abonnement Unibet Coolblue
pi_159616302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Alleen sets die in Standard zitten kunnen als reward voorkomen in Arena. Arena zelf blijft wel werken als Wild, dus met alle kaarten in de draft.

Edit: als we aannemen dat de volgende expansion card packs zijn, betekent dat dus dat enkel TGT, Classic en de nieuwe expansion als rewards voorbijkomen :)
Oke, ik hoopte daar al op voor de nieuwe spelers.

Ben nu wel blij dat ik alles al unlocked heb vanaf het begin :P Ik hou er niet van als mijn collectie niet compleet is en als je straks Naxx niet meer kunt kopen, the horror ^^
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:53:00 #227
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_159625868
Ik kom vandaag echt de meest gore decks tegen in arena.

Heb zelf Cairne. Eerste twee potten hebben de mages uiteraard Polymorph

Kwam een mage tegen met 3 frostbolts in eerste 6 kaarten

Paladin met Shielded Minibot, Truesilver, Kings en argent protector in eerste 6 kaarten.

Mage met frostbolt, frostbolt, fireball, en vier perfect hits met zijn Mech in eerste 8 kaarten.

/end klaagbaak

8)7 8)7 :r :r
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_159643001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:

Ook gaan ze 'less than 20' classic cards nerfen/veranderen, waar je 100% zeker Druid bij kan gaan scharen. The end of combo, the end of ramp? Die hebben dan ook weer iets nodig om dit op te vangen etc. etc.
Die combo is dan ook echt veel te sterk. Even 14 damage op je face vanuit niets op het bord, met 2 kaarten :')
Als ze mazzel hebben en er een innervate bijzit en/of de kaarten goedkoper zijn gemaakt door Emperor kan je haast al rekenen op 21 damage waar je helemaal niets tegen kan doen...
pi_159644573
swag





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:47:16 #230
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_159646646
De nieuwe Tavern Brawl is een beetje geluk hebben met je draw, maar gisteravond had ik één potje waarbij ik in turn 4 al gewonnen had, dus als je kansloos verliest heb je ook snel weer een herkansing.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_159647549
Vind deze TB geen reet aan. Vond die van vorige week wel erg tof
pi_159648116
Hoeveel goud zitten jullie onderhand op? Of geven jullie het allemaal direct uit.

Ik zit inmiddels op bijna 5000 goud en heb nog 2 60 gold quests openstaan. Arena doe ik niet (Te random voor mij) en pakjes kopen doe ik niet omdat 90% van de kaarten die ik eruit haal toch dust wordt. De reden dat ik mijn goud bewaar is ivm volgende nieuwe set, waar ik dan wel weer al mijn goud aan uit ga geven.
  Redactie Games donderdag 4 februari 2016 @ 12:46:40 #233
181272 crew  Noppie2000
pi_159648150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoeveel goud zitten jullie onderhand op? Of geven jullie het allemaal direct uit.

Ik zit inmiddels op bijna 5000 goud en heb nog 2 60 gold quests openstaan. Arena doe ik niet (Te random voor mij) en pakjes kopen doe ik niet omdat 90% van de kaarten die ik eruit haal toch dust wordt. De reden dat ik mijn goud bewaar is ivm volgende nieuwe set, waar ik dan wel weer al mijn goud aan uit ga geven.
125 geloof ik, koop packs en doe arena. Wil een complete collectie hebben en heb nog wat kaarten nodig, dust of ik krijg ze of dust value :+ Bij de nieuwe expansion koop ik ongetwijfeld toch weer packs en heb ik genoeg dust om de rest erbij te craften.
pi_159648186
0. Geef alles direct uit aan packs.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159648388
230 ongeveer op dit moment; met een quest voor 100 openstaand.

Ik speel vooral Arena dus geef daar het meeste aan uit.
pi_159648474
Wat zouden jullie aanraden: Gold opsparen voor de nieuwe uitbreiding? Of nog Naxramus eerste wing kopen, zodat je die kan vrijspelen met gold wat ik in de toekomst verdien.
Ik heb nog geen enkele expansion in bezit
pi_159656390
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden: Gold opsparen voor de nieuwe uitbreiding? Of nog Naxramus eerste wing kopen, zodat je die kan vrijspelen met gold wat ik in de toekomst verdien.
Ik heb nog geen enkele expansion in bezit
Je speelt waarschijnlijk nog niet zo lang. Dan is het slimmer om te sparen voor de laatste/aankomende uitbreiding want met Naxxramas kan je niet spelen in de Standard mode. Mocht je uiteindelijk toch nog die kaarten willen hebben, dan kan je ze nog altijd craften.

Alleen als je de solo adventures erg leuk vindt kan je de eerste wing kopen zodat je ze altijd nog kan unlocken en spelen. Of als je heel veel gold hebt kan je de eerste wing kopen voor het geval je ze later toch wilt hebben.
  Redactie Games donderdag 4 februari 2016 @ 17:53:15 #238
181272 crew  Noppie2000
pi_159656423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden: Gold opsparen voor de nieuwe uitbreiding? Of nog Naxramus eerste wing kopen, zodat je die kan vrijspelen met gold wat ik in de toekomst verdien.
Ik heb nog geen enkele expansion in bezit
Ligt eraan of je Standard of Wild gaat spelen.
pi_159657103
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoeveel goud zitten jullie onderhand op?
0

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159658350
Hebben jullie ook last van dat heartstone traag reageertt
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_159668924
2500, ben al aan het sparen :)
pi_159673966
2900 ook aan het sparen voor de volgende uitbreiding.
pi_159674146
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:51 schreef BobW het volgende:

[..]

Je speelt waarschijnlijk nog niet zo lang. Dan is het slimmer om te sparen voor de laatste/aankomende uitbreiding want met Naxxramas kan je niet spelen in de Standard mode. Mocht je uiteindelijk toch nog die kaarten willen hebben, dan kan je ze nog altijd craften.

Alleen als je de solo adventures erg leuk vindt kan je de eerste wing kopen zodat je ze altijd nog kan unlocken en spelen. Of als je heel veel gold hebt kan je de eerste wing kopen voor het geval je ze later toch wilt hebben.
nja ik weet niet of ik solo adventures leuk vind, aangezien ik er nog geen een heb. Heb nu 700 gold en dacht een wing te halen. Maar ik ben benieuwd of het efficient is om de wings nog voor goud te kopen, of dat het makkelijker is om met dust de kaarten te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ligt eraan of je Standard of Wild gaat spelen.
Dat wordt dan toch standard(met alleen nieuwe kaarten), aangezien ik daar minder OP kaarten ten opzichte van de tegenstanders mis :7

Ben wel benieuwd of er iets van een kosten/baten analyse is om nog snel de wings met gold te kopen, of te wachten en alleen de sterkere kaarten te craften met dust
pi_159674421
Misschien dat ik classic packs koop gezien de aangekondigde nerf op sommige kaarten. Met een beetje mazzel hou je dan veel dust over om van de nieuwe kaarten sneller de speelbare kaarten toe te kunnen voegen aan de collectie :)
pi_159674511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:56 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

nja ik weet niet of ik solo adventures leuk vind, aangezien ik er nog geen een heb. Heb nu 700 gold en dacht een wing te halen. Maar ik ben benieuwd of het efficient is om de wings nog voor goud te kopen, of dat het makkelijker is om met dust de kaarten te maken.

[..]

Dat wordt dan toch standard(met alleen nieuwe kaarten), aangezien ik daar minder OP kaarten ten opzichte van de tegenstanders mis :7

Ben wel benieuwd of er iets van een kosten/baten analyse is om nog snel de wings met gold te kopen, of te wachten en alleen de sterkere kaarten te craften met dust
Het is sowieso vele malen voordeliger om het met gold te kopen dan om kaarten te craften.
  Redactie Games vrijdag 5 februari 2016 @ 10:34:29 #246
181272 crew  Noppie2000
pi_159674596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is sowieso vele malen voordeliger om het met gold te kopen dan om kaarten te craften.
Hangt ervanaf welke kaarten hij wil. Death's Bite kost je 2800 gold, maar slechts 80 dust, bijvoorbeeld. Dan heb je wel bijna alle andere kaarten ook, maar die 2800 gold kun je ook gooien in de nieuwe expansion.

Zou dus gewoon even kijken welke kaarten je echt wil/nodig hebt, hoeveel dust dat kost en dan bepalen of het je waard is :) (@silver )
pi_159696366
Zojuist de meest lucky tempo mage ooit tegengekomen:

Unstable portal 1: Antonidas

Unstable portal 2: Malygos

Alsnog van hem gewonnen met Reno paladin :6
  zaterdag 6 februari 2016 @ 07:46:44 #248
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_159696797
Woohoo, net (veeeeel te vroeg wakker en kon niet meer slapen) maar eens een MillRogue in elkaar gezet. Eerste potje liep stuk op een druid met zijn treants en buff, maar vervolgens heb ik een Mage zó fucking hard gefatigued _O_ Zelfs ondanks de Reno die werd ingezet.

Very satisfying :Y

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games zaterdag 6 februari 2016 @ 09:23:38 #249
181272 crew  Noppie2000
pi_159697294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 07:46 schreef Verbal het volgende:
Woohoo, net (veeeeel te vroeg wakker en kon niet meer slapen) maar eens een MillRogue in elkaar gezet. Eerste potje liep stuk op een druid met zijn treants en buff, maar vervolgens heb ik een Mage zó fucking hard gefatigued _O_ Zelfs ondanks de Reno die werd ingezet.

Very satisfying :Y

V.
Doet het altijd wel lekker tegen control decks ja :Y Wacht maar tot je tegen een warlock of control warrior speelt, heerlijk P+
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 04:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zojuist de meest lucky tempo mage ooit tegengekomen:

Unstable portal 1: Antonidas

Unstable portal 2: Malygos

Alsnog van hem gewonnen met Reno paladin :6
Ik haalde gister uit mijn eerste Unstable Portal een Gazlowe met 2x Arcane Missles en 2x Mirror Image in mijn hand, kon mijn spells uitkotsen en had nog steeds een volle hand _O-
  zaterdag 6 februari 2016 @ 11:41:58 #250
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_159699409
zit op bijna 7k gold. ben aan het sparen voor de volgende expansion (geen adventure) :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')