abonnement Unibet Coolblue
pi_159210415


HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:

Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!



Ik ambieer niet om naast Geerd te staan.
Mijn droom is om ooit een trein te rijden als team met Geerd. Als machinist door het landschap cruisen en af en toe stoppen om samen met Geerd wat probleemjongeren op de Veluwe uit de trein te bonjouren omdat ze vrouwen lastig vallen of dat ze zwart rijden. We zouden wat dat aan gaat prima kunnen zorgen voor orde en tucht. Zoals het hoort.
Maar Geerd is groter dan het bedrijf, de machinisten, de spoorwegen of wie dan ook.


**************************************************************************************************************************************************

God:
Geerd

Godin:
roosjeroosje1988

De rest van de volgelingen stellen we graag aan u voor middels een leuk rijmpje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**************************************************************************************************************************************************

Het café anthem!


**************************************************************************************************************************************************

Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!

Bonusmateriaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**************************************************************************************************************************************************



Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken tussen KLB en ONZ blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde!

[ Bericht 0% gewijzigd door H0D3NPYL op 18-01-2016 22:32:26 ]
Moeten zij weten
pi_159210431
Boh kaap
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159210473
Okee, ik dacht een typische boogschutter-trek waar te nemen.. :P
pi_159210492
sterrenbeelden :r
Moeten zij weten
pi_159210495
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef renwan het volgende:

[..]

Maar dat was hetzelfde, je ging toen ook te gek. Als ik hier binnen kwam moest ik me eerst door 100 _O_ GEERD _O_ posts van je worstelen.
Het enige wat ik van je vraag is om niet zo loesoe te gaan.
Ja nouja dat bedoel ik dus. Dus wij twee zullen nooit door een deur kunnen. Toen mensen hier kwamen trollen, en ik ze eruit wilde hebben. Zei je dat jij en andere zich aan mijn storen vraag me af wie die andere zijn. Die durven dat niet te zeggen blijkbaar. Kijk als heel was gasten renwan haceej roepen of jij tien posts maakt over voetbal zal ik voetbal :') zeggen meer niet.

Ja gisteren was terecht maar je had me de sc al twintig keer uitgegooid als je kon. Dus tja...

Ik zeg niet haten trouwens maar je ergerd je wel vaker aan mij dat is gewoon zo.
pi_159210525
Enuh, Isketch is heul niet ingewikkeld.

Je vertelt gewoon via Skype tegen de rest wat het woord is (omschrijven).

Kind kan de was doen.
pi_159210531
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef Argo het volgende:
Ja nouja dat bedoel ik dus. Dus wij twee zullen nooit door een deur kunnen. Toen mensen hier kwamen trollen, en ik ze eruit wilde hebben. Zei je dat jij en andere zich aan mijn storen vraag me af wie die andere zijn. Die durven dat niet te zeggen blijkbaar. Kijk als heel was gasten renwan haceej roepen of jij tien posts maakt over voetbal zal ik voetbal zeggen meer niet.

Het is 2 keer voorgekomen :')

Nouja als jij het zo wil, ik vind het jammer dat is alles
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159210543
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
sterrenbeelden :r
Ik vind het leuk en interessant :Y.
pi_159210573
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja nouja dat bedoel ik dus. Dus wij twee zullen nooit door een deur kunnen. Toen mensen hier kwamen trollen, en ik ze eruit wilde hebben. Zei je dat jij en andere zich aan mijn storen vraag me af wie die andere zijn. Die durven dat niet te zeggen blijkbaar. Kijk als heel was gasten renwan haceej roepen of jij tien posts maakt over voetbal zal ik voetbal :') zeggen meer niet.

Ja gisteren was terecht maar je had me de sc al twintig keer uitgegooid als je kon. Dus tja...

Ik zeg niet haten trouwens maar je ergerd je wel vaker aan mij dat is gewoon zo.
Hij kan het en niet gedaan
Ik zwaai naar dieren.
pi_159210588
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:20 schreef moemoe het volgende:
Enuh, Isketch is heul niet ingewikkeld.

Je vertelt gewoon via Skype tegen de rest wat het woord is (omschrijven).

Kind kan de was doen.
Ik ben niet hooggeleid
Ik zwaai naar dieren.
pi_159210589
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef moemoe het volgende:

[..]

Ik vind het leuk en interessant :Y.
Lees je de horoscoop vaak?
Moeten zij weten
pi_159210685
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:20 schreef renwan het volgende:

[..]

Het is 2 keer voorgekomen :')

Nouja als jij het zo wil, ik vind het jammer dat is alles
Nouja ik vind het jammer dat jij steeds zegt dat meer mensen last van me hebben. Gisteren terecht. Maar daarvoor hadden volgens jou ook weer meer mensen last van mij.

En ik kan de groep wel in. Maar jij gaat toch wel weer last van me krijgen. En dan begint het weer. Blijkbaar komen we er niet uit want in deze 120 delen hebben we elkaar steeds. Niemand anders heeft me ooit ergens op aangesproken alleen jij maar de andere klagen over mij bij jou blijkbaar.

Ik begrijp het allemaal niet.
pi_159210738
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hij kan het en niet gedaan
Nee de sc. Niet WA.

Deze post was het:En weet je waarom ik het zat ben? Door dat gezeik van jou de hele tijd manmanman!

Ik vond het allemaal harstikke geinig maar jij moet er de hele tijd maar mee doordraven. Geerd is een koning, een baas, desnoods een god noem het maar op. Ik heb alle respect van de wereld voor Geerd maar dat gemiep van jou daar worden wel meer mensen onderhand echt moe van

---
Wat ik wil weten welke andere? Of spreekt hij voor zichzelf.
pi_159210740
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ben niet hooggeleid
Het is gewoon een simpel tekenspelletje joh :o.

Iemand krijgt een woord, bijvoorbeeld "hond" en dan is het de bedoeling dat diegene dat tekent.

En de anderen mogen raden wat het is, that's all :Y.

En Via Skype lul je een beetje met elkaar. Gisteren hadden we een groepsgesprek met vijf man *O* *O*.
pi_159210770
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Lees je de horoscoop vaak?
Ik ben meer bezig met karakterschetsen op grond van een sterrenbeeld.
pi_159210774
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef moemoe het volgende:

[..]

Het is gewoon een simpel tekenspelletje joh :o.

Iemand krijgt een woord, bijvoorbeeld "hond" en dan is het de bedoeling dat diegene dat tekent.

En de anderen mogen raden wat het is, that's all :Y.

En Via Skype lul je een beetje met elkaar. Gisteren hadden we een groepsgesprek met vijf man *O* *O*.
Daar gaat het al mis wat is hond?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159210798
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef moemoe het volgende:

[..]

Ik ben meer bezig met karakterschetsen op grond van een sterrenbeeld.
Was jij op Utrecht gister?
Ik zwaai naar dieren.
pi_159210888
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daar gaat het al mis wat is hond?
Moira. approves this game.

Als dat niet overtuigend genoeg is, weet ik het ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door moemoe op 18-01-2016 20:48:03 ]
pi_159210893
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Nouja ik vind het jammer dat jij steeds zegt dat meer mensen last van me hebben. Gisteren terecht. Maar daarvoor hadden volgens jou ook weer meer mensen last van mij.

En ik kan de groep wel in. Maar jij gaat toch wel weer last van me krijgen. En dan begint het weer. Blijkbaar komen we er niet uit want in deze 120 delen hebben we elkaar steeds. Niemand anders heeft me ooit ergens op aangesproken alleen jij maar de andere klagen over mij bij jou blijkbaar.

Ik begrijp het allemaal niet.
Als jij niet 45 berichten in 3 minuten plaatst hoor je niemand klagen, je kan ook gewoon rustig doen.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_159210901
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Was jij op Utrecht gister?
Neen.
pi_159210935
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef moemoe het volgende:

[..]

Ik ben meer bezig met karakterschetsen op grond van een sterrenbeeld.
Alleen zonnenteken of echt de hele geboortekaart?

Mijn pluto is bv dat gene aan mij dat vele vervelend vinden weet even niet waar mijn Pluto staat. Mars staat erg sterk waar hij hoort.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 20:31:38 ]
pi_159211002
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Argo het volgende:

[..]

Alleen zonnenteken of echt de hele geboortekaart?
Van de geboortekaart heb ik pas recentelijk iets opgepikt, ben daar dus niet echt heel thuis in verder.

Het eerste dus.
pi_159211116
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Als jij niet 45 berichten in 3 minuten plaatst hoor je niemand klagen, je kan ook gewoon rustig doen.
Nee dat was gisteren okay dat accepteer ik. Maar het was niet alleen gisteren dat je je aan mij ergerde mijn stelling is wjj moeten dan maar uitpraten welk probleem er is tussen ons waar je je aan ergert buiten gisteren of ik moet wegblijven.. En ik begrijp niet goed wat je tegen mij hebt. Buiten gisteren. Dat kan niet niks zijn want je hebt vaker laten doorschemeren dat. Als we dat kunnen oplossen prima.
pi_159211162
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef moemoe het volgende:

[..]

Van de geboortekaart heb ik pas recentelijk iets opgepikt, ben daar dus niet echt heel thuis in verder.

Het eerste dus.
Dan heb je 5% van iemands horoscoop. Pak de hele kaart er maar bij. :p
pi_159211235
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee dat was gisteren okay dat accepteer ik. Maar het was niet alleen gisteren dat je je aan mij ergerde mijn stelling is wjj moeten dan maar uitpraten welk probleem er is tussen ons waar je je aan ergert buiten gisteren of ik moet wegblijven.. En ik begrijp niet goed wat je tegen mij hebt. Buiten gisteren. Dat kan niet niks zijn want je hebt vaker laten doorschemeren dat. Als we dat kunnen oplossen prima.
Dat heb ik net letterlijk omschreven:

quote:
Maar dat was hetzelfde, je ging toen ook te gek. Als ik hier binnen kwam moest ik me eerst door 100 _O_ GEERD _O_ posts van je worstelen.
Het enige wat ik van je vraag is om niet zo loesoe te gaan.
Voor de rest erger ik me nergens aan, vond het harstikke gezellig met een medelimbo
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')