abonnement Unibet Coolblue
pi_159563239
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:12 schreef D-Wade het volgende:
IraHeatBeat twitterde op zondag 31-01-2016 om 16:17:26 This is fifth time this season Heat have entered on a 3-game winning streak. Have lost next game the previous 4 times. Tonight vs. Hawks? reageer retweet
Kom op.
Ja hoor ^O^

Het loopt als een trein
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 februari 2016 @ 10:54:22 #252
426493 crew  PippenScottie
pi_159563244
Draymond Green met een triple double, wat eigenlijk geen nieuws is.
Maar hij schiet ook 9/9.

Dat is vrij foutloos basketbal spelen. Niet gek voor een speler die als 35e is gedraft en twee jaar geleden nog 6 puntjes per wedstrijd scoorde vanaf de bank.
pi_159563942
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja hoor ^O^

Het loopt als een trein
Eindelijk!
Zo zie je maar weer hoe snel het kan gaan in de East. Een week geleden was de lottery in zicht en nu staan ze op HCA.
Dit is wel slecht nieuws voor Hassan.....de advanced stats hebben toch wel hun gelijk gehaald oid.
Scheelt wel een hoop natuurlijk dat McRoberts en Amare eindelijk is een beetje gaan ballen.
pi_159566085
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:54 schreef PippenScottie het volgende:
Draymond Green met een triple double, wat eigenlijk geen nieuws is.
Maar hij schiet ook 9/9.

Dat is vrij foutloos basketbal spelen. Niet gek voor een speler die als 35e is gedraft en twee jaar geleden nog 6 puntjes per wedstrijd scoorde vanaf de bank.
En nu gewoon allstar...wat een ontwikkeling maakt die gast door zeg. _O_
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_159566343
Curry is weergaloos, maar Green is misschien wel net zo belangrijk voor GSW. Zelfs MVP kandidaat voor mij.
pi_159566878
Jeff Hornacek exit.
Belachelijk natuurlijk als je bedenkt dat de GM en FO het hebben verneukt door alle moves van de laatste jaren.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 februari 2016 @ 20:37:33 #257
426493 crew  PippenScottie
pi_159579056
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:24 schreef D-Wade het volgende:
Jeff Hornacek exit.
Belachelijk natuurlijk als je bedenkt dat de GM en FO het hebben verneukt door alle moves van de laatste jaren.
Je kan nooit genoeg ball hogging point guards hebben.
In zijn eerste seizoen stuntte Hornacek nog met een 48-34 record.
pi_159599310
My God, die block van Turner. 19 jaar oud.
pi_159604765
MiamiHEAT twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:25:59 Dwyane Wade has been named the Eastern Conference Player of the Week! Boom!Release: https://t.co/ociHvHW5AQhttps://t.co/Mq0CjNNYdP reageer retweet
24.0 ppg
5.0 rpg
7.0 apg
.500 FG
.824 FT
2.0 spg
1.8 bpg.
37 points in 30 fourth-quarter minutes.

Heat: 4-0. _O_ _O_
pi_159606164
http://www.blazersedge.co(...)-cut-jiangsu-dragons :') :') :')

Misschien kan die nog in Nederland terecht :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_159607660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef RipCity het volgende:
http://www.blazersedge.co(...)-cut-jiangsu-dragons :') :') :')

Misschien kan die nog in Nederland terecht :')
quote:
Oden appeared in 25 games and averaged 13.6 points, 12.6 rebounds, and 2.0 blocks.
What should have been..... :{
Onze eigen trots Michael Beasley zit daar ook aan 33ppg op 60% FG. :D
En Jordan Crawford topscorer met 43ppg. _O-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 februari 2016 @ 21:51:21 #262
426493 crew  PippenScottie
pi_159608514
Ik zag laatst een filmpje van Jason Maxiell die een Chinese speler achterna zat na een flagrant foul en die door Michael Beasley moest worden gekalmeerd.

CBA lijkt me een heerlijke freak show. JR Smith heeft er ook een half jaartje gespeeld.
pi_159613788
Geruchten gaan de ronde dat de Warriors een poging willen doen om in de zomer Durant als free agent aan te trekken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_159614963
Wolves wordt ook niks zo. Pas een close loss tegen OKC waarin ze goed waren, maar dan verlies je van Utah, Portland en de Lakens...
Demain, on roule
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:12:05 #265
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_159615245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 01:48 schreef Hathor het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat de Warriors een poging willen doen om in de zomer Durant als free agent aan te trekken.
Hopelijk blijft het bij geruchten.
Kan het me niet voorstellen. Welke positie moet Durant dan innemen. Green? En het kan zomaar de teamchemistry verneuken.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:19:08 #266
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_159615337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:12 schreef peasant het volgende:

[..]

Hopelijk blijft het bij geruchten.
Kan het me niet voorstellen. Welke positie moet Durant dan innemen. Green? En het kan zomaar de teamchemistry verneuken.
Durant is een prima opvolger voor Ginobili >:)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2016 @ 10:13:13 #267
426493 crew  PippenScottie
pi_159616213
Kobe had een goede wedstrijd! :s)
pi_159622661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:12 schreef peasant het volgende:

[..]

Hopelijk blijft het bij geruchten.
Kan het me niet voorstellen. Welke positie moet Durant dan innemen. Green? En het kan zomaar de teamchemistry verneuken.
Het zal blijkbaar ook afhangen van de mate waarin de Thunder een serieuze contender blijven...

HANG TIME BIG CITY — The summer of 2016 has been looked forward to for a while by teams around the NBA. Not only will many teams around the league be flush with spending money thanks to a new television deal, but at least one marquee player will be a free agent: Oklahoma City’s Kevin Durant.

While Durant, the 2014 NBA MVP, has stayed mum on his future plans, that hasn’t stopped media speculation. And a new report today from Adrian Wojnarowski of Yahoo’s The Vertical suggests that if Durant does choose to leave Oklahoma City this summer, the leading contender to sign Durant could conceivably create something of a basketball monster.

Writes Wojnarowski…

The Golden State Warriors’ plan of pursuit predates their 2015 championship run, a bold plot to declare the futility of resistance. It isn’t only that the NBA champions are determined to recruit Oklahoma City’s Kevin Durant. The truth is that they’re the most intriguing destination to him. If Durant leaves the Thunder, the Warriors are the significant frontrunners to sign him, league sources told The Vertical.

The Warriors already have everything and yet they’re threatening to take more now. Steph Curry. Klay Thompson. Draymond Green. Committed ownership. Bob Myers, the executive of the year. Steve Kerr, a championship coach. Yes, Golden State has everything, including the ability to create the salary-cap space and a belief that Durant’s persona could fit seamlessly – even onto a potential two-time defending champion.

Make no mistake: Durant isn’t close to gone in Oklahoma City – no decision, no leaning, sources said – but the real threats on the summer market are beginning to reveal themselves. Durant is determined to win – to be an immediate championship contender at 27 years old – and that keeps bringing him back to the Warriors should he make the decision to leave Oklahoma City.

Outside of a Thunder championship closing down the process before July 1, there’s a strong expectation that Durant will hit the road, tour campuses and become a recruit again.

The big free agents, they’re forever living one of two things in the months leading into summer: searching for reasons to stay, or searching for reasons to leave. Durant has always been looking for reasons to stay. He adores the Oklahoma City community and holds a fondness for the franchise, but Durant is chasing championships, chasing a legacy.

http://hangtime.blogs.nba(...)er/?ls=iref:nbahpt6d

Sommige reacties van lezers zijn precies zoals jij reageert overigens, men denkt dat ie eerder in de weg zal lopen en de teamchemistry om zeep zal helpen, en men ziet het al helemaal niet zitten om bv iemand als Barnes er voor op te geven, wat ik heel goed kan begrijpen. Van de andere kant...het is en blijft natuurlijk wel een complete speler, mits ie heel blijft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:03:09 #269
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_159623031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sommige reacties van lezers zijn precies zoals jij reageert overigens, men denkt dat ie eerder in de weg zal lopen en de teamchemistry om zeep zal helpen, en men ziet het al helemaal niet zitten om bv iemand als Barnes er voor op te geven, wat ik heel goed kan begrijpen. Van de andere kant...het is en blijft natuurlijk wel een complete speler, mits ie heel blijft.
Zeker een fantastische speler, maar alleen maar sterren in je team zal ook wrevel gaan geven. Ook al is Durant op het eerste gezicht geen ster die zomaar even ruzie komt maken, ik kan mij niet voorstellen dat dat niet gaat gebeuren. Nu staat er een fantastisch team, met een geweldige bank, waar een Barnes zich al jaren goed ontwikkeld. Je moet zeker alle mogelijkheden bekijken en traden/FA signen als je er beter van wordt. Maar een FA als Durant aantrekken. Ik weet het niet hoor.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2016 @ 15:13:52 #270
426493 crew  PippenScottie
pi_159623273
Serieus?
Als GS de kans krijgen om Harrison Barnes te switchen voor Kevin Durant hoeven ze daar geen microseconde over na te denken.

Ik hoop niet dat Durant naar GS gaat. De Warriors zijn al historisch goed, en dan ook nog Durant toevoegen, dat is alsof je 2K speelt met een cheat mode aan.
pi_159629977
Liever Durant naar de Wizards.
pi_159631075
Hopelijk naar de Lakers, Howard ook FA toch? Misschien dat ze samen een team vinden. O-)
  woensdag 3 februari 2016 @ 20:43:17 #273
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_159632311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef PippenScottie het volgende:
Serieus?
Als GS de kans krijgen om Harrison Barnes te switchen voor Kevin Durant hoeven ze daar geen microseconde over na te denken.

Ik hoop niet dat Durant naar GS gaat. De Warriors zijn al historisch goed, en dan ook nog Durant toevoegen, dat is alsof je 2K speelt met een cheat mode aan.
Ik zeg niet dat ik Barnes een beter speler vind dan Durant. En ik denk dat elk team blind die deal zou maken, maar gezien de chemistry die er nu is en dat de pikorde van de sterren nu duidelijk lijkt zou ik er in het geval van de warriors harder over nadenken dan elk ander team
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 februari 2016 @ 02:46:07 #274
426493 crew  PippenScottie
pi_159642094
Holy Curry... _O_
pi_159642177
Ebolaliers _O- Wat een stront team ook. LeTrain die iedereen weer aan de kant beukt.



LeBrick met de airball.




Love de waterdrager.



[ Bericht 14% gewijzigd door Zipportal op 04-02-2016 03:27:59 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')