abonnement Unibet Coolblue
pi_159146865
Ik zit momenteel in een hele fijne relatie met een vriendin die net als ik niet vies van een potje seks is. Alleen één ding zit me dwars: ze heeft vrijwel alles al eens gedaan op seksgebied. Ik doel dan op zowel type seks (trio, anaal etc.) als verschillende locaties.

Op zich geen probleem zou je zeggen, alleen had ik het leuker gevonden als er nog wat samen te experimenteren viel. Zij heeft daarentegen niet zo de behoefte om die dingen opnieuw te doen. Ze vond het óf kut óf leuk voor een keer.

Zelf ben ik ook niet bepaald onervaren, maar wat conservatievere sexpartners getroffen zeg maar en nog wel wat fantasieën die ik wil afstrepen. Krijg soms ook de behoefte om haar op bepaalde manier te overtreffen qua ervaringen (zal niet snel vreemdgaan, maar met haar zal niks 'nieuw' zijn voor beide). Herkennen mensen dit? Hoe hiermee om te gaan?
Donnes a la bouche, suce ma barbe à papa
pi_159146914
Werk aan je zelfvertrouwen, geniet van je fijne relatie en zanik niet zo.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:07:07 #3
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_159146926
Serieuze reply dan: Experimenteren doe je meestal als je jong bent, op een gegeven moment zijn die dingen wel gedaan en dan weet je gewoon wat je wel en niet leuk vond..
Werkt gewoon zo.
pi_159147090
We houden allebei van seks en zij heeft genoten van haar tijd als vrijgezel. De 'slet-discussie' kan wat mij betreft achterwege blijven.

Ik ben meer benieuwd naar een manier waarop ik/wij toch wat nieuwe, spannende ervaringen kan opdoen. (zonder meteen aan swingen of hardcore SM te moeten doen).
Donnes a la bouche, suce ma barbe à papa
pi_159149811
Tja. Ik heb ook dingen gedaan die leuk waren voor één keer, die zou ik nu ook niet zo snel nog een keer doen. Zo werkt dat nu eenmaal. Ik denk niet dat je daarin echt een oplossing gaat vinden. Misschien kun je je ook beter afvragen waarom je die dingen wilt proberen. Is dat alleen om haar te overtroeven of omdat het je echt geil/lekker/leuk/whatever lijkt? Die eerste reden is sowieso een slechte namelijk, maar als het om het tweede gaat kun je dat met haar bespreken. Aan de andere kant kun je je afvragen of het dan wel zin heeft, omdat ik er vanuit ga dat je het dan vaker zou willen doen en zij er blijkbaar allerminst enthousiast over is.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159150013
Rimjob al eens geprobeerd bij elkaar?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:09:32 #7
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_159150297
Vastbinden, zweep, kaarsen, blinddoeken, rollenspel, vibrerende eitjes allemaal geprobeerd?
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_159150410
Ik lees nergens dat ze jou afremt in het afstrepen van je fantasieën.

Daarbij kan dezelfde handeling met een andere partner toch weer anders zijn.

Wees blij met je partner en geniet ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159153042
Met al die dingen valt toch nog te experimenteren? Met elkaar. Elke partner is weer anders.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 19:32:36 #10
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_159154630
Lastig man, beetje frustrerend. Heb ook eens zo'n situatie gehad.

Uiteindelijk gewoon met andere vrouwen gaan rotzooien, ook omdat ze niet zoveel zin had etc.
't gaat
pi_159155431
Misschien moet je er niet teveel op doorgaan en zelf af en toe eens initiatief tonen als de situatie er goed voor is. Bijvoorbeeld op een vakantie en beide in een geile stemming. Dan is de sfeer sowieso anders dan in de "sleur" van thuis en kan je haar wel meenemen naar het strand om te neuken in maanlicht. Of vast te binden in de hotelkamer. Of wat je ook maar wilt.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 21:32:33 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159158091
Het lijkt mij dat ze, net zoals zij haar eigen ontdekkingstocht gehad heeft, jou toch ook je eigen gunt? Als je dat normaal uitlegt en zegt dat je net als haar je mening over die zaken wilt vormen door ervaring, dan zal ze dat toch wel begrijpen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_159161457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:09 schreef imikethat het volgende:
Vastbinden, zweep, kaarsen, blinddoeken, rollenspel, vibrerende eitjes allemaal geprobeerd?
Afgaande op de OP vermoed ik dat TS en vriendin wel ouder dan 18 zijn dus waarschijnlijk al geprobeerd idd.
pi_159167041
Het lijkt me niet veel anders dan het hebben van elke andere vrouw of man...

Ieder heeft zo zijn dingen die hem niks lijken of juist wel iets. Of ze het nu ooit daadwerkelijk hebben gedaan of niet.

Jouw vriendin weet wat ze niet (meer) wil. Ze wil bepaalde seksuele zaken dus gewoon niet. En dat heeft er niks mee te maken of ze het nu wel of niet gedaan heeft, jij zal daar mee om moeten kunnen gaan dat bepaalde dingen die jij leuk vind niet bij haar kunnen.
Als je dit niet kan, dan pas je op seksueel gebied (nog) niet bij elkaar. Kennelijk heb jij nog niet genoeg experimenteert. Als dit je gaat opvreten en het huidige seksleven er onder leid ben ik van mening dat hier aan werken zeer belangrijk is, en dit kan niet met haar. Je kan niet van haar verwachten dat ze dingen doet die ze niet leuk vind 'om jou iets te gunnen', dan ontstaat er een ongezonde seksuele relatie. 'Uuugh ik haat anale seks, maar vooruit dan maar, voor jou, zucht, één keer, wel snel hoor... met een verveeld en verkrampt gezicht' maakt een 'nieuwe' ervaring voor beiden niet denderend.

Maar het komt wel op me over dat je toch graag bij haar blijft. Er zijn tal van opties. Met haar toestemming met anderen experimenteren, samen, zonder haar toestemming, gewoon accepteren en genieten van wat jullie wel samen leuk vinden... maar jij bent de enige die weet hoe zij in elkaar zit, wat jij voor haar voelt, wat de relatie voor je betekend, wat jouw normen en waarden zijn etc., je zult het echt zelf allemaal moeten gaan afwegen tegen over elkaar.

Ik hoop dat je er aan uitkomt TS.
En je probleem is zeer herkenbaar.
pi_159167813
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:32 schreef VAS het volgende:
Lastig man, beetje frustrerend. Heb ook eens zo'n situatie gehad.

Uiteindelijk gewoon met andere vrouwen gaan rotzooien, ook omdat ze niet zoveel zin had etc.
Dus je bent vreemd gegaan en raadt TS het ook aan om dat te doen?
FR1908
  zondag 17 januari 2016 @ 08:19:18 #16
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_159167826
En nu wil ze alleen op zaterdagavond de missionaris in het donker?
  zondag 17 januari 2016 @ 13:58:38 #17
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_159172754
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 08:14 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Dus je bent vreemd gegaan en raadt TS het ook aan om dat te doen?
Wellicht was er sprake van een open relatie?

Ik vermoed van niet, maar het zou kunnen. :P
  maandag 18 januari 2016 @ 05:56:44 #18
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_159194583
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 08:14 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Dus je bent vreemd gegaan en raadt TS het ook aan om dat te doen?
Kan
't gaat
pi_159196807
Bagger verwijderd, ontopic graag.
pi_159197025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:16 schreef Wanderingwhy het volgende:
...het afstrepen van je fantasieën.
Dat klinkt fantasieloos.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 18 januari 2016 @ 18:46:14 #21
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159207532
Misschien kijken of bdsm en haar vele facetten iets te bieden heeft voor jullie. Kan van alles zijn, van machtsspelletjes tot lichte bondage tot het "zwaardere" werk.
  maandag 18 januari 2016 @ 18:47:25 #22
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159207570


[ Bericht 100% gewijzigd door Vinniiee op 18-01-2016 19:44:42 (Doe normaal) ]
pi_159226055
Als ik jou was, zou ik jouw wensen gewoon eens uitspreken. Er zullen vast nog wel fantasieën zijn die zij nog niet uitgewerkt heeft.

Ik was ook al vrij ervaren op seksueel gebied, mijn partner iets minder. Met sommige dingen had ik geen fijne ervaring, maar het was toch erg verfrissend om dingen te doen waar ik dan iets mindere ervaringen mee had, toch met hem uit te werken. Niet iedere man gedraagt zich hetzelfde in bed en voor het eerst waren sommige dingen erg fijn :)
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:52:16 #24
312780 Bipsje
Boerin met stadse fratsen
pi_159227099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef Opoefiets het volgende:
Als ik jou was, zou ik jouw wensen gewoon eens uitspreken. Er zullen vast nog wel fantasieën zijn die zij nog niet uitgewerkt heeft.

Ik was ook al vrij ervaren op seksueel gebied, mijn partner iets minder. Met sommige dingen had ik geen fijne ervaring, maar het was toch erg verfrissend om dingen te doen waar ik dan iets mindere ervaringen mee had, toch met hem uit te werken. Niet iedere man gedraagt zich hetzelfde in bed en voor het eerst waren sommige dingen erg fijn :)
Mag ik vragen welke ervaring anders/beter was met je partner dan voorheen? Zelf zou ik bijvoorbeeld graag anale seks willen proberen, lijkt me erg geil. Maar daarmee heeft mijn vriend wat minder, omdat hij het al eens gedaan heeft (al was dit DP en dat lijkt me nogal verschil maken voor de ervaring).
pi_159242754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:52 schreef Bipsje het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke ervaring anders/beter was met je partner dan voorheen? Zelf zou ik bijvoorbeeld graag anale seks willen proberen, lijkt me erg geil. Maar daarmee heeft mijn vriend wat minder, omdat hij het al eens gedaan heeft (al was dit DP en dat lijkt me nogal verschil maken voor de ervaring).
Dat wil toch elke man?
Maar hij heeft wel een vrouw gesandwiched, dan heb je toch wel eens eerder een vrouw anaal genomen?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')