abonnement Unibet Coolblue
pi_159212668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
Want je werkt zelf niet?

Als je dan een beetje in je kut gaat liggen wroeten maar wel je handje ophoudt aan het eind van de maand zou ik me ook wat schamen.

Verder zou ik me er niet om schamen. Fappen doet 'ie zelf wrsch ook wel.
Gvd
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_159325454
ik zou me doodschamen als ik jou was. Sex is vies en is er alleen voor om kindertjes te krijgen. En nu snel je handen wassen! Schorriemorrie :{w
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_159326220
Je man mee laten kijken hoe jij jezelf aan het vingeren bent.
pi_159373429
Ik doe het ook als vrouwlief weg is. Ja als ik uit min nachtdienst ben ik gewoon geil ja! Kan wel de hond pakken maar das ook weer zo'n drempel.

Maar een keertje had ik wat veel bier op, toen dacht ik nou die drempel ga ik niet over, nou jawel hoor die drempel ging ik wel over.

Moraal van het verhaal, bier ijs niet altijd goed.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_159391976
Lekker je trut aanharken als je vent z'n centen verdient ! Tuurlijk, heel normaal. En als ie weer thuiskomt, heb je alleen een schraal kraaienest aan te bieden !!

Niet jouw probleem toch ?
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:07:00 #31
453555 JosRoets123
Just a moment...
pi_159453915
Laat mij denken aan die advertentie van Duracell, van een paar jaar geleden. Zag je manlief de deur uitgaan en zijn vriendin die alleen in bed achterbleef zat al gauw met dat trommelspelende konijntje tussen haar benen.....
Always wear nice underwear, You never know when you might get lucky or need a doctor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')