abonnement Unibet Coolblue
pi_159311384
Heeft iemand ervaring met het online kopen van een bril?
En dan bedoel ik geen ski- of zonnebrillen, maar die dag-in-dag-uit door visueel gehandicapte mensen worden gedragen.

Ik ben wel toe aan een nieuwe, maar nu zie ik op bv http://www.zennioptical.com brillen op sterkte voor een fractie van de prijs die opticiëns in Nederland rekenen.

Iemand ervaring, positief dan wel negatief?
En indien geen ervaring, waarom zou je het wel of niet doen?
Dank!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159311459
Ik zou het niet doen. In de winkel kan je pas goed zien hoe die staat en kan je hem laten fijnstellen waar nodig.
pi_159311583
Ik moet met mijn nieuwe bril vaak een paar keer terug voor die helemaal juist zit.
Waar ga je die aanpassingen laten doen zonder winkel?
pi_159311626
Dat zijn idd zaken waar ik ook over nadenk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159311682
Heb je al eerder een bril gehad?

Weet je dus uberhaupt wel welke sterktes je moet kiezen? En weet je wat voor soort montuur/kleur je staat?

Ik heb het wel gedaan, maar ik draag eigenlijk lenzen, heb mijn bril alleen voor "nood". Bril bevalt opzich prima, alleen hij is wat aan de grote kant voor mijn gezicht, en hij is niet afgesteld (heb ik zelf gedaan).
Voor elke dag zou ik het niet tof vinden, maar voor die ene keer op zondagochtend dat ik een bril draag is hij top.
pi_159311699
Heb goede ervaringen met www.brillen24.nl China meuk, maar best goede prijs/pretverhouding.
pi_159311721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Heb je al eerder een bril gehad?
Ongeveer al 35 jaar. ;)

Ik dacht gewoon wat geld te kunnen besparen, maar vooral als het chinameuk is, dan betaal ik wel gewoon de volle mep voor een goede bril.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159311854
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ongeveer al 35 jaar. ;)

Ik dacht gewoon wat geld te kunnen besparen, maar vooral als het chinameuk is, dan betaal ik wel gewoon de volle mep voor een goede bril.
Je kan het ook eens proberen voor 3 tientjes/geen aandelen
pi_159311868
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je kan het ook eens proberen voor 3 tientjes/geen aandelen
Daar dacht ik nu net ook aan. Gewoon om het uit te proberen, naast mijn "echte" bril van de opticiën hier in Nederland :)

Okee, besluit gemaakt. Dank, allen!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_159312049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ongeveer al 35 jaar. ;)

Ik dacht gewoon wat geld te kunnen besparen, maar vooral als het chinameuk is, dan betaal ik wel gewoon de volle mep voor een goede bril.
Met de kwaliteit is niks mis. Ik heb alleen de grootte van de bril onderschat :P

Zeker als tweede bril zou ik het gewoon doen.
pi_159312230
Ik heb zelf ook een simpele tv/reserve bril maar wel eentje van hans anders.

Is kwalitatief toch beter dan de chinese meuk en ook al vanaf ¤35 euro.


Mocht je toch voor een andere site gaan let er dan op dat je een metalen montuur koopt. Die van plastic zijn waardeloos,die metalen zijn imo wel oke.

Ook past een bril met neusvleugeltjes sneller dan eentje zonder.

Die van 35 euro van HA is nog steeds mijn fijnste bril *O*
  maandag 25 januari 2016 @ 17:42:04 #12
165633 eriksd
The grand facade...
pi_159386625
Aceandtate? Wel hipster maar prima brillen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_159387533
Ik heb onwijs goede ervaringen met http://www.selectspecs.com/

Heb wel eerst bij Hans Anders een bril gekocht en mijn ogen op laten meten zodat ik de juiste sterkte had.

Bij deze site daarna 2 zonnebrillen op sterkte en 3 gewone. Hun eigen merk modelletjes vind ik geweldig en zijn maar 15 euro incl glazen. Heb ook een bril met leesgedeelte (varifocus) die kwam rond de 100 euro uit.

bij brillen24 ook een aantal brillen gekocht twee jaar terug, maar vind de andere site toch wat meer keuze hebben. Levertijd kan wel wat lang zijn (twee tot vier weken)
This whole world is wild at heart and weird on top
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')