abonnement Unibet Coolblue
pi_159012333
Gratis af te halen in Rotterdam of tegen verzendkosten te versturen.

Bijna complete jaargang 2015 van het National Geographic magazine. Vol met wetenschappelijke artikelen, reisverslagen en natuurlijk prachtige foto's van de mooiste plekken ter wereld.

Ik heb ze gelezen, dus soms zit er een ezelsoor of wat in. De exemplaren die ontbreken hou ik zelf of heb ik weggeven.

Het zijn van het jaar 2015 de uitgaves van:
- Januari
- Mei
- Juni
- Augustus
- September
- Oktober
- November
- December

  maandag 11 januari 2016 @ 14:04:16 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159012539
Ik heb interesse aangezien ik hier in Bulgarije enkel de Bulgaarse versie kan kopen. En daar is m'n kennis van de taal niet echt optimaal voor. Waar af te halen in Rotterdam?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159053649
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:04 schreef Dven het volgende:
Ik heb interesse aangezien ik hier in Bulgarije enkel de Bulgaarse versie kan kopen. En daar is m'n kennis van de taal niet echt optimaal voor. Waar af te halen in Rotterdam?
Heb je een DM gestuurd.

De magazines zijn inmiddels weg!

Slotje :D
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:43:15 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159053683
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:42 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Heb je een DM gestuurd.

De magazines zijn inmiddels weg!

Slotje :D
Ah, raar, DM niet gelezen. Zie hem nu inderdaad wel. Niets aan te doen. Volgend jaar beter :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 21:44:17 #5
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_159053739
bedankt voor de TR
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')