abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174094049
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:34 schreef Kermit. het volgende:
Ik had het via whatsapp uitgemaakt, dat mensen met elkaar gaan afspreken en het daarna uitmaken begrijp ik niet
Waarom niet?
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:45:51 #177
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174094253
Ik heb het wel eens uitgemaakt via de app. Ook heeft wel eens iemand het uitgemaakt met mij via de app. Lekker boeiend. Verandert niks aan de inhoud.

Het is niet alsof ik behoefte heb om die persoon te zien als ze het uit wil maken. (Tenzij ik haar om wil praten en dus nog hoop heb dat het kan goedkomen). Zoniet, maak het dan gewoon uit en ga. Liefst digitaal. Alleen maar ongemakkelijk voor mij om nog een gesprek aan te gaan met iemand die ik wil, waarvan ik weet dat zij mij niet langer meer wil.

En andersom ook he, het is veel makkelijker om het uit te maken via de app dan zon moeizaam gesprek aan te moeten gaan: ja, maar waar ligt het aan? Kunnen we er nog aan werken? Met die waterige ogen, vol met hoop. Of juist boos en verwijtend: maar jij, jij hebt het mij nooit gemakkelijk gemaakt!! Of heel kalm, rustig en vol acceptatie. Maar dat is zeldzaam. Nee, liever appje doen.

[ Bericht 32% gewijzigd door Steef121 op 30-09-2017 17:03:02 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174094546
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:35 schreef Koewam het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is over, waarom zou je nog energie steken in de ander? Van te voren weten beide al dat het niet meer gaat.
pi_174101143
quote:
Ik had het via whatsapp uitgemaakt, dat mensen met elkaar gaan afspreken en het daarna uitmaken begrijp ik niet
Kan, hangt van de relatie af.
pi_174101310
niet heel raar, sommige relaties bestaan ook voor 90% contact via de telefoon.
Two hands working can do more than a thousand clasped in prayer.
pi_174112483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Het is over, waarom zou je nog energie steken in de ander? Van te voren weten beide al dat het niet meer gaat.
Kweenie, ik vind dat je kans moet geven aan de ander om zijn of haar emoties te uiten. Dat is het eieren eten in een relatie, anders had je geen relatie aan moeten gaan als je dat niet aanwilt/aankunt.
  maandag 2 oktober 2017 @ 15:33:56 #182
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_174139689
quote:
Ja, maar jij bent ook maar een stomme kikker ...

o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak en bevat altijd minimaal een kern van waarheid.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 01:33:27 #183
451183 Mr.Lorenzoo
Born to be alive
pi_174155628
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:19 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wie regelt die karma precies?
Haha das een goede vraag viceversa !!
Wie het regelt weet ik ook niet.....
Weet alleen dat Karma de beste sexpartner is......
Karma neukt hard, diep en medogenloos ..... whahaaaa
Lees al jaren jullie forum, leuk dat ik nu ook een " fokker " ben
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 06:14:56 #184
459997 DevFreak
Still got the blues.
pi_174156566
Ugh.

Toevallig een aantal dagen geleden iemand gehad die dit bij mij flikte. Was een 'scharrel' waar ik in principe verder goed mee om ging.

Ik zei dat ik het waardeerde dat hij er nog een verhaaltje van maakte, maar ik het echt ongelooflijk onbeschoft vond mij op zo een manier te benaderen en het dan ook nog eens digitaal te doen.

Kortom: ik vind het bijzonder laf, asociaal en stijlloos. Maarja, je krijgt naar waar je mee om gaat kennelijk.

Smakeloos.
♫♪♫♪♪♫♪♫
pi_174158505
Dit is een hele makkelijke manier om de keuze niet te hoeven verantwoorden (facebook en daarna blokkeren). Heb het ook meegemaakt bij iemand van 30. Vind het erg gemakkelijk. Zelf zou ik het nooit zo doen.
pi_174260969
Ik kan me niet voorstellen dat de ontvangende partij het verbreken van een relatie accepteert via app. Dan maak je toch vervolgens nog een afspraak om het erover te hebben?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_174262096
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:00 schreef hugecooll het volgende:
Dan verdien je wel klappen
Waar? :@ :9
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:34:45 #188
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174262116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waar? :@ :9
Gewoon op je bipsje of zo :@
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:02:32 #189
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174263032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:51 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de ontvangende partij het verbreken van een relatie accepteert via app. Dan maak je toch vervolgens nog een afspraak om het erover te hebben?
Lijkt me wel ja
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174284353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat het echt stijlloos is om het op die manier te doen, zeker als dertiger. Op die leeftijd hoor je een relatie toch wel iets serieuzer te nemen als tien jaar geleden. Heb trouwens echt nog nooit gehoord dat dit gebeurt in die leeftijdscategorie.
Dan zal ik daar verandering in brengen! :D
Maar het klopt wel wat je zegt. Ik werd gedumpt in 1 bericht, geen reactie meer op mijn antwoord en verwijderd via fb.
Gotta love social media. Zo makkelijk. *O*
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_174284378
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:15 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dan zal ik daar verandering in brengen! :D
Maar het klopt wel wat je zegt. Ik werd gedumpt in 1 bericht, geen reactie meer op mijn antwoord en verwijderd via fb.
Gotta love social media. Zo makkelijk. *O*
Wow, hoe lang waren jullie bij elkaar?
pi_174284541
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:16 schreef STING het volgende:

[..]

Wow, hoe lang waren jullie bij elkaar?
Gelukkig niet lang. Maar 3,5 maand, ik zag het wel totaal niet aankomen.
En zijn bericht was het ook niet duidelijk dat het uit was (had het over twijfels, moeilijk met zichzelf, gaf mij complimenten blabla) en zat ik iedereen te vragen of ik nu gedumpt was. En velen zeiden dat ik gewoon eens deftig moet praten over verwachtingen etc. Niet dus. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
pi_174284618
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:26 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Gelukkig niet lang. Maar 3,5 maand, ik zag het wel totaal niet aankomen.
En zijn bericht was het ook niet duidelijk dat het uit was (had het over twijfels, moeilijk met zichzelf, gaf mij complimenten blabla) en zat ik iedereen te vragen of ik nu gedumpt was. En velen zeiden dat ik gewoon eens deftig moet praten over verwachtingen etc. Niet dus. :')
Ook al beter laat dan nooit, triest en vooral laf eigenlijk :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:27 #194
442280 Prisha
Live life!
pi_174289525
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen. En dan heb ik het niet over iets wat iemand na een date of paar dates doet maar als je elkaar al een poosje ziet. De ene dag ben je nog samen, en daarna niks meer.

Gedumpt worden is nooit leuk...maar op deze manier :{
Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche
pi_174289731
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:05 schreef Prisha het volgende:
Het kan nog laffer. Ik heb pas ontdekt dat er zelfs een woord voor is: ghosten. Dan krijg je helemaal geen bericht. Persoon verdwijnt gewoon van de aardbodem, totale stilte en reageert ook nergens op.
Is mij dus overkomen.
mijn god.

WOII is er niets bij
pi_174290667
quote:

Dan wordt gezegd: wees blij dat je daar niks meer mee hebt, iemand die zoiets doet....en het zegt alles over die persoon.
Dat weet ik ook wel, maar het komt enorm hard aan, zoiets. Dat heeft me ook wel behoorlijk gekwetst.
Ik snap niet dat iemand een ander zoiets aan kan doen. Dan nog liever een Whatsappje. Iets. Maar die stilte...zo niet fijn.
Dit is wel herkenbaar ja :'(
a great future doesn't require a great past
pi_174298142
quote:
Is mij dus overkomen. En dan heb ik het niet over iets wat iemand na een date of paar dates doet maar als je elkaar al een poosje ziet. De ene dag ben je nog samen, en daarna niks meer.

Ook herkenbaar. Ik ga toch met verkeerde mensen om. :')
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:49:19 #198
188880 weethetevennietmeer
Gas op de zuigers!
pi_174298736
quote:

Ja, herkenbaar..!!
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:32:22 #199
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_174302229
quote:

Tis me wat;
Een week voor ons huwelijk belde ik met mijn verloofde, zij zei: schat over een paar dagen ben ik er, dan trouwen we en zijn we voor altijd samen. Sindsdien nooit neer iets van haar gehoord. Wat moet je dan doen,de gemeente bellen en het huwelijk afzeggen? Zou er iets met haar gebeurd zijn? Waar zij woonde had men 2 jaar ervoor bij rellen nog 400 mensen van haar ras vermoord). Het feest annuleren? Jaren later hoorde ik via via dat ze met een andere man getrouwd was, maar te laf om mij even te laten weten dat ze van een leven met mij afzag.
Hoe lang geleden dat was. Nu, whats appen bestond in ieder geval nog niet.

}:| :N
Nb. dit is geen grap of lulverhaaltje. Dit is echt zo gebeurd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak en bevat altijd minimaal een kern van waarheid.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Count your blessings.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:56:20 #200
442280 Prisha
Live life!
pi_174318502
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:32 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tis me wat;
Een week voor ons huwelijk belde ik met mijn verloofde, zij zei: schat over een paar dagen ben ik er, dan trouwen we en zijn we voor altijd samen. Sindsdien nooit neer iets van haar gehoord. Wat moet je dan doen,de gemeente bellen en het huwelijk afzeggen? Zou er iets met haar gebeurd zijn? Waar zij woonde had men 2 jaar ervoor bij rellen nog 400 mensen van haar ras vermoord). Het feest annuleren? Jaren later hoorde ik via via dat ze met een andere man getrouwd was, maar te laf om mij even te laten weten dat ze van een leven met mij afzag.
Hoe lang geleden dat was. Nu, whats appen bestond in ieder geval nog niet.

}:| :N
Nb. dit is geen grap of lulverhaaltje. Dit is echt zo gebeurd.
oh man, dit is toch vreselijk :{
ik kan er echt niet bij. Laf, respectloos...bah.
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')