abonnement Unibet Coolblue
pi_159449226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Vanavond race avond?
Officieel wel, maar gezien ik de enige ben die online is lijkt het me een goed idee om vanavond maar even te laten varen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 27 januari 2016 @ 21:10:41 #102
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_159450171
Beetje jammer. Kans on what te cashen met heists in de publieke sector
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_159453785
Iemand zin om morgen/vrijdag/zaterdag Pacific te doen?
Misterrrr-dhd, Misterrrr-e en Misterrrr-g zijn al van de partij en zoeken nog een 4e.

Even 3 avondjes die heist doen voor ~1.2 miljoen de man. Duurt maar anderhalf uur per heist.
Je hoeft niet met alle drie de avonden mee te doen natuurlijk. Als je al wil mee doen met 1 dan zou dat super zijn. ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:12:44 #104
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159463696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Op zich wel, hoewel ik af en toe op de radar moest kijken waar ik naar toe moest. Dus sommige checkpoints hadden naar mijn mening iets beter geplaatst kunnen worden. Maar dat ging uiteindelijk maar om een paar checkpoints en ik ben nergens verkeerd gereden, dus... ^O^

Bij de start is het eerste checkpoint niet zichtbaar, waardoor je op de radar moet kijken. Da's de enige waarvan ik zeg: Die zou ik aanpassen. Je moet naar links maar kan ook naar rechts. In de chaos van een 6+ speler start kun je het misschien over het hoofd zien, je hebt geen tijd om naar de radar te kijken.

Ik hou sowieso wel van lange races. Die standaard 2 rondjes zijn altijd zo snel voorbij. Ik wil zelf nog eens een super track maken door het hele eiland heen, als het spel dat toe laat. Geen idee hoeveel checkpoints je mag plaatsen. :)
Grand Tour was 12 min oid. Maar die hebben ze verwijderd.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_159467996
hmm zometeen maar ff kloten dan met lange race.

Wel leuk als iedereen wat races maakt kunnen we die in een playlist gooien en spelen. :)
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:08:40 #106
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159474039
W00t update! Sultan body kit en banshee.. Effe kijken wat nog meer.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:09:09 #107
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159474049
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_159474386
@Misterrrr-e/DHD: Ik moet nog even wat doen maar kom er aan.
Mochten jullie de heist nog willen doen, misschien kunnen we een random uitnodigen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_159474686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:56 schreef Blaadjes het volgende:
Wel leuk als iedereen wat races maakt kunnen we die in een playlist gooien en spelen. :)
Goed plan. Was sowieso al van plan zaterdag wat races te maken. 1 daarvan is een BMX race waar je ook handmatig over obstakels heen moet springen, dus bereid jullie maar voor. >:)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_159474757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Misterrrr-e/DHD: Ik moet nog even wat doen maar kom er aan.
Mochten jullie de heist nog willen doen, misschien kunnen we een random uitnodigen. :)
Ben ook wat later...heb ook wat internetproblemen en eerst een update zie ik.
Lachen en huilen tegelijk

Edit: met de vaste kabel gaat het beter. Was de vorige keer bij een update ook! Benieuwd wat dat kan zijn want het gebeurt dus alleen bij GTA updates
pi_159474851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:39 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Ben ook wat later...heb ook wat internetproblemen en eerst een update zie ik.
Lachen en huilen tegelijk
:D :'(

800K om die Sultan te opwaarderen bij Bennie's. _O-
Ik ga zo z'n garage infiltreren om hem voor z'n bek te schieten. }:|
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 28 januari 2016 @ 20:57:18 #112
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159475407
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

:D :'(

800K om die Sultan te opwaarderen bij Bennie's. _O-
Ik ga zo z'n garage infiltreren om hem voor z'n bek te schieten. }:|
net gedaan. Wel tof. Impreza wrc O+
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:08:38 #113
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_159475925
Update...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:11:00 #114
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_159476030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Misterrrr-e/DHD: Ik moet nog even wat doen maar kom er aan.
Mochten jullie de heist nog willen doen, misschien kunnen we een random uitnodigen. :)
2100 haal ik ook niet. Hij is nu klaar met update
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_159476589
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

net gedaan. Wel tof. Impreza wrc O+
Ik ook net gedaan. Bennie voor z'n bek geschoten. Werkt therapeutisch.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:45:52 #116
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159477516
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_159482914
Geen idee over de Banshee, maar de Sultan is z'n geld misschien niet waard. Net met een Massacro getest en op een recht stuk wordt de Sultan vrij makkelijk verslagen. Nou KAN het zijn dat de Sultan toch wel beter is op een bochtig circuit omdat deze wel sneller weg sprintte.

Zodra ik meer info heb van Broughy1322 zal ik het wel doorgeven. Tot die tijd is het misschien zonde om rond de MILJOEN 8)7 te spenderen aan de Sultan.

De Banshee heb ik niet en ga ik ook niet upgraden als ik hem zou hebben, want ik vind hem nogal, ehm... lelijk. :{ Hoewel, toegegeven, Sosua heeft hem wel mooi aangekleed. Die youtuber die ik had bekeken had er een lelijke zwerverbak van gemaakt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_159482982
ja godver komt ie nu mee..... _O-
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 29 januari 2016 @ 07:17:36 #119
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159484694
Bansee is zeker niet zo rap als de sultan.

Maar dit legt wel de basis voor andere autos.

Widebody f9.


http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_159487343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:19 schreef Blaadjes het volgende:
ja godver komt ie nu mee..... _O-
Ik heb zelfs erger nieuws, en ben hier aardig pissed over. Wat me nog niet was opgevallen, werd er pas mee geconfronteerd tijdens het zien van een youtube filmpje:
Zowel de Sultan als de Banshee worden nadat je ze upgrade bij Bennie's in de SUPER klasse gegooid. }:|

Dit slaat absoluut nergens op. }:|

De Custom Sultan kan maar net mee komen met de Massacro, hij hoort in de Sports klasse thuis. De Custom Banshee is zelfs LANGZAMER dan de standaard Banshee in bochtige races, volgens Broughy1322. Misschien sneller op rechte stukken, geen idee. Maar hoort dus gewoon in de Sports klasse thuis.
In de Super klasse worden beide auto's helemaal opgevreten door bijna alles wat er in de Super klasse rond rijdt! De Zentorno is nog steeds 1 van de beste auto's in de Super klasse en is goedkoper dan de Custom Banshee/Custom Sultan. De Turismo R, kost maar 500K in de aanschaf, ook 1 van de beste Super cars, zelfde topsnelheid als de Zentorno/Osiris/T20.

Waarom laten die klerelijers je in de eerste plaats rond een miljoen betalen om die Sultan/Banshee te upgraden om vervolgens een complete faalauto te hebben, eentje die je in geen enkele race zal gebruiken? Waarom zou je jezelf immers een handicap geven?

Ik ga dus Rockstar weer irriteren. Ga vanavond kijken hoeveel geld ik terug krijg als ik die Custom Sultan verkoop en ga het verschil terug vragen aan Rockstar.
Als ze hem in de Sports klasse hadden gehouden, prima. Okay, hij is misschien nog niet zo snel als een Massacro, maar de acceleratie was wel iets beter, dus absoluut bruikbaar in Sports races.
Maar deze twee Sport auto's gewoonweg STIEKEM in de Super klasse schuiven wanneer je ze upgrade vind ik een belachelijk lage daad. Geef dan op z'n minst een waarschuwing bij Bennie's, zo van:
"Upgrading this car will put it into the Super categorie. Continue? Yes/No."

Dat argument ga ik in hun gezicht wrijven wanneer ik beleefd doch doortastend een ticket bij ze naar binnen flikker.

R* is gemaakt door een stel talentvolle helden, maar dezelfde helden lijken het maken van al die addons over te hebben gelaten aan een groep uitheemse apen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:06:37 #121
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_159487719
Dat is wel bijzonder inderdaad. Lijkt mij een beetje op een foutje. Je kan een zent/T20 niet vergelijken met een sultan inderdaad.

Het had mij wel leuk geleken om een echte Rally race te maken. Dan bijvoorbeeld een sultan/kuruma rally op te zetten.

De banshee heb ik nog te kort mee gereden om objectief iets over te kunnen zeggen.

Er zou eigenlijk een competitive class moeten komen.
A - B - C op basis van performance points oid.

Maar dat zal wel niet.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_159488191
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is wel bijzonder inderdaad. Lijkt mij een beetje op een foutje. Je kan een zent/T20 niet vergelijken met een sultan inderdaad.

Het had mij wel leuk geleken om een echte Rally race te maken. Dan bijvoorbeeld een sultan/kuruma rally op te zetten.

De banshee heb ik nog te kort mee gereden om objectief iets over te kunnen zeggen.

Er zou eigenlijk een competitive class moeten komen.
A - B - C op basis van performance points oid.

Maar dat zal wel niet.
Zal inderdaad waarschijnlijk niet gebeuren. Broughy1322 had een verzoek hiervoor gemaakt maar een programmeur van buiten R* heeft hem verteld dat hij er niet teveel vertrouwen aan moet geven.
De developers van games bedrijven zijn naar alle waarschijnlijkheid namelijk nogal gebonden aan hun managers. Deze managers houden niet van veranderingen. Zolang een spel werkt willen ze dat er zo weinig mogelijk mee gemoeid wordt zodat er geen nieuwe bugs in het spel worden gecreëerd. Bugs kost ze geld en maakt klanten boos.
Daarnaast houden ze altijd in het achterhoofd dat er spelers zijn die nog autistischer zijn dan ik en niet houden van veranderingen. Spelers die potentieel boos worden en gaan klagen wanneer hun favoriete voertuig aangepast wordt om deze beter te balanceren. "M'n Schafter is langzamer gemaakt door R*, ik kan de Sedan race niet meer domineren! Whaaa! Whaaa!"

Al zie ik in dat laatste wel de ironie, want dit is juist precies wat ze gedaan hebben met de Sultan/Banshee. Ze hebben in feite gewoon 2 redelijk goede Sport auto's van mensen ontnomen wanneer je ze upgrade en hebben er een belachelijk dure maar idioot langzame Super car voor in de plaats geschoven. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:07:14 #123
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_159498950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb zelfs erger nieuws, en ben hier aardig pissed over. Wat me nog niet was opgevallen, werd er pas mee geconfronteerd tijdens het zien van een youtube filmpje:
Zowel de Sultan als de Banshee worden nadat je ze upgrade bij Bennie's in de SUPER klasse gegooid. }:|

Dit slaat absoluut nergens op. }:|

Waarom laten die klerelijers je in de eerste plaats rond een miljoen betalen om die Sultan/Banshee te upgraden om vervolgens een complete faalauto te hebben, eentje die je in geen enkele race zal gebruiken? Waarom zou je jezelf immers een handicap geven?

Omdat 'Bling' weet je (!)
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:14:22 #124
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_159499099
Nog liefhebbers voor wat Heists?
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_159499911
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:14 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Nog liefhebbers voor wat Heists?
Altijd. Misterrrr-e zal zo ook wel komen. Hebben er dus nog 1tje nodig. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:07 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Omdat 'Bling' weet je (!)
Mja. En weet je, dat vind ik ook allemaal niet erg. Die Tampa van laast bijvoorbeeld, kwa racen een kutbak. Maar wel stoer, niet zo duur en je weet dat je een muscle car koopt.
Ik ben alleen geirriteerd dat een redelijk goede sport auto voor veel geld ongevraagd in een slechte super auto wordt geconverteerd. Hadden ze een ja/nee scherm er tussen gezet van 'deze upgrade stopt de auto in de super klasse, weet je het zeker?' dan weet je waar je aan toe bent. Tenminste, dan was er bij mij een belletje gaan rinkelen dat dat ding echt geen T20 zoek gaat rijden dus had ik er geen miljoen tegen aan gegooid.

En wees eens eerlijk, de super klasse bestaat vrijwel alleen maar uit exotische auto's. Wat doet zo'n rally bak daar tussen dan. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')