abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159195165
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 50% gewijzigd door Nucleass op 18-01-2016 08:43:29 ]
pi_159195181
:o
Als je dan een nieuw topic opent, zorg dan ook dat je de OP er gewoon neer zet :+

Edit: of heeft meneer Geit verzuimd een nieuw deel te openen? :9
pi_159195186
Oeps foutje , 226 + 1 = 228 8)7
  maandag 18 januari 2016 @ 08:36:16 #4
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195192
gast....
Permanent Verbannen
  maandag 18 januari 2016 @ 08:39:31 #5
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195214
Gooi mij effe in de OP, onder Gehaktstaaf:

1[url=http://forum.fok.nl/user/profile/451204]Gerard_Geit[/url], merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
Permanent Verbannen
  maandag 18 januari 2016 @ 08:59:34 #6
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195348
Godver :')

Beste hiker/chauffeur,

i.v.m. een technische storing van de bank is de salarisbetaling enkele dagen vertraagd.

Wij zijn hard bezig met het oplossen van dit probleem, zodat we asap de betalingen aan jou kunnen overmaken.

Zodra er duidelijk is wanneer het salaris overgemaakt is, zullen we je direct informeren.

Om extra druk op onze collega’s van de planning te voorkomen vragen we je om niet te bellen.
Permanent Verbannen
  maandag 18 januari 2016 @ 09:12:05 #7
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159195432
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:39 schreef Gerard_Geit het volgende:
Gooi mij effe in de OP, onder Gehaktstaaf:
[ code verwijderd ]

Doe het ff lekker zelf in de wiki.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 18 januari 2016 @ 09:12:38 #8
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195436
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 09:12 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Doe het ff lekker zelf in de wiki.
Die doet het niet. Althans, niet bij mij.
Permanent Verbannen
pi_159195457
Nice OP. DrSnuggle, privechauffeur regio Dubai. :D Veel plezier daar! *O*

Ik zat gisteren de hele dag in de UB en vandaag weer. Grote voordeel: als ik deze twee weken alles haal, heb ik volgend blok alleen m'n these en een stage, dus ruime flexibiliteit om wat te hiken. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_159196786
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:59 schreef Gerard_Geit het volgende:
Godver :')

Beste hiker/chauffeur,

i.v.m. een technische storing van de bank is de salarisbetaling enkele dagen vertraagd.

Wij zijn hard bezig met het oplossen van dit probleem, zodat we asap de betalingen aan jou kunnen overmaken.

Zodra er duidelijk is wanneer het salaris overgemaakt is, zullen we je direct informeren.

Om extra druk op onze collega’s van de planning te voorkomen vragen we je om niet te bellen.
Komt echt heel kut uit :')
  maandag 18 januari 2016 @ 11:42:14 #11
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159197771
quote:
15s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Komt echt heel kut uit :')
Hier ook :')

Daarom zit ik nu in de trein ipv nn auto :') :'(
Permanent Verbannen
  maandag 18 januari 2016 @ 11:42:53 #12
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159197781
Easyway in gebreke stellen wegens te laat uitbetalen en gelijk wettelijke rente eisen :D
Permanent Verbannen
pi_159197988
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:42 schreef Gerard_Geit het volgende:
Easyway in gebreke stellen wegens te laat uitbetalen en gelijk wettelijke rente eisen :D
Succes dan, vanaf vrijdag. Tenzij er iets over een uitgesteld tijdvak in je contract staat, wat me niet zou verbazen. Dan wens ik je alvast succes voor over drie maanden. :W
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 18 januari 2016 @ 11:52:36 #14
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159197998
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan wens ik je alvast succes voor over drie maanden. :W
?
Permanent Verbannen
pi_159198061
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:52 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

?
Als in je contract staat dat je werkgever de betaling mag uitstellen, mag hij dat bij een maandloon hoogstens een kwartaal doen. Overigens, indien er niets over loonbetaling in je contract staat, hoeft het loon over december pas 31 januari binnen te zijn. Dus dan mag je ook nog even wachten. ;)

*noot: volgens mij. Te lui om te checken maar volgens mij zat het zo.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 18 januari 2016 @ 11:59:27 #16
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159198129
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als in je contract staat dat je werkgever de betaling mag uitstellen, mag hij dat bij een maandloon hoogstens een kwartaal doen. Overigens, indien er niets over loonbetaling in je contract staat, hoeft het loon over december pas 31 januari binnen te zijn. Dus dan mag je ook nog even wachten. ;)

*noot: volgens mij. Te lui om te checken maar volgens mij zat het zo.
Ik denk sowieso dat het niet bevorderlijk is voor de werkrelatie om hen in gebreke te stellen.
Permanent Verbannen
pi_159200571
EW salaris is binnen op ING :T
pi_159200735
Los daarvan, wat wil je krijgen voor je rente? 3 cent?

Overigens is het hier ook gestort (ING). :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159200800
Alsof je nog rente krijgt op je betaalrekening :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159201055
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:46 schreef DireStraits7 het volgende:
Los daarvan, wat wil je krijgen voor je rente? 3 cent?

Overigens is het hier ook gestort (ING). :)
Die Gerard maakt even een grapje over gebreke stellen en rente en iedereen er heel serieus op antwoorden enzo.
  maandag 18 januari 2016 @ 14:11:14 #21
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159201165
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die Gerard maakt even een grapje over gebreke stellen en rente en iedereen er heel serieus op antwoorden enzo.
Dit dus :')
Permanent Verbannen
pi_159204163
Nog even over het openmaken van de deur naar de parkeergarage aan de andere kant bij Duwboot, dat gaat dus mooi niet tenzij je slendermanarmen hebt :P
pi_159204598
Foto's willen we van je eerste dag DrSnuggle
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159204718
Waar is 227? :(
pi_159205114
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:53 schreef PizzametKebab het volgende:
Waar is 227? :(
Nucleass messed up
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 januari 2016 @ 17:41:10 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159205797
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:53 schreef PizzametKebab het volgende:
Waar is 227? :(
hier natuurlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159205965
Morgen m'n eerste rit voor AR rijden. Peugeot 308 station van Lievelde naar Groningen. Iemand wel eens een 308 gereden?
pi_159206039
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef br210 het volgende:
Iemand wel eens een 308 gereden?
Deze week bedoel je? :7 Het is de bestverkopende auto geweest van het einde van 2015. Sinds november heb ik er elf nieuwe van mogen afleveren. Denk dat inmiddels de meeste mensen hier wel een (nieuwe) 308SW hebben gereden.
pi_159206098
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef br210 het volgende:
Lievelde
Vorige week nog twee op één dag :P.
Fijne auto, je kan het slechter treffen!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159206156
(Helaas) geen nieuwe, is er eentje uit 2009. Oke, zullen er dus vast en zeker wel meer volgen in de komende tijd.
pi_159206213
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nucleass messed up
Blue monday :'(
  maandag 18 januari 2016 @ 18:13:37 #32
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159206686
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef br210 het volgende:
Morgen m'n eerste rit voor AR rijden. Peugeot 308 station van Lievelde naar Groningen. Iemand wel eens een 308 gereden?
Rijdt wel lekker, heb niet t idee dat t lang mee gaat
Permanent Verbannen
pi_159206991
Morgen Veldhoven - Breukelen per Corsa. 't Is rustig bij AR ofzo :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159207190
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef br210 het volgende:
(Helaas) geen nieuwe, is er eentje uit 2009. Oke, zullen er dus vast en zeker wel meer volgen in de komende tijd.
Die staat hier op de oprit, dus vaak genoeg gereden :+ rijdt mooi, maar de benzine versie draait veel toeren met 130
pi_159207600
Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
pi_159208114
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
:9~

Prima ritje gehad in de Mini vandaag, geen verkeerde auto om te winnen! De mensen waren er super blij mee, leuk om hem dan te mogen afleveren :)
pi_159208964
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die Gerard maakt even een grapje over gebreke stellen en rente en iedereen er heel serieus op antwoorden enzo.
Joh, meen de da? :Z
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159209151
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
_O_

Mag evt per PM, maar wat ga je hier nu mee winnen?

Als ik nu even objectief kijk ga je een hele hoop leuke wagens rijden en interessante mensen leren kennen. Ik weet niet of je al klaar bent met school oid maar ik zou geen jaar uit Nederland weg kunnen als ik voor dezelfde keuze stond..
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159213206
Hè, krijg ik een sms voor wissel regio leeuwarden, bel ik de noodlijn (zoals in de sms staat) hoor ik niks meer terug :+

Wie heeft t ritje gestolen? })
pi_159214280
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:21 schreef Drowzz het volgende:
Hè, krijg ik een sms voor wissel regio leeuwarden, bel ik de noodlijn (zoals in de sms staat) hoor ik niks meer terug :+

Wie heeft t ritje gestolen? })
:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159214323
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
Is er dan ook een kamer/huis voor jou geregeld voor de hele periode? En waarom sturen ze chauffeurs uit Nederland daarheen? Lijkt me wel een hele leuke ervaring.
pi_159214371
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef trolley het volgende:

[..]

:W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, had m best even willen doen :+ Helaas
pi_159214406
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:48 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hmm, had m best even willen doen :+ Helaas
8 uur ophalen. Moet je ook maar zin in hebben :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159214478
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef trolley het volgende:

[..]

8 uur ophalen. Moet je ook maar zin in hebben :')
S'middags weer mooi vroeg thuis haha
pi_159214967
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef trolley het volgende:

[..]

8 uur ophalen. Moet je ook maar zin in hebben :')
Ik fietste vanochtend om 06:30 naar het station om een wagen om 07:30 op te halen.
pi_159215386
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik fietste vanochtend om 06:30 naar het station om een wagen om 07:30 op te halen.
Ik fietste 7:30 naar het station om 20:00 weer terug te komen 😜😝 :p
pi_159215636
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:14 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Ik fietste 7:30 naar het station om 20:00 weer terug te komen 😜😝 :p
Dat zou ik liever hebben, lange dagen maken is fijn.
pi_159216498
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
:D

Vertel eens wat meer. Hoe oud ben je, heb je een opleiding afgerond, doe je een tussenjaar, hoeveel ga je verdienen, waar ga je wonen, hoe ziet je werkrooster eruit, hoe ziet het contract eruit (mag je ontslag nemen met maand opzeg termijn?), moet je 24/7 in pak, zie je er al uit als Jason Statham in Transporter et cetera! Doorstroom mogelijkheden?

Vertellll
pi_159216543
Nou hier klopt er weer geen snars van de loonstrook: 2 keer nachttoeslag niet toegevoegd, 1 keer benzine niet, 74 uur werktijd terwijl het 85,5 uur moet zijn. Nou is gedeelte van die uren wrs bij "reiskostenvergoeding" beland, in combinatie met mijn eigen gereden km's. Maar dat bedrag is dan weer te laag. Überhaupt een raadsel hoe ze aan die 74 uur werktijd komen, heb 43,5 uur gewerkt en 42 uur gereisd. Morgen de administratie maar lastig gaan vallen .

Overigens staan mijn OV-kosten dan weer niet onder "reiskostenvergoeding" maar onder "onkostenvergoeding" |:(
pi_159216752
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zou ik liever hebben, lange dagen maken is fijn.
Helaas was dat niet zo, had in de ochtend college en begin van de middag zelfstudie 🙈
pi_159217164
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zou ik liever hebben, lange dagen maken is fijn.
Klopt liever 12 uur op een dag werken en de dag erna vrij dan twee keer 6 uur in twee dagen.

Morgen tentamen, daarna nog 1. Dan twee weken vrij. Hoop dan veel te kunnen werken en eens een mooie rit te pakken, tot nu toe valt t allemaal maar een beetje tegen (qua voertuig en bestemming) haha.
pi_159217260
re: Dubai als het diezelfde functie nog is

- 6d per week in wisseldiensten 12u / dag
- 960 euro per maand (netto of bruto?!)
- tickets vergoed
- huur en ziektekosten vergoed
- pak/kostuum (één?) van de zaak
- gedeelde kamer met collega's in villa
- 20 vakantiedagen per jaar

(link)

Lijkt mij super vet om in dikke auto's te rijden maar 6 dagen per week, 12 uur per dag werken voor 960 per maand dat is echt drie euro per uur ofzo. Hopelijk krijg je dikke bonussen van die sheiks want hoewel PC'en in premium executive cars vet is, gaat dat natuurlijk ook routine worden na een paar weken. Zeker als je dat 12 uur per dag moet doen! Hoewel ik denk dat je 12 uur beschikbaar moet zijn? Lijkt mij niet dat je constant 12 uur aan het rijden bent? Ook nog stadsverkeer, Dubai is echt een probleemstad wat betreft verkeer. Je kunt die bakken toch niet even in sport mode zetten en aangezien je PC'ed zal je toch een beetje "netjes" moeten rijden.

Het klinkt superleuk maar uitgaande dat je 600 per maand overhoudt (en dat is denk ik ruim), kan je dus 7200 euro sparen in een jaar en dat is denk ik ruim ingeschat. Je kunt ook niet echt andere dingen doen omdat je maar één dag in de week vrij bent, maar je zult toch kleren et cetera nodig hebben.

Toen ik die functie zag dacht ik "dit lijkt mij tof voor een jaar na mijn studie", maar nu ik er zo over nadenk weet ik niet of het écht wat is.

Wat denken jullie? En DrSnuggle wat denk jezelf? Je hebt natuurlijk al besloten, maar ben wel benieuwd wat jouw vooruitzicht is.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:43:12 #53
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159218874
Morgen de dag beginnen met een mercedes sprinter, daarna een VW up en VW golf. Tja..

Wordt wss wel 11 te declareren uurtjes dus ik klaag niet :D
Permanent Verbannen
pi_159220265
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:25 schreef cucked het volgende:
re: Dubai als het diezelfde functie nog is

- 6d per week in wisseldiensten 12u / dag
- 960 euro per maand (netto of bruto?!)
- tickets vergoed
- huur en ziektekosten vergoed
- pak/kostuum (één?) van de zaak
- gedeelde kamer met collega's in villa
- 20 vakantiedagen per jaar

(link)

Lijkt mij super vet om in dikke auto's te rijden maar 6 dagen per week, 12 uur per dag werken voor 960 per maand dat is echt drie euro per uur ofzo. Hopelijk krijg je dikke bonussen van die sheiks want hoewel PC'en in premium executive cars vet is, gaat dat natuurlijk ook routine worden na een paar weken. Zeker als je dat 12 uur per dag moet doen! Hoewel ik denk dat je 12 uur beschikbaar moet zijn? Lijkt mij niet dat je constant 12 uur aan het rijden bent? Ook nog stadsverkeer, Dubai is echt een probleemstad wat betreft verkeer. Je kunt die bakken toch niet even in sport mode zetten en aangezien je PC'ed zal je toch een beetje "netjes" moeten rijden.

Het klinkt superleuk maar uitgaande dat je 600 per maand overhoudt (en dat is denk ik ruim), kan je dus 7200 euro sparen in een jaar en dat is denk ik ruim ingeschat. Je kunt ook niet echt andere dingen doen omdat je maar één dag in de week vrij bent, maar je zult toch kleren et cetera nodig hebben.

Toen ik die functie zag dacht ik "dit lijkt mij tof voor een jaar na mijn studie", maar nu ik er zo over nadenk weet ik niet of het écht wat is.

Wat denken jullie? En DrSnuggle wat denk jezelf? Je hebt natuurlijk al besloten, maar ben wel benieuwd wat jouw vooruitzicht is.
Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.

Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.

Dan nog de vraag: waarom Nederlanders?
Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.

Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.

Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord. :)

Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 08:56:32 #55
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159221123
Bovendien hou ik als loonslaaf nooit geen ¤960 over naast m'n huur en zorgverzekering.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159222486
En vergeet de overige belastingen niet, iets waar je je hier bijna geen zorgen over heoft te maken.
En nogmaals, ik verwacht hier ook niet rijk te worden maar doe dit voor de ervaring en omdat het leuk werk is op een interessante locatie.
pi_159225639
Prima 1e rit gehad in de peug. Nu in de kou 45min wachten op de bus aangezien deze maar 1x p/u rijdt :')
pi_159228342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef br210 het volgende:
Prima 1e rit gehad in de peug. Nu in de kou 45min wachten op de bus aangezien deze maar 1x p/u rijdt :')
Daarom maak ik altijd een globale schatting hoe laat ik op het afleveradres verwacht te zijn, en hoe laat de bus gaat. Als daar 30 minuten verschil in zit, stop ik onderweg ergens 20 minuten bij een tankstation voor een kop koffie c_/ ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159228477
Frisjes in Nederland. Ik ga ook maar naar Dubai denk ik.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159229123
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:48 schreef Amoeba het volgende:
Frisjes in Nederland. Ik ga ook maar naar Dubai denk ik.
Ze hebben hier Jaaaaaaaaags ;)
pi_159229586
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Daarom maak ik altijd een globale schatting hoe laat ik op het afleveradres verwacht te zijn, en hoe laat de bus gaat. Als daar 30 minuten verschil in zit, stop ik onderweg ergens 20 minuten bij een tankstation voor een kop koffie c_/ ;)
Dat idee kreeg ik ook in mijn hoofd, helaas stond ik toen al te wachten in een sneeuwbui. Hopelijk morgen weer een rit, dan maar even wat beter plannen :)
pi_159231371
Topdag morgen.

Om half 7 de bus morgenochtend om om 8 uur een Caddy op te halen in Leeuwarden die naar Weesp moet, daarna nog een Amsterdam - Vianen met een Aygo. :')

Ik heb wel betere dagen gehad ;(


Edit: Leeuwarden - Weesp geannuleerd. Ze hadden ook niks anders, dus nu helemaal geen werk morgen. Dit was ook weer niet de bedoeling -O-

[ Bericht 24% gewijzigd door trolley op 19-01-2016 17:05:58 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159232436
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september :')

33 euro :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159232619
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september

33 euro
JFK laan?
pi_159233003
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september :')

33 euro :'(
Nu pas binnen? Of is AR sloom? :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159233554
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef wbd_schumi het volgende:

[..]

JFK laan?
Nee ergens anders, JFK laan ken ik wel :') Ergens tussen de HTC en de Hurk waar ik niet zo vaak kom.

Maar guilty as charged, ik had die auto toen volgens mijn eigen formulieren. Zuur.

De bon heeft denk ik op de plank liggen stoffen bij Arval of VDU want ik kreeg de mail net pas, en het CJIB zal er niet zo lang over doen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159235431
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen :') Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
pi_159236040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende:
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen :') Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Ben voor morgen al rond 17:00 gemaild. Andere dag was het een keer om 18:00. Denk dat je nu niet meer gemaild gaat worden.
pi_159236102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende:
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen :') Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Meestal rond etenstijd, maar in november-december ben ik ook wel eens gemaild rond 9 uur :+
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:24:34 #70
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159236162
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende:
Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september :')

33 euro :'(
Ga in bezwaar :D
Permanent Verbannen
pi_159236426
Hier het beeldmateriaal van DrSnuggles eerste werkdag? :P http://www.dumpert.nl/med(...)orghini_on_fire.html
pi_159237433
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende:
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen :') Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Met drukte komt 8-9 uur nog wel eens voor, maar vandaag niet denk ik (ook niks gehoord).
Je kunt je beschikbaarheid trouwens op elk moment weer uitzetten ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159237435
Morgen eindelijk weer eens wat kilometers maken zonder daarna weer ruim twee uur naar huis te moeten vanuit OV. Het heeft z'n charme en sommige mensen zullen vast zeggen "lekker uren maken", maar als je voor de zoveelste keer op de buurtbus in Waalwijk staat te wachten, wil ik wel een keertje 'gewoon' naar huis.

Oh ja, morgen ophalen in Houten en brengen naar Em Es Tee Er Zachte Gee (da's Mastrig) en dan vanuit diezelfde metropool elders een rit terug naar Almere. Geen droomauto's (Cliootje en Golfje), maar wel lekkere ritten. Bovendien hoef ik pas om 10 uur in Houten te zijn. :)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159247192
10 uur ophalen, wat een droom. Ik moet zo een i3 ophalen om 8.00, en voor 11.00 in Groningen hebben staan. Ik hoop dus maar dat er een range extender op zit, anders wordt dat onderweg opladen. Daarna vanuit Grunn door naar Tiel per fiesta en dan 3 uur OV'en naar huis.
pi_159248910
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 04:46 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.

Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.

Dan nog de vraag: waarom Nederlanders?
Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.

Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.

Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord. :)

Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
Gaaf dat je gegaan bent! Succes. Ben benieuwd naar de foto's.
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:20:10 #76
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159251299
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 04:46 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.

Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.

Dan nog de vraag: waarom Nederlanders?
Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.

Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.

Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord. :)

Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
Mooi man! Lijkt me een erg interessante functie. Sowieso al super tof dat je in allerlei exclusieve auto's mag rijden (ooit een keer Bentley Continental GT gereden, man man man ik zou er bijna een moord voor doen om nog een ritje erin te maken), maar een jaar in een totaal ander deel van de wereld wonen lijkt me ook heel leerzaam. Succes ermee en kom maar op met het beeldmateriaal!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159256248
Heel tof trouwens DrSnuggle _O_ houd ons op de hoogte!
Als ik er een jaar tussenuit kon had ik ook een kans gewaagd :P

Vanmiddag nog gebeld voor een spoedje Grunn - Utrecht per Sprinter. Prima, straks studerend geld verdienen :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159256414
Pff moest om 17:00 afleveren dus zat om 15:00 rustig nabij de afleverlocatie te lunchen, krijg ik een telefoontje van een ietwat geërgerde planster dat ik had moeten bellen om door te geven dat ik al aanwezig was.

Ik bel voor elke poep en een scheet om dingen door te geven of overleggen, maar als er staat "OM 17:00 afleveren" en daar achter expliciet "niet eerder ivm <X>", dan ga ik toch niet bellen :{

Vooral omdat er bij stond dat ik niet eerder mocht afleveren, was ook de eerste keer in bijna twee jaar :')
pi_159256448
Ik zou een intercity pakken als ik jou was.

Okay, okay, ik weet het, die was verschrikkelijk. Ik heb al mijn bussen vandaag gemist, dus zit nu al bijna een half uur in een bushokje in Tiel. Naar planning pas na 6 uur thuis. Wel 10 uur schrijven dus, maar ik wil vooral gewoon naar huis nu :')

Edit: kut kut kut. De bus had 5 minuten vertraging dus ik ging m'n aansluiting op de trein missen. Ik sprint het station op in een poging hem nog te halen, zie ik de conducteur een trein tegen houden om de busgangers aan te laten sluiten. Dus ik spring er in, en op het moment dat hij weg rijdt zie ik dat ik in de verkeerde trein zit. Die die ik had moeten halen was al weg kennelijk. Dus ik reis nu over Utrecht en ben om 7 uur thuis :'(

[ Bericht 40% gewijzigd door SytseH op 20-01-2016 15:53:08 ]
pi_159260267
Nog een Audi A6 Allroad Quattro naar Deurne moeten brengen, wederom de 313pk versie ;) . Even langs huis gereden en m'n moeder in de Jaaaaagggg geduwt en even naar het afleveradres gereden. CP wilde me nog naar het station brengen maar mijn Jagtaxi stond al klaar. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159267943
Is het rustig bij AR? Alweer geen werk voor morgen :(
pi_159269985
Ik ben toch maar een administratieoverzicht aan het aanleggen voor mijn gewerkte uren omdat ik zo vaak lees dat het bij jullie fout gaat. Nu is dat dus kennelijk ook bij gebeurd... Ik heb 3 uur te veel uitbetaald gekregen van EW in december. Hoe kan dat? Bij jullie ook gebeurd?
pi_159270110
Ah je zal vast mijn uren hebben gekregen, stort je het geld ff op mijn rekening? :P

Het kan zijn dat ze het positief hebben afgerond. Ik weet niet hoe vaak je hebt gewerkt en hoeveel uur per keer. Je krijgt ook nog je vergoeding voor oa bellen, postzegels etc.
pi_159270146
Nee, dit is voor de vergoedingen. Volgens mijn eigen administratie (afgerond op kwartieren, klopt alle andere maanden wel) heb ik 49 en een kwart uur gewerkt, volgens mijn loonstrook 52 en een kwart. 3 uur is ook zoiets wat niet door een afrondingsverschil kan komen, maar ook niet door een extra werkdag.
pi_159270811
Hoi!

Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek bij CarClass, wat valt onder Mobiliteitsdiensten. Ik ga op voor de functie privéchauffeur.

Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bedrijven of via via iets gehoord? Ik kan er namelijk niet veel over vinden op Google.

Worden bij jullie de uren die jullie met de OV maken ook betaald? of lees ik dat nou verkeerd? Lijkt me makkelijk uren maken dan?

Alvast bedankt!

ewd
pi_159270955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef EWDzz het volgende:
Hoi!

Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek bij CarClass, wat valt onder Mobiliteitsdiensten. Ik ga op voor de functie privéchauffeur.

Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bedrijven of via via iets gehoord? Ik kan er namelijk niet veel over vinden op Google.

Worden bij jullie de uren die jullie met de OV maken ook betaald? of lees ik dat nou verkeerd? Lijkt me makkelijk uren maken dan?

Alvast bedankt!

ewd
Nog nooit van gehoord :+ en yup, wij als hikers krijgen ov uren betaald
pi_159271150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 23:39 schreef EWDzz het volgende:
Hoi!

Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek bij CarClass, wat valt onder Mobiliteitsdiensten. Ik ga op voor de functie privéchauffeur.

Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bedrijven of via via iets gehoord? Ik kan er namelijk niet veel over vinden op Google.

Worden bij jullie de uren die jullie met de OV maken ook betaald? of lees ik dat nou verkeerd? Lijkt me makkelijk uren maken dan?

Alvast bedankt!

ewd
Hey ewd,

Ik werk naast mijn functie als hiker bij Easy Way ook als privéchaufffeur bij Mobiliteitsdiensten. Ik had mijn sollicitatiegesprek in oktober in Utrecht. De rijtest stelt niet zo veel voor (15 minuten, Seat Ibiza). Verder ben je al zo goed als aangenomen als je wordt uitgenodigd, zolang je je niet als een dwaas gedraagt.

Je krijgt bij MD al je OV-uren vergoed, min het eerste en laatste half uur tot je huis. Stel je bent maar een kwartier onderweg naar je klant, dan krijg je dus niks vergoed, stel je bent drie kwartier onderweg, krijg je een kwartier, enzovoort.

Het is inderdaad makkelijk uren maken, maar daar is het loon ook naar. Ik krijg als 21-jarige 6,79 per uur. Ik heb wel eens werkdagen gehad waar ik 7 uur wachttijd op een klant had. Dan is het inderdaad gewoon lekker doorverdienen, eten op kosten van de zaak en een beetje betaald studeren.
pi_159273559
Vandaag om 7.30 de deur uit, een uur reizen, een Upje van Uden naar Veghel brengen (10 minuten), 7 uur wachten en het Upje weer terug naar Uden brengen. Ga maar gewoon ergens in Veghel studeren. Die 7 uur moet ik straks gewoon invoeren als pauze toch? Bah, ik ben echt geen ochtendmens.
pi_159273771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 07:45 schreef Evalyne het volgende:
Vandaag om 7.30 de deur uit, een uur reizen, een Upje van Uden naar Veghel brengen (10 minuten), 7 uur wachten en het Upje weer terug naar Uden brengen. Ga maar gewoon ergens in Veghel studeren. Die 7 uur moet ik straks gewoon invoeren als pauze toch? Bah, ik ben echt geen ochtendmens.
Als pauze? Jij bent gek? Zij willen toch dat jij wacht en dat ding weer terug brengt?
pi_159274483
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Als pauze? Jij bent gek? Zij willen toch dat jij wacht en dat ding weer terug brengt?
Moet ik die 7 uur gewoon 'doordeclareren' dan? Technisch gezien zou ik ook iets anders kunnen gaan doen, of terug naar huis. Als ik het betaald krijg is het top natuurlijk, maar ik dacht dat dit gewoon pauze was. Het is officieel geen wisselrit namelijk.
pi_159274716
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:25 schreef Evalyne het volgende:

[..]

Moet ik die 7 uur gewoon 'doordeclareren' dan? Technisch gezien zou ik ook iets anders kunnen gaan doen, of terug naar huis. Als ik het betaald krijg is het top natuurlijk, maar ik dacht dat dit gewoon pauze was. Het is officieel geen wisselrit namelijk.
Uh, bij ew kan je sws geen pauze doen toch? Wat zeggen anderen hier van?
  donderdag 21 januari 2016 @ 09:59:07 #92
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159274885
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Als pauze? Jij bent gek? Zij willen toch dat jij wacht en dat ding weer terug brengt?
Jaaa daag. Gewoon declareren, mag het niet? Dan hoor je dat wel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159275509
Was gezellig in Leeuwarden vanochtend, met nog vier andere hikers om 8 uur auto's ophalen :z
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159275741
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:32 schreef trolley het volgende:
Was gezellig in Leeuwarden vanochtend, met nog vier andere hikers om 8 uur auto's ophalen :z
Bij het energiebedrijf hehe ofniet?:+
pi_159278455
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:43 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Bij het energiebedrijf hehe ofniet?:+
Ja.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159283387
Meer mensen die vandaag door EW gebeld zijn en dat ze niet anoniem belden? Ik ben twee keer gebeld vandaag, en twee keer gewoon met nummerherkenning. Als dit zo blijft voortaan ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159284043
Ik werd vanmiddag ook gebeld met nummer herkenning, hopelijk blijft dat gewoon zo. Vandaag wel weer drama met de trein. Nu onderweg van eindhoven naar den Bosch per bus.
pi_159284248
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef trolley het volgende:
Meer mensen die vandaag door EW gebeld zijn en dat ze niet anoniem belden? Ik ben twee keer gebeld vandaag, en twee keer gewoon met nummerherkenning. Als dit zo blijft voortaan ^O^
Vanochtend om 9 uur nog als privé-nummer. Waarom doen ze dat eigenlijk?
pi_159284315
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef trolley het volgende:
Meer mensen die vandaag door EW gebeld zijn en dat ze niet anoniem belden? Ik ben twee keer gebeld vandaag, en twee keer gewoon met nummerherkenning. Als dit zo blijft voortaan ^O^
Laatst met één van de telefonisten over gesproken, die zei inderdaad al dat ze af gingen stappen van het privé-nummer. Blijkbaar hebben ze dat nu gedaan :)
pi_159284489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:45 schreef wbd_schumi het volgende:

[..]

Laatst met één van de telefonisten over gesproken, die zei inderdaad al dat ze af gingen stappen van het privé-nummer. Blijkbaar hebben ze dat nu gedaan :)
Dat werd wel tijd ook.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159284883
Nou, vorige week al een ritje van Oss naar Nijmegen ( pas na 16u) beleefd geweigerd, kreeg ik net een mailtje voor Oss-Oss, 2 km en ook pas na 16 uur |:(

Ik wil graag nog een dag werken voordat ik over 2 weken voor 5 maanden naar Polen vertrek, maar dit is echt te moeite niet waard :P
pi_159302534
Wat een dag vandaag zeg :')

Het begon vanochtend vroeg meteen al, met een bus die opgeheven was die ik uiteraard moest hebben. Daardoor uiteindelijk een half uur te laat in Wieuwerd aangekomen, auto gecontroleerd en richting Heerjansdam vertrokken. Ben ik net de A27 richting Utrecht opgedraaid bij Almere, begint het storingslampje te branden. :X

Bij het eerste tankstation gestopt, LM gebeld (via EW is omslachtig, en ik kom vrij vaak in Wieuwerd). Die waren uiteraard niet blij, maar wilden een auto die net een nieuwe motor heeft gekregen niet meteen met een storing afleveren, zoals ik al had verwacht. Dus in overleg met hen, en na EW hiervan op de hoogte te hebben gebracht zit ik nu bij de servicecentre van de grote A in Almere koffie te drinken te wachten totdat ze die auto hebben uitgelezen :') :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159303436
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:04 schreef trolley het volgende:
Wat een dag vandaag zeg :')

Het begon vanochtend vroeg meteen al, met een bus die opgeheven was die ik uiteraard moest hebben. Daardoor uiteindelijk een half uur te laat in Wieuwerd aangekomen, auto gecontroleerd en richting Heerjansdam vertrokken. Ben ik net de A27 richting Utrecht opgedraaid bij Almere, begint het storingslampje te branden. :X

Bij het eerste tankstation gestopt, LM gebeld (via EW is omslachtig, en ik kom vrij vaak in Wieuwerd). Die waren uiteraard niet blij, maar wilden een auto die net een nieuwe motor heeft gekregen niet meteen met een storing afleveren, zoals ik al had verwacht. Dus in overleg met hen, en na EW hiervan op de hoogte te hebben gebracht zit ik nu bij de servicecentre van de grote A in Almere koffie te drinken te wachten totdat ze die auto hebben uitgelezen :') :P
LM & wieuwerd, die woorden gaan niet samen haha :+ hoe is t afgelopen?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 12:59:31 #104
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159303499
Nou even een Trafic naar Westpoort gebracht, naar dat bedrijf achteraan op de Ruijgoordweg. 20 minuten in de stervende kou naar de bushalte lopen :N Wel weer genoeg gehiked voor vandaag, geeneens zin om te bellen voor een vervolgrit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159305492
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

LM & wieuwerd, die woorden gaan niet samen haha :+ hoe is t afgelopen?
Uitgelezen in Almere, bleek inderdaad iets met de versnellingsbak te zijn. A vond het niet verstandig om de auto terug te rijden naar Wieuwerd, in Wieuwerd vonden ze dat wel (als in, ze wilden het liefst zo snel en efficiënt mogelijk de auto weer bij hun hebben staan :P) dus in overleg met hun de auto teruggebracht :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159307235
Ik heb inmiddels een two-tone lak op m'n auto :P

pi_159325911
Sarasi en andere Groningers met een motorrijbewijs, waar hebben jullie gelest en hoe beviel dat? Van Sarasi weet ik dat ze bij twee verschillende scholen heeft gelest, waarom was je ook al weer geswitcht? :) mag ook in DM overigens als je hier niet de namen wil vermelden :P
Zit een beetje een inschatting te maken van welke rijschool, wanneer, wat moet het kosten, enzovoort. Heb geen brommer gereden en met de auto had ik wel aardig wat lessen nodig, maar met een intake wordt m'n benodigde aantal lessen hopelijk wat meer helder :)

Edit: en waarom ik dit hier vraag en niet in het motorrijders- of les-topic vraag, dit is wat toegankelijker op dit moment, in die topics ken ik alleen Moebsje en Sarasi :P
pi_159326208
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:26 schreef underground1009 het volgende:
Sarasi en andere Groningers met een motorrijbewijs, waar hebben jullie gelest en hoe beviel dat? Van Sarasi weet ik dat ze bij twee verschillende scholen heeft gelest, waarom was je ook al weer geswitcht? :) mag ook in DM overigens als je hier niet de namen wil vermelden :P
Zit een beetje een inschatting te maken van welke rijschool, wanneer, wat moet het kosten, enzovoort. Heb geen brommer gereden en met de auto had ik wel aardig wat lessen nodig, maar met een intake wordt m'n benodigde aantal lessen hopelijk wat meer helder :)

Edit: en waarom ik dit hier vraag en niet in het motorrijders- of les-topic vraag, dit is wat toegankelijker op dit moment, in die topics ken ik alleen Moebsje en Sarasi :P
Kan je wel even vertellen wat ik in Eindhoven heb gedaan. W.b. rijschool zat ik wel goed, meestal één op één lessen en als je wat meer ervaring hebt is het mogelijk dat je met twee lest. (Ik zit nu bij dezelfde studentenvereniging als iemand met wie ik ooit heb gelest _O- )

Maargoed, ik zou in het begin (zeker AVB) zorgen dat je ofwel héél goed om kunt gaan met stress (want het is niet makkelijk) en zorgen dat je dan ermee om kunt gaan dat alle aanwezigen je fouten zien. Het is ook vooral iets dat je je niet gek moet laten maken als het niet lukt.

AVD les is heerlijk en gewoon een duur uurtje genieten. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159326453
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:26 schreef underground1009 het volgende:
Sarasi en andere Groningers met een motorrijbewijs, waar hebben jullie gelest en hoe beviel dat? Van Sarasi weet ik dat ze bij twee verschillende scholen heeft gelest, waarom was je ook al weer geswitcht? :) mag ook in DM overigens als je hier niet de namen wil vermelden :P
Zit een beetje een inschatting te maken van welke rijschool, wanneer, wat moet het kosten, enzovoort. Heb geen brommer gereden en met de auto had ik wel aardig wat lessen nodig, maar met een intake wordt m'n benodigde aantal lessen hopelijk wat meer helder :)

Edit: en waarom ik dit hier vraag en niet in het motorrijders- of les-topic vraag, dit is wat toegankelijker op dit moment, in die topics ken ik alleen Moebsje en Sarasi :P
Geswitcht van Oosterveld naar 1-2Ride idd. Oosterveld doet alles individueel, wat super chill is, maar het tempo ligt wel laag en die hebben geen eigen oefenterrein voor AVB. Dat doe je dus gewoon in een rustige straat of op een al dan niet leeg parkeerterrein. Afrijden AVB in Assen, AVD in Groningen. 1-2Ride heeft een eigen AVB terrein in Winschoten waar je dan ook direct examen kan doen, dus je kijkpunten blijven hetzelfde. Daar les je met AVB in groepjes van vier en met AVD per tweetal. De ene instructeur (Marcel) is een echte Groninger, heel direct en een beetje ruwe bolster zonder blanke pit, maar het tempo ligt hoog en hij weet absoluut waar hij het over heeft. Kan ook goed inschatten wat je individuele pijnpunten zijn en heeft een idioot hoog slagingspercentage. Koopt veel examens in en je kunt dus op vrij korte termijn altijd wel examen doen. Afrijden voor AVD kan ik Groningen en Winschoten, net wat je wil. Andere instructeur heb ik niet gehad. Ik raad 1-2Ride wel aan eigenlijk. :Y

En wat Moebs zegt herken ik echt niet. Ja AVB kan frustrerend zijn maar dat kunnen alle dingen zijn die je nieuw moet leren. En in het groepje werd altijd in de gaten gehouden dat je of allemaal ging oefenen voor het examen (al paar lessen gehad) of allemaal voor het eerst iets ging doen. Dus meestal klootte je met z'n allen wat aan. Ik heb me nooit voor lul gestaan gevoeld iig.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159326767
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geswitcht van Oosterveld naar 1-2Ride idd. Oosterveld doet alles individueel, wat super chill is, maar het tempo ligt wel laag en die hebben geen eigen oefenterrein voor AVB. Dat doe je dus gewoon in een rustige straat of op een al dan niet leeg parkeerterrein. Afrijden AVB in Assen, AVD in Groningen. 1-2Ride heeft een eigen AVB terrein in Winschoten waar je dan ook direct examen kan doen, dus je kijkpunten blijven hetzelfde. Daar les je met AVB in groepjes van vier en met AVD per tweetal. De ene instructeur (Marcel) is een echte Groninger, heel direct en een beetje ruwe bolster zonder blanke pit, maar het tempo ligt hoog en hij weet absoluut waar hij het over heeft. Kan ook goed inschatten wat je individuele pijnpunten zijn en heeft een idioot hoog slagingspercentage. Koopt veel examens in en je kunt dus op vrij korte termijn altijd wel examen doen. Afrijden voor AVD kan ik Groningen en Winschoten, net wat je wil. Andere instructeur heb ik niet gehad. Ik raad 1-2Ride wel aan eigenlijk. :Y

En wat Moebs zegt herken ik echt niet. Ja AVB kan frustrerend zijn maar dat kunnen alle dingen zijn die je nieuw moet leren. En in het groepje werd altijd in de gaten gehouden dat je of allemaal ging oefenen voor het examen (al paar lessen gehad) of allemaal voor het eerst iets ging doen. Dus meestal klootte je met z'n allen wat aan. Ik heb me nooit voor lul gestaan gevoeld iig.
Nou bij mij was het wel zo dat ik met een AVD'er de weg op ging die wel (ironisch haha) ver onder mijn niveau zat. Bij AVB leste ik meestal individueel en zoveel kan ik me daarvan niet meer herinneren behalve dat ik tegen mezelf aan het vechten was.

Ieder z'n ding gok ik zo, ik had in ieder geval geen moeite met het niet hebben van een eigen AVB terrein. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:25:23 #111
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159326806
Gisteren dus voor de tweede week op rij geen werk gehad, what the f*ck AR?
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159330398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:25 schreef McAwesome het volgende:
Gisteren dus voor de tweede week op rij geen werk gehad, what the f*ck AR?
Tien dagen beschikbaar? :+
pi_159331818
Heerlijke werkdag vandaag. Moest de klant om kwart over 2 thuis ophalen. Het bleek een oude baas (90+) te zijn die ging borrelen in Amsterdam met oude studievrienden. Goeie gesprekken gehad op weg naar Amsterdam terwijl hij z'n onvrede uitte over bijna elke andere weggebruiker. Kijk nu al uit naar de terugreis zometeen :)
pi_159334363
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:30 schreef SytseH het volgende:
Heerlijke werkdag vandaag. Moest de klant om kwart over 2 thuis ophalen. Het bleek een oude baas (90+) te zijn die ging borrelen in Amsterdam met oude studievrienden. Goeie gesprekken gehad op weg naar Amsterdam terwijl hij z'n onvrede uitte over bijna elke andere weggebruiker. Kijk nu al uit naar de terugreis zometeen :)
Mooi autootje?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:40:17 #115
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159337795
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Tien dagen beschikbaar? :+
Nee, alleen op de vrijdag, maar toch... Normaal altijd wel gewoon werk. Achja, het zal er vast mee te maken hebben dat het nu rustig is op de leasemarkt. Bijtellingsstorm voorbij.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159342286
Nou ik mag me nu ook studentchauffeur noemen! Ik had wel geluk, pas na het contract tekenen kwamen ze erachter dat ik pas over twee maanden mijn rijbewijs een jaar lang heb. Dat was blijkbaar een eis, dus nu ben ik wel aangenomen maar mag officieel nog geen privéchauffeur ritten rijden tot maart, maar ik moest wel gewoon mijn beschikbaarheid gaan opgeven. (misschien zien ze het door de vingers?)
pi_159349045
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 18:57 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mooi autootje?
Vollederen bekleding, turbo, 7-traps double clutch automaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit was zo'n dag die tof was vanwege de klant, niet vanwege de auto.
pi_159366587
Morgen voor het eerst naar de nieuwe locatie aan de Maltaweg, 20 min lopen naar de bus :P

Rijdt er nog een pendelbusje?
pi_159366777
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:17 schreef Tremonilas het volgende:
Morgen voor het eerst naar de nieuwe locatie aan de Maltaweg, 20 min lopen naar de bus :P

Rijdt er nog een pendelbusje?
Nieuwe? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 24 januari 2016 @ 22:53:39 #120
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_159369250
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:17 schreef Tremonilas het volgende:
Morgen voor het eerst naar de nieuwe locatie aan de Maltaweg, 20 min lopen naar de bus :P

Rijdt er nog een pendelbusje?
Geen pendelbus maar ongetwijfeld 1 of meerdere hikers waarmee je tot aan de bushalte kan praten over:
- tofste auto gereden
- kutste auto gereden
- je ritten van die dag
- een vervelende klant
- die gast die die rolls royce kreeg als rit
pi_159370265
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:53 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Geen pendelbus maar ongetwijfeld 1 of meerdere hikers waarmee je tot aan de bushalte kan praten over:
- tofste auto gereden
- kutste auto gereden
- je ritten van die dag
- een vervelende klant
- die gast die die rolls royce kreeg als rit
- welke opleiding doe je
  zondag 24 januari 2016 @ 23:29:27 #122
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159370287
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:28 schreef Drowzz het volgende:

[..]

- welke opleiding doe je
- welke bak rijd je zelf
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159370315
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

- welke bak rijd je zelf
- ben jij Gerald geit van FOK!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 24 januari 2016 @ 23:38:28 #124
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_159370583
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:30 schreef yosander het volgende:

[..]

- ben jij Gerald geit van FOK!
- zou echt nog eens een buitenlandrit willen
pi_159370679
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

- zou echt nog eens een buitenlandrit willen
Die kan ik afstrepen :+ was dan wel België, maar ach
  zondag 24 januari 2016 @ 23:51:30 #126
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159370999
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:41 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Die kan ik afstrepen :+ was dan wel België, maar ach
Goede herinneringen aan met een biobox truck van Boels door de Belgische binnenwegen te trekken naar omgeving Leuven. Erps-Kwerps om precies te zijn. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159374108
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:22 schreef yosander het volgende:

[..]

Nieuwe? :P
Niet dan? Heb al een tijdje niet voor die lm gereden, maar dacht wel iets te herinneren over maltaweg en pendelbusjes.

Helaas..
pi_159378007
Das pech, auto weg

Oja, confirmed: ew belt niet meer anoniem

[ Bericht 59% gewijzigd door Drowzz op 25-01-2016 12:52:30 ]
pi_159385673
quote:
13s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
Pff moest om 17:00 afleveren dus zat om 15:00 rustig nabij de afleverlocatie te lunchen, krijg ik een telefoontje van een ietwat geërgerde planster dat ik had moeten bellen om door te geven dat ik al aanwezig was.

Ik bel voor elke poep en een scheet om dingen door te geven of overleggen, maar als er staat "OM 17:00 afleveren" en daar achter expliciet "niet eerder ivm <X>", dan ga ik toch niet bellen :{

Vooral omdat er bij stond dat ik niet eerder mocht afleveren, was ook de eerste keer in bijna twee jaar :')
Misschien een rare vraag, maar hoe wist die planster dat jij daar zat te lunchen?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159385703
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:42 schreef Tremonilas het volgende:

[..]

Niet dan? Heb al een tijdje niet voor die lm gereden, maar dacht wel iets te herinneren over maltaweg en pendelbusjes.

Helaas..
Die was er inderdaad, maar dat pendelbusje is gestopt.
Ik kon laatst op een vrijdag nog in dat pendelbusje en die maandag daarop kon ik in de kou gaan lopen. Nou, dat was wel een onaangename verrassing. :(
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159385863
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar hoe wist die planster dat jij daar zat te lunchen?
Klant had aangegeven dat ie om 17:00 zijn auto wilde hebben en niet eerder, maar veranderde van gedachten en wilde hem eerder. Dus hij contact met LM en de LM contact met EW, waardoor zij wist dat ik rond 13:00 die auto opgehaald had en zodoende twee uur later wel op locatie zou moeten zijn.
  maandag 25 januari 2016 @ 18:54:45 #132
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159388462
Wederom niet gebeld voor werk, hopen op een spoedje dan maar....
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:11:11 #133
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159403172
Spoedje Veghel - Amsterdam gekregen per hoogwerker. Gisteren een gemist telefoontje. :'(

Maar niet getreurd, spoedje geannuleerd dus nu per Clio vanuit Weert naar Leeuwarden. :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Amoeba op 26-01-2016 12:09:28 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159408170
Vanochtend bij de tandarts gelukkig nog gebeld voor een spoedje hengelo-nijkerk.

Morgen "hiken" bij verhuur in hengelo. Lijkt me locatiewerk, auto's wassen e.d.? Of bedoelen ze een aantal verhuur auto's ophalen/wegbrengen vanuit daar?
pi_159408184


[ Bericht 100% gewijzigd door br210 op 26-01-2016 14:50:25 ]
pi_159408685
Kan beide, ik heb wel eens bij de vogel in grunn locatiewerk gedaan, is zowel huurauto's wegbrengen en ophalen als schoonmaken en door de wasstraat halen :)
pi_159408906
Zie nu dat het adres op een tankstation/wasstraat staat. Desbetreffende verhuurbedrijf heeft geen vestiging in hengelo vgm. Beetje vreemd, komt dit vaker voor?
pi_159409994
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:19 schreef br210 het volgende:
Zie nu dat het adres op een tankstation/wasstraat staat. Desbetreffende verhuurbedrijf heeft geen vestiging in hengelo vgm. Beetje vreemd, komt dit vaker voor?
Heb wel eens tien minuten zitten zoeken naar een verhuurbedrijf omdat het ook in een tankstation/wasstraat was gevestigd (met een hele kleine balie binnen, verder was het niet aangegeven). Misschien is het verhuurbedrijf nog onder de oude naam bekend?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:13:26 #139
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159410443
Vandaag nog ritje gehad naar Nijkerk, 508 Hybrid4. Leuke gimmick dat je op het schermpje tussen de tellers kunt zien hoe de auto wordt aangedreven, maar ik reed 90% van de tijd gewoon op de motor. Franse automaten zijn nog steeds ruk, maar verder komt de auto in de sportstand wel lekker van z'n plek. In Nijkerk de PendelPanda weer gepakt (godzijdank). Kort dagje, maar werk is werk!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159411326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:13 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag nog ritje gehad naar Nijkerk, 508 Hybrid4. Leuke gimmick dat je op het schermpje tussen de tellers kunt zien hoe de auto wordt aangedreven, maar ik reed 90% van de tijd gewoon op de motor. Franse automaten zijn nog steeds ruk, maar verder komt de auto in de sportstand wel lekker van z'n plek. In Nijkerk de PendelPanda weer gepakt (godzijdank). Kort dagje, maar werk is werk!
Vandaag voor het eerst in Nijkerk geweest. Die pendelpanda is echt ideaal ja. Had nog een gesprek met een 65+ AR'er. Hij werkt ook voor Fleetport en combineert dat met AR. De beste man vertelde me ook dat het daar steeds drukker wordt en ze nog studenten met gratis ov zoeken.
pi_159411388
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:57 schreef yosander het volgende:

[..]

Heb wel eens tien minuten zitten zoeken naar een verhuurbedrijf omdat het ook in een tankstation/wasstraat was gevestigd (met een hele kleine balie binnen, verder was het niet aangegeven). Misschien is het verhuurbedrijf nog onder de oude naam bekend?
Reed er vandaag toevallig met de bus langs :9 Zag al een klein hokje van het verhuurbedrijf zitten, komt dus wel goed morgen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:57:22 #142
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159411649
CP op ophaaladres vroeg of ik niet 2 auto's mee kon nemen. _O-

Die Clio's zijn wel verrekte zuinig hoor. Op een kwart tank naar Leeuwarden gereden vanuit Weert (275km) en gezien de tijdsduur (2,5 uur) had dat nog wel zuiniger gekund. Alleen jammer dat het > 100 km/u allemaal niet meer wil accelereren.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159414890
Trolley morgen ook Leeuwarden-weesp?
pi_159416680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef Drowzz het volgende:
Trolley morgen ook Leeuwarden-weesp?
Ik heb mezelf een vrije dag gegund, niet beschikbaar :P Donderdag en vrijdag weer wat uurtjes pakken hopelijk.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159416938
Tentamens voorbij. Wordt alleen niet beloond met werk voor morgen ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159417170
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik heb mezelf een vrije dag gegund, niet beschikbaar :P Donderdag en vrijdag weer wat uurtjes pakken hopelijk.
T is rustig, gisteren spoedje gepakt, kom ik daar is de auto er niet, weer naar huis :+ en vandaag helemaal niks gehoord
pi_159417841
Ook geen werk hier...
pi_159418345
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

T is rustig, gisteren spoedje gepakt, kom ik daar is de auto er niet, weer naar huis :+ en vandaag helemaal niks gehoord
Mij hoor je vanaf eind november niet klagen over de hoeveelheid werk :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159420242
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef trolley het volgende:

[..]

Mij hoor je vanaf eind november niet klagen over de hoeveelheid werk :7
Is 't in joure druk zeker :+ maar ben jij niet bijna klaar met je studie nu dan?
pi_159420521
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Is 't in joure druk zeker :+ maar ben jij niet bijna klaar met je studie nu dan?
Ik begin in april met afstuderen ja, dus nog een paar maanden geduld :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159430824
Moi, kom je Leeuwarden bij 't energiebedrijf, dubbel ingepland met een andere hiker :+ nu ov'en naar hoorn
pi_159432012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:27 schreef Drowzz het volgende:
Moi, kom je Leeuwarden bij 't energiebedrijf, dubbel ingepland met een andere hiker :+ nu ov'en naar hoorn
Kon je niet meerijden naar Weesp en daar met het OV verder?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159432577
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Kon je niet meerijden naar Weesp en daar met het OV verder?
Ja had gekund, maar dit is sneller :+

Edit: wordt nog leuker, staat in Purmerend ipv Hoorn

[ Bericht 4% gewijzigd door Drowzz op 27-01-2016 12:58:22 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:07:49 #154
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159440701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:45 schreef br210 het volgende:

[..]

Vandaag voor het eerst in Nijkerk geweest. Die pendelpanda is echt ideaal ja. Had nog een gesprek met een 65+ AR'er. Hij werkt ook voor Fleetport en combineert dat met AR. De beste man vertelde me ook dat het daar steeds drukker wordt en ze nog studenten met gratis ov zoeken.
Misschien een ideetje voor de zomer dan :) Nu ben ik toch maar 1 dag in de week vrij voor werk...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159441052
Werk voor morgen én overmorgen is al een paar uurtjes binnen hier. In verband met de maandwissel plannen ze voor zo ver mogelijk vooruit, bij EW in ieder geval.
pi_159443091
Morgen één ritje gekregen. Om 14:15 uur een Clio ophalen bij AZ, en die naar Groningen rijden :D (Nee, niet naar FC Groningen :P)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159444338
Helemaal niks hier
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159449816
Vandaag van 8 tot 16:30 gehiket voor een verhuurbedrijf. Vanaf nu elke woensdag daar als hiker aan de slag omdat hun vaste parttime hiker woensdags vrij is *O* Mits ik dan woensdag vrij heb van school , maar waarschijnlijk wel.
pi_159450869
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:00 schreef br210 het volgende:
Vandaag van 8 tot 16:30 gehiket voor een verhuurbedrijf. Vanaf nu elke woensdag daar als hiker aan de slag omdat hun vaste parttime hiker woensdags vrij is *O* Mits ik dan woensdag vrij heb van school , maar waarschijnlijk wel.
Welke zaak?
pi_159450977
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:31 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Welke zaak?
Goede zaak
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159451441
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Goede zaak
Goed te doen dan
pi_159452655
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:31 schreef trolley het volgende:
Morgen één ritje gekregen. Om 14:15 uur een Clio ophalen bij AZ, en die naar Groningen rijden :D (Nee, niet naar FC Groningen :P)
Ik ook :+

De 11:20 uit Leeuwarden?

En heb je even pm gedaan
pi_159455642
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik ook :+

De 11:20 uit Leeuwarden?

En heb je even pm gedaan
11:50 vanuit Bolsward.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159457529
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 00:08 schreef trolley het volgende:

[..]

11:50 vanuit Bolsward.
12:03 kop afsluitdijk.

Als je wil contacten, moet je zeggen hoe ik je kan vinden :+ :+

[ Bericht 21% gewijzigd door Drowzz op 28-01-2016 07:10:04 ]
pi_159458590
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 05:57 schreef Drowzz het volgende:

[..]

12:03 kop afsluitdijk.

Als je wil contacten, moet je zeggen hoe ik je kan vinden :+ :+
Zie pm ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159461350
Hoi, morgen is het maar 21 graden, toch maar een vest aantrekken. :'(
pi_159461937
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Hoi, morgen is het maar 21 graden, toch maar een vest aantrekken. :'(
Van de week was het hier 15 graden en toen liep d'r alweer een malloot met korte broek over straat :').

Ritten voor morgen al binnen. Drukke dag: Groningen - Amersfoort, Amersfoort - Haarlem en Haarlem - Groningen. Waaronder de nieuwe Superb. Ben daar wel benieuwd naar :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159461982
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:49 schreef yosander het volgende:

[..]

Van de week was het hier 15 graden en toen liep d'r alweer een malloot met korte broek over straat :').

Ritten voor morgen al binnen. Drukke dag: Groningen - Amersfoort, Amersfoort - Haarlem en Haarlem - Groningen. Waaronder de nieuwe Superb. Ben daar wel benieuwd naar :P
Mooie aansluitingen :)
pi_159462034
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mooie aansluitingen :)
Jup! Zullen morgen wel genoeg ritten zijn dus :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159463172
Nog even Veghel - Damsco en Damsco - Damsco gekregen. Tweede ritje begint bij die omroep die zo ontzettend controversieel mensen probeert te pownen. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159467867
Hier ook mooie aansluitingen. In Almere zelfs op 10 minuten lopen van elkaar (kan men vast wel raden welke 2 dat zijn ;)).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159470710
Vandaag trolley gemeet en met hem richting Groningen gereden :+

&& maandwissel drukte: no.
pi_159471564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:50 schreef Drowzz het volgende:
Vandaag trolley gemeet en met hem richting Groningen gereden :+

&& maandwissel drukte: no.
Ik heb ook niks ja. Wel grappig, mijn CP belde net met de politie. Die schrok zich kapot. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159471653
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb ook niks ja. Wel grappig, mijn CP belde net met de politie. Die schrok zich kapot. _O-
Waarom belde met de politie? :+
pi_159472388
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:32 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Waarom belde met de politie? :+
Nou ik was dus bij Pow, ik weet niet of jullie die 'slaapmuts' artikelen van ze kennen maar ik zou mijn CP graag hiervoor nomineren. Dat terzijde, ik kwam een Polo halen en ze liep even met me mee.

Nou, ze zei dat ze de Polo op plaats X geparkeerd had waar inmiddels een Volvo stond. Overigens was dat ook een inrit dus al gauw dachten we dat de auto afgesleept was. Immers, na 2x de straat doorzocht te hebben kwamen we 'm nog steeds niet tegen.

Dus ze vroeg aan mij: 'wat nu?' En serieus, je kon de wanhoop in haar ogen zien. _O- (het loopt goed af hoor) Dus ik zei dat ze het beste even met de politie A'dam Zuidoost kon bellen. Die wisten haar al snel te vertellen dat de auto in ieder geval niet afgesleept was, maar in die straat/buurt werden nog wel eens wat auto's gejat.

Nu heb ik reeds verteld welke auto ik kwam halen, en die wordt inderdaad vaak gejat. Dus we liepen terug richting redactie en toen wilde ze nog even kijken of ze zichzelf niet aan het mindfucken was en dat ze 'm niet in een andere straat geparkeerd had. Er zouden immers twee auto's opgehaald worden vandaag.

En ja hoor, daar stond hij. Ik kan er achteraf wel mee lachen maar de CP iets minder. Na een krabbel en 'ga maar vlug een kop thee drinken' vertrokken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159475042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:50 schreef Drowzz het volgende:
Vandaag trolley gemeet en met hem richting Groningen gereden :+

&& maandwissel drukte: no.
Ik heb me prima vermaakt :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159475356
Ugh vandaag bij het wachten op de bus in Amersfoort onder gepoept door een vogel.
De helft zat ook op een contract van NL :r

Morgen wel weer werk , Groningen - Hilversum - Groningen.
pi_159477270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:56 schreef Nucleass het volgende:
Ugh vandaag bij het wachten op de bus in Amersfoort onder gepoept door een vogel.
De helft zat ook op een contract van NL :r

Morgen wel weer werk , Groningen - Hilversum - Groningen.
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:46:22 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159477538
Heerenveen _O_.

Nu in de Kuip zijn _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:53:00 #180
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159477835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:46 schreef Fiorano het volgende:
Heerenveen _O_.

Nu in de Kuip zijn _O_
Ik wil dingen zeggen waar ik een ban voor krijg. Kutfriezen met hun homofiele hartjes.
pi_159478017
quote:
8s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik wil dingen zeggen waar ik een ban voor krijg. Kutfriezen met hun homofiele hartjes.
TR gemacht gr gr :W

JOEY _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door trolley op 28-01-2016 22:27:42 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:09:02 #182
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159481016
quote:
8s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik wil dingen zeggen waar ik een ban voor krijg. Kutfriezen met hun homofiele hartjes.
HARTJES <3

Wat was Feyenoord slecht zeg...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159481167
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Fiorano het volgende:

[..]

HARTJES <3

Wat was Feyenoord slecht zeg...
Thorsby ook. Die had er ook wel 10 kunnen maken ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:14:06 #184
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159481189
Die goal van Achahbar was zo mooi die telde voor 3 dus eigenlijk hebben we gewonnen.

En ik vond Heerenveen er overigens ook vrij weinig van bakken.
pi_159481225
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Die goal van Achahbar was zo mooi die telde voor 3 dus eigenlijk hebben we gewonnen.
:')___!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159482811
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik heb me prima vermaakt :P
Ja, altijd lache die ritten met meerdere hikers :+ nu net weer thuis uit Brabant :)
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:14:07 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159482893
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Die goal van Achahbar was zo mooi die telde voor 3 dus eigenlijk hebben we gewonnen.

En ik vond Heerenveen er overigens ook vrij weinig van bakken.
Die gingen er iniedergeval voor
Feyenoord stond erbij en keek ernay, geen inzet en beleving.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 29 januari 2016 @ 02:44:25 #188
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159484320
Die Otigba is toch wel het sukkeltje van de avond hoor
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159491034
Na drie weken kutten met tentamens eindelijk weer eens werken. Heb d'r zin an.

Maandag wel om 6:30 m'n bed uit, maar dat neem ik voor lief als ik zie welke auto ik moet transporteren: een BMW X1 O+
pi_159491052
Morgen laatste werkdag bij EW met een BMW 320. Bus rijbewijs is op Code95 na binnen. :W EW
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:33:21 #191
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159495970
Maandag ook om 06:30 m'n bed uit verdomme :')

Eindhoven - 's-Hertogenbosch per B categorie koekblik en
Waalwijk - Nijverdal per A4 (2.0 TDI)

Moet naar de Energieweg, is dat zo ver lopen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159496763
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Maandag ook om 06:30 m'n bed uit verdomme :')

Eindhoven - 's-Hertogenbosch per B categorie koekblik en
Waalwijk - Nijverdal per A4 (2.0 TDI)

Moet naar de Energieweg, is dat zo ver lopen?
Kiezen die bedrijven ervoor om op een Energieweg te zitten ofzo?
pi_159498743
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Maandag ook om 06:30 m'n bed uit verdomme :')

Eindhoven - 's-Hertogenbosch per B categorie koekblik en
Waalwijk - Nijverdal per A4 (2.0 TDI)

Moet naar de Energieweg, is dat zo ver lopen?
Je moet de buurtbus pakken richting de sluisweg in Waalwijk en gewoon vragen of je net na de kruising na het tunneltje gedropt kan worden. Doen ze meestal niet zo moeilijk over. Er is zo een parkeerplekkie met een infobord, daar kun je dan wel eruit gezet worden. Scheelt weer veel lopen.
pi_159499389
Ik heb maandag Groningen - Oirschot per Opel Karl, eerste keer dat ik in een klein Opel-koekblik ga rijden dat geen Corsa of Astra is :P Wel gloedjenieuw, december 2015, dus dat is wel leuk, de geringe 75 pk is dan weer minder :+
Daarna nog een Tilburg Nijkerk met een Qashqai uit 2012, met CVT, ben benieuwd of dat een beetje rijdt. Is de pendelpanda in Nijkerk er nog, en hoe werkt dat, waar is die te vinden? :D
Oh, en even juichen: GEEN TENTAMENS MEEERRRR :D :D :D
pi_159499825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:24 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb maandag Groningen - Oirschot per Opel Karl, eerste keer dat ik in een klein Opel-koekblik ga rijden dat geen Corsa of Astra is :P Wel gloedjenieuw, december 2015, dus dat is wel leuk, de geringe 75 pk is dan weer minder :+
Daarna nog een Tilburg Nijkerk met een Qashqai uit 2012, met CVT, ben benieuwd of dat een beetje rijdt. Is de pendelpanda in Nijkerk er nog, en hoe werkt dat, waar is die te vinden? :D
Oh, en even juichen: GEEN TENTAMENS MEEERRRR :D :D :D
A-L? Ik moet ook een Opel Karl ophalen en naar Oirschot, daarna met een VW Transporter van den bosch - Nijkerk :+
pi_159500310
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:42 schreef Nucleass het volgende:

[..]

A-L? Ik moet ook een Opel Karl ophalen en naar Oirschot, daarna met een VW Transporter van den bosch - Nijkerk :+
Ja :) Ik neem denk ik de bus van 8:23 maandag, nummer 12 natuurlijk.
pi_159502671
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:00 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ja :) Ik neem denk ik de bus van 8:23 maandag, nummer 12 natuurlijk.
Ja ik ook waarschijnlijk, dus als je iemand ziet die veel krullen heeft en ongeveer 2 meter is, dat ben ik ^O^
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:47:49 #198
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_159504079
Na zo'n beetje de hele maand januari in de ban van de tentamens te zijn geweest, eindelijk weer eens kunnen werken vandaag. Vorige keer dat ik auto reed was vier weken geleden, volgens mij is dat nog niet eerder voorgekomen sinds ik mijn rijbewijs heb. :P

Is er nog belangstelling voor een kartmeet ergens in februari of maart? :)
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:51:23 #199
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_159504245
Maandag ook weer werken trouwens: twee ritten, beginnen in Zwolle en eindigen in Amersfoort. Als Groninger. :P
pi_159505081
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:51 schreef Schaafkaas het volgende:
Als Groninger. :P
Drentse Groninger :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159505160
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
Na zo'n beetje de hele maand januari in de ban van de tentamens te zijn geweest, eindelijk weer eens kunnen werken vandaag. Vorige keer dat ik auto reed was vier weken geleden, volgens mij is dat nog niet eerder voorgekomen sinds ik mijn rijbewijs heb. :P

Is er nog belangstelling voor een kartmeet ergens in februari of maart? :)
Mits de datum en locatie mij past, prima
Ik mag morgen trouwens eindelijk weer eens lijnbus rijden, muziekje erbij aan en gaan :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_159505277
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
Na zo'n beetje de hele maand januari in de ban van de tentamens te zijn geweest, eindelijk weer eens kunnen werken vandaag. Vorige keer dat ik auto reed was vier weken geleden, volgens mij is dat nog niet eerder voorgekomen sinds ik mijn rijbewijs heb. :P

Is er nog belangstelling voor een kartmeet ergens in februari of maart? :)
I'm in, zolang het in de bewoonde wereld is. Of ik een lift krijg van iemand :P
pi_159505285
Nieuwe kleur van EW wordt...? Ik denk oranje.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 22:36:14 #204
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159505640
Klinkt wel als een idee dat karten. Al heb ik in februari eigenlijk geen ruimte meer in de agenda :D
pi_159510737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Klinkt wel als een idee dat karten. Al heb ik in februari eigenlijk geen ruimte meer in de agenda :D
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 08:58:22 #206
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159511792
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 03:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')
Sommige mensen hebben een leven hoor :{w
pi_159512364
Ik ben vanaf half februari ook pas weer beschikbaar, volgende week zaterdag een weekje met m'n vereniging naar Madrid :) Ik ben wel enorm voor karten, mits idd een beetje centraal, of we moeten een Groninger carpool opzetten :)
  zaterdag 30 januari 2016 @ 10:53:41 #208
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159512952
Elektrisch karten in Huizen, schijnt behoorlijk hard te gaan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159514287
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef underground1009 het volgende:
Ik ben vanaf half februari ook pas weer beschikbaar, volgende week zaterdag een weekje met m'n vereniging naar Madrid :) Ik ben wel enorm voor karten, mits idd een beetje centraal, of we moeten een Groninger carpool opzetten :)
carpool is geen probleem. Ik kom dan toch vanuit foxhol... :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_159514749
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:53 schreef Fiorano het volgende:
Elektrisch karten in Huizen, schijnt behoorlijk hard te gaan.
Klinkt wel als een plan dit.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159518879
Meer AR hikers die gisteren niet het loon hebben ontvangen? Of juist wel?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159518950
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:55 schreef Amoeba het volgende:
Meer AR hikers die gisteren niet het loon hebben ontvangen? Of juist wel?
Ik heb gister wel loon ontvangen :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159561594
Nucleass de bus gehaald? :+ Zit hier voornamelijk vervelend mbo-volk :')
Zou ze echter als een eckte fok-god wel geven, tienermoeders maken en zo
pi_159563502
Altijd vervelend als de opdracht is dubbelgeboekt en de auto al weg is, een collega heeft mijn 4-serie naar Doorn gekaapt :( gelukkig wel een vervangende rit in een Golf GTE, dus dat verzacht de pijn een beetje
  maandag 1 februari 2016 @ 13:37:33 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159567245
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:59 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik heb gister wel loon ontvangen :s)
Belletje naar de administratie leverde op dat ik tot vrijdag moet wachten op de pegels. Wekelijks uitbetaald worden is echt te fijn. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159567967
2 uur met ov voor een stuk waar je met de auto maar 25 minuten over doet.

De leven :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 07:10:48 #217
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159588398
Zo 225km afleggen naar Klijndijk als 'ochtendritje'. 8u vertrekken per Golf.

Ik hoop oprecht dat ik alle ellende uitwaarts Eindhoven op de A50 ga missen, maar ik ben er bang voor. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159592176
Klijndijk :D de ouders van mijn vriendin wonen daar vlakbij :+ Het prachtige Drentse landschap zal je vast bekoren, Moebsje ;) Oh, en natuurlijk lekker 100 rijden op de N34, ook bij de 70-borden die bij iedere kruising/op- en afrit staan, dat doen de localo's ook :P
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:01:50 #219
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159594755
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef underground1009 het volgende:
Klijndijk :D de ouders van mijn vriendin wonen daar vlakbij :+ Het prachtige Drentse landschap zal je vast bekoren, Moebsje ;) Oh, en natuurlijk lekker 100 rijden op de N34, ook bij de 70-borden die bij iedere kruising/op- en afrit staan, dat doen de localo's ook :P
N34 :') tweebaansweg, helemaal niemand en 100.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159617930
Nog even een Nissan Cabstar in 's-Gravenhage gedumpt en nu in d'n intersittie naar Lampegat. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159618154
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:28 schreef underground1009 het volgende:
Nucleass de bus gehaald? :+ Zit hier voornamelijk vervelend mbo-volk :')
Zou ze echter als een eckte fok-god wel geven, tienermoeders maken en zo
Zit ziek thuis dus heb het ritje niet uitgevoerd :'(
pi_159624105
Net een spiksplinternieuwe Octavia met DSG afgeleverd in de Achterhoek. Moest bij nr.1 zijn, werd door de navi het bos ingestuurd. Blijkbaar moest ik bij nr.13 zijn :'). Kreeg nog koffie en een lift dus prima dagje ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159624237
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:45 schreef yosander het volgende:
Net een spiksplinternieuwe Octavia met DSG afgeleverd in de Achterhoek. Moest bij nr.1 zijn, werd door de navi het bos ingestuurd. Blijkbaar moest ik bij nr.13 zijn :'). Kreeg nog koffie en een lift dus prima dagje ^O^
Gloednieuwe octavia weer vies heuj
pi_159624778
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:49 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Gloednieuwe octavia weer vies heuj
Jup :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159655508
AR gebruikt nu ook een privenummer? :+
pi_159656428
EW is er juist vanaf gestapt. ;)

Overigens (nog????) geen werk binnen voor morgen. Hopelijk komt het nog en doe anders maar een spoedje naar Groningen, ofzo.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159657119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:14 schreef Nucleass het volgende:
AR gebruikt nu ook een privenummer? :+
Waarom doe je dat :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159657451
Morgen voor NL een wisselritje Grunn - Nimma :) Golf en Megane. Lekker dagje werken zo waarschijnlijk :D
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:02:54 #229
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159679955
Ook lekker genaaid als je ineens ziet dat je bus maar 1x per 2 uur gaat :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 7 februari 2016 @ 14:23:42 #230
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159725839
_O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159737130
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:02 schreef Amoeba het volgende:
Ook lekker genaaid als je ineens ziet dat je bus maar 1x per 2 uur gaat :')
Genaaid of slechte voorbereiding? ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 8 februari 2016 @ 00:15:09 #232
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159744444
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Genaaid of slechte voorbereiding? ;)
Gefixeerde ophaaltijd zsm afleveren. Maar ik was 5 min voor de bus bij de halte dus die tactiek was zo slecht nog niet. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 8 februari 2016 @ 10:57:11 #233
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159749525
Godver, Xsara aangeboden bij die anwb autoverkoopservice. Krijg ik een bod van ¤50. Toch maar ff wat anders verzinnen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 8 februari 2016 @ 11:35:44 #234
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159750075
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:57 schreef Fiorano het volgende:
Godver, Xsara aangeboden bij die anwb autoverkoopservice. Krijg ik een bod van ¤50. Toch maar ff wat anders verzinnen.
FOK! en Autoscout
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159759482
Ik zou Autoscout proberen inderdaad.

Morgenochtend naar Nijverdal (40 minuten lopen blegh) om een VW Golf op te halen die volgens het kenteken een Mercedes A180 is. Die gaat naar Den Haag, waarna ik nog een ritje Amsterdam-Wierden doe per Ford Kuga. Al met al niet verkeerd.

Ik heb afgelopen week tweemaal 850km naar en van Oostenrijk gedaan in een Polo SlowMotion dus morgen zal vast comfortabeler zijn.

Het gele racemonster staat overigens weer bij de garage, de radiator die er een jaar en 15 dagen geleden onder is gezet is lek. Mag jij gokken hoe lang de garantie is. :( :(
pi_159759724
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:01 schreef SytseH het volgende:
Ik zou Autoscout proberen inderdaad.

Morgenochtend naar Nijverdal (40 minuten lopen blegh) om een VW Golf op te halen die volgens het kenteken een Mercedes A180 is. Die gaat naar Den Haag, waarna ik nog een ritje Amsterdam-Wierden doe per Ford Kuga. Al met al niet verkeerd.

Ik heb afgelopen week tweemaal 850km naar en van Oostenrijk gedaan in een Polo SlowMotion dus morgen zal vast comfortabeler zijn.

Het gele racemonster staat overigens weer bij de garage, de radiator die er een jaar en 15 dagen geleden onder is gezet is lek. Mag jij gokken hoe lang de garantie is. :( :(
Hebben ze geen coulance voor die 15 dagen? Anders wel echt een naai garage...
pi_159764630
De garantie is vanuit de producent van de radiator, de garage gaat z'n uiterste best doen om het alsnog voor me te regelen.
pi_159790181
Aangenomen bij AR!

Heb mijn beschikbaarheid voor deze week morgen en vrijdag.

Tot hoelaat kan ik een mailje met een opdracht verwachten? En krijg je ook een mailtje als er geen opdracht voor je is of moet je dit zelf gokken?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_159791503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:01 schreef Pespre1 het volgende:
Aangenomen bij AR!

Heb mijn beschikbaarheid voor deze week morgen en vrijdag.

Tot hoelaat kan ik een mailje met een opdracht verwachten? En krijg je ook een mailtje als er geen opdracht voor je is of moet je dit zelf gokken?
Welkom ;)

Meestal niet later dan half 7. Tenzij het druk is, dan is 8-9 uur ook nog wel mogelijk. Je krijgt alleen een mailtje als je opdracht hebt. Op de dag zelf kun je ook nog gebeld worden (vaak rond 9 uur 's ochtends) voor een spoedje. Maar die hoef je niet aan te nemen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159791772
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef yosander het volgende:

[..]

Welkom ;)

Meestal niet later dan half 7. Tenzij het druk is, dan is 8-9 uur ook nog wel mogelijk. Je krijgt alleen een mailtje als je opdracht hebt. Op de dag zelf kun je ook nog gebeld worden (vaak rond 9 uur 's ochtends) voor een spoedje. Maar die hoef je niet aan te nemen.
Top dankjewel! Hoe zit het trouwens met de kilometervergoeding als ik met de auto naar de eerste locatie toe ga? Ik heb dit nergens kunnen vinden.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_159793135
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

Top dankjewel! Hoe zit het trouwens met de kilometervergoeding als ik met de auto naar de eerste locatie toe ga? Ik heb dit nergens kunnen vinden.
Niet. Je hebt tenslotte niet voor niets een studenten OV-kaart waarmee je zonder kosten te maken op het ophaaladres kunt komen ;)

En welkom!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:21:39 #242
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159793303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Niet. Je hebt tenslotte niet voor niets een studenten OV-kaart waarmee je zonder kosten te maken op het ophaaladres kunt komen ;)

En welkom!
Bij spoed mocht ik de km's wel eens declareren en vaak genoeg de Ducati meegenomen en de OV uren gedeclareerd
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159793367
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bij spoed mocht ik de km's wel eens declareren en vaak genoeg de Ducati meegenomen en de OV uren gedeclareerd
Dit heb ik ook wel een aantal keer gedaan inderdaad, alleen dan met een vervoermiddel dat niet inferieur is. :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159801082
Nadeel van pc werk is dat je er soms om 04:30 uit moet, zoals vandaag. Gelukkig wel een paar mooie wagens kunnen rijden als valet bij een hotel!
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:58:36 #245
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159804851
Sara verkocht :(. Toch nog 500 euro voor kunnen vangen. Als het goed is net voor of na het weekend de lease voorloper :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159829075
hoi mensen,

voor mijn chauffeursbedrijf in regio maastricht ben ik op zoek naar wat privechauffeurs voor de periode 10maart- 20 maart. tijdens deze 10 dagen zal vrijwel fulltime in Tesla model S'en gereden moeten worden. ik zoek mensen met chauffeurservaring, goed pak, serieuze rijvaardigheden, goede omgangsvormen, liefst volledige beschikbaarheid in die periode.

kennis van de wegen rondom en in maastricht is natuurlijk een pre. Ben of ken je iemand mail dan even naar info@masterchauffeur.nl

Groet
pi_159829583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:51 schreef mothergoose het volgende:
hoi mensen,

voor mijn chauffeursbedrijf in regio maastricht ben ik op zoek naar wat privechauffeurs voor de periode 10maart- 20 maart. tijdens deze 10 dagen zal vrijwel fulltime in Tesla model S'en gereden moeten worden. ik zoek mensen met chauffeurservaring, goed pak, serieuze rijvaardigheden, goede omgangsvormen, liefst volledige beschikbaarheid in die periode.

kennis van de wegen rondom en in maastricht is natuurlijk een pre. Ben of ken je iemand mail dan even naar info@masterchauffeur.nl

Groet
Ik ben op zich wel beschikbaar in deze periode, maar ik weet niet precies of mijn werkgever dit toestaat. Daarnaast ben ik ook nauwelijks bekend in de omgeving Maastricht.
pi_159833156
Met een Iveco Daily door Amsterdam rijden is niet echt chill.. :+
pi_159840028
@trolley hoe is t met je werkgelegenheid?
pi_159840312
Ik heb van de week nog een extra dag toegevoegd wanneer ik beschikbaar ben. Is deze wijziging dan voor deze week al van toepassing of pas volgende week?

Heb trouwens afgelopen woensdag niks gekregen. Daarna werd ik gebeld voor een spoedgeval maar beetje lastig als eerste rit ooit. Vandaag ook nog niks gekregen of komt dit misschien doordat ik bij mijn beschikbaarheid een dag heb toegevoegd?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_159840467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:08 schreef Pespre1 het volgende:
Ik heb van de week nog een extra dag toegevoegd wanneer ik beschikbaar ben. Is deze wijziging dan voor deze week al van toepassing of pas volgende week?

Heb trouwens afgelopen woensdag niks gekregen. Daarna werd ik gebeld voor een spoedgeval maar beetje lastig als eerste rit ooit. Vandaag ook nog niks gekregen of komt dit misschien doordat ik bij mijn beschikbaarheid een dag heb toegevoegd?
Die wijziging is meteen beschikbaar. Zo zet ik mijn beschikbaarheid ook nog wel eens aan als ik 's ochtends klaar ben met college. Soms levert dat 's middags nog een spoedje op :).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159840826
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:56 schreef Drowzz het volgende:
@trolley hoe is t met je werkgelegenheid?
M'n 100% score is naar de gallemiezen inmiddels. Deze week staat de teller op twee dagen, waarvan vandaag een dag van 10,5 uur :7

Bij jou dan?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159841044
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:30 schreef trolley het volgende:

[..]

M'n 100% score is naar de gallemiezen inmiddels. Deze week staat de teller op twee dagen, waarvan vandaag een dag van 10,5 uur :7

Bij jou dan?
Niks :')

2 dagen deze week beschikbaar, gewoon niks.
pi_159844187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:08 schreef Pespre1 het volgende:
Ik heb van de week nog een extra dag toegevoegd wanneer ik beschikbaar ben. Is deze wijziging dan voor deze week al van toepassing of pas volgende week?

Heb trouwens afgelopen woensdag niks gekregen. Daarna werd ik gebeld voor een spoedgeval maar beetje lastig als eerste rit ooit. Vandaag ook nog niks gekregen of komt dit misschien doordat ik bij mijn beschikbaarheid een dag heb toegevoegd?
Mijn eerste twee ritjes waren beide spoedritten :P
Ik heb het gevoel dat je meer kans op een (voorgeplande) rit hebt als je de beschikbaarheid de week ervoor al hebt aangepast, i.t.t. de dag van te voren.
pi_159844288
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:39 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Niks :')

2 dagen deze week beschikbaar, gewoon niks.
Één ritje hier :') 2½ dag beschikbaar geweest
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159844721
Carnaval gevierd. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_159853504
Vandaag ook maar weer een keer hiken, meteen weer die "15 min" lopen in Amstelveen. Wel 2x V40 O+

Oke dat viel mee, lift gehad tot bijna voor de deur en deze V40 is gloednieuw :)

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 09:59:49 ]
pi_159854862
Net een auto afgeleverd bij een ex-studentchauffeur. Uiteraard koffie + een lift gekregen :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159857579
Heb ook weer een leuk verhaal. Gisterenavond voor m'n neus een bestuurder, die zwaar onder invloed was, eerst een auto zien aantikken en die daarna zichzelf in de vangrail boorde. Zag de auto hevig slingeren op de A9 en 20 seconden later was het al gebeurd. Na het ongeluk stond die vent hevig op z'n stuur te rammen en probeerde z'n auto nog te starten om te ontkomen. Gelukkig lukte dat niet. Gelijk 112 aan de lijn en alles uitgelegd. Uiteindelijk politie, brandweer en de ambulance erbij, die laatste nam hem gelijk mee voor een bloedproef. Toen de politie z'n rijbewijs vroeg gaf ie z'n aansteker _O- . Getuigenverklaring nog afgelegd en weer een bijzonder verhaal rijker.

pi_159858491
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef RTS91 het volgende:
Heb ook weer een leuk verhaal. Gisterenavond voor m'n neus een bestuurder, die zwaar onder invloed was, eerst een auto zien aantikken en die daarna zichzelf in de vangrail boorde. Zag de auto hevig slingeren op de A9 en 20 seconden later was het al gebeurd. Na het ongeluk stond die vent hevig op z'n stuur te rammen en probeerde z'n auto nog te starten om te ontkomen. Gelukkig lukte dat niet. Gelijk 112 aan de lijn en alles uitgelegd. Uiteindelijk politie, brandweer en de ambulance erbij, die laatste nam hem gelijk mee voor een bloedproef. Toen de politie z'n rijbewijs vroeg gaf ie z'n aansteker _O- . Getuigenverklaring nog afgelegd en weer een bijzonder verhaal rijker.

[ afbeelding ]
Wow. Wat een idioot :').

Vanochtend ook zo'n idioot voor me. Het was nog schemerig en vrij mistig. Reed zonder lichten aan en dat in een witte auto :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159871049
Zn aansteker _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:32:31 #262
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159883957
Ja, het is vrij mager nu met de ritjes. Van de week 3 dagen beschikbaar geweest, maar 4 ritjes. 2x een 508 met automaat (Hybrid4 en 1.6 HDI :') ), een Golf Variant en een gloednieuwe VW Passat. Niet heel slecht, maar ik heb betere tijden gekend bij AR...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159894937
Bij EW is de werkgelegenheid niet veel beter.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:47:59 #264
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159897345
Potverdikkies wat zijn de wegen in België van matige kwaliteit zeg. Vooral in dat kut-Wallonië :')
pi_159904695
Is dit ook voor particulieren? Zo ja, wat zou een rit tussen Den Helder en Utrecht me kosten, vertrek rond middernacht op een zaterdag?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 14 februari 2016 @ 12:08:33 #266
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159904858
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Nielsch het volgende:
Is dit ook voor particulieren? Zo ja, wat zou een rit tussen Den Helder en Utrecht me kosten, vertrek rond middernacht op een zaterdag?
Dan krijg je te maken met een nachttarief. Standaard neem je minimaal 3 uur af waardoor je al gauw op de 90 euro zit denk ik. Nog steeds veel goedkoper dan een taxi natuurlijk, al betaal je wel zelf de brandstof.
  zondag 14 februari 2016 @ 12:31:57 #267
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159905365
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Nielsch het volgende:
Is dit ook voor particulieren? Zo ja, wat zou een rit tussen Den Helder en Utrecht me kosten, vertrek rond middernacht op een zaterdag?
50 ekkies zwart + vergoeding OV kosten

Maar qua verzekering enzo zou ik dat noooit doen :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Amoeba op 14-02-2016 13:01:27 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159914564
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

50 ekkies zwart + vergoeding OV kosten

Maar qua verzekering enzo zou ik dat noooit doen :')
* zegt ie omdat ar meeleest *
pi_159917781
Weer geen opdracht gekregen :(

Schiet niet echt op zo.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:19:46 #270
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159918787
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:25 schreef Drowzz het volgende:

[..]

* zegt ie omdat ar meeleest *
Ja natuurlijk, en omdat ik in Eindhoven woon en een ritje Den Helder - Utrecht om middernacht voor 50 ekkies niet zo rendabel is voor mij :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159925827
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, en omdat ik in Eindhoven woon en een ritje Den Helder - Utrecht om middernacht voor 50 ekkies niet zo rendabel is voor mij :')
Haha daarom ook, als ov maar vergoed wordt, zullen er vast mensen zijn die t doen :+
pi_159930752
Ik zit momenteel in Duitsland met een Tesla voor een ritje. Precies geen supercharger in de buurt, dus ik sta nu noodgedwongen bij een Mitsubishi dealer de auto bij te laden :p Ik heb maar rustig aan gedaan, gezien er al 2 auto's in de berm lagen vanwege de sneeuw. Hele fijne auto wel trouwens! :)
  maandag 15 februari 2016 @ 11:54:34 #273
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159931586
Weekendje Luxemburg achter de rug. De Skoda deed gemiddeld 8l/100km terwijl ik normaal grote moeite moet doen om 10l te halen, benzine kostte 1,001 per liter en het is nog een toffe stad ook *O*
pi_159939268
Weet niet of dit de goede plek is, maar ik stel mijn vraag toch maar even..

Ik ben uitgenodigd om volgende week op sollicitatiegesprek te komen bij EasyWay als hiker. Nu staat er in de mail dat spijkerbroeken, sneakers etc. niet is toegestaan. Verlangen ze echt van je dat je strak in pak op sollicitatie komt? Of hoe zit dat?
  maandag 15 februari 2016 @ 17:07:10 #275
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159939538
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef pimmf het volgende:
Weet niet of dit de goede plek is, maar ik stel mijn vraag toch maar even..

Ik ben uitgenodigd om volgende week op sollicitatiegesprek te komen bij EasyWay als hiker. Nu staat er in de mail dat spijkerbroeken, sneakers etc. niet is toegestaan. Verlangen ze echt van je dat je strak in pak op sollicitatie komt? Of hoe zit dat?
OP lezen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159939749
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef pimmf het volgende:
Verlangen ze echt van je dat je strak in pak op sollicitatie komt? Of hoe zit dat?
Nee joh, ik deed mijn sollicitatie in een tuinbroek en Slayershirt en was direct aangenomen.
pi_159941126
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee joh, ik deed mijn sollicitatie in een tuinbroek en Slayershirt en was direct aangenomen.
Ik had gewoon ripped jeans, met tshirt en bontkraag jasje.
pi_159941278
Niet in je zwembroek en op teenslippers naar de sollicitatie zijn gerold :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159945899
SES / Potentieel geschil examencommissie UU

Iemand van jullie een idee?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159948317
Solliciteren :') niet meteen aangenomen worden :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159952137
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:31 schreef yosander het volgende:
Solliciteren :') niet meteen aangenomen worden :')
AR heeft bij mij gesolliciteerd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159963475
Anderen bij EW ook nog geen salaris ontvangen?
pi_159963759
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
Anderen bij EW ook nog geen salaris ontvangen?
Nope, hier ook nog niets (op ING rekening)

EDIT: inmiddels wel

[ Bericht 3% gewijzigd door wbd_schumi op 16-02-2016 16:19:27 ]
pi_159964003
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
Anderen bij EW ook nog geen salaris ontvangen?
In december was het pas de 17e, en januari 18e :')
pi_159965568
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
Anderen bij EW ook nog geen salaris ontvangen?
Zojuist binnen gekomen.
pi_159969958
Pfff, weer niets ontvangen van AR voor morgen. Dat wordt dan drie weken op rij niet werken. Regio Rotterdam veel mensen aangenomen ofzo?
  woensdag 17 februari 2016 @ 00:02:57 #287
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159981570
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Kartmans het volgende:
Pfff, weer niets ontvangen van AR voor morgen. Dat wordt dan drie weken op rij niet werken. Regio Rotterdam veel mensen aangenomen ofzo?
Ik ving vorige maand ook heel vaak bot. Denk dat het na de rush op bijtellingsvriendelijke auto's eind vorig jaar een beetje rustig is geworden op de leasemarkt. Trekt vast wel weer aan.

http://www.autoblog.nl/ni(...)ederland-faalt-84580
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159983239
Morgen met een grote bus over de A2 naar Damsco cruisen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159983708
Zaterdag met een grote bus door brabant touren haha
pi_159983717
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2016 02:28 schreef Amoeba het volgende:
Morgen met een grote bus over de A2 naar Damsco cruisen.
Moebs heeft wel altijd werk :+ , de rest niet. Ik overigens vandaag ook weer niet.
pi_159984208
Vandaag een ritje van een kwartier. Ik had aangegeven dat ik om 3 uur weer op de UT moest zijn, maar dit is wel een hele korte werkdag :')

Kreeg gisteren trouwens ook een mail dat ik een boete had gereden. M'n eerste snelheidsbekeuring sinds 2012.. Die brug over de A50 waar al 30 jaar wegwerkzaamheden zijn, reed ik kennelijk 98 (95 na correctie). Iedereen vliegt er altijd met 130 overheen dus er zitten momenteel vast een aantal mensen in NL harder te balen :p
  woensdag 17 februari 2016 @ 08:56:27 #292
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159984361
Nou, de Skoda staat bij de dealer voor een beurt. Tot nog toe heeft ie het getrokken met alleen de reguliere werkzaamheden, maar denk dat daar vandaag verandering in gaat komen. Motormanagementlampje brandt en ik denk dat dat aan de thermostaat ligt. Afgelopen weekend op een rit van 4 uur is de kvs niet warmer geworden dan 75 graden :')

Ben benieuwd wat eruit gaat komen!
  woensdag 17 februari 2016 @ 09:54:26 #293
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159985244
Gister even proef gereden met een Twingo (71 pk versie). Vanmiddag even met een 108 en dan aan de wagenparkbeheerder de keuze doorgeven. Neig naar de Twingo wegens het uiterlijk.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159985432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:42 schreef SytseH het volgende:
Vandaag een ritje van een kwartier. Ik had aangegeven dat ik om 3 uur weer op de UT moest zijn, maar dit is wel een hele korte werkdag :')

Kreeg gisteren trouwens ook een mail dat ik een boete had gereden. M'n eerste snelheidsbekeuring sinds 2012.. Die brug over de A50 waar al 30 jaar wegwerkzaamheden zijn, reed ik kennelijk 98 (95 na correctie). Iedereen vliegt er altijd met 130 overheen dus er zitten momenteel vast een aantal mensen in NL harder te balen :p
Kut, ik ben daar laatst ook meerdere keren ietsje te hard overheen gereden (met het verkeer mee), benieuwd of er nog iets mijn kant op komt.
pi_159985945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 07:33 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Moebs heeft wel altijd werk :+ , de rest niet. Ik overigens vandaag ook weer niet.
Laatste tijd is het uiterst karig, ook voor Moebs
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159986947
Ik werd nog gebeld voor een spoedje vanochtend. De telefoon mooi laten rinkelen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159987226
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:07 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Kut, ik ben daar laatst ook meerdere keren ietsje te hard overheen gereden (met het verkeer mee), benieuwd of er nog iets mijn kant op komt.
Die van mij was van 8 januari, toen stonden ze er in ieder geval.
pi_159988208
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:27 schreef trolley het volgende:
Ik werd nog gebeld voor een spoedje vanochtend. De telefoon mooi laten rinkelen.
Ik had wel even blokje om gewild :+ maar mij bellen ze weer niet.
pi_159990909
Ook nog gebeld voor spoedje. Om vier uur stipt een auto ophalen, en om vijf uur afleveren. Google maps zegt dat het 61 minuten rijden is, en ik denk dat ik de spits in ga. Dus ben benieuwd hoe dit afloopt.
pi_159991428
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:21 schreef Kartmans het volgende:
Ook nog gebeld voor spoedje. Om vier uur stipt een auto ophalen, en om vijf uur afleveren. Google maps zegt dat het 61 minuten rijden is, en ik denk dat ik de spits in ga. Dus ben benieuwd hoe dit afloopt.
Gaat nooit lukken toch. Om 16:00 afhalen betekent niet dat je om 16:00 weg kan rijden.
pi_159991432
lapo.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')