Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995). CruisinDen, hiker regio Amsterdam DireStraits7, hiker regio Hilversum Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset) McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)
Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000) Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Nice OP. DrSnuggle, privechauffeur regio Dubai. Veel plezier daar!
Ik zat gisteren de hele dag in de UB en vandaag weer. Grote voordeel: als ik deze twee weken alles haal, heb ik volgend blok alleen m'n these en een stage, dus ruime flexibiliteit om wat te hiken.
Succes dan, vanaf vrijdag. Tenzij er iets over een uitgesteld tijdvak in je contract staat, wat me niet zou verbazen. Dan wens ik je alvast succes voor over drie maanden.
Als in je contract staat dat je werkgever de betaling mag uitstellen, mag hij dat bij een maandloon hoogstens een kwartaal doen. Overigens, indien er niets over loonbetaling in je contract staat, hoeft het loon over december pas 31 januari binnen te zijn. Dus dan mag je ook nog even wachten.
*noot: volgens mij. Te lui om te checken maar volgens mij zat het zo.
Als in je contract staat dat je werkgever de betaling mag uitstellen, mag hij dat bij een maandloon hoogstens een kwartaal doen. Overigens, indien er niets over loonbetaling in je contract staat, hoeft het loon over december pas 31 januari binnen te zijn. Dus dan mag je ook nog even wachten.
*noot: volgens mij. Te lui om te checken maar volgens mij zat het zo.
Ik denk sowieso dat het niet bevorderlijk is voor de werkrelatie om hen in gebreke te stellen.
Los daarvan, wat wil je krijgen voor je rente? 3 cent?
Overigens is het hier ook gestort (ING).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Deze week bedoel je? Het is de bestverkopende auto geweest van het einde van 2015. Sinds november heb ik er elf nieuwe van mogen afleveren. Denk dat inmiddels de meeste mensen hier wel een (nieuwe) 308SW hebben gereden.
Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef br210 het volgende: Morgen m'n eerste rit voor AR rijden. Peugeot 308 station van Lievelde naar Groningen. Iemand wel eens een 308 gereden?
Rijdt wel lekker, heb niet t idee dat t lang mee gaat
Op maandag 18 januari 2016 17:54 schreef br210 het volgende: (Helaas) geen nieuwe, is er eentje uit 2009. Oke, zullen er dus vast en zeker wel meer volgen in de komende tijd.
Die staat hier op de oprit, dus vaak genoeg gereden rijdt mooi, maar de benzine versie draait veel toeren met 130
Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende: Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
Prima ritje gehad in de Mini vandaag, geen verkeerde auto om te winnen! De mensen waren er super blij mee, leuk om hem dan te mogen afleveren
Die Gerard maakt even een grapje over gebreke stellen en rente en iedereen er heel serieus op antwoorden enzo.
Joh, meen de da?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende: Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
Mag evt per PM, maar wat ga je hier nu mee winnen?
Als ik nu even objectief kijk ga je een hele hoop leuke wagens rijden en interessante mensen leren kennen. Ik weet niet of je al klaar bent met school oid maar ik zou geen jaar uit Nederland weg kunnen als ik voor dezelfde keuze stond..
Op maandag 18 januari 2016 21:21 schreef Drowzz het volgende: Hè, krijg ik een sms voor wissel regio leeuwarden, bel ik de noodlijn (zoals in de sms staat) hoor ik niks meer terug
Wie heeft t ritje gestolen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende: Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
Is er dan ook een kamer/huis voor jou geregeld voor de hele periode? En waarom sturen ze chauffeurs uit Nederland daarheen? Lijkt me wel een hele leuke ervaring.
Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef DrSnuggle het volgende: Ik zal t.z.t. nog wat leuk beeldmateriaal aanleveren. Ik ben daarstraks van het vliegveld opgepikt in een nieuwe Maserati Quattroporte
Vertel eens wat meer. Hoe oud ben je, heb je een opleiding afgerond, doe je een tussenjaar, hoeveel ga je verdienen, waar ga je wonen, hoe ziet je werkrooster eruit, hoe ziet het contract eruit (mag je ontslag nemen met maand opzeg termijn?), moet je 24/7 in pak, zie je er al uit als Jason Statham in Transporter et cetera! Doorstroom mogelijkheden?
Nou hier klopt er weer geen snars van de loonstrook: 2 keer nachttoeslag niet toegevoegd, 1 keer benzine niet, 74 uur werktijd terwijl het 85,5 uur moet zijn. Nou is gedeelte van die uren wrs bij "reiskostenvergoeding" beland, in combinatie met mijn eigen gereden km's. Maar dat bedrag is dan weer te laag. Überhaupt een raadsel hoe ze aan die 74 uur werktijd komen, heb 43,5 uur gewerkt en 42 uur gereisd. Morgen de administratie maar lastig gaan vallen .
Overigens staan mijn OV-kosten dan weer niet onder "reiskostenvergoeding" maar onder "onkostenvergoeding"
Dat zou ik liever hebben, lange dagen maken is fijn.
Klopt liever 12 uur op een dag werken en de dag erna vrij dan twee keer 6 uur in twee dagen.
Morgen tentamen, daarna nog 1. Dan twee weken vrij. Hoop dan veel te kunnen werken en eens een mooie rit te pakken, tot nu toe valt t allemaal maar een beetje tegen (qua voertuig en bestemming) haha.
- 6d per week in wisseldiensten 12u / dag - 960 euro per maand (netto of bruto?!) - tickets vergoed - huur en ziektekosten vergoed - pak/kostuum (één?) van de zaak - gedeelde kamer met collega's in villa - 20 vakantiedagen per jaar
Lijkt mij super vet om in dikke auto's te rijden maar 6 dagen per week, 12 uur per dag werken voor 960 per maand dat is echt drie euro per uur ofzo. Hopelijk krijg je dikke bonussen van die sheiks want hoewel PC'en in premium executive cars vet is, gaat dat natuurlijk ook routine worden na een paar weken. Zeker als je dat 12 uur per dag moet doen! Hoewel ik denk dat je 12 uur beschikbaar moet zijn? Lijkt mij niet dat je constant 12 uur aan het rijden bent? Ook nog stadsverkeer, Dubai is echt een probleemstad wat betreft verkeer. Je kunt die bakken toch niet even in sport mode zetten en aangezien je PC'ed zal je toch een beetje "netjes" moeten rijden.
Het klinkt superleuk maar uitgaande dat je 600 per maand overhoudt (en dat is denk ik ruim), kan je dus 7200 euro sparen in een jaar en dat is denk ik ruim ingeschat. Je kunt ook niet echt andere dingen doen omdat je maar één dag in de week vrij bent, maar je zult toch kleren et cetera nodig hebben.
Toen ik die functie zag dacht ik "dit lijkt mij tof voor een jaar na mijn studie", maar nu ik er zo over nadenk weet ik niet of het écht wat is.
Wat denken jullie? En DrSnuggle wat denk jezelf? Je hebt natuurlijk al besloten, maar ben wel benieuwd wat jouw vooruitzicht is.
- 6d per week in wisseldiensten 12u / dag - 960 euro per maand (netto of bruto?!) - tickets vergoed - huur en ziektekosten vergoed - pak/kostuum (één?) van de zaak - gedeelde kamer met collega's in villa - 20 vakantiedagen per jaar
Lijkt mij super vet om in dikke auto's te rijden maar 6 dagen per week, 12 uur per dag werken voor 960 per maand dat is echt drie euro per uur ofzo. Hopelijk krijg je dikke bonussen van die sheiks want hoewel PC'en in premium executive cars vet is, gaat dat natuurlijk ook routine worden na een paar weken. Zeker als je dat 12 uur per dag moet doen! Hoewel ik denk dat je 12 uur beschikbaar moet zijn? Lijkt mij niet dat je constant 12 uur aan het rijden bent? Ook nog stadsverkeer, Dubai is echt een probleemstad wat betreft verkeer. Je kunt die bakken toch niet even in sport mode zetten en aangezien je PC'ed zal je toch een beetje "netjes" moeten rijden.
Het klinkt superleuk maar uitgaande dat je 600 per maand overhoudt (en dat is denk ik ruim), kan je dus 7200 euro sparen in een jaar en dat is denk ik ruim ingeschat. Je kunt ook niet echt andere dingen doen omdat je maar één dag in de week vrij bent, maar je zult toch kleren et cetera nodig hebben.
Toen ik die functie zag dacht ik "dit lijkt mij tof voor een jaar na mijn studie", maar nu ik er zo over nadenk weet ik niet of het écht wat is.
Wat denken jullie? En DrSnuggle wat denk jezelf? Je hebt natuurlijk al besloten, maar ben wel benieuwd wat jouw vooruitzicht is.
Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.
Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.
Dan nog de vraag: waarom Nederlanders? Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.
Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.
Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord.
Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
En vergeet de overige belastingen niet, iets waar je je hier bijna geen zorgen over heoft te maken. En nogmaals, ik verwacht hier ook niet rijk te worden maar doe dit voor de ervaring en omdat het leuk werk is op een interessante locatie.
Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef br210 het volgende: Prima 1e rit gehad in de peug. Nu in de kou 45min wachten op de bus aangezien deze maar 1x p/u rijdt
Daarom maak ik altijd een globale schatting hoe laat ik op het afleveradres verwacht te zijn, en hoe laat de bus gaat. Als daar 30 minuten verschil in zit, stop ik onderweg ergens 20 minuten bij een tankstation voor een kop koffie
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Daarom maak ik altijd een globale schatting hoe laat ik op het afleveradres verwacht te zijn, en hoe laat de bus gaat. Als daar 30 minuten verschil in zit, stop ik onderweg ergens 20 minuten bij een tankstation voor een kop koffie
Dat idee kreeg ik ook in mijn hoofd, helaas stond ik toen al te wachten in een sneeuwbui. Hopelijk morgen weer een rit, dan maar even wat beter plannen
Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende: Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september
Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende: Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september
Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende: Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Ben voor morgen al rond 17:00 gemaild. Andere dag was het een keer om 18:00. Denk dat je nu niet meer gemaild gaat worden.
Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende: Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Meestal rond etenstijd, maar in november-december ben ik ook wel eens gemaild rond 9 uur
Op dinsdag 19 januari 2016 17:19 schreef Amoeba het volgende: Topcrimineel Moebs is gepakt hoor. 4 km/u te hard in een ritje Eindhoven - Eindhoven per Polo 1.2TDI van 21 september
Op dinsdag 19 januari 2016 19:05 schreef br210 het volgende: Vraagje voor de AR'ers hier: Rond welk tijdstip word je meestal gemaild voor een rit? Anders kan ik andere plannen maken voor morgen Bij de sollicitatie zeiden ze "de avond van te voren". Gisteren kreeg ik rond 17.30 een mailtje.
Met drukte komt 8-9 uur nog wel eens voor, maar vandaag niet denk ik (ook niks gehoord). Je kunt je beschikbaarheid trouwens op elk moment weer uitzetten
Morgen eindelijk weer eens wat kilometers maken zonder daarna weer ruim twee uur naar huis te moeten vanuit OV. Het heeft z'n charme en sommige mensen zullen vast zeggen "lekker uren maken", maar als je voor de zoveelste keer op de buurtbus in Waalwijk staat te wachten, wil ik wel een keertje 'gewoon' naar huis.
Oh ja, morgen ophalen in Houten en brengen naar Em Es Tee Er Zachte Gee (da's Mastrig) en dan vanuit diezelfde metropool elders een rit terug naar Almere. Geen droomauto's (Cliootje en Golfje), maar wel lekkere ritten. Bovendien hoef ik pas om 10 uur in Houten te zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
10 uur ophalen, wat een droom. Ik moet zo een i3 ophalen om 8.00, en voor 11.00 in Groningen hebben staan. Ik hoop dus maar dat er een range extender op zit, anders wordt dat onderweg opladen. Daarna vanuit Grunn door naar Tiel per fiesta en dan 3 uur OV'en naar huis.
Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.
Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.
Dan nog de vraag: waarom Nederlanders? Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.
Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.
Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord.
Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
Gaaf dat je gegaan bent! Succes. Ben benieuwd naar de foto's.
Dat is inderdaad de juiste functie. Ik heb vrijwel direct besloten dat ik het wil aangezien ik met de studie vast kwam te lopen. Ik zie dit als een kans wat zeer goed op je CV komt te staan en (hopelijk) kom ik na een jaar gemotiveerd terug om de studie nog af te ronden.
Ik weet dat ik hier niet rijk ga worden, maar de kans die je krijgt is gewoon heel mooi. Dure auto's rijden in een voor mij geweldige locatie. Daarbij zal je niet de minste personen in je auto kunnen krijgen en kom je op unieke locaties.
Dan nog de vraag: waarom Nederlanders? Chauffeurs in Dubai komen uit India of Pakistan, dat zijn (heb ik gisteren in de praktijk ervaren) niet de beste chauffeurs, ook communicatief zijn ze wat minder. Dus heeft de baas besloten meer chauffeurs uit Nederland en/of Duitsland te halen.
Locatie waar ik verblijf, op dit moment in een hotel, maar er worden panden opgeknapt voor ons.
Hopelijk heb ik bij deze de vragen beantwoord.
Edit: 12 uur per dag werken wordt waarschijnlijk 8 uur, daarnaast is het dat je standby staat en niet continu aan het werk bent.
Mooi man! Lijkt me een erg interessante functie. Sowieso al super tof dat je in allerlei exclusieve auto's mag rijden (ooit een keer Bentley Continental GT gereden, man man man ik zou er bijna een moord voor doen om nog een ritje erin te maken), maar een jaar in een totaal ander deel van de wereld wonen lijkt me ook heel leerzaam. Succes ermee en kom maar op met het beeldmateriaal!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Pff moest om 17:00 afleveren dus zat om 15:00 rustig nabij de afleverlocatie te lunchen, krijg ik een telefoontje van een ietwat geërgerde planster dat ik had moeten bellen om door te geven dat ik al aanwezig was.
Ik bel voor elke poep en een scheet om dingen door te geven of overleggen, maar als er staat "OM 17:00 afleveren" en daar achter expliciet "niet eerder ivm <X>", dan ga ik toch niet bellen
Vooral omdat er bij stond dat ik niet eerder mocht afleveren, was ook de eerste keer in bijna twee jaar
Okay, okay, ik weet het, die was verschrikkelijk. Ik heb al mijn bussen vandaag gemist, dus zit nu al bijna een half uur in een bushokje in Tiel. Naar planning pas na 6 uur thuis. Wel 10 uur schrijven dus, maar ik wil vooral gewoon naar huis nu
Edit: kut kut kut. De bus had 5 minuten vertraging dus ik ging m'n aansluiting op de trein missen. Ik sprint het station op in een poging hem nog te halen, zie ik de conducteur een trein tegen houden om de busgangers aan te laten sluiten. Dus ik spring er in, en op het moment dat hij weg rijdt zie ik dat ik in de verkeerde trein zit. Die die ik had moeten halen was al weg kennelijk. Dus ik reis nu over Utrecht en ben om 7 uur thuis
[ Bericht 40% gewijzigd door SytseH op 20-01-2016 15:53:08 ]
Nog een Audi A6 Allroad Quattro naar Deurne moeten brengen, wederom de 313pk versie . Even langs huis gereden en m'n moeder in de Jaaaaagggg geduwt en even naar het afleveradres gereden. CP wilde me nog naar het station brengen maar mijn Jagtaxi stond al klaar.
Ik ben toch maar een administratieoverzicht aan het aanleggen voor mijn gewerkte uren omdat ik zo vaak lees dat het bij jullie fout gaat. Nu is dat dus kennelijk ook bij gebeurd... Ik heb 3 uur te veel uitbetaald gekregen van EW in december. Hoe kan dat? Bij jullie ook gebeurd?
Ah je zal vast mijn uren hebben gekregen, stort je het geld ff op mijn rekening?
Het kan zijn dat ze het positief hebben afgerond. Ik weet niet hoe vaak je hebt gewerkt en hoeveel uur per keer. Je krijgt ook nog je vergoeding voor oa bellen, postzegels etc.
Nee, dit is voor de vergoedingen. Volgens mijn eigen administratie (afgerond op kwartieren, klopt alle andere maanden wel) heb ik 49 en een kwart uur gewerkt, volgens mijn loonstrook 52 en een kwart. 3 uur is ook zoiets wat niet door een afrondingsverschil kan komen, maar ook niet door een extra werkdag.
Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek bij CarClass, wat valt onder Mobiliteitsdiensten. Ik ga op voor de functie privéchauffeur.
Heeft iemand van jullie ervaringen met deze bedrijven of via via iets gehoord? Ik kan er namelijk niet veel over vinden op Google.
Worden bij jullie de uren die jullie met de OV maken ook betaald? of lees ik dat nou verkeerd? Lijkt me makkelijk uren maken dan?
Alvast bedankt!
ewd
Hey ewd,
Ik werk naast mijn functie als hiker bij Easy Way ook als privéchaufffeur bij Mobiliteitsdiensten. Ik had mijn sollicitatiegesprek in oktober in Utrecht. De rijtest stelt niet zo veel voor (15 minuten, Seat Ibiza). Verder ben je al zo goed als aangenomen als je wordt uitgenodigd, zolang je je niet als een dwaas gedraagt.
Je krijgt bij MD al je OV-uren vergoed, min het eerste en laatste half uur tot je huis. Stel je bent maar een kwartier onderweg naar je klant, dan krijg je dus niks vergoed, stel je bent drie kwartier onderweg, krijg je een kwartier, enzovoort.
Het is inderdaad makkelijk uren maken, maar daar is het loon ook naar. Ik krijg als 21-jarige 6,79 per uur. Ik heb wel eens werkdagen gehad waar ik 7 uur wachttijd op een klant had. Dan is het inderdaad gewoon lekker doorverdienen, eten op kosten van de zaak en een beetje betaald studeren.
Vandaag om 7.30 de deur uit, een uur reizen, een Upje van Uden naar Veghel brengen (10 minuten), 7 uur wachten en het Upje weer terug naar Uden brengen. Ga maar gewoon ergens in Veghel studeren. Die 7 uur moet ik straks gewoon invoeren als pauze toch? Bah, ik ben echt geen ochtendmens.
Op donderdag 21 januari 2016 07:45 schreef Evalyne het volgende: Vandaag om 7.30 de deur uit, een uur reizen, een Upje van Uden naar Veghel brengen (10 minuten), 7 uur wachten en het Upje weer terug naar Uden brengen. Ga maar gewoon ergens in Veghel studeren. Die 7 uur moet ik straks gewoon invoeren als pauze toch? Bah, ik ben echt geen ochtendmens.
Als pauze? Jij bent gek? Zij willen toch dat jij wacht en dat ding weer terug brengt?
Als pauze? Jij bent gek? Zij willen toch dat jij wacht en dat ding weer terug brengt?
Moet ik die 7 uur gewoon 'doordeclareren' dan? Technisch gezien zou ik ook iets anders kunnen gaan doen, of terug naar huis. Als ik het betaald krijg is het top natuurlijk, maar ik dacht dat dit gewoon pauze was. Het is officieel geen wisselrit namelijk.
Moet ik die 7 uur gewoon 'doordeclareren' dan? Technisch gezien zou ik ook iets anders kunnen gaan doen, of terug naar huis. Als ik het betaald krijg is het top natuurlijk, maar ik dacht dat dit gewoon pauze was. Het is officieel geen wisselrit namelijk.
Uh, bij ew kan je sws geen pauze doen toch? Wat zeggen anderen hier van?
Op donderdag 21 januari 2016 10:32 schreef trolley het volgende: Was gezellig in Leeuwarden vanochtend, met nog vier andere hikers om 8 uur auto's ophalen
Meer mensen die vandaag door EW gebeld zijn en dat ze niet anoniem belden? Ik ben twee keer gebeld vandaag, en twee keer gewoon met nummerherkenning. Als dit zo blijft voortaan
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik werd vanmiddag ook gebeld met nummer herkenning, hopelijk blijft dat gewoon zo. Vandaag wel weer drama met de trein. Nu onderweg van eindhoven naar den Bosch per bus.
Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef trolley het volgende: Meer mensen die vandaag door EW gebeld zijn en dat ze niet anoniem belden? Ik ben twee keer gebeld vandaag, en twee keer gewoon met nummerherkenning. Als dit zo blijft voortaan
Vanochtend om 9 uur nog als privé-nummer. Waarom doen ze dat eigenlijk?
Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef trolley het volgende: Meer mensen die vandaag door EW gebeld zijn en dat ze niet anoniem belden? Ik ben twee keer gebeld vandaag, en twee keer gewoon met nummerherkenning. Als dit zo blijft voortaan
Laatst met één van de telefonisten over gesproken, die zei inderdaad al dat ze af gingen stappen van het privé-nummer. Blijkbaar hebben ze dat nu gedaan
Laatst met één van de telefonisten over gesproken, die zei inderdaad al dat ze af gingen stappen van het privé-nummer. Blijkbaar hebben ze dat nu gedaan
Dat werd wel tijd ook.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Het begon vanochtend vroeg meteen al, met een bus die opgeheven was die ik uiteraard moest hebben. Daardoor uiteindelijk een half uur te laat in Wieuwerd aangekomen, auto gecontroleerd en richting Heerjansdam vertrokken. Ben ik net de A27 richting Utrecht opgedraaid bij Almere, begint het storingslampje te branden.
Bij het eerste tankstation gestopt, LM gebeld (via EW is omslachtig, en ik kom vrij vaak in Wieuwerd). Die waren uiteraard niet blij, maar wilden een auto die net een nieuwe motor heeft gekregen niet meteen met een storing afleveren, zoals ik al had verwacht. Dus in overleg met hen, en na EW hiervan op de hoogte te hebben gebracht zit ik nu bij de servicecentre van de grote A in Almere koffie te drinken te wachten totdat ze die auto hebben uitgelezen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Het begon vanochtend vroeg meteen al, met een bus die opgeheven was die ik uiteraard moest hebben. Daardoor uiteindelijk een half uur te laat in Wieuwerd aangekomen, auto gecontroleerd en richting Heerjansdam vertrokken. Ben ik net de A27 richting Utrecht opgedraaid bij Almere, begint het storingslampje te branden.
Bij het eerste tankstation gestopt, LM gebeld (via EW is omslachtig, en ik kom vrij vaak in Wieuwerd). Die waren uiteraard niet blij, maar wilden een auto die net een nieuwe motor heeft gekregen niet meteen met een storing afleveren, zoals ik al had verwacht. Dus in overleg met hen, en na EW hiervan op de hoogte te hebben gebracht zit ik nu bij de servicecentre van de grote A in Almere koffie te drinken te wachten totdat ze die auto hebben uitgelezen
LM & wieuwerd, die woorden gaan niet samen haha hoe is t afgelopen?
Nou even een Trafic naar Westpoort gebracht, naar dat bedrijf achteraan op de Ruijgoordweg. 20 minuten in de stervende kou naar de bushalte lopen Wel weer genoeg gehiked voor vandaag, geeneens zin om te bellen voor een vervolgrit.
LM & wieuwerd, die woorden gaan niet samen haha hoe is t afgelopen?
Uitgelezen in Almere, bleek inderdaad iets met de versnellingsbak te zijn. A vond het niet verstandig om de auto terug te rijden naar Wieuwerd, in Wieuwerd vonden ze dat wel (als in, ze wilden het liefst zo snel en efficiënt mogelijk de auto weer bij hun hebben staan ) dus in overleg met hun de auto teruggebracht
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Sarasi en andere Groningers met een motorrijbewijs, waar hebben jullie gelest en hoe beviel dat? Van Sarasi weet ik dat ze bij twee verschillende scholen heeft gelest, waarom was je ook al weer geswitcht? mag ook in DM overigens als je hier niet de namen wil vermelden Zit een beetje een inschatting te maken van welke rijschool, wanneer, wat moet het kosten, enzovoort. Heb geen brommer gereden en met de auto had ik wel aardig wat lessen nodig, maar met een intake wordt m'n benodigde aantal lessen hopelijk wat meer helder
Edit: en waarom ik dit hier vraag en niet in het motorrijders- of les-topic vraag, dit is wat toegankelijker op dit moment, in die topics ken ik alleen Moebsje en Sarasi
Op zaterdag 23 januari 2016 12:26 schreef underground1009 het volgende: Sarasi en andere Groningers met een motorrijbewijs, waar hebben jullie gelest en hoe beviel dat? Van Sarasi weet ik dat ze bij twee verschillende scholen heeft gelest, waarom was je ook al weer geswitcht? mag ook in DM overigens als je hier niet de namen wil vermelden Zit een beetje een inschatting te maken van welke rijschool, wanneer, wat moet het kosten, enzovoort. Heb geen brommer gereden en met de auto had ik wel aardig wat lessen nodig, maar met een intake wordt m'n benodigde aantal lessen hopelijk wat meer helder
Edit: en waarom ik dit hier vraag en niet in het motorrijders- of les-topic vraag, dit is wat toegankelijker op dit moment, in die topics ken ik alleen Moebsje en Sarasi
Kan je wel even vertellen wat ik in Eindhoven heb gedaan. W.b. rijschool zat ik wel goed, meestal één op één lessen en als je wat meer ervaring hebt is het mogelijk dat je met twee lest. (Ik zit nu bij dezelfde studentenvereniging als iemand met wie ik ooit heb gelest )
Maargoed, ik zou in het begin (zeker AVB) zorgen dat je ofwel héél goed om kunt gaan met stress (want het is niet makkelijk) en zorgen dat je dan ermee om kunt gaan dat alle aanwezigen je fouten zien. Het is ook vooral iets dat je je niet gek moet laten maken als het niet lukt.
AVD les is heerlijk en gewoon een duur uurtje genieten.
Op zaterdag 23 januari 2016 12:26 schreef underground1009 het volgende: Sarasi en andere Groningers met een motorrijbewijs, waar hebben jullie gelest en hoe beviel dat? Van Sarasi weet ik dat ze bij twee verschillende scholen heeft gelest, waarom was je ook al weer geswitcht? mag ook in DM overigens als je hier niet de namen wil vermelden Zit een beetje een inschatting te maken van welke rijschool, wanneer, wat moet het kosten, enzovoort. Heb geen brommer gereden en met de auto had ik wel aardig wat lessen nodig, maar met een intake wordt m'n benodigde aantal lessen hopelijk wat meer helder
Edit: en waarom ik dit hier vraag en niet in het motorrijders- of les-topic vraag, dit is wat toegankelijker op dit moment, in die topics ken ik alleen Moebsje en Sarasi
Geswitcht van Oosterveld naar 1-2Ride idd. Oosterveld doet alles individueel, wat super chill is, maar het tempo ligt wel laag en die hebben geen eigen oefenterrein voor AVB. Dat doe je dus gewoon in een rustige straat of op een al dan niet leeg parkeerterrein. Afrijden AVB in Assen, AVD in Groningen. 1-2Ride heeft een eigen AVB terrein in Winschoten waar je dan ook direct examen kan doen, dus je kijkpunten blijven hetzelfde. Daar les je met AVB in groepjes van vier en met AVD per tweetal. De ene instructeur (Marcel) is een echte Groninger, heel direct en een beetje ruwe bolster zonder blanke pit, maar het tempo ligt hoog en hij weet absoluut waar hij het over heeft. Kan ook goed inschatten wat je individuele pijnpunten zijn en heeft een idioot hoog slagingspercentage. Koopt veel examens in en je kunt dus op vrij korte termijn altijd wel examen doen. Afrijden voor AVD kan ik Groningen en Winschoten, net wat je wil. Andere instructeur heb ik niet gehad. Ik raad 1-2Ride wel aan eigenlijk.
En wat Moebs zegt herken ik echt niet. Ja AVB kan frustrerend zijn maar dat kunnen alle dingen zijn die je nieuw moet leren. En in het groepje werd altijd in de gaten gehouden dat je of allemaal ging oefenen voor het examen (al paar lessen gehad) of allemaal voor het eerst iets ging doen. Dus meestal klootte je met z'n allen wat aan. Ik heb me nooit voor lul gestaan gevoeld iig.
Geswitcht van Oosterveld naar 1-2Ride idd. Oosterveld doet alles individueel, wat super chill is, maar het tempo ligt wel laag en die hebben geen eigen oefenterrein voor AVB. Dat doe je dus gewoon in een rustige straat of op een al dan niet leeg parkeerterrein. Afrijden AVB in Assen, AVD in Groningen. 1-2Ride heeft een eigen AVB terrein in Winschoten waar je dan ook direct examen kan doen, dus je kijkpunten blijven hetzelfde. Daar les je met AVB in groepjes van vier en met AVD per tweetal. De ene instructeur (Marcel) is een echte Groninger, heel direct en een beetje ruwe bolster zonder blanke pit, maar het tempo ligt hoog en hij weet absoluut waar hij het over heeft. Kan ook goed inschatten wat je individuele pijnpunten zijn en heeft een idioot hoog slagingspercentage. Koopt veel examens in en je kunt dus op vrij korte termijn altijd wel examen doen. Afrijden voor AVD kan ik Groningen en Winschoten, net wat je wil. Andere instructeur heb ik niet gehad. Ik raad 1-2Ride wel aan eigenlijk.
En wat Moebs zegt herken ik echt niet. Ja AVB kan frustrerend zijn maar dat kunnen alle dingen zijn die je nieuw moet leren. En in het groepje werd altijd in de gaten gehouden dat je of allemaal ging oefenen voor het examen (al paar lessen gehad) of allemaal voor het eerst iets ging doen. Dus meestal klootte je met z'n allen wat aan. Ik heb me nooit voor lul gestaan gevoeld iig.
Nou bij mij was het wel zo dat ik met een AVD'er de weg op ging die wel (ironisch haha) ver onder mijn niveau zat. Bij AVB leste ik meestal individueel en zoveel kan ik me daarvan niet meer herinneren behalve dat ik tegen mezelf aan het vechten was.
Ieder z'n ding gok ik zo, ik had in ieder geval geen moeite met het niet hebben van een eigen AVB terrein.
Heerlijke werkdag vandaag. Moest de klant om kwart over 2 thuis ophalen. Het bleek een oude baas (90+) te zijn die ging borrelen in Amsterdam met oude studievrienden. Goeie gesprekken gehad op weg naar Amsterdam terwijl hij z'n onvrede uitte over bijna elke andere weggebruiker. Kijk nu al uit naar de terugreis zometeen
Op zaterdag 23 januari 2016 17:30 schreef SytseH het volgende: Heerlijke werkdag vandaag. Moest de klant om kwart over 2 thuis ophalen. Het bleek een oude baas (90+) te zijn die ging borrelen in Amsterdam met oude studievrienden. Goeie gesprekken gehad op weg naar Amsterdam terwijl hij z'n onvrede uitte over bijna elke andere weggebruiker. Kijk nu al uit naar de terugreis zometeen
Nee, alleen op de vrijdag, maar toch... Normaal altijd wel gewoon werk. Achja, het zal er vast mee te maken hebben dat het nu rustig is op de leasemarkt. Bijtellingsstorm voorbij.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Nou ik mag me nu ook studentchauffeur noemen! Ik had wel geluk, pas na het contract tekenen kwamen ze erachter dat ik pas over twee maanden mijn rijbewijs een jaar lang heb. Dat was blijkbaar een eis, dus nu ben ik wel aangenomen maar mag officieel nog geen privéchauffeur ritten rijden tot maart, maar ik moest wel gewoon mijn beschikbaarheid gaan opgeven. (misschien zien ze het door de vingers?)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit was zo'n dag die tof was vanwege de klant, niet vanwege de auto.
Geen pendelbus maar ongetwijfeld 1 of meerdere hikers waarmee je tot aan de bushalte kan praten over: - tofste auto gereden - kutste auto gereden - je ritten van die dag - een vervelende klant - die gast die die rolls royce kreeg als rit
Geen pendelbus maar ongetwijfeld 1 of meerdere hikers waarmee je tot aan de bushalte kan praten over: - tofste auto gereden - kutste auto gereden - je ritten van die dag - een vervelende klant - die gast die die rolls royce kreeg als rit
Op woensdag 20 januari 2016 15:35 schreef RacerDKB het volgende: Pff moest om 17:00 afleveren dus zat om 15:00 rustig nabij de afleverlocatie te lunchen, krijg ik een telefoontje van een ietwat geërgerde planster dat ik had moeten bellen om door te geven dat ik al aanwezig was.
Ik bel voor elke poep en een scheet om dingen door te geven of overleggen, maar als er staat "OM 17:00 afleveren" en daar achter expliciet "niet eerder ivm <X>", dan ga ik toch niet bellen
Vooral omdat er bij stond dat ik niet eerder mocht afleveren, was ook de eerste keer in bijna twee jaar
Misschien een rare vraag, maar hoe wist die planster dat jij daar zat te lunchen?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Niet dan? Heb al een tijdje niet voor die lm gereden, maar dacht wel iets te herinneren over maltaweg en pendelbusjes.
Helaas..
Die was er inderdaad, maar dat pendelbusje is gestopt. Ik kon laatst op een vrijdag nog in dat pendelbusje en die maandag daarop kon ik in de kou gaan lopen. Nou, dat was wel een onaangename verrassing.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Misschien een rare vraag, maar hoe wist die planster dat jij daar zat te lunchen?
Klant had aangegeven dat ie om 17:00 zijn auto wilde hebben en niet eerder, maar veranderde van gedachten en wilde hem eerder. Dus hij contact met LM en de LM contact met EW, waardoor zij wist dat ik rond 13:00 die auto opgehaald had en zodoende twee uur later wel op locatie zou moeten zijn.
Vanochtend bij de tandarts gelukkig nog gebeld voor een spoedje hengelo-nijkerk.
Morgen "hiken" bij verhuur in hengelo. Lijkt me locatiewerk, auto's wassen e.d.? Of bedoelen ze een aantal verhuur auto's ophalen/wegbrengen vanuit daar?
Kan beide, ik heb wel eens bij de vogel in grunn locatiewerk gedaan, is zowel huurauto's wegbrengen en ophalen als schoonmaken en door de wasstraat halen
Zie nu dat het adres op een tankstation/wasstraat staat. Desbetreffende verhuurbedrijf heeft geen vestiging in hengelo vgm. Beetje vreemd, komt dit vaker voor?
Op dinsdag 26 januari 2016 15:19 schreef br210 het volgende: Zie nu dat het adres op een tankstation/wasstraat staat. Desbetreffende verhuurbedrijf heeft geen vestiging in hengelo vgm. Beetje vreemd, komt dit vaker voor?
Heb wel eens tien minuten zitten zoeken naar een verhuurbedrijf omdat het ook in een tankstation/wasstraat was gevestigd (met een hele kleine balie binnen, verder was het niet aangegeven). Misschien is het verhuurbedrijf nog onder de oude naam bekend?
Vandaag nog ritje gehad naar Nijkerk, 508 Hybrid4. Leuke gimmick dat je op het schermpje tussen de tellers kunt zien hoe de auto wordt aangedreven, maar ik reed 90% van de tijd gewoon op de motor. Franse automaten zijn nog steeds ruk, maar verder komt de auto in de sportstand wel lekker van z'n plek. In Nijkerk de PendelPanda weer gepakt (godzijdank). Kort dagje, maar werk is werk!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Op dinsdag 26 januari 2016 16:13 schreef McAwesome het volgende: Vandaag nog ritje gehad naar Nijkerk, 508 Hybrid4. Leuke gimmick dat je op het schermpje tussen de tellers kunt zien hoe de auto wordt aangedreven, maar ik reed 90% van de tijd gewoon op de motor. Franse automaten zijn nog steeds ruk, maar verder komt de auto in de sportstand wel lekker van z'n plek. In Nijkerk de PendelPanda weer gepakt (godzijdank). Kort dagje, maar werk is werk!
Vandaag voor het eerst in Nijkerk geweest. Die pendelpanda is echt ideaal ja. Had nog een gesprek met een 65+ AR'er. Hij werkt ook voor Fleetport en combineert dat met AR. De beste man vertelde me ook dat het daar steeds drukker wordt en ze nog studenten met gratis ov zoeken.
Heb wel eens tien minuten zitten zoeken naar een verhuurbedrijf omdat het ook in een tankstation/wasstraat was gevestigd (met een hele kleine balie binnen, verder was het niet aangegeven). Misschien is het verhuurbedrijf nog onder de oude naam bekend?
Reed er vandaag toevallig met de bus langs Zag al een klein hokje van het verhuurbedrijf zitten, komt dus wel goed morgen.
CP op ophaaladres vroeg of ik niet 2 auto's mee kon nemen.
Die Clio's zijn wel verrekte zuinig hoor. Op een kwart tank naar Leeuwarden gereden vanuit Weert (275km) en gezien de tijdsduur (2,5 uur) had dat nog wel zuiniger gekund. Alleen jammer dat het > 100 km/u allemaal niet meer wil accelereren.
Op woensdag 27 januari 2016 09:27 schreef Drowzz het volgende: Moi, kom je Leeuwarden bij 't energiebedrijf, dubbel ingepland met een andere hiker nu ov'en naar hoorn
Kon je niet meerijden naar Weesp en daar met het OV verder?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Vandaag voor het eerst in Nijkerk geweest. Die pendelpanda is echt ideaal ja. Had nog een gesprek met een 65+ AR'er. Hij werkt ook voor Fleetport en combineert dat met AR. De beste man vertelde me ook dat het daar steeds drukker wordt en ze nog studenten met gratis ov zoeken.
Misschien een ideetje voor de zomer dan Nu ben ik toch maar 1 dag in de week vrij voor werk...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Werk voor morgen én overmorgen is al een paar uurtjes binnen hier. In verband met de maandwissel plannen ze voor zo ver mogelijk vooruit, bij EW in ieder geval.
Vandaag van 8 tot 16:30 gehiket voor een verhuurbedrijf. Vanaf nu elke woensdag daar als hiker aan de slag omdat hun vaste parttime hiker woensdags vrij is Mits ik dan woensdag vrij heb van school , maar waarschijnlijk wel.
Op woensdag 27 januari 2016 21:00 schreef br210 het volgende: Vandaag van 8 tot 16:30 gehiket voor een verhuurbedrijf. Vanaf nu elke woensdag daar als hiker aan de slag omdat hun vaste parttime hiker woensdags vrij is Mits ik dan woensdag vrij heb van school , maar waarschijnlijk wel.
Op woensdag 27 januari 2016 17:31 schreef trolley het volgende: Morgen één ritje gekregen. Om 14:15 uur een Clio ophalen bij AZ, en die naar Groningen rijden (Nee, niet naar FC Groningen )
Van de week was het hier 15 graden en toen liep d'r alweer een malloot met korte broek over straat .
Ritten voor morgen al binnen. Drukke dag: Groningen - Amersfoort, Amersfoort - Haarlem en Haarlem - Groningen. Waaronder de nieuwe Superb. Ben daar wel benieuwd naar
Van de week was het hier 15 graden en toen liep d'r alweer een malloot met korte broek over straat .
Ritten voor morgen al binnen. Drukke dag: Groningen - Amersfoort, Amersfoort - Haarlem en Haarlem - Groningen. Waaronder de nieuwe Superb. Ben daar wel benieuwd naar
Hier ook mooie aansluitingen. In Almere zelfs op 10 minuten lopen van elkaar (kan men vast wel raden welke 2 dat zijn ).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Nou ik was dus bij Pow, ik weet niet of jullie die 'slaapmuts' artikelen van ze kennen maar ik zou mijn CP graag hiervoor nomineren. Dat terzijde, ik kwam een Polo halen en ze liep even met me mee.
Nou, ze zei dat ze de Polo op plaats X geparkeerd had waar inmiddels een Volvo stond. Overigens was dat ook een inrit dus al gauw dachten we dat de auto afgesleept was. Immers, na 2x de straat doorzocht te hebben kwamen we 'm nog steeds niet tegen.
Dus ze vroeg aan mij: 'wat nu?' En serieus, je kon de wanhoop in haar ogen zien. (het loopt goed af hoor) Dus ik zei dat ze het beste even met de politie A'dam Zuidoost kon bellen. Die wisten haar al snel te vertellen dat de auto in ieder geval niet afgesleept was, maar in die straat/buurt werden nog wel eens wat auto's gejat.
Nu heb ik reeds verteld welke auto ik kwam halen, en die wordt inderdaad vaak gejat. Dus we liepen terug richting redactie en toen wilde ze nog even kijken of ze zichzelf niet aan het mindfucken was en dat ze 'm niet in een andere straat geparkeerd had. Er zouden immers twee auto's opgehaald worden vandaag.
En ja hoor, daar stond hij. Ik kan er achteraf wel mee lachen maar de CP iets minder. Na een krabbel en 'ga maar vlug een kop thee drinken' vertrokken.
Op donderdag 28 januari 2016 20:56 schreef Nucleass het volgende: Ugh vandaag bij het wachten op de bus in Amersfoort onder gepoept door een vogel. De helft zat ook op een contract van NL
Morgen wel weer werk , Groningen - Hilversum - Groningen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Eindhoven - 's-Hertogenbosch per B categorie koekblik en Waalwijk - Nijverdal per A4 (2.0 TDI)
Moet naar de Energieweg, is dat zo ver lopen?
Je moet de buurtbus pakken richting de sluisweg in Waalwijk en gewoon vragen of je net na de kruising na het tunneltje gedropt kan worden. Doen ze meestal niet zo moeilijk over. Er is zo een parkeerplekkie met een infobord, daar kun je dan wel eruit gezet worden. Scheelt weer veel lopen.
Ik heb maandag Groningen - Oirschot per Opel Karl, eerste keer dat ik in een klein Opel-koekblik ga rijden dat geen Corsa of Astra is Wel gloedjenieuw, december 2015, dus dat is wel leuk, de geringe 75 pk is dan weer minder Daarna nog een Tilburg Nijkerk met een Qashqai uit 2012, met CVT, ben benieuwd of dat een beetje rijdt. Is de pendelpanda in Nijkerk er nog, en hoe werkt dat, waar is die te vinden? Oh, en even juichen: GEEN TENTAMENS MEEERRRR
Op vrijdag 29 januari 2016 19:24 schreef underground1009 het volgende: Ik heb maandag Groningen - Oirschot per Opel Karl, eerste keer dat ik in een klein Opel-koekblik ga rijden dat geen Corsa of Astra is Wel gloedjenieuw, december 2015, dus dat is wel leuk, de geringe 75 pk is dan weer minder Daarna nog een Tilburg Nijkerk met een Qashqai uit 2012, met CVT, ben benieuwd of dat een beetje rijdt. Is de pendelpanda in Nijkerk er nog, en hoe werkt dat, waar is die te vinden? Oh, en even juichen: GEEN TENTAMENS MEEERRRR
A-L? Ik moet ook een Opel Karl ophalen en naar Oirschot, daarna met een VW Transporter van den bosch - Nijkerk
Na zo'n beetje de hele maand januari in de ban van de tentamens te zijn geweest, eindelijk weer eens kunnen werken vandaag. Vorige keer dat ik auto reed was vier weken geleden, volgens mij is dat nog niet eerder voorgekomen sinds ik mijn rijbewijs heb.
Is er nog belangstelling voor een kartmeet ergens in februari of maart?
Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef Schaafkaas het volgende: Na zo'n beetje de hele maand januari in de ban van de tentamens te zijn geweest, eindelijk weer eens kunnen werken vandaag. Vorige keer dat ik auto reed was vier weken geleden, volgens mij is dat nog niet eerder voorgekomen sinds ik mijn rijbewijs heb.
Is er nog belangstelling voor een kartmeet ergens in februari of maart?
Mits de datum en locatie mij past, prima Ik mag morgen trouwens eindelijk weer eens lijnbus rijden, muziekje erbij aan en gaan
Op vrijdag 29 januari 2016 21:47 schreef Schaafkaas het volgende: Na zo'n beetje de hele maand januari in de ban van de tentamens te zijn geweest, eindelijk weer eens kunnen werken vandaag. Vorige keer dat ik auto reed was vier weken geleden, volgens mij is dat nog niet eerder voorgekomen sinds ik mijn rijbewijs heb.
Is er nog belangstelling voor een kartmeet ergens in februari of maart?
I'm in, zolang het in de bewoonde wereld is. Of ik een lift krijg van iemand
Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef Irritatie100 het volgende: Klinkt wel als een idee dat karten. Al heb ik in februari eigenlijk geen ruimte meer in de agenda
Ik ben vanaf half februari ook pas weer beschikbaar, volgende week zaterdag een weekje met m'n vereniging naar Madrid Ik ben wel enorm voor karten, mits idd een beetje centraal, of we moeten een Groninger carpool opzetten
Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef underground1009 het volgende: Ik ben vanaf half februari ook pas weer beschikbaar, volgende week zaterdag een weekje met m'n vereniging naar Madrid Ik ben wel enorm voor karten, mits idd een beetje centraal, of we moeten een Groninger carpool opzetten
carpool is geen probleem. Ik kom dan toch vanuit foxhol...
Altijd vervelend als de opdracht is dubbelgeboekt en de auto al weg is, een collega heeft mijn 4-serie naar Doorn gekaapt gelukkig wel een vervangende rit in een Golf GTE, dus dat verzacht de pijn een beetje
Klijndijk de ouders van mijn vriendin wonen daar vlakbij Het prachtige Drentse landschap zal je vast bekoren, Moebsje Oh, en natuurlijk lekker 100 rijden op de N34, ook bij de 70-borden die bij iedere kruising/op- en afrit staan, dat doen de localo's ook
Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef underground1009 het volgende: Klijndijk de ouders van mijn vriendin wonen daar vlakbij Het prachtige Drentse landschap zal je vast bekoren, Moebsje Oh, en natuurlijk lekker 100 rijden op de N34, ook bij de 70-borden die bij iedere kruising/op- en afrit staan, dat doen de localo's ook
Op maandag 1 februari 2016 08:28 schreef underground1009 het volgende: Nucleass de bus gehaald? Zit hier voornamelijk vervelend mbo-volk Zou ze echter als een eckte fok-god wel geven, tienermoeders maken en zo
Net een spiksplinternieuwe Octavia met DSG afgeleverd in de Achterhoek. Moest bij nr.1 zijn, werd door de navi het bos ingestuurd. Blijkbaar moest ik bij nr.13 zijn . Kreeg nog koffie en een lift dus prima dagje
Op woensdag 3 februari 2016 15:45 schreef yosander het volgende: Net een spiksplinternieuwe Octavia met DSG afgeleverd in de Achterhoek. Moest bij nr.1 zijn, werd door de navi het bos ingestuurd. Blijkbaar moest ik bij nr.13 zijn . Kreeg nog koffie en een lift dus prima dagje
Overigens (nog????) geen werk binnen voor morgen. Hopelijk komt het nog en doe anders maar een spoedje naar Groningen, ofzo.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op maandag 8 februari 2016 10:57 schreef Fiorano het volgende: Godver, Xsara aangeboden bij die anwb autoverkoopservice. Krijg ik een bod van ¤50. Toch maar ff wat anders verzinnen.
Morgenochtend naar Nijverdal (40 minuten lopen blegh) om een VW Golf op te halen die volgens het kenteken een Mercedes A180 is. Die gaat naar Den Haag, waarna ik nog een ritje Amsterdam-Wierden doe per Ford Kuga. Al met al niet verkeerd.
Ik heb afgelopen week tweemaal 850km naar en van Oostenrijk gedaan in een Polo SlowMotion dus morgen zal vast comfortabeler zijn.
Het gele racemonster staat overigens weer bij de garage, de radiator die er een jaar en 15 dagen geleden onder is gezet is lek. Mag jij gokken hoe lang de garantie is.
Morgenochtend naar Nijverdal (40 minuten lopen blegh) om een VW Golf op te halen die volgens het kenteken een Mercedes A180 is. Die gaat naar Den Haag, waarna ik nog een ritje Amsterdam-Wierden doe per Ford Kuga. Al met al niet verkeerd.
Ik heb afgelopen week tweemaal 850km naar en van Oostenrijk gedaan in een Polo SlowMotion dus morgen zal vast comfortabeler zijn.
Het gele racemonster staat overigens weer bij de garage, de radiator die er een jaar en 15 dagen geleden onder is gezet is lek. Mag jij gokken hoe lang de garantie is.
Hebben ze geen coulance voor die 15 dagen? Anders wel echt een naai garage...
Heb mijn beschikbaarheid voor deze week morgen en vrijdag.
Tot hoelaat kan ik een mailje met een opdracht verwachten? En krijg je ook een mailtje als er geen opdracht voor je is of moet je dit zelf gokken?
Welkom
Meestal niet later dan half 7. Tenzij het druk is, dan is 8-9 uur ook nog wel mogelijk. Je krijgt alleen een mailtje als je opdracht hebt. Op de dag zelf kun je ook nog gebeld worden (vaak rond 9 uur 's ochtends) voor een spoedje. Maar die hoef je niet aan te nemen.
Meestal niet later dan half 7. Tenzij het druk is, dan is 8-9 uur ook nog wel mogelijk. Je krijgt alleen een mailtje als je opdracht hebt. Op de dag zelf kun je ook nog gebeld worden (vaak rond 9 uur 's ochtends) voor een spoedje. Maar die hoef je niet aan te nemen.
Top dankjewel! Hoe zit het trouwens met de kilometervergoeding als ik met de auto naar de eerste locatie toe ga? Ik heb dit nergens kunnen vinden.
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
voor mijn chauffeursbedrijf in regio maastricht ben ik op zoek naar wat privechauffeurs voor de periode 10maart- 20 maart. tijdens deze 10 dagen zal vrijwel fulltime in Tesla model S'en gereden moeten worden. ik zoek mensen met chauffeurservaring, goed pak, serieuze rijvaardigheden, goede omgangsvormen, liefst volledige beschikbaarheid in die periode.
kennis van de wegen rondom en in maastricht is natuurlijk een pre. Ben of ken je iemand mail dan even naar info@masterchauffeur.nl
voor mijn chauffeursbedrijf in regio maastricht ben ik op zoek naar wat privechauffeurs voor de periode 10maart- 20 maart. tijdens deze 10 dagen zal vrijwel fulltime in Tesla model S'en gereden moeten worden. ik zoek mensen met chauffeurservaring, goed pak, serieuze rijvaardigheden, goede omgangsvormen, liefst volledige beschikbaarheid in die periode.
kennis van de wegen rondom en in maastricht is natuurlijk een pre. Ben of ken je iemand mail dan even naar info@masterchauffeur.nl
Groet
Ik ben op zich wel beschikbaar in deze periode, maar ik weet niet precies of mijn werkgever dit toestaat. Daarnaast ben ik ook nauwelijks bekend in de omgeving Maastricht.
Ik heb van de week nog een extra dag toegevoegd wanneer ik beschikbaar ben. Is deze wijziging dan voor deze week al van toepassing of pas volgende week?
Heb trouwens afgelopen woensdag niks gekregen. Daarna werd ik gebeld voor een spoedgeval maar beetje lastig als eerste rit ooit. Vandaag ook nog niks gekregen of komt dit misschien doordat ik bij mijn beschikbaarheid een dag heb toegevoegd?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
Op donderdag 11 februari 2016 18:08 schreef Pespre1 het volgende: Ik heb van de week nog een extra dag toegevoegd wanneer ik beschikbaar ben. Is deze wijziging dan voor deze week al van toepassing of pas volgende week?
Heb trouwens afgelopen woensdag niks gekregen. Daarna werd ik gebeld voor een spoedgeval maar beetje lastig als eerste rit ooit. Vandaag ook nog niks gekregen of komt dit misschien doordat ik bij mijn beschikbaarheid een dag heb toegevoegd?
Die wijziging is meteen beschikbaar. Zo zet ik mijn beschikbaarheid ook nog wel eens aan als ik 's ochtends klaar ben met college. Soms levert dat 's middags nog een spoedje op .
Op donderdag 11 februari 2016 18:08 schreef Pespre1 het volgende: Ik heb van de week nog een extra dag toegevoegd wanneer ik beschikbaar ben. Is deze wijziging dan voor deze week al van toepassing of pas volgende week?
Heb trouwens afgelopen woensdag niks gekregen. Daarna werd ik gebeld voor een spoedgeval maar beetje lastig als eerste rit ooit. Vandaag ook nog niks gekregen of komt dit misschien doordat ik bij mijn beschikbaarheid een dag heb toegevoegd?
Mijn eerste twee ritjes waren beide spoedritten Ik heb het gevoel dat je meer kans op een (voorgeplande) rit hebt als je de beschikbaarheid de week ervoor al hebt aangepast, i.t.t. de dag van te voren.
Heb ook weer een leuk verhaal. Gisterenavond voor m'n neus een bestuurder, die zwaar onder invloed was, eerst een auto zien aantikken en die daarna zichzelf in de vangrail boorde. Zag de auto hevig slingeren op de A9 en 20 seconden later was het al gebeurd. Na het ongeluk stond die vent hevig op z'n stuur te rammen en probeerde z'n auto nog te starten om te ontkomen. Gelukkig lukte dat niet. Gelijk 112 aan de lijn en alles uitgelegd. Uiteindelijk politie, brandweer en de ambulance erbij, die laatste nam hem gelijk mee voor een bloedproef. Toen de politie z'n rijbewijs vroeg gaf ie z'n aansteker . Getuigenverklaring nog afgelegd en weer een bijzonder verhaal rijker.
Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef RTS91 het volgende: Heb ook weer een leuk verhaal. Gisterenavond voor m'n neus een bestuurder, die zwaar onder invloed was, eerst een auto zien aantikken en die daarna zichzelf in de vangrail boorde. Zag de auto hevig slingeren op de A9 en 20 seconden later was het al gebeurd. Na het ongeluk stond die vent hevig op z'n stuur te rammen en probeerde z'n auto nog te starten om te ontkomen. Gelukkig lukte dat niet. Gelijk 112 aan de lijn en alles uitgelegd. Uiteindelijk politie, brandweer en de ambulance erbij, die laatste nam hem gelijk mee voor een bloedproef. Toen de politie z'n rijbewijs vroeg gaf ie z'n aansteker . Getuigenverklaring nog afgelegd en weer een bijzonder verhaal rijker.
Ja, het is vrij mager nu met de ritjes. Van de week 3 dagen beschikbaar geweest, maar 4 ritjes. 2x een 508 met automaat (Hybrid4 en 1.6 HDI ), een Golf Variant en een gloednieuwe VW Passat. Niet heel slecht, maar ik heb betere tijden gekend bij AR...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Nielsch het volgende: Is dit ook voor particulieren? Zo ja, wat zou een rit tussen Den Helder en Utrecht me kosten, vertrek rond middernacht op een zaterdag?
Dan krijg je te maken met een nachttarief. Standaard neem je minimaal 3 uur af waardoor je al gauw op de 90 euro zit denk ik. Nog steeds veel goedkoper dan een taxi natuurlijk, al betaal je wel zelf de brandstof.
Op zondag 14 februari 2016 11:58 schreef Nielsch het volgende: Is dit ook voor particulieren? Zo ja, wat zou een rit tussen Den Helder en Utrecht me kosten, vertrek rond middernacht op een zaterdag?
50 ekkies zwart + vergoeding OV kosten
Maar qua verzekering enzo zou ik dat noooit doen
[ Bericht 11% gewijzigd door Amoeba op 14-02-2016 13:01:27 ]
Ik zit momenteel in Duitsland met een Tesla voor een ritje. Precies geen supercharger in de buurt, dus ik sta nu noodgedwongen bij een Mitsubishi dealer de auto bij te laden :p Ik heb maar rustig aan gedaan, gezien er al 2 auto's in de berm lagen vanwege de sneeuw. Hele fijne auto wel trouwens!
Weekendje Luxemburg achter de rug. De Skoda deed gemiddeld 8l/100km terwijl ik normaal grote moeite moet doen om 10l te halen, benzine kostte 1,001 per liter en het is nog een toffe stad ook
Weet niet of dit de goede plek is, maar ik stel mijn vraag toch maar even..
Ik ben uitgenodigd om volgende week op sollicitatiegesprek te komen bij EasyWay als hiker. Nu staat er in de mail dat spijkerbroeken, sneakers etc. niet is toegestaan. Verlangen ze echt van je dat je strak in pak op sollicitatie komt? Of hoe zit dat?
Ik ben uitgenodigd om volgende week op sollicitatiegesprek te komen bij EasyWay als hiker. Nu staat er in de mail dat spijkerbroeken, sneakers etc. niet is toegestaan. Verlangen ze echt van je dat je strak in pak op sollicitatie komt? Of hoe zit dat?
OP lezen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 16 februari 2016 18:42 schreef Kartmans het volgende: Pfff, weer niets ontvangen van AR voor morgen. Dat wordt dan drie weken op rij niet werken. Regio Rotterdam veel mensen aangenomen ofzo?
Ik ving vorige maand ook heel vaak bot. Denk dat het na de rush op bijtellingsvriendelijke auto's eind vorig jaar een beetje rustig is geworden op de leasemarkt. Trekt vast wel weer aan.
Vandaag een ritje van een kwartier. Ik had aangegeven dat ik om 3 uur weer op de UT moest zijn, maar dit is wel een hele korte werkdag
Kreeg gisteren trouwens ook een mail dat ik een boete had gereden. M'n eerste snelheidsbekeuring sinds 2012.. Die brug over de A50 waar al 30 jaar wegwerkzaamheden zijn, reed ik kennelijk 98 (95 na correctie). Iedereen vliegt er altijd met 130 overheen dus er zitten momenteel vast een aantal mensen in NL harder te balen :p
Nou, de Skoda staat bij de dealer voor een beurt. Tot nog toe heeft ie het getrokken met alleen de reguliere werkzaamheden, maar denk dat daar vandaag verandering in gaat komen. Motormanagementlampje brandt en ik denk dat dat aan de thermostaat ligt. Afgelopen weekend op een rit van 4 uur is de kvs niet warmer geworden dan 75 graden
Gister even proef gereden met een Twingo (71 pk versie). Vanmiddag even met een 108 en dan aan de wagenparkbeheerder de keuze doorgeven. Neig naar de Twingo wegens het uiterlijk.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 17 februari 2016 08:42 schreef SytseH het volgende: Vandaag een ritje van een kwartier. Ik had aangegeven dat ik om 3 uur weer op de UT moest zijn, maar dit is wel een hele korte werkdag
Kreeg gisteren trouwens ook een mail dat ik een boete had gereden. M'n eerste snelheidsbekeuring sinds 2012.. Die brug over de A50 waar al 30 jaar wegwerkzaamheden zijn, reed ik kennelijk 98 (95 na correctie). Iedereen vliegt er altijd met 130 overheen dus er zitten momenteel vast een aantal mensen in NL harder te balen :p
Kut, ik ben daar laatst ook meerdere keren ietsje te hard overheen gereden (met het verkeer mee), benieuwd of er nog iets mijn kant op komt.
Ook nog gebeld voor spoedje. Om vier uur stipt een auto ophalen, en om vijf uur afleveren. Google maps zegt dat het 61 minuten rijden is, en ik denk dat ik de spits in ga. Dus ben benieuwd hoe dit afloopt.
Op woensdag 17 februari 2016 14:21 schreef Kartmans het volgende: Ook nog gebeld voor spoedje. Om vier uur stipt een auto ophalen, en om vijf uur afleveren. Google maps zegt dat het 61 minuten rijden is, en ik denk dat ik de spits in ga. Dus ben benieuwd hoe dit afloopt.
Gaat nooit lukken toch. Om 16:00 afhalen betekent niet dat je om 16:00 weg kan rijden.