abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 8 juni 2017 @ 20:31:01 #201
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171556989
Kan iemand een Feyenoord-shirt (liefst die van seizoen 2016-2017) photoshoppen in onderstaande .gifs? :D Croppen naar 60x60 pixels hoeft niet, dat doe ik zelf wel. :P

tumblr_luol3aB2Rf1qjqv7t.gif

tumblr_mhpxicXCFu1r3ifxzo1_500.gif

:+
pi_171599719
In het kader van voor FOK! door FOK!:

We zijn druk bezig de jaren oude FOK!bijenactie om te vormen naar een stichting, Bijen Zonder Zorgen (BZZ). Gebaseerd op dit (gecopyrighte) plaatje een soort schattige logo-bij bedacht:

e1ueYbT.png

Ons logo (nou ja, een vroege balpenschets):

Go349DA.jpg

En van daaruit nu in Paint lopen knutselen om het enigszins na te maken:
1OSHiqF.png

Maar het klopt natuurlijk niet echt. De bij is niet liev genoeg en ziet eruit als iets uit Paint, de letters zijn niet allemaal even dik (verschillende lettergroottes) en moeten wat vetter en cartoonesker. Kan iemand ons wellicht helpen? :D Dank zou heel groot zijn :P
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 13 augustus 2017 @ 16:37:29 #203
459912 FlippingCoin
Mijn naam is haas.
pi_173113588
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 17:15 schreef superworm het volgende:
In het kader van voor FOK! door FOK!:

We zijn druk bezig de jaren oude FOK!bijenactie om te vormen naar een stichting, Bijen Zonder Zorgen (BZZ). Gebaseerd op dit (gecopyrighte) plaatje een soort schattige logo-bij bedacht:

[ afbeelding ]

Ons logo (nou ja, een vroege balpenschets):

[ afbeelding ]

En van daaruit nu in Paint lopen knutselen om het enigszins na te maken:
[ afbeelding ]

Maar het klopt natuurlijk niet echt. De bij is niet liev genoeg en ziet eruit als iets uit Paint, de letters zijn niet allemaal even dik (verschillende lettergroottes) en moeten wat vetter en cartoonesker. Kan iemand ons wellicht helpen? :D Dank zou heel groot zijn :P
Ik kan dit niet beter maken dan wat je nu hebt, maar vind het wel een tof ontwerp. :)
Crazier than a bag of fucking angel dust.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')