abonnement Unibet Coolblue
pi_159350325


quote:
After witnessing his mother's strange murder, and his father being wrongly accused, Barry Allen is taken in by Detective West and his family. As Allen enters adulthood, he becomes a brilliant, yet socially awkward, crime scene investigator for the Central City Police Department, whose obsession with his tragic past causes him to become an outcast among his peers; he investigates numerous of cold cases, paranormal occurrences and scientific advancement that he can find, hoping that one of them will lead him to his mother's true killer. Allen tries to uncover the truth about his mother's murder and clear his father's name, which leads him to Harrison Wells' particle accelerator. When a severe storm causes the accelerator to explode, Allen is struck by lightning from the explosion, and enters a coma for nine months. When he wakes up, he discovers he has the ability to move at superhuman speeds, though he is not the only metahuman created in the wake of the explosion. As the violence related to metahuman criminals escalates, Allen vows to use his gift of speed to protect Central City with the help from a few close friends and associates who share his secrets while keeping his promise regarding his mother's murder
Trailer:

IMDB
The Flash (TV Series 2014– ) - IMDb
  Moderator zondag 24 januari 2016 @ 12:04:20 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_159351899
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 09:18 schreef Komakie het volgende:
Wat ik me nou af vraag.
Patty gaat eerst een hele discussie met Barry aan hoe serieus hij over haar is en even later maakt ze gelijk de beslissing om weg te gaan. Wtf?

Verder geen gedenkwaardige aflevering.
Ik was in de veronderstelling dat Patty al wist dat Barry The Flash was... de halve wereld weet het volgens mij zo langzamerhand. Snap ook niet dat hij het niet eerder had verteld, gezien zijn eerdere ervaring met het niet aan Iris vertellen bijvoorbeeld.

Mannen :')

Wat jij zegt is idd ook een beetje gek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159358326
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat Patty al wist dat Barry The Flash was... de halve wereld weet het volgens mij zo langzamerhand. Snap ook niet dat hij het niet eerder had verteld, gezien zijn eerdere ervaring met het niet aan Iris vertellen bijvoorbeeld.

Mannen :')

Wat jij zegt is idd ook een beetje gek.
Ik denk steeds dat Patty het al weet maar 'niet weet' tot Barry het zelf bekent. Soort vrouwen dingetje.
pi_159372310
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 08:08 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Wat? Wat? :o
Nah, weer onzin aan mijn kant. ;)
Ik had gelezen dat Reverse Flash weer terug komt, en aangezien Wells met Turtles krachten bezig gaat dacht ik dat hij die voor zichzelf zou gaan gebruiken. :)
pi_159372489
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:04 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Nah, weer onzin aan mijn kant. ;)
Ik had gelezen dat Reverse Flash weer terug komt, en aangezien Wells met Turtles krachten bezig gaat dacht ik dat hij die voor zichzelf zou gaan gebruiken. :)
Denk eerder dat dit de Reverse Flash is voordat hij terug ging en Wells identiteit stal.
pi_159373133
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:26 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Denk eerder dat dit de Reverse Flash is voordat hij terug ging en Wells identiteit stal.
Yep :)
pi_159373465
Dat hoef je niet te denken als ze het gewoon al hebben laten zien, toch?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159374365
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 06:01 schreef shiznuts het volgende:
Dat hoef je niet te denken als ze het gewoon al hebben laten zien, toch?
Inderdaad. :P
pi_159400187
wat een slapzak is t ook ~_~ had t haar nou gewoon verteld man joh jankerd. jezus christus wat storend dit
pi_159435129
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 04:34 schreef gnilrednoz het volgende:
wat een slapzak is t ook ~_~ had t haar nou gewoon verteld man joh jankerd. jezus christus wat storend dit
Anders was de story ook snel klaar, he? Beetje drama is dramatisch.
pi_159441106
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 04:34 schreef gnilrednoz het volgende:
wat een slapzak is t ook ~_~ had t haar nou gewoon verteld man joh jankerd. jezus christus wat storend dit
Dan word dat deze episode voor jou nog erger. Ik weet dat het dat voor mij werd.

Vanaf deze episode realiseer ik mij dat dit seizoen niet lekker loopt. Er is geen duidelijke focus, te veel filler, te veel drama, er zijn te veel lopende plotlijnen en eigenlijk te weinig Flash. Vooral de laatste aflevering had iets van zeven of acht plotlijnen, waardoor alles gerushed en afgeraffeld aan voelde.

Reverse Flash was nauwlijks in beeld, Jay Garrick is compleet nutteloos. Wat doet hij eigenlijk de hele dag? Barry is enorm inconsistent qua karakter, en dan vooral met Patty. En ben ook wel klaar met de cliché: "Ik kan het haar niet vertellen want dan loopt ze gevaar." Terwijl de halve cast zijn identiteit al weet en ook "gevaar" lopen.

Ook de Reverse Flash klopt van geen kant. Als dit daadwerkelijk een eerdere versie is, dan is in zijn timeline Star Labs pas opgeblazen in 2020. Dus wat doet hij in deze timeline? Vooral na het erased zijn. En daar helpt zelfs de Speedforce niet bij. En als hij dan terug gestuurd word naar de toekomst is dat dus de toekomst van de aangepaste timeline die wij nu beleven. En niet de timeline waar the Flash er pas na 2020 was. Vond het enorm slecht geschreven, maar kan mijn vinger er niet opleggen...

Beetje een rant, maar na het goede eerste seizoen is het gewoon jammer om te zien dat seizoen 2 zijn weg niet echt lijkt te vinden. Krijg haast een Arrow seizoen 3 gevoel.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 januari 2016 @ 20:13:44 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159448293
Waarom maakt Barry het zichzelf weer zo moeilijk.
Vermoeiend ze weet toch al dat hij The Flash is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159448637
Mee eens. Dit seizoen valt tot nu toe zwaar tegen en de timeline spreekt zichzelf veel te veel tegen. Thawne komt uit de toekomst dus wat we nu doen om hem op te sluiten heeft geen effect. Maar dat Eddie zichzelf neerschiet weer wel.. Lekker consistent.

Dit is nu dus ook de Thawne die terug komt uit de toekomst (waar hij nu weer is heengeschoten) om de moeder van Barry te vermooden. Barry heeft hem zelf op dit idee gebracht toen ze stonden te praten bij zijn cel.

"In de toekomst reis je terug in de tijd om mijn moeder te vermoorden. Maar omdat je nu gevangen zit heb ik gewonnen."
* 5 minuten later *
"Oh damn ik moet Cisco redden dus hierbij laat ik je vrij, laterzz!"
pi_159451028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:57 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Anders was de story ook snel klaar, he? Beetje drama is dramatisch.
Dat hadden ze in t vorige seizoen minder nodig. Dat was vooral een ding van Arrow, allemaal shippers maar blij maken met girly drama jankshit. Jammer dat Flash hier nu ook mee begint.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:22 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Dan word dat deze episode voor jou nog erger. Ik weet dat het dat voor mij werd.
Had hem vannacht gekeken en ja, was weer behoorlijk irritant.
pi_159462025
Drama heeft er altijd al ingezeten. En dat hoort bij CW.
pi_159462410
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom maakt Barry het zichzelf weer zo moeilijk.
Vermoeiend ze weet toch al dat hij The Flash is.
De reden is toch gewoon die nachtmerrie waarin Zoom Patty vermoordde? Standaardsuperhelden 'blijf uit mijn buurt, want iedereen die mij dierbaar is overkomt wat'-riedeltje. Wel jammer, ik vond het prima eyecandy. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159463129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:53 schreef Geo4kant het volgende:
Drama heeft er altijd al ingezeten. En dat hoort bij CW.
Yep, S1 had net zo veel drama met het Eddie/Iris/Barry gezeur. Dan zie ik liever Patty. :)
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:18:56 #18
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159463863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 12:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

De reden is toch gewoon die nachtmerrie waarin Zoom Patty vermoordde? Standaardsuperhelden 'blijf uit mijn buurt, want iedereen die mij dierbaar is overkomt wat'-riedeltje. Wel jammer, ik vond het prima eyecandy. :P
Iris dood -> patty er standaard in ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 januari 2016 @ 14:35:49 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159465661
de makers willen natuurlijk uiteindelijk Iris en Barry als koppel na eerst wat seizoenen veel drama.
Maar Patty was veel leuker met Barry. Iris is wel tof maar zij en Barry werken beter als broer en zus/vrienden die gewoon veel voor elkaar voelen maar niet als koppel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159465694
Inderdaad, Patty was prima fapbaar. Iris is gewoon een bitch.
pi_159466050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
de makers willen natuurlijk uiteindelijk Iris en Barry als koppel na eerst wat seizoenen veel drama.
Maar Patty was veel leuker met Barry. Iris is wel tof maar zij en Barry werken beter als broer en zus/vrienden die gewoon veel voor elkaar voelen maar niet als koppel.
Nou ken ik de strips niet specifiek, maar ik neem aan dat m.b.t. Iris en Barry gewoon sprake is van een standaardgevalletje gefriendzonede superheld. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159470938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ken ik de strips niet specifiek, maar ik neem aan dat m.b.t. Iris en Barry gewoon sprake is van een standaardgevalletje gefriendzonede superheld. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 18:07:12 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_159471090
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben we gezien trouwens in die krant uit de toekomst.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159472103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:36 schreef ufopiloot het volgende:
Inderdaad, Patty was prima fapbaar. Iris is gewoon een bitch.
Agreed
pi_159473746
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien trouwens in die krant uit de toekomst.
Ook dat ja :o effe vergeten.

Dat systeem, Gideon, zit ook in Legends of tomorrow :)
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 20:00:16 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_159473844
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ook dat ja :o effe vergeten.

Dat systeem, Gideon, zit ook in Legends of tomorrow :)
Ja klopt inderdaad! Vind ik overigens ook best een leuke serie. Vooral vanwege captain Cold en Heatwave.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159474037
Zou dit niet de reverse flash zijn van aarde-2? Eduard twahn dan..

Verder inderdaad vage shit met die Patty, ik frustreer mij ook aan die cliche's
pi_159479026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zou dit niet de reverse flash zijn van aarde-2? Eduard twahn dan..

Verder inderdaad vage shit met die Patty, ik frustreer mij ook aan die cliche's
Nee het is van de zelfde aarde, alleen een Reverse Flash die eerder komt dan de Seizoen 2 Reverse Flash. Deze gaat nu weer terug naar de toekomst, komt er achter wat The Flash zijn naam is en wilt hem dan af maken, maar lukt niet, dus killed ie Barry's moeder. cue seizoen 1.
pi_159481533
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad! Vind ik overigens ook best een leuke serie. Vooral vanwege captain Cold en Heatwave.
wut _O-

Die mega geforceerde overacting vind je leuk? :o
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 23:25:45 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_159481602
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

wut _O-

Die mega geforceerde overacting vind je leuk? :o
Ja man :D Vooral Heatwave is cool: I just like to kill people _O-

En het tijdreisaspect vind ik leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 januari 2016 @ 23:56:07 #31
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_159482534
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

wut _O-

Die mega geforceerde overacting vind je leuk? :o
Bah, verschrikkelijk. Captain Cold kon in Prison Break ook al niet acteren, helaas was hij wel populair.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_159483958
Wel knap gevonden van de schrijvers. RF van voor seizoen 1 leefde dus buiten de konsekwaties van het wissen van Eddie, Alleen snap ik dit nog niet. Eddie heeft zelfmoord gepleegd ' in het verleden' zeg maar. RF kan dan nooit zijn geboren. Hij zou ook in de de toekomst moeten zijn verwijderd. Volgens Wells werd hij gepreserveerd door de 'speedforce' ? Wat Lame!!! :')
pi_159485069
Captain Cold is inderdaad dramatisch! Hij kan inderdaad niet acteren.

Die theorie dat de Reverse Flash nog leeft is ook bullshit. Speed-force, bla bla. Hij moet toch ooit ergens geboren worden als (achter)kleinkind van Eddie. Maar Eddie is dood.. En waarom verdwijnt Cisco dan wel opeens? Omdat de Reverse Flash in een kluisje zit.. Vervolgens wordt hij vrijgelaten en is Cisco er weer helemaal bij.

Dat zit ook vol met tegenstrijdigheden: Als de tijd toch al zo lopen de Reverse Flash zou worden vrijgelaten, dan had Cisco nooit vervaagd, en dan had de Reverse Flash op zijn beurt nooit hoeven worden vrijgelaten, waarna Cisco gaat vervagen, waarop de Reverse Flash wordt vrijgelaten en Cisco er weer helemaal bij is. Zoiets?

Waarom gebruiken ze Gideon eigenlijk niet meer? Deze gaf alle antwoorden op de vragen die men in seizoen 1 had over de Reverse Flash en het verleden e.d. Vervolgens laten ze haar in de 'time vault' liggen en vragen haar nooit meer om informatie :')

[ Bericht 52% gewijzigd door ufopiloot op 29-01-2016 08:31:52 ]
pi_159485298
Als je het mij vraagt weten de schrijvers niet meer precies wat ze in vorige seizoen hebben geschreven. :D
pi_159489284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:25 schreef ufopiloot het volgende:
Captain Cold is inderdaad dramatisch! Hij kan inderdaad niet acteren.

Die theorie dat de Reverse Flash nog leeft is ook bullshit. Speed-force, bla bla. Hij moet toch ooit ergens geboren worden als (achter)kleinkind van Eddie. Maar Eddie is dood.. En waarom verdwijnt Cisco dan wel opeens? Omdat de Reverse Flash in een kluisje zit.. Vervolgens wordt hij vrijgelaten en is Cisco er weer helemaal bij.

Dat zit ook vol met tegenstrijdigheden: Als de tijd toch al zo lopen de Reverse Flash zou worden vrijgelaten, dan had Cisco nooit vervaagd, en dan had de Reverse Flash op zijn beurt nooit hoeven worden vrijgelaten, waarna Cisco gaat vervagen, waarop de Reverse Flash wordt vrijgelaten en Cisco er weer helemaal bij is. Zoiets?

Waarom gebruiken ze Gideon eigenlijk niet meer? Deze gaf alle antwoorden op de vragen die men in seizoen 1 had over de Reverse Flash en het verleden e.d. Vervolgens laten ze haar in de 'time vault' liggen en vragen haar nooit meer om informatie :')
Volgens de schrijvers is Gideon niet meer in de vault, of ze werkt niet meer. Werd ook in het seizoen genoemd volgens mij.

En ja, het hele RF stuk is slecht geschreven. Als hij daadwerkelijk uit zijn toekomst komt, dan moet hij de tijdlijn in waar Barry later pas the flash werd en star labs niet in 2014 kapoet ging. Want zodra RF Barry zijn moeder vermoord, komt er een split tijdlijn. één waar zijn moeder leefd en alles gaat zoals het ging wat leid tot de toekomst met RF, en één van het eerste seizoen.
De originele RF had nooit de nieuwe timeline in kunnen gaan want dat is niet zijn verleden.
Maar ja... Speedforce is natuurlijk overal het antwoord op :')
pi_159489938
Gewoon niet nadenken bij tijdreizen, geen 1 serie doet dat compleet goed.
pi_159489959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
Gewoon niet nadenken bij tijdreizen, geen 1 serie doet dat compleet goed.
Doctor Who _O_
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:59:26 #38
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_159509091
Het gek vinden dat comic book verhalen niet helemaal kapot geanalyseerd kunnen worden met logica :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_159511604
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het gek vinden dat comic book verhalen niet helemaal kapot geanalyseerd kunnen worden met logica :')
Yep. :')
pi_159565155
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 08:25 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep. :')
showschrijvers rekken de bullshit wel tot ver buiten mijn tolerantie voor wat ik nog wil beschouwen als entertainment.
pi_159574787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:21 schreef Tamabralski het volgende:
Wel knap gevonden van de schrijvers. RF van voor seizoen 1 leefde dus buiten de konsekwaties van het wissen van Eddie..
Even een moment stilte..
  maandag 1 februari 2016 @ 19:10:30 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159575984
De konsekwaties van de kwantum spartakels.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159586784
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:19 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

showschrijvers rekken de bullshit wel tot ver buiten mijn tolerantie voor wat ik nog wil beschouwen als entertainment.
De Speed Force linkt hem altijd aan de timeline... kwa "bullshit" valt dat nog wel mee vergeleken met de comics (en wat we al gezien hebben) lijkt me. Aangezien The Flash redelijk dicht bij de comics ligt, zullen we nog wel meer van dit soort dingen gaan zien. Ik verwacht Eddie ook nog wel een keer terug.

quote:
In The Flash: Rebirth, it is discovered that when Thawne duplicated the incident that granted Barry Allen his powers, he created a negative Speed Force by corrupting the positive version of it. Through this Speed Force, he also has the ability to create multiple after-images or "speed mirages" and, unlike The Flash and other users of the original Speed Force, can travel through and alter time, and can erase people from existence (Flash cannot change the past without dramatic consequences). He also learned how to create a shockwave across space and time by just snapping his finger, a trademark attack belonged to his successor Hunter Zolomon. He paradoxically exists backwards in time.

In the events leading up to Flashpoint, Thawne has developed numerous powers including the ability to absorb other people's memories and experiences, change his age, and drastically alter time.

The Flash (Vol. 4) #45 reveals that Thawne's powers are different in the New 52, as he is "able to control the flow of time to make himself appear faster than everything--and everyone--else". In the same issue he absorbs the power from one of his associates - Magali - and becomes able "to affect the age of organic and inorganic matter".]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 februari 2016 @ 12:41:57 #44
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159619362
Hopelijk wachten ze met Kid Flash tot Zoom en Anti Flash weer een beetje uit het geheugen zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159620390
Deze episode maakt weer veel goed tegen over de episode van vorige week voor mij. Minder verschillende plotlijnen, een grotere focus op de hoofdlijn en Barry was ook nog eens niet out of character en deed eindelijk weer eens slim. Alles voelde gewoon beter en strakker in elkaar gezet aan.

Op naar earth 2!
  Admin woensdag 3 februari 2016 @ 21:19:14 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159633896
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 3 februari 2016 @ 22:14:12 #47
445138 Magic_Twisty
Its magic its twisty
pi_159636253
quote:
3 series die in elkaar overlopen niet genoeg... Vind dat ze nu wel een beetje ver gaan. Zeker omdat de kwaliteit nou niet echt omhoog gaat. Arrow steeds slechter. Flash redelijk stabiel. LoT vooralsnog kut. Supergirl vond ik gewoon echt niets. Maar misschien ben ik gewoon een negatieve zeikerd, dat kan natuurlijk ook.
  woensdag 3 februari 2016 @ 22:21:09 #48
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_159636527
Zo'n crossover trekt nu eenmaal redelijk wat meer kijkers, en fans zijn zijn er ook gek op.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 februari 2016 @ 23:41:54 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159640051
Supergirl zou het wel nodig hebben qua ratings.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159642338
Leuke aflevering, geweldig weer hoe Tom Cavanagh speelde.

Monster of the week was wel super lame.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk wachten ze met Kid Flash tot Zoom en Anti Flash weer een beetje uit het geheugen zijn.
Yep, Reverse Flash, Zoom, Kid Flash, wellicht Jesse Quick ook nog. Beetje veel op die manier. :)
pi_159646593
Deze aflevering draaide dus om het duidelijk maken van Wells zijn schuldgevoel (of de script-schrijvers hadden spijt), want het kwam ongeveer 36 keer in beeld dat Wells zich schuldig voelde over het stelen van 'speed force', voordat hij het uiteindelijk toegaf.

Oké, top. Tot volgende week.
pi_159647057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:44 schreef ufopiloot het volgende:
Deze aflevering draaide dus om het duidelijk maken van Wells zijn schuldgevoel (of de script-schrijvers hadden spijt), want het kwam ongeveer 36 keer in beeld dat Wells zich schuldig voelde over het stelen van 'speed force', voordat hij het uiteindelijk toegaf.

Oké, top. Tot volgende week.
Whehe, ja klopt. :P
Dat hij het toegaf scheelt dan wel weer een hoop gedoe en gelukkig is dat hele "Wells" is slecht er nu ook weer (even) uit. Leuke aflevering. :)
pi_159649759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:05 schreef Operc het volgende:

[..]

Whehe, ja klopt. :P
Dat hij het toegaf scheelt dan wel weer een hoop gedoe en gelukkig is dat hele "Wells" is slecht er nu ook weer (even) uit. Leuke aflevering. :)
Hij heeft het toegegeven aan team Flash?
pi_159649959
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:49 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Hij heeft het toegegeven aan team Flash?
Dat hij de speedforce van Barry gestolen heeft? Yup. :) En dat ze nu samen gaan werken in plaats van dat daar ook weer vele afleveringen over wordt gebakkeleid vind ik wel prettig. :)
  Admin donderdag 4 februari 2016 @ 14:05:01 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159650215
Wat ik niet zo goed snapte is dat Barry het tegen 'Harry' steeds over de 'andere Wells' had, terwijl hij die feitelijk nooit gekend heeft. Die andere Wells was voor de volledige duur van zijn samenwerking met Barry gewoon Eobard Thawne.

Ik snap wel dat dat de scènes en de thema's makkelijker maakt, maar ik had wel steeds zoiets van 'waar heb je het over, dat was Wells helemaal niet, en dat weet je'.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159651151
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef Breuls het volgende:
Wat ik niet zo goed snapte is dat Barry het tegen 'Harry' steeds over de 'andere Wells' had, terwijl hij die feitelijk nooit gekend heeft. Die andere Wells was voor de volledige duur van zijn samenwerking met Barry gewoon Eobard Thawne.

Ik snap wel dat dat de scènes en de thema's makkelijker maakt, maar ik had wel steeds zoiets van 'waar heb je het over, dat was Wells helemaal niet, en dat weet je'.
Zal wel voor de kijkers zijn die wat minder snel die relativering doet of zo. Dit soort foutjes vallen mij ook vaak op maar stoor me er niet zo snel meer aan.
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:29:11 #57
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159652862
Laat Killer Frost maar komen.

Wel benieuwd hoe de E2 personages zijn tegenover de E1.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 4 februari 2016 @ 15:48:46 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159653324
Blij dat The Flash in supergirl langskomt en niet andersom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159654063
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Magic_Twisty het volgende:

[..]

3 series die in elkaar overlopen niet genoeg... Vind dat ze nu wel een beetje ver gaan. Zeker omdat de kwaliteit nou niet echt omhoog gaat. Arrow steeds slechter. Flash redelijk stabiel. LoT vooralsnog kut. Supergirl vond ik gewoon echt niets. Maar misschien ben ik gewoon een negatieve zeikerd, dat kan natuurlijk ook.
Ik denk het laatste eigenlijk, maar dat zie ik vaker op FOK!
pi_159656981
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:44 schreef ufopiloot het volgende:
Deze aflevering draaide dus om het duidelijk maken van Wells zijn schuldgevoel (of de script-schrijvers hadden spijt), want het kwam ongeveer 36 keer in beeld dat Wells zich schuldig voelde over het stelen van 'speed force', voordat hij het uiteindelijk toegaf.

Oké, top. Tot volgende week.
+ de focus op Wally met constant worden als "fast" en "fast" :P

afleiding, ik zeg het je.
pi_159657000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef Breuls het volgende:
Wat ik niet zo goed snapte is dat Barry het tegen 'Harry' steeds over de 'andere Wells' had, terwijl hij die feitelijk nooit gekend heeft. Die andere Wells was voor de volledige duur van zijn samenwerking met Barry gewoon Eobard Thawne.

Ik snap wel dat dat de scènes en de thema's makkelijker maakt, maar ik had wel steeds zoiets van 'waar heb je het over, dat was Wells helemaal niet, en dat weet je'.
Waarschijnlijk voor het publiek :P en misschien ook zodat de nadruk niet meer op de naam Thawne ligt, waardoor ze aan Eddie denken, waardoor ze bezig zijn met de tijdlijn etc.
  Admin donderdag 4 februari 2016 @ 18:47:28 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159657621
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voor het publiek :P en misschien ook zodat de nadruk niet meer op de naam Thawne ligt, waardoor ze aan Eddie denken, waardoor ze bezig zijn met de tijdlijn etc.
Maar Thawne was nog te zien in de vorige aflevering, dus dat lijkt me niet logisch.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159670680
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

Maar Thawne was nog te zien in de vorige aflevering, dus dat lijkt me niet logisch.
Maar de groep kent hem het beste als "Wells" en niet als Thawne, dus misschien dat het voor hun gewoon makkelijker is het bij Wells te houden. Zo hebben ze hem maanden en jaren genoemd.
  Admin vrijdag 5 februari 2016 @ 08:12:20 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159673144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 00:27 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Maar de groep kent hem het beste als "Wells" en niet als Thawne, dus misschien dat het voor hun gewoon makkelijker is het bij Wells te houden. Zo hebben ze hem maanden en jaren genoemd.
Sure, maar ik heb het specifiek over de scènes tussen E-2 Wells en Barry. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159674699
Het staat wel knuddig dat een team van slimme wetenschappers RF nogsteeds Wells noemen en niet Eobard Thawne.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 22:48:35 #66
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_159690265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:05 schreef Breuls het volgende:
Wat ik niet zo goed snapte is dat Barry het tegen 'Harry' steeds over de 'andere Wells' had, terwijl hij die feitelijk nooit gekend heeft. Die andere Wells was voor de volledige duur van zijn samenwerking met Barry gewoon Eobard Thawne.

Ik snap wel dat dat de scènes en de thema's makkelijker maakt, maar ik had wel steeds zoiets van 'waar heb je het over, dat was Wells helemaal niet, en dat weet je'.
Valt toch wel mee? Voor het grootste gedeelte van hun tijd bij Star Labs (zeker Cisco en Kaitlyn) was de persoon die ze als Wells kenden de Reverse Flash. Tuurlijk was het achteraf Thawne, maar ik vind het juist heel menselijk dat ze op persoonlijk vlak de connectie hebben met de naam Wells ipv Thawne.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_159805524
Leuke episode met veel easter eggs. Leuk om de karakters hun earth 2 versie te zien. Ben benieuwd wat volgende week brengen gaat.

Enig minpunt is dat ik Barry nogal...eigenwijs vond. Hij wist dat hij niet alle tijd van de wereld heeft en nam toch maar even earth 2 barry zijn leven over.

[ Bericht 39% gewijzigd door Uezurii op 10-02-2016 14:31:17 ]
pi_159815498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:24 schreef Uezurii het volgende:
Leuke episode met veel easter eggs. Leuk om de karakters hun earth 2 versie te zien. Ben benieuwd wat volgende week brengen gaat.

Enig minpunt is dat ik Barry nogal...eigenwijs vond. Hij wist dat hij niet alle tijd van de wereld heeft en nam toch maar even earth 2 barry zijn leven over.

Dat is waar Jay hem voor waarschuwde.. Earth 2 heeft gevaren, voor Barry.. Waar Iris er een van is, want Barry heeft nog steeds flinke gevoelens voor Iris.
  Admin woensdag 10 februari 2016 @ 21:05:06 #69
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159818358
Leuke aflevering, en leuk dat het niet in 40 minuten allemaal weer klaar is.

Qua easter eggs en dergelijke: leuk om Deadshot nog een keer te zien, opvallend dat de niet-Flash Barry Allen sneltoetsen op zijn telefoon heeft naar Batman, Green Lantern en Wonder Woman, en Deathstorm kan beter vliegen dan Firestorm.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159819456
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:05 schreef Breuls het volgende:
Leuke aflevering, en leuk dat het niet in 40 minuten allemaal weer klaar is.

Qua easter eggs en dergelijke: leuk om Deadshot nog een keer te zien, opvallend dat de niet-Flash Barry Allen sneltoetsen op zijn telefoon heeft naar Batman, Green Lantern en Wonder Woman, en Deathstorm kan beter vliegen dan Firestorm.
Ben toch wel erg benieuwd hoe ze in Supergirl en The Flash gaan verklaren dat Barry ineens in haar stad is.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 10 februari 2016 @ 22:09:54 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159821660
Oh, dat vergat ik bijna: de korte verschijning van Supergirl in de scène waarin ze tussen dimensies reisden. Mooie voorbode voor eind maart.

Maar hoe ze dat verklaren lijkt me simpel: het grondwerk is gelegd in dit hele seizoen, met de introductie van de multiverse, en nu met de eerste echte stap naar Earth-2 en de hint naar Supergirl lijkt het me niet lastig te bedenken hoe dit gaat lopen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is in hoeverre Barry's verschijning in National City ook onderdeel is van de verhaallijn van The Flash zelf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 februari 2016 @ 23:48:43 #72
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159825372
Ik heb genoten van deze aflevering.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:35:24 #73
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159833971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:05 schreef Breuls het volgende:
Leuke aflevering, en leuk dat het niet in 40 minuten allemaal weer klaar is.

Qua easter eggs en dergelijke: leuk om Deadshot nog een keer te zien, opvallend dat de niet-Flash Barry Allen sneltoetsen op zijn telefoon heeft naar Batman, Green Lantern en Wonder Woman, en Deathstorm kan beter vliegen dan Firestorm.
Deadshot die ipv een hele goeie schutter een hele slechte is
Henry Hewwit die ipv opvliegend heel kalm is
Eddie die nog leeft (sneltoets)

Bruce, Hal en Diana is een leuke easteregg

[ Bericht 3% gewijzigd door Xummon op 11-02-2016 13:50:35 ]
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:41:12 #74
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159834135
Kunnen we Barry2 als Zoom afstrepen, aangezien Iris2 een Matahumanwatch dingetje heeft en dit zou piepen als Barry2, Zoom was
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 februari 2016 @ 14:10:17 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159834835
Zoom is de vader van Barry denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:11:57 #76
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159834875
waarom ging die watch trouwens niet af bij Cisco/Vibe?

en wie is die man met dat ijzeren masker? Henry, Eddie, Green Arrow?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_159834916
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:11 schreef Xummon het volgende:
waarom ging die watch trouwens niet af bij Cisco/Vibe?
Ging ook niet voortdurend af bij Barry, pas toen ze tegen elkaar stonden. Echt dichtbij elkaar zijn ze niet gekomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zoom is de vader van Barry denk ik.
Op die telefoon-sneltoets-labeltjes zag je mom+dad als ik me niet vergis. Dus dan zal het wel niet, aangezien ik niet denk dat Zoom een dubbelleven heeft.
pi_159834997
Is er ooit wel eens verteld hoe het kan dat er op earth 2 metahumans zijn?
Ook door een explosie bij star labs?
Waarschijnlijk is het wel eens voorbij gekomen maar is het mij ontgaan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 februari 2016 @ 14:20:20 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159835042
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:14 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ging ook niet voortdurend af bij Barry, pas toen ze tegen elkaar stonden. Echt dichtbij elkaar zijn ze niet gekomen.

[..]

Op die telefoon-sneltoets-labeltjes zag je mom+dad als ik me niet vergis. Dus dan zal het wel niet, aangezien ik niet denk dat Zoom een dubbelleven heeft.
Hij kwam niet in beeld en was niet thuis toen Barry zijn moeder belde. Vandaar dat ik dat denk Joe kan trouwens ook nog wel die ging wel erg opvallend dood in beeld.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159835324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:17 schreef schommelstoel het volgende:
Is er ooit wel eens verteld hoe het kan dat er op earth 2 metahumans zijn?
Ook door een explosie bij star labs?
Waarschijnlijk is het wel eens voorbij gekomen maar is het mij ontgaan.
Volgens mij heeft Harry daar een paar eps eerder wel eens wat over gezegd, maar kan het me zo niet herinneren. Was iig in het stukje waarin hij ook vertelde hoe zoom gecreëerd was.
pi_159836167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Breuls het volgende:

Maar hoe ze dat verklaren lijkt me simpel: het grondwerk is gelegd in dit hele seizoen, met de introductie van de multiverse, en nu met de eerste echte stap naar Earth-2 en de hint naar Supergirl lijkt het me niet lastig te bedenken hoe dit gaat lopen.
Bestaat Supergirl alleen in een alternate earth ?
pi_159836215
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:05 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Bestaat Supergirl alleen in een alternate earth ?
Ja, in earth-2
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159836272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:05 schreef Breuls het volgende:
en Deathstorm kan beter vliegen dan Firestorm.
Waar is Doctor Stein vraag ik me af. Die twee hadden toch een symbiose? Zonder een wederhelft legt de ander het loodje.
pi_159836304
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:09 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Waar is Doctor Stein vraag ik me af. Die twee hadden toch een symbiose? Zonder een wederhelft legt de ander het loodje.
Goed opletten.

Hij zegt op een gegeven moment dat hij dr stein al heel lang niet meer heeft horen praten.

/ignore dr stein doet hij dus eigenlijk.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159836334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Harry daar een paar eps eerder wel eens wat over gezegd, maar kan het me zo niet herinneren. Was iig in het stukje waarin hij ook vertelde hoe zoom gecreëerd was.
E2 Wells was trots dat hij evolutie een boost gaf. Jay verdacht hem van opzet. In seizoen 1 heeft Eobard Thawne op E1 vermomd als Wells, met opzet Star Labs opgeblazen. Frappant parallel.
pi_159836375
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Goed opletten.

Hij zegt op een gegeven moment dat hij dr stein al heel lang niet meer heeft horen praten.

/ignore dr stein doet hij dus eigenlijk.
Ik heb laatste twee afleveringen nog niet gekeken. Spaar tot eind dit seizoen. De reviews van oa emergency awesome vind ik wel leuk. En daar haal ik beetjes uit. Kan ik lekker fantaseren en speculeren.
pi_159836470
Verwachten jullie dat Team Flash vast komen te zitten op E2?
Jay op E1 haalt uit noodzaak Velocity 7 tevoorschijn.
pi_159836661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:17 schreef Tamabralski het volgende:
Verwachten jullie dat Team Flash vast komen te zitten op E2?
Jay op E1 haalt uit noodzaak Velocity 7 tevoorschijn.
Ze zitten in principe vast aangezien die temporal hole instabiel is. Dat moet opgelost worden voordat ze terug kunnen. Maar ik denk niet dat ze dat niet weten te repareren en Jay dan op basis van V7/8 de Flash gaat spelen hier. Is hij als character te zwak voor, en de hele dynamiek tussen iedereen en het werken in de 'echte wereld' plus Arrow crossovers en moeten ze blijven doen.

Vraag: Op een gegeven moment gaan ze door die wormhole en zie je Supergirl, Arrow, etc. Je zien echter ook iemand met een hoed op. Wie was dat?
pi_159836759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:23 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ze zitten in principe vast aangezien die temporal hole instabiel is. Dat moet opgelost worden voordat ze terug kunnen. Maar ik denk niet dat ze dat niet weten te repareren en Jay dan op basis van V7/8 de Flash gaat spelen hier. Is hij als character te zwak voor, en de hele dynamiek tussen iedereen en het werken in de 'echte wereld' plus Arrow crossovers en moeten ze blijven doen.

Vraag: Op een gegeven moment gaan ze door die wormhole en zie je Supergirl, Arrow, etc. Je zien echter ook iemand met een hoed op. Wie was dat?
Flash reviews op youtube gaven daar antwoord op. Schijnt nog weer een andere Flash te zijn uit een andere realiteit.
pi_159836773
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:26 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Flash reviews op youtube gaven daar antwoord op. Schijnt nog weer een andere Flash te zijn uit een andere realiteit.
Een oudere vent?
  Admin donderdag 11 februari 2016 @ 15:43:45 #91
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159837130
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:05 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Bestaat Supergirl alleen in een alternate earth ?
In deze continuïteit wellicht wel, ja.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159837140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Een oudere vent?
Heb de aflevering niet gezien. Flash 2 13 easter egg wtf review van rnergency awesome op yoitube, zei dat er meer figuren werden gehint.
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 16:02:26 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_159837538
Het is mij niet opgevallen maar was het misschien rip hunter?
Ik zag idd wel supergirl voorbijkomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159837841
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:44 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Heb de aflevering niet gezien. Flash 2 13 easter egg wtf review van rnergency awesome op yoitube, zei dat er meer figuren werden gehint.
Is er een award voor kutste zin van het jaar op fok? Zoja, wil ik hierbij bovenstaande zin nomineren.
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:31:57 #95
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159838185
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:05 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Bestaat Supergirl alleen in een alternate earth ?
denk dat zij gewoon op E1 bestaat
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:32:16 #96
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159838192
deze easter egg eb ik effe gemist


Mayor Snart: When Cisco and Barry head into Harrison Well's office, he turns on the TV and we hear that a citywide curfew is now in effect thanks to Zoom. We also hear that this curfew was enacted by Mayor Snart! It seems that either Leonard Snart (Captain Cold) or his sister Lisa (Golden Glider) has made it into office in Earth-2.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_159838462
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:32 schreef Xummon het volgende:
deze easter egg eb ik effe gemist


Mayor Snart: When Cisco and Barry head into Harrison Well's office, he turns on the TV and we hear that a citywide curfew is now in effect thanks to Zoom. We also hear that this curfew was enacted by Mayor Snart! It seems that either Leonard Snart (Captain Cold) or his sister Lisa (Golden Glider) has made it into office in Earth-2.
Ik hoorde het wel.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:46:36 #98
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159838550
Kan niet wachten op de volgende aflevering.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_159839687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:23 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Vraag: Op een gegeven moment gaan ze door die wormhole en zie je Supergirl, Arrow, etc. Je zien echter ook iemand met een hoed op. Wie was dat?
Carter Hall werd hier en daar geroepen maar dunno, zag er meer uit als een Arrow. Maar er zal al een (Green?) Arrow in het begin..
pi_159846850
Gewoon effe capturen en posten dan maar. Supergirl weten we allemaal. Grodd in die nieuwe wereld hebben we ook gezien:


Alternatieve Arrow:


Alternatieve Flash (lijkt op de 90s-film Flash maar details zijn anders)


Dit is dus die vent met die hoed:


En nog iets dat ik niet weet. 'L' van Luthor?
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:58:07 #101
347535 46
Kent Farm.
pi_159849695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef Djoetma het volgende:
Gewoon effe capturen en posten dan maar. Supergirl weten we allemaal. Grodd in die nieuwe wereld hebben we ook gezien:
[ link | afbeelding ]

Alternatieve Arrow:
[ link | afbeelding ]

Alternatieve Flash (lijkt op de 90s-film Flash maar details zijn anders)
[ link | afbeelding ]

Dit is dus die vent met die hoed:
[ link | afbeelding ]

En nog iets dat ik niet weet. 'L' van Luthor?
[ link | afbeelding ]
Die ring herinner ik mij uit Smallville, dat is de Legion Ring

http://smallville.wikia.com/wiki/Legion_ring

Ik vond nog een stuk in een ander forum.

http://comicbook.com/2016(...)s-ring-on-the-flash/

En de man met de hoed is Jonah Hex. (persoonlijk had ik nog niet van hem gehoord)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jonah_Hex
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_159850735
  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:13:06 #103
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159851720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef Djoetma het volgende:
Gewoon effe capturen en posten dan maar. Supergirl weten we allemaal. Grodd in die nieuwe wereld hebben we ook gezien:
[ link | afbeelding ]

Alternatieve Arrow:
[ link | afbeelding ]

Alternatieve Flash (lijkt op de 90s-film Flash maar details zijn anders)
[ link | afbeelding ]

Dit is dus die vent met die hoed:
[ link | afbeelding ]

En nog iets dat ik niet weet. 'L' van Luthor?
[ link | afbeelding ]
Alternative Arrow (mogelijk Connor Hawke) en Jonah Hex (man met hoed) zullen mogenlijk hun opwachting maken in LoT

Grodd zal hoofdvijand in Flash seizoen 3 zijn
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_159853103
quote:
<3
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159853576
Dat is inderdaad een lekker ding.

En Grodd hoofdvijand in seizoen 3?? Wie zit daar nou op te wachten, maffe aap :D
  Admin vrijdag 12 februari 2016 @ 13:00:35 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159857989
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:58 schreef 46 het volgende:

[..]

Die ring herinner ik mij uit Smallville, dat is de Legion Ring

http://smallville.wikia.com/wiki/Legion_ring
Oh ja, ik dacht al dat dat een Legion ring was, maar het ging zo snel dat ik daarna vergat het op te zoeken. :P
quote:
Ik vond nog een stuk in een ander forum.

http://comicbook.com/2016(...)s-ring-on-the-flash/

En de man met de hoed is Jonah Hex. (persoonlijk had ik nog niet van hem gehoord)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jonah_Hex
Jonah Hex is een western-personage van DC, die binnenkort ook in Legends of Tomorrow te zien is. En ooit een eigen film had, maar die is geflopt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_159859318
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:58 schreef 46 het volgende:

En de man met de hoed is Jonah Hex. (persoonlijk had ik nog niet van hem gehoord)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jonah_Hex
Nooit geweten dat er een film van is. De comicbookcharacter is wel vet.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:12:23 #108
347535 46
Kent Farm.
pi_159859558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:00 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Nooit geweten dat er een film van is. De comicbookcharacter is wel vet.
Ik ook niet, net er even bij gezocht, morgen maar eens bekijken. Ben benieuwd :Y
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_159863504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:31 schreef ufopiloot het volgende:
Dat is inderdaad een lekker ding.

En Grodd hoofdvijand in seizoen 3?? Wie zit daar nou op te wachten, maffe aap :D
Hoe weet je dat nou weer.

Ik vind Grodd zeer oninteressant dus daar hoop ik niet op.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159890876
Ook al mensen gekeken naar DC's Legends of Tomorrow?
Aangezien ze daar aan het tijdreizen zijn, verbaasd het mij niets dat Snart nu burgemeester is op earth 2. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:32:03 #111
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159893549
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:05 schreef schommelstoel het volgende:
Aangezien ze daar aan het tijdreizen zijn, verbaasd het mij niets dat Snart nu burgemeester is op earth 2.
Totaal niet relevant :P

Hij kan daar gewoon een good guy zijn toch
pi_159894825
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Totaal niet relevant :P

Hij kan daar gewoon een good guy zijn toch
Klopt staat neem ik aan ook totaal los van elkaar hoor ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159894923
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:05 schreef schommelstoel het volgende:
Ook al mensen gekeken naar DC's Legends of Tomorrow?
Aangezien ze daar aan het tijdreizen zijn, verbaasd het mij niets dat Snart nu burgemeester is op earth 2. :P
In principe blijven ze met Legends of Tomorrow (tot nu toe iig) in Earth 1. Dus wat er gebeurt in Earth 2 is niet echt relevant. En sowieso moet Snart vrij intelligent voorstellen volgens mij, dus op eigen kracht zou hij het ook kunnen.

Overigens kan ik hem maar niet los zien van Michael Scofield van Prison Break. Ik zie hem om de een of andere reden als menselijker dan hij moet voorstellen. Ik heb steeds het idee dat als het er echt op aan komt, hij toch niet zo'n ontzettende slechterik blijkt te zien. Dit terwijl Barry met hem een deal moest maken om geen menselijke slachtoffers te laten vallen.

Het gegeven dat in de comics Snart meermaals aan de goede zijde gestaan heeft helpt in deze ook niet.
pi_159895097
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:20 schreef Djoetma het volgende:

[..]

In principe blijven ze met Legends of Tomorrow (tot nu toe iig) in Earth 1. Dus wat er gebeurt in Earth 2 is niet echt relevant. En sowieso moet Snart vrij intelligent voorstellen volgens mij, dus op eigen kracht zou hij het ook kunnen.

Overigens kan ik hem maar niet los zien van Michael Scofield van Prison Break. Ik zie hem om de een of andere reden als menselijker dan hij moet voorstellen. Ik heb steeds het idee dat als het er echt op aan komt, hij toch niet zo'n ontzettende slechterik blijkt te zien. Dit terwijl Barry met hem een deal moest maken om geen menselijke slachtoffers te laten vallen.

Het gegeven dat in de comics Snart meermaals aan de goede zijde gestaan heeft helpt in deze ook niet.
Ah vandaar dat Snart mij al zo bekend voorkwam, ik zelf heb nooit echt Prison Break gekeken :@
In Legends of Tomorrow zijn er ook al een aantal voorvallen waar ze Snart als een wat minder kwaadaardig persoon neerzetten ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 februari 2016 @ 21:31:22 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159895255
Ze moeten Snart nog een keer kennis laten maken met count vertigo en the clockmaker dat zou tof zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159895582
Twee afleveringen gezien van Legends of Tomorrow. De derde heb ik geen zin meer :D
Vind er echt niks aan.
pi_159895682
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
Twee afleveringen gezien van Legends of Tomorrow. De derde heb ik geen zin meer :D
Vind er echt niks aan.
Het is ook zeker niet zo goed/leuk als The Flash.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 13 februari 2016 @ 21:48:42 #118
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159895741
Heb de derde nog niet gezien de tweede was wel redelijk. Ze hebben alleen Black Canary(Sarah) een totaal andere persoonlijkheid gegeven dat stoort me wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159905175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb de derde nog niet gezien de tweede was wel redelijk. Ze hebben alleen Black Canary(Sarah) een totaal andere persoonlijkheid gegeven dat stoort me wel.
Dat wordt in deeltje drie wat duidelijker
pi_159905215
Wel beetje vaag eigenlijk deze week, Barry die denkt dat je zomaar even het leven van een dubbelganger kan overnemen :?

Verder prima aflevering :7
  zondag 14 februari 2016 @ 12:56:54 #121
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159906027
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
Twee afleveringen gezien van Legends of Tomorrow. De derde heb ik geen zin meer :D
Vind er echt niks aan.
Probleem is te veel caracters die hun rol nog moeten zoeken.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_159913078
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
Twee afleveringen gezien van Legends of Tomorrow. De derde heb ik geen zin meer :D
Vind er echt niks aan.
Ik kan Rip-hunter niet serieus nemen. Hij komt niet autoritair over. In de comics is het een soort man-at-arms (he-man). Breder en ruiger. In de serie komt hij over als een werknemer bij Starbucks.
pi_159916092
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik kan Rip-hunter niet serieus nemen. Hij komt niet autoritair over. In de comics is het een soort man-at-arms (he-man). Breder en ruiger. In de serie komt hij over als een werknemer bij Starbucks.
Ja en wat dacht je dan van Vandal Savage.. die hoort ook heel wat groter en breder te zijn.. :P
Die acteur doet zijn best maar het blijft niet genoeg gewoon om hij het postuur en de lengte niet heeft.

Dit is voor mij Vandal Savage:


pi_159916173
Jongens, daar is een LoT-topic voor :7
pi_159918398
De Vandal Savage die zijn wederkomst introduceerde in The Flash (on-topic). Vond ik heel wat enger :P (dan in LoT).

Of was dat Arrow?
pi_159928912
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Tamabralski het volgende:
De Vandal Savage die zijn wederkomst introduceerde in The Flash (on-topic). Vond ik heel wat enger :P (dan in LoT).

Of was dat Arrow?
Was een crossover aflevering dus beide volgens mij.
pi_159929149
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Tamabralski het volgende:
De Vandal Savage die zijn wederkomst introduceerde in The Flash (on-topic). Vond ik heel wat enger :P (dan in LoT).

Of was dat Arrow?
Het begon wel bij The Flash en die vroeg Arrow om hulp.
pi_159929162
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef Tamabralski het volgende:
De Vandal Savage die zijn wederkomst introduceerde in The Flash (on-topic). Vond ik heel wat enger :P (dan in LoT).

Of was dat Arrow?
Was dezelfde man, dus hoe bedoel je enger?
  Admin dinsdag 16 februari 2016 @ 19:00:13 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159970335
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:49:49 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159974222
Badass costuum voor Comic-Con of Halloween wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Admin dinsdag 16 februari 2016 @ 20:57:08 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159974604
Hm, ja. Ben benieuwd hoe veel cosplayers op Comic-Con dit kostuum kiezen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:00:39 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159974763
Meeste gaan vast al als Deadpool. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Admin dinsdag 16 februari 2016 @ 21:14:49 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159975516
Sure, maar dat is al jaren zo. Deadpool en Stormtroopers, je wordt ermee doodgegooid. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:41:22 #134
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159976734
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:14 schreef Breuls het volgende:
Sure, maar dat is al jaren zo. Deadpool en Stormtroopers, je wordt ermee doodgegooid. :P
Deadpool is dan wel gewoon een badass :P

Ben wel benieuwd wie Zoom nou is :o
pi_159989899
Hmmm... Deze episode was en goed en slecht tegelijkertijd. Het lijkt wel alsof de scriptschrijvers totaal niet weten wat ze doen af en toe. Het instortende gebouw met maar drie mensen er in.. :') En ineens was geomancer niet meer in de buurt ook? En de beveiliging was zogenaamd bijgewerkt bij S.T.A.R labs, en hij loopt gewoon rustig binnen.

Barry die niet door het glas heen kan gaan, maar achter hem zit gewoon een muur van steen. En dan hebben ze allemaal wapens, Zoom is verzwakt, waarom schieten ze hem niet neer? Nu rennen ze weg, laten Killer Frost gewoon dood gaan. Ik weet niet, de pacing en de actie komen gewoon totaal niet goed uit de verf. Iets waar ik bij seizoen 1 minder last van had.

Ben wel benieuwd wie Jay Garrick is die wij hebben leren kennen. Het mag wel duidelijk zijn dat de gemaskerde man de echte Jay Garrick is. Zit in de zelfde soort cel als Barry zat en hoe hij reageerde op Barry die Jay Garrick noemde. Is de Jay die wij hebben leren kennen dan toch Hunter Zolomon? In ieder geval een interessante episode verder, waar meer potentie in zat dan er uit is gehaald.
pi_159990274
My name is Jay Garrick, and im the dumbest man alive~!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 75% gewijzigd door Shadowkid053 op 17-02-2016 14:47:17 ]
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 14:56:45 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_159991578
Elke keer als ik Zoom hoor praten denk ik hier aan:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159992023
quote:
99s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:56 schreef Karina het volgende:
Elke keer als ik Zoom hoor praten denk ik hier aan:
Heeeerrrrrrlijkghh
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:16:02 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159992085
quote:
99s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:56 schreef Karina het volgende:
Elke keer als ik Zoom hoor praten denk ik hier aan:
Eindelijk... Ik kwam nergens op waar die stem op leek _O-
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:34:00 #140
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159992469

Cisco: "we are gonna need a bigger flash" _O- _O- _O-
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_159992881
Barry moest weer zijn wekelijkse peptalk hebben voordat hij wat kan doen :')

De echte Jay Garrick zit in de kooi bij Zoom, Jay op Earth-1 is een leugenaar.
pi_159994049


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 16:39:14 ]
pi_159994542
Wat was dat slecht en voorspelbaar zeg. FF chillen voor deze portal.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:45:36 #144
231633 Xummon
of toch niet?
pi_159998771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef Uezurii het volgende:

Ben wel benieuwd wie Jay Garrick is die wij hebben leren kennen. Het mag wel duidelijk zijn dat de gemaskerde man de echte Jay Garrick is. Zit in de zelfde soort cel als Barry zat en hoe hij reageerde op Barry die Jay Garrick noemde. Is de Jay die wij hebben leren kennen dan toch Hunter Zolomon? In ieder geval een interessante episode verder, waar meer potentie in zat dan er uit is gehaald.
Jay = Jay

Flash op Earth2 heeft een standbeeld waar zijn naam bijstaat. Mensen op Earth2 weten dus dat Jay de Flash is. Harry zou het dan kunnen ontkrachten dat hij de Flash niet is.

ik kan het nu niet meer vinden maar ik vond zijn handen opvallend, leken me handen van een ouder persoon.
waarbij mijn eerste gedachte Henry (Barry's pa was)
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:34:41 #145
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160007475
Die laatste actie van Zoom zag je ook van een kilometer aan komen, ga lekker bij een breach staan ja, handige Harry.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:36:43 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160007530
Now you're just mocking jay.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:37:13 #147
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160007546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:34 schreef Rabieluh het volgende:
Die laatste actie van Zoom zag je ook van een kilometer aan komen, ga lekker bij een breach staan ja, handige Harry Jay.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160009474
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef Uezurii het volgende:
Barry die niet door het glas heen kan gaan, maar achter hem zit gewoon een muur van steen.
De achterkant was toch ook carbide? Leek me een kooi, speciaal gemaakt voor metas.

quote:
En dan hebben ze allemaal wapens, Zoom is verzwakt, waarom schieten ze hem niet neer? Nu rennen ze weg, laten Killer Frost gewoon dood gaan.
Met die wapens kunnen ze echt Zoom niet verslaan, dus vluchten was de enige optie lijkt me. Daarnaast, als ze hadden geschoten hadden ze het ijs kapot gemaakt en zo Zoom geholpen.
  Admin donderdag 18 februari 2016 @ 07:14:08 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160009747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 02:49 schreef Nic1 het volgende:

Daarnaast, als ze hadden geschoten hadden ze het ijs kapot gemaakt en zo Zoom geholpen.
Plus, een hoop mensen in dit forum lijken moord veel te vaak een volkomen acceptabel verdedigingsmiddel te vinden.

"Waarom schiet X niet Y neer?"

"Wat een stom verhaal, X had Y toch net zo lang kunnen schoppen tot-ie ophield met ademen?"

"Natuurlijk wint X, hij kan Y's kop er zo af trekken, want Y heeft geen superkrachten."

Et cetera. Heel apart.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160014700
Vraag me af hoe het nu zit met Zoom, "Jay Garrick", Man met masker (echte Jay?), etc. In plaats van antwoorden te geven, wordt het mysterie steeds groter lijkt het. :)
pi_160016363
Misschien is het wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160016456
Stukje gezien, dat Masked Prisoner zijn hoofd schud en kwaad wordt.. wanneer Barry zegt Jay Garrick is alive he's with us!
Holy sheet.
Zou Jay Garrick bij Team Flash iemand anders zijn met de gedaante van Jay Garrick?

Ik ga toch afleveringen opsparen en achter mekaar kijken. Is leuker.
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:16:21 #153
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160018219
Waarom zou Jay de poort naar E2 sluiten als hij niet de echte Jay is?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160018592
waarom stond hij zo dichtbij de poort ?
pi_160018697
Gewoon, omdat dat beter uitkomt voor de schrijvers...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:00:14 #156
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160019096
Maae zoals ik eerder zei. Jay heeft een standbeeld op E2, men weet dat Jay de Flash is op E2, Harry zou hem dus als bedrieger herkennen, ook aangezien ze op E2 al vaker woorden hebben gehad.

Man in masker is echter wel een blanke man met blond haar, E2 Eddie????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160031375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien is het wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dacht ik ook al. Hij kreeg toch ook zijn krachten dankzij Velocity 9?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 08:26:46 #158
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160035417
Zullen ze nu nog een extra speedster erbij halen?

Ik betwijfel het!
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 19 februari 2016 @ 08:58:41 #159
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160035723
Ga er voorlopig vanuit dat Jay gewoon Jay is.
Harry herkende hem.

En bovendien zouden we een kopie van voorig jaar krijgen.
Slechterik doet zich voor als vriend, maar wil de krachten stelen.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160035767
Ik probeer Zoom te herkennen aan zijn ogen, maar dat lukt me niet erg.

Hij is best breed, de enige die ik kan bedenken met zo'n physique is Joe.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160035807
Of toch papa Allen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 19 februari 2016 @ 09:54:05 #162
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160036296
Vinden jullie van deze theorie.

Man met ijzeren masker is Jay.
De Jay die wij kennen is ook Jay, maar ook niet, hij is een kloon van Jay.

De Jay die wij kennen zegt dat hij zijn krachten heeft verloren door Velocity6. Wat nou als door het gebruik van Velocity6 Jay gespitst is in twee, de echte Jay met alle krachten en de kloon met alle herinneringen (buiten dat hij een kloon is) maar zonder de krachten.

Zoom heeft de echte Jay opgesloten, maar de kloon is op E1 terecht gekomen.
Daardoor herkende Harry en Jay(kloon) elkaar.
Daardoor wordt het misschien duidelijk waarom Jay's cellen oplossen (kloon wordt instabiel).
Daardoor de reactie van man met masker.
Daardoor gaat Zoom niet achter Jay aan, hij heeft de echte al opgesloten.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:19:59 #163
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160036672
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160045044
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:54 schreef Xummon het volgende:
Vinden jullie van deze theorie.

Man met ijzeren masker is Jay.
De Jay die wij kennen is ook Jay, maar ook niet, hij is een kloon van Jay.

De Jay die wij kennen zegt dat hij zijn krachten heeft verloren door Velocity6. Wat nou als door het gebruik van Velocity6 Jay gespitst is in twee, de echte Jay met alle krachten en de kloon met alle herinneringen (buiten dat hij een kloon is) maar zonder de krachten.

Zoom heeft de echte Jay opgesloten, maar de kloon is op E1 terecht gekomen.
Daardoor herkende Harry en Jay(kloon) elkaar.
Daardoor wordt het misschien duidelijk waarom Jay's cellen oplossen (kloon wordt instabiel).
Daardoor de reactie van man met masker.
Daardoor gaat Zoom niet achter Jay aan, hij heeft de echte al opgesloten.
Kan, maar dat zou ik niet echt leuk vinden een kloon..
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:41:07 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160045922
Maar alle breaches zijn gesloten toch? Dus hoe komen ze nu weer naar E2?
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 17:41:13 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_160045925
Kloon zou een beetje flauw zijn. Wat wel zou kunnen, een Jay uit een Earth 3 of 4.

Overigens hoopte ik erop dat Cisco een Sliders grap zou maken :') Wie Zoom is heb ik nog geen flauw idee over, ik zat eerst aan Wally West te denken maar die is eigenlijk te jong.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:52:52 #167
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160046214
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:41 schreef Karina het volgende:
Kloon zou een beetje flauw zijn. Wat wel zou kunnen, een Jay uit een Earth 3 of 4.

Overigens hoopte ik erop dat Cisco een Sliders grap zou maken :') Wie Zoom is heb ik nog geen flauw idee over, ik zat eerst aan Wally West te denken maar die is eigenlijk te jong.
Zoom is groot en breed... Wally is maar een klein ventje :P
pi_160046557
Die pa van barry is het gewoon

Die heeft het postuur ervoor
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 19 februari 2016 @ 18:12:24 #169
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160046630
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
Die pa van barry is het gewoon

Die heeft het postuur ervoor
:Y
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 18:28:09 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_160046942
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zoom is groot en breed... Wally is maar een klein ventje :P
Ja ik zocht iemand die we nog niet hadden gezien in E2 devader had ik niet aan gedacht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160048046
Zoom is Jay gewoon. Dat kan niet anders. Die andere gevangene is niet Jay, anders had hij naar zichzelf kunnen wijzen. Hij wilde dus overduidelijk zeggen dat Zoom Jay is. Dus wie die Jay die momenteel het team Flash samenwerkt is en nu naar Earth 2 getrokken is, is dan òf een kloon, of heel iemand anders.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:36:17 #172
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160065633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Djoetma het volgende:
Zoom is Jay gewoon. Dat kan niet anders. Die andere gevangene is niet Jay, anders had hij naar zichzelf kunnen wijzen. Hij wilde dus overduidelijk zeggen dat Zoom Jay is. Dus wie die Jay die momenteel het team Flash samenwerkt is en nu naar Earth 2 getrokken is, is dan òf een kloon, of heel iemand anders.
Dat Jay Zoom is zou echt alecht zijn. Krijg je herhaling van seizoen 1.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_160066071
Godver, wat was die slotscene slecht en voorspelbaar..dat eindshot dus :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_160067974
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja ik zocht iemand die we nog niet hadden gezien in E2 devader had ik niet aan gedacht.
Ze teasen er wel mee, met Wally met zijn "need for speed" "taking away their speed (cars, earth-1)" etc.
pi_160067986
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:01 schreef Tim86 het volgende:
Godver, wat was die slotscene slecht en voorspelbaar..dat eindshot dus :')
Ik heb altijd het idee dat als je een paar vrij simpele dingen aanpast dat The Flash zoveel beter kan zijn :')
pi_160068147
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:36 schreef Xummon het volgende:

[..]

Dat Jay Zoom is zou echt alecht zijn. Krijg je herhaling van seizoen 1.
Mwah, de factoren zijn wat anders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe ze het volgend seizoen gaan doen wanneer Grodd de main villian schijnt te worden.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:34:35 #177
347535 46
Kent Farm.
pi_160077781
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh ja, ik dacht al dat dat een Legion ring was, maar het ging zo snel dat ik daarna vergat het op te zoeken. :P

[..]

Jonah Hex is een western-personage van DC, die binnenkort ook in Legends of Tomorrow te zien is. En ooit een eigen film had, maar die is geflopt. :)
Ik heb vanavond Jonah Hex maar eens bekeken, maar wat een boutfilm, enigste 2 lichtpuntjes zijn dat ik nu weet wat hij kan en dat ik Megan Fox weer eens langs zag :s)
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_160099805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:00 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Whoa, heb jij die getekend :P
pi_160099854
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
Of toch papa Allen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henry heeft een lang wipneus. Zoom niet.
pi_160099932
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:41 schreef Friday12 het volgende:
Maar alle breaches zijn gesloten toch? Dus hoe komen ze nu weer naar E2?
Das een hele goede vraag. In principe zijn zij nu af van Zoom toch?

Jessie is veilig. Tja Jay of wie het ook werkelijk was, is alleen tod.
pi_160100424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:00 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Mwah, de factoren zijn wat anders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe ze het volgend seizoen gaan doen wanneer Grodd de main villian schijnt te worden.
Wacht eens even.. Zoom is natuurlijk mindcontrolled door Grodd!
pi_160108346
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:36 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Das een hele goede vraag. In principe zijn zij nu af van Zoom toch?
We zullen het zien, daar zijn genoeg manieren voor te bedenken (nieuwe poort openen door heel snel te rennen, waarschijnlijk :') ).

[ Bericht 12% gewijzigd door Nic1 op 22-02-2016 01:21:02 ]
  Admin maandag 22 februari 2016 @ 08:48:02 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160111288
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Whoa, heb jij die getekend :P
Nee, dat is een foto.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160111340
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:33 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Henry heeft een lang wipneus. Zoom niet.
Jij kan door dat masker helemaal geen neus zien.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160118933
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:48 schreef Nic1 het volgende:

[..]

We zullen het zien, daar zijn genoeg manieren voor te bedenken (nieuwe poort openen door heel snel te rennen, waarschijnlijk :') ).
Ik had gehoopt/gedacht dat Reverb tussen Earth-'s kon bewegen en zo ook mensen meenemen en dat Zoom op die manier nog overkon komen, maar die is dus dood. Dat had ik wel cool gevonden.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 februari 2016 @ 22:15:58 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160160948
De aflevering is laat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 22:16:58 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160161011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering is laat.
? de ep komt straks pas
pi_160161572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering is laat.
Het is pas rond 04.00 te downloaden ;)
pi_160161590
Heb er wel zin in, maar ben bang dat het een enorme filler episode wordt met King Shark.
  woensdag 24 februari 2016 @ 04:11:01 #190
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160167742
Hele aflevering is het matig, behalve het einde. Freakin knew it
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_160167813
Veel getease met Wally.. weer over "speed" etc, en de jaloezie van Wally. Jaloezie komt vaak voor bij enemies van Zoom.

Of ze willen ons gewoon afleiden.
pi_160170908
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 04:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Hele aflevering is het matig, behalve het einde. Freakin knew it
Dit inderdaad. De Argus mensen die even het grid uitzetten. Is er geen manier om te kijken of King Shark nog in leven is zonder de beveiliging uit te zetten? En Barry die rondjes rent om King Shark, met welk doel?

Maar goed, na al die hints vorige episode was het einde geen verassing meer eigenlijk. Wel jammer, hoopte dat het earth 2's versie van Barry zijn vader zou zijn.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:33:12 #193
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160174281
Joe: I don't suppose my homeowners insurance covers a Sharknado attack.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:59:48 #194
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160175130
aaaah dat slotstuk
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:07:52 #195
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160175361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:30 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De Argus mensen die even het grid uitzetten. Is er geen manier om te kijken of King Shark nog in leven is zonder de beveiliging uit te zetten? En Barry die rondjes rent om King Shark, met welk doel?

Maar goed, na al die hints vorige episode was het einde geen verassing meer eigenlijk. Wel jammer, hoopte dat het earth 2's versie van Barry zijn vader zou zijn.
Ik denk dat dat diegene is die zon masker op heeft
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_160175908
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat diegene is die zon masker op heeft
Ik denk nog steeds dat dat de echte Jay Garrick is, en dit is dus Hunter Zolomon AKA Zoom.
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:53:39 #197
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160176635
aaaaaahhhhhh een maand wachten op de volgende aflevering
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 februari 2016 @ 14:57:11 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160176708
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:00 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Mwah, de factoren zijn wat anders. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe ze het volgend seizoen gaan doen wanneer Grodd de main villian schijnt te worden.
Dan stop ik ermee die Manshark was al teveel.
Een hele seizoen een pratende gorilla ik hoop het niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_160177005
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dan stop ik ermee die Manshark was al teveel.
Een hele seizoen een pratende gorilla ik hoop het niet.
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 18:17:52 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160180973
Opvallende onthulling. Wie is nu wie? Leuk mysterie, zo. :)

Nu we langzaam leren wie Zoom is ben ik ook benieuwd naar zijn motivaties. En zijn oorsprong. Zou er een Earth-3 zijn? Ik bedoel, ik weet dat er meerdere universa zijn binnen DC, maar ik bedoel in dit verhaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 18:27:49 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160181128
Ik ga nog even door in spoilertags, want niet iedereen zal al bij zijn met de laatste aflevering.

Een quote van Andrew Kreisberg uit dit artikel bij TV Line:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het onduidelijker:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel: wie is nou wie? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160195977
Yikes, vier weken wachten tot de volgende aflevering. :'(
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:24:03 #203
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160197161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 08:45 schreef Nic1 het volgende:
Yikes, vier weken wachten tot de volgende aflevering. :'(
Waarom eigenlijk?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Public Relations / Redactie Film donderdag 25 februari 2016 @ 10:38:14 #204
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_160197409
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:24 schreef Xummon het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
February sweeps en May sweeps. De laatste afleveringen zenden ze toch echt pas in mei uit.
En er zijn maar 20-22 afleveringen dus even een break.

Beetje oud model maar zo werkt netwerk-tv in de VS.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:49:45 #205
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160197594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

February sweeps en May sweeps. De laatste afleveringen zenden ze toch echt pas in mei uit.
En er zijn maar 20-22 afleveringen dus even een break.

Beetje oud model maar zo werkt netwerk-tv in de VS.
Beetje? Heel erg oud :P vind het raar dat dat er nog is, je hebt daar computers voor. Maar opzich wel handig voor de mensen die paar aflevering achter lopen, genoeg tijd om weer up to date te zijn.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_160207634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Breuls het volgende:
Ik ga nog even door in spoilertags, want niet iedereen zal al bij zijn met de laatste aflevering.

Een quote van Andrew Kreisberg uit dit artikel bij TV Line:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakt het onduidelijker:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel: wie is nou wie? :P
Twins of timetravel.
pi_160208346
King Shark zag er wel echt tof uit _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin donderdag 25 februari 2016 @ 19:24:17 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160209860
Dit artikel over wie Jay Garrick en Zoom zijn is maar half serieus, maar wel leuk denkvoer: http://www.comicbookresou(...)al-explained-sort-of
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160211173
Ik heb meer snelheid nodig... kan niet wachten op de conclusie :P
pi_160211233
Zoom kan in ieder geval geen Hunter Zolomon zijn omdat Hunter alleen op Earth-1 bestaat (door adoptie, naamsverandering). Earth-2 Garrick kan het ook niet zijn. Want daar is Jay toch een held??

Ik snap er geen r. meer van..
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:24:51 #211
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160211428
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:18 schreef Tamabralski het volgende:
Zoom kan in ieder geval geen Hunter Zolomon zijn omdat Hunter alleen op Earth-1 bestaat (door adoptie, naamsverandering). Earth-2 Garrick kan het ook niet zijn. Want daar is Jay toch een held??

Ik snap er geen r. meer van..
Dat is dus de bedoeling van de cliffhanger
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_160211929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:

En er zijn maar 20-22 afleveringen dus even een break.

23 afleveringen en het TV seizoen duurt 35 weken. Dus dan moet je pauzes inlassen.

Verdomme! Had ik toch fout wie Zoom is :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160215652
Ik denk aan Eobard van Earth-2 die de identiteit van Earth-2 Flash heeft aangenomen. Dus 'man in masker' is Jay Garrick. oftewel Flash op Earth-2. En 'Jay' van Team Flash was Any-man (Everyman shapeshifter op Earth-1). Dit moet em zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 februari 2016 @ 22:21:05 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160216186
Is er nu ook een maand geen Arrow en geen Legends of tomorrow ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:27:51 #215
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160216478
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nu ook een maand geen Arrow en geen Legends of tomorrow ?
Legends of Tomorrow?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:28:20 #216
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_160216498
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nu ook een maand geen Arrow en geen Legends of tomorrow ?
Volgens mij niet, nee.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 februari 2016 @ 22:29:13 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160216537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef losingmymind het volgende:

[..]

Volgens mij niet, nee.
Bah saai en nog bijna een maand wachten op Daredevil.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 februari 2016 @ 22:29:32 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160216549
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Legends of Tomorrow?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:29:56 #219
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_160216568
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Legends of Tomorrow?
Spin-off show van Arrow en The Flash - geweldige serie. Lekker veel actie zonder al te veel hoeven na te denken.
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 februari 2016 @ 22:35:12 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160216839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef losingmymind het volgende:

[..]

Spin-off show van Arrow en The Flash - geweldige serie. Lekker veel actie zonder al te veel hoeven na te denken.
Geen valse hoop geven ;)
Redelijke serie is een betere term.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:36:28 #221
339227 losingmymind
I always speak the truth
pi_160216904
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Geen valse hoop geven ;)
Redelijke serie is een betere term.
Daarom zei ik ook erbij dat je vooral niet moet nadenken over het verhaal ;)
Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
pi_160217483
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Tamabralski het volgende:
Ik denk aan Eobard van Earth-2 die de identiteit van Earth-2 Flash heeft aangenomen. Dus 'man in masker' is Jay Garrick. oftewel Flash op Earth-2. En 'Jay' van Team Flash was Any-man (Everyman shapeshifter op Earth-1). Dit moet em zijn.
Ik zat ook aan die shapeshifter te denken eerst. Maar waarom zou die unstable cells hebben?
pi_160220187
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:18 schreef Tamabralski het volgende:
Zoom kan in ieder geval geen Hunter Zolomon zijn omdat Hunter alleen op Earth-1 bestaat (door adoptie, naamsverandering).
Dat zei "Jay", mogelijk klopt er niets van. :)
  vrijdag 26 februari 2016 @ 00:15:27 #224
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160220482
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef losingmymind het volgende:

[..]

Spin-off show van Arrow en The Flash - geweldige serie. Lekker veel actie zonder al te veel hoeven na te denken.
Oh wow, ik wou een totaal andere reactie geven _O- :')

Ik weet dat Legends of Tomorrow ook zo'n stop heeft :P
Ik volg die namelijk ook
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  vrijdag 26 februari 2016 @ 00:16:00 #225
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_160220488
Weet niet waarom ik dat had gepost :@ :')!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_160222999
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]


[..]

Oh wow, ik wou een totaal andere reactie geven _O- :')

Ik weet dat Legends of Tomorrow ook zo'n stop heeft :P
Ik volg die namelijk ook
:(

Ik had gehoopt met zijn 16 eps dat Legends gewoon door zou gaan ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160223178
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:(

Ik had gehoopt met zijn 16 eps dat Legends gewoon door zou gaan ;(
Beetje off-topic hier, maar, volgens myepisodes.com, gaat LoT gewoon door:

03-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x07 Marooned
10-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x08 Night of the Hawk
17-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x09 Left Behind
24-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x10 Progeny
14-Apr-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x11 The Magnificent Eight
21-Apr-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x12 Last Refuge
28-Apr-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x13 Leviathan

Alleen een korte pauze begin april.
pi_160224882
Prima, loop nog achter met een paar series, 1 dagje niet kijken en je loopt achter de feiten aan ;(

#firstworldproblems
pi_160233075
In de Sweep-periode proberen de zenders toch meer kijkers te trekken? Dat verklaart waarom Flash en Arrow even van de buis verdwijnen :')

Oh, King Shark reageert niet tijdens voedertijd, laten we het hele laser-veld maar uitschakelen in plaats van één laser af te zetten en dat vlees in het zwembad te gooien.

Het einde vond ik ook maar raar. Hoeveel Jay's zijn er nu wel niet :D Het gaat weer een zooitje worden zo :P
pi_160234237
Hoe ziet die Speed Force nu eigenlijk in elkaar?
pi_160236539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:15 schreef Odaiba het volgende:
Hoe ziet die Speed Force nu eigenlijk in elkaar?
Vooral dat stukje van Bart Allen is een leuk weetje.
pi_160261947
4 weken break :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:10:16 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160527247
Is het niet gewoon zo dat Earth 2 Jay een held was en Earth 1 Jay Zoom die tussen de 2 time1lines kan reizen ofzo :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:43:51 #234
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_160541935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:10 schreef Komakie het volgende:
Is het niet gewoon zo dat Earth 2 Jay een held was en Earth 1 Jay Zoom die tussen de 2 time1lines kan reizen ofzo :?
Earth-2 heeft al langer te maken gehad met Zoom voordat die tijdgaten ontstonden?
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:44:54 #235
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_160541961
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:33 schreef amp25 het volgende:
4 weken break :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na deze break gaat het plots over een russische speedster.
  Admin woensdag 9 maart 2016 @ 18:59:43 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160547711
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 11:51:45 #237
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160929659
Redelijke aflevering
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:45:14 #238
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_160931713
Beetje filler-aflevering, maar redelijk interessant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:58:45 #239
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_160933159
Zou Trajectory zijn opgegaan in The Speedforce ?
pi_160934495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben ze met haar hoofd gedaan :') het is echt totaal iemand anders.
pi_160945965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:45 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Beetje filler-aflevering, maar redelijk interessant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker. Gelukkig is Barry niet verslingerd geraakt aan die meuk!!! :T
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 29 maart 2016 @ 00:32:06 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161015118
Verklaring die ze bedacht hebben voor Jay is nog best ok.
Ik vond het niet een filler. Zaten toch wel wat aardige dingen in die ze uitzetten voor de laatste paar afleveringen van het seizoen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_161018202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:54 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Beetje off-topic hier, maar, volgens myepisodes.com, gaat LoT gewoon door:

03-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x07 Marooned
10-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x08 Night of the Hawk
17-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x09 Left Behind
24-Mar-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x10 Progeny
14-Apr-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x11 The Magnificent Eight
21-Apr-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x12 Last Refuge
28-Apr-2016 DC's Legends of Tomorrow 01x13 Leviathan

Alleen een korte pauze begin april.
Inderdaad off-topic. Toch zit het iets anders in elkaar. Vanaf 31 maart zenden ze alle episodes zonder pauzes uit met de finale op 19 mei.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:50:04 #244
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_161023208
Is de crossover met Supergirl al geweest?
  Admin dinsdag 29 maart 2016 @ 18:27:48 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161028292
Ja. Die is deze week uitgezonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:10:46 #246
347535 46
Kent Farm.
pi_161047473
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:27 schreef Breuls het volgende:
Ja. Die is deze week uitgezonden.
Heb net de nieuwe aflevering gezien, maar geen Supergirl...
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_161047550
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:10 schreef 46 het volgende:

[..]

Heb net de nieuwe aflevering gezien, maar geen Supergirl...
Je moet dan ook Supergirl s01e18 checken, suffie :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161047559
Kennelijk is (gelukkig) de cross-over eenzijdig? Dus alleen in supergirl?
pi_161047642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Kennelijk is (gelukkig) de cross-over eenzijdig? Dus alleen in supergirl?
Ja. Supergirl speelt zich af in Earth-2.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 30 maart 2016 @ 13:20:28 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161047735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Kennelijk is (gelukkig) de cross-over eenzijdig? Dus alleen in supergirl?
De crossover is semi-eenzijdig. Ik begrijp dat de timing van de uitzendingen niet ideaal is: Barry gaat na de Flash-aflevering van deze week naar de Supergirl-aflevering van deze week, terwijl ze andersom worden uitgezonden.

Vervolgens is hij wel in Supergirl te zien, maar zij niet in The Flash, want alleen Barry kan zomaar tussen dimensies reizen. Maar ik zou een opmerking over zijn ontmoeting met Kara in de volgende aflevering wel leuk vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161047782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

De crossover is semi-eenzijdig. Ik begrijp dat de timing van de uitzendingen niet ideaal is: Barry gaat na de Flash-aflevering van deze week naar de Supergirl-aflevering van deze week, terwijl ze andersom worden uitgezonden.

Vervolgens is hij wel in Supergirl te zien, maar zij niet in The Flash, want alleen Barry kan zomaar tussen dimensies reizen. Maar ik zou een opmerking over zijn ontmoeting met Kara in de volgende aflevering wel leuk vinden.
oh dan kijk ik eerst deze weeks flash ep en daarna supergirl

Lastig afstemmen op 2 verschillende zenders :P waarvan CBS 50% eigenaar is van The CW :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 30 maart 2016 @ 13:22:06 #252
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161047784
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:16 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja. Supergirl speelt zich af in Earth-2.
Nee, Earth-2 is al een bestaand universum in The Flash. Supergirl speelt in één van de andere delen van het Multiverse. En als we de comics mogen volgen zijn er 52 universa, dus het hoeft niet Earth-3 te zijn (dat in de comics overigens een soort van 'bad guy universe' is).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161047822
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee, Earth-2 is al een bestaand universum in The Flash. Supergirl speelt in één van de andere delen van het Multiverse. En als we de comics mogen volgen zijn er 52 universa, dus het hoeft niet Earth-3 te zijn (dat in de comics overigens een soort van 'bad guy universe' is).
Oh cool. Wist ik niet :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161047833
Goede episode, maar baal er echt enorm van dat we weer 3 weken moeten wachten op de volgende episode. Wtf CW?
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:27:05 #255
347535 46
Kent Farm.
pi_161049125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:23 schreef Uezurii het volgende:
Goede episode, maar baal er echt enorm van dat we weer 3 weken moeten wachten op de volgende episode. Wtf CW?
alweer? :'(
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:28:09 #256
347535 46
Kent Farm.
pi_161049139
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Je moet dan ook Supergirl s01e18 checken, suffie :P
mmmm ik twijfel, heb Supergirl 5 afleveringen geprobeerd maar de serie kon mij niet bekoren :{
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_161049177
Ik heb Supergirl een tijdje links laten liggen en weer opgepakt twee afleveringen terug en in moet zeggen dat ik onder de indruk ben van deze afleveringen. Wat de crossover betreft is de chemie tussen Barry en Kara (en Winn) fantastisch en Cat Grants humor in de eerste acte is een leuke toevoeging. Wat er verder omheen gebeurt is niet heel speciaal, maar het is een leuk stukje tv.
pi_161053365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

De crossover is semi-eenzijdig. Ik begrijp dat de timing van de uitzendingen niet ideaal is: Barry gaat na de Flash-aflevering van deze week naar de Supergirl-aflevering van deze week, terwijl ze andersom worden uitgezonden.

Vervolgens is hij wel in Supergirl te zien, maar zij niet in The Flash, want alleen Barry kan zomaar tussen dimensies reizen. Maar ik zou een opmerking over zijn ontmoeting met Kara in de volgende aflevering wel leuk vinden.
Huh? Aan het eind van de aflevering van vannacht is Barry nog (weer) in Earth-1.

Dus wat bedoel je? Pas na ep s02e18 van Flash de supergirl aflevering checken?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 30 maart 2016 @ 18:23:43 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161053776
Ja, ik weet het natuurlijk ook niet precies. Het is goed mogelijk dat ze het helemaal niet laten aansluiten. Maar we zullen het moeten afwachten, ben ik bang. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161055276
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2016 14:28 schreef 46 het volgende:

[..]

mmmm ik twijfel, heb Supergirl 5 afleveringen geprobeerd maar de serie kon mij niet bekoren :{
Gewoon die ene ep checken, ivm met cross over met Flashbaas. Doe ik ook.

En eventueel fappen op Melissa Benoist.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161056002
zeer goede aflevering trouwens.

Het karakter van Eobard/Wells is gewoon zo enorm tof.

Die hele sfeer van seizoen 1 is gewoon perfect. Die sfeer moeten ze weer terugvinden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161065443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:23 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik weet het natuurlijk ook niet precies. Het is goed mogelijk dat ze het helemaal niet laten aansluiten. Maar we zullen het moeten afwachten, ben ik bang. :)
Ik denk dat The Flash episode voor lag, we zagen Barry daar met een tachyon device op zijn borst namelijk :) en hij was aan het trainen om sneller te worden, daardoor kwam hij op de earth van Supergirl.

En we zagen deze episode dat Barry van Eobard info kreeg over de tachyon shizzle :P
pi_161065449
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
zeer goede aflevering trouwens.

Het karakter van Eobard/Wells is gewoon zo enorm tof.

Die hele sfeer van seizoen 1 is gewoon perfect. Die sfeer moeten ze weer terugvinden.
Toen Eobard aka Wells in beeld kwam had ik meteen het oude gevoel van de oude Wells, zonder dat hij ook maar iets had gezegd, dat vind ik dus goed acteerwerk. Dat je met hetzelfde uiterlijk toch zo verschillend kan zijn.
  Admin donderdag 31 maart 2016 @ 08:49:25 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161067257
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik denk dat The Flash episode voor lag, we zagen Barry daar met een tachyon device op zijn borst namelijk :) en hij was aan het trainen om sneller te worden, daardoor kwam hij op de earth van Supergirl.

En we zagen deze episode dat Barry van Eobard info kreeg over de tachyon shizzle :P
Ja, die link legde ik ook. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161071755
Ik vraag mij af hoe Team Flash Wells hebben verslagen, terwijl Wells als enige nu op de hoogte was van zijn toekomst in het verleden.

Mister Miyagi zou zeggen: CARELESSSSS!!!
pi_161072079
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:09 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vraag mij af hoe Team Flash Wells hebben verslagen, terwijl Wells als enige nu op de hoogte was van zijn toekomst in het verleden.

Mister Miyagi zou zeggen: CARELESSSSS!!!
Er is vast ergens een nerd die de tijdlijn problemen uiteen heeft gezet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161072202
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Er is vast ergens een nerd die de tijdlijn problemen uiteen heeft gezet.
Die tijdlijn problemen vind ik best interessant. Hoort bij het fan zijn van comics en superheroes. Je wilt als fan gewoon alles weten.
pi_161132484
Toffe aflevering! (S02E17)
  zondag 3 april 2016 @ 09:41:50 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161138288
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:09 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vraag mij af hoe Team Flash Wells hebben verslagen, terwijl Wells als enige nu op de hoogte was van zijn toekomst in het verleden.

Mister Miyagi zou zeggen: CARELESSSSS!!!
Barry heeft toch tegen Wells gelogen en gezegd dat hij gewonnen heeft? Dan is hij niet op de hoogte van zijn echte toekomst in het verleden.

Of het geeft weer nieuwe mogelijkheden voor seizoen 3 als blijkt dat het einde van seizoen1 anders is afgelopen door Barry zijn tijdreistrip.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_161142688
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 09:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Barry heeft toch tegen Wells gelogen en gezegd dat hij gewonnen heeft? Dan is hij niet op de hoogte van zijn echte toekomst in het verleden.

Of het geeft weer nieuwe mogelijkheden voor seizoen 3 als blijkt dat het einde van seizoen1 anders is afgelopen door Barry zijn tijdreistrip.
Ik ga mijn hersens er niet over breken xD Tijdreis verhalen lopen altijd wel ergens stuk, maar tot nu toe vind ik het erg aardig hoe de makers van The Flash er mee omgaan.
  Admin vrijdag 15 april 2016 @ 09:16:34 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161440041
Voor wie nog moet beginnen of het allemaal nog eens wil nakijken, seizoen 1 is in Nederland inmiddels op home video uitgebracht:

Blu-ray: The Flash - seizoen 1
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 april 2016 @ 15:48:16 #272
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_161447489
Beter doen ze gewoon netflix.
Valt me tegen hoe traag ze zijn wat betreft Arrow Flash en Gotham.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin vrijdag 15 april 2016 @ 15:56:17 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161447648
Flash is pas net afgelopen op FOX en pas net op BRD verkrijgbaar. Ik denk dat Netflix nog even moet wachten om de andere kanalen de kans te geven.

En hoewel Arrow en Gotham volgens mij nergens meer worden uitgezonden, zal daar hetzelfde, of iets vergelijkbaars, voor gelden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161593863
Wat een enorm domme en slechte episode. Zoom ...Barry.... wat de fuck gewoon... De episode kon beter beginnen met: I am the dumbest man alive.

Moet even bij komen van de aflevering.. Maar alsjeblieft ontsla de schrijvers en huur mensen in die weten wat ze doen. Wat een drama dit.

[ Bericht 34% gewijzigd door Uezurii op 21-04-2016 02:06:35 ]
pi_161593917
Edit: Dubbel

[ Bericht 97% gewijzigd door Uezurii op 21-04-2016 02:05:52 ]
pi_161594002
Goede aflevering, maar wat een absurd einde. Dat slaat echt nergens op. :N
  donderdag 21 april 2016 @ 02:23:51 #277
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161594099
Word nu wel een beetje moe van dit gezeik hoor :')

Oooh ik ben sneller yay.. En faalt weer.. Elke keer weer :|W
pi_161594354
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 01:52 schreef Uezurii het volgende:
Wat een enorm domme en slechte episode. Zoom ...Barry.... wat de fuck gewoon... De episode kon beter beginnen met: I am the dumbest man alive.

Moet even bij komen van de aflevering.. Maar alsjeblieft ontsla de schrijvers en huur mensen in die weten wat ze doen. Wat een drama dit.
Overdrijven is ook een vak :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161594705
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 06:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak :')
Ik vind dat ie anders wel een punt heeft. De episode was tof, tot het einde...Barry weet dat ie nu zo snel is dat ie Zoom eigenlijk de baas kan zijn en dan zonder enig aarzeling je speed force af staan. Het moment dat Wally veilig was had Barry gewoon ten aanval moeten gaan. Hij zou snel genoeg zijn om de anderen die er waren te redden. Maar nee...we besluiten om de speed force af te geven en gezellig met Zoom te kletsen #fail
pi_161594746
Ik vond het rondje babbelen met Zoom inderdaad wel erg vaag ja _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161597626
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 06:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak :')
Tjah misschien wat overdreven, maar alles wijst er naar dat de schrijvers maar wat doen met zoom. Zoom was nooit Jay Garrick, dat is sowieso later besloten en nu klopt er niks meer van (Zoom die Jay dood maakt en het een complicatie noemt, maar het hoorde toch bij het plan? whut?). Het hele seizoen is niet consistent, het verhaal loopt totaal niet. Terwijl het eerste seizoen toch een erg sterk en strakke opbouw had.

Er is daar al zo veel op aan te merken, en ja, ik heb graag dat iets nog logisch is ook al gaat het om tijdreizen en weet ik veel wat. Maar alles in seizoen 2 is zo tegenstrijdig. Maar het top punt gister is natuurlijk dat Barry gewoon zijn speed weg geeft.Vooral nadat Zoom Wally al liet gaan. Waarom? En dan ook nog in shock zijn dat Zoom nog meer evil dingen gaat doen.. :') Alles in de episode ging goed, tot Barry begon te braggen tegen Zoom en hij Zoom liet ontsnappen. Dom dom dom.

En hoezo heeft Barry Cisco nodig? In de episode komt hij net terug van een andere aarde. Hij noemt het niet eens! Had misschien relevant kunnen zijn? Of Barry die Cisco al een portal laat open zonder dat Barry uberhaupt zijn gear aan heeft. Tof plan.
Wells die ineens heel Zoom zijn origin weet te vertellen want hij is de bekendste serial killer ooit... Maar herkent Jay dan niet als de serial killer... Zal de baard wel zijn :')

En zo gaat het voor mij door. Ik baal er gewoon enorm van, want ik vond the Flash 1 van de betere superhelden shows. Na Daredevil misschien wel mijn favoriet. En om dan zulk dom geschreven zooi tegen te komen.. daar zit ik dan gewoon mee. Plaats ik als nerd hoog :')
pi_161597709
Dat JG Zoom is, is echt niet later pas besloten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161597745
Maargoed, Arrow is helaas bewijs dat de schrijvers achter deze serie ook prima in staat zijn om een dampende drol te schrijven.

Hopelijk wordt seizoen 3 weer ouderwets tof.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161597822
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Arrow is helaas bewijs dat de schrijvers achter deze serie ook prima in staat zijn om een dampende drol te schrijven.

Hopelijk wordt seizoen 3 weer ouderwets tof.
Arrow ben ik mee gestopt, vooral door Felicity. Of meer Olicity. Zou het jammer vinden als het zelfde met The Flash zou gebeuren. Maar we zien het wel weer. Er zaten een paar goede episodes tussen dit seizoen, hoop dat alles nog een beetje bij elkaar gaat komen en dan inderdaad een sterk 3e seizoen gaat gebeuren. Maar CW kennende betwijfel ik dat. :N
pi_161597865
Als Barry en Iris gaan nueken krijg je mogelijk Biris / Irry

:T

;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161598476
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
Als Barry en Iris gaan nueken krijg je mogelijk Biris / Irry

:T

;(
Bedankt Tumblr :') :'(
pi_161598989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:00 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Bedankt Tumblr :') :'(
oh, zijn daar al grapjes van? :D

Wist ik oprecht niet
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161599140
Vraag me sowieso af hoe ze Zoom nou wilde stoppen..

Barry schiet zijn been vast, oke.. leuk.. en dan? Vermoorden kan en wil die hem niet, maar hij weet ook dat Zoom door dingen heen kan fazen dus wat was het punt? :')
Ik bleef maar wachten tot Wells binnen zou komen en hem neer zou schieten (met een verdovend middel) en ze hem dan zouden opsluiten oid..

Maar er leek geen plan te zijn.. Of dachten ze dat hij mentaal zou breken en opeens een lieve man zou worden?
pi_161599156
En opeens kan Zoom door dimensies/earths reizen? Want hij nam Wally mee terug naar zijn liar.. maar hiervoor dacht hij ach, ik heb geen zin om die trage Barry achter na te gaan? #plothole
pi_161599412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
En opeens kan Zoom door dimensies/earths reizen? Want hij nam Wally mee terug naar zijn liar.. maar hiervoor dacht hij ach, ik heb geen zin om die trage Barry achter na te gaan? #plothole
Nee, noob.

Er is door Cisco toch weer een scheur geopend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161600654
Wat een faalhaas die Barry. Ik zie maar 1 oplossing. Barry doden. Nu is Caitlin the dupe :'(
  donderdag 21 april 2016 @ 13:57:07 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_161601028
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 april 2016 @ 01:23:31 #293
231633 Xummon
of toch niet?
pi_161618230
Uhm ben ik het alleen of zegt Cathlin op het moment dat Zoom, Barry bij zijn keel grijpt nadat ie zijn speed heeft gekregen. Teddy stop ipv Jay stop
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:21:41 #294
347535 46
Kent Farm.
pi_161623269
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 april 2016 01:23 schreef Xummon het volgende:
Uhm ben ik het alleen of zegt Cathlin op het moment dat Zoom, Barry bij zijn keel grijpt nadat ie zijn speed heeft gekregen. Teddy stop ipv Jay stop
Ik heb het meedere keren herhaald maar ik hoor geen Teddy :N
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:27:01 #295
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_161624761
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
Als Barry en Iris gaan nueken krijg je mogelijk Biris / Irry

:T

;(
Irritant*
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_161627235
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee, noob.

Er is door Cisco toch weer een scheur geopend.
Hmm, dan heb ik denk ik niet goed opgelet
pi_161653334
hoe denk je dat barry zijn speed terug krijgt
pi_161653478
Vermaak me nog altijd 10x meer met the Flash dan met het veel saaiere Arrow...Legend of Tomorrow, moet ik nog heel wat van terugzien.
pi_161697952
nouja op naar het slot van seizoen 2
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161697956
*O*
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')