abonnementen ibood.com bol.com
pi_159830628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het zijn mensen en mensen doen wat mensen doen.
Er zijn ook tal van Europeanen naar Afrika gevlucht tijdens de verschillende wereldoorlogen.
Nogmaals, niemand roept dat het onlogisch is. Het is net als een zwerver die niets te eten heeft en daarom een supermarkt berooft.

Hoe begrijpelijk ook, het is mijn supermarkt en daar blijf je met je poten van af. Als één zwerver zou aankloppen zou ik hem misschien nog wat te eten geven omdat ik een goed mens ben. Staan er tien bij de deur zou ik me bewapenen en ze eruit schoppen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:18:37 #27
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159830740
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:12 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nogmaals, niemand roept dat het onlogisch is. Het is net als een zwerver die niets te eten heeft en daarom een supermarkt berooft.

Hoe begrijpelijk ook, het is mijn supermarkt en daar blijf je met je poten van af. Als één zwerver zou aankloppen zou ik hem misschien nog wat te eten geven omdat ik een goed mens ben. Staan er tien bij de deur zou ik me bewapenen en ze eruit schoppen.
Dus gaan ze vervolgens naar een andere supermarket etc. etc. totdat ze weer bij jou terugkomen.

Dat lost helemaal niets op.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_159830788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dus gaan ze vervolgens naar een andere supermarket etc. etc. totdat ze weer bij jou terugkomen.

Dat lost helemaal niets op.
Honger en armoede is ook niet op te lossen nee. Het enige wat je kunt doen is de ingang tot de supermarkt stevig bewaken en iedere poging om in te breken met de sterke arm der wet te beantwoorden.

Doe je dat niet komen er niet 10 zwervers maar 100 en raken de schappen laag.

We zijn nog niet op dat punt aanbeland maar de volgende recessie begint zich al aan te kondigen. Het volk zal zich spoedig keren tegen deze dieven.
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:21:22 #29
3542 Gia
User under construction
pi_159830803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het zijn mensen en mensen doen wat mensen doen.
Er zijn ook tal van Europeanen naar Afrika gevlucht tijdens de verschillende wereldoorlogen.
En weer terug gekomen na de oorlog.

Deze mensen gaan niet meer terug willen!
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:23:47 #30
3542 Gia
User under construction
pi_159830855
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef Digi2 het volgende:

zwz
?
Zwartwitzwart?
Of bedoel je sws?
pi_159831048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie, ik heb het nu over de verhuizing an sich.
Als er in jouw land oorlog is of een uitzichtloze economische situatie of de boel overstroomt/droogt uit dan ben jij daar ook pleite.
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, maar het lijkt me duidelijk waarom deze mensen 'vijanden' worden genoemd.
pi_159831766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:00 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En daar komen straks de eerste klimaatvluchtelingen ook bij (die beginnen nu al langzaam binnen te druppelen).

Basically we're all fucked. Er zijn gewoon teveel mensen op deze rots.

Heeft iemand hier toevallig Inferno van Dan Brown gelezen. De oplossing voor het bevolkingsoverschot daar aangedragen door de 'badguy' vond ik nog niet eens zo'n hele slechte oplossing (hoewel over de ethiek van die oplossing gediscussieerd kan worden natuurlijk).

P.S: Dan Brown is overigens geen goede schrijver, maar dat terzijde.
Ja en dat boek doet me denken aan de zikamug. Wat mij betreft is die mug dan ook meer dan welkom in europa.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160807424
quote:
Akkoord EU-Turkije houdt bootvluchtelingen niet tegen

Ook vannacht hebben vanuit Turkije weer vluchtelingen de oversteek naar Griekenland gemaakt. Zwaaiend en juichend kwamen ze op het strand van Lesbos aan. Veel hoop dat ze mogen blijven is er niet: om middernacht ging het akkoord tussen de EU en Turkije in. De afgelopen uren zijn meer dan 850 vluchtelingen per boot aangekomen op een van de Griekse eilanden voor de Turkse kust.

Over het tijdstip waarop de nieuwe regels zouden ingaan, was wat verwarring. De regeringsleiders zeiden afgelopen week dat het akkoord in zou gaan in de nacht van zondag op maandag. Maar volgens de Griekse autoriteiten en de Europese Commissie geldt de afspraak sinds afgelopen nacht. En dus zullen ook mensen die vandaag aankomen in Griekenland worden teruggestuurd naar Turkije.
Het is maar de vraag of dit verdrag tussen de EU en Turkije juridisch haalbaar is en deze route wordt afgesloten. Nu het weer beter wordt komt de migratiestroom vanuit noord-afrika richting Italië ook weer op stoom.
Italië haalt recordaantal migranten van bootjes
Over de demografische oorzaken van de problematiek hult de politiek zich in stilzwijgen, vroeg of laat zal het vraagstuk zich concreet opwerpen of de EU bereid is plaats te bieden aan ca 1 tot 2 miljard immigranten uit Afrika en het MO en het internationale vluchtelingenverdrag zoals het nu bestaat opzegt of deze mensen een plaats biedt.
De huidige vluchtelingen immigratie is nog beperkt met 1 a 2 miljoen per jaar. In potentie is dat tot 2050 1 miljard/35 jaar = ca 28 miljoen per jaar. Ik vermoed dat we aan het begin van de hockeystick curve zitten :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Digi2 op 20-03-2016 14:08:31 ]
We can't afford the illusion anymore
pi_160807862
Toch maar eens even wijzen op relevante wetgeving voor het geval iemand bij Fok het handhaven van de regels van belang zou vinden:

quote:
Ook oproepen om het blanke ras te beschermen tegen immigratie en het
afschilderen van asielzoekers en immigranten als criminelen leidden tot veroordelingen.
http://www.ivir.nl/publicaties/download/683
  zondag 20 maart 2016 @ 13:48:14 #35
38496 Perrin
Sapere aude
pi_160807904
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:45 schreef Wespensteek het volgende:
Toch maar eens even wijzen op relevante wetgeving voor het geval iemand bij Fok het handhaven van de regels van belang zou vinden:

[..]

http://www.ivir.nl/publicaties/download/683
Jezelf en je leefomgeving beschermen tegen een invasie is niks strafbaars aan hoor. Jij schermt meteen weer met racisme, uit het niks.
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_160807939
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Jezelf en je leefomgeving beschermen tegen een invasie is niks strafbaars aan hoor. Jij schermt meteen weer met racisme, uit het niks.
Dus ik mag mezelf en leefomgeving eindelijk beschermen tegen al die idioten die ik hier tegenkom? _O_
Дайба
  zondag 20 maart 2016 @ 13:50:38 #37
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160807950
Tja, soms moet je dingen met helaas geweld oplossen.
Ik zie geen andere mogelijkheid.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:50:43 #38
38496 Perrin
Sapere aude
pi_160807953
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus ik mag mezelf en leefomgeving eindelijk beschermen tegen al die idioten die ik hier tegenkom? _O_
Als er honderdduizenden jouw kant op komen, lijkt me dat niet onverstandig idd.
pi_160807978
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als er honderdduizenden jouw kant op komen, lijkt me dat niet onverstandig idd.
HONDERDDUIZENDEN!!!!!!!!!!!!! :o :o :o :o :o

Snel m'n AK uit het vet halen.
Дайба
pi_160807998
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Helaas niet uit het niks, nadat ik hier één en ander gelezen heb. Verder heb ik het over de strafwet gehad en niet over racisme.
pi_160808030
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Alle laagopgeleiden tegen de muur? Goed plan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 20 maart 2016 @ 13:53:49 #42
38496 Perrin
Sapere aude
pi_160808034
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Helaas niet uit het niks, nadat ik hier één en ander gelezen heb. Verder heb ik het over de strafwet gehad en niet over racisme.
"het blanke ras"
pi_160808046
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat natuurlijk heel goed kan komen door jouw beperkte vermogen om een andere oplossing te vinden.
pi_160808077
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

"het blanke ras"
Ja dat stukje stond ook in die zin, het is wat lullig een halve zin te citeren maar goed dat je dat deel gelezen hebt.
pi_160808194
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wordt Nederland meteen een stuk blanker inderdaad :7
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 20 maart 2016 @ 14:02:53 #46
110987 ErwinRommel
pi_160808271
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat natuurlijk heel goed kan komen door jouw beperkte vermogen om een andere oplossing te vinden.
Wat kun je verder nog? Als alle oplossingen al zijn geprobeerd en er is nog niks veranderd. Wat blijft er dan over? Over je heen laten lopen of iets terug doen?

Heeft niks te maken met een beperkt vermogen.
pi_160808277
We can't afford the illusion anymore
  zondag 20 maart 2016 @ 14:06:10 #48
110987 ErwinRommel
pi_160808385
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij weet donders goed wat ik bedoel Koos.
pi_160808390
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat kun je verder nog? Als alle oplossingen al zijn geprobeerd en er is nog niks veranderd. Wat blijft er dan over? Over je heen laten lopen of iets terug doen?

Heeft niks te maken met een beperkt vermogen.
Ik ken het probleem niet eens, je kunt van mij geen oplossing verwachten voor een fantasie van wat mensen. Ik vind het alleen vreemd dat mensen hier bang zijn dat anderen zich niet aan de regels houden terwijl ze zelf ook niet geven om die regels.
pi_160808410
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Jij weet donders goed wat ik bedoel Koos.
Klopt, en dat is ook precies de reden dat ik zo reageer, Erwin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')