt. Hij heeft het wel in zich om meer mee te brengen dan de Nederlandse nummers 7,8,9 uit het reguliere circuit. En als het de Belgen een beetje zenuwachtig maakt is dat altijd mooi :P
pi_159378089
Boom zal sowieso toch ergens van achter moeten starten lijkt me?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159378185
Boom kan steeds vlak voor het start-finish stuk gaan wachten om MvdP natuurlijk, levert em steeds twee seconden per recht stuk op (weet niet hoe lang dat rechte stuk is) :P
pi_159379268
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:28 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat zal inderdaad de tacktiek wel worden. Al dat gelul over Merlier als de snelste van het pak, gewoon een commerciele beslissing om er eentje van Crelan-Vastgoed mee te nemen en de selectie vorige week al bekend te maken. Had er ook twee of drie voor de zevende plek kunnen aanwijzen en op basis van afgelopen zondag kunnen selecteren.

Maar het laaste nieuws is toch wat ik al dacht, Mettepenningen wil Van der Haar contracteren, en Groenendaal als coach met boefje Mario Declercq als logistiek manager. Die laatste mag dan de camper besturen zeker.
Mario in de rol van motoman.
Jack does it in real time...
pi_159379775
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159387690
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Mario in de rol van motoman.
Dat hij dat boek maar gaat schrijven. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')