abonnement Unibet Coolblue
pi_159232006
Patriots @ Broncos
Cardinals @ Panthers
pi_159232191
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:27 schreef PirE het volgende:
Spider 2 Y banana is de enige play die je moet kennen.

Weet niet of je madden hebt maar die is straks ook vrij goedkoop, dan kan je een hoop leren door te spelen.
Ik en Droopie spelen aardig wat Madden 15 op de PS4 en we zijn van plan om Madden 17 te kopen en helemaal kapot te spelen wanneer die uitkomt.
Rossoneri siamo noi.
pi_159232404
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik en Droopie spelen aardig wat Madden 15 op de PS4 en we zijn van plan om Madden 17 te kopen en helemaal kapot te spelen wanneer die uitkomt.
Ik baal al jaren dat hij niet meer voor de pc gemaakt wordt. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159232781
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:09 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik en Droopie spelen aardig wat Madden 15 op de PS4 en we zijn van plan om Madden 17 te kopen en helemaal kapot te spelen wanneer die uitkomt.
Ik heb heb het filmpje even getimed op een mooie td van mij
ForzaMilan is NY
Hell To The Liars
pi_159233091
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb heb het filmpje even getimed op een mooie td van mij
ForzaMilan is NY
Gast. :P

Zie hier hoe ik in 3 plays je hele veld oversteek. 8-)

Rossoneri siamo noi.
pi_159233521
Offtopic : 33-30 voor mij
Ontopic : Mede door dit spel ben ik NFL echt leuk gaan vinden.
Het is gewoon leuk als je ingame bij een training Omaha uitgelegd krijgt, en op zondagavond ze heel hard "Omaha" hoort roepen en zo rol je door screenplay, QB Kneeback en Hail Mary's heen.
Niemand kan het spel beter uitleggen door die skills trainingen in het spel te spelen
Hell To The Liars
  dinsdag 19 januari 2016 @ 18:10:42 #157
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159233669
Patriots @ Broncos
Cardinals @ Panthers

Patriots lijkt me een zekerheidje, maar ik laat me gráág verrassen. Mijn keuze voor Cardinals maak ik niet met het hoofd :P
pi_159233807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:48 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Gast. :P

Zie hier hoe ik in 3 plays je hele veld oversteek. 8-)

Madden 15 op de ps3 gespeeld, maar het grafische verschil tussen de PS3 en PS4 is toch wel groot als ik het filmpje zie. Tijd dat 16 voor de 4 richting de aanbiedingenbak gaat :P.

Het spel is zeker een aanrader om de sport beter te begrijpen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159233861
Ik geloof dat ik ook een ps4 nodig heb nu :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159235687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik geloof dat ik ook een ps4 nodig heb nu :{
Haha koop een PS4 met Madden 16 wanneer die in de uitverkoop gaat. Kunnen we potjes doen.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 19:21:43 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159236048
Als ik Madden 16 ergens onder de 30 kan krijgen doe ik het ook even :D
pi_159236264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef Kyran het volgende:
Als ik Madden 16 ergens onder de 30 kan krijgen doe ik het ook even :D
Madden 15 is/ was onder de 30.
Ik heb hem sinds november
Hell To The Liars
pi_159236307
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Madden 15 is onder de 30.
Ja, maar we wachten op aanbieding voor 16.
Rossoneri siamo noi.
pi_159236917
Patriots @ Broncos
Cardinals @ Panthers

Nog niks fout ;)
hhhhh
pi_159240455
Net nog eens naar het einde van Packers-Cardinals gekeken en ik denk dat Green Bay daar voor de 2pt conversion had moeten gaan. Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk, maar meer momentum kan je echt niet hebben.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_159240758
Doug Pedersen krijgt bij zijn persconferentie in Philly vragen over de lange drive van de Chiefs op het einde (hij callde de plays). Hij wilde Brady niet teveel tijd laten. Gast. :') Dat gaat niks worden daar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 21:43:31 #167
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159240914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Patriots @ Broncos
Cardinals @ Panthers

Nog niks fout ;)
Hier ook nog niks, en precies zelfde voorspelling weer :D
pi_159241165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:33 schreef zjroentje het volgende:
Net nog eens naar het einde van Packers-Cardinals gekeken en ik denk dat Green Bay daar voor de 2pt conversion had moeten gaan. Achteraf is het makkelijk lullen natuurlijk, maar meer momentum kan je echt niet hebben.
Zeker het overwegen waard, maar de eerste coach die het probeert en faalt gaat heel hard bekritiseerd worden door de media. Journalisten hebben het McCarthy wel gevraagd maar hij had vertrouwen in de defense en de backup receivers hadden niet genoeg ervaring met de 2pt plays.

Begrijpelijk, maar ik hoop dat we een keer een coach zien die zo'n moedige beslissing neemt.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:32:28 #169
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159242800
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hier ook nog niks, en precies zelfde voorspelling weer :D
Dan gaan jullie nu de boot in.

Go Cardinals *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 januari 2016 @ 07:00:56 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159247163
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:32 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dan gaan jullie nu de boot in.

Go Cardinals *O*
Niet richting jou hoor, maar even in het algemeen ...

Ik vind het echt belachelijk en totaal onbegrijpelijk dat de Panthers nog steeds geen respect krijgen. De hele seizoen al zijn ze bij de meest belachelijke wedstrijden underdog of net favorite. Nu worden ze zelfs in NFC Championship game onderschat en als ze deze winnen gaan ze weer als underdogs de Super Bowl in. Wat moet een team nou doen om wat meer respect te krijgen en geen underdog meer te zijn.

Meest belachelijke underdog situatie was tegen de Cowboys. Romo was terug en opeens zouden de Cowboys toch de play-offs halen door alle wedstrijden te winnen en ze zouden even beginnen door de Panthers de oren te wassen ....

Ze hebben een defense die veel punten weten te scoren, hun offense is de beste van NFL en moeilijk te verdedigen, ze zijn niet afhankelijk van 1 WR zoals vele andere teams. De special teams leveren goed werk, prima QB, prima kicker, prima punter etc. maar niemand lijkt ze te zien.

Nou ja, misschien maar goed ook. Als ze de SB pakken worden er misschien een paar wakker :D
pi_159247502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet richting jou hoor, maar even in het algemeen ...

Ik vind het echt belachelijk en totaal onbegrijpelijk dat de Panthers nog steeds geen respect krijgen. De hele seizoen al zijn ze bij de meest belachelijke wedstrijden underdog of net favorite. Nu worden ze zelfs in NFC Championship game onderschat en als ze deze winnen gaan ze weer als underdogs de Super Bowl in. Wat moet een team nou doen om wat meer respect te krijgen en geen underdog meer te zijn.

Meest belachelijke underdog situatie was tegen de Cowboys. Romo was terug en opeens zouden de Cowboys toch de play-offs halen door alle wedstrijden te winnen en ze zouden even beginnen door de Panthers de oren te wassen ....

Ze hebben een defense die veel punten weten te scoren, hun offense is de beste van NFL en moeilijk te verdedigen, ze zijn niet afhankelijk van 1 WR zoals vele andere teams. De special teams leveren goed werk, prima QB, prima kicker, prima punter etc. maar niemand lijkt ze te zien.

Nou ja, misschien maar goed ook. Als ze de SB pakken worden er misschien een paar wakker :D
Valt reuze mee hoor, er zijn hier relatief veel Panthers fans (vraag me niet waarom ;) ) en bij de bookmakers zijn ze ook gewoon favoriet. Veel mensen maken een keuze waarbij hun eigen hoop een rol speelt en daarnaast is wil je ook wel eens een verassing voorspellen, ik denk dat weinig mensen de Panthers onderschatten of geen respect geven.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 20 januari 2016 @ 09:22:09 #172
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159248135
Panthers zijn -3, dat is een vrij standaard spread voor een thuisteam in een match-up tegen een gelijkwaardige tegenstander. Op een neutraal veld zou je evenveel uitbetaald krijgen voor beide teams.
Daarnaast is het een small market team en dat zie je ook terug in de odds. Daarom zijn de cowboys zo vaak favoriet ongeacht hun prestaties, bookmakers weten toch wel dat een bepaalde groep blind inzet op dat soort teams (Seattle thuis is ook altijd wat overrated vanwege hun record in thuiswedstrijden).

Zonder een hele late linemovement had ik ingezet op Dallas tegen de Panthers. Niet omdat Dallas zo goed is, maar Carolina als dog was belachelijk en bijna te mooi om waar te zijn. Op zulke momenten wil ik tegen de stroom ingaan. Uiteindelijk niet gedaan omdat Panthers toch favoriet waren bij kick-off.

[ Bericht 12% gewijzigd door PirE op 20-01-2016 09:27:28 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159249780
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 09:22 schreef PirE het volgende:

Zonder een hele late linemovement had ik ingezet op Dallas tegen de Panthers. Niet omdat Dallas zo goed is, maar Carolina als dog was belachelijk en bijna te mooi om waar te zijn. Op zulke momenten wil ik tegen de stroom ingaan. Uiteindelijk niet gedaan omdat Panthers toch favoriet waren bij kick-off.
Voor dat soort betjes gebruik ik Betfair, net een aandelenmarkt. In de situatie zoals je hierboven beschrijft pak je dan al je winst voor de kickoff door slim te kopen en verkopen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:06:30 #174
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159251048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 07:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet richting jou hoor, maar even in het algemeen ...

Ik vind het echt belachelijk en totaal onbegrijpelijk dat de Panthers nog steeds geen respect krijgen. De hele seizoen al zijn ze bij de meest belachelijke wedstrijden underdog of net favorite. Nu worden ze zelfs in NFC Championship game onderschat en als ze deze winnen gaan ze weer als underdogs de Super Bowl in. Wat moet een team nou doen om wat meer respect te krijgen en geen underdog meer te zijn.

Meest belachelijke underdog situatie was tegen de Cowboys. Romo was terug en opeens zouden de Cowboys toch de play-offs halen door alle wedstrijden te winnen en ze zouden even beginnen door de Panthers de oren te wassen ....

Ze hebben een defense die veel punten weten te scoren, hun offense is de beste van NFL en moeilijk te verdedigen, ze zijn niet afhankelijk van 1 WR zoals vele andere teams. De special teams leveren goed werk, prima QB, prima kicker, prima punter etc. maar niemand lijkt ze te zien.

Nou ja, misschien maar goed ook. Als ze de SB pakken worden er misschien een paar wakker :D
Ik ben gewoon Cardinals-fan.

Als de Panthers de Super Bowl halen, hoop ik ook dat ze 'm winnen.

Overigens zijn ze tegen de Cardinals gewoon de gedoodverfde favoriet hoor.
pi_159251183
Patriots @ Broncos
Cardinals @ Panthers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')