abonnement Unibet Coolblue
pi_159180725
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor :') mijn badeend wil sinds twee weken niét meer in bad. Er is niets veranderd aan het ritueel maar ineens is het alleen nog hysterisch schreeuwen en proberen uit bad te klimmen. Zitten gaat ze onder geen beding. Aan haren wassen durf ik niet eens meer te denken. Heeft iemand ervaring / tips? Ik word hier een beetje wanhopig van.

Klein badje in het grote bad en de douche leveren minstens dezelfde vorm van hysterie op.
Badje vullen met water en volgooien met speeltjes en haar ernaast/ermee laten spelen en dan gaandeweg proberen slinks een washand erop los te laten? Misschien dat ze het dan ook weer leuk gaat vinden. Werkt hier wel eens. Of samen in bad?
  zondag 17 januari 2016 @ 18:42:52 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159180915
Had Amsel niet hetzelfde probleem een tijdje terug SQ? Weet niet wat de oplossing was maar t was relatief simpel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159182029
Was de oplossing bij Amsel niet iets in de trant van haar betrekken bij het vullen van het badje en zo...? Het was inderdaad iets relatief simpels. Hopelijk vind je ook snel een oplossing SQ, want zo is het voor niemand leuk. ;(.

Franny, wat is ze mooi en groot. O+. Jullie doen ook altijd van die ontzettend leuke dingen samen!

Mariska, zulke mooie foto's!

Wij hadden echt een heel leuke dag. O+. Eerst maakten we een wandeling in de sneeuw...



...vervolgens knutselde Baard een learning tower in elkaar...



...en daarna gingen we in de stad nog iets drinken met vrienden met een dochtertje van I's leeftijd. En dat allemaal ook nog eens na een doorslaapnacht. *).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 17 januari 2016 @ 20:07:53 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_159183609
Wat heerlijk DaD!

Hoe heeft ie die learningtower gemaakt? Ik wil misschien toch wel zoiets voor Melle...
Kwak
pi_159185477
Oh wat fijn Dad! En lekker he, sneeuw! En gave stoel/kruk ding! Omgebouwde IKEA kruk he? Man is niet handig dus wij kopen gewoon die kruk en gaan er wel naast staan ofzo... Op zijn stoel gaat hij ook staan haha.

Sq wat shit zeg! Vullen als ze al in bad zit/staat? Wel verdrietig, zoveel strijd.

Eten is hier ineens drama. Ook sinds een week bultjes op handen en arm. Man zei wel, van de 14 maanden prik op 28 dec, konden ze 10 tot 15 dagen later of zo last van krijgen. Was ik al vergeten. Kan best, want huilen in slaap, moeilijk eten terwijl hij ervoor gewoon bunkerde. Tand voel ik niet, dus denk prikje.

Plastic loopfiets laten we achterwege! Wheelybug gaat een maand naar zolder, top idee ^O^ die pukylino lijkt me gaaf. Wel prijzig en tweedehands niet in de buurt. :*

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilmo op 17-01-2016 21:16:22 ]
pi_159185813
Ik krijg het maar lastig bijgelezen hier. Ik heb het de laatste tijd zowel privé (zieke kindjes/allerlei activiteiten met de kinderen) als op mijn werk enorm druk en lees vooral op mijn telefoon bij. Alleen reageren vind ik mobiel zo'n gedoe. :@ Eens kijken wat ik nog onthouden heb van het bijlezen net...

SQ ik heb geloof ik weinig tips voor je badeend. Misschien is samen in bad gaan een idee?

Kwak fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad over je man/vriend. :*

Chanty, hoe was het gesprek met de oppas?

Franny wat een lastige situatie met je moeder. Ik vind het knap dat je je nu niet laat beïnvloeden door haar mening. En I krijgt vast hoe dan ook een tof verjaardagsfeestje. Ze ziet er al zo groot uit in haar jurkje. O+

DaD wat een toffe learningtower. Ik moet dat misschien ook maar eens laten maken door mijn man, de mannen vinden het namelijk geweldig om te helpen en zitten nu vaak op het aanrecht om te kijken en te helpen, terwijl op zo'n opstapje staan veel handiger is.

T en S hebben vandaag een supergezellige dag gehad. Ze hebben afgelopen nacht lang geslapen en dat maakt qua humeur echt het verschil tussen dag en nacht. :Y Vanmiddag heb ik na het middagslaapje nog even met T en S in de duinen gewandeld. Wij hebben in de buurt en stuk afgebakend duin waar ook herten, koeien en schapen lopen en dat vonden T en S geweldig. Ze hebben ademloos staan kijken naar de herten, naar ze gezwaaid en dag gezegd toen we weer verder liepen. O+

S heeft nu 2 keer op het potje geplast nadat ik hem vroeg om even te gaan plassen. :o Ik heb vorige week 2 potjes gekocht met het idee om T en S elke avond voor het slapen gaan even op de pot te zetten. Nu heb ik dat 3 keer geprobeerd en 2 keer deed S een plasje. Het is nog een lange weg naar zindelijk worden, maar ik vind het gewoon voor hem al heel cool dat hij blijkbaar toch wel snapt wat de bedoeling is.
pi_159186029
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
Wat heerlijk DaD!

Hoe heeft ie die learningtower gemaakt? Ik wil misschien toch wel zoiets voor Melle...
Ik had Baard gevraagd om het even kort op te schrijven. Een uur later had ie dit. :+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159186497
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had Baard gevraagd om het even kort op te schrijven. Een uur later had ie dit. :+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bestel 'm graag :7 ! Wat is Baards levertijd en wat zijn de verzendkosten?
  zondag 17 januari 2016 @ 21:26:39 #209
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159186552
Baard _O_ :D ik vind het een tof idee. Eens denken of dat iets voor ons is zodat Lucas kan helpen.

Oppas was een erg aardig, rustig meisje. Zo iemand die gewoon uitstraalt dat ze verantwoordelijk en te vertrouwen is. Dus zou haar zo aannemen maar hebben volgende week ook nog een afspraak staan en wil wel kunnen vergelijken. De klik met Lucas is lastig te bepalen want die heeft natuurlijk zijn tijd nodig en was net wakker en wat van slag door het onbekende bezoek maar ze deed wel haar best een hij ontdooide aardig dus dat heb ik wel vertrouwen in :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159187135
quote:
17s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik bestel 'm graag :7 ! Wat is Baards levertijd en wat zijn de verzendkosten?
Wat zij zegt :D
S. 2014
J. 2016
pi_159187193
Baard _O_

Lastig SQ! Iemand hier had het laatst net zo, ik heb onthouden geloof ik dat stap voor stap alle voorbereidingen samen doen hielp?

Chanty, ben benieuwd!

:* voor de sneue ukken :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159187435
Toffe tower van Baard zeg! :o
Hier zou dat waarschijnlijk garant staan voor proberen eruit te klimmen of ik loop niet op te letten en loop kind met toren omver :') :D
pi_159187544
Baard. _O_

Chanty fijn dat jullie (en Lucas) een goed gevoel hebben bij dit meisje. Dat geeft in ieder geval hoop. :Y
Goed dat jullie op zoek zijn naar een oppas, want die tijd samen nemen is zó belangrijk. Zeker als je 2 of meer kinderen hebt, want dan draait een groot deel van de dag om de kinderen. Dat is natuurlijk op zich prima en gewoon nodig, maar merk aan mezelf dat ik er echt aan moet denken om ook tijd aan mijn man te besteden. Andersom geldt dat ook trouwens.
Ik ben nu voor Valentijnsdag "a box full of dates" aan het maken voor hem, in de hoop dat we dan minimaal 1x per maand samen iets gaan ondernemen, ook al is het maar iets simpels of kleins. Het weekendje naar Barcelona van afgelopen december heeft echt mijn ogen geopend, ik besefte ineens dat we echt te weinig doen samen sinds we kinderen hebben en ben voornemens daar verandering in te brengen. :)
  zondag 17 januari 2016 @ 21:59:26 #214
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159188044
Ohhh dat is wel een leuk idee Nikki O+ Wij doen nooit aan valentijnsdag maar misschien een leuk idee om die minimaal eens per maand weg samen (dat willen wij ook) echt in te delen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 17 januari 2016 @ 22:03:58 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_159188237
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had Baard gevraagd om het even kort op te schrijven. Een uur later had ie dit. :+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofheid! Baard is een held, bedankt voor de goede uitleg!

Ik ga dit doorseinen naar schoonpa of J denk ik :+
Kwak
pi_159188426
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Baard. _O_

Chanty fijn dat jullie (en Lucas) een goed gevoel hebben bij dit meisje. Dat geeft in ieder geval hoop. :Y
Goed dat jullie op zoek zijn naar een oppas, want die tijd samen nemen is zó belangrijk. Zeker als je 2 of meer kinderen hebt, want dan draait een groot deel van de dag om de kinderen. Dat is natuurlijk op zich prima en gewoon nodig, maar merk aan mezelf dat ik er echt aan moet denken om ook tijd aan mijn man te besteden. Andersom geldt dat ook trouwens.
Ik ben nu voor Valentijnsdag "a box full of dates" aan het maken voor hem, in de hoop dat we dan minimaal 1x per maand samen iets gaan ondernemen, ook al is het maar iets simpels of kleins. Het weekendje naar Barcelona van afgelopen december heeft echt mijn ogen geopend, ik besefte ineens dat we echt te weinig doen samen sinds we kinderen hebben en ben voornemens daar verandering in te brengen. :)
Wat een tof idee! Ik ga het van je stelen denk ik, vind je dat erg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 januari 2016 @ 22:08:09 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_159188451
Oh en veeg me op, kint is na drie uur slapen weer wakker met veertig gaden koorts en zit naast me op de bank mee te dirigeren met Maestro (had ik opgenomen).

Oh nu staat ie op om mij te dirigeren O+
Kwak
pi_159188675
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat een tof idee! Ik ga het van je stelen denk ik, vind je dat erg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinterest! Supertoffe ideeën wat dit betreft. Ik heb het tenslotte ook niet zelf bedacht. :D

Kwak je toastje. O+ Wel balen dat hij zo'n hoge koorts heeft. ;( Hopelijk knapt hij snel een beetje op.
  zondag 17 januari 2016 @ 22:16:05 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_159188801
:* wat rot Razz, je spoiler bedoel ik.
Kwak
pi_159188887
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat een tof idee! Ik ga het van je stelen denk ik, vind je dat erg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel herkenbaar :@ Ik heb zwanger ook nog eens nul behoefte aan intimiteit, dus dat staat op het laagste pitje ooit. Ik denk wel dat ik deze keer eerder de baby even bij een opa en oma laat om samen iets te doen, want het is echt zo belangrijk idd om tijd samen te hebben. Al is het maar een uurtje door de Ikea banjeren ofzo.

Ik lees wel mee, maar reageer half merk ik :X

Er was laatst iemand die tips vroeg voor zijn? dreumes en naast dat ik idd gewoon mee zou gaan in zijn wensen is het toch ook erg fijn dat jullie de oplossing wel weten. Er zitten genoeg ouders met de handen in het haar omdat hun kindje niet blij is in bed, maar ook niet getroost wil worden bij de ouders. Fijn je kind volgen en het groeit vanzelf een andere kant op :) Hier is het iig precies hetzelfde en soms gaat het een hele tijd goed en soms slaapt ie weer een week bij ons. Zolang we maar slapen is het prima!

Die sneeuwfotos! O+

Nikki :*

En redelijk fijn nieuws voor kwakman :) beterschap voor je mini!
pi_159189389
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor :') mijn badeend wil sinds twee weken niét meer in bad. Er is niets veranderd aan het ritueel maar ineens is het alleen nog hysterisch schreeuwen en proberen uit bad te klimmen. Zitten gaat ze onder geen beding. Aan haren wassen durf ik niet eens meer te denken. Heeft iemand ervaring / tips? Ik word hier een beetje wanhopig van.

Klein badje in het grote bad en de douche leveren minstens dezelfde vorm van hysterie op.
Hier maakte het verschil of we haar in een badje vol water zetten (was paniek) of het badje pas lieten vollopen als ze er al in zat (grote pret). Geen idee waarom een vol bad opeens een issue was van de ene op de andere dag.

Douche is ook heel lang drama geweest. Was ook opeens voorbij, nu klimt ze er zelf in en is het constant schaterlachen omdat die straal zo kietelt O+

Kan iemand mij ondertussen vertellen hoe ik mijn kind een keer vóór 22u in bed kan krijgen, bij voorkeur slapend en niet gillend? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Amsel op 18-01-2016 08:47:38 ]
pi_159190086
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway. Genoeg geklaag. Ik zag zoveel sneeuwfoto's hier vandaag, ben er jaloers op O+! Hier was bijna niks gevallen helaas.

We hadden wel een fijne dag bij mijn ouders, mijn vader werd vrijdag 75 jaar en we hebben daar gebruncht vandaag om het te vieren. Mijn moeder heeft A. lekker verwend met aardbeien en poffertjes O+ , A heeft opa geholpen met cadeautjes uitpakken (en was daarna wel even verdrietig dat het niet voor haar was :') ) en we hebben door het mini-laagje-sneeuw gewandeld. Ze wordt zo snel groot nu, soms schrik ik er van!

Paar foto's van deze fijne dag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159191672
Oh razz wat is het toch een pretletter! O+

Baddrama lijkt mij vervelend van de 1 op andere dag...hoop dat het hier wegblijft.

Saar had vandaag een speeldate met S. van Hilzillah en die 2 zijn zo vreselijk lief samen. Knuffelen en kusjes geven in de tent... mijn kind is pas 1.5 maar een echt kamikaze kroeler :') O+

En vanavond liep ze zo door het huis;


Verder is t ff blegh in huis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_159192284
Razz, heel goed om bewust tijd voor elkaar te gaan maken (ook met een mini-baby!). Het is ook superveel wat er allemaal op jullie bordje ligt. Blijven investeren in elkaar, en het gesprek toch maar aan blijven gaan. Ik moet dat bij mijn vriend ook weleens forceren (dan kan ik ook echt heel vervelend worden, :@ :+ ), en dat is dan even heel lastig maar het levert wel wat op meestal. :* .

En dat zeg ik na een avondje uit eten, met onze vaste oppas thuis bij I. Dat is ook echt een heel leuk meisje, die het heel goed doet met I. O+ . Echt zo heerlijk om samen even eruit te zijn en te genieten van lekker eten en gezellig te kletsen.

DAD, jullie doen ook zoveel leuke dingen altijd!! _O- . :) .Om maar te zwijgen van jullie geweldige smaak en inrichting van het huis en hoe alles zo mooi bij elkaar past en hoe Baard even zoiets leuks in elkaar flanst etc etc. O+ .

Ik vind de foto's van alle kindjes in de sneeuw prachtig O+ . Hier in DH is er geen spoortje sneeuw te bekennen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159194706
Jeetje GM wat een beslissing maar wat moedig :* wat erg dat de hondjes niet saar accepteren ;( Kan je contact met die mensen houden of is dat niet de bedoeling?

Jeetje wat doen jullie veel met jullie partner :@ Wij doen nauwelijks wat samen... Ja zo nu en dan even kort winkelen maar ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')