abonnement Unibet Coolblue
pi_159404945
Ik vind het champ onwaardig en bij nog zo'n grap zouden ze hem moeten strippen van z'n belt. Als je je belt niet wil verdedigen dan mag je hem inleveren.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:42:03 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159404986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:19 schreef McNulty het volgende:

[..]

Reinste bullshit zulke uitspraken. Als je na een mma carrière van 14 jaar eindelijk de hoogst mogelijk haalbare titel hebt behaald, ga niet je in de ring stappen zonder een trainingskamp die speciaal is afgestemd op je tegenstander. Je gameplan, je drills, je sparringspartners zijn allemaal tegenstander specifiek. Het zou gewoon heel dom van Werdum zijn om tegen Miocic te vechten. Zeker op een leeftijd van 38 jaar.
lekker als je een ticket, vliegtuig en hotel hebt geboekt voor die card
pi_159405016
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lekker als je een ticket, vliegtuig en hotel hebt geboekt voor die card
daarom zou de UFC meer stacked cards moeten hebben dan is dit minder een issue
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_159405058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind het champ onwaardig en bij nog zo'n grap zouden ze hem moeten strippen van z'n belt. Als je je belt niet wil verdedigen dan mag je hem inleveren.
Ga jij na 14 jaar maar je belt riskeren door te vechten tegen iemand waar je niet voor getraind hebt.

Oh, wacht...

Blijf erbij dat het de juiste beslissing voor Werdum is.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_159405216
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef McNulty het volgende:

[..]

Blijf erbij dat het de juiste beslissing voor Werdum is.
Stipe ducken omdat hij op meer PPV money tegen Cain hoopt? Zeker een goede beslissing voor hem ja. Absoluut.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_159405318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Stipe ducken omdat hij op meer PPV money tegen Cain hoopt? Zeker een goede beslissing voor hem ja. Absoluut.
Het gaat om belt behoud en ja ook het geld dat eraan verbonden zit. Hij is 38 jaar, dat is erg oud in deze sport. Hoeveel title runs zou hij nog kunnen maken als hij de belt verliest?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_159405370
Maarja, als jullie liever de huilie fan willen spelen of de lafaard kaart willen trekken (tegen een pro-vechter nota bene :') ) be my guest.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:02:45 #258
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_159405419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:19 schreef McNulty het volgende:

[..]

Reinste bullshit zulke uitspraken. Als je na een mma carrière van 14 jaar eindelijk de hoogst mogelijk haalbare titel hebt behaald, ga niet je in de ring stappen zonder een trainingskamp die speciaal is afgestemd op je tegenstander. Je gameplan, je drills, je sparringspartners zijn allemaal tegenstander specifiek. Het zou gewoon heel dom van Werdum zijn om tegen Miocic te vechten. Zeker op een leeftijd van 38 jaar.
Dan moet hij dat zeggen en niet in ene met allemaal blessures aankomen. Dat zijn gewoon smoesjes.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_159405434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:58 schreef McNulty het volgende:

[..]

Het gaat om belt behoud en ja ook het geld dat eraan verbonden zit. Hij is 38 jaar, dat is erg oud in deze sport. Hoeveel title runs zou hij nog kunnen maken als hij de belt verliest?
Een echte champ duckt geen tegenstanders uit angst om te verliezen. Het zal heus de beste keus voor hemzelf zijn maar ik heb er geen respect voor.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:04:21 #260
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_159405449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:58 schreef McNulty het volgende:

[..]

Het gaat om belt behoud en ja ook het geld dat eraan verbonden zit. Hij is 38 jaar, dat is erg oud in deze sport. Hoeveel title runs zou hij nog kunnen maken als hij de belt verliest?
Hij heeft al ergens geroepen dat hij niet meer hoeft te vechten om het geld. Die title run hoeft helemaal niet en zijn status als vechter is wat mij betreft ook allang gevestigd.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:07:56 #261
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159405537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:45 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ga jij na 14 jaar maar je belt riskeren door te vechten tegen iemand waar je niet voor getraind hebt.

Oh, wacht...

Blijf erbij dat het de juiste beslissing voor Werdum is.
uiteindelijk moet hij toch tegen Stipe vechten als hij van cain wint, dus.
pi_159405554
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:00 schreef McNulty het volgende:
Maarja, als jullie liever de huilie fan willen spelen of de lafaard kaart willen trekken (tegen een pro-vechter nota bene :') ) be my guest.
Doe niet zo overspannen man, nergens voor nodig. Ik vind het gewoon een trieste en laffe actie met z'n smoesjes.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:08:53 #263
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159405561
Zelf denk ik dat de UFC de switch gewoon gedaan heeft zonder met Werdum te overleggen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:10:22 #264
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159405588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Doe niet zo overspannen man, nergens voor nodig. Ik vind het gewoon een trieste en laffe actie met z'n smoesjes.
idd, het gevecht met Hunt accepteerde hij ook op korte termijn, had hij ook niet voor getraind.
pi_159405643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dan moet hij dat zeggen en niet in ene met allemaal blessures aankomen. Dat zijn gewoon smoesjes.
Hij zei ook dat als cain op was komen dagen dat hij gewoon gevochten zou hebben. Dan weet ik al genoeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Een echte champ duckt geen tegenstanders uit angst om te verliezen. Het zal heus de beste keus voor hemzelf zijn maar ik heb er geen respect voor.
Het is geen ducken. Ducken is wanneer je een tegenstander ontwijkt omdat je denkt dat hij beter dan jou is. Niet vechten tegen een tegenstander waar je niet voor getraind hebt is gewoon een verstandige risico-overweging, zeker als je veel te verliezen hebt. Jon Jones was ook geen "ducker" toen hij niet vocht tegen cheal sonnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:04 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hij heeft al ergens geroepen dat hij niet meer hoeft te vechten om het geld. Die title run hoeft helemaal niet en zijn status als vechter is wat mij betreft ook allang gevestigd.
Als je champion bent dan is je doel die belt niet meer te verliezen. Hoeveel geld je al in je zakken hebt maakt daarbij niets uit. En een nieuwe title run maken hoeft niet nee als hij zijn belt niet verlies door domme beslissingen te maken.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:15:48 #266
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_159405694
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hij zei ook dat als cain op was komen dagen dat hij gewoon gevochten zou hebben. Dan weet ik al genoeg.

[..]

Het is geen ducken. Ducken is wanneer je een tegenstander ontwijkt omdat je denkt dat hij beter dan jou is. Niet vechten tegen een tegenstander waar je niet voor getraind hebt is gewoon een verstandige risico-overweging, zeker als je veel te verliezen hebt. Jon Jones was ook geen "ducker" toen hij niet vocht tegen cheal sonnen.

[..]

Als je champion bent dan is je doel die belt niet meer te verliezen. Hoeveel geld je al in je zakken hebt maakt daarbij niets uit. En een nieuwe title run maken hoeft niet nee als hij zijn belt niet verlies door domme beslissingen te maken.
Als champ zou je doel moeten zijn om te laten zien waarom je champ bent. Als je alleen maar alles doet om hem niet te verliezen ben je niet champwaardig.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_159405726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

uiteindelijk moet hij toch tegen Stipe vechten als hij van cain wint, dus.
Maar dan is het met een volledige trainingscamp. Een trainingscamp is tegenstander specifiek. Ga je switchen dan loop je als vechter meer risico. Punt. Waarom zou je als champ zoiets doen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Doe niet zo overspannen man, nergens voor nodig. Ik vind het gewoon een trieste en laffe actie met z'n smoesjes.
Dit is een forum. Er mag toch gediscussieerd worden? Geef Werdum 12 weken om zich voor te bereiden tegen Miocic en wedden dat hij gewoon tegen hem zou vechten.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:18:38 #268
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159405770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:17 schreef McNulty het volgende:

[..]

Maar dan is het met een volledige trainingscamp. Een trainingscamp is tegenstander specifiek ga je switchen dan loop je vechter meer risico. Punt. Waarom zou je als champ zoiets doen?

[..]

Dit is een forum. Er mag toch gediscussieerd worden? Geef Werdum 12 weken om zich voor te bereiden tegen Miocic en wedden dat hij gewoon tegen hem zou vechten.
Werdum heeft een full camp en Stipe net 2 weken, dus dat zou gewoon een walkover zijn voor werdum.
pi_159405816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Als champ zou je doel moeten zijn om te laten zien waarom je champ bent. Als je alleen maar alles doet om hem niet te verliezen ben je niet champwaardig.
Hij kan prima laten zien waarom hij champ is, maar waarom zou hij dat moeten doen zonder de juiste voorbereiding. Voor extra badass-bonuspunten?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_159405842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Werdum heeft een full camp en Stipe net 2 weken, dus dat zou gewoon een walkover zijn voor werdum.
Stipe heeft niets te verliezen. Werdum het hoogst haalbare in deze sport.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_159405855
Ewa laterz.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_159405860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef McNulty het volgende:

Het is geen ducken. Ducken is wanneer je een tegenstander ontwijkt omdat je denkt dat hij beter dan jou is. Niet vechten tegen een tegenstander waar je niet voor getraind hebt is gewoon een verstandige risico-overweging, zeker als je veel te verliezen hebt. Jon Jones was ook geen "ducker" toen hij niet vocht tegen cheal sonnen.

Niet willen vechten omdat je bang bent om PPV geld mis te lopen is ducken. Risk/reward is gewoon te laag voor hem momenteel, maar het is niet aan hem om te kiezen tegen wie hij wel of niet vecht. Hij is fit, dus moet z'n belt gewoon verdedigen imo ipv de hele HW divisie weer on hold te zetten voor een jaar wsl. Wmb treden ze een stuk harder op tegen dit soort gedrag.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:24:14 #273
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159405899
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Niet willen vechten omdat je bang bent om PPV geld mis te lopen is ducken. Risk/reward is gewoon te laag voor hem momenteel, maar het is niet aan hem om te kiezen tegen wie hij wel of niet vecht. Hij is fit, dus moet z'n belt gewoon verdedigen imo ipv de hele HW divisie weer on hold te zetten voor een jaar wsl. Wmb treden ze een stuk harder op tegen dit soort gedrag.
idd en ik heb het idee, dat dit soort injuries al veel vaker zijn voorgekomen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:28:57 #274
99295 perezoso
blankjoekel
pi_159406017
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:17 schreef Nober het volgende:

[..]

Jon Jones en Francis Ngannou.
Zou Jones getest zijn tijdens zijn afwezigheid/non actiefheid? Volgens mij heeft ie paardenvlees gegeten. :o
Ja die was ik vergeten, die Francis is me ook een monster, ja dat geeft me weer hoop. Voordat jones actief wordt in HW zijn we waarschijnlijk ook 6 tot 9 maanden verder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je zegt het al, HW was het populairst,maar de UFC heeft de laatste jaren het WMMA en de lichtere classes gepromoot, Cain heeft ook de divisie erg opgehouden met al zijn blessures. Verder zijn die gasten bijna allemaal 35+ dus erg injury gevoelig, geen toekomst volgens de UFC, ik zie iig geen nieuwe aanwas met talent komen.
Overeem was een dure aankoop, omdat hij teleurstelde, de UFC heeft geen return of investments gekregen dus die gaan zoiezo lager bieden.
Natuurlijk vind overeem dat hij veel verloren heeft door die Reebok deal, net zoals elke vechter.
Dus ik begrijp zijn keus echt wel, hij vecht nu ook 4x minder dan eerst. De ufc is overal streng in met overal boetes voor.
Bellator en Rizin hebbend dat niet, met Coker heeft hij altijd een goede samenwerking gehad, dat ontslag toen was gewoon door de UFC top opgelegd.
Verder is Dana tegen hem en is een shot voor de belt altijd onzeker, kijk maar naar Tate.
Ik ken de kosten baten niet maar hij zal toch wel wat opgeleverd hebben, in ieder geval vs Brock. Hoe dan ook zal hij er idd niet op vooruitgaan tenzij andere organisaties meebieden, maar ufc heeft toch wel wat op het spel staan met de HW divisie, veel kunnen ze niet missen want dan is het niets meer.

[ Bericht 26% gewijzigd door perezoso op 26-01-2016 13:37:48 ]
pi_159406087
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

idd en ik heb het idee, dat dit soort injuries al veel vaker zijn voorgekomen.
Jones zei nog gewoon straight up 'nee' bij UFC 151, kreeg ook redelijk wat shit over zich heen daardoor :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')