abonnement Unibet Coolblue
pi_159315974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:02 schreef Toeps het volgende:
Wat raar, ik zei toch gister dat die kaartjes ineens 10,- duurder werden? Heb 85 betaald, en nu net kreeg ik de bevestiging met daarop weer 65?! Ik denk dat ik maandag even ga klagen (à 35 cpm...)
Ze erkennen nu dat er iets fout is gegaan met de prijsstelling. Je krijgt het teveel betaalde bedrag teruggestort.
pi_159316190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:49 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ze erkennen nu dat er iets fout is gegaan met de prijsstelling. Je krijgt het teveel betaalde bedrag teruggestort.
Aaah top!
  zaterdag 23 januari 2016 @ 00:35:17 #128
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159320904
Er was iets misgegaan met de prijs van de staanplaatsen (prijs van wat daar normaal een plek kost oid). Maar ze hebben het zoals je nu weet erkend en gaan het oplossen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:44 schreef Manusje_v_a het volgende: Klamboetje...
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:55 schreef Jaarsma93 het volgende:Kwebbelkousje.
One of Us. *O*
Oh en ik weet niet wie het gedaan heeft, maar ik heb de edit van de OP wel door hoor. :*
Schapen zijn relax.
pi_159325125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:35 schreef DumpTruck het volgende:

Oh en ik weet niet wie het gedaan heeft, maar ik heb de edit van de OP wel door hoor. :*
:) O+
pi_159330044
Voor iedereen in Nederland die het themakanaal RTL Telekids niet kan ontvangen: zo meteen bij RTL8 weer een aflevering van Hallo K3.

Edit: het blijkt te gaan om aflevering 1.12. Vreemd, omdat vorige week zondag aflevering 2.12 is uitgezonden zodat nu eigenlijk aflevering 3.1 had moeten komen. Maar goed, RTL rommelt wel meer met de afleveringen van Hallo K3.

[ Bericht 42% gewijzigd door Riparius op 23-01-2016 16:34:04 ]
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 16:23:43 #131
240917 Mula
pi_159330122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:44 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Ik ook ;)!

Net 'Wij zijn K3' gekeken en wat is Hanne ontzettend leuk en lief en oprecht! Veel leuker dan ik had durven denken. Marthe is ook een schatje. En Klamboetje...niet. Ik vind haar zo kil en en koud overkomen, echt een soort hautaine ijskoningin.

Onwijs bedankt voor het linkje!
Berekenend en manipulatief (hallo nep-vlaams accent en nieuwe k-naam!).
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:26:43 #132
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_159331697
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef Mula het volgende:

[..]

Berekenend en manipulatief (hallo nep-vlaams accent en nieuwe k-naam!).
Ben er ook niet weg van. Verklaren kan ik het niet.
With love :*
pi_159335501
Was net weer dit filmpje aan het kijken:
Daarin viel me wat op en ja dit kan echt veel te ver doorgedacht zijn maar wilde het toch delen :P. Als ze aan het optreden zijn dan zie je linksachter karen volgens mij Nora zitten. Dit is voor het hele K3zoektK3 verhaal. Dit in combinatie met het feit dat Gert zo'n fan was van Nora is toch wel wat raar, of beter te toevallig... Dat Nora het uiteindelijk niet geworden is, komt omdat het publiek (vooral bij de liveshows) niet zag zitten volgens mij. Wat vinden jullie? Ben ik te veel complot aan het denken?(heb ik altijd als wie is de mol? ook bezig is) Of zou mijn gedachtegang niet eens zo raar zijn?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:05:34 #134
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159336506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef Mula het volgende:
Berekenend en manipulatief (hallo nep-vlaams accent en nieuwe k-naam!).
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef girlnextdoor. het volgende:Ben er ook niet weg van. Verklaren kan ik het niet.
Meer leden voor het clubje mensen dat Karaafje niet helemaal geloven en soms té fake vinden. ~O>
Schapen zijn relax.
pi_159336734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Jaarsma93 het volgende:
Als ze aan het optreden zijn dan zie je linksachter karen volgens mij Nora zitten.
Screenshot svp.
pi_159336935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Jaarsma93 het volgende:
Was net weer dit filmpje aan het kijken:
Daarin viel me wat op en ja dit kan echt veel te ver doorgedacht zijn maar wilde het toch delen :P. Als ze aan het optreden zijn dan zie je linksachter karen volgens mij Nora zitten. Dit is voor het hele K3zoektK3 verhaal. Dit in combinatie met het feit dat Gert zo'n fan was van Nora is toch wel wat raar, of beter te toevallig... Dat Nora het uiteindelijk niet geworden is, komt omdat het publiek (vooral bij de liveshows) niet zag zitten volgens mij. Wat vinden jullie? Ben ik te veel complot aan het denken?(heb ik altijd als wie is de mol? ook bezig is) Of zou mijn gedachtegang niet eens zo raar zijn?
Is Nora niet :N dit meisje/vrouw is ronder en heeft ander haar.

En als ze het wel was: wie zegt dat die voorrondes niet al geweest waren? Was toch allemaal al maanden voor de uitzending?

Wat een boutoptredrn trouwens :X
Kwak
pi_159337767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Jaarsma93 het volgende:
Was net weer dit filmpje aan het kijken:
Daarin viel me wat op en ja dit kan echt veel te ver doorgedacht zijn maar wilde het toch delen :P. Als ze aan het optreden zijn dan zie je linksachter karen volgens mij Nora zitten. Dit is voor het hele K3zoektK3 verhaal. Dit in combinatie met het feit dat Gert zo'n fan was van Nora is toch wel wat raar, of beter te toevallig... Dat Nora het uiteindelijk niet geworden is, komt omdat het publiek (vooral bij de liveshows) niet zag zitten volgens mij. Wat vinden jullie? Ben ik te veel complot aan het denken?(heb ik altijd als wie is de mol? ook bezig is) Of zou mijn gedachtegang niet eens zo raar zijn?
Als je zo'n verhaal post neem dan tenminste de moeite om even een tijdcode van de video te geven waar jij iets meent te zien. Ik zie helemaal niemand van het publiek achter Karen tijdens het optreden want daar is het podium. Je ziet ze vliegen. Denk je nu serieus dat een onbekend meisje uit Antwerpen de moeite neemt om naar Hilversum af te reizen om daar 's avonds laat een TV-show bij te wonen van een zender die in Vlaanderen niet eens te ontvangen is?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:20:13 #138
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159339636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:39 schreef Riparius het volgende:
Denk je nu serieus dat een onbekend meisje uit Antwerpen de moeite neemt om naar Hilversum af te reizen om daar 's avonds laat een TV-show bij te wonen van een zender die in Vlaanderen niet eens te ontvangen is?
Sommige fans doen dat, dus het zou opzich niet zo raar zijn.
pi_159340996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef Mula het volgende:

[..]

Berekenend en manipulatief (hallo nep-vlaams accent en nieuwe k-naam!).
Ik zat met vol verbazing te kijken bij dat naar buiten brengen van Klaasje haar verschrikkelijke audititievideo's _O-
Dapper maar risicovol dat Studio100 dat durft.
pi_159341362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik zat met vol verbazing te kijken bij dat naar buiten brengen van Klaasje haar verschrikkelijke audititievideo's _O-
Dapper maar risicovol dat Studio100 dat durft.
Is misschien een kwestie van een vlucht naar voren en het beter maar meteen zelf naar buiten brengen voordat de video langs andere kanalen uitlekt en er hele verhalen omheen worden geweven zoals de video die u niet mocht zien. Maar het is wel duidelijk dat ze bij K2 zoekt K3 door de voltallige jury zou zijn afgeserveerd.
pi_159343262
Zouden ze trouwens de avondshow-voor-volwassenen nog aanpassen? Of gaan wij straks ook allemaal 1-2-3-K3-magie roepen? 😂
pi_159343387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:39 schreef Riparius het volgende:

[..]

Als je zo'n verhaal post neem dan tenminste de moeite om even een tijdcode van de video te geven waar jij iets meent te zien. Ik zie helemaal niemand van het publiek achter Karen tijdens het optreden want daar is het podium. Je ziet ze vliegen. Denk je nu serieus dat een onbekend meisje uit Antwerpen de moeite neemt om naar Hilversum af te reizen om daar 's avonds laat een TV-show bij te wonen van een zender die in Vlaanderen niet eens te ontvangen is?
Tijdcodes waarop ze enigzins te zien is(het beeld wordt natuurlijk niet scherpgesteld op haar):0:48 0:54 1:06. Het zou ook heel goed kunnen dat ze het niet is hoor. Maar ik dacht alleen dat ze er wel wat van weg had. Beetje jammer dat je dan direct zo geïrriteerd te reageert.
pi_159343459
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Is misschien een kwestie van een vlucht naar voren en het beter maar meteen zelf naar buiten brengen voordat de video langs andere kanalen uitlekt en er hele verhalen omheen worden geweven zoals de video die u niet mocht zien. Maar het is wel duidelijk dat ze bij K2 zoekt K3 door de voltallige jury zou zijn afgeserveerd.
Hanne en Klaasje leken het overigens vanaf het begin correct door te hebben gehad dat het vooral een populairiteitswedstrijd/imagowedstrijd ging worden. Hanne: 'Ik ga voor de rol van het Dutske'. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 23-01-2016 23:08:23 ]
pi_159344408
Hallo,

ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee.

Hebben jullie de volgende link al eens gelezen, hiet staat denk ik wel wat leuke informatie in en lijkt plausibel..

http://newsmonkey.be/arti(...)m_medium=PostContent

Het lijkt inderdaad allemaal precies gegaan te zijn zoals Gert en K3 dat wilden. Denk dat wij echt gemanipuleerd zijn. In K3zoektK3 lieten ze natuurlijk alleen zien wat zij wilden dat we zagen.

De uiteindelijke keuze stond al vast.
pi_159344484
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hanne en Klaasje leken het overigens vanaf het begin correct door te hebben gehad dat het vooral een populairiteitswedstrijd/imagowedstrijd ging worden. Hanne: 'Ik ga voor de rol van het Dutske'. :')
Ze hebben het allebei slim aangepakt. Klaasje wist dat ze haar looks in de strijd moest gooien en dat ze het op basis van stem niet ging winnen. Dan nog even je doopnaam gebruiken en je hebt een paar prima troeven in handen. Dat Belgische accent leek niet slim, maar misschien vonden ze dat juist wel heel leuk in Vlaanderen.

Hanne wist dat ze het op sympathie moest doen en presenteerde zich dus inderdaad als het sympathieke onschuldige meisje. (toch ook wel deels bewust lijkt me)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 23:14:05 ]
  zaterdag 23 januari 2016 @ 23:20:02 #146
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159344883
Ik heb aan Karbonade nog steeds de meeste twijfels, maar het hanteren van een (vorm van) haar doopnaam vind ik volledig begrijpelijk. Dat de doopnaam in een K-vorm gegoten kon worden was een leuk voordeel, maar een meer doorsnee roepnaam i.p.v. Alieke zou altijd wel geholpen hebben voor haar profilering.

Een kennis van mij heet officieel met de roepnaam Jeanne-Marie, maar iedereen noemt haar Sjan, want dat is gewoon makkelijker.
Schapen zijn relax.
  zondag 24 januari 2016 @ 00:00:02 #147
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159346487
http://newsmonkey.be/article/59295

Nummer 1. :D Inge is waarschijnlijk slecht horend. :')

Nummer 10 O+
pi_159347006
Ik denk dat vanaf het begin klaasje neer is gezet als een gevoelig en iets wat onzeker meisje(wat ze waarschijnlijk ook wel een beetje is/was)

Gert verteld in wij zijn k3 dat Klaasje een Top favoriete was, Geleidelijk tijdens K3zoekK3 zagen we dat ze steeds beter werd. Klaasje heeft het denk ik zeer goed aangepakt en dit is wat studio 100 wilde.
pi_159347314
Jongens, ik ben net terug van het Prinsessia concert de K3 Show en er was een heel speciale verrassingsact, namelijk Prinsessia! Ze brachten ongeveer hun hele repetoire voordat de K3 show begon.
Het viel me trouwens op dat HKM heel goed heeft gezongen vandaag en ze lijken alle zes (ook KKJ) een stuk comfortabeler op het podium dan in december. Er was wat ruimte voor improvisatie en gekke dingen. Ik heb enorm genoten in elk geval :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:43 schreef Toeps het volgende:
Zouden ze trouwens de avondshow-voor-volwassenen nog aanpassen? Of gaan wij straks ook allemaal 1-2-3-K3-magie roepen? 😂
Ik denk niet dat de setlist wordt aangepast maar de dialogen tussendoor wel, volwassenen gaan echt niet lachen om dat WC hokje of zo.
pi_159347835
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:31 schreef Sisiorange94 het volgende:
Jongens, ik ben net terug van het Prinsessia concert de K3 Show en er was een heel speciale verrassingsact, namelijk Prinsessia! Ze brachten ongeveer hun hele repetoire voordat de K3 show begon.
Het viel me trouwens op dat HKM heel goed heeft gezongen vandaag en ze lijken alle zes (ook KKJ) een stuk comfortabeler op het podium dan in december. Er was wat ruimte voor improvisatie en gekke dingen. Ik heb enorm genoten in elk geval :D
Ik hoorde al een stijgende lijn in HKM's televisieoptredens, toen werd ik al enthousiaster over ze. Fijn om datzelfde te horen van iemand die naar meerdere voorstellingen gaat :D

Also, Prinsessia :D :D :o O+
Weet je toevallig of ze dat vaker gaan doen de komende maand om hun tour te promoten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')