abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 12:04:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_159277591


Over RamBam:
'RAMBAM' is elke woensdag op televisie. In tien afleveringen pakken de makers op creatieve en soms komische wijze zaken aan, die volgens hen niet kloppen of onrechtvaardig zijn. Grote bedrijven die slecht met hun klanten omgaan, oplichters, vreemde regels, of andere oneerlijke zaken worden op onverwachte wijze tegen het licht gehouden en aangepakt. De Rambammers slaan altijd met ongelijke munt terug.

Afgelopen uitzending :



De familie van Herman Brood heeft een advocaat in de arm genomen naar aanleiding van een aflevering van Rambam. De uitzending van het VARA-programma gaat over de ex-manager van de rocker en kunstenaar Koos van Dijk. Hij zou tegen betaling certificaten van echtheid hebben afgegeven bij nepschilderijen van Herman Brood.

De programmamakers vervalsten een schilderij en lieten dat door Koos van Dijk op echtheid controleren. Koos geeft in de uitzending schriftelijk aan dat het om een echte Brood gaat en levert tegen betaling een echtheidscertificaat. Hij voorziet het schilderij vervolgens eigenhandig van achtergrondinformatie en een passende titel en geeft het een 'reële verzekeringswaarde van 10.000 euro.

"De familie wil dat alles nu wordt uitgezocht"



De erven Brood wilden aanvankelijk pas na de uitzending reageren, vanavond op de buis, maar John van den Heuvel weet na contact met de familie in RTL Boulevard te vertellen dat daar dus niet op is gewacht.

"De familie heeft een advocaat in de arm genomen en wil dat alles nu wordt uitgezocht", aldus John. "Ook is er een brief van de advocaat naar Koos van Dijk gegaan waarin staat dat hij onmiddellijk moet stoppen met het uitgeven van die certificaten." Daarbij wil de familie Brood weten hoeveel deze valsheid in geschrifte en schending van het auteursrecht heeft opgeleverd. En niet alleen de familie, ook de fiscus zal interesse hebben in dergelijke zwart gederfde inkomsten, aldus John.

Koos zelf ontkent wederom in alle toonaarden. Hij liet eerder al aan RTL Boulevard weten altijd te goeder trouw te hebben gehandeld. John besluit: "De familie wil geen oordeel vellen, ze wil gewoon uitzoeken hoe het zit.

Herman Brood pleegde in 2001 zelfmoord door van het dak van het Hilton te springen in Amsterdam.

RAMBAM is elke woensdag te zien, om 21.50 uur bij de op NPO3

:P

[ Bericht 67% gewijzigd door tong80 op 21-01-2016 13:10:47 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 12:05:49 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_159277625
OP klopt trouwens niet meer.

Uitzending is op woensdag.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 januari 2016 @ 12:09:52 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159277721
goeie TT :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 12:12:11 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_159277781
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:09 schreef rubbereend het volgende:
goeie TT :D
Cha Cha *O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159278751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:05 schreef tong80 het volgende:
OP klopt trouwens niet meer.

Uitzending is op woensdag.

:P
Ja, jij bent toch de TS? Pas 'm dan aan. 8)7
  Trouwste user 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 13:11:26 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_159279001
quote:
13s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, jij bent toch de TS? Pas 'm dan aan. 8)7
Done. Niet zo kwaad zijn. Krijg je hoofdpijn van. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 13:35:04 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_159279613
quote:
zou ?

Op z'n gedachten teruggekomen ? ;)

Echt triest verder. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159279820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

zou ?

Op z'n gedachten teruggekomen ? ;)

Echt triest verder. :{

:P
Je ziet zo'n soort reactie wel vaker, ook bij ontmaskering in van die oplichtingsprogramma's ofzo. Ik vraag me serieus af of die man nu denkt dat hij zich heeft weten te redden en zijn verhaal geloofwaardig bij iedereen is overgekomen.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 19:02:17 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_159287425
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je ziet zo'n soort reactie wel vaker, ook bij ontmaskering in van die oplichtingsprogramma's ofzo. Ik vraag me serieus af of die man nu denkt dat hij zich heeft weten te redden en zijn verhaal geloofwaardig bij iedereen is overgekomen.
Ze gaan ook in hun eigen leugens geloven.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159292896
Ja die man moet ook z'n Brood verdienen
standaarddrinker
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 januari 2016 @ 23:03:20 #12
862 Arcee
Look closer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:36:31 #13
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_159297496
De een zijn Dood, de ander zijn Brood
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:36:52 #14
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_159297502
Koos laat het kaas van zijn Brood eten
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:53:31 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159297678
Koos ziet er nog steeds brood in.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159297958
quote:
Koos van Dijk · Amsterdam ·
Ik wil langs deze weg al die honderden fans bedanken die mij steunen ben echt ontroerd,heb ook
begrip voor andere meningen.Hoe ik ben weggezet is echt heel verdrietig.Hoe ze die beelden monteren om mij te nailen gaat echt te ver. Ik moet aangifte doen van Smaad en Laster. Mijn hele inzet is en blijft het tegenhouden van deze criminelen.Was er van overtuigd dat ik deze amateuristiche nerveuze verkleede katvangertjes aan mijn haak moest houden dus hun helemaal het gevoel geven van dat ik hun vertrouwde en 'mee' zou doen om uiteindelijk de grote jongens die hun aansturen te pakken.Trouwens ik Doe dit al jaren en jaren. Heb hun/criminelen natuurlijk al jaren tonnen en tonnen euro's door de neus geboord door al mijn afwijzingen.Ja, dit is een heel andere wereld waar een gewoon mens geen weet van heeft maar ondanks chantage en doods bedreigingen tot aan mijn kinderen toe dus ook wakker gebeld worden (dossiers in archieven justitie)door deze criminelen in het holst van de nacht ga ik door!
standaarddrinker
pi_159297981
Goed verhaal koos. Zelfde verhaal als al die mensen die altijd roepen dat ze 'gehacked' zijn als ze
Iets geks posten e.d :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 22 januari 2016 @ 07:58:25 #18
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_159299451
Feit blijft dat Koos een certificaat van echtheid afgeeft voor 350 ballen
!!! Go 49-ers !!!
pi_159401029
quote:
KNVB: tv-programma lokt matchfixing uit

Een tv-programma heeft eind december geprobeerd wedstrijden in het Nederlandse betaald voetbal te manipuleren. In een brief aan de clubs en scheidsrechters heeft de KNVB dat kenbaar gemaakt.

In de brief - waarop de Telegraaf beslag heeft weten te leggen - laat Gijs de Jong, operationeel directeur van de KNVB, weten dat de verzoeken waarschijnlijk van een tv-programma vandaan komen.

"Afgelopen weekend zijn wij door het functioneel parket van het Openbaar Ministerie geïnformeerd dat een televisieproductiemaatschappij spelers benadert met het verzoek of men bereid is wedstrijden te manipuleren."

Speler tipte KNVB

De voetbalbond legde de zaak zelf bij het OM voor. Dat kwam na onderzoek uit bij productiemaatschappij CCCP, producent van onder meer het onderzoeksprogramma van de VARA, Rambam.

"Begin december hoorden we hier voor het eerst van toen een speler ons belde", zegt een woordvoerder van KNVB. "Vervolgens hebben wij direct contact gezocht met het OM en zo is het balletje gaan rollen. Deze zaak laat zien dat een melding door spelers bij de bond kan leiden tot het achterhalen van de anonieme beller. Het openbaar ministerie kwam bij productiemaatschappij CCCP uit."

De manier waarop de tv-makers te werk zijn gegaan stoort de bond nogal.

"Er zit voor ons verschil tussen daadwerkelijk iemand ontmaskeren die zich schuldig maakt aan manipulatie of willekeurig rondbellen en spelers proberen zover te krijgen. In dat eerste geval draagt een programma bij aan een oplossing en in het tweede geval creëert het tv-programma een probleem om daar vervolgens een uitzending van te maken. En met de informatie die we nu hebben, lijkt het dat laatste. En dat vinden we op z’n minst dubieus", aldus de KNVB.

Gebrandmerkt voor het leven

"Mochten er spelers zijn die hebben toegehapt, dan is dat natuurlijk uiterst kwalijk. Ongeacht door wie je wordt gebeld. Tegelijkertijd weten we dat er spelers gevoelig kunnen zijn voor omkoping. Dat bewijzen al die zaken wel die we inmiddels allemaal kennen. Om het anders te zeggen: daar hebben we geen televisie-uitzending voor nodig", aldus de KNVB.

"Het risico is dat er nu spelers worden benaderd, die er anders nooit mee in aanraking zouden zijn gekomen. Als een speler erop ingaat, zit die hartstikke fout, maar die wordt dan wel gebrandmerkt voor het leven voor het maken van een televisie-uitzending. Moreel gezien zetten wij daar wel onze vraagtekens bij. Nogmaals, het is voor ons anders als ze daadwerkelijk iemand ontmaskeren die zich al bezighield met matchfixing.”

De KNVB overweegt aangifte te doen tegen CCCP. "Het OM heeft de zaak in onderzoek. We overleggen met hen de te nemen stappen."
(bron)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 januari 2016 @ 14:47:59 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159408143
Zou mooi zijn als RamBam straks even tien voetballers laat zien die wel wilden meewerken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 januari 2016 @ 17:18:19 #21
862 Arcee
Look closer
pi_159412132
quote:
De bevindingen van het programma geven nog geen aanleiding een uitzending te maken.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:20:42 #22
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159417319
:')
Isn't it ironic, don't you think
pi_159419626
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waar lees je dat? :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 januari 2016 @ 21:20:54 #24
862 Arcee
Look closer
pi_159420748
Koos is de grootste uitbuiter van Brood.
Ooit kreeg mijn broer van Herman zelf een 30 tal schilderijen omdat ie Koos helemaal zat was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_159437759
Rambam benaderde spelers om duel in eredivisie te manipuleren

quote:
Verschillende spelers uit de eredivisie zijn onlangs door een tv-programma benaderd om het verloop van een wedstrijd te beïnvloeden.

De KNVB meldde dinsdagochtend dat de poging tot matchfixing kwam van de productiemaatschappij CCCP, dat onder meer het tv-programma Rambam maakt. Eindredacteur Erik Noomen bevestigde dinsdagmiddag dat het VARA-programma onderzoek heeft gedaan naar matchfixing.

Journalisten van Rambam benaderden meerdere Nederlandse voetballers, die actief zijn op verschillende niveaus. Ze deden dat naar aanleiding van tips over bepaalde personen. "Er was gerede twijfel'', aldus Noomen.

De bevindingen van het programma geven nog geen aanleiding een uitzending te maken. Wat er precies naar voren is gekomen tijdens het onderzoek, wil Noomen niet kwijt.

"Wij staan aan dezelfde kant als de KNVB. Ook wij willen matchfixing uitbannen, alleen doen zij dat met een meldpunt en wij met een verborgen camera. We hadden tips gekregen en dat gaf de doorslag om dit zware journalistieke middel in te zetten'', aldus Noomen.

Niet gedwongen
Hij is ervan overtuigd dat er geen strafbare feiten zijn gepleegd en dat de journalisten moreel verantwoord hebben gehandeld.

"Het lijkt nu alsof wij spelers in de problemen wilden brengen, maar het tegenovergestelde is waar. Spelers zijn niet gedwongen om hierin mee te gaan en een deel van de gesprekken die we hebben gevoerd, zijn wellicht niet eens opgemerkt als matchfixing.''

Of er concrete voorstellen zijn gedaan aan spelers, laat Noomen in het midden.

Er is geen onderzoek gedaan naar matchfixing bij andere sporten. Ook zijn geen spelers in het buitenland benaderd.

Vraagtekens
Een woordvoerder van de KNVB bevestigde eerder op dinsdag berichtgeving in De Telegraaf over de poging tot matchfixing. ''Begin december belde een speler ons met de mededeling dat hij was benaderd door matchfixers."

''Met die informatie zijn we naar het Openbaar Ministerie gegaan. Het OM heeft vervolgens gekeken waar dit vandaan kwam. Zo zijn we bij deze productiemaatschappij uitgekomen.''

De KNVB plaatst morele vraagtekens bij de werkwijze van de tv-makers. ''Er zijn hierin twee varianten. Als je daadwerkelijk iemand op het spoor bent die zich schuldig maakt aan matchfixing en deze ontmaskert, draag je bij aan een oplossing."

"Maar als je willekeurig rondbelt, en daar lijkt het vooralsnog op, dan creëer je een probleem om daar vervolgens een uitzending van te maken.''

De bond onderzoekt samen met het OM of het stappen gaat ondernemen tegen CCCP.

Fixers
Alle clubs en scheidsrechters zijn door de KNVB op de hoogte gesteld van de poging tot matchfixing.

''Ook om duidelijk te maken dat dit kan gebeuren. We weten namelijk vanuit het buitenland dat het niet altijd tv-programma's zijn die dit proberen, maar ook echte fixers'', aldus de woordvoerder.

Vooralsnog heeft één speler zich gemeld in Zeist.

http://www.nu.nl/voetbal/(...)sie-manipuleren.html
'Door Rambam gebelde voetballers riskeren schorsing'

quote:
Spelers die door het tv-programma Rambam zijn gebeld om wedstrijden in het betaald voetbal te manipuleren moeten dit melden bij de KNVB. Als voetballers dit nalaten riskeren ze een schorsing van twee jaar. Daarvoor waarschuwt Danny Hesp, voorzitter van de Vereniging voor Contractspelers (VVCS) in De Telegraaf.

Hij zegt alle aanvoerders uit de eredivisie en Jupiler League een bericht te hebben gestuurd, waarin hij benadrukt dat ze een meldplicht hebben. Dit geldt ook voor spelers die gebeld zijn, maar gelijk hebben opgehangen, aldus Hesp.

Journalisten van het VARA-programma benaderden meerdere Nederlandse voetballers, die actief zijn op verschillende niveaus. Ze deden dat naar aanleiding van tips over bepaalde personen.

,,Als uit het strafrechtelijk onderzoek van het Openbaar Ministerie blijkt dat zij door de productiemaatschappij zijn gebeld, maar dit niet bij ons hebben gemeld, dan zullen ze volgens de KNVB-regelgeving worden geschorst.''

Rambam
Eindredacteur Erik Noomen van Rambam bevestigde dinsdag, nadat de KNVB bekend had gemaakt dat zeker één voetballer benaderd was om het verloop van een wedstrijd te beïnvloeden, dat het tv-programma onderzoek heeft gedaan naar matchfixing.

Journalisten van het VARA-programma benaderden meerdere Nederlandse voetballers, die actief zijn op verschillende niveaus. Ze deden dat naar aanleiding van tips over bepaalde personen. ,,Er was gerede twijfel", aldus Noomen. De bevindingen van het programma geven nog geen aanleiding een uitzending te maken. Wat er precies naar voren is gekomen tijdens het onderzoek, wil Noomen niet kwijt.

Eén van de benaderde voetballers stapte naar de KNVB, waarna de voetbalbond een onderzoek startte.

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)eren-schorsing.dhtml
pi_159437900
CONSUMENTENPROGRAMMA
Linda Hakeboom, Lex Uiting, Ronald Snijders, Niels van der Laan, Jelte Sondij en Lars Gierveld onderzoeken op creatieve wijze of bepaalde zaken wel eerlijk zijn.

Schoonmakers bij zeker vier grote hotelketens in Nederland lijken stelselmatig te worden uitgebuit. Ook verdienen ze minder dan het minimumloon. Dat heeft Rambam ontdekt door undercover te werken voor hotelketen Bastion en via schoonmaakbedrijf BHS in het Marriott, Ibis en Steigenberger.

Naar aanleiding van de uitzending van Rambam hebben PvdA, CDA en D66 aangekondigd Kamervragen te gaan stellen. Maar Rambam zou Rambam niet zijn als zij niet ook zelf op eigen wijze verhaal gaan halen bij één van de verantwoordelijke hoteleigenaren. Ook lichten zij de hotelgasten alvast even in over de wanpraktijken en vraagt Rambam hen op ludieke wijze de schoonmakers een handje te helpen.

http://www.tvgids.nl/Rambam/programma/19912736/
pi_159452013
Nu weer bezig op NPO3.

Goed dat ook misstanden als deze worden behandeld. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159452783
Niet zo'n spannende aflevering.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_159452841
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:27 schreef rene90 het volgende:
Niet zo'n spannende aflevering.
Inderdaad.

Verder wederom wel weer een trieste constatering om te zien hoe er met de onderkant van de arbeidsmarkt wordt omgesprongen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159452963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu weer bezig op NPO3.

Goed dat ook misstanden als deze worden behandeld. :)
Tijdens mijn hotelstage ook leiding gegeven aan de housekeeping, dit probleem is al jaren bekend. Het ergste is dat het management echt beweert dat 15 minuten per kamer ruim voldoende is. Maar wel gaan klagen als de kamers niet perfect schoon waren, vitrages vies? Pech want gebeurde volgens schema's en dus maar 1 keer per twee weken.

De gemiddelde hotelgast is een varken en het is echt niet genoeg tijd...
Onder gekotste wastafels zijn ook in een 5 sterrenhotel wekelijks aan de orde. Toen ik facilitair manager was, heb ik een gast uit een vergaderzaal laten komen omdat haar kamer echt te ranzig was.Hiervoor heeft zij een extra rekening ontvangen, ze kreeg de keuze of zelf betalen of het kwam op rekening van het bedrijf. Mevrouw had de badkamer onder gekotst en had haar bed ondergescheten na een avondje doorzakken met haar collega's in de hotelbar.

Zeer triest en commentaar staat gelijk aan, op zoek kunnen naar een andere baan.
Ben benieuwd of ze wat kunnen betekenen voor de schoonmaakbranche!
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:42:41 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159460590
Toen ik nog bij de C1000 werkte hadden we 't zelfde Dillema. Van 8-10 vakken vullen; soms waren we nog half 11, 11 uur bezig. Toen we onze uren gingen opschrijven mocht dat niet, uiteindelijk hebben van die ploeg die avond direct hun ontslag aangeboden. Ik niet, ik was net 15 :'). Het is ook echt schandalig, je werkt 1,5 extra dat is bruto zo'n 5 euro op die leeftijd. Waar maakten ze zich druk om :').

Het probleem is dat deze mensen nergens heen kunnen; ze zijn gewoon slaaf geworden van het bedrijf.
pi_159460755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:42 schreef xzaz het volgende:
Toen ik nog bij de C1000 werkte hadden we 't zelfde Dillema. Van 8-10 vakken vullen; soms waren we nog half 11, 11 uur bezig. Toen we onze uren gingen opschrijven mocht dat niet, uiteindelijk hebben van die ploeg die avond direct hun ontslag aangeboden. Ik niet, ik was net 15 :'). Het is ook echt schandalig, je werkt 1,5 extra dat is bruto zo'n 5 euro op die leeftijd. Waar maakten ze zich druk om :').

Het probleem is dat deze mensen nergens heen kunnen; ze zijn gewoon slaaf geworden van het bedrijf.
Bij ons ook. Wij moesten in- en uitklokken, maar als de filiaalmanager vond dat er te lang was gewerkt, haalde hij er handmatig weer wat uren af.
pi_159475772
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:49 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bij ons ook. Wij moesten in- en uitklokken, maar als de filiaalmanager vond dat er te lang was gewerkt, haalde hij er handmatig weer wat uren af.
Herkenbaar! Toen ik vakkenvuller was stond er ook een bepaalde tijd voor een x-aantal collie voorraad. Ik kreeg betaald voor het aantal collie, binnen de gestelde tijd de vakken klaar? Kreeg ik de gestelde tijd uitbetaald, buiten de gestelde tijd klaar? Ook. Toen ik vroeg of dit wel mocht volgens het CAO destijds werd me gezegd: Ja hoor, want je krijg ook betaald als je het sneller doet dan de gestelde tijd. Ik ging er in mee, natief dat ik was. Het werd uiteindelijk weer afgeschaft.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_159475948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:05 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Herkenbaar! Toen ik vakkenvuller was stond er ook een bepaalde tijd voor een x-aantal collie voorraad. Ik kreeg betaald voor het aantal collie, binnen de gestelde tijd de vakken klaar? Kreeg ik de gestelde tijd uitbetaald, buiten de gestelde tijd klaar? Ook. Toen ik vroeg of dit wel mocht volgens het CAO destijds werd me gezegd: Ja hoor, want je krijg ook betaald als je het sneller doet dan de gestelde tijd. Ik ging er in mee, natief dat ik was. Het werd uiteindelijk weer afgeschaft.
Ohja, tijd per collie inderdaad. Ze vergeten alleen dat er ook klanten geholpen moeten worden als ze een vraag hebben of er een product gezocht moet worden. Daarnaast moesten er nog wat klusjes naast gebeuren, waar geen rekening mee gehouden werd.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 17:50:20 #37
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_159497406
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:09 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ohja, tijd per collie inderdaad. Ze vergeten alleen dat er ook klanten geholpen moeten worden als ze een vraag hebben of er een product gezocht moet worden. Daarnaast moesten er nog wat klusjes naast gebeuren, waar geen rekening mee gehouden werd.
Als je dat aangaf dan was het antwoord natuurlijk.... "Dat is meegenomen in de norm". Werk zelf ook in de supermarkt maar uren niet uitbetalen dat komt gelukkig niet voor.
BAM dit is 3KB
pi_159635949
Mooie aflevering _O-
pi_159636027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 22:06 schreef ddx het volgende:
Mooie aflevering _O-
Ik ga het terugkijken, maar waar gaat deze aflevering over?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159636070
Verschil tussen knuffelkonijn en vleeskonijn.
pi_159638746
Vond het niet zo'n boeiende aflevering.
pi_159642821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef Stefanovich het volgende:
Vond het niet zo'n boeiende aflevering.
sowieso vind ik het dit seizoen wat treurig. Allemaal niet zo schokkend en dingen die voor de hand liggen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_159655638
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

sowieso vind ik het dit seizoen wat treurig. Allemaal niet zo schokkend en dingen die voor de hand liggen.
Dit idd...
pi_159815722
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

sowieso vind ik het dit seizoen wat treurig. Allemaal niet zo schokkend en dingen die voor de hand liggen.
Vanavond:
quote:
Wil je extra tentamentijd en een bak geld omdat je 'dyslectisch' bent? Ook al heb je geen dyslexie? Dat kan! De
persoonlijke 'psigoloog' Lars Gierveld heeft de oplossing in Rambam.
pi_159816461
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef Nober het volgende:

[..]

Vanavond:

[..]

Dat kan inderdaad wél interessant worden, thanks voor de tip.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_159816697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tijdens mijn hotelstage ook leiding gegeven aan de housekeeping, dit probleem is al jaren bekend. Het ergste is dat het management echt beweert dat 15 minuten per kamer ruim voldoende is. Maar wel gaan klagen als de kamers niet perfect schoon waren, vitrages vies? Pech want gebeurde volgens schema's en dus maar 1 keer per twee weken.

De gemiddelde hotelgast is een varken en het is echt niet genoeg tijd...
Onder gekotste wastafels zijn ook in een 5 sterrenhotel wekelijks aan de orde. Toen ik facilitair manager was, heb ik een gast uit een vergaderzaal laten komen omdat haar kamer echt te ranzig was.Hiervoor heeft zij een extra rekening ontvangen, ze kreeg de keuze of zelf betalen of het kwam op rekening van het bedrijf. Mevrouw had de badkamer onder gekotst en had haar bed ondergescheten na een avondje doorzakken met haar collega's in de hotelbar.

Zeer triest en commentaar staat gelijk aan, op zoek kunnen naar een andere baan.
Ben benieuwd of ze wat kunnen betekenen voor de schoonmaakbranche!
_O- mooi verhaal van dat vies wijf.

Tuurlijk zal deze aflevering geen zoden aan de dijk zetten voor de schoonmaakbranche. Deze branche heeft het jaren geleden voor zichzelf verpest door steeds maar lager aan te bieden, zo laag dat veel bedrijven onder kostprijs werken.
Nu klagen ze dat ze onder regie van uitgeknepen contracten moeten werken terwijl ze toch echt zelf die markt verpest hebben. En op het moment dat je contract klote is knijpen ze op handelingen, tijd per ruimte/kantoor/kamer dus.
U MAD?
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:12:54 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_159821818
Man man, hoe slecht...
pi_159822064
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

sowieso vind ik het dit seizoen wat treurig. Allemaal niet zo schokkend en dingen die voor de hand liggen.
Ja ik zie ook liever wat actie zoals met de glazenwassers.
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 22:22:53 #49
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_159822343
manmanman :') Deze actie
pi_159828683
Ik vond het wel een goed punt, het kost ons simpelweg meer dan 1200 euro per fraudeur. En de goede (slechte woordkeus ;-)) lijden onder de kwaden in dit geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')