abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2017 @ 12:33:57 #151
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168822667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:27 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat die dood is? Ze kunnen hem toch nog net op tijd hebben gered zoals die kuchende kapitein uit deel drie dat ze nog maar een aantal organen hebben?
Nee, dan was hij RotJ bijv alweer teruggekomen. Tarkin is in al z'n stukjes de atmosfeer van Yavin ingevallen.

Snoke is gewoon Snoke, daarbij is al bekend dat hij de opkomst van de Empire heeft zien gebeuren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168928800
Hmmm laatste deel van de Aftermath trilogie gaat wellicht wat licht schijnen op Snoke:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:37:43 #153
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168984784
Nieuws n de marge: in 't Frans is de titel van deel 8 "Les derniers Jedi", wat dus bevestigt dat het meervoud is.

Boeiend!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_169026478
Star Wars heeft op Facebook z'n omslagfoto gewijzigd, kan dit plaatje ons al iets vertellen?

  maandag 20 februari 2017 @ 17:18:02 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169027384
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:31 schreef Gwywen het volgende:
Star Wars heeft op Facebook z'n omslagfoto gewijzigd, kan dit plaatje ons al iets vertellen?

[ afbeelding ]
Ja, dat binnenkort de bluray van Rogue One uitkomt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_169027453
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, dat binnenkort de bluray van Rogue One uitkomt.
O, is het toch uit Rogue One. Ik had 't voor de zekerheid nog nagevraagd aan een kenner ;)
  maandag 20 februari 2017 @ 18:30:40 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169028587
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:21 schreef Gwywen het volgende:

[..]

O, is het toch uit Rogue One. Ik had 't voor de zekerheid nog nagevraagd aan een kenner ;)
Het is de shuttle van Krennic die aankomt bij de Erso's, aan het begin van de film.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 20 februari 2017 @ 19:24:25 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169029947
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nieuws n de marge: in 't Frans is de titel van deel 8 "Les derniers Jedi", wat dus bevestigt dat het meervoud is.

Boeiend!
Op zich wel.
Zou kunnen dat er nog meer Jedi zijn behalve Luke?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 20 februari 2017 @ 21:09:59 #159
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169032898
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich wel.
Zou kunnen dat er nog meer Jedi zijn behalve Luke?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 februari 2017 @ 21:25:17 #160
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_169033344
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich wel.
Zou kunnen dat er nog meer Jedi zijn behalve Luke?
Wat denk je dat Rey gaat worden? En dan heb je dus het meervoud.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_169034771
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:09 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Die zie ik eerder de verkeerde kant opgaan in Rebels.

Er was wel een theorie dat Ezra door een acteur in Episode VIII gespeeld zou worden. Aangezien dat klopte qua leeftijd etc, maar dat zullen ze wel niet aandurven. Net zoals ze alleen Chopper een cameo hebben gegeven in Rogue One.
  maandag 20 februari 2017 @ 23:37:30 #162
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169037107
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Die zie ik eerder de verkeerde kant opgaan in Rebels.

Er was wel een theorie dat Ezra door een acteur in Episode VIII gespeeld zou worden. Aangezien dat klopte qua leeftijd etc, maar dat zullen ze wel niet aandurven. Net zoals ze alleen Chopper een cameo hebben gegeven in Rogue One.
En de Ghost, hebben we die zien ontsnappen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 00:09:30 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169037677
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:25 schreef Tokus het volgende:

[..]

Wat denk je dat Rey gaat worden? En dan heb je dus het meervoud.
Dat kan natuurlijk ook en is voor de hand liggender, maar ik vind mijn optie interessanter :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169038568
Ik vond de 'Snoke was een Jedi' theorie ook wel leuk, heb je er ook meteen 2 ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169047988
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Die zie ik eerder de verkeerde kant opgaan in Rebels.

Er was wel een theorie dat Ezra door een acteur in Episode VIII gespeeld zou worden. Aangezien dat klopte qua leeftijd etc, maar dat zullen ze wel niet aandurven. Net zoals ze alleen Chopper een cameo hebben gegeven in Rogue One.
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En de Ghost, hebben we die zien ontsnappen?
Dat de Ghost er is wil niet zeggen dat Ezra nog leeft tegen die tijd natuurlijk ;)
Daarnaast zou het het universum wel weer wat kleiner maken door nog een relatie te creëren tussen 2 bestaande personages. Ik zie liever dat de ouders van Rey 2 nieuwe figuren zijn die dan verder uitgediept worden in de comics/series/boeken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:46:05 #166
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169056460
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:25 schreef Tokus het volgende:

[..]

Wat denk je dat Rey gaat worden? En dan heb je dus het meervoud.
Of misschien was ze het al. Ze is wel errrug handig met zo'n sabel.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:52:38 #167
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169056738
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Die zie ik eerder de verkeerde kant opgaan in Rebels.

Er was wel een theorie dat Ezra door een acteur in Episode VIII gespeeld zou worden. Aangezien dat klopte qua leeftijd etc, maar dat zullen ze wel niet aandurven. Net zoals ze alleen Chopper een cameo hebben gegeven in Rogue One.
Het kan alle kanten op.

Het zou ook een mooie kans zijn om Luke een collega te geven met wie hij over Force-issues kan overleggen. Hij is nu wel heel erg alleen en moet alles zelf uitvogelen.

En ze hebben nu toch al de moeite genomen om een karakter met een eigen serie te creëren en de fans er een band mee te laten opbouwen. Zonde om dat zo maar weg te gooien.
pi_169057648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:52 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Het kan alle kanten op.

Het zou ook een mooie kans zijn om Luke een collega te geven met wie hij over Force-issues kan overleggen. Hij is nu wel heel erg alleen en moet alles zelf uitvogelen.

En ze hebben nu toch al de moeite genomen om een karakter met een eigen serie te creëren en de fans er een band mee te laten opbouwen. Zonde om dat zo maar weg te gooien.

Vraag me sowieso af hoe ze met Rebels eindigen. Er zullen toch een aantal personages moeten "verdwijnen" om de originele trilogie te laten kloppen. Er tof dat ze de canon uitbreiden, al zou wat meer overlapping wel mooi zijn.

Ergens hoop ik dat we nog een animatie serie krijgen die tussen RotJ en TFA zit.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:22:24 #169
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169057980
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Vraag me sowieso af hoe ze met Rebels eindigen. Er zullen toch een aantal personages moeten "verdwijnen" om de originele trilogie te laten kloppen. Er tof dat ze de canon uitbreiden, al zou wat meer overlapping wel mooi zijn.
Waarom zouden er mensen moeten verdwijnen?
Als ik het goed begrijp zijn Ahsoka, Erza en Kanan alle drie technisch geen Jedi. Ahsoka is uit de orde gestapt, Kanan was nog maar een Padawan toen de Jedi werden uitgeroeid en Ezra is ook nog niet uitgeleerd.
Dus klopt het nog steeds wat er in RotJ gezegd wordt, dat Luke de laatste Jedi is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:

Ergens hoop ik dat we nog een animatie serie krijgen die tussen RotJ en TFA zit.
Dat sowieso. :) Zou een gave serie kunnen worden, die vervult wat de prequels ooit beloofden, een donker verhaal over de val van een orde. Star Wars met een Watchmen achtig sfeertje, zoiets.
pi_169058686
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:22 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Waarom zouden er mensen moeten verdwijnen?
Als ik het goed begrijp zijn Ahsoka, Erza en Kanan alle drie technisch geen Jedi. Ahsoka is uit de orde gestapt, Kanan was nog maar een Padawan toen de Jedi werden uitgeroeid en Ezra is ook nog niet uitgeleerd.
Dus klopt het nog steeds wat er in RotJ gezegd wordt, dat Luke de laatste Jedi is.
Klopt natuurlijk, maar als er nog 3 force users ergens rondlopen, dan zouden de rebels in de originele trilogie er toch wel gebruik van willen maken lijkt me. En het lijkt me wel lastig om te accepteren dat ze ergens in het universum zich terug hebben getrokken van alles. Dat past ook niet helemaal bij hun motivatie volgens mij.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:59:36 #171
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169059358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk, maar als er nog 3 force users ergens rondlopen, dan zouden de rebels in de originele trilogie er toch wel gebruik van willen maken lijkt me. En het lijkt me wel lastig om te accepteren dat ze ergens in het universum zich terug hebben getrokken van alles. Dat past ook niet helemaal bij hun motivatie volgens mij.
Nee, klopt. Luke en Ezra zouden elkaar vanzelf tegen het lijf hebben gelopen denk ik.
pi_169066164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk, maar als er nog 3 force users ergens rondlopen, dan zouden de rebels in de originele trilogie er toch wel gebruik van willen maken lijkt me. En het lijkt me wel lastig om te accepteren dat ze ergens in het universum zich terug hebben getrokken van alles. Dat past ook niet helemaal bij hun motivatie volgens mij.
Maar Force User wil niet gelijk zeggen dat het een Jedi of Sith is (zie de Night Sisters uit de Clone Wars bijv. of Bendu uit Rebels).

En waarom is het moeilijk te accepteren dat ze zich hebben teruggetrokken? Obi-Wan en Yoda hebben toch niet anders gedaan? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 26 februari 2017 @ 11:56:14 #173
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169150802
Ik zat te denken, die Obi-Wan heeft ook niet altijd lekkere keuzes gemaakt.

Mede door zijn fouten is een aardige jongeman in een zwaar verbrande massamoordenaar veranderd. En in plaats van het zelf op te lossen, laat hij een tweede jongeman ervoor op draaien, door hem onder valse voorwendselen keuzes te maken die de rest van zijn leven verregaand zullen veranderen.

Want wat Obi Wan aan het begin van a New Hope zegt denkt de lading toch niet echt: Hey, wil je mee tegen de slechteriken vechten, een super coole oude martial art leren en een held worden?

Daar zegt geen enkele 19-jarige met een saai leven 'nee' tegen, denk ik zo.

Waar dat vervolgens echt op neerkwam: dat Luke werd geacht zijn eigen vader te vermoorden, dat hij seks, liefde en een gelukkig gezinsleven zou moeten afzweren, dat hij voor altijd zijn emoties onder een strikt regime moest houden en dat hij (plus iedereen van wie hij hield) gegarandeerd de rest van hun leven opgejaagd zouden worden.

Toch wat minder leuk zo.
pi_169150946
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:56 schreef Noordsestern het volgende:
Ik zat te denken, die Obi-Wan heeft ook niet altijd lekkere keuzes gemaakt.

Mede door zijn fouten is een aardige jongeman in een zwaar verbrande massamoordenaar veranderd. En in plaats van het zelf op te lossen, laat hij een tweede jongeman ervoor op draaien, door hem onder valse voorwendselen keuzes te maken die de rest van zijn leven verregaand zullen veranderen.

Want wat Obi Wan aan het begin van a New Hope zegt denkt de lading toch niet echt: Hey, wil je mee tegen de slechteriken vechten, een super coole oude martial art leren en een held worden?

Daar zegt geen enkele 19-jarige met een saai leven 'nee' tegen, denk ik zo.

Waar dat vervolgens echt op neerkwam: dat Luke werd geacht zijn eigen vader te vermoorden, dat hij seks, liefde en een gelukkig gezinsleven zou moeten afzweren, dat hij voor altijd zijn emoties onder een strikt regime moest houden en dat hij (plus iedereen van wie hij hield) gegarandeerd de rest van hun leven opgejaagd zouden worden.

Toch wat minder leuk zo.
Wat ik opvallend vind is dat Luke een volwassen man is wanneer hij opgeleid wordt tot Jedi. Maar Annakin, die nog maar een kind is, was te oud om opgeleid te worden tot Jedi. Het zou te gevaarlijk zijn volgens Yoda.
pi_169151782
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 12:05 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat ik opvallend vind is dat Luke een volwassen man is wanneer hij opgeleid wordt tot Jedi. Maar Annakin, die nog maar een kind is, was te oud om opgeleid te worden tot Jedi. Het zou te gevaarlijk zijn volgens Yoda.
Het was niet alsof ze nog erg veel keus hadden ten tijde van Luke ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 26 februari 2017 @ 12:47:43 #176
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169151832
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 12:05 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat ik opvallend vind is dat Luke een volwassen man is wanneer hij opgeleid wordt tot Jedi. Maar Annakin, die nog maar een kind is, was te oud om opgeleid te worden tot Jedi. Het zou te gevaarlijk zijn volgens Yoda.
Yoda: [still looking at Luke] He is too old. Yes. Too old to begin the training.
Luke Skywalker: But I've learned so much.
Yoda: [looking toward the sky] Will he finish what he begins?
Luke Skywalker: I won't fail you! I'm not afraid.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 26 februari 2017 @ 12:51:10 #177
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169151908
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:56 schreef Noordsestern het volgende:
dat hij seks, liefde en een gelukkig gezinsleven zou moeten afzweren, dat hij voor altijd zijn emoties onder een strikt regime moest houden
Dat zijn een paar van de dingen waarom de Jedi in verval raakten, en in ieder geval in de EU werd daar dieper op ingegaan en maakte Luke volgens mij de keuze om de Jedi meer in de samenleving te plaatsen en niet in een ivoren toren (na een lang gesprek met Mon Mothma waarin zij hem ook verweet dat hij zijn politieke talenten negeerde, als een spiegel voor zijn verwijt dat Leia haar Jedi kant onbenut liet).

Er is geen reden om aan te nemen dat Luke het oude pad zou vervolgen in de nieuwe canon.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 27 februari 2017 @ 17:51:36 #178
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169181349
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2017 12:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat zijn een paar van de dingen waarom de Jedi in verval raakten, en in ieder geval in de EU werd daar dieper op ingegaan en maakte Luke volgens mij de keuze om de Jedi meer in de samenleving te plaatsen en niet in een ivoren toren (na een lang gesprek met Mon Mothma waarin zij hem ook verweet dat hij zijn politieke talenten negeerde, als een spiegel voor zijn verwijt dat Leia haar Jedi kant onbenut liet).

Er is geen reden om aan te nemen dat Luke het oude pad zou vervolgen in de nieuwe canon.
Ik heb Luke nooit betrapt op enig politiek talent, eigenlijk. Maar wel leuk dat daar op wordt in gegaan, dit soort keuzes.

Oude regels kun je inderdaad overboord gooien. Maar er zijn ook dingen inherent aan Jedi zijn (en zeker de laatste en de sterkste). Denk aan het altijd beheersen van je emoties en het opgejaagd worden door iedereen en z'n moeder...
  maandag 27 februari 2017 @ 18:07:20 #179
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169181659
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het was niet alsof ze nog erg veel keus hadden ten tijde van Luke ;)
Ze zaten met een doorgedraaid menselijk superwapen en wat doen ze? Het proberen te bestrijden met een tweede superwapen, die ook potentieel doordraaien kan.

En dat wapen pas beginnen te trainen op een leeftijd waarop dat nog gevaarlijker is dan bij het eerste geval. Dat dus al doorgedraaid is.

Alsof je vuur met wasbenzine probeert te doven. Zelfs de huidige president van de VS zou wel even achter zijn oortjes krabben voor hij die beslissing zou maken. :{
  maandag 27 februari 2017 @ 18:13:41 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169181774
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Ik heb Luke nooit betrapt op enig politiek talent, eigenlijk. Maar wel leuk dat daar op wordt in gegaan, dit soort keuzes.
Ik denk dat het in de Jedi Academy trilogie is, maar wellicht in de Heir to the Empire trilogie van vlak daarvoor.

quote:
Oude regels kun je inderdaad overboord gooien. Maar er zijn ook dingen inherent aan Jedi zijn (en zeker de laatste en de sterkste). Denk aan het altijd beheersen van je emoties en het opgejaagd worden door iedereen en z'n moeder...
Opgejaagd worden slaat natuurlijk nergens op, duizenden jaren waren ze de beschermers van de Republiek. :P.

Ze trokken zich alleen steeds meer op een eilandje terug en werden steeds meer rigide in hun opvattingen. Zoals je kan zien in hun "oh, dit kind is Force sensitive, die móet mee met ons om Jedi te worden", zonder tegenspraak te dulden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 27 februari 2017 @ 18:15:18 #181
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_169181803
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2017 18:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik denk dat het in de Jedi Academy trilogie is, maar wellicht in de Heir to the Empire trilogie van vlak daarvoor.

[..]

Opgejaagd worden slaat natuurlijk nergens op, duizenden jaren waren ze de beschermers van de Republiek. :P.

Ja, als je met grote getale bent wel ja. Maar Luke en zijn leerlingen zijn maar een handjevol mensen en iedereen zit achter ze aan.
pi_170196454
Star Wars Celebration is begonnen *O*

40 years of Star Wars panel:

Programma voor de komende dagen:
https://www.starwarsnewsn(...)stream-schedule.html
pi_170196627
Ik zit heel het weekend met een bak tissues op de bank te kijken :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170219013
Geweldige trailer ook erg toffe poster.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  roze vrijdag 14 april 2017 @ 19:06:13 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170220222
Ik heb er zin in. O+
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 14 april 2017 @ 19:06:48 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170220242
Trouwens bij 0:46 hoor je heel zachtjes: Help me Obi-Wan.
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2017 @ 19:08:58 #188
88815 The_Emotion
98.3
pi_170220308
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Trouwens bij 0:46 hoor je heel zachtjes: Help me Obi-Wan.
Goed opgelet
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  roze vrijdag 14 april 2017 @ 19:09:34 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170220330
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:08 schreef Remqo het volgende:

[..]

Goed opgelet
Stiekem heb ik dit ook gelezen.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 14 april 2017 @ 19:13:41 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170220440
Star Wars heeft trouwens een heel mooi filmpje gemaakt voor/over Carrie. O+
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 14 april 2017 @ 20:07:56 #191
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170221906
*klik
*kijk
*klik
*kijk
*klik
*kijk
*klik
*kijk
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_170242394

Laatste seizoen van Rebels. Ben benieuwd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 16 april 2017 @ 22:08:33 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170272074
Zei Luke nou aan het einde dat er een einde moet komen aan de jedi?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 16 april 2017 @ 22:11:35 #194
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_170272163
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:08 schreef Komakie het volgende:
Zei Luke nou aan het einde dat er een einde moet komen aan de jedi?
Yup. Tijd voor wat beters ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 16 april 2017 @ 22:13:28 #195
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170272216
De trailer van Battlefront 2, voor ds consoles is ook tof trouwens. :9
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 16 april 2017 @ 22:22:27 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170272486
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup. Tijd voor wat beters ;)
zoals?
Jedi 2.0?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 16 april 2017 @ 22:25:35 #197
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_170272597
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

zoals?
Jedi 2.0?
Waarschijnlijk een wat grijzere variant. Ik verwacht de Jedi Bendu.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 april 2017 @ 23:39:01 #198
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_170275362
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een wat grijzere variant. Ik verwacht de Jedi Bendu.
ik zou helemaal niks verwachten van iets dat al ergens in net verleden gebruikt is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_170278602
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:39 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik zou helemaal niks verwachten van iets dat al ergens in net verleden gebruikt is.
Ah m'n 'oid' was weggevallen. Maar goed dat is ook maar gebaseerd op alle andere force groeperingen die nu rondlopen in het universum en het boek met het oude Jedi-logo wat je even in een shot ziet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 17 april 2017 @ 09:56:55 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170279385
Dammit, ik ben nu alweer zo nieuwsgierig :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')