abonnement Unibet Coolblue
pi_159869204
SUPER SIP :'(

*en kijkt weer verder*
pi_159869255
Mis ik wat? Amalia was nu toch op een verontschuldigings-spree, omdat ze blijkbaar weer aan de zuip gegaan was nadat Mer in elkaar getrapt was.

Maar verder is er toch niks (recent) gebeurd tussen die twee? Of stond er nog wat open van voor de winterstop wat ik vergeten ben?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 20:46:04 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:19:51 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159870970
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:45 schreef CrashO het volgende:
Mis ik wat? Amalia was nu toch op een verontschuldigings-spree, omdat ze blijkbaar weer aan de zuip gegaan was nadat Mer in elkaar getrapt was.

Maar verder is er toch niks (recent) gebeurd tussen die twee? Of stond er nog wat open van voor de winterstop wat ik vergeten ben?
1. Meredith vergat Amelia te bellen toen Derek dood ging, zodat ze geen afscheid kon nemen.
2. Vervolgens confronteert Amelia haar ermee, maar geen enkel excuus van Mer's kant.
3. Bij het etentje eerder dit seizoen vergat Mer aan Amelia door te geven dat Penny Derek's dokter was.
4. Toen Amelia een plan probeerde te bedenken tegen Penny dreigde Meredith Amelia iets aan te doen -_-
5. In de laatste aflevering voor de winterstop hadden ze een grote ruzie. Daar zaten ze overigens allebei fout. Filmpje daarvan:
6. Amelia reageerde dus niet toen Mer advies wou over die patient die haar uiteindelijk aanviel. Ja, daar mag ze best excuses voor maken, maar voor die andere dingen heeft Mer nooit sorry gezegd :/
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Jubileum moderator zaterdag 13 februari 2016 @ 00:01:58 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_159877123
Wat een prachtige aflevering ;(
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:17:52 #30
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159877508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee, maar ik vind 't zo sneu voor 'm ;( (en voor Mer), maar het is z verdrietig :@
Wat precies dan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_159877585
Nou, dat ze was aangevallen. Ik postte terwijl ik zat te kijken.
Ja doei.
pi_159877595
Amelia was voor de aanval al weer begonnen met drinken. Er zit een scene in de laatste aflevering voor de pauze waarin ze weer een drankje bestelt.

Het gedrag van Meredith naar Amelia is vaak onacceptabel, vind ik. Ze is notabene neurochirurg. Ongeacht of Meredith zelf kon inschatten of de brain damage irrepairable was, dan haal je iemand er toch bij. Je bent niet de enige die graag nog een keer zijn warme huid voelt en zijn hand wil vasthouden en zich op die manier wil overtuigen dat hem laten gaan de beste manier is.

En nog wel meer voorbeelden waar ik even niet op kan komen. Ik kan absoluut begrijpen dat ze Amelia irritant vind. Maar als iemand de dark en twisty kant van een ander zou moeten kunnen begrijpen is het Meredith wel.

Je zag aan het begin van deze aflevering, voor de aanval, ook echt dat Amelia warrig overkwam. De ene intern (lord sta me bij, ik vind ze nog steeds niet boeiend genoeg om hun namen te onthouden) corrigeert haar ook een paar keer. Volgens mij bedoeld om dus aan te geven dat Amalia dus al weer in die neerwaartse spiraal zat, maar nog net de schijn kon ophouden op het werk. Maar het begon al af te brokkelen.

Ze komt ook op een gegeven moment haar 30 dagen chip laten zien. Volgens mij is dat ook 30 dagen na de aanval. Als in, toen is ze gelijk weer in rehab gegaan.

En wat ik niet begrijp. Toen Webber een terugval had, moest hij steeds in een bekertje pissen. Waarom wordt Amelia niet continu gemonitord? Ze is hersenchirurg notabene.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:24:44 #33
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159877662
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat ze was aangevallen. Ik postte terwijl ik zat te kijken.
Sorry, bedoelde meer wat je dan zo zielig voor Alex vindt.

Komt toch allemaal weer goed? :D
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_159877680
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Sorry, bedoelde meer wat je dan zo zielig voor Alex vindt.

Komt toch allemaal weer goed? :D
Je begrijpt niet dat het sneu voor iemand is wanneer zijn/haar beste vriendin tot een inch of her life aan gort wordt geslagen en getrapt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:35:48 #35
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159877909
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat het sneu voor iemand is wanneer zijn/haar beste vriendin tot een inch of her life aan gort wordt geslagen en getrapt?
Ah ja das altijd zuur ja.

Dacht dat het ging over dat het uit was met Jo.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_159877948
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ah ja das altijd zuur ja.

Dacht dat het ging over dat het uit was met Jo.
Geen idee wat jij hebt zitten kijken vanmorgen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159878077
Uit?
Ja doei.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:52:20 #38
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_159878223
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen idee wat jij hebt zitten kijken vanmorgen...
Ja ik ook niet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_159878243
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dacht dat het ging over dat het uit was met Jo.
Heb ik een ander einde van de aflevering zitten kijken dan jij :?


Dit ziet er niet uit als een DOEI TOT NOOIT imo

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2016 00:57:14 ]
  zaterdag 13 februari 2016 @ 04:47:39 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159879920
Het feit dat Alex op het eind aan moest kloppen op z'n eigen voordeur duit op een breuk(je), toch?

Deze ep gaat niet de boeken in als n van mijn favorieten.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 06:25:33 #41
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_159880060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amelia was voor de aanval al weer begonnen met drinken. Er zit een scene in de laatste aflevering voor de pauze waarin ze weer een drankje bestelt.

Het gedrag van Meredith naar Amelia is vaak onacceptabel, vind ik. Ze is notabene neurochirurg. Ongeacht of Meredith zelf kon inschatten of de brain damage irrepairable was, dan haal je iemand er toch bij. Je bent niet de enige die graag nog een keer zijn warme huid voelt en zijn hand wil vasthouden en zich op die manier wil overtuigen dat hem laten gaan de beste manier is.

En nog wel meer voorbeelden waar ik even niet op kan komen. Ik kan absoluut begrijpen dat ze Amelia irritant vind. Maar als iemand de dark en twisty kant van een ander zou moeten kunnen begrijpen is het Meredith wel.

Je zag aan het begin van deze aflevering, voor de aanval, ook echt dat Amelia warrig overkwam. De ene intern (lord sta me bij, ik vind ze nog steeds niet boeiend genoeg om hun namen te onthouden) corrigeert haar ook een paar keer. Volgens mij bedoeld om dus aan te geven dat Amalia dus al weer in die neerwaartse spiraal zat, maar nog net de schijn kon ophouden op het werk. Maar het begon al af te brokkelen.

Ze komt ook op een gegeven moment haar 30 dagen chip laten zien. Volgens mij is dat ook 30 dagen na de aanval. Als in, toen is ze gelijk weer in rehab gegaan.

En wat ik niet begrijp. Toen Webber een terugval had, moest hij steeds in een bekertje pissen. Waarom wordt Amelia niet continu gemonitord? Ze is hersenchirurg notabene.
Ze was toch nog niet aan het werk? Dacht dat ze zei dat ze weer op de maandagen ging beginnen.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_159880136
Ze was net weer cleared ja. Maar ik bedoel doorlopend.

Ep nog een keer gezien en ze was niet direct na de aanval weer nuchter. Ging wat tijd overheen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159880152
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 04:47 schreef babette21 het volgende:
Het feit dat Alex op het eind aan moest kloppen op z'n eigen voordeur duit op een breuk(je), toch?

Deze ep gaat niet de boeken in als n van mijn favorieten.
Hij sliep blijkbaar ook al even bij Mer. Maar gewoon gek dat je verder niet begrijpt dat de rest vd aflevering een "arme alex" verdient is zo eigenaardig :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 13 februari 2016 @ 13:28:33 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_159883884
Mooie ep :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accnt aigu
  zaterdag 13 februari 2016 @ 15:43:04 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_159886461
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij sliep blijkbaar ook al even bij Mer. Maar gewoon gek dat je verder niet begrijpt dat de rest vd aflevering een "arme alex" verdient is zo eigenaardig :D
Oh de 'arme Alex' want Mer-in-puin lijkt me duidelijk. Maar verder was het mij te onduidelijk of er nu problemen tussen hem en Jo waren of niet. Hij bleek al vr die meppartij bij haar thuis te crashen (slecht nieuws), maar zij toonde zich wel zorgzaam naar hem en ik dacht haar in een flits aan een ring te zien friemelen (goed nieuws?). Maar toen aan het eind dus wel kloppen op z'n eigen deur...
Ik zag het al met al als een verhaal wat ze bewust nog vaag wilden houden, het is duidelijk dat ze aankomende afleveringen nog op een hoop gaan terugkomen (ik hoop persoonlijk dat ze terug in de tijd gaan en dan alle andere verhalen vanuit ander perspectief laten zien, want die tijdsprongen worden me echt te gortig).
pi_159890353
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij sliep blijkbaar ook al even bij Mer. Maar gewoon gek dat je verder niet begrijpt dat de rest vd aflevering een "arme alex" verdient is zo eigenaardig :D
Nou ja, ik dacht eerder: 'arme Mer' ipv 'arme Alex' :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_159928781
Zit ik in de trein gewoon een traantje weg te knipperen als een gek :')
Ik zat er lekker in, goede aflevering! Had het vooral zwaar hij het stuk waar haar kids langs kwamen en dan vooral het moment dat ze net weg waren en Mer die paniekaanval kreeg. Zo mooi om te zien dat Penny het voor haar opnam. En dan dat moment met die man die zijn excuses maakte.. Het zal je maar gebeuren dat je zoiets doet en je weet er niks meer van, vreselijk lijkt me!!

Maar Alex sliep al bij Meredith in huis aan t begin van de aflevering, daar hadden ze het in de auto nog over. Er waren dus wel degelijk relatie troubles tussen hem en Jo.
  maandag 15 februari 2016 @ 08:16:04 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_159928789
Ja, Alex koos toch elke keer voor Mer, Jo voelde zich niet serieus genomen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_159929053
Alex had Jo toch ten huwelijk gevraagd? Of is dat alweer langer geleden?
  maandag 15 februari 2016 @ 10:35:18 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_159930160
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:52 schreef Rianne84 het volgende:
Alex had Jo toch ten huwelijk gevraagd? Of is dat alweer langer geleden?
Jawel, en toen was dat geklapt volgens mij?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')