Klopt liever 12 uur op een dag werken en de dag erna vrij dan twee keer 6 uur in twee dagen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zou ik liever hebben, lange dagen maken is fijn.
Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:25 schreef cucked het volgende:
re: Dubai als het diezelfde functie nog is
- 6d per week in wisseldiensten 12u / dag
- 960 euro per maand (netto of bruto?!)
- tickets vergoed
- huur en ziektekosten vergoed
- pak/kostuum (één?) van de zaak
- gedeelde kamer met collega's in villa
- 20 vakantiedagen per jaar
(link)
Lijkt mij super vet om in dikke auto's te rijden maar 6 dagen per week, 12 uur per dag werken voor 960 per maand dat is echt drie euro per uur ofzo. Hopelijk krijg je dikke bonussen van die sheiks want hoewel PC'en in premium executive cars vet is, gaat dat natuurlijk ook routine worden na een paar weken. Zeker als je dat 12 uur per dag moet doen! Hoewel ik denk dat je 12 uur beschikbaar moet zijn? Lijkt mij niet dat je constant 12 uur aan het rijden bent? Ook nog stadsverkeer, Dubai is echt een probleemstad wat betreft verkeer. Je kunt die bakken toch niet even in sport mode zetten en aangezien je PC'ed zal je toch een beetje "netjes" moeten rijden.
Het klinkt superleuk maar uitgaande dat je 600 per maand overhoudt (en dat is denk ik ruim), kan je dus 7200 euro sparen in een jaar en dat is denk ik ruim ingeschat. Je kunt ook niet echt andere dingen doen omdat je maar één dag in de week vrij bent, maar je zult toch kleren et cetera nodig hebben.
Toen ik die functie zag dacht ik "dit lijkt mij tof voor een jaar na mijn studie", maar nu ik er zo over nadenk weet ik niet of het écht wat is.
Wat denken jullie? En DrSnuggle wat denk jezelf? Je hebt natuurlijk al besloten, maar ben wel benieuwd wat jouw vooruitzicht is.
Daarom maak ik altijd een globale schatting hoe laat ik op het afleveradres verwacht te zijn, en hoe laat de bus gaat. Als daar 30 minuten verschil in zit, stop ik onderweg ergens 20 minuten bij een tankstation voor een kop koffiequote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef br210 het volgende:
Prima 1e rit gehad in de peug. Nu in de kou 45min wachten op de bus aangezien deze maar 1x p/u rijdt
Ze hebben hier Jaaaaaaaaagsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Amoeba het volgende:
Frisjes in Nederland. Ik ga ook maar naar Dubai denk ik.
Dat idee kreeg ik ook in mijn hoofd, helaas stond ik toen al te wachten in een sneeuwbui. Hopelijk morgen weer een rit, dan maar even wat beter plannenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef trolley het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd een globale schatting hoe laat ik op het afleveradres verwacht te zijn, en hoe laat de bus gaat. Als daar 30 minuten verschil in zit, stop ik onderweg ergens 20 minuten bij een tankstation voor een kop koffie
JFK laan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september
33 euro
Nu pas binnen? Of is AR sloom?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september
33 euro
Nee ergens anders, JFK laan ken ik wel Ergens tussen de HTC en de Hurk waar ik niet zo vaak kom.quote:
Ben voor morgen al rond 17:00 gemaild. Andere dag was het een keer om 18:00. Denk dat je nu niet meer gemaild gaat worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende:
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Meestal rond etenstijd, maar in november-december ben ik ook wel eens gemaild rond 9 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende:
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Ga in bezwaarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september
33 euro
Met drukte komt 8-9 uur nog wel eens voor, maar vandaag niet denk ik (ook niks gehoord).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende:
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Gaaf dat je gegaan bent! Succes. Ben benieuwd naar de foto's.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:46 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.
Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.
Dan nog de vraag: waarom Nederlanders?
Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.
Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.
Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord.
Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |