abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 23:02:48 #76
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_159506696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niet rechts rijden is niet echt van toepassing, ik reed ~200 (Duitsland) dan kan je moeilijk achter elke vrachtwagen duiken want dan gaat het fout.
Dit gat was groot zat.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_159506766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:02 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dit gat was groot zat.
Als je dat denkt heb je nog nooit met 200 langs een vrachtwagen gereden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf vrijdag 29 januari 2016 @ 23:06:27 #78
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_159506827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef delano.888 het volgende:
Als je dat denkt heb je nog nooit met 200 langs een vrachtwagen gereden.
Nee, niet met 200, dat ging wel wat harder. ;)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 30 januari 2016 @ 12:48:19 #79
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_159515101
Zojuist mijn (eerste les) proefles gehad. Flink wennen als je nooit in de auto hebt gezeten, en natuurlijk beetje zenuwachtig. Ik vond het niet heel slecht gaan eigenlijk. Ik mocht eerst de wijk uitsturen, daarna op een leeg veldje scherpe bochten geoefend, vervolgens het schakelen en daarna heb ik een stukje gereden en ondertussen zelf geschakeld. Weet niet wat er normaal gesproken in een proefles wordt geoefend, maar de instructeur zei in ieder geval gemiddeld aantal lessen. Maar goed, dat maakt mij niet zoveel uit, als ik het maar haal en niet een eeuwigheid bezig ben :P.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:07:00 #80
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_159515413
Ik ben nog steeds aan het lessen... :X Ik vind het zo frustrerend, want vaak weet ik binnen 3 minuten al of mijn les super goed zal gaan, of echt heel slecht. Dit hangt bij mij vooral af van hoe rustig ik mezelf kan houden. Maar als super neurotisch en angstig persoon is dat vaak zo lastig voor mij. Ik ben al heel lang aan het lessen en als het goed gaat, zit ik ruim op TT niveau. Maar vervolgens gaat de les erna zó slecht, dat het lijkt alsof ik net begonnen ben. Ik word hier echt een beetje moedeloos van. ;( Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en misschien tips hebben.

Overigens denk ik niet dat ik me onrustig voel door mijn instructeur, want ik heb de laatste tijd één en dezelfde en bij hem voel ik me voor mijn doen goed op mijn gemak.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:24:49 #81
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_159519465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:07 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lessen... :X Ik vind het zo frustrerend, want vaak weet ik binnen 3 minuten al of mijn les super goed zal gaan, of echt heel slecht. Dit hangt bij mij vooral af van hoe rustig ik mezelf kan houden. Maar als super neurotisch en angstig persoon is dat vaak zo lastig voor mij. Ik ben al heel lang aan het lessen en als het goed gaat, zit ik ruim op TT niveau. Maar vervolgens gaat de les erna zó slecht, dat het lijkt alsof ik net begonnen ben. Ik word hier echt een beetje moedeloos van. ;( Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en misschien tips hebben.

Overigens denk ik niet dat ik me onrustig voel door mijn instructeur, want ik heb de laatste tijd één en dezelfde en bij hem voel ik me voor mijn doen goed op mijn gemak.
Met andere woorden: je laat je rijstijl afhangen van externe factoren. Dat is niet de bedoeling. Jij zit letterlijk achter het stuur, dus jij bepaalt hoe je rijdt en anticipeert op die externe factoren. Je kan de auto voor je waar je tegenaan botste wel de schuld geven dat hij te langzaam reedt of plotseling remde, maar als jij genoeg afstand had gehouden was er niks aan de hand.

Ik herken me er enigszins in. Bij mij was het dat ik van mezelf na mijn 30e les het kwalijk nam als ik weer eens een domme fout maak. Dat is nergens voor nodig. Zelfs ervaren chauffeurs maken soms domme fouten.
Je zit nog op rijles, dus je rijdt nog niet goed. En dat geeft niks.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 30-01-2016 16:32:26 ]
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:06:27 #82
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_159523109
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:24 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Met andere woorden: je laat je rijstijl afhangen van externe factoren. Dat is niet de bedoeling. Jij zit letterlijk achter het stuur, dus jij bepaalt hoe je rijdt en anticipeert op die externe factoren. Je kan de auto voor je waar je tegenaan botste wel de schuld geven dat hij te langzaam reedt of plotseling remde, maar als jij genoeg afstand had gehouden was er niks aan de hand.

Ik herken me er enigszins in. Bij mij was het dat ik van mezelf na mijn 30e les het kwalijk nam als ik weer eens een domme fout maak. Dat is nergens voor nodig. Zelfs ervaren chauffeurs maken soms domme fouten.
Je zit nog op rijles, dus je rijdt nog niet goed. En dat geeft niks.
Even iets recht zetten: ik word niet agressief of onrustig door andere weggebruikers. Ik word onrustig door mezelf, o.a. door foutjes maar soms ook zonder reden lijkt het wel.

Ik weet dat zelfs ervaren chauffeurs domme fouten maken, maar ik les echt al héél lang. En op een gegeven moment wil je toch wel richting je rijbewijs gaan. Domme fouten maken is één ding, maar een gevaar op de weg zijn iets anders natuurlijk.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:15:40 #83
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_159523365
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:06 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Even iets recht zetten: ik word niet agressief of onrustig door andere weggebruikers. Ik word onrustig door mezelf, o.a. door foutjes maar soms ook zonder reden lijkt het wel.

Ik weet dat zelfs ervaren chauffeurs domme fouten maken, maar ik les echt al héél lang. En op een gegeven moment wil je toch wel richting je rijbewijs gaan. Domme fouten maken is één ding, maar een gevaar op de weg zijn iets anders natuurlijk.
Dan zou ik uitzoeken waarom je onrustig wordt van jezelf en dat aan te pakken. Als je dat zelf niet kan iemand zoeken die dat wel kan. Verder lessen zou zonde van het geld zijn.
pi_159525910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:06 schreef Muisraket het volgende:
Ik word onrustig door mezelf, o.a. door foutjes maar soms ook zonder reden lijkt het wel.
Fouten moet je ook achter je kunnen laten.
Gewoon even kort bedenken wat er precies mis ging, je voornemen om het de volgende keer anders te doen en dan verder zonder je op te vreten over die fout.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_159526092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:07 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lessen... :X Ik vind het zo frustrerend, want vaak weet ik binnen 3 minuten al of mijn les super goed zal gaan, of echt heel slecht. Dit hangt bij mij vooral af van hoe rustig ik mezelf kan houden. Maar als super neurotisch en angstig persoon is dat vaak zo lastig voor mij. Ik ben al heel lang aan het lessen en als het goed gaat, zit ik ruim op TT niveau. Maar vervolgens gaat de les erna zó slecht, dat het lijkt alsof ik net begonnen ben. Ik word hier echt een beetje moedeloos van. ;( Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en misschien tips hebben.

Overigens denk ik niet dat ik me onrustig voel door mijn instructeur, want ik heb de laatste tijd één en dezelfde en bij hem voel ik me voor mijn doen goed op mijn gemak.
Hoeveel lessen heb je al gehad?

Als het niet aan je rijvaardigheid ligt, maar aan je angsten, dan moet je iets aan je angsten gaan doen.
pi_159530751
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:07 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lessen... :X Ik vind het zo frustrerend, want vaak weet ik binnen 3 minuten al of mijn les super goed zal gaan, of echt heel slecht. Dit hangt bij mij vooral af van hoe rustig ik mezelf kan houden. Maar als super neurotisch en angstig persoon is dat vaak zo lastig voor mij. Ik ben al heel lang aan het lessen en als het goed gaat, zit ik ruim op TT niveau. Maar vervolgens gaat de les erna zó slecht, dat het lijkt alsof ik net begonnen ben. Ik word hier echt een beetje moedeloos van. ;( Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en misschien tips hebben.

Overigens denk ik niet dat ik me onrustig voel door mijn instructeur, want ik heb de laatste tijd één en dezelfde en bij hem voel ik me voor mijn doen goed op mijn gemak.
Hoeveel lessen heb je inmiddels??
pi_159534834
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:07 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lessen... :X Ik vind het zo frustrerend, want vaak weet ik binnen 3 minuten al of mijn les super goed zal gaan, of echt heel slecht. Dit hangt bij mij vooral af van hoe rustig ik mezelf kan houden. Maar als super neurotisch en angstig persoon is dat vaak zo lastig voor mij. Ik ben al heel lang aan het lessen en als het goed gaat, zit ik ruim op TT niveau. Maar vervolgens gaat de les erna zó slecht, dat het lijkt alsof ik net begonnen ben. Ik word hier echt een beetje moedeloos van. ;( Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen en misschien tips hebben.

Overigens denk ik niet dat ik me onrustig voel door mijn instructeur, want ik heb de laatste tijd één en dezelfde en bij hem voel ik me voor mijn doen goed op mijn gemak.
Ik heb precies hetzelfde; soms gaat het een les goed, maar een les later maak ik weer 100 fouten. Waar dit o.a.. mee te maken heeft bij mij is dat ik nu in een fase zit waarin ik niks nieuws meer leer, daardoor ben ik veel minder bewust bezig dan in het begin. En natuurlijk wordt het ook minder leuk om te rijden naarmate je langer bezig bent.

Wat ik ook herken bij jou is dat het na 3 minuten rijden al verpest is voor je gevoel; bij mij komt dit gevoel soms zelfs al vóór de les doordat het regent/de zon laag staat etc. Ik laat me dan veel te veel afleiden door omstandigheden waardoor ik zenuwachtig wordt. Dit probeer ik wel uit te schakelen nu; uiteindelijk ben alleen ik verantwoordelijk voor hoe ik rij.
Ook als je fouten maakt moet je toch proberen om die gelijk achter je te laten zodat het geen invloed heeft op de rest van je les. Mijn laatste les afgelopen week ging ook weer crap; maar er gingen ook dingen goed (zoals invoegen, wat ik nog steeds een beetje eng vind :')) Probeer ook bij dingen stil te staan die wél goed gaan en hoe je op zo'n moment in de auto zit.

Om toch weer een beetje mijn focus terug te krijgen tijdens het rijden probeer ik sinds twee lessen al mijn fouten te noteren na de les en te bedenken hoe ik dit de volgende les anders ga doen. Daardoor ben ik tijdens de les veel meer bezig met mijn valkuilen en kan ik daarop anticiperen. Als je niets doet met de fouten die je blijft maken gaat er ook niks veranderen.
  zondag 31 januari 2016 @ 11:57:00 #88
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_159536368
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Nogmaals erdoorheen gegaan.

[..]

[..]

Je remt af. Je ziet dat de auto's voor je op de linkerrijstrook remmen, omdat er een vrachtauto aan het inhalen is. De afstand tot de voorliggers is groot genoeg zodat je rustig kan afremmen en kijk hoe de verkeerssituatie zich gaat ontwikkelen.
Ik zie bij de achterste auto geen remlicht, maar alleen normale achterlichten. Ook bij de auto daarvoor zie ik geen remlichten. Daarbij is dit met gas los prima uit te laten rollen.

[..]

De linkerrijstrook is onvoldoende vrij van sneeuw om daar met hoge snelheid te gaan rijden. Laat het gas los en ga op ruime afstand achter de auto met aanhanger naar de rechterrijstrook. Ga niet remmen op een besneeuwd wegdek.
Whut :') Je gaat dus eerst naar links en daarna weer naar rechts...
Die "lijn" in het midden is gewoon een spoor. In het echte witte deel links zie je de kantstreep.

[..]

Parkeer de auto zo ver als je kunt in de berm. Dan sta je veiliger.
:') Een berm die je niet goed kan zien door het hoge gras. En volgens mij is pech niet parkeren, want dan zou je strafbaar zijn op de vluchtstrook.

Nog een pareltje gevonden:
[ afbeelding ]
Tsja, door dit soort dingen snap ik wel dat mensen denken dat ze voorrang hebben als ze hun richtingaanwijzer aan zetten. Godverdomme zeg :') Wat denkt meneer of mevrouw de touringcarchauffeur ervan om gewoon het overige verkeer voorrang te verlenen bij het uitvoeren van zijn of haar zijdelingse manoeuvre, zoals RVV90 art. 54 voorschrijft.
Het is toch een beetje 'wat wil het CBR mij hier zeggen/leren' wat je bij zulke opdrachten moet denken. Plaatjes met vrachtwagen voor je en zelf 130 op de teller zullen altijd wel 'remmen' zijn. Net als (100 op) besneeuwd wegdek nooit remmen zal zijn.

Het is vaak later dat je zelf merkt dat gas los ook al genoeg is. Ze willen toch horen dat je de 'veilige beslissing' neemt denk ik. Maar vraag drie is gewoon onzin ;)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
  zondag 31 januari 2016 @ 13:05:04 #89
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_159538033
Ik ben de tel kwijt geraakt wat lessen betreft. Maar sowieso meer dan 60, waarschijnlijk zelfs meer dan 70. Ik ga ook iets aan mijn angsten doen, maar ik hoopte dat er misschien ook tips zijn specifiek voor autorijden.

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:21 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde; soms gaat het een les goed, maar een les later maak ik weer 100 fouten. Waar dit o.a.. mee te maken heeft bij mij is dat ik nu in een fase zit waarin ik niks nieuws meer leer, daardoor ben ik veel minder bewust bezig dan in het begin. En natuurlijk wordt het ook minder leuk om te rijden naarmate je langer bezig bent.

Wat ik ook herken bij jou is dat het na 3 minuten rijden al verpest is voor je gevoel; bij mij komt dit gevoel soms zelfs al vóór de les doordat het regent/de zon laag staat etc. Ik laat me dan veel te veel afleiden door omstandigheden waardoor ik zenuwachtig wordt. Dit probeer ik wel uit te schakelen nu; uiteindelijk ben alleen ik verantwoordelijk voor hoe ik rij.
Ook als je fouten maakt moet je toch proberen om die gelijk achter je te laten zodat het geen invloed heeft op de rest van je les. Mijn laatste les afgelopen week ging ook weer crap; maar er gingen ook dingen goed (zoals invoegen, wat ik nog steeds een beetje eng vind :')) Probeer ook bij dingen stil te staan die wél goed gaan en hoe je op zo'n moment in de auto zit.

Om toch weer een beetje mijn focus terug te krijgen tijdens het rijden probeer ik sinds twee lessen al mijn fouten te noteren na de les en te bedenken hoe ik dit de volgende les anders ga doen. Daardoor ben ik tijdens de les veel meer bezig met mijn valkuilen en kan ik daarop anticiperen. Als je niets doet met de fouten die je blijft maken gaat er ook niks veranderen.
Super herkenbaar dit inderdaad! En bedankt voor de tip, ik zal het uitproberen! :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  FOK!fotograaf zondag 31 januari 2016 @ 13:27:23 #90
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_159538706
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:57 schreef kaassouffle het volgende:
Het is toch een beetje 'wat wil het CBR mij hier zeggen/leren' wat je bij zulke opdrachten moet denken. Plaatjes met vrachtwagen voor je en zelf 130 op de teller zullen altijd wel 'remmen' zijn. Net als (100 op) besneeuwd wegdek nooit remmen zal zijn.

Het is vaak later dat je zelf merkt dat gas los ook al genoeg is. Ze willen toch horen dat je de 'veilige beslissing' neemt denk ik. Maar vraag drie is gewoon onzin ;)
Dan gaan we dus de discussie voeren: "wat is veilig". Ik vind remmen op de snelweg niet iets dat per definitie veilig is. Gas loslaten of snelheid houden kan in veel gevallen veiliger zijn (en is dat niet voor jezelf, dan is het voor het verkeer achter je).
Daarnaast is gevaarherkenning op een theoretische manier toetsen eigenlijk gewoon de grootst mogelijke onzin. Je mist de feeling, de omgeving, de beleving van het autorijden. Je ziet 1 splitsecond, maar de splitsecond ervoor en erna mis je. Het CBR vindt dat blijkbaar ook, want je mag immers de helft fout doen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 31 januari 2016 @ 20:29:27 #91
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_159552024
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan gaan we dus de discussie voeren: "wat is veilig". Ik vind remmen op de snelweg niet iets dat per definitie veilig is. Gas loslaten of snelheid houden kan in veel gevallen veiliger zijn (en is dat niet voor jezelf, dan is het voor het verkeer achter je).
Daarnaast is gevaarherkenning op een theoretische manier toetsen eigenlijk gewoon de grootst mogelijke onzin. Je mist de feeling, de omgeving, de beleving van het autorijden. Je ziet 1 splitsecond, maar de splitsecond ervoor en erna mis je. Het CBR vindt dat blijkbaar ook, want je mag immers de helft fout doen.
Ben ik met je eens hoor. Waar ik zei 'veilige keuze' moet dan natuurlijk zijn 'wat het CBR de veilige keuze zou vinden maar waar je het zelf niet per definitie mee eens bent'. :)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_159557106
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:05 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben de tel kwijt geraakt wat lessen betreft. Maar sowieso meer dan 60, waarschijnlijk zelfs meer dan 70. Ik ga ook iets aan mijn angsten doen, maar ik hoopte dat er misschien ook tips zijn specifiek voor autorijden.

[..]

Super herkenbaar dit inderdaad! En bedankt voor de tip, ik zal het uitproberen! :)
60 lessen van een uurtje? 60 uur is niet heel veel. Heb je al een TTT gehad of een examen aangevraagd?

Ik had in totaal ook iets van 60 lessen, omdat ik 1x was gezakt en je in de tussentijd moet doorlessen. In het begin had ik ook een soort 'angst', omdat het allemaal nieuw voor me was en ik er niet tegen kon om te falen.

Uiteindelijk merkte ik dat ik beter ging rijden als ik gewoon relaxed was en me niet druk maakte om fouten van mezelf of van andere weggebruikers. Nu ik zelf rij merk ik dat het overgrote deel van de mensen echt niet volgens het boekje rijdt. Ik ben uiteraard wel alert, maar niet meer zo pietje precies als toen ik ging lessen. Juist door dat pietje precies doen raakte ik gestresst, omdat ik perfect wou rijden.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:45:05 #93
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_159583525
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Sander166 het volgende:

[..]

60 lessen van een uurtje? 60 uur is niet heel veel. Heb je al een TTT gehad of een examen aangevraagd?

Ik had in totaal ook iets van 60 lessen, omdat ik 1x was gezakt en je in de tussentijd moet doorlessen. In het begin had ik ook een soort 'angst', omdat het allemaal nieuw voor me was en ik er niet tegen kon om te falen.

Uiteindelijk merkte ik dat ik beter ging rijden als ik gewoon relaxed was en me niet druk maakte om fouten van mezelf of van andere weggebruikers. Nu ik zelf rij merk ik dat het overgrote deel van de mensen echt niet volgens het boekje rijdt. Ik ben uiteraard wel alert, maar niet meer zo pietje precies als toen ik ging lessen. Juist door dat pietje precies doen raakte ik gestresst, omdat ik perfect wou rijden.
Een uur inderdaad. Maar het zou goed kunnen dat het er al 10+ meer zijn, ik heb best een aantal lessen gehad die niet op mijn leskaart staan, dus ik kan het niet precies nagaan. Ik heb over een week mijn TTT.

Ik hoor inderdaad vaker dat als je je rijbewijs eenmaal hebt, je anders rijdt. Maar daar ben ik juist ook bang voor, omdat ik vrees dat ik dan niet alert genoeg ben. En dat zorgt ook voor stress. Ik zal mijn best doen om me minder druk te maken over fouten, maar dat is 9voor mij) makkelijker gezegd dan gedaan.

Wel fijn dat het je toch gelukt is, ondanks je angst! :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_159619109
Vanochtend geslaagd voor het rijexamen *O*

Hoelang duurde het bij jullie voordat je de mail van het cbr kreeg?
  woensdag 3 februari 2016 @ 12:49:30 #95
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159619539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vanochtend geslaagd voor het rijexamen *O*

Hoelang duurde het bij jullie voordat je de mail van het cbr kreeg?
Proficiat :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159656630
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:24 schreef bobbernaut het volgende:
Mijn rijbewijs zit nu eindelijk veilig in mijn portemonnee :D

In 1x theorie gehaald, praktijk helaas 2x.
De 2e keer stapte ik wel met een fijner gevoel de auto in, ik was veeeel minder zenuwachtig.
De rit ging echt goed! Zelf vond ik dat ik 2 fouten had gemaakt, maar mijn instructeur en de examinator vonden maar 1 "foutje", en dat dat foutje niet echt aan mij lag.

Dus prima! :D
Lekker karren man! O+
pi_159656643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vanochtend geslaagd voor het rijexamen *O*

Hoelang duurde het bij jullie voordat je de mail van het cbr kreeg?
Bij mij duurde het bij zakken +- 5 minuten :')
En bij het slagen +- 30 :')
pi_159656677
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

Proficiat :*
Dankjewel! :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Bij mij duurde het bij zakken +- 5 minuten :')
En bij het slagen +- 30 :')
Ik heb inmiddels de mail binnen. Bij mij duurde het zo'n 5 uur ongeveer.
pi_159656688
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:05 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben de tel kwijt geraakt wat lessen betreft. Maar sowieso meer dan 60, waarschijnlijk zelfs meer dan 70. Ik ga ook iets aan mijn angsten doen, maar ik hoopte dat er misschien ook tips zijn specifiek voor autorijden.

[..]

Super herkenbaar dit inderdaad! En bedankt voor de tip, ik zal het uitproberen! :)
Hier nog zo een...
70 lessen gehad bij elkaar, een aantal van 1 uur, een aantal van 2 uur en ik meen 3 van 4 uur :')

Maar goed, als je uiteindelijk dat pasje hebt dan leer je pas echt rijden en je kijkt er eigenlijk niet echt meer op terug de minuut nadat je zonder instructeur en mét pasje op zak in de auto stapt :)
pi_159659155
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hier nog zo een...
70 lessen gehad bij elkaar, een aantal van 1 uur, een aantal van 2 uur en ik meen 3 van 4 uur :')

Maar goed, als je uiteindelijk dat pasje hebt dan leer je pas echt rijden en je kijkt er eigenlijk niet echt meer op terug de minuut nadat je zonder instructeur en mét pasje op zak in de auto stapt :)
Waarom duurde het bij jou zo lang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')