abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:00:43 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160586373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:57 schreef suzebol75 het volgende:
Bedoelde alleen maar te zeggen, dat ze zelf ook lekker bezig Is om mensen (onbedoeld) te kwetsen. Dat is iets wat me vaker opvalt bij haar uitlatingen; zelf flink in het rond trappen maar klagen als je ook maar het idee hebt dat er iemand een vinger naar je wijst.
Mijn motto blijft dan ook, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.
Het is een Anouk-bash? Over de rug van ongewenst kinderlozen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_160586464
over de rug van mezelf dus? Is al goed, zei al eerder dat het hier niet de plek Is voor zulke discussies,
Verder nog iemand leuk zwangerschapsnieuws?
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:07:07 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160586496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:57 schreef suzebol75 het volgende:
Bedoelde alleen maar te zeggen, dat ze zelf ook lekker bezig Is om mensen (onbedoeld) te kwetsen. Dat is iets wat me vaker opvalt bij haar uitlatingen; zelf flink in het rond trappen maar klagen als je ook maar het idee hebt dat er iemand een vinger naar je wijst.
Mijn motto blijft dan ook, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden.
Omdat ze bedenkt dat ze toch nog niet te oud is voor een volgend kindje?
Sorry hoor, maar als je iemand daarom ongevoeligheid verwijt dan moet je serieus aan je issues werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:16:31 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160586654
Dit is denk ik meer een kwestie van over- dan ongevoeligheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:48:45 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160588529
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat ze bedenkt dat ze toch nog niet te oud is voor een volgend kindje?
Sorry hoor, maar als je iemand daarom ongevoeligheid verwijt dan moet je serieus aan je issues werken.
En misschien niet meelezen in een topic over bekende mensen die zwanger zijn :+.
KuikenGuppy
pi_160588820
Voor alle duidelijkheid ik heb niet gezegd dat ze dit niet mag zeggen of wat dan ook!
Ik erger me soms aan die gemakzuchtige manier waarop mensen met kinderen omgaan, en tja als je zelf zo snel roept dat mensen je kwetsen a la Anouk en geen tegengeluid wilt, kan je ook wel eens bewust worden van je eigen opmerkingen en hoe die opgevat kunnen worden.
En voor de rest, nogmaals back on topic (Voor diegene die willen reageren, graag in een privébericht..)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_160588938
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:46 schreef suzebol75 het volgende:

[..]

Nou hoe wil je het dan noemen? Ach de moeder op het schoolplein zegt dat het nog kan.. ach waarom ook niet..
Komt op mij meer over als een praatje over het nieuwste speelgoedje in de winkel.

En ja, dat kwetst mensen die niet makkelijk of helemaal zwanger kunnen worden denk ik zeer!
Maar is hier niet de juiste plek voor deze discussie geloof ik ..sorry daarvoor, mijn frustratie moest er even uit
Wat loop jij nou slap te lullen joh :') Roep je dat ook op straat naar zwangere vrouwen? :')

OT: Leuk, nog een meisje voor Anouk *O*
pi_160588974
quote:
Ireland, Carmen, Rafael, Alec, and I are excited to share with you that we are going to have another addition to our family. A little boy coming this fall 💙 #366daysoflivingclearly #HilariaLCM


quote:
Adam Levine & Behati Prinsloo Expecting First Child

Congratulations are in order for Adam Levine and Behati Prinsloo.

The Maroon 5 frontman, 36, and the Victoria’s Secret model, 26, are expecting their first child, Us Weekly reports.

According to sources, the supermodel is three to four months along and her rocker hubby is “over the moon” about impending fatherhood.

The couple – who were wed in Mexico in July 2014 – have had babies on the brain.

“We’re definitely going to do it,” The Voice star said of having children. “I want to have 100 kids. I want to have more kids than would be socially responsible.”

Congrats to them!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_160591490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:37 schreef suzebol75 het volgende:
Ze voelt zich zo gekwetst door zwarte piet... als ze eens zou weten hoe diep ze vele ongewenst kinderloze mensen hier mee kwetst :-( Wat een instelling zeg, alsof je ze voor het uitkiezen hebt in een winkel...
Meid, wat heb jij gerookt?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_160596381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:02 schreef suzebol75 het volgende:
Voor alle duidelijkheid ik heb niet gezegd dat ze dit niet mag zeggen of wat dan ook!
Ik erger me soms aan die gemakzuchtige manier waarop mensen met kinderen omgaan, en tja als je zelf zo snel roept dat mensen je kwetsen a la Anouk en geen tegengeluid wilt, kan je ook wel eens bewust worden van je eigen opmerkingen en hoe die opgevat kunnen worden.
En voor de rest, nogmaals back on topic (Voor diegene die willen reageren, graag in een privébericht..)
Jee, dit is niet het goede forum om jezelf zielig te vinden hoor :D komt er eens nieuws over Anouk naar buiten waarin ze niet loopt te zeiken over zwarte piet en dan zijn er nog mensen die gaan steigeren, dat mens kan echt niks meer zeggen. Het is toch hartstikke leuk dat ze zo'n moederkloekje is. Kut voor je dat je zelf blijkbaar ongewild kinderloos bent, maar ik kan met de beste wil van de wereld geen belediging of sneer zien in haar woorden.
Weet je, ik mag niet skiën. Vind ik ook heel jammer, zou graag kunnen skiën en schaatsen. Voel me ook altijd enorm beledigd door het koningshuis als ze in Lech zijn. Elk jaar weer!
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 18:39:08 #136
382129 crew  Donna
pi_160596411
En dan is dat dit jaar nog extra in het nieuws ook! Arme CherryLips.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 maart 2016 @ 18:50:45 #137
22592 crew  Ole
pi_160596629
Zullen we het hier maar bij laten ;)
Verdere discussies over ongewild kinderloos zijn en hoe dat is als een ander het ene kind na het andere op de wereld zet mag in OUD. Dat is heel wat deuren verder.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 18:54:32 #138
382129 crew  Donna
pi_160596719
Leuk van Alec en Hilaria Baldwin trouwens!
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2016 @ 19:17:36 #139
43556 miss_dynastie
pi_160597302
Ik ben wel benieuwd hoe excited Ireland werkelijk is... maar leuk dat zij als eerste genoemd wordt :)
pi_160609339
Waarom nou zo keihard reageren op suzebol75, echt gemeen vind ik dat.

Ontopic:

Ik las vorige week in de Telegraaf:

Chantal Janzen heeft een groot gezin met haar man Marco Geeratz, maar de 37-jarige presentatrice sluit verdere gezinsuitbreiding zeker niet uit.

Dat vertelt Chantal aan Shownieuws. „Over een jaar of één, twee, hebben we een hond, een konijn óf een kind. Er kan nog van alles gebeuren. Ik ben er wel mee bezig. Wil ik dat weer of niet? Daar ben ik eerlijk gezegd nog niet uit.”

Chantal en Marco, met wie de presentatrice in 2014 trouwde, hebben samen een zoontje: James (7). Marco heeft ook nog drie kinderen uit een eerdere relatie: Esmée, Isaa en Zion.


Zou ze al...?!?!!?
pi_160613192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom nou zo keihard reageren op suzebol75, echt gemeen vind ik dat.
Dit inderdaad, nergens voor nodig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160618497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:37 schreef suzebol75 het volgende:
Ze voelt zich zo gekwetst door zwarte piet... als ze eens zou weten hoe diep ze vele ongewenst kinderloze mensen hier mee kwetst :-( Wat een instelling zeg, alsof je ze voor het uitkiezen hebt in een winkel...
Ik snap dat je als je maar niet zwanger kunt worden je het een beetje lullig vindt dat iemand die al de zevende krijgt, het uitspreekt dat ze een meisje wil hebben, terwijl jij denkt het maakt mij niet uit als het maar een baby is.Maar haar kinderen zullen ook gewenst zijn.
Het leven is oneerlijk, ik weet het , maar je kan haar dat niet kwalijk nemen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_160621237
Nou als we hier toch doorgaan met discussiëren...dat ze graag een meisje wil snap ik. Zoals ik eerder Had aangegeven vond ik het gewoon raar klinken, als een andere moeder op het schoolplein zegt dat ze nog een kindje kan krijgen... ze dan denkt van och ja, waarom ook niet. Vergeleek dat al eerder met het kopen van het nieuwste speeltje ipv een kind.
Maar ik wilde helemaal geen discussie hierover opstarten, want voor de mensen die denken dat ik 1 of ander mietje ben die niks kan hebben, ik werk gewoon in de kinderopvang hoor. Kan er over het algemeen dus beter mee dealen, dan sommige hier denken.
Wat ik al eerder zei, als mensen zoals Anouk zo snel tegen het zere been getrapt zijn, kunnen ze ook wel eens op haar eigen uitlatingen kan letten. Meer dan deze opmerking was er niet bedoeld, en al helemaal geen discussie punt. Iedereen is vrij om opmerkingen te plaatsen, alleen velen kunnen beter even 2 keer nadenken wat het bij een ander teweeg kan brengen en het bij respect houden.
En nu voor een 4e keer het verzoek om het er dan in privé berichten te doen ofzo, want ik ben er zo langzamerhand klaar mee om elke keer in de treat te "moeten" verdedigen.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_160623208
En m'n popcorn is alláng op. -O-
pi_160624225
Chrissy Teigen




Anne Hathaway


Ivanka Trump
pi_160624702
Ginnifer Goodwin


Liv Tyler


Kerri Russell


[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 12-03-2016 23:14:06 ]
pi_160625373
Bar Refaeli


Chelsea Clinton


Nicky Hilton
pi_160630030
Goede afleidingsmanoeuvre dit :Y

Liv is echt O+ !
  zondag 13 maart 2016 @ 10:57:59 #149
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160631130
Giniffer :D beetje onflatteuze foto ook wel
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160631847
Hey, Ginnifer Goodwin een tweede? Dat wist ik geloof ik nog niet.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')