abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2016 @ 09:43:45 #201
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162288367
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:20 schreef ikke_84 het volgende:
Wat trek je een net geboren baby in augustus aan als je het ziekhuis verlaat?

Bij Mats had ik een koeka zak in de maxicosi en een jasje. Maar dat was hartje winter dus ik vraag me af of dat nu ook beide nodig is?
F is in augustus geboren en verliet het ziekenhuis in een mouwloze romper met daarover een jumpsuit. Geen dekentje oid, het was WARM (25 graden denk ik?)! Bij iets koeler weer een vestje erover, of dekentje in de maxi-cosi?

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 18-05-2016 10:09:07 ]
  woensdag 18 mei 2016 @ 09:46:42 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_162288431
In augustus kan het ook zomaar 15 graden zijn he. Ik zou gewoon zorgen dat je alles in de tas hebt, kun je dan nog kiezen ;)
disclaimer
  woensdag 18 mei 2016 @ 10:08:21 #203
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162288836
Ik had een korte mouwen romper en een lange mouwen romper in het zakje met eerste kleertjes gedaan, onder het mom van: kiezen jullie maar. Want inderdaad, het weer in Nederland is zo onvoorspelbaar. En in de maxi cosi een Koeka omslagcape.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162288876
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
In augustus kan het ook zomaar 15 graden zijn he. Ik zou gewoon zorgen dat je alles in de tas hebt, kun je dan nog kiezen ;)
Dat. Het was met kerst warmer dan nu met Pinksteren. Dus het kan in augustus ook alle kanten op.
pi_162289486
Ik was spullen aan het uitpakken op zolder en had al in mijn hoofd om het jasje en de zak weer mee te nemen :7 maar dat is natuurlijk wel een beetje veel.

Ik ga er toch wel vanuit dat het in augustus warmer is dan in december maar idd je weet maar nooit :D

We nemen gewoon van alles wat mee. Maar die koekazak kan voorlopig nog wel even op zolder blijven liggen
  woensdag 18 mei 2016 @ 10:44:44 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_162289545
Een boreling moet je gewoon goed warm houden,die heeft net veertig weken in een bad van 37 graden gedobberd en dan is alles gewoon koud. Het lichaam heeft zichzelf nooit warm hoeven houden, dat werd extern geregeld. Hoe je zelf temperatuur ervaart kun je gewoon niet vergelijken met hoe een pasgeborene dat doet. Die thermostaat moet eerst een kickstart krijgen, dus zelfs een voetenzak lijkt me niet per definitie overbodig in augustus ;)
disclaimer
pi_162290125
Hier twee kinderen van augustus en beiden hadden een dun jasje aan en een voetenzak toen ze het ziekenhuis uit gingen hoor. Bij de oudste was het ook niet super warm buiten bij de jongste wel redelijk lekker weer volgens mij. Maar vond dat voor zon pasgeborene echt wel nodig.
  woensdag 18 mei 2016 @ 11:22:13 #208
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162290140
Ik zou voor de beentjes zeker wel de voetenzak meenemen. Vergeet niet dat als de rest van het gezin het heel heet heeft je vaak de airco aanzet en dit voor je new born weer fris is.
Beter mee verlegen dan om verlegen. Het past vast wel ergens in je achterbak om 'm er voor de zekerheid in te hebben liggen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162293523
Ok de voetenzak gaat wel mee dus :D ( *O* want hij is zo leuk)

Best even schakelen dat we nu een zomer baby krijgen. Maar idd je kan t maar beter meenemen dan kan je nog kiezen.
pi_162317399
Even een vraagje. Ik heb een gewone audiobabyfoon hier, maar denk erover een babyfoon met beeld te kopen (te krijgen eigenlijk :P ).

Zijn er mensen met tips? Wat zijn goede, het mag best wat kosten (cadeau van mijn ouders).

De reden is dat de baby op zolder bij mij komt en we daar geen deur hebben. Ik wil in de gaten kunnen houden of de poezen erbij gaan liggen enzo.
pi_162319702
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even een vraagje. Ik heb een gewone audiobabyfoon hier, maar denk erover een babyfoon met beeld te kopen (te krijgen eigenlijk :P ).

Zijn er mensen met tips? Wat zijn goede, het mag best wat kosten (cadeau van mijn ouders).

De reden is dat de baby op zolder bij mij komt en we daar geen deur hebben. Ik wil in de gaten kunnen houden of de poezen erbij gaan liggen enzo.
Wij hebben een "gewone" IP/WiFi camera met infrarood, die ik kan bekijken via een app. Werkt bij ons alleen binnenshuis/tuin (via eigen WiFi) trouwens, want ik vind het eng om het online te zetten. Deze komt van Aldi, maar zijn overal wel te koop tussen de 50 en 100 euro.
pi_162322515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De reden is dat de baby op zolder bij mij komt en we daar geen deur hebben...
:D Eerste wat ik dacht: en hoe kom je daar dan binnen? 8)7
Ik ga nog een bakkie koffie halen denk ik ;)

Ik ben fan van de Avent babyfoon (en stiekem natuurlijk ook biased vanwege m'n werk enzo) maar heb geen ervaring met die met beeld, sorry
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:35:47 #213
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162322716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:D Eerste wat ik dacht: en hoe kom je daar dan binnen? 8)7
Ik ga nog een bakkie koffie halen denk ik ;)

Ik ben fan van de Avent babyfoon (en stiekem natuurlijk ook biased vanwege m'n werk enzo) maar heb geen ervaring met die met beeld, sorry
De Avent met beeld vond ik echt een onding, sorry :@. Onduidelijk beeld en vaak storing icm de WiFi in huis. Misschien hadden wij wel een maandagochtendmodel, dat kan :P.
pi_162322778
Wij hebben een Alecto als ik me niet vergis maar hebben eerst een Avent versleten. Die maakte ineens geen verbinding meer, dus toen kregen we ons geld terug en hebben we deze gekocht. Ik vind hem ook wel fijner, want hij heeft meer opties, zoals de temperatuur in beeld, terugpraatfunctie en muziekjes. Wij wilden juist geen WiFi model omdat dat gehackt kan worden (jaja, paranoïde ouders hier :+) maar deze stoort soms wel met de WiFi die we hebben. Dan verliest hij heel even z'n verbinding maar hij is altijd snel weer terug.
pi_162324264
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben een Alecto als ik me niet vergis maar hebben eerst een Avent versleten. Die maakte ineens geen verbinding meer, dus toen kregen we ons geld terug en hebben we deze gekocht. Ik vind hem ook wel fijner, want hij heeft meer opties, zoals de temperatuur in beeld, terugpraatfunctie en muziekjes. Wij wilden juist geen WiFi model omdat dat gehackt kan worden (jaja, paranoïde ouders hier :+) maar deze stoort soms wel met de WiFi die we hebben. Dan verliest hij heel even z'n verbinding maar hij is altijd snel weer terug.
Zolang je hem niet openbaar zet en het wachtwoord veranderd is dat niet mogelijk hoor.

Ik hoorde juist van de buurvrouw dat ze een beeldbabyfoon had gekocht en geïnstalleerd en vervolgens haar buurkind in beeld kreeg. Omdat die dingen vaak op dezelfde frequentie zitten, dat lijkt me ook geen succes :P
pi_162324563
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:36 schreef Sull het volgende:

[..]

Zolang je hem niet openbaar zet en het wachtwoord veranderd is dat niet mogelijk hoor.

Ik hoorde juist van de buurvrouw dat ze een beeldbabyfoon had gekocht en geïnstalleerd en vervolgens haar buurkind in beeld kreeg. Omdat die dingen vaak op dezelfde frequentie zitten, dat lijkt me ook geen succes :P
Ik werk met wat mensen voor wie zoiets alleen maar een leuke uitdaging is ;)

Dat is idd wel erg onhandig :D Wij hebben binnen babyfoonbereik geen andere baby's.
pi_162327876
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik werk met wat mensen voor wie zoiets alleen maar een leuke uitdaging is ;)

Dat is idd wel erg onhandig :D Wij hebben binnen babyfoonbereik geen andere baby's.
Het is ook mijn mans werk, dus dat zit wel goed hier _O-
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:53:43 #218
409579 LuDann
All the way
pi_162329004
Wij hebben een Luvion, die sluit je aan op bedraad internet (de lader, het schermpje kun je meenemen). Met temperatuur, terugpraatfunctie en (zeer luide en schelle :') ) liedjesfunctie. Het is best een dure maar heeft als voordeel dat je vanaf andere plaatsen via een app ook de beelden kunt bekijken. Dat was handig voor mijn man toen die nog veel in het buitenland zat. En toen we laatst uit eten waren hebben we stiekem ook even gekeken naar hoe de oppas het deed. :@
pi_162330357
Ik heb zelf geen ervaring met beeldbabyfoons, maar een vriend van ons heeft een busje met achteruitrijcamera, hij ontvangt op het schermpje daar van op diverse plekken waar hij langs rijdt babyfoonbeelden van een kinderkamer op z'n schermpje (springt aan bij ontvangst geloof ik). Ik heb geen idee om wat voor type babyfoon dat gaat, maar dat lijkt me niet wenselijk dat voorbij rijdende mensen een blik kunnen werpen in je babykamer.

Dan zou ik denk ik eerder gaan voor een met WiFi en met code beveiligt zoals hierboven beschreven.
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:32:34 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162331615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:50 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb zelf geen ervaring met beeldbabyfoons, maar een vriend van ons heeft een busje met achteruitrijcamera, hij ontvangt op het schermpje daar van op diverse plekken waar hij langs rijdt babyfoonbeelden van een kinderkamer op z'n schermpje (springt aan bij ontvangst geloof ik). Ik heb geen idee om wat voor type babyfoon dat gaat, maar dat lijkt me niet wenselijk dat voorbij rijdende mensen een blik kunnen werpen in je babykamer.

Dan zou ik denk ik eerder gaan voor een met WiFi en met code beveiligt zoals hierboven beschreven.
_O-

Tijd om me daar ook eens in verdiepen. Of beter: dit lijkt me iets voor de aanstaande papa om te regelen :Y Delegeren!
pi_162331725
Ik mocht van mijn vader geen babyfoon zonder beeld kopen. Ik moest en zou er een kopen met camera. Vond ik niet nodig maar hij (zit in de elektronica) wel. Dus ik neem aan dat hij er een uitzoekt en we 'm van hem krijgen want ik vind zo veel geld aan zo'n apparaat besteden onzin.
pi_162344796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:D Eerste wat ik dacht: en hoe kom je daar dan binnen? 8)7
Ik ga nog een bakkie koffie halen denk ik ;)

Ik ben fan van de Avent babyfoon (en stiekem natuurlijk ook biased vanwege m'n werk enzo) maar heb geen ervaring met die met beeld, sorry
Ik zie ook een avent babyfoon mèt beeld. Misschien ga ik daar dan maar voor.

Verder, dank voor alle reacties ^O^
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:33:16 #223
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_162346126
Mijn zwager had om dezelfde reden als Shandaly :+ ook de Avent beeldbabyfoon gehaald en die zijn er niet echt over te spreken. Terwijl zij normaal nogal... chauvinistisch zijn als het om Philips gaat ;)

Weet de details verder niet, helaas.
pi_162347681
Oh, potver....

Welke wel dan? Wie heeft er een die wel bevalt?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:34:59 #225
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_162347857
Een Vriendin heeft een motorola volgens mij de mbp854, die bevalt haar erg goed. Wel duur...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')