abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159302155
Plaats hier Facebook/Twitter/Instagram berichten/afbeeldingen van fans, schuimpjes en (oud-)inwoners van Utopia.

Deel 1: UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic
Deel 2: UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #2
Deel 3: UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #3
SOONY
pi_159307454
quote:
Gaat ze nu iedereen aflopen om alsjeblieft te mogen tatoeëren .
Ik dacht dat die bijna failliet was.
Fijne mensen met hun losse handjes :')
En ze kijkt ook zo vrolijk en gelukkig :)
pi_159309424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:58 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Gaat ze nu iedereen aflopen om alsjeblieft te mogen tatoeëren .
Ik dacht dat die bijna failliet was.
Fijne mensen met hun losse handjes :')
En ze kijkt ook zo vrolijk en gelukkig :)
Ja toch te waarderen dat ze al bezig is om een baan te zoeken, is beter dan haar hand ophouden voor een uitkering he. En inderdaad die saunders broers zijn niet al te best. En hoe ze kijkt is denk ik nooit goed. Als ze veel zou lachen is ze ivan vergeten en kijkt ze zoals nu is ze ongelukkig. Het is nooit goed wat ze ook doet.
pi_159309474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:22 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ja toch te waarderen dat ze al bezig is om een baan te zoeken, is beter dan haar hand ophouden voor een uitkering he. En inderdaad die saunders broers zijn niet al te best. En hoe ze kijkt is denk ik nooit goed. Als ze veel zou lachen is ze ivan vergeten en kijkt ze zoals nu is ze ongelukkig. Het is nooit goed wat ze ook doet.
Wordt tijd dat ze eens gaat werken lui mens dat ze is .
Nee zij kan niets goed doen en daar ben ik niet de enige in.
Gelukkig dat Ivan zijn familie haar ook geen partij vind .
pi_159310238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:25 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wordt tijd dat ze eens gaat werken lui mens dat ze is .
Nee zij kan niets goed doen en daar ben ik niet de enige in.
Gelukkig dat Ivan zijn familie haar ook geen partij vind .
Kom op meid, even met de beentjes terug op aarde. Ook rls-deelnemers zijn gewoon mensen.
pi_159312039
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 18:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom op meid, even met de beentjes terug op aarde. Ook rls-deelnemers zijn gewoon mensen.
Het is toch mooi als een FOK!ker gelukkig wordt van de ellende van een ex-deelnemer?
pi_159312213
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is toch mooi als een FOK!ker gelukkig wordt van de ellende van een ex-deelnemer?
Hmmm, whatever makes you happy dan maar?
pi_159312348
Plaatje ipv quote van eerder, is wel al wat dagen terug en kan verkeren dus.




[ Bericht 5% gewijzigd door Urb op 22-01-2016 19:59:49 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:32:36 #9
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_159319428
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:25 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wordt tijd dat ze eens gaat werken lui mens dat ze is .
Nee zij kan niets goed doen en daar ben ik niet de enige in.
Gelukkig dat Ivan zijn familie haar ook geen partij vind .
Maar die zussen van Ivan zijn dan ook tokkies in folio. Dus als die jou geen partij vinden strekt dat je alleen maar tot eer. ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_159321252




Utopio heeft nu dus ook snapchat. Staat overigens nog maar 1 filmpje op, van Sunnery James en Ryan Marciano blablabla concert blabla wil jij er bij zijn bla.
TEAM BAKSTEEN
pi_159321778
;(
Stefanie op facebook:

TEAM BAKSTEEN
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 23 januari 2016 @ 01:55:32 #12
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159321918
Gefeliciteerd Rob an het Hek

  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 23 januari 2016 @ 01:56:33 #13
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159321924
De Video van Rob an het Hek met Vuurwerk

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
pi_159321999
Niet heel bijzonder, maar een willekeurige volger op fb vraagt hoe het nu met Wilco gaat, reactie:



Iemand anders vroeg of hij dan al die tijd toneel heeft moeten spelen, of dat met Patrick en Colinda dan echt was of nep.

TEAM BAKSTEEN
  zondag 24 januari 2016 @ 00:22:57 #15
264694 blanket
its human nature
pi_159347107
Euuuhhh is nicole haar pagina weg of wat?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_159349610
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:22 schreef blanket het volgende:
Euuuhhh is nicole haar pagina weg of wat?
Lijkt het wel op.
Maar het kan ook zijn dat ze hem voor de nacht offline hebben gehaald, doen ze vaak de laatste tijd. Dan is hij morgen weer terug misschien
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2016 @ 11:28:27 #17
137949 Disana
pi_159351256
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2016 05:32 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Lijkt het wel op.
Maar het kan ook zijn dat ze hem voor de nacht offline hebben gehaald, doen ze vaak de laatste tijd. Dan is hij morgen weer terug misschien
Ik las gisteren ergens dat ze hem offline gingen halen tot Nicole gesetteld was, aangezien ze niet alle reacties konden beantwoorden.
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 26 januari 2016 @ 04:19:00 #18
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159400165
24.1.2016 Naomi en Milou Fashionshoot

pi_159524232
Zag deze vandaag voorbij komen, lijkt beetje fout zo. Net een seks-advertentie. :D

pi_159524377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
Zag deze vandaag voorbij komen, lijkt beetje fout zo. Net een seks-advertentie. :D

[ afbeelding ]
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_159530288
TEAM BAKSTEEN
pi_159530351
TEAM BAKSTEEN
pi_159530557
TEAM BAKSTEEN
pi_159530576


home sweat home, Colly? _O-
TEAM BAKSTEEN
pi_159548536


TEAM BAKSTEEN
pi_159550616
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:25 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wordt tijd dat ze eens gaat werken lui mens dat ze is .
Nee zij kan niets goed doen en daar ben ik niet de enige in.
Gelukkig dat Ivan zijn familie haar ook geen partij vind .
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent????
pi_159551804
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:41 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent????
Bloedserieus
pi_159560341
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Bloedserieus
Ik kan daar echt met m'n volle verstand niet bij.... :N
  maandag 1 februari 2016 @ 10:06:40 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159562497
quote:
Ze zijn geëmigreerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159576071
quote:
11s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zijn geëmigreerd?
Lijkt er wel op ja, zie ook Billy's reacties rechts.



TEAM BAKSTEEN
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 20:36:17 #31
388664 crew  Dotteke
pi_159632061
Volgens mij is Wilco op zijn vingers getikt :D

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 21:46:56 #32
137949 Disana
pi_159635115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is Wilco op zijn vingers getikt :D

[ afbeelding ]
Dit is toch niet te lezen zo.
pi_159635510
[..]

Dit is toch niet te lezen zo.
[/quote]

Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.

Don’t fuck with my friend
Wilco Zegers
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 21:59:53 #34
388664 crew  Dotteke
pi_159635641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Bijnathuis het volgende:
[..]

Dit is toch niet te lezen zo.
Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.

Don’t fuck with my friend
Wilco Zegers
[/quote]
Dit heeft hier al gestaan , ik scrolde alleen even door zodat men kon zien wat hij verwijderen moest :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 22:00:57 #35
388664 crew  Dotteke
pi_159635688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit is toch niet te lezen zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2016 @ 22:01:33 #36
137949 Disana
pi_159635716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Pay Back Time voor een vriend.
Iedereen praat altijd over 15 mensen maar boven die 15 mensen hangt een wolk….een donkere wolk om precies te zijn. Een wolk die situaties creëert, mensen uitlokt en de boel zo weet te draaien dat het altijd op de schouders komt van de bewoners. Het spel element gaat over emoties, echte emoties, gevoelens van mensen want die zijn uiterst belangrijk voor jullie thuis want dat is wat jullie willen zien. Hierdoor worden er situatie´s gecreëerd waarin die emoties uitgelicht kunnen worden cq misbruikt.
Je kan je afvragen tot hoe ver een programma maker kan en mag gaan om deze situaties te creëren. Natuurlijk wordt er een contract getekend waarin ongetwijfeld dingen staan die de programma makers een soort van vrijbrief geven om te handelen. Ik persoonlijk zal het niet weten omdat ik geen contract in mijn bezit heb…en 20 pagina´s onthouden terwijl je leven alle kanten opgeslingerd wordt is onmogelijk.
Is het nu echt zo dat als mensen hun handtekening plaatsen er daarna geen weg terug is…..ik denk het niet….er moet ook iets menselijks in blijven en gelukkig zijn rechters soms menselijk dus daar vertrouw ik dan maar op.
Mijn eigen ervaring en gezien hoe ze met mijn vriend omgaan kan ik zeggen dat alles draait om kijkcijfers en zodra de aandacht van het programma verzwakt en ze geen beelden hebben waardoor de buitenwereld weer vol op kijkt, zoeken ze verhaallijnen die het programma weer aandacht geven.
Die aandacht die ze willen hebben voor het programma kan een inwoner behoorlijk beschadigen in de buitenwereld….dit weten ze en dit doen ze bewust.
Soms wordt er aan een verhaallijn weken gewerkt om die te creëren, enkele bewoners worden daarin meegetrokken en werken daar ook aan mee zonder dat zelf te weten of te beseffen.
Dus eigenlijk heb je 15 marionetten die je alle kanten op kan gooien en die zelf niet weten hoe ze er in de buitenwereld voor staan.
Mag dit nou allemaal wel……mag een programmamaker iemands leven verwoesten….ik denk het persoonlijk wel omdat je daar zelf voor hebt gekozen…..en je bent jezelf dus dan zal er eigenlijk niets mis mee zijn……MITS die donkere wolk er niet zal zijn. Die donkere wolk die creëert situaties die je niet kent en/of voor het eerst tegenkomt dus niet wetend hoe je daar mee om moet gaan.
Die donkere wolk kom je ook niet tegen in het contract denk ik.
Die donkere wolk is continu op zoek naar vriendjes, zowel binnen de hekken als erbuiten.
Vaste klanten van het programma worden meerdere malen ingefluisterd wat er binnen de hekken gezegd moet gaan worden.
Een mooi voorbeeld is dat ik Tineke gezoend zal hebben of het gesprek met die date die ze toen had. Allemaal opgezet zonder dat wij daar vanaf wisten.
Ruzies die gecreëerd worden buiten je om en die ineens koud op je dak vallen….mailtjes die ineens verdwijnen zodat je geen poot meer hebt om op te staan in een discussie of vrienden die ineens niet je vrienden blijken te zijn maar gehoor geven aan de wolk die overdrijft.
De wolk die je continu verteld dat ze er voor jou zijn en nooit beelden naar buiten zouden brengen die niet goed voor je zijn, dat is ook de rede dat er 3 minuten vertraging is ingebouwd op de stream, om jou te beschermen……..totdat…….totdat de kijkcijfers dalen en dan zijn ze er niet meer voor jou maar voor de kijkcijfers want uiteindelijk moet er flink geld verdient worden aan alles wat ze doen.
Trek zelf je conclusie hoe mijn vriend is neergezet terwijl je nu weet dat beelden niet altijd naar buiten hoeven te komen.

Don’t fuck with my friend
Wilco Zegers
Dit heeft hier al gestaan , ik scrolde alleen even door zodat men kon zien wat hij verwijderen moest :D
[/quote]

Ah oké, dankjewel.
pi_159640525
Dat heeft toch nog een paar weken geduurd.
  donderdag 4 februari 2016 @ 06:41:10 #38
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_159642436
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef TillyB het volgende:

[..]

Lijkt er wel op ja, zie ook Billy's reacties rechts.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volgens mij loopt ze weer als een kip zonder kop achter een kerel aan die ze pas een paar maanden kent.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_159686035
TEAM BAKSTEEN
pi_159699395


TEAM BAKSTEEN
pi_159699498
Daar worden we toch niet geil van :') :+ _O-
SOONY
pi_159701370






TEAM BAKSTEEN
pi_159701381
TEAM BAKSTEEN
pi_159701541


TEAM BAKSTEEN
pi_159701567
TEAM BAKSTEEN
pi_159701591
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:16:54 #47
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_159715597
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:34 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ach jee, er komt weer een "klapper". Zijn zoveelste gooi naar fortune and fame. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_159718582
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:36 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zei Wil niet dat er afgelopen zondag bij de opnames ex-inwoonster(s) tegen haar gezegd zouden hebben dat ze die Ivan eruit moest stemmen? :)
  zondag 7 februari 2016 @ 08:55:34 #49
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_159718909
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 7 februari 2016 @ 11:37:00 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159720624
De 1+1 inkopper is te makkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159733729


Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_159734021
quote:
ach zoooo lief die eendjes
pi_159735962
TEAM BAKSTEEN
pi_159738681
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:37 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhh.....weet je dit is één van de weinige keren geweest dat ik echt heb moeten lachen om iets met Ruud (buiten de keer met Billy en de voetbal) de koe was net een jonge hond _O-

Hier komt het stukje uit wat je ziet.

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 12:20:28 #55
388664 crew  Dotteke
pi_159750809

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 8 februari 2016 @ 13:02:21 #56
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_159751714
Ze heeft zich al die tijd aangepast aan zijn norm.....tja, Nicole daar ga je de fout al mee in.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  maandag 8 februari 2016 @ 13:25:33 #57
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_159752215
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:02 schreef Alocanda het volgende:
Ze heeft zich al die tijd aangepast aan zijn norm.....tja, Nicole daar ga je de fout al mee in.
En geprobeerd Ivan te veranderen .....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_159753937
Dus dat, 14 maanden geforceerd de schijn opgehouden. Echt een goeie basis.

Denk dat dit nog weel een staartje kan gaan krijgen, tenzij Ivan's achterban op hun vingers blijft zitten deze keer.

[ Bericht 46% gewijzigd door Urb op 08-02-2016 16:03:02 ]
pi_159754900
Leuke woordspeling: " Mijn hakken gelicht."
  maandag 8 februari 2016 @ 20:02:10 #60
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_159762833
Nicole is een toppertje. Hopelijk zijn haar ogen nu goed open!

Ze verdient veel beter dan die nitwit.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_159762956
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicole is een toppertje. Hopelijk zijn haar ogen nu goed open!

Ze verdient veel beter dan die nitwit.
Ach het is vaker uit geweest, dat zoeken ze maar uit. Maar boos is ze zeker weten
  dinsdag 9 februari 2016 @ 00:20:42 #62
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159771169
zus reageert

TEAM TAFEL
  dinsdag 9 februari 2016 @ 00:25:45 #63
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159771256


zie ook de comment van Robin O+
TEAM TAFEL
pi_159771964
Ben de reacties aan het lezen op bericht van Nicole.
Kom ik deze tegen.

pi_159772049
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 01:33 schreef Enah het volgende:
Ben de reacties aan het lezen op bericht van Nicole.
Kom ik deze tegen.

[ afbeelding ]
Dat is wel heel lief. Vraag me dan weer af waarom hij dat niet in een prive-bericht doet.
pi_159772250
Isabella Smit
Vind deze pagina leuk · 6 februari · Bewerkt ·


Ook al laat de definitieve datum nog heel even op zich wachten. Met een pakket huiswerk van mijn zanglerares is het repeteren in volle gang!!

'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159772256
lauragraperThe Hague, Netherlands
307 vind-ik-leuks
2 u.

lauragraperThanks for making this dope bottle for my wifey her birthday 😍🙌 @thefuturemillionaires 👈🏻 go follow them for making this bottels 🍾 #champagne #moët #birthdaypresent 👌🏻
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_159774602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:20 schreef rowan634 het volgende:
zus reageert

[ afbeelding ]
Denk wie er ook iets krijgt met ivan, niemand is goed genoeg in de ogen van zijn oudste zus.
pi_159780117
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:38:16 #70
427541 Cir
yes she is
pi_159781110
oeps edit foutje
verkeerde topic
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 9 februari 2016 @ 18:22:18 #71
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159828414
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 01:33 schreef Enah het volgende:
Ben de reacties aan het lezen op bericht van Nicole.
Kom ik deze tegen.

Stiff :') :')


Rolf
pi_159839143
Ivan mama Nicole stookt niet ~O>

  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:52:58 #74
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159852276
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:00 schreef Enah het volgende:

[..]

Stiff :') :')
[ afbeelding ]

Rolf
[ afbeelding ]
stiff is ook een debiel :')

TEAM TAFEL
  vrijdag 12 februari 2016 @ 00:54:46 #75
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159852298


_O- _O-

ja hoor, rob wacht op stiff. en gio op naomi :') :') _O-
TEAM TAFEL
  vrijdag 12 februari 2016 @ 01:03:56 #76
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159852368
die comments zijn indd hilarisch Enah _O-

TEAM TAFEL
pi_159852498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 01:03 schreef rowan634 het volgende:
die comments zijn indd hilarisch Enah _O-

[ afbeelding ]
Eerst leren spellen, dan terugkomen :{w
pi_159852503
Hij zit constant aan zijn leuter te spelen.

Waar letten die mensen op _O_
pi_159853428
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 01:03 schreef rowan634 het volgende:
die comments zijn indd hilarisch Enah _O-

[ afbeelding ]
_O- _O-

Sommige die het voor Ivan opnemen worden geliked door Ivan Mauloed (zijn zusje?). Vond ik ook erg lachwekkend _O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Enah op 12-02-2016 09:06:33 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:38:27 #80
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_159854314
Borderlijntje doet ook haar best om via Nicole onder de aandacht te blijven? Als Ivan naar buiten komt staat ze weer aan het hek.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:45:48 #81
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159858972
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:10 schreef Enah het volgende:

[..]

_O- _O-

Sommige die het voor Ivan opnemen worden geliked door Ivan Mauloed (zijn zusje?). Vond ik ook erg lachwekkend _O- _O-
die leest alles dus :D
TEAM TAFEL
pi_159859831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 01:03 schreef rowan634 het volgende:
die comments zijn indd hilarisch Enah _O-

[ afbeelding ]
oh wat erg,die zijn niet goed, _O-
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 14:35:21 #83
388664 crew  Dotteke
pi_159860080
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_159860108
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:23 schreef lonneberga het volgende:

[..]

oh wat erg,die zijn niet goed, _O-
8)7 idd _O-
pi_159860290
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:45 schreef rowan634 het volgende:

[..]

die leest alles dus :D
Misschien moet ze een andere hobby gaan zoeken, is ook obsessief hoor met alles wat ivan betreft.
pi_159861013
Het lijkt mij gezonder dat je broer je 'hobby' is, dan een wildvreemde.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:20 #87
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_159861215
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:45 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Misschien moet ze een andere hobby gaan zoeken, is ook obsessief hoor met alles wat ivan betreft.
nouu als er van alles over een familielid wordt geschreven, zou ik dat ook willen zien hoor.
TEAM TAFEL
pi_159864707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 01:03 schreef rowan634 het volgende:
die comments zijn indd hilarisch Enah _O-

[ afbeelding ]
die heeft andere streams dan ik heb :{w
Twinning = boring
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:06:41 #89
427541 Cir
yes she is
pi_159870372
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:16 schreef -sabine- het volgende:
Het lijkt mij gezonder dat je broer je 'hobby' is, dan een wildvreemde.
Nah
Broodje GeZond met Mayo
  zaterdag 13 februari 2016 @ 17:56:16 #90
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_159889218
verkeerde topic, dus oeps.

[ Bericht 76% gewijzigd door spapaars op 13-02-2016 18:08:26 ]
pi_159911981


Horloge van Ivan nog om. :D O-)
  zondag 14 februari 2016 @ 22:46:41 #92
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_159923737
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]

Horloge van Ivan nog om. :D O-)
Klein toppertje. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 15 februari 2016 @ 07:55:47 #93
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_159928658
Ze ziet er zeker beter uit nu, maar dat gebeurd bij alle Utopianenals ze uit die ballentent komen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_159929633
pi_159931218
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:54 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze serieus een relatie buiten Utopia? _O-
pi_159932259
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:35 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hebben ze serieus een relatie buiten Utopia? _O-
Ja :D ^)
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 februari 2016 @ 16:19:06 #97
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159938283
Help voor natalie en lotgenoten

  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 februari 2016 @ 16:30:15 #98
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159938563
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 15 februari 2016 @ 18:59:48 #99
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_159942528


Het zou mij zo niet verbazen als dit van een of andere loser van FOK komt
Het doet mij iig aan iemand denken
Best sneu eigenlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_159944118
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]

Het zou mij zo niet verbazen als dit van een of andere loser van FOK komt
Het doet mij iig aan iemand denken
Best sneu eigenlijk
Ik vind het zo raar dat mensen zulke dingen posten. Kan er me niks bij voorstellen.
En dat van iemand in de 70, misschien weer terug naar de kleuterfase.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 15 februari 2016 @ 19:47:04 #101
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_159944222
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het zo raar dat mensen zulke dingen posten. Kan er me niks bij voorstellen.
Ik dus ook niet
Het is ook wel een beetje zielig als je op Facebook met een nep naam zulke domme dingen zegt op de page van een nu oud bewoner
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_159944714
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik dus ook niet
Het is ook wel een beetje zielig als je op Facebook met een nep naam zulke domme dingen zegt op de page van een nu oud bewoner
Zielig ik noem dat gewoon gestoord.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 15 februari 2016 @ 20:02:45 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_159944756
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:01 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Zielig ik noem dat gewoon gestoord.
Dat mag .... ik persoonlijk vind het vooral zielig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_159945278
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik dus ook niet
Het is ook wel een beetje zielig als je op Facebook met een nep naam zulke domme dingen zegt op de page van een nu oud bewoner
Sterker nog, ik denk dat dit gewoon zijn eigen naam is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 15 februari 2016 @ 20:17:48 #105
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_159945314
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Sterker nog, ik denk dat dit gewoon zijn eigen naam is.
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_159946403
TEAM BAKSTEEN
pi_159946457
TEAM BAKSTEEN
pi_159946642
PP z'n facebook was een tijdje offline, maar hij is weer, met nieuwe profielfoto. :D

TEAM BAKSTEEN
pi_159946878
TEAM BAKSTEEN
pi_159946972


TEAM BAKSTEEN
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 15 februari 2016 @ 22:30:11 #111
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_159950694
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:59 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]

Het zou mij zo niet verbazen als dit van een of andere loser van FOK komt
Het doet mij iig aan iemand denken
Best sneu eigenlijk
omg
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 15 februari 2016 @ 22:35:06 #112
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_159950860
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef TillyB het volgende:
PP z'n facebook was een tijdje offline, maar hij is weer, met nieuwe profielfoto. :D

[ afbeelding ]
Brrrrr Patje ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_159962594
quote:
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_159963601
quote:
Ik dacht even dat dat ook Patrick was, maar het is dé fan van het eerste uur.
pi_159964067
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:49 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik dacht even dat dat ook Patrick was, maar het is dé fan van het eerste uur.
utopiadaantje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_159990786
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:20:18 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159990884
Jezelf 'Uw Utopiaanse kanjer' noemen is best wel .. Tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159990915
Triest
SOONY
pi_159991491
Hij doet net alsof hij hard gewerkt heeft _O-
pi_159992365
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:20 schreef Copycat het volgende:
Jezelf 'Uw Utopiaanse kanjer' noemen is best wel .. Tja.
Des Marks, die neemt dat niet zo serieus.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:30:43 #121
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_159992413
Hij heeft vast nog niet gelezen hoe men werkelijk over hem dacht buiten dat handjevol fans wat nu zijn ego opblazen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:13:02 #122
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_159999828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:30 schreef Alocanda het volgende:
Hij heeft vast nog niet gelezen hoe men werkelijk over hem dacht buiten dat handjevol fans wat nu zijn ego opblazen.
Dit is ook veelzeggend:

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 17 februari 2016 @ 21:31:02 #123
423444 PrinsesVampi
Ivan sopperT pur sang
pi_160003065
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dit is ook veelzeggend:

[ afbeelding ]
Ohh, dat vind ik dan echt sneu. Niet van die sneuneuzen die hem opwachtten (stif is de nieuwe marij?), maar wel dat zn grote zussie Lau er niet stond…
If you don't like where you are, move. You are not a tree.
pi_160003110
Marije O+
SOONY
pi_160003559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:30 schreef Alocanda het volgende:
Hij heeft vast nog niet gelezen hoe men werkelijk over hem dacht buiten dat handjevol fans wat nu zijn ego opblazen.
mister 1,24% _O_
  woensdag 17 februari 2016 @ 21:49:29 #126
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160003731
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dit is ook veelzeggend:

[ afbeelding ]
Tja, vanfles zal wel in het ziekenhuis hebben gelegen om haar sterilisatie ongedaan te laten maken en dan kan ze weer achter een bezette Mark die kindjes wil aan.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_160017249
pi_160017312
Berichtje van Nicole over Ivan spoorloos verdwenen. Ze zijn nu een andere weg ingeslagen. :? :?

pi_160018688
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef Enah het volgende:
Berichtje van Nicole over Ivan spoorloos verdwenen. Ze zijn nu een andere weg ingeslagen. :? :?

[ afbeelding ]
Net zoals ivan niet meer bij die meiden ligt enzo. Misschien weer contact gehad achter de schermen je weet maar nooit
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 18 februari 2016 @ 17:34:40 #130
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160020977
O+ Naomi gaat weer vechten!



* Video(link) verwijderd op last van Talpa
pi_160025424
Naomi snapchat:









TEAM BAKSTEEN
pi_160026694
TEAM BAKSTEEN
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 19 februari 2016 @ 02:05:00 #133
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160034026
Mark met Stiff en Naomi onderwegs O+

  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 19 februari 2016 @ 11:33:20 #134
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160037922
wat en Toppers!!!

  vrijdag 19 februari 2016 @ 18:05:31 #135
427541 Cir
yes she is
pi_160046496
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef Enah het volgende:
Berichtje van Nicole over Ivan spoorloos verdwenen. Ze zijn nu een andere weg ingeslagen. :? :?

[ afbeelding ]
waarom gelijk zo zuur reageren op een posting
iemand die Nikole het beste gunt ... :?
pi_160047446
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg zijn Facebook pagina niet gevonden heb je een link?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 20:39:50 #137
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_160051163
Grappig, ik geloofde er al niks van dat Armanda en Nicoline elkaar niet zouden kennen. :)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 19 februari 2016 @ 21:24:35 #138
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160052841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig, ik geloofde er al niks van dat Armanda en Nicoline elkaar niet zouden kennen. :)

[ afbeelding ]
Armanda is ook op en Naomi Site Lid!
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 21 februari 2016 @ 00:55:41 #139
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160083311
bij de Boksnacht

  User die het meest in raadselen spreekt maandag 22 februari 2016 @ 17:17:49 #140
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160122284
met Stiff en onze Moeders

pi_160123241
Nicole heeft werk bij tattoo shop
https://www.facebook.com/inkstylecompany/
Twinning = boring
pi_160160154
Naomi snapchat:

TEAM BAKSTEEN
pi_160160367




TEAM BAKSTEEN
  woensdag 24 februari 2016 @ 00:07:44 #144
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160165390
TillyB, bedankt voor de vele facebookberichten.

[ Bericht 90% gewijzigd door Tuinfluitert op 24-02-2016 11:36:31 (facebookfoto's guote weg, ) ]
pi_160168401
TEAM BAKSTEEN
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 26 februari 2016 @ 13:55:20 #146
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_160230455
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_160232688
quote:
mooie foto van Chris zeg,top
pi_160232987
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij liggen die ook met zijn drieën in bed.
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2016 @ 15:50:03 #149
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_160233551
quote:
mooiefoto
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 26 februari 2016 @ 15:52:22 #150
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_160233611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Grappig, ik geloofde er al niks van dat Armanda en Nicoline elkaar niet zouden kennen. :)

[ afbeelding ]
Klopt :Y Armanda heeft dat zelf ook een keer gezegd toen O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 26 februari 2016 @ 15:53:26 #151
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_160233637
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:50 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

mooiefoto
:Y Dit is zeker een mooie foto

Ik denk dat Tilly B dat ook vind *;
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_160237967
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:Y Dit is zeker een mooie foto

Ik denk dat Tilly B dat ook vind *;
Uhm nou ik moet ff wennen hoor :D Geef mij maar de Chris met kaplaarzen en ouwe verrotte tuinkleren. :P
TEAM BAKSTEEN
pi_160247768
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef TillyB het volgende:

[..]

Uhm nou ik moet ff wennen hoor :D Geef mij maar de Chris met kaplaarzen en ouwe verrotte tuinkleren. :P
Ik herkende hem niet eens
pi_160248785
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:41 schreef TillyB het volgende:

[..]

Uhm nou ik moet ff wennen hoor :D Geef mij maar de Chris met kaplaarzen en ouwe verrotte tuinkleren. :P
Ik vind het een afschuwelijke foto. :@

Alsof er 20 lagen make-up gebruikt zijn.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 27 februari 2016 @ 02:31:01 #155
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_160250658
Nee vreselijke foto idd
hier is Chris veel sexyer :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_160250713
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Klopt :Y Armanda heeft dat zelf ook een keer gezegd toen O+
Staat me ook iets van bij dat ze verschillende/aparte meningen over Nicoline had, zoals dat ze haar niet zo mogen, leek iig beetje geforceerd alsof ze verbergen moest dat ze elkaar al kenden ofzo.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 27 februari 2016 @ 02:37:41 #157
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_160250737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:35 schreef Urb het volgende:

[..]

Staat me ook iets van bij dat ze verschillende/aparte meningen over Nicoline had, zoals dat ze haar niet zo mogen, leek iig beetje geforceerd alsof ze verbergen moest dat ze elkaar al kenden ofzo.
Ze vind het daar iig wel leuk om iets met dat acteren te doen, want dat deed ze graag in die loods :D :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:03:52 #158
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_160252741
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:35 schreef Urb het volgende:

[..]

Staat me ook iets van bij dat ze verschillende/aparte meningen over Nicoline had, zoals dat ze haar niet zo mogen, leek iig beetje geforceerd alsof ze verbergen moest dat ze elkaar al kenden ofzo.
Dat wordt ze waarschijnlijk ook van bovenaf opgelegd, want de oplettende streamer ziet sowieso al dat het één grote kliek van bekenden is. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_160253672
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 02:31 schreef puzziepie het volgende:
Nee vreselijke foto idd
hier is Chris veel sexyer :@
[ afbeelding ]
Ja hallo, dat is ook wel weer een uiterste, ach kan mij niet schelen, Chris is Chris, met of zonder Miami Vice jassie *O* O+
TEAM BAKSTEEN
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 27 februari 2016 @ 10:34:44 #160
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_160253809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:25 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ja hallo, dat is ook wel weer een uiterste, ach kan mij niet schelen, Chris is Chris, met of zonder Miami Vice jassie *O* O+
:P Chris is duidelijk van de uitersten :9 _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 28 februari 2016 @ 14:11:39 #161
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160282890
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 18:00:11 #162
388664 crew  Dotteke
pi_160290249
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2016 @ 18:22:41 #163
137949 Disana
pi_160290861
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Die grenzeloze domheid waarmee hij je aanstaart.
  zondag 28 februari 2016 @ 18:25:06 #164
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160290915
Die encyclopedie achter hem staat er alleen voor de sier.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 18:35:59 #165
388664 crew  Dotteke
pi_160291222
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Die grenzeloze domheid waarmee hij je aanstaart.
Ja echt he.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2016 @ 18:45:59 #166
137949 Disana
pi_160291433
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja echt he.
De absolute leegte komt je tegemoet :Y
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 21:59:18 #167
388664 crew  Dotteke
pi_160353202

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 22:10:06 #168
388664 crew  Dotteke
pi_160353632
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_160353924
quote:
Ze zit op de camping
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160354007
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze zit op de camping
Nou denk het niet als je door het raam kijkt zie je lager een auto staan. Ik denk maar zo een bovenwoning of zo. Wel een mooi grote keuken trouwens.
pi_160354147
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:20 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Nou denk het niet als je door het raam kijkt zie je lager een auto staan. Ik denk maar zo een bovenwoning of zo. Wel een mooi grote keuken trouwens.
Ja gezellig ook
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160354286
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_160360779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil Mark nu nog op financiën hebben _O-
pi_160363905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:53 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wie wil Mark nu nog op financiën hebben _O-
Hij heeft toch een opleiding in die richting en daar altijd in gewerkt? Alsof hij door Utopia niet meer aan een baan komt.
  Moderator woensdag 2 maart 2016 @ 13:04:28 #175
388664 crew  Dotteke
pi_160364943

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_160366014
quote:
"De reden over de breuk houd ik voor mijzelf" 8)7

Denkt ze nou echt door het vorige bericht over Ivan te verwijderen, dat het nergens meer te lezen is. :')
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:04:27 #177
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160367673
Weet Ivan ook van de breuk?
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_160369525
De reacties op het bericht van Nicole. _O-



:D
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:41:03 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160369993
Die Stone Black is vast en zeker wel een aanwinst voor Nederland :') .
Wat een lui.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160370067
Zal wel een COS-ser zijn.
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 3 maart 2016 @ 09:33:05 #181
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160385017
wat mooi! O+

pi_160396846
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:33 schreef mario390 het volgende:
wat mooi! O+

[ afbeelding ]
Stuk en Klaver :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 6 maart 2016 @ 00:56:43 #183
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160455703
  zondag 6 maart 2016 @ 01:00:32 #184
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160455733
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:56 schreef mario390 het volgende:


Bedankt, leuk!
Mario wie is de brunette/jonge vrouw met donker haar?
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 6 maart 2016 @ 01:02:12 #185
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160455756
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:00 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Bedankt, leuk!
Mario wie is de brunette/jonge vrouw met donker haar?
Shanna
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 6 maart 2016 @ 01:03:47 #186
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160455772
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 6 maart 2016 @ 01:09:47 #187
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160455821
pi_160458812
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:03 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole ziet 'r gelukkig uit!
Intentionally left blank.
pi_160459613
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:33 schreef wwwever het volgende:

[..]

Nicole ziet 'r gelukkig uit!
:Y
Ze zien er idd allemaal fris en fruitig uit.
Bewijst eens te meer dat Utopia niet gezond is voor een mens.
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 6 maart 2016 @ 14:34:25 #190
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160462975
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:39 schreef -sabine- het volgende:

[..]

:Y
Ze zien er idd allemaal fris en fruitig uit.
Bewijst eens te meer dat Utopia niet gezond is voor een mens.
:Y ^O^
  zondag 6 maart 2016 @ 16:01:32 #191
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160465559
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:33 schreef wwwever het volgende:

[..]

Nicole ziet 'r gelukkig uit!
ze knappen allemaal op als ze Utopia verlaten hebben :D denk maar aan collie :P
TEAM TAFEL
  zondag 6 maart 2016 @ 19:35:32 #192
423444 PrinsesVampi
Ivan sopperT pur sang
pi_160471185
Nou zeg, Nicole ziet er idd goed en gelukkig uit. Ben blij voor haar, je zag haar echt wegkwijnen in Utopia (en begrijpelijk…)
If you don't like where you are, move. You are not a tree.
pi_160509835
Op elke exit foto is Stefanie te zien 8)7
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:15:53 #194
429367 DKUp
ON TOUR
pi_160511555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 07:59 schreef DeNiAs het volgende:
Op elke exit foto is Stefanie te zien 8)7
Psychisch niet helemaal in orde, je kan haar niks kwalijk nemen :Y)
SOONY
pi_160513534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 07:59 schreef DeNiAs het volgende:
Op elke exit foto is Stefanie te zien 8)7
net zolang tot Rob eruit is
pi_160513851
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:56 schreef lonneberga het volgende:

[..]

net zolang tot Rob eruit is
:Y dan heeft ze een nieuw doel Rob stalken , toch ook best sneu :)
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 8 maart 2016 @ 14:46:11 #197
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160517159
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 07:59 schreef DeNiAs het volgende:
Op elke exit foto is Stefanie te zien 8)7
ja dat is maar normal om dat ze vriends zijn!
  Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 16:01:05 #198
388664 crew  Dotteke
pi_160592696
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:43:53 #199
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160593616
allemaal leuk en aardig maar weet Ivan zelf wel dat het over is? Het schrijven op FB (wat Ivan niet kan lezen) is nu niet de methode om Ivan te bereiken.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:14:31 #200
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_160597219
Een relatie van Nicole plukt aan het hoofdhaar van Ivan.
Maar nu is die schoolpleinrelatie definitief over en uit.
pi_160607524


Ik weet niet goed in welk topic ik deze vraag moet stellen, maar weet iemand waarom m'n gyazo caps ineens zo mega groot uitvallen en hoe ik dit kan veranderen? -O-
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 12 maart 2016 @ 09:06:59 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160607637
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:56 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet goed in welk topic ik deze vraag moet stellen, maar weet iemand waarom m'n gyazo caps ineens zo mega groot uitvallen en hoe ik dit kan veranderen? -O-
Zet dit getal in je img-tags: [img=450]foto[/img]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160608266
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zet dit getal in je img-tags: [ [url=foto]afbeelding[/url] ]
^O^ Top! Dank je!

TEAM BAKSTEEN
pi_160608299
Colinda heeft haar persoonlijke telefoonnummer op haar facebook pagina gezet. Sararaats kan lossss. *O*
TEAM BAKSTEEN
pi_160608333


TEAM BAKSTEEN
pi_160609002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:08 schreef TillyB het volgende:

[..]

^O^ Top! Dank je!

[ afbeelding ]
jammer dat er niet bij staat welk strand,misschien zit hij wel vlak bij mij *O*
pi_160609031
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:05 schreef lonneberga het volgende:

[..]

jammer dat er niet bij staat welk strand,misschien zit hij wel vlak bij mij *O*
Noordwijk, las ik bij de reacties. Geen idee waar/hoe precies verder. :)
TEAM BAKSTEEN
pi_160609804
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

Noordwijk, las ik bij de reacties. Geen idee waar/hoe precies verder. :)
oh,niet bij mij ;( jammer
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:06:29 #209
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160610993
quote:
_O- _O-

die twee verdienen een reality serie _O_
TEAM TAFEL
  zaterdag 12 maart 2016 @ 13:06:48 #210
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160610995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:56 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet goed in welk topic ik deze vraag moet stellen, maar weet iemand waarom m'n gyazo caps ineens zo mega groot uitvallen en hoe ik dit kan veranderen? -O-
aww Laupie O+ zó lief :Y
TEAM TAFEL
  zaterdag 12 maart 2016 @ 18:48:11 #211
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_160617204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

Noordwijk, las ik bij de reacties. Geen idee waar/hoe precies verder. :)
Dan zal ik 'm denk ik wel tegenkomen. Wij wonen aan de boulevard. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 12 maart 2016 @ 18:48:53 #212
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_160617221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:56 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet goed in welk topic ik deze vraag moet stellen, maar weet iemand waarom m'n gyazo caps ineens zo mega groot uitvallen en hoe ik dit kan veranderen? -O-
Anders past de neus van die toekan er niet op. :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:02:12 #213
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160617600
:+
TEAM TAFEL
pi_160628394


Was de breuk al bekend hier?
pi_160628425
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 01:59 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]

Was de breuk al bekend hier?
Ja, beide berichtjes al.
  zondag 13 maart 2016 @ 13:42:48 #216
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160634320
Simone en Michael :D





:+
TEAM TAFEL
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2016 @ 13:46:01 #217
137949 Disana
pi_160634384
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 02:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, beide berichtjes al.
Ik lees het nu voor het eerst :@
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2016 @ 13:46:13 #218
137949 Disana
pi_160634388
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:42 schreef rowan634 het volgende:
Simone en Michael :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:+
^O^
pi_160634401
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik lees het nu voor het eerst :@
Post 201 o|O
Die andere zal wel in de Cos hebben gestaan, was te veel moeite voor de poster om hem ook even hier te zetten. :P
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2016 @ 13:48:22 #220
137949 Disana
pi_160634441
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Post 201 o|O
Ik mis wel eens iets. Het gaat ook maar door en door, dat Utopia.
pi_160634462
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik mis wel eens iets. Het gaat ook maar door en door, dat Utopia.
Probeer het maar eens te volgen met een eekhoorn in je oksel. :D
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2016 @ 13:50:00 #222
137949 Disana
pi_160634473
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Probeer het maar eens te volgen met een eekhoorn in je oksel. :D
Lijkt me leuk!

Maar dat is offtopic.
pi_160634960
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Post 201 o|O
Die andere zal wel in de Cos hebben gestaan, was te veel moeite voor de poster om hem ook even hier te zetten. :P
Zoals vele posters de moeite niet nemen om even terug te lezen of filmpjes terug te kijken :P vandaar die dubbele kutposten 8-)
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 13 maart 2016 @ 19:20:55 #224
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160643584
Toppertje!! O+

  User die het meest in raadselen spreekt zondag 13 maart 2016 @ 19:31:31 #225
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160643829
Naomi vlog 1 Naomi en Stiff!!



pi_160645557
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik lees het nu voor het eerst :@
Ik dus ook.
Dat van Laub en Joey heeft hier niet gestaan. :N
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2016 @ 20:42:26 #227
137949 Disana
pi_160645691
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:38 schreef Enah het volgende:

[..]

Ik dus ook.
Dat van Laub en Joey heeft hier niet gestaan. :N
Nee, ik kon het ook niet terugvinden. Het afscheid verbaast me trouwens niet, want ze verschilden wel heel erg van elkaar.
pi_160646231
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, ik kon het ook niet terugvinden. Het afscheid verbaast me trouwens niet, want ze verschilden wel heel erg van elkaar.
toch heb ik het volgens mij in de cos gelezen,wist het al voordat het hier stond.
pi_160646288
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:56 schreef lonneberga het volgende:

[..]

toch heb ik het volgens mij in de cos gelezen,wist het al voordat het hier stond.
Klopt als een busje.
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2016 @ 21:00:02 #230
137949 Disana
pi_160646370
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:56 schreef lonneberga het volgende:

[..]

toch heb ik het volgens mij in de cos gelezen,wist het al voordat het hier stond.
Ah, dus niet hier.
pi_160662075
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah, dus niet hier.
Wat gek, ik zou toch zweren dat ik het hier geplaatst had. Mja, misschien toch in de COS geweest dan.


Huub reageert op foto Nicolien


Er kan nog gestemd worden op Robin in de FHM500. Of natuurlijk op Amanda Balk, Fajah Lourens of Mega Mindy. *O* http://fhm500.nl/vrouwen/
TEAM BAKSTEEN
  Moderator maandag 14 maart 2016 @ 18:30:44 #232
388664 crew  Dotteke
pi_160665017
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_160665541
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar ook, zag pas dit voorbij komen bij een willekeurige selfie op haar instagram.



En ze heeft die foto van haar en Gio in bed verwijderd.
TEAM BAKSTEEN
  Moderator maandag 14 maart 2016 @ 18:59:09 #234
388664 crew  Dotteke
pi_160665835
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:48 schreef TillyB het volgende:

[..]

Dat is waar ook, zag pas dit voorbij komen bij een willekeurige selfie op haar instagram.

[ afbeelding ]

En ze heeft die foto van haar en Gio in bed verwijderd.
Zal ze nog wel in het bed slapen wat Gio voor haar gemaakt heeft.
had wel verwacht dat het niet lang zou duren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 12:51:47 #235
388664 crew  Dotteke
pi_160682896

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_160684012
quote:
mooie foto's,wel erg fotoshop
pi_160685371
TEAM BAKSTEEN
pi_160686263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 14:00 schreef lonneberga het volgende:

[..]

mooie foto's,wel erg fotoshop
Op die bovenste ziet ze er geweldig uit.
pi_160686684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Op die bovenste ziet ze er geweldig uit.
idd.
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2016 @ 10:13:25 #240
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_160708143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nicoline dus he, niet Nicole!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2016 @ 10:16:18 #241
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_160708203
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Op die bovenste ziet ze er geweldig uit.
Zolang ze dr smoeltje dicht houdt is ze leuk om te zien, het is voornamelijk dat afschuwelijke gebit wat haar vaak het aankijken niet waard maakt. Vooral als ze keihard lachte!
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:17:54 #242
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160708238
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:16 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Zolang ze dr smoeltje dicht houdt is ze leuk om te zien, het is voornamelijk dat afschuwelijke gebit wat haar vaak het aankijken niet waard maakt. Vooral als ze keihard lachte!
voor mij werken die ogen niet. Daar zit iets gemeens in. Maar ok, dit is dus Rob zijn aanstaande post?
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:47:24 #243
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160708782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:22 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
wat leuk O+
TEAM TAFEL
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:34:01 #244
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_160709858
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:13 schreef Miek37 het volgende:

[..]

Nicoline dus he, niet Nicole!!!
Die heeft Utopia na haar vertrek duidelijk niet meer gevolgd. Ik denk niet dat het contact langdurig zal zijn :D
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_160712858
Zijn er al foto's van buiten de poort van Ivan?
pi_160713802
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 14:30:04 #247
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160714030
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:48 schreef TillyB het volgende:

[..]

Dat is waar ook, zag pas dit voorbij komen bij een willekeurige selfie op haar instagram.

[ afbeelding ]

En ze heeft die foto van haar en Gio in bed verwijderd.
oke heb ik ook al gelezen
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 14:31:00 #248
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160714055
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:21 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi O+
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:38:07 #249
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160714226
TEAM TAFEL
pi_160714532
quote:
Op die tweede foto loopt hij vast op zijn neefje af O+
pi_160714712
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Op die tweede foto loopt hij vast op zijn neefje af O+
Nee, is een zoontje van een fan.
Er is een filmpje op de fb page van Stiff.
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 15:04:21 #252
388664 crew  Dotteke
pi_160714738
Filmpje van FB over Ivan en wat oud bewoners

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_160714848
Ahhh Ivan gedesoriënteerd *;

Zoeken naar Nicole? :X
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:15:16 #254
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160714961
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:10 schreef Enah het volgende:
Ahhh Ivan gedesoriënteerd *;

Zoeken naar Nicole? :X
ik denk dat hij vast had verwacht dat ze er zou staan. ik ook eigenlijk.
TEAM TAFEL
pi_160714993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ik denk dat hij vast had verwacht dat ze er zou staan. ik ook eigenlijk.
:P

dat ie nu maar weet wat hij aan haar heeft, NIKS

en zijn familie stond er ook niet? Maar wat me opviel is hoe netjes hij was, :)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:21:49 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160715087
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:16 schreef LLgetikt het volgende:

:P

dat ie nu maar weet wat hij aan haar heeft, NIKS

en zijn familie stond er ook niet? Maar wat me opviel is hoe netjes hij was, :)
Zij heeft nog minder aan hem., dusja ..
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 15:22:10 #257
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160715099
pi_160715115
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij heeft nog minder aan hem., dusja ..
Hoeveel wrok je ook mag hebben, wat heeft haar haar aangedaan? Helemaal niks. Maar zo zie je maar wat voor persoon ze is, alles draait om Nicole.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_160715135
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:16 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

:P

dat ie nu maar weet wat hij aan haar heeft, NIKS

en zijn familie stond er ook niet? Maar wat me opviel is hoe netjes hij was, :)
Zag ik zijn neefje niet met hem uit de auto stappen? Misschien eerst familie, dan met de auto naar de 'fanplek'.
pi_160715153
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hoeveel wrok je ook mag hebben, wat heeft haar haar aangedaan? Helemaal niks. Maar zo zie je maar wat voor persoon ze is, alles draait om Nicole.
Of ze vond dit niet de geschikte tijd en plaats.
pi_160715155
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Zag ik zijn neefje niet met hem uit de auto stappen? Misschien eerst familie, dan met de auto naar de 'fanplek'.
Ah ok, ja in de auto.. dat verklaard het, dankje :)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_160715160
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Of ze vond dit niet de geschikte tijd en plaats.
Nouja alsnog vind ik het raar maarja, mijn mening natuurlijk :P Ze was wel erbij toen wim eruit ging maar niet als Ivan eruit ging?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:26:44 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160715190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:22 schreef LLgetikt het volgende:

Hoeveel wrok je ook mag hebben, wat heeft haar haar aangedaan? Helemaal niks. Maar zo zie je maar wat voor persoon ze is, alles draait om Nicole.
Als je klaar bent met iemand dan ben je er klaar mee. Misschien spreken ze nog wel af of niet. Tja dat is aan haar.
Neem aan dat Ivan via de post wel vernomen zal hebben hoe zij er nu in staat? Zo niet, vind ik het wel vaag (als hij nog van alles van haar verwacht / dat ze nog een half stel zijn bv)
pi_160715239
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je klaar bent met iemand dan ben je er klaar mee. Misschien spreken ze nog wel af of niet. Tja dat is aan haar.
Neem aan dat Ivan via de post wel vernomen zal hebben hoe zij er nu in staat? Zo niet, vind ik het wel vaag (als hij nog van alles van haar verwacht / dat ze nog een half stel zijn bv)
Hij heeft 1 brief gehad, ik vind het nogal kill. Alsnog vind ik al is het uit, dit is wel een speciaal moment, zet je wrok ff opzij.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:31:13 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160715271
Vanaf buiten lastig te beoordelen lijkt me zo. Snap wel wat je bedoelt, maar toch :)
pi_160715304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef rowan634 het volgende:

[..]

ik denk dat hij vast had verwacht dat ze er zou staan. ik ook eigenlijk.
Ja echt had je verwacht dat ze er zou zijn. :D

Ik wist wel zeker dat ze er niet zou staan typisch Nicole dit, een echte ijskoningin. Maar ik denk serieus dat Ivan er werk van gaat maken en haar gaat zoeken. :% :%

NIET DOEN IVAN :( :(

:P
pi_160715358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:24 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Nouja alsnog vind ik het raar maarja, mijn mening natuurlijk :P Ze was wel erbij toen wim eruit ging maar niet als Ivan eruit ging?
Ik vind het ook raar, maakt niet uit wat er tussen hun is gebeurd. Ze had er moeten staan.

Nee bij Wim stond ze er niet. :N
pi_160715374
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:37 schreef Enah het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar, maakt niet uit wat er tussen hun is gebeurd. Ze had er moeten staan.

Nee bij Wim stond ze er niet. :N
O, dat dacht ik, excuse me (wel daarna iig ).

Ja vind ik ook.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:43:10 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160715463
Doet zij uberhaupt nog wel Utopia achtige activiteiten / meetings?
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:45:30 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160715500
Ivan. Naast Nicoline de enige echte Utopiaan. Ik gun hem enorm veel succes in zijn verdere leven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160715532
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Filmpje van FB over Ivan en wat oud bewoners

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Woont Stiff bij dat hek?
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:51:21 #272
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160715588
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:16 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

:P

dat ie nu maar weet wat hij aan haar heeft, NIKS

en zijn familie stond er ook niet? Maar wat me opviel is hoe netjes hij was, :)
O+ O+
ze stappen indd met hem de auto uit, fam ontmoeting is dus eerder :Y goed ook :Y
TEAM TAFEL
pi_160715603
quote:
17s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ivan. Naast Nicoline de enige echte Utopiaan. Ik gun hem enorm veel succes in zijn verdere leven.
Zo belachelijk, ontzettend eens.
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:52:24 #274
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160715609
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:34 schreef Enah het volgende:

[..]

Ja echt had je verwacht dat ze er zou zijn. :D

Ik wist wel zeker dat ze er niet zou staan typisch Nicole dit, een echte ijskoningin. Maar ik denk serieus dat Ivan er werk van gaat maken en haar gaat zoeken. :% :%

NIET DOEN IVAN :( :(

:P
indd _O- _O-
hij wil vast nog eens met haar praten ja, logisch ook. ze hebben unfinished business
TEAM TAFEL
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:02:57 #275
427541 Cir
yes she is
pi_160715776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hoeveel wrok je ook mag hebben, wat heeft haar haar aangedaan? Helemaal niks. Maar zo zie je maar wat voor persoon ze is, alles draait om Nicole.
vnd het wel verstandig van haar
juist daar niet te gaan
ze heeft helemaal geen trek meer an gedoe
rellen zat geweest
en wat er nog steeds in dr nek hijgt
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:29:50 #276
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160716265
TEAM TAFEL
pi_160716775
Do is al weer genoeg aangekomen, ook haar borstpartij is weer ok, zegt ze
Make trouble not war
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:55:17 #278
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160716804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Do is al weer genoeg aangekomen, ook haar borstpartij is weer ok, zegt ze
naar de cos jij o|O :P :P :P
TEAM TAFEL
pi_160716816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:55 schreef rowan634 het volgende:

[..]

naar de cos jij o|O :P :P :P
echt zit ik weer verkeerd???? _O- ik dacht al
Make trouble not war
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:56:22 #280
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160716828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:55 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

echt zit ik weer verkeerd???? _O- ik dacht al
haha _O-
TEAM TAFEL
  woensdag 16 maart 2016 @ 17:15:11 #281
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160717184
beste vrienden Wim en Mark zijn er niet?
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:05:31 #282
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160717914
TEAM TAFEL
pi_160717987
Laupie O+
SOONY
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:20:05 #284
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160718150

TEAM TAFEL
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:38:57 #285
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_160718513
Allemaal de schoenen uit... en Rienk draagt slippers. Mocht blijkbaar niet op zijn blote voeten naar binnen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_160718821
En wie is ook weer van de partij ?? Natuurlijk Stefanie 8)7
pi_160718834
quote:
Kijk al dat heerlijke eten Hmmmmm
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:15:10 #288
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160719355
STOOKNEUS EN STOOKSTAART REUNITED :D (klik foto's voor groter)



ivan en gnoom reunited



LauB rijdt in? :+



ivan's familie



[ Bericht 0% gewijzigd door rowan634 op 16-03-2016 20:43:58 ]
TEAM TAFEL
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:25:53 #289
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160719573
TEAM TAFEL
pi_160721318
TEAM BAKSTEEN
pi_160721400
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:38 schreef Alocanda het volgende:
Allemaal de schoenen uit... en Rienk draagt slippers. Mocht blijkbaar niet op zijn blote voeten naar binnen.
Snap überhaupt niet wat al die lui daar in zijn (of moeders) huis doen. Je gunt iemand na 22 maanden toch wel ff één dagje bijkomen met z'n eigen familie?
TEAM BAKSTEEN
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 20:43:57 #292
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160721861
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:25 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
O+ van waar heb je de hele Fotos?
  woensdag 16 maart 2016 @ 20:45:15 #293
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160721908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef mario390 het volgende:

[..]

O+ van waar heb je de hele Fotos?
Ivan Fangroep op FB
TEAM TAFEL
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 20:45:32 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160721920
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef rowan634 het volgende:

[..]

Ivan Fan FB
oke
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 20:51:50 #295
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160722214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:15 schreef rowan634 het volgende:
STOOKNEUS EN STOOKSTAART REUNITED :D (klik foto's voor groter)

[ afbeelding ]

ivan en gnoom reunited

[ afbeelding ]

LauB rijdt in? :+

[ afbeelding ]

ivan's familie

[ afbeelding ]
yep in auto is LauB ,dann op de foto Naomi en LauB
pi_160722642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:15 schreef rowan634 het volgende:
STOOKNEUS EN STOOKSTAART REUNITED :D (klik foto's voor groter)

[ afbeelding ]

ivan en gnoom reunited

[ afbeelding ]

LauB rijdt in? :+

[ afbeelding ]

ivan's familie

[ afbeelding ]
Huh op foto twee staat zelfs Shanna Kramer. 8)7
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:02:42 #297
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160722677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef TillyB het volgende:

[..]

Huh op foto twee staat zelfs Shanna Kramer. 8)7
erg hè, en rolf was er ook 8)7 wat moet ivan daarmee :+
natuurlijk wel allemaal mee-eten :+ das wel weer typisch hun cultuur dat iedereen uitgenodigd wordt O+
TEAM TAFEL
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:02:53 #298
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160722682


Rienk zit een beetje verkneukeld naast LauB :P



TEAM TAFEL
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 maart 2016 @ 21:07:36 #299
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_160722838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef TillyB het volgende:

[..]

Huh op foto twee staat zelfs Shanna Kramer. 8)7
dat met shanna snap ik ook niet
pi_160723023
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:14:45 #301
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_160723135
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:12 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
vanes er ook bij dus nu :P
TEAM TAFEL
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')