abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158982938
Verwacht in September 2016


Met onder andere:

- New Hero Class: Demon Hunter—Unleash the demon within as an all-new melee hero class gifted with preternatural mobility—and the ability to metamorphose into hellish new forms.

- New Feature: Artifact Weapons—Smite the Legion with class-specific weapons of lore. Unlock awesome abilities and traits, and customize your weapon to suit your needs.

- New Continent: The Broken Isles—Discover the fate of a lost night elf civilization, confront twisted fragments of the Emerald Nightmare, and hunt agents of the Legion in all-new zones.

- Boost to Level 100—Come fully prepared to battle the Legion with a level-100 character boost, and fight alongside your friends in this epic new chapter of World of Warcraft—available immediately upon pre-purchase*.

- New Feature: Order Hall—Unite fellow NPC members of your class’s order to carry out missions at your command.

- New PvP Honor System—Fight for fame, glory, and a range of new PvP-specific powers as you face the opposing faction in Arenas and Battlegrounds.

World of Warcraft: Legion Cinematic Trailer
pi_158986484
ik ben op zoek naar iemand om mee te levellen. Ik heb al een paar 100s, dit poppetje maak ik op een vd lowest pop servers. maar we kunnen cross realm groupen natuurlijk :z iemand interesse? stuur me even een DM :P zoniet, ga ik in een hoekje huilen ;(

gr. gr.
pi_158988199
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:09 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben op zoek naar iemand om mee te levellen. Ik heb al een paar 100s, dit poppetje maak ik op een vd lowest pop servers. maar we kunnen cross realm groupen natuurlijk :z iemand interesse? stuur me even een DM :P zoniet, ga ik in een hoekje huilen ;(

gr. gr.
Het is dat ik een hekel aan levelen heb (na 5x lvl 100)anders ging ik met je mee. :P
pi_158988252
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef Idenue het volgende:

[..]

Het is dat ik een hekel aan levelen heb (na 5x lvl 100)anders ging ik met je mee. :P
I hear ya :P ik heb wel full heirlooms, scheelt wel ietsje. okay, mis de dread pirate ring nog wel helaas ;(
pi_158988290
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:06 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

I hear ya :P ik heb wel full heirlooms, scheelt wel ietsje. okay, mis de dread pirate ring nog wel helaas ;(
Die mis ik ook nog, toch iedere zondag nog te veel mensen in STV op mijn dooie realm. :(
pi_158988406
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:07 schreef Idenue het volgende:

[..]

Die mis ik ook nog, toch iedere zondag nog te veel mensen in STV op mijn dooie realm. :(
dat is dus ook waarom ik op zo'n uitgestorven realm een druid ga maken :P sowieso prettig om op meerdere servers chars te hebben. ik laat dingen niet graag aan t toeval over. dus als ik moet gaan wachten tot ik een keer geluk heb met dat toernooi.. idno, kan ik beter even snel een druid naar 80 brengen
  maandag 11 januari 2016 @ 10:02:01 #7
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_159006314
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:07 schreef Idenue het volgende:

[..]

Die mis ik ook nog, toch iedere zondag nog te veel mensen in STV op mijn dooie realm. :(
Heb je wel eens gehoord van de addon Server Hop? Heel handig. Met 1 druk op de knop, word je automatisch in een groepfinder groep gezet. Is het niets, klik next en het gooit je eruit en weer terug in een nieuwe. ^O^ Kan je op een bepaalde locatie een paar keer server hoppen. En je kan selecteren of je in een party of raid only gezet wordt.

Geen idee of server hop in de STV arena ook werkt. Zelf nog nooit geprobeerd. Neem aan dat dat gewoon een algemene locatie is. :P
pi_159007336
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Geen idee of server hop in de STV arena ook werkt. Zelf nog nooit geprobeerd. Neem aan dat dat gewoon een algemene locatie is. :P
:Y werkt gewoon.

Werkt voor zoveel O+ ServerHop ^)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159007790
realmhoppen is een optie ja, maar dan moet je wel net in een groep terechtkomen op een low pop realm, en moet de raid leader niet al te erg opletten op realmhoppers, anders kickt ie je er ook weer zo uit, als je niet meedoet aan datgene waar de groep eigk voor is :z
pi_159007851
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:14 schreef gnilrednoz het volgende:
realmhoppen is een optie ja, maar dan moet je wel net in een groep terechtkomen op een low pop realm, en moet de raid leader niet al te erg opletten op realmhoppers, anders kickt ie je er ook weer zo uit, als je niet meedoet aan datgene waar de groep eigk voor is :z
Ik ben nog nooit uit een groep gekicked :o Ik heb wel mensen geholpen die vroegen of ik er aan kwam :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159007922
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:09 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben op zoek naar iemand om mee te levellen. Ik heb al een paar 100s, dit poppetje maak ik op een vd lowest pop servers. maar we kunnen cross realm groupen natuurlijk :z iemand interesse? stuur me even een DM :P zoniet, ga ik in een hoekje huilen ;(

gr. gr.
Ik wil wel. Speel wel alliance :)
  maandag 11 januari 2016 @ 11:27:13 #12
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_159008156
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:14 schreef gnilrednoz het volgende:
realmhoppen is een optie ja, maar dan moet je wel net in een groep terechtkomen op een low pop realm, en moet de raid leader niet al te erg opletten op realmhoppers, anders kickt ie je er ook weer zo uit, als je niet meedoet aan datgene waar de groep eigk voor is :z
Meestal ben ik maar zo kort in de groep om te checken of die rare ofzo er is :D Dat ik ook zo weer weg ben _O-
pi_159008301
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit uit een groep gekicked :o Ik heb wel mensen geholpen die vroegen of ik er aan kwam :+
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Meestal ben ik maar zo kort in de groep om te checken of die rare ofzo er is :D Dat ik ook zo weer weg ben _O-
nee nouja, same here, maar meestal realmhop ik alleen om een andere daily ergens te krijgen oid weetjewel. als ik in eoa groep voor dit of dat zit en ze zien dat ik in een STV bezig ben voor dat toernooi, idno. denk niet dat ik de ~20 min volmaak voordat ze denken van ok doei *kick* :D lol ^^ maargoed, tuurlijk, ze kunnen coulant zijn, je weet maar nooit :+

quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:18 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Ik wil wel. Speel wel alliance :)
alright, ik dm je even mn battletag :)
pi_159009459
Tournament gewoon op je eigen realm doen. Hoe meer mensen er zijn hoe sneller die pools respawnen dus daar hoef je het niet voor te doen.

Je moet alleen op de juiste plek vissen. Onder andere northern stranglethorn vale wordt vaak links gelaten nu de zones zijn opgesplitst. Toch spawnen de pools in beide zones en kan je daar rustiger vissen.
pi_159020477
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:02 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Heb je wel eens gehoord van de addon Server Hop? Heel handig. Met 1 druk op de knop, word je automatisch in een groepfinder groep gezet. Is het niets, klik next en het gooit je eruit en weer terug in een nieuwe. ^O^ Kan je op een bepaalde locatie een paar keer server hoppen. En je kan selecteren of je in een party of raid only gezet wordt.

Geen idee of server hop in de STV arena ook werkt. Zelf nog nooit geprobeerd. Neem aan dat dat gewoon een algemene locatie is. :P
Bedankt voor de tip, ik ga hem eens testen. ^O^
pi_159089593
haha die arena heb ik zeker4 keer ofzo gehaald op mijn rogue.
5min voor middernacht inloggen en dan stealth gaan in de arena tribune en wachten tot iemand het loot en dan sappen en dan ben je al gewonnen kan je meestal vrij looten want er is geen kat meer wakker
volgens mij was het of om de 2 uur of om de 4 uur zon chest. weet nietmeer.

die fishing contest heb ik ook gehaald en ik dacht ook van shit ik verlies dat hier want dacht mensen hebben die gecomplete. maar je kan nog altijd de eerste zijn van je realm dus niet paniekeren en gewoon blijven verder vissen. meeste mensen zetten hun heart in bootybay en gaan voor dat de contest begint al een plekje uitzoeken en als de klok slaat zie je de pools dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 01:05:06 ]
pi_159187443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 09:58 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

^O^
Wat speel je?
Warlock merk dat hijj behoorlijk veranderd is

en jij ?
server ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_159191969
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:04 schreef redboyke het volgende:
haha die arena heb ik zeker4 keer ofzo gehaald op mijn rogue.
5min voor middernacht inloggen en dan stealth gaan in de arena tribune en wachten tot iemand het loot en dan sappen en dan ben je al gewonnen kan je meestal vrij looten want er is geen kat meer wakker
volgens mij was het of om de 2 uur of om de 4 uur zon chest. weet nietmeer.

die fishing contest heb ik ook gehaald en ik dacht ook van shit ik verlies dat hier want dacht mensen hebben die gecomplete. maar je kan nog altijd de eerste zijn van je realm dus niet paniekeren en gewoon blijven verder vissen. meeste mensen zetten hun heart in bootybay en gaan voor dat de contest begint al een plekje uitzoeken en als de klok slaat zie je de pools dus.
De chest is er om de 3 uur. Om 24 - 3 - 6 - 9- 12 - 15 - 18 - 21 uur. Zes uur 's morgens was mijn favoriete tijd, maar met een stel vrienden ook de trinket op mijn low level hunter gehaald op verschillende tijdstippen :7 Voor de jukebox achievement moet je nu een music scroll looten uit de chest, vandaar de toegenomen drukte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159221872
quote:
2s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:46 schreef Pavement het volgende:

[..]

Warlock merk dat hijj behoorlijk veranderd is

en jij ?
server ?
Ele Shaman, op Azjol-Nerub.
pi_159241504
Iemand nog wat tips om goed te levelen?
Ben nu level 70, in de bornean tundra wat aan het questen en dungeons aan het doen, 't gaat alleen echt kak traag :r
pi_159242013
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Fluppert het volgende:
Iemand nog wat tips om goed te levelen?
Ben nu level 70, in de bornean tundra wat aan het questen en dungeons aan het doen, 't gaat alleen echt kak traag :r
Gewoon dungeons spammen
pi_159248229
Idd vooral dungeons doen, levert veel sneller xp op, helemaal als je een tank of healer class speelt.

En als je ze hebt; heirlooms kopen met je lvl 100 chars ;)
pi_159266965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:55 schreef Fluppert het volgende:
Iemand nog wat tips om goed te levelen?
Ben nu level 70, in de bornean tundra wat aan het questen en dungeons aan het doen, 't gaat alleen echt kak traag :r
je wilt niet weten hoe goed je het hebt. lvlen is alleen maar sneller gegaan.
als je nu al klaagt dan is wow niet het spel voor jou :P
pi_159268038
Ik weet nog dat outland vroeger echt een hel was, zo traag ging het levelen daar. Nu laat je een scheet en zit je ineens op lvl 70 O+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159269168
Ik heb wow op mijn ouders' ancient pc geinstalleerd en warempel: het werkt. Alleen wat is het een hel zonder addons zeg :X Hoe hadden ze in godsnaam die shipyardmissions bedacht zonder die addon :+ Dat kost me toch een tijd ipv een paar klikjes _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159274050
Ik kan de komende tijd weer lekker casual verder en zien hoe ver ik kom voor Legion er is.

Gisteren via een boost de Grove Warden mount gehaald en daarmee meteen wat achievements. 1 mount in de bank en nu gewoon verder met het afmaken van mijn legendary ring en mounts verzamelen uit oude raids :p
pi_159275699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:52 schreef icemotion het volgende:
Ik kan de komende tijd weer lekker casual verder en zien hoe ver ik kom voor Legion er is.

Gisteren via een boost de Grove Warden mount gehaald en daarmee meteen wat achievements. 1 mount in de bank en nu gewoon verder met het afmaken van mijn legendary ring en mounts verzamelen uit oude raids :p
1 mount in de bank?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159276766
Bij wijze van spreken ;) 1 mount extra in de collectie is misschien beter om te zeggen ;)
pi_159402067
Ik heb bij Sethekk Halls, Vortex Pinnacle, Stonecore en Zul'Gurub maar verschillende alts geparkeerd om eens te zien of die mounts nu wél willen droppen.
Comfortably numb
pi_159403447
Hehe succes!

Ik ben zelf ook nog steeds bezig met Sethekk halls; iedere ochtend even een run doen maar nope, still nothing.
pi_159411067
Sethek Halls -O- Ik zit al op zoveel runs, niet leuk meer.

Stonecore en Vortexx Pinnacle kan je gewoon door blijven doen hè. Daar dropt de mount net zo vaak op normal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159430819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Sethek Halls -O- Ik zit al op zoveel runs, niet leuk meer.

Stonecore en Vortexx Pinnacle kan je gewoon door blijven doen hè. Daar dropt de mount net zo vaak op normal.
Dat weet ik, maar dan ben ik het ook sneller zat, aangezien ik meerdere instances op mn dagelijkse rondje heb staan.
Comfortably numb
pi_159434774
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:26 schreef Denni5 het volgende:

Dat weet ik, maar dan ben ik het ook sneller zat, aangezien ik meerdere instances op mn dagelijkse rondje heb staan.
Ik snap je :Y Ik heb ze beiden al heel veel achter elkaar gedaan :') Maar dat word je idd ook snel zat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159436202
Zijn er ook nog mensen die vanilla spelen?
Lambo of Rekt
  woensdag 27 januari 2016 @ 21:46:40 #35
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_159451406
Hey (o) (o)
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_159493335
Spider mount :'(
pi_159493992
omg afzien die proving ground gold. gisteren heel de dag ingezeten en het lukt me gewoon niet.
zelfs niet met een greater draenic flask.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159511046


:o Waar kan ik deze kopen in NL?
Naam is axent wear en ja ik heb zelf al gegoogled :6
pi_159511860
Geloof niet dat die hier al uit zijn, dus dan zou je moeten gaan importeren; op de officiele site staat enkel een pre-order knop die je naar onderstaand adres brengt.
Reviews zijn echter niet onverdeeld positief:

http://www.brookstone.com(...)dphones/990635p.html

Ook alleen maar aziatische modellen op die site, je verwacht het niet _O-
Comfortably numb
pi_159513024
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:10 schreef Denni5 het volgende:
Geloof niet dat die hier al uit zijn, dus dan zou je moeten gaan importeren; op de officiele site staat enkel een pre-order knop die je naar onderstaand adres brengt.
Reviews zijn echter niet onverdeeld positief:

http://www.brookstone.com(...)dphones/990635p.html

Ook alleen maar aziatische modellen op die site, je verwacht het niet _O-
quote:
I was hoping for something worth the money i spent but got a pair of cute headphones that have horrible audio and weak lighting.

Did i seriously pay 1500% extra to have cat ears on these or is the case made of kevlar?
:D ja, zoiets had ik van te voren verwacht. Cute, maar qua kwaliteit zal het niet super zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159513425
Ik raad de HyperX Cloud II aan.

Ook in het wit met roze
pi_159513727
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik raad de HyperX Cloud II aan.

Ook in het wit met roze
Die heb ik :D De wit met roze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159513774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die heb ik :D De wit met roze.
Ik heb die zwart met rode. Goede headset :)

Ik heb de zachte earpads er op gedaan, jij? :P
pi_159517745
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:41 schreef TwyLight het volgende:

Ik heb die zwart met rode. Goede headset :)

Ik heb de zachte earpads er op gedaan, jij? :P
Ik ook! Ik vond dat nog een heel gedoe, dus omwisselen doe ik maar niet meer.
Het was een verjaardagscadeau voor mij en voelde heel feestelijk, zo met die hele mooie (roze) doos en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159518260
Ik gebruik geen headset meer nu, erg blij mee. Ik raid niet meer, dus toch geen TS ofzo meer met hinderlijke Vlaamse accenten.
Comfortably numb
  zaterdag 30 januari 2016 @ 15:39:23 #46
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159518460
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Denni5 het volgende:
Ik gebruik geen headset meer nu, erg blij mee. Ik raid niet meer, dus toch geen TS ofzo meer met hinderlijke Vlaamse accenten.
ik heb geraid met zuid-afrikanen. man man man
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159518750
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:39 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik heb geraid met zuid-afrikanen. man man man
is toch grappig om te horen he lig je kapot van het lachen :)
pi_159518824
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 04:56 schreef Maureentje het volgende:
[ afbeelding ]

:o Waar kan ik deze kopen in NL?
Naam is axent wear en ja ik heb zelf al gegoogled :6
https://www.indiegogo.com(...)headphones#/comments
  zaterdag 30 januari 2016 @ 15:54:20 #49
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159518825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:51 schreef redboyke het volgende:

[..]

is toch grappig om te horen he lig je kapot van het lachen :)
met de lift in SSC die kan ik me nog herinneren hun noemde een lift een hysbak man man wat hebben we in een deuk gelegen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159521213
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 11:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik raad de HyperX Cloud II aan.

Ook in het wit met roze
Ik heb een hekel aan de kleur roze ;)
pi_159521236
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:10 schreef Denni5 het volgende:
Geloof niet dat die hier al uit zijn, dus dan zou je moeten gaan importeren; op de officiele site staat enkel een pre-order knop die je naar onderstaand adres brengt.
Reviews zijn echter niet onverdeeld positief:

http://www.brookstone.com(...)dphones/990635p.html

Ook alleen maar aziatische modellen op die site, je verwacht het niet _O-
Heb de reviews inmiddels ook gelezen -O-
Jammer,vond het wel een grappige koptelefoon :D
pi_159521448
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:39 schreef cherrycoke het volgende:

ik heb geraid met zuid-afrikanen. man man man
Bij ons zijn de Nederlanders toch wel het ergst :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159522073
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Denni5 het volgende:
Ik gebruik geen headset meer nu, erg blij mee. Ik raid niet meer, dus toch geen TS ofzo meer met hinderlijke Vlaamse accenten.
Het is ook gewoon een hele goede koptelefoon ongeacht de mic, die je er bovendien af kan halen :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:39 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan de kleur roze ;)
:+
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 15:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook! Ik vond dat nog een heel gedoe, dus omwisselen doe ik maar niet meer.
Het was een verjaardagscadeau voor mij en voelde heel feestelijk, zo met die hele mooie (roze) doos en zo.
Ik vond het wel mee vallen :P wel fijn dat mochten ze versleten raken er nog een extra set is om ze te vervangen
pi_159524672
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons zijn de Nederlanders toch wel het ergst :X
Dan speel je niet net als ik in een Nederlandstalige guild waarschijnlijk?

Als ik die filmpjes van mensen zoals Nobbel zie, met dat verschrikkelijke accent van hem, wil ik 'm het liefst door het scherm heen wurgen. :r
Comfortably numb
pi_159525129
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Dan speel je niet net als ik in een Nederlandstalige guild waarschijnlijk?

Als ik die filmpjes van mensen zoals Nobbel zie, met dat verschrikkelijke accent van hem, wil ik 'm het liefst door het scherm heen wurgen. :r
Dat heb ik nou ook met zijn filmpjes ja. Kan dat echt niet langer dan 2 minuten uithouden _O-
pi_159528794
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:24 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook met zijn filmpjes ja. Kan dat echt niet langer dan 2 minuten uithouden _O-
Dat is nog lang; als ik op een link klik en dat filmpje blijkt van hem te zijn dan klik ik 't gelijk weer weg :P
Comfortably numb
pi_159533673
Weer 5 pets erbij :P (nu 693 unique)
Dacht dat ik er 1 miste van Isle of Thunder maar t waren er 4 :D :@
Kwam daarna nog uit op http://www.wowhead.com/npc=88814/nethaeras-light dus die ook maar ff gehaald *O*
pi_159533701
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:10 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Dan speel je niet net als ik in een Nederlandstalige guild waarschijnlijk?

Als ik die filmpjes van mensen zoals Nobbel zie, met dat verschrikkelijke accent van hem, wil ik 'm het liefst door het scherm heen wurgen. :r
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:22 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Dat is nog lang; als ik op een link klik en dat filmpje blijkt van hem te zijn dan klik ik 't gelijk weer weg :P
Same here :{ heb het er wel eens met andere Nederlanders over gehad en die vonden het een minder groot probleem.

Ben niet de enige gelukkig :P kan die gast echt niet aanhoren
pi_159533757
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 04:44 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[..]

Same here :{ heb het er wel eens met andere Nederlanders over gehad en die vonden het een minder groot probleem.

Ben niet de enige gelukkig :P kan die gast echt niet aanhoren
Misschien stomme vraag maar waar moet ik Nobbel van kennen? :{
pi_159533765
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 05:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Misschien stomme vraag maar waar moet ik Nobbel van kennen? :{
Is zo'n gast die doet YouTube filmpjes over WoW Lore. Staan vaak hoog op Reddit.

Maar het is dus een Nederlander met een verschrikkelijk accent

Blizzard heeft ook een keer een Community Spotlight over hem gedaan http://us.battle.net/wow/(...)-nobbel87-10-15-2015

Persoonlijk heb ik geen idee of zijn filmpjes goed zijn want ik kan hem dus niet langer dan een seconde aanhoren :P
pi_159533786
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 05:07 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Is zo'n gast die doet YouTube filmpjes over WoW Lore. Staan vaak hoog op Reddit.

Maar het is dus een Nederlander met een verschrikkelijk accent

Blizzard heeft ook een keer een Community Spotlight over hem gedaan http://us.battle.net/wow/(...)-nobbel87-10-15-2015

Persoonlijk heb ik geen idee of zijn filmpjes goed zijn want ik kan hem dus niet langer dan een seconde aanhoren :P
Kom nooit op reddit dus vandaar dat ik hem niet ken :)
En ja heb ff op yt gekeken en heb t ook afgezet :')
pi_159535183
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 05:07 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Is zo'n gast die doet YouTube filmpjes over WoW Lore. Staan vaak hoog op Reddit.

Maar het is dus een Nederlander met een verschrikkelijk accent

Blizzard heeft ook een keer een Community Spotlight over hem gedaan http://us.battle.net/wow/(...)-nobbel87-10-15-2015

Persoonlijk heb ik geen idee of zijn filmpjes goed zijn want ik kan hem dus niet langer dan een seconde aanhoren :P
Heb die community spotlight aangeklikt, die fanboys zijn misselijkmakend met hun Lorewalker Nobbel, als zo'n npc er ooit komt en hij gaat de stem doen wens ik jullie allemaal veel succes met je headphones :P
Comfortably numb
pi_159535229
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:56 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Heb die community spotlight aangeklikt, die fanboys zijn misselijkmakend met hun Lorewalker Nobbel, als zo'n npc er ooit komt en hij gaat de stem doen wens ik jullie allemaal veel succes met je headphones :P
Kontenlikkers altijd op de officiele site :')

Maar voiceover zal niet snel gebeuren. Blizzard doet redelijk veel in-game NPC's van community members maar nooit in samenwerking met, dus zonder voice werk :P Dat zou inderdaad niet prettig zijn nee
pi_159535531
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 05:07 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Is zo'n gast die doet YouTube filmpjes over WoW Lore. Staan vaak hoog op Reddit.

Maar het is dus een Nederlander met een verschrikkelijk accent

Blizzard heeft ook een keer een Community Spotlight over hem gedaan http://us.battle.net/wow/(...)-nobbel87-10-15-2015

Persoonlijk heb ik geen idee of zijn filmpjes goed zijn want ik kan hem dus niet langer dan een seconde aanhoren :P
Hij praat ook nog eens alsof hij bij Veronica werkt. Dat kan ik alleen mondeling voordoen als je niet weet wat ik bedoel :+ Sorry.

Bij mij hebben mensen (incl Nederlanders) bijna nooit door dat ik uit Nederland kom. Toch wel handig, een Engelsman als man *) (alhoewel ik veel Engelsen in ons guild juist het minst verstaanbaar vind :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159535556
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:01 schreef TwyLight het volgende:

Maar voiceover zal niet snel gebeuren. Blizzard doet redelijk veel in-game NPC's van community members maar nooit in samenwerking met, dus zonder voice werk :P Dat zou inderdaad niet prettig zijn nee
Was de stem van Leeroy in WoD niet de echte Leeroy? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159536107
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was de stem van Leeroy in WoD niet de echte Leeroy? :D
De stem in het begin van WoD niet, maar ze hebben later heel vaag zijn stem ineens veranderd maar nooit gezegd waarom, sommige denken dat het nu wel de echte is.
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij praat ook nog eens alsof hij bij Veronica werkt. Dat kan ik alleen mondeling voordoen als je niet weet wat ik bedoel :+ Sorry.

Bij mij hebben mensen (incl Nederlanders) bijna nooit door dat ik uit Nederland kom. Toch wel handig, een Engelsman als man *) (alhoewel ik veel Engelsen in ons guild juist het minst verstaanbaar vind :X )
Snap niet wat je bedoeld nee. ik heb zelf ook gelukkig niet zo'n afschuwelijk accent, mensen denken vaak dat ik Zweed ben. Vind ik geen belediging want die kunnen meestal wel goed Engels :P
pi_159536152
Hey Twy, speel je weer WoW?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159536404
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:45 schreef TwyLight het volgende:

Snap niet wat je bedoeld nee. ik heb zelf ook gelukkig niet zo'n afschuwelijk accent, mensen denken vaak dat ik Zweed ben. Vind ik geen belediging want die kunnen meestal wel goed Engels :P
Ja, die Zweden klinken prima & duidelijk. Veel Engelsen spreken geen Algemeen Beschaafd Engels, maar spreken dan een dialect als een soort Gronings of Limburgs (in het Engels dus). Niet te verstaan!

Er is 1 Nederlandse gozer en die blijft maar Engels tegen me praten. Op TS, maar ook in whispers :D Er had al iemand tegen hem gezegd dat ik uit zijn land kwam, maar dat drong niet door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159536450
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:47 schreef Blistering het volgende:
Hey Twy, speel je weer WoW?
Nope :P kwam toevallig in dit topic terecht
pi_159536494
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die Zweden klinken prima & duidelijk. Veel Engelsen spreken geen Algemeen Beschaafd Engels, maar spreken dan een dialect als een soort Gronings of Limburgs (in het Engels dus). Niet te verstaan!

Er is 1 Nederlandse gozer en die blijft maar Engels tegen me praten. Op TS, maar ook in whispers :D Er had al iemand tegen hem gezegd dat ik uit zijn land kwam, maar dat drong niet door.
Ik probeer eigenlijk altijd te voorkomen dat andere Nederlanders weten dat ik ook Nederlander ben :') hekel aan dat ze dan telkens tegen me praten in het Nederlands.

Of in dungeons ofzo dat ze dan in het Nederlands gaan typen terwijl we de enige 2 zijn. Vind ik zelf ook irritant als anderen ineens in het Bulgaars ofzo gaan typen
pi_159541646
Heeu, eindelijk level 100 *O*

Ik loop alleen een beetje vast, wat moet ik nu doen?
Ik weet dat je alle kanten op kan maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. iemand tips? :)
pi_159542755
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Fluppert het volgende:
Heeu, eindelijk level 100 *O*

Ik loop alleen een beetje vast, wat moet ik nu doen?
Ik weet dat je alle kanten op kan maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. iemand tips? :)
Naar Tanaan Jungle, rare mobs killen voor gear en rep verzamelen zodat je ook kan vliegen in Draenor. :)
pi_159549467
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:03 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik probeer eigenlijk altijd te voorkomen dat andere Nederlanders weten dat ik ook Nederlander ben :') hekel aan dat ze dan telkens tegen me praten in het Nederlands.

Of in dungeons ofzo dat ze dan in het Nederlands gaan typen terwijl we de enige 2 zijn. Vind ik zelf ook irritant als anderen ineens in het Bulgaars ofzo gaan typen
ja nederlanders zijn wel associaal op dat vlak.

ik whisper meestal gewoon :P

tegenwoordig word er amper nog gesproken in party da's gewoon pull en we zijn vertrokken.
en echt lopen door de dungeon dat je nieteens tijd hebt om te looten.
pi_159551246
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:03 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik probeer eigenlijk altijd te voorkomen dat andere Nederlanders weten dat ik ook Nederlander ben :') hekel aan dat ze dan telkens tegen me praten in het Nederlands.

Ik heb dat met Belgen, vooral als die fonetisch typen met bijvoorbeeld "hem" of "kem" in plaats van "ik heb".

Wat dat betreft zit ik niet handig in een NL-talige guild :')
Comfortably numb
pi_159561387
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:04 schreef redboyke het volgende:
tegenwoordig word er amper nog gesproken in party da's gewoon pull en we zijn vertrokken.
en echt lopen door de dungeon dat je nieteens tijd hebt om te looten.
http://www.wowhead.com/item=60854/loot-a-rang ftw :P

Heb zelf ook 1 keer in een Nederlands guild gezeten, werd helemaal gek van die gasten.
We hadden 1 gast uit Engeland die ook met ons mee verhuisde, was geen probleem, ze zouden tijdens het raiden wel engels gaan praten. Hebben ze zeker een half uur volgehouden. :{
Zijn er dus ook snel weer vertrokken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159568643
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:04 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja nederlanders zijn wel associaal op dat vlak.

ik whisper meestal gewoon :P

tegenwoordig word er amper nog gesproken in party da's gewoon pull en we zijn vertrokken.
en echt lopen door de dungeon dat je nieteens tijd hebt om te looten.
Zit in guild met allerlei nationaliteiten wij hebben als regel ingesteld iederen engels met elkaar praat. Alleen af en toe Nederlands onderling in whisper, maar dan nog vallen we vaak terug op Engels aangezien je het zo gewoon bent om ook met de rest in het Engels te praten.
Soms valt er wel een andere taal, maar dan is het dat iemand niet het engelse woord weet en snel even onderling gevraagd wordt hoe zeg ik het in het engels.

Heroic dungeons gaan nergens over we proberen het met guild runs zelf interessant te maken, de 2 hunters mogen met barrage pullen wet ze willen. En we doen runs met 2 tanks en 3 dps. healer is niet eens meer nodig, je rent er doorheen tanks healen zichzelf wel. Mythic dungeon is nog wel iets uitdagend maar dat komt dan omdat je mensen meeneemt die tacts niet kennen of nog geen gear hebben.
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 15:01:38 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_159569383
Over asociaal gesproken. Gisteren was de allereerste keer in de jaren dat ik speel, dat ik een speler heb gerapporteerd.

We waren in STV aan het levellen en moesten een questbaasje killen (in een trollstadje). Stond er een shaman van level 100 precies naast de spawnplek van dat baasje en elke keer dat dat baasje spawnde werd die door die klootzak gekilled.

Er stonden nog een paar spelers te wachten daar, voornamelijk alliance maar iig ook 1 horde. Die konden dus hun quest niet afmaken. Eerst zijn we nog weggegaan om een andere quest af te maken, maar bij terugkomst stond die lul er nog steeds. Volgens mij was hij ook aan het serverhoppen want af en toe verdween hij even 1 of 2 seconden.

Ik heb nog geroepen dat hij moest kappen, maar ja, geen respons natuurlijk :') Na een poosje wachten lukte het ons uiteindelijk, tijdens een van zijn serverhoppings, het baasje te killen, maar het was zwaar irritant en gewoon een klotenstreek.

Ik hoop dat hij geband is :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159569553
Dat probleem heb je bij onze server altijd in Honor Hold, maar dat is bijna bij elke server.
Daar wordt constant alles uitgemoord, naja anders om gebeurt het ook.
Kwestie van zo snel mogelijk weg zijn uit Hellfire, of het overslaan.

Heb nooit begrepen wat er zo leuk aan is om andere spelers te pesten als hogere level door quest givers etc uit te moorden en te zorgen dat ze niet verder kunnen met questen.
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 15:23:32 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_159569899
Ik heb het ook weleens eerder meegemaakt hoor, maar niet zo extreem.

Dat iemand voor de lol een keertje een paar NPC's killed, nou ja dat hoort erbij zal ik maar zeggen, maar deze gast stond zeker een half uur op die plek als het niet langer was (weet natuurlijk niet hoe lang hij er al stond).

Al vermoed ik dat ik er nu achter ben waarom hij het deed, Braddok dropt dit, dan nog, ga wat anders killen voor die parrot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159569997
Dat zou het kunnen verklaren inderdaad, nee bij ons is het systematisch daar kijk je raar op als Honor Hold niet onder attack is, zijn ook vaak groepen met 100-ers en duur vaak wel langer dan een uur, ken veel mensen die gewoon uitloggen en andere chars gaan doen en later wel keer terugkomen.
pi_159571839
quote:
99s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb het ook weleens eerder meegemaakt hoor, maar niet zo extreem.

Dat iemand voor de lol een keertje een paar NPC's killed, nou ja dat hoort erbij zal ik maar zeggen, maar deze gast stond zeker een half uur op die plek als het niet langer was (weet natuurlijk niet hoe lang hij er al stond).

Al vermoed ik dat ik er nu achter ben waarom hij het deed, Braddok dropt dit, dan nog, ga wat anders killen voor die parrot.
Er lijken me toch veel efficiëntere manieren om die parrot te farmen dan enkel en alleen die ene mob met een net iets hogere droprate te killen. 2600 andere mobs killen in dezelfde tijd met een droprate van 0.02% is best veel effectiever dan 100x die ene mob killen met een droprate van 0.06%
pi_159572766
Ga ik naar FL voor de mount van Alysrazor, dropt natuurlijk alleen de mount van Ragnaros; already known... }:|
Comfortably numb
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 17:10:55 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_159572847
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 16:37 schreef icemotion het volgende:


Er lijken me toch veel efficiëntere manieren om die parrot te farmen dan enkel en alleen die ene mob met een net iets hogere droprate te killen. 2600 andere mobs killen in dezelfde tijd met een droprate van 0.02% is best veel effectiever dan 100x die ene mob killen met een droprate van 0.06%
Lijkt mij ook, plus dat er dan nog cloth of leather dropt (als je skinner bent) of andere zooi die je kunt verkopen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 17:13:40 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_159572938
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:08 schreef Denni5 het volgende:
Ga ik naar FL voor de mount van Alysrazor, dropt natuurlijk alleen de mount van Ragnaros; already known... }:|
toen ik eenmaal de ragnaros mount had heb ik daarna alleen alyssrazor gedaan. Heb ze nu wel allebei :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159574307
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:13 schreef Karina het volgende:

[..]

toen ik eenmaal de ragnaros mount had heb ik daarna alleen alyssrazor gedaan. Heb ze nu wel allebei :P
Ik doe normaal ook alleen Alysrazor, maar ben nu cataclysm 25hc aan het doen voor wat extra gold.

Anzu! *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Denni5 op 02-02-2016 10:48:41 ]
Comfortably numb
pi_159746243
heb net 8 destroyer gemaakt en decomissioned en nog altijd geen murloc crew.
en kost bergen aan resources om die shipyard scrolls iedere keer.
heb al paar vaan die caches op AH moeten kopen voor wat resources.
iemand zei dat het handig was om die murloc te hebben.
weet nog altijd niet hoe die boten werken en heb al 2 van die hats :')

kazzak wilt weer geen trinkets droppen :(

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2016 03:00:29 ]
pi_159746634
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 02:45 schreef redboyke het volgende:
heb net 8 destroyer gemaakt en decomissioned en nog altijd geen murloc crew.
en kost bergen aan resources om die shipyard scrolls iedere keer.
heb al paar vaan die caches op AH moeten kopen voor wat resources.
iemand zei dat het handig was om die murloc te hebben.
weet nog altijd niet hoe die boten werken en heb al 2 van die hats :')

kazzak wilt weer geen trinkets droppen :(
http://www.icy-veins.com/(...)complete-guide#sec-4
Ik heb geen Murloc crew en geen problemen verder met missies ^O^
pi_159747608
Murloc crew is handig omdat je dan een destroyer + ander type ship tegelijk hebt. Maar je hebt m niet per se nodig om gebruik te maken van je shipyard.

Ik doe momenteel echt geen klap meer met die shipyard nu ik alle rare missies heb gehad en de dingen voor mn legendary ringen te pakken heb.
pi_159747912
En Swift Zulian Panther dropt net ook! M'n dagelijkse rondje wordt steeds korter! *O*
Comfortably numb
  maandag 8 februari 2016 @ 09:24:19 #90
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159748001
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:17 schreef Denni5 het volgende:
En Swift Zulian Panther dropt net ook! M'n dagelijkse rondje wordt steeds korter! *O*
ik doe ze iedere week met 4 chars :'(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159749419
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:46 schreef icemotion het volgende:
Murloc crew is handig omdat je dan een destroyer + ander type ship tegelijk hebt. Maar je hebt m niet per se nodig om gebruik te maken van je shipyard.

Ik doe momenteel echt geen klap meer met die shipyard nu ik alle rare missies heb gehad en de dingen voor mn legendary ringen te pakken heb.
Hfc kistjes? ;)
pi_159749528
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:51 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hfc kistjes? ;)
Goed punt, maar daar ga ik liever gewoon voor raiden :)
pi_159749951
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:57 schreef icemotion het volgende:

[..]

Goed punt, maar daar ga ik liever gewoon voor raiden :)
Die kistjes zijn leuk als extra voor bij t raiden. Heb er toch leuke dingen van gekregen ^O^ (hc wf ring met socket bijv :D )
pi_159755124
Op de frontpage gaat t over t weer,maar ze hebben beetje "rare" titel gebruikt :D
FOK! Wat een weer: Stormwind
Alle reacties gaan over WoW :D
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 15:32:19 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_159755615
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:18 schreef Maureentje het volgende:
Op de frontpage gaat t over t weer,maar ze hebben beetje "rare" titel gebruikt :D
FOK! Wat een weer: Stormwind
Alle reacties gaan over WoW :D
Ook maar effe gereageerd :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159755760
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ook maar effe gereageerd :D
:D ^O^
pi_159755804
Zie daar ook gewoon mensen reageren die ik nog nooit in deze topicreeks heb gezien :D
pi_159756763
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 04:05 schreef Maureentje het volgende:

[..]

http://www.icy-veins.com/(...)complete-guide#sec-4
Ik heb geen Murloc crew en geen problemen verder met missies ^O^
heb ook geen murloc crew maar speelde altijd wel veilig alleen maar missies die 100% waren of dicht ertegen enzo
nog nooit een ship verloren en om dan heel stuk achter elkaar te destroyen ja da's wel jammer :(
zeker als die epic is. vandaag toch 3000g gewonnen met bood missies dus ben wel blij.

ik doe ook alleen maar missies die wat geld opbrengen. en zeker die heirlooms wil ik hebben.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 20:27:43 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_159763551
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:38 schreef Maureentje het volgende:
Zie daar ook gewoon mensen reageren die ik nog nooit in deze topicreeks heb gezien :D
Mensen die dit topic niet kennen en WoW spelen :')

Vandaag een nieuwe hunterpet gescoord, ik was bang voor uuuren campen maar het viel wel mee. Vanmiddag 2 uurtjes, terwijl ik met wat anders bezig was. En toenstraks 20 minuten en hopla daar was hij:
http://www.wowhead.com/npc=50737/acroniss#comments

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159763799
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Mensen die dit topic niet kennen en WoW spelen :')

Vandaag een nieuwe hunterpet gescoord, ik was bang voor uuuren campen maar het viel wel mee. Vanmiddag 2 uurtjes, terwijl ik met wat anders bezig was. En toenstraks 20 minuten en hopla daar was hij:
http://www.wowhead.com/npc=50737/acroniss#comments

[ afbeelding ]
Die is lelijk zeg. ;)
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 20:36:04 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_159763845
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die is lelijk zeg. ;)
Ik vind van niet ;) Mooie kleur.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159763907
quote:
99s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat hij geband is :P
Ik hoop het niet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 20:39:44 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_159764005
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat was he _O- Ik weet de naam nog ongeveer dus als je zegt wat je speelt en wat je naam is?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 februari 2016 @ 20:54:42 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159764646
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:27 schreef Karina het volgende:
Mensen die dit topic niet kennen en WoW spelen :')
ik heb tot twee jaar terug gespeeld, onlangs de laatste uitbreiding gekocht, en binnenkort maar weer eens een gamecard halen en helemaal opnieuw beginnen. Ben er te lang uit volgens mij :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 20:57:08 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_159764747
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:54 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb tot twee jaar terug gespeeld, onlangs de laatste uitbreiding gekocht, en binnenkort maar weer eens een gamecard halen en helemaal opnieuw beginnen. Ben er te lang uit volgens mij :')
Voordat Draenor uit kwam had ik ook heel lang niet meer gespeeld. Moest er weer helemaal in komen, alles was veranderd. Je kunt tegenwoordig ook gametime kopen met 'gold' maar ik weet niet of dat kan als je een tijd niet bent ingelogged (moet je wel ca. 60K gold hebben).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 februari 2016 @ 20:59:04 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159764829
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Voordat Draenor uit kwam had ik ook heel lang niet meer gespeeld. Moest er weer helemaal in komen, alles was veranderd. Je kunt tegenwoordig ook gametime kopen met 'gold' maar ik weet niet of dat kan als je een tijd niet bent ingelogged (moet je wel ca. 60K gold hebben).
ja dat laatste wist ik (een vriendin van me speelt nog dagelijks). Maar ik heb zat bol.com bonnen bij elkaar gespaard om een gc te kunnen halen hoor. Wil alleen wat beter in m'n tijd zitten dan nu .. :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:00:56 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_159764887
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:59 schreef DJMO het volgende:

[..]

ja dat laatste wist ik (een vriendin van me speelt nog dagelijks). Maar ik heb zat bol.com bonnen bij elkaar gespaard om een gc te kunnen halen hoor. Wil alleen wat beter in m'n tijd zitten dan nu .. :')
Ah je doet ook enquetes zeker :D Daar kocht ik de gametime ook eerst mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 februari 2016 @ 21:03:01 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159764953
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah je doet ook enquetes zeker :D Daar kocht ik de gametime ook eerst mee.
O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:04:02 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_159764986
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:03 schreef DJMO het volgende:

[..]

O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste 2 doe ik ook ;) Handig voor dit soort dingen. Draenor heb ik daar ook mee gekocht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 februari 2016 @ 21:06:20 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159765063
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Die eerste 2 doe ik ook ;) Handig voor dit soort dingen. Draenor heb ik daar ook mee gekocht.
ik dus ook :P wil tzt legion daar ook mee aanschaffen, maar heb komende maand eerst twee koters jarig. Dat gaat even voor :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:08:13 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_159765145
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik dus ook :P wil tzt legion daar ook mee aanschaffen, maar heb komende maand eerst twee koters jarig. Dat gaat even voor :Y
Snap ik. Maar voorlopig ben je nog even zoet denk ik ;) pandaria vond ik zelf wel leuk eigenlijk. Heb laatst weer een alt gelevelled en daar alle quests gedaan (de high level quests dan). Alleen vind ik die pandaberen stom :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 februari 2016 @ 21:10:39 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159765245
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Snap ik. Maar voorlopig ben je nog even zoet denk ik ;) pandaria vond ik zelf wel leuk eigenlijk. Heb laatst weer een alt gelevelled en daar alle quests gedaan (de high level quests dan). Alleen vind ik die pandaberen stom :')
sowieso als ik van 0 af wil beginnen .. dan heb ik nog heel wat in te halen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:11:37 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_159765295
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

sowieso als ik van 0 af wil beginnen .. dan heb ik nog heel wat in te halen :')
Is wel het leukst vind ik. Ben nu een rogue aan het levellen, vanaf nul. Questen vind ik sowieso het leukst.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 februari 2016 @ 21:13:17 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159765361
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Is wel het leukst vind ik. Ben nu een rogue aan het levellen, vanaf nul. Questen vind ik sowieso het leukst.
Ik blijf dit topic wel volgen .. als ik er niet uitkom weet ik waar ik moet zijn ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:13:45 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_159765384
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik blijf dit topic wel volgen .. als ik er niet uitkom weet ik waar ik moet zijn ;)
Goed idee, hier weten ze alles :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159765480
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat was he _O- Ik weet de naam nog ongeveer dus als je zegt wat je speelt en wat je naam is?
Nee joh, maar ik vind zulke dingen binnen game mechanics nooit zo banwaardig.
Hoort er beetje bij.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_159765500
Ik kan me ook niet herinneren dat ze er vroeger voor bande.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:18:26 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_159765586
quote:
9s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee joh, maar ik vind zulke dingen binnen game mechanics nooit zo banwaardig.
Hoort er beetje bij.
Ik vond het nogal flauw, zeker omdat er een paar mensen stonden te wachten op dat baasje. Maar ik zal wel te netjes zijn :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159765669
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vond het nogal flauw, zeker omdat er een paar mensen stonden te wachten op dat baasje. Maar ik zal wel te netjes zijn :')
Wow staat dan ook niet bekend op de goede community :+
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 21:21:56 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_159765721
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wow staat dan ook niet bekend op de goede community :+
mwah moet zeggen dat het de laatste tijd verder wel meevalt. Ik doe bijvoorbeeld momenteel weer Argent TOurnament en heel vaak helpen mensen je dan met de joustquest door het mannetje te killen (dat jousten is kut dus dat komt mooi uit :P )
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159768155
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind van niet ;) Mooie kleur.
Gara is mijn favoriet.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 22:38:11 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_159768468
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:29 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gara is mijn favoriet.
Die moest ik even opzoeken. Ik heb niet echt een favoriet geloof ik. De turtle vind ik wel tof. Terrorpene ( ik heb hem bowser genoemd).

Momenteel gebruik ik Gondria (spirit beast, tiger).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159768691
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Die moest ik even opzoeken. Ik heb niet echt een favoriet geloof ik. De turtle vind ik wel tof. Terrorpene ( ik heb hem bowser genoemd).

Momenteel gebruik ik Gondria (spirit beast, tiger).
Ken ze allemaal, ben ik nu een nerd? :{

Terrorpane en Madexx zijn ook wel cool, heb meestal Sambas of Gara actief die zijn mijn favoriet.
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:47:04 #124
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159804470


ohw shit ohw shit ohw shit
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159807137
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:47 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

ohw shit ohw shit ohw shit
Gefeliciteerd! :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159824277
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:47 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

ohw shit ohw shit ohw shit
Join the club :)
Comfortably numb
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:54:19 #127
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159833087
dank u
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159853875
Blizzard geeft maar niet meer aan de aandeelhouders aan hoeveel actieve subscriptions er zijn, want niet relevant.
Hoeveel mensen Hearthstone spelen en zich hebben opgegeven voor de beta van Overwatch is daarentegen wel relevant genoeg om te vermelden :P
Comfortably numb
  vrijdag 12 februari 2016 @ 10:50:46 #129
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_159855443
Hoe is het tegenwoordig in wow? Ik ben gestopt met spelen enkele maanden nadat cataclysm uitkwam. Twijfel om mijn account nog eens te activeren. Altijd op bloodfeather - alliance gespeeld. Heb een account met alle klassen op minstens level 80 en 1 level 85. Alle crafts op het toenmalige max level. Toen Jarenlang intensief aan het raiden geweest.

Hoe is het levelen tegenwoordig? Mss weer eens een character naar het huidige max level brengen.
pi_159867970
Heeft iemand toevallig een noob guide hoe ik moet gearen?
Ik heb nu een ilvl van 677 maar ik weet niet wat ik nu moet doen :{
Moet ik raiden of dungeons doen? Welke difficulty, hoe queue ik ervoor etc?
Ik lees op internet genoeg maar daar wordt gesproken alsof je het spel al jáááren speelt, maar ik speel het pas een maandje
pi_159880125
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:09 schreef Fluppert het volgende:
Heeft iemand toevallig een noob guide hoe ik moet gearen?
Ik heb nu een ilvl van 677 maar ik weet niet wat ik nu moet doen :{
Moet ik raiden of dungeons doen? Welke difficulty, hoe queue ik ervoor etc?
Ik lees op internet genoeg maar daar wordt gesproken alsof je het spel al jáááren speelt, maar ik speel het pas een maandje
Tanaan jungle; daar droppen gear tokens van met name de rares die 650 en soms met wat geluk 675 zijn. Met 20.000 apexis crystals zijn deze te upgraden naar 695.

Hellfire citadel; op LFR (raid finder) dropt 685 gear.

Dungeons; dan wil je mythic dungeons doen. Niet zo voor te queuen, je moet een groep vinden via de group finder of, zeker als je wat nieuwer bent, via je guild / mensen die je kent.

Al zullen er op dit moment ook veel groepen zijn voor mythic dungeons in verband met het Draenor dungeon event; quest oppakken in je garrison voor 5 mythic dungeons en je krijgt valor en raid gear van Heroic HFC.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 11:54:45 #132
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159882384
Morgen,

Heb het ook maar weer eens opgestart. Ben nu een level 32 warlock.

Zijn er toevallig mensen die eens een keer samen willen levelen of dungeons doen?

Heb nu 2 characters, een level 73 mage en een 32 warlock maar heb ik al die tijd dat ik gespeeld heb nog niets sociaals zien. Alles alleen moeten doen. Volgens mij doe ik iets verkeerd. :?
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:14:22 #133
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159882614
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:09 schreef Fluppert het volgende:
Heeft iemand toevallig een noob guide hoe ik moet gearen?
Ik heb nu een ilvl van 677 maar ik weet niet wat ik nu moet doen :{
Moet ik raiden of dungeons doen? Welke difficulty, hoe queue ik ervoor etc?
Ik lees op internet genoeg maar daar wordt gesproken alsof je het spel al jáááren speelt, maar ik speel het pas een maandje
Je kunt wat gaan pvp'en. Honor koop 700ilvl gear, en conquest 710 ilvl gear en dat kun je ook goed in pve gebruiken.

Daarna proberen HFC normal pugje te joinen (als je 690+ bent). Zou k wel ff van ieder baasje 2 min guide kijken, anders ga je wellicht non stop dood en kun je snel gekickt worden. https://www.youtube.com/user/losgamingshow/videos
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:14:47 #134
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159882621
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Morgen,

Heb het ook maar weer eens opgestart. Ben nu een level 32 warlock.

Zijn er toevallig mensen die eens een keer samen willen levelen of dungeons doen?

Heb nu 2 characters, een level 73 mage en een 32 warlock maar heb ik al die tijd dat ik gespeeld heb nog niets sociaals zien. Alles alleen moeten doen. Volgens mij doe ik iets verkeerd. :?
Guildje joinen, beetje tegen mensen lullen in LFD.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:29:11 #135
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159882827
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:14 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Guildje joinen, beetje tegen mensen lullen in LFD.
LFD?
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:37:23 #136
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159882957
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

LFD?
Looking for dungeon
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:17:55 #137
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159883685
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:37 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Looking for dungeon
Ga ik doen. Ben net gestart met een Death Knight, toch eens proberen.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:15:13 #138
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159884824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:17 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ga ik doen. Ben net gestart met een Death Knight, toch eens proberen.
Sowieso het beste om een class te spelen die kan healen/tanken. Zoveel makkelijker om een groep te vinden en dus om te gearen.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:49:06 #139
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_159885481
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:47 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

ohw shit ohw shit ohw shit
Shiiiiiit, gratz _O_ _O_
  zondag 14 februari 2016 @ 16:28:54 #140
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159912871


ohw shitohwshitohwshit V2

jezus, is toch niet normaal 4 maanden aan een niks en dan in ineens 2 stuks :o
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 15 februari 2016 @ 14:39:57 #141
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159936071


zeg het maar jongens niet te geloven
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159936453
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:28 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

ohw shitohwshitohwshit V2

jezus, is toch niet normaal 4 maanden aan een niks en dan in ineens 2 stuks :o
Gast, wat zit er bij jou in het water, dat je ineens zoveel mounts hebt? :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 15 februari 2016 @ 14:59:04 #143
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159936544
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Gast, wat zit er bij jou in het water, dat je ineens zoveel mounts hebt? :D
dat heb ik altijd een hele tijd niks en dan ineens 3 of 4 mounts in een week
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159936558
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

dat heb ik altijd een hele tijd niks en dan ineens 3 of 4 mounts in een week
Ik zou er maar snel een icc run tegenaan gooien :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 15 februari 2016 @ 15:01:04 #145
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159936596
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:59 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik zou er maar snel een icc run tegenaan gooien :P


8-)
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159936607
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

8-)
_O- _O- _O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159937000
Ik ga vanavond wel weer die ene dungeon doen; in de hoop op een prachtige roze raket
  maandag 15 februari 2016 @ 15:25:09 #148
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159937154
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
jammer :P geen drop :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 15 februari 2016 @ 15:25:29 #149
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159937159
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:17 schreef icemotion het volgende:
Ik ga vanavond wel weer die ene dungeon doen; in de hoop op een prachtige roze raket
op meerdere chars mag ik hopen? ik doe hem met 3 chars tegelijk
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159937284
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:25 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

jammer :P geen drop :(
Ik durfde even niet te kijken :P

vanavond ook maar weer eens proberen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159939023
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:25 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

op meerdere chars mag ik hopen? ik doe hem met 3 chars tegelijk
Ik heb 8 level 100 toons. Ik ga m dagelijks minimaal met 4 doen; mijn tanks en healers.. die gaan namelijk akelig rap qua wachttijden.. dps gaat vaak wat trager..
pi_159939637
Eindelijk liet de paarse vogel zichzelf zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_159939905
Nice! Die wil ik ook nog wel eens een keer te pakken krijgen.
pi_159942171
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:39 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

zeg het maar jongens niet te geloven
Heb je deze al? :)

  maandag 15 februari 2016 @ 19:11:55 #155
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159942912
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef Idenue het volgende:

[..]

Heb je deze al? :)

[ afbeelding ]
nee helaas
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_159957700
http://simplearmory.com/#/eu/terenas/caranthir/collectable/mounts

Dat is mijn collectie tot nog toe; hoop vanavond weer een rondje te kunnen maken nu mn internet het weer doet.
Comfortably numb
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 februari 2016 @ 14:07:05 #157
454306 crew  WillemsJ
pi_160040952
Na twee jaar afwezigheid besloten weer helemaal opnieuw te beginnen met het spel :).

En ik moet zeggen, na twee weken bevalt het me weer om dit spel zo-nu-en-dan op te starten.

Gelukkig kon ik een level 90 character aanmaken (Windwalker Monk). Ben inmiddels nu level 100 en item level 642.

Was even vergeten om de addons te installeren via Curse. Wat is dat ruk spelen zeg als je hem kaal laat. Ik zoek alleen nu nog een hele leuke UI. Iemand een suggestie? Want die van Bartender vind ik niet echt fijn om te gebruiken.

Ow, wisselen we hier ook UsertagID's uit met elkaar?

Jeffrey.

[ Bericht 1% gewijzigd door WillemsJ op 19-02-2016 14:44:43 ]
Subscribe my YT-channel and follow my goal to upload over 10.000 WoW-quests! >
http://www.youtube.com/@wowquestline
pi_160041127
Elvui gebruik ik zelf, ziet er netjes uit en is zo te downloaden en te onderhouden. Tukui is volgens mij iets minimalistischer, daar is Elvui weer van afgeleid.
Comfortably numb
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 februari 2016 @ 14:44:35 #159
454306 crew  WillemsJ
pi_160041738
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef Denni5 het volgende:
Elvui gebruik ik zelf, ziet er netjes uit en is zo te downloaden en te onderhouden. Tukui is volgens mij iets minimalistischer, daar is Elvui weer van afgeleid.
Oke. Nooit van gehoord om eerlijk te zijn. En is deze gewoon te downloaden via Curse? Of is dat een addon die je handmatig moet installeren?

Jeffrey.
Subscribe my YT-channel and follow my goal to upload over 10.000 WoW-quests! >
http://www.youtube.com/@wowquestline
pi_160042997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:44 schreef WillemsJ het volgende:

[..]

Oke. Nooit van gehoord om eerlijk te zijn. En is deze gewoon te downloaden via Curse? Of is dat een addon die je handmatig moet installeren?

Jeffrey.
www.tukui.org kun je ze allebei vinden. Dat zijn pakketten die je ingame via een setup kan installeren en aanpassen.
Comfortably numb
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 februari 2016 @ 16:01:15 #161
454306 crew  WillemsJ
pi_160043543
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:37 schreef Denni5 het volgende:

[..]

www.tukui.org kun je ze allebei vinden. Dat zijn pakketten die je ingame via een setup kan installeren en aanpassen.
Bedankt voor de informatie. Ik ga in het weekend er eens naar kijken.

Jeffrey.
Subscribe my YT-channel and follow my goal to upload over 10.000 WoW-quests! >
http://www.youtube.com/@wowquestline
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:27:06 #162
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_160055420
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door cherrycoke op 20-02-2016 22:06:25 ]
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_160065143
Iemand nog een (swift) spectral tiger over? :P

Ik heb het goud wel maar heb er het afgelopen jaar nog geen gezien op het AH. :(
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:51:17 #164
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_160067073
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef Idenue het volgende:
Iemand nog een (swift) spectral tiger over? :P

Ik heb het goud wel maar heb er het afgelopen jaar nog geen gezien op het AH. :(
ik denk ook niet dat je hem op die manier kan krijgen tegenwoordig
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:57:17 #165
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160067166
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:51 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat je hem op die manier kan krijgen tegenwoordig
Dit, ik zou eens gaan kijken op de WoW fora. Ze gaan nu (iig op de server waar ik op zit) voor rond de 1,5 tot 2 mil.
pi_160069165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:57 schreef JaqenHghar het volgende:

Dit, ik zou eens gaan kijken op de WoW fora. Ze gaan nu (iig op de server waar ik op zit) voor rond de 1,5 tot 2 mil.
En dat terwijl ik ze ooit voor 600k wel heb gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160118110
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:57 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dit, ik zou eens gaan kijken op de WoW fora. Ze gaan nu (iig op de server waar ik op zit) voor rond de 1,5 tot 2 mil.
Meteen doen. Dat is 422 Euro (wow tokens), De goedkoopste die je kunt vinden op veiling sites is 999 dollar.
  maandag 22 februari 2016 @ 16:54:13 #168
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160121516
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:40 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Meteen doen. Dat is 422 Euro (wow tokens), De goedkoopste die je kunt vinden op veiling sites is 999 dollar.
Lol nee, waarom _O- Ik heb al bijna 2 keer goldcap en zo bijzonder is die mount nou ook weer niet.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 februari 2016 @ 09:38:05 #169
454306 crew  WillemsJ
pi_160139460
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Niiiiiiiiiice! Van harte!
Ik zit nog steeds te farmen ;)
Subscribe my YT-channel and follow my goal to upload over 10.000 WoW-quests! >
http://www.youtube.com/@wowquestline
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 februari 2016 @ 09:38:48 #170
454306 crew  WillemsJ
pi_160139473
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Lol nee, waarom _O- Ik heb al bijna 2 keer goldcap en zo bijzonder is die mount nou ook weer niet.
Wat is tegenwoordig de gold-cap in WoW?
Subscribe my YT-channel and follow my goal to upload over 10.000 WoW-quests! >
http://www.youtube.com/@wowquestline
  dinsdag 23 februari 2016 @ 10:05:06 #171
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160140009
Pff, 74K voor game time. Soms krijg ik het gevoel alsof het bewust steeds wat hoger wordt gezet! :D
pi_160140021
Ik heb vooral het gevoel dat er steeds minder tokens worden aangeboden en zodoende de prijs steeds hoger wordt omdat de vraag hetzelfde blijft..
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 10:19:29 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_160140296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Pff, 74K voor game time. Soms krijg ik het gevoel alsof het bewust steeds wat hoger wordt gezet! :D
Dat idee kreeg ik ook, van het weekend maar snel eentje gekocht toen hij op ca. 70K stond, voordat hij 80K is. Twee weken terug of zo heb ik er nog eentje voor ca. 60K gekocht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160140922
Ik hou het wel gewoon lekker bij die 12,99 elke maand, is iets minder grinden. :')

Ik heb overigens zowaar een mount gevonden die ik nog niet had zeg, een of andere wolf op de argent tournament grounds in Icecrown, onbegrijpelijk dat ik die al die jaren over het hoofd heb gezien. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 10:56:58 #175
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160141150
Ik doe de laatste tijd bijna niets meer in het spel, maar het is zeer eenvoudig om genoeg gold bij elkaar te krijgen hoor :P Betaal al meer dan een jaar geen geld meer :D
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 11:12:15 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_160141553
Zelfde hier, een nieuwe alt levellen en af en toe een raid voor een mount. Gold krijg ik uit de garrissons. Als je af en toe een medallion of the legion krijgt bij een missie en die verkoopt schiet het al aardig op.

Argent tournament ben ik helemaal mee klaar, heb alle mounts en pets binnen. De rest is niet zo boeiend. De heirlooms van daar die had ik al van 'vroeger'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 11:14:35 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_160141615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef Hathor het volgende:


Ik heb overigens zowaar een mount gevonden die ik nog niet had zeg, een of andere wolf op de argent tournament grounds in Icecrown, onbegrijpelijk dat ik die al die jaren over het hoofd heb gezien. :{
Horde zeker? Ik dacht dat ik ook eentje miste daar, maar die is paladin only helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160142035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik doe de laatste tijd bijna niets meer in het spel, maar het is zeer eenvoudig om genoeg gold bij elkaar te krijgen hoor :P Betaal al meer dan een jaar geen geld meer :D
Hoe lang doe jij erover dan om 60K bij elkaar te harken? Ik heb dat niet zo een twee drie bij elkaar, kost me wss een paar weken, terwijl ik 12,99 bij elkaar heb in minder dan een uurtje overwerk, om maar een voorbeeld te geven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_160142083
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Horde zeker? Ik dacht dat ik ook eentje miste daar, maar die is paladin only helaas.
Yup op Horde, een van die wolven van de Orgrimmar vendor, kost 100 van die tokens. Maar ik was toch alweer een nieuwe alt aan het levelen, dus pak ik hem daar wel mee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 11:42:53 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_160142330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Yup op Horde, een van die wolven van de Orgrimmar vendor, kost 100 van die tokens. Maar ik was toch alweer een nieuwe alt aan het levelen, dus pak ik hem daar wel mee.
Moet je wel eerst weer alle tournament quests doen en exalted worden met alle factions. Kun je hem beter pakken met een char die al zo ver is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160142420
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Moet je wel eerst weer alle tournament quests doen en exalted worden met alle factions. Kun je hem beter pakken met een char die al zo ver is.
Ik heb op al mijn gevorderde chars meen ik al die dingen al uitgegeven aan heirlooms die ik nog niet had, dus aan 100 kom ik sowieso niet op geen enkele lvl 100. Deze char die ik nu aan het levelen ben is al meer dan een week die quests aan het doen, dus die komt al aardig in de buurt nu.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 11:56:56 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_160142731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb op al mijn gevorderde chars meen ik al die dingen al uitgegeven aan heirlooms die ik nog niet had, dus aan 100 kom ik sowieso niet op geen enkele lvl 100. Deze char die ik nu aan het levelen ben is al meer dan een week die quests aan het doen, dus die komt al aardig in de buurt nu.
Ok dacht dat je nog moest beginnen ermee. Anders had je alleen anderhalve week zoiets de dailies hoeven doen voor de seals met eentje die al zover was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160143017
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Ok dacht dat je nog moest beginnen ermee. Anders had je alleen anderhalve week zoiets de dailies hoeven doen voor de seals met eentje die al zover was.
De mount is van de Orgrimmar vendor, en dat is ook precies de enige waarmee ik exalted ben, dus dat komt precies goed uit. Een paar dagen geleden heb ik ook al die quests voor Orgrimmar afgerond, dus ik kan die mount gewoon kopen zodra ik 100 seals heb, ik hoef niet perse exalted te zijn bij de andere Horde factions.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:12:41 #184
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160143106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe lang doe jij erover dan om 60K bij elkaar te harken? Ik heb dat niet zo een twee drie bij elkaar, kost me wss een paar weken, terwijl ik 12,99 bij elkaar heb in minder dan een uurtje overwerk, om maar een voorbeeld te geven.
Op meerdere alts heb ik een hoop gold verdubbelaars qua followers. En dan ook het gebouw wat mij meer gold missions geeft. Simpele gold missies worden dan eenvoudig 300 of 500 gold ipv 100 of 150. Eens in de zoveel tijd komt de 1000 gold missie te voorschijn. Die dan met die gold verdubbelaars of 3000 of 4000 wordt. En dat is met Garrison Mission Manager addon zeer eenvoudig en binnen tien minuten gedaan op 6 alts. (En er zijn gold missies met de fleet, maar die tikken wat minder aan)

Ik verkoop mijn rondje ores en herbs als het een stack is. Die Salvage boxes doen het ook lekker.
Elke week verkoop ik mijn Felblights van Kazzak.

Als ik echt moeite doe zou ik eventueel op meerdere alts wat oude raids kunnen doen, die eenvoudig 5K per week, per alt geven. Wat ik nu nog maar op 1 alt doe (en niet eens elke week), omdat ik daar gewoon geen zin in heb op meer alts.

En dat is eigenlijk het enige wat ik doe de laatste tijd :D Zo nu en dan heb ik ook pets of een mount gekocht van de AH die ik nog niet had. Maar tis vrij eenvoudig om een redelijk inkomen te hebben met minimale inzet
pi_160145932
Ik hark met mn garrison missies alleen ongeveer zo'n 120-180k per maand binnen. Met in totaal 8 level 100 personages met inns en een of meerdere treasure hunters onder mn followers per char.

De shipyard heeft ook wat gold missies, maar die zijn een stuk zeldzamer.. en de rest; ores en herbs verkopen wel, maar ben ik te lui voor.

Enige wat ik verder nog regelmatig doe zijn oude raids zoals Dragon soul en Firelands wat ook redelijk wat gold oplevert, zeker als je ze op lvl 25 HC doet. (Ongeveer 100 gold per boss.. tikt best aan)

En toch, zelfs met al die inkomsten qua gold... heb ik gewoon nog steeds mijn subscription lopen. Dat tientje per maand heeft nu niet meteen een enorme impact op mijn inkomen.. mijn vriendin verdient wat minder, dus die speelt wel op WoW tokens.. en ik spring daar qua gold wat in bij.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:45:10 #186
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160151173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef Hathor het volgende:
Ik hou het wel gewoon lekker bij die 12,99 elke maand, is iets minder grinden. :')

Ik heb overigens zowaar een mount gevonden die ik nog niet had zeg, een of andere wolf op de argent tournament grounds in Icecrown, onbegrijpelijk dat ik die al die jaren over het hoofd heb gezien. :{
Heb je de blizzard bear al? :Y)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:46:06 #187
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160151182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef WillemsJ het volgende:

[..]

Wat is tegenwoordig de gold-cap in WoW?
Millie
pi_160152736
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:45 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Heb je de blizzard bear al? :Y)
Is dat er een die je moet kopen? Want dat doe ik dus nooit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:56:54 #189
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160159930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is dat er een die je moet kopen? Want dat doe ik dus nooit.
Nee eentje van een blizzcon in 2008.(meende ik)
pi_160160537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:56 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Nee eentje van een blizzcon in 2008.(meende ik)
Ahh ok, dan heb ik die dus niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_160170986
Gisteren de 20000 achievement points gehaald 8-)
pi_160172646
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:34 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren de 20000 achievement points gehaald 8-)
gz :) nu op naar alle ingame ?
pi_160172680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:55 schreef icemotion het volgende:
Ik hark met mn garrison missies alleen ongeveer zo'n 120-180k per maand binnen. Met in totaal 8 level 100 personages met inns en een of meerdere treasure hunters onder mn followers per char.

De shipyard heeft ook wat gold missies, maar die zijn een stuk zeldzamer.. en de rest; ores en herbs verkopen wel, maar ben ik te lui voor.

Enige wat ik verder nog regelmatig doe zijn oude raids zoals Dragon soul en Firelands wat ook redelijk wat gold oplevert, zeker als je ze op lvl 25 HC doet. (Ongeveer 100 gold per boss.. tikt best aan)

En toch, zelfs met al die inkomsten qua gold... heb ik gewoon nog steeds mijn subscription lopen. Dat tientje per maand heeft nu niet meteen een enorme impact op mijn inkomen.. mijn vriendin verdient wat minder, dus die speelt wel op WoW tokens.. en ik spring daar qua gold wat in bij.
ik speel op wow token met ook alleen garrison inkomsten en kazzak, mining en herbs doe ik al niet meer.. nu nog voordeel uithalen, laatste patch van Legion Alpha zijn alle gold missies uit je garrison gehaald zoals verwacht.
pi_160173026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:44 schreef mtng het volgende:

[..]

ik speel op wow token met ook alleen garrison inkomsten en kazzak, mining en herbs doe ik al niet meer.. nu nog voordeel uithalen, laatste patch van Legion Alpha zijn alle gold missies uit je garrison gehaald zoals verwacht.
En water striders.... NOOOOOOOO
pi_160175877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:34 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren de 20000 achievement points gehaald 8-)
Is dat veel dan? Zit zelf er ook net over heen, maar ben toch behoorlijk casual bezig geweest deze expac.
Comfortably numb
pi_160176054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:26 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Is dat veel dan? Zit zelf er ook net over heen, maar ben toch behoorlijk casual bezig geweest deze expac.
Als ik mijzelf vergelijk met anderen is het wel een redelijke score ja :)
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 14:35:50 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_160176118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:44 schreef mtng het volgende:

[..]

laatste patch van Legion Alpha zijn alle gold missies uit je garrison gehaald zoals verwacht.
hopelijk komt er wat leuks voor in de plaats dan... alle pets, heirlooms etc. heb ik nu al 10x gehad :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160178581
quote:
99s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef Karina het volgende:

[..]

hopelijk komt er wat leuks voor in de plaats dan... alle pets, heirlooms etc. heb ik nu al 10x gehad :')
Nee, de treasure hunter trait is veranderd naar extreme scavanger (+200% garrison resources) en de missions zijn niet verwijderd, alleen de reward is veranderd naar garrison resources.

Kan de resources hooguit nog omruilen voor gold bij de trading post (rond de 50 resources voor 13 gold), maar dat is niet echt super gold wat je binnen harkt.
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:59:50 #199
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160196789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, de treasure hunter trait is veranderd naar extreme scavanger (+200% garrison resources) en de missions zijn niet verwijderd, alleen de reward is veranderd naar garrison resources.

Kan de resources hooguit nog omruilen voor gold bij de trading post (rond de 50 resources voor 13 gold), maar dat is niet echt super gold wat je binnen harkt.
Afhankelijk van de lokale prijs van mats op je AH, kan je bij de trading post ook een stack van crafting mats kopen van je resources en die verkopen. Bij mij zijn sommige vaak nog voor 250 tot 300 gold per stack te verkopen.

Ik las het bericht er voor niet! WHAT! Gold missies eruit! :'( :D
pi_160197548
Die gold missies; moah er komt vast wel weer een manier om gold te verdienen in Legion zelf.

Maar die nerf van die Waterstriders.. like whut? Waarom?!
pi_160199808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:46 schreef icemotion het volgende:
Die gold missies; moah er komt vast wel weer een manier om gold te verdienen in Legion zelf.

Maar die nerf van die Waterstriders.. like whut? Waarom?!
Hè? Wat met de waterstriders?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 februari 2016 @ 12:32:41 #202
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160200026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hè? Wat met de waterstriders?!
Water Strider mounts received a nerf - Azure Water Strider only works in Pandaria, Crimson Water Strider Draenor. This is likely to make the Fishing Artifact appealing as it has a waterwalking perk. Sculpted Eaglebone Ring is also an item from a treasure that will let you mount on water with ANY mount in Legion.

:{w
pi_160200117
Maar ze werken nog wel in Azeroth en Northrend? Ik heb wel beide waterstriders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160200493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:32 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Water Strider mounts received a nerf - Azure Water Strider only works in Pandaria, Crimson Water Strider Draenor. This is likely to make the Fishing Artifact appealing as it has a waterwalking perk. Sculpted Eaglebone Ring is also an item from a treasure that will let you mount on water with ANY mount in Legion.

:{w
Ik ben een DK, al mijn mounts lopen over het water :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_160200525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar ze werken nog wel in Azeroth en Northrend? Ik heb wel beide waterstriders.
Dat blijkt van niet uit de tooltip change. Dat is ook deels de oorzaak voor het commentaar. Had dan gewoon niet usable in broken isles gedaan ofzo.
pi_160203132
Sowieso is het al raar; waarom zou ik in Pandaria dan niet op mijn rode water strider kunnen rondcrossen? Als ik die nu mooier vind dan de blauwe? En andersom hetzelfde..

Echt, de nerf is zo random en zo onnodig :/
pi_160204435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef icemotion het volgende:
Sowieso is het al raar; waarom zou ik in Pandaria dan niet op mijn rode water strider kunnen rondcrossen? Als ik die nu mooier vind dan de blauwe? En andersom hetzelfde..

Echt, de nerf is zo random en zo onnodig :/
Eens hoor :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 18:49:51 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_160209035
Ik wist niet eens dat er 2 waterstriders waren! Ik heb er eentje (die van de anglers in pandaria). Hoe krijg je die andere? Ik lees iets over lucky coins of zo? Iemand een hele korte uitleg?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160209245
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat er 2 waterstriders waren! Ik heb er eentje (die van de anglers in pandaria). Hoe krijg je die andere? Ik lees iets over lucky coins of zo? Iemand een hele korte uitleg?
Je kan hem kopen in je lvl 3 fishing shack in je garrison. Verwacht veel vrije tijd te spenderen:
http://www.wowhead.com/it(...)ter-strider#comments
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 19:00:23 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_160209280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan hem kopen in je lvl 3 fishing shack in je garrison. Verwacht veel vrije tijd te spenderen:
http://www.wowhead.com/it(...)ter-strider#comments
Oh die is volgens mij geen lvl 3 vandaar dat ik het niet wist. Ik had al iets gelezen daar maar teveel tekst voor even snel te achterhalen wat je moest doen :@ Vissen vond ik altijd wel leuk trouwens :D Relaxed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160210077
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:00 schreef Karina het volgende:

Oh die is volgens mij geen lvl 3 vandaar dat ik het niet wist. Ik had al iets gelezen daar maar teveel tekst voor even snel te achterhalen wat je moest doen :@ Vissen vond ik altijd wel leuk trouwens :D Relaxed.
Volgens mij heb ik een heel seizoen Downton Abbey gekeken vissend voor die Crimson Strider.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 19:33:46 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_160210118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een heel seizoen Downton Abbey gekeken vissend voor die Crimson Strider.
Oh zoiets kan ik ook wel doen, heb toch 2 schermen. Moet wel een macro zien te vinden denk ik want ik krijg wel altijd rsi van heel lang vissen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160210680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik een heel seizoen Downton Abbey gekeken vissend voor die Crimson Strider.
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh zoiets kan ik ook wel doen, heb toch 2 schermen. Moet wel een macro zien te vinden denk ik want ik krijg wel altijd rsi van heel lang vissen :')
Dag collega's

Ik denk erover na om deze game een poging te wagen :)

edit: gekke zin, ik was moe jongens!

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 25-02-2016 22:11:46 ]
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 19:56:53 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_160210711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

Dag collega's

Ik denk erover na om deze game een poging te wagen :)
Welkom bij de club Roland. Als je wat wil weten, hier weten ze alles ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160211337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:55 schreef KingRoland het volgende:

Dag collega's

Ik denk erover na om deze game een poging te wagen :)
hoi :W Speel het vooral samen met iemand, veel leuker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160216735
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh zoiets kan ik ook wel doen, heb toch 2 schermen. Moet wel een macro zien te vinden denk ik want ik krijg wel altijd rsi van heel lang vissen :')
Bestaan die? vismacro's?
Comfortably numb
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 22:34:58 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_160216827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Bestaan die? vismacro's?
Ik vond er wel een paar maar nog niet geprobeerd of ze werken. Volgens mij is het vooral equip fishing rod en cast zoiets. Niet alles in 1, dat je ook de vis 'opvist' zeg maar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 26 februari 2016 @ 14:51:09 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_160232077
Dankzij een paar vriendelijke Hordes ben ik nu in bezit van de Felbound wolf
*G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160238151
quote:
So, in the next Alpha build, we’re restoring the ability of Water Striders to walk on water in all pre-Legion content (Azeroth, Outland, Northrend, etc.). The restriction on the mounts’ water-walking ability will now only apply to the Broken Isles and future content beyond that.
*O* *O*

De reden voor de nerf ook, wat een onzin _O-
pi_160262459
Wat doen jullie allemaal met het goud dat je verdiend in WoW?

Sinds ik zat ben van het raiden heb ik een nieuwe bezigheid, zorgen dat ik wow gratis kan spelen door middel van gametime tokens kopen.
Na een tijdje pets verzamelen en verkopen besloten om toch maar iets anders te gaan doen want daar zat te veel tijd in.
Nu aan het kopen en verkopen op het AH met de TSM addons, het is even wennen maar het gaat de goeie kant op.
Op dit moment gametime tot 29-7-2018. :7
pi_160263810
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:59 schreef Idenue het volgende:
Wat doen jullie allemaal met het goud dat je verdiend in WoW?

Sinds ik zat ben van het raiden heb ik een nieuwe bezigheid, zorgen dat ik wow gratis kan spelen door middel van gametime tokens kopen.
Na een tijdje pets verzamelen en verkopen besloten om toch maar iets anders te gaan doen want daar zat te veel tijd in.
Nu aan het kopen en verkopen op het AH met de TSM addons, het is even wennen maar het gaat de goeie kant op.
Op dit moment gametime tot 29-7-2018. :7
lol :D 2018!

Ik spaar voor pets & mounts. Daar gaat veel van mijn gold toch wel aan op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 februari 2016 @ 00:59:10 #222
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_160275010
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:51 schreef Karina het volgende:
Dankzij een paar vriendelijke Hordes ben ik nu in bezit van de Felbound wolf
*G*
Dankje, die is voor mij.
  zondag 28 februari 2016 @ 08:32:08 #223
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160277486
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:59 schreef Idenue het volgende:
Wat doen jullie allemaal met het goud dat je verdiend in WoW?

Sinds ik zat ben van het raiden heb ik een nieuwe bezigheid, zorgen dat ik wow gratis kan spelen door middel van gametime tokens kopen.
Na een tijdje pets verzamelen en verkopen besloten om toch maar iets anders te gaan doen want daar zat te veel tijd in.
Nu aan het kopen en verkopen op het AH met de TSM addons, het is even wennen maar het gaat de goeie kant op.
Op dit moment gametime tot 29-7-2018. :7
Lol! Hopen dat WoW dan nog bestaat.
pi_160277698
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:32 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Lol! Hopen dat WoW dan nog bestaat.
Het maakt nog altijd winst, dus vast wel :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_160278223
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:59 schreef Idenue het volgende:
Wat doen jullie allemaal met het goud dat je verdiend in WoW?

Sinds ik zat ben van het raiden heb ik een nieuwe bezigheid, zorgen dat ik wow gratis kan spelen door middel van gametime tokens kopen.
Na een tijdje pets verzamelen en verkopen besloten om toch maar iets anders te gaan doen want daar zat te veel tijd in.
Nu aan het kopen en verkopen op het AH met de TSM addons, het is even wennen maar het gaat de goeie kant op.
Op dit moment gametime tot 29-7-2018. :7
Wil je vertellen hoe je dat doet met het geld? Ik heb best veel moeite om mijn playtime te kunnen kopen met wow gold.
pi_160278412
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wil je vertellen hoe je dat doet met het geld? Ik heb best veel moeite om mijn playtime te kunnen kopen met wow gold.
Het AH in de gaten houden voor koopjes.
Overzichtje van wat ik zoal koop en verkoop. :)


Er zit even tijd in om de TSM addon uit te vogelen maar als je het een beetje door hebt werkt het best goed. :Y
  zondag 28 februari 2016 @ 10:50:37 #227
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160278815
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef Idenue het volgende:

[..]

Het AH in de gaten houden voor koopjes.
Overzichtje van wat ik zoal koop en verkoop. :)
[ afbeelding ]

Er zit even tijd in om de TSM addon uit te vogelen maar als je het een beetje door hebt werkt het best goed. :Y
Oke iedereen even zijn e-penis op tafel, jullie ook dames _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160278866
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:50 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Oke iedereen even zijn e-penis op tafel, jullie ook dames _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet veel meer over na het kopen van zoveel gametime. :P
Nog voor ongeveer 800k op het AH staan en 999.999 reserve voor als er nog iets leuks op AH/BMAH komt. :)
  zondag 28 februari 2016 @ 10:58:06 #229
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_160278920
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef Idenue het volgende:

[..]

Het AH in de gaten houden voor koopjes.
Overzichtje van wat ik zoal koop en verkoop. :)
[ afbeelding ]

Er zit even tijd in om de TSM addon uit te vogelen maar als je het een beetje door hebt werkt het best goed. :Y
Zie daar een heleboel zooi tussen Zitten die ik gewoon zou vendoren.
pi_160279005
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:58 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Zie daar een heleboel zooi tussen Zitten die ik gewoon zou vendoren.
Daarom gebruik ik ook de TSM addon, kun je direct de waarde van items zien:
  zondag 28 februari 2016 @ 11:09:38 #231
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160279096
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:54 schreef Idenue het volgende:

[..]

Heb niet veel meer over na het kopen van zoveel gametime. :P
Nog voor ongeveer 800k op het AH staan en 999.999 reserve voor als er nog iets leuks op AH/BMAH komt. :)
_O- Nee dat klopt, echt belachelijk hoe snel dat duurder wordt.

Hehe zo doe ik dat ook, goldcap op een bank alt geparkeerd, op de guildbank en de rest op de AH.

Echt gek hoe snel je gewend raakt aan dat soort bedragen trouwens, de AH is echt nauwelijks de moeite meer waard de laatste tijd. Trade voornamelijk TCG pets/mounts en unobtainables. Die collectors zijn echt mf-crazy soms. Maar dat zijn ook de gasten die alles met echt geld(ingame gold) kopen.
pi_160307730
En weer een jaar zonder toy of mount uit de Love is in the air dungeon :(
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 10:09:29 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_160307812
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:05 schreef icemotion het volgende:
En weer een jaar zonder toy of mount uit de Love is in the air dungeon :(
Zelfde hier, alleen twee keer die roos gekregen, nou leuk -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160307969
Ja idd, de roos, een paar van die gasmaskers, een paar van die Toxic wastelings.. maar de dingen waar je het voor doet.. nada..


quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

*O* *O*

De reden voor de nerf ook, wat een onzin _O-
En vandaag is bekend gemaakt dat de complete nerf weg is, water striders werken ook gewoon in Legion.

[ Bericht 78% gewijzigd door icemotion op 29-02-2016 12:09:52 (extra reactie toegevoegd) ]
pi_160320594
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef icemotion het volgende:
Ja idd, de roos, een paar van die gasmaskers, een paar van die Toxic wastelings.. maar de dingen waar je het voor doet.. nada..

[..]

En vandaag is bekend gemaakt dat de complete nerf weg is, water striders werken ook gewoon in Legion.
En terecht, het is ook echt problemen zoeken waar geen problemen zijn. :')

Overigens zelf de roos en toy maar zoals verwacht weer geen mount dit jaar. :P
pi_160522911
Was in net van plan om al mijn gold in gametime om te zetten, tokens worden alleen maar duurder dus dacht even een goeie investering te doen. :(

quote:
A maximum of 36 Tokens every 24 months may be purchased for gold via the Auction House, to be used for game time.


[ Bericht 25% gewijzigd door Idenue op 08-03-2016 19:18:45 ]
pi_160524948
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:05 schreef icemotion het volgende:
En weer een jaar zonder toy of mount uit de Love is in the air dungeon :(
0,03% kans per run. Dat is 0,43% per char voor het hele event. Oftwel eens per 200 jaar per char. Maar dat kan ook 400 jaar zijn of volgend jaar.
pi_160536219
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

0,03% kans per run. Dat is 0,43% per char voor het hele event. Oftwel eens per 200 jaar per char. Maar dat kan ook 400 jaar zijn of volgend jaar.
Tja de droprate is inderdaad heel erg laag voor de mount; ik heb dit jaar zo'n 120 runs gedaan in totaal; vorig jaar ook zoiets.. jaar daarvoor iets minder.. al met al denk ik dat ik qua Love is in the Air nu op zo'n 500 runs zit.. maar goed, ik kan er nog veel meer nodig gaan hebben.

De toy daarentegen heeft een hogere droprate.. maar die heb ik na 2 jaar ook nog steeds niet gezien..

Magoed, binnenkort weer Noblegarden! Kijken of daar nog nieuwe dingen bij zijn gekomen om te verzamelen.
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:51:38 #239
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_160563569
He ik zit weer vast... na een 6 maanden break weer terug gekomen, alles weer onder de knie... maar raiden ho maar... Zonder curv kom je letterlijk nergens meer binnen... Ik weet dat dit al zo was bij de eerste exp... maar ik was er toen altijd wel optijd bij gelukkig... en val ik lekker buiten de boot.
Jammer ... even klaagpost.. sorry.

de guild waar ik mee raid heeft 8/13 HC. Is mijn eigen guild, maar lijkt uit elkaar te gaan vallen, recruiten is haast niet meer te doen met torenhoge concurrentie.
En mensen vragen de guild te boosten is ook weer zo wat... zucht.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:26:59 #240
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160565338
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:51 schreef _Dizzy_ het volgende:
He ik zit weer vast... na een 6 maanden break weer terug gekomen, alles weer onder de knie... maar raiden ho maar... Zonder curv kom je letterlijk nergens meer binnen... Ik weet dat dit al zo was bij de eerste exp... maar ik was er toen altijd wel optijd bij gelukkig... en val ik lekker buiten de boot.
Jammer ... even klaagpost.. sorry.

de guild waar ik mee raid heeft 8/13 HC. Is mijn eigen guild, maar lijkt uit elkaar te gaan vallen, recruiten is haast niet meer te doen met torenhoge concurrentie.
En mensen vragen de guild te boosten is ook weer zo wat... zucht.
Wat is een curv? Ben ook weer bezig sinds een tijdje maar als jij al nergens binnenkomt dan gaat mij dat al helemaal niet lukken.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:41:18 #241
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_160565620
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat is een curv? Ben ook weer bezig sinds een tijdje maar als jij al nergens binnenkomt dan gaat mij dat al helemaal niet lukken.
Ahead of the curve, is een achievement voor het killen van de laatste baas in HFC op Heroic...
80% van de populatie heeft die al lijkt het...
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:09:34 #242
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160566143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:41 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Ahead of the curve, is een achievement voor het killen van de laatste baas in HFC op Heroic...
80% van de populatie heeft die al lijkt het...
Ahh zo, nee daar ben ik nog niet. :P ben pas level 78
pi_160732505
Deze week is weer een goede voor mijn mount collectie :)

Gisteravond na een timewalking dungeon had ik genoeg badges voor de Ironbound wraithcharger. Nu heb ik beide mounts die te koop zijn met badges ;) nu de random Infinite time draak nog zien te droppen.

En vanochtend na 164 runs dropte eindelijk de Raven Lord :) Yay! Geen Sethekk halls meer doen.. nu eens kijken wat ik nu ga doen 's ochtends als paar minuten kans op mount optie; Stonecore of toch Skyshards farmen.

En daarnaast gisteravond een Blood elf paladin naar level 20 gebracht voor de Lady Liandrin portrait in Hearthstone. Met heirlooms, een chauffeured chopper en elixer of the rapid mind ging dat heel erg hard.. heb t in 90 minuten ofzo gedaan.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:01:24 #244
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160734710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:15 schreef icemotion het volgende:
Deze week is weer een goede voor mijn mount collectie :)

Hier tot nu toe ook 8-)

Twee Zandalari Warbringer mounts! En ook mijn Ironbound Wraithcharger gekocht!
pi_160736168
Nice! En ohja.. die zandalari mounts.. ik moet er ook nog 1 van.
pi_160737985
Het zal nu wel weer even wat drukker zijn in de starting areas, nu veel hearthstone spelers de nieuwe paladin portrait unlocken? Of valt het mee?
pi_160738264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Het zal nu wel weer even wat drukker zijn in de starting areas, nu veel hearthstone spelers de nieuwe paladin portrait unlocken? Of valt het mee?
De eerste dag wel ja. Vooral westfall was niet normaal. Je komt op een gegeven moment bij een quest dat je thugs moet afluisteren en die vallen je dan aan. Dat kan maar 1 persoon per keer completen tenzij je in een party zit.

Nu stonden er bij mij gelukkig maar een groepje of 10 maar toen ik even naar ander realm ging om te kijken of die leeg was werden dat er 50+. :P
pi_160738544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De eerste dag wel ja. Vooral westfall was niet normaal. Je komt op een gegeven moment bij een quest dat je thugs moet afluisteren en die vallen je dan aan. Dat kan maar 1 persoon per keer completen tenzij je in een party zit.

Nu stonden er bij mij gelukkig maar een groepje of 10 maar toen ik even naar ander realm ging om te kijken of die leeg was werden dat er 50+. :P
Dat is echt een kut quest. Zelfs op 'normale' dagen staan daar altijd al een stuk of 2 á 3 mensen te wachten om die te completen.
pi_160739506
Gelukkig had de Belf starting zone daar een stuk minder last van; iets rustiger en weinig quests die afhangen van 1 npc die moet spawnen om verder te kunnen.

Enige nadeel daar is dat je soms best ver heen en weer moet, maar als je dan dus de chauffeured chopper hebt is dat snel genoeg gedaan.

Ik heb me er in ieder geval even mee vermaakt :) Lekker eventjes een starting zone levelen..

Binnenkort mn DK maar weer oppakken
pi_160768713
Allemaal nieuwe trailer van de film gezien?
pi_160771776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Allemaal nieuwe trailer van de film gezien?
Minder slecht dan eerder, maar ik denk nog steeds niet dat het een goede film zal worden.
Comfortably numb
pi_160772194
Het ziet er allemaal veel te nep uit :{

Was denk ik beter geweest als ze de gehele film in CGI hadden gedaan net als Avatar en de cinematics, de echte acteurs (humans) springen er nu echt in negatieve zin uit vergeleken met de rest.
pi_160780074
Ik ga wel heen, maar ik vrees ook dat het laagje dat 'nep!' schreeuwt er iets te dik op ligt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08:15 #254
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_160780126
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:27 schreef TwyLight het volgende:
Het ziet er allemaal veel te nep uit :{

Was denk ik beter geweest als ze de gehele film in CGI hadden gedaan net als Avatar en de cinematics, de echte acteurs (humans) springen er nu echt in negatieve zin uit vergeleken met de rest.
Die ene Mage lijkt alsof hij een cosplayer is met een budget van een tientje. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_160782846
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 08:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die ene Mage lijkt alsof hij een cosplayer is met een budget van een tientje. :')
En dat moet nog Khadgar voorstellen ook. Het is wel treurig gesteld ja. :N
pi_160785174
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 08:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die ene Mage lijkt alsof hij een cosplayer is met een budget van een tientje. :')
Echt he :') met z'n shoulders van plastic van de Intertoys
pi_160790292
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:27 schreef TwyLight het volgende:

Was denk ik beter geweest als ze de gehele film in CGI hadden gedaa
Avatar heeft niet alleen cgi?
pi_160790554
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Avatar heeft niet alleen cgi?
Oja klopt er zitten ook gewoon mensen bij. Maar die zien er gewoon normaal uit en niet in een tovenaars pak van de bart smit
  zaterdag 19 maart 2016 @ 19:47:33 #259
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_160791132
houden jullie er wel rekening mee dat Khadgar volgens de lore, waar deze film over gaat, nog maar een tiener was en een apprentice van Dalaran? Hij was op bezoek in karazhan om te leren van medivh. Lijkt me niet dat hij daar kledingkasten vol gave shit had liggen.

Hoe hadden jullie gevonden dat hij erbij moest lopen dan? dure satijnen en magische kledij? :)
pi_160792391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:47 schreef DjUntzUntz het volgende:
houden jullie er wel rekening mee dat Khadgar volgens de lore, waar deze film over gaat, nog maar een tiener was en een apprentice van Dalaran? Hij was op bezoek in karazhan om te leren van medivh. Lijkt me niet dat hij daar kledingkasten vol gave shit had liggen.

Hoe hadden jullie gevonden dat hij erbij moest lopen dan? dure satijnen en magische kledij? :)
Het ziet er nu gewoon nep en plastic uit. Hoeft niet perse heel fancy te zijn maar wel 'realistisch'. En het grootste probleem is eigenlijk dat het er allemaal zo nep uit ziet vergeleken met de cgi, hoe ironisch dat ook is :P
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:27:10 #261
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_160792455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:25 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het ziet er nu gewoon nep en plastic uit. Hoeft niet perse heel fancy te zijn maar wel 'realistisch'. En het grootste probleem is eigenlijk dat het er allemaal zo nep uit ziet vergeleken met de cgi, hoe ironisch dat ook is :P
Ja ik begreep jullie punt wel hoor. Het ziet er soms wat raar uit, maar ik ben wel benieuwd wat nog afgewerkt moet worden en wat niet. Ik kan me niet voorstellen dat die kleine scène met khadgar(?) en lothar er zo uit komt te zien. We zullen het zien! :)
pi_160792856
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ja ik begreep jullie punt wel hoor. Het ziet er soms wat raar uit, maar ik ben wel benieuwd wat nog afgewerkt moet worden en wat niet. Ik kan me niet voorstellen dat die kleine scène met khadgar(?) en lothar er zo uit komt te zien. We zullen het zien! :)
Ik denk dat hoe de clips van de afgelopen week er uit zien is wat het is hoor :P
pi_160858171
N'zoth concept art vanuit Hearthstone

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160869649
Ik lees vandaag op internet dat het gerucht gaat dat Legion al op 30 juni van start gaat.

http://segmentnext.com/20(...)ording-to-retailers/

Ook als ik kijk op bol.com staat die datum bij het artikel.

Weet hier iemand daar iets over?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:12:10 #265
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160873587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:43 schreef Persefoneia het volgende:
Ik lees vandaag op internet dat het gerucht gaat dat Legion al op 30 juni van start gaat.

http://segmentnext.com/20(...)ording-to-retailers/

Ook als ik kijk op bol.com staat die datum bij het artikel.

Weet hier iemand daar iets over?
Weten nog niet, maar zou wel tof zijn als het waar is!
pi_160874937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:43 schreef Persefoneia het volgende:
Ik lees vandaag op internet dat het gerucht gaat dat Legion al op 30 juni van start gaat.

http://segmentnext.com/20(...)ording-to-retailers/

Ook als ik kijk op bol.com staat die datum bij het artikel.

Weet hier iemand daar iets over?
:o Hoop t niet,kom die dag terug van vliegreis van 17 uur :O

Maar denk t niet als ik zo lees (http://www.mmo-champion.c(...)se-info-maybe-legit)
pi_160877428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:12 schreef Bienelientjee het volgende:

Weten nog niet, maar zou wel tof zijn als het waar is!
Neuh, ik wil in de zomer wel wat anders doen dan steeds WoW spelen. Krijg ik het gevoel dat ik achter loop. Doe maar gewoon richting herfst :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160879915
Bedankt voor de reacties.

Het zal mij benieuwen. Het zal ongetwijfeld op een gegeven moment duidelijk worden.
Van mij mag het wel, een nieuwe exp. Maar inderdaad, zo rond de zomer en de vakantie, dan ben ik ook een stuk minder aan het spelen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:37:02 #269
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160882740
Ze zitten toch ook nog in de alpha enzo? Betwijfel of ze dan al tegen juni klaar zijn.
pi_160885618
Tussen alpha en release zit meestal zo'n 5 á 6 maanden. En ze zijn nu een beetje op de helft denk ik?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_160911174
De volle N'zoth art nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mega evil squid _O_
  donderdag 24 maart 2016 @ 14:58:13 #272
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_160911518
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:45 schreef Maureentje het volgende:

[..]

:o Hoop t niet,kom die dag terug van vliegreis van 17 uur :O

Maar denk t niet als ik zo lees (http://www.mmo-champion.c(...)se-info-maybe-legit)
Luxe probleem.
pi_160927396
30 juni release date? Verwacht het niet. Ze hebben tijdens Blizzcon een release van September aangekondigd, ze zitten nog in de Alpha, dus Beta moet nog van start gaan..

Ik denk dat het gewoon september wordt.
pi_160958700
OH SHIT IEMAND HEEFT GAMETIME MET MIJN ACCOUNT GEKOCHT EN MIJN CHARACTER GETRANSFERED NAAR EEN ANDERE REALM.

WAT DOEN?????

FUUUUUUUUUCK
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:35:41 #275
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160958775
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:32 schreef topdeck het volgende:
OH SHIT IEMAND HEEFT GAMETIME MET MIJN ACCOUNT GEKOCHT EN MIJN CHARACTER GETRANSFERED NAAR EEN ANDERE REALM.

WAT DOEN?????

FUUUUUUUUUCK
Wachtwoord veranderen?
pi_160958862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:35 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wachtwoord veranderen?
gedaan. Zag dat hij visa gebruikte terwijl ik die niet heb.

Hoe moet ik character transfer blokkeren?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:42:13 #277
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160958870
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:41 schreef topdeck het volgende:

[..]

gedaan. Zag dat hij visa gebruikte terwijl ik die niet heb.

Hoe moet ik character transfer blokkeren?
Even in de battle.net livechat melden?
pi_160959161
al mn gold weg :')______
pi_160959224
is je rijbewijs een valid ID of moet je paspoort tonen?
pi_160959287
nooit gedacht dat dit mij zou overkomen :') _O-
pi_160963147
Net met cs gechat. Als het goed is wordt alle damage teruggedraait binnen een uurtje.

Fingers crossed.

Als je dit leest, neem gewoon een authenticator, sms protect, verander je ww, gebruik overal unieke wachtwoorden, scan je pc, etc..

Beter paranoide zijn dan gehackt te worden door nalatigheid. Denk niet dat het jou niet kan overkomen want dat dacht ik ook eerst :') _O-
pi_160963473
Ik ken genoeg mensen die ooit gehackt zijn, dus ik heb al allemaal veiligheidsmaatregelen op mijn wowaccount :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:32:31 #283
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160964289
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:48 schreef topdeck het volgende:

Als je dit leest, neem gewoon een authenticator, sms protect, verander je ww, gebruik overal unieke wachtwoorden, scan je pc, etc..

Zo'n authenticator heb ik jaren terug al gedaan :D
pi_160971838
Heb helemaal geen extra *&^% op mijn account :) (want ik open geen rare links,porn etc ? )
Zou het dan echt moeten? (heb account sinds 2008? )
pi_160971884
Als je gewoon een uniek e-mail adres gebruikt (enkel om in te loggen op battle.net) en niet op rare linkjes klikt hebt je dat allemaal niet nodig hoor.

Heb nog nooit een authenticator gehad en ben ook nog nooit gehackt :P
  zondag 27 maart 2016 @ 15:15:20 #286
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160977611
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 06:31 schreef Maureentje het volgende:
Heb helemaal geen extra *&^% op mijn account :) (want ik open geen rare links,porn etc ? )
Zou het dan echt moeten? (heb account sinds 2008? )
Zou het wel doen. Toen mijn Diablo 3 char veranderd was in een homofiel met een roze vlag en al mijn items weg heb ik meteen een authenticator gekoppeld.

Het is vaak een keylogger die je wachtwoord onderschept. Daar hoef je geen rare dingen voor te doen, dat overkomt je.

Verder is het maar een kleine moeite en je weet dat je (voorlopig) echt veilig bent.

Totdat de keyloggers en screensharers op phones geïntroduceerd worden. Maar dan zijn de TAN codes van de ING als eerste de klos.
pi_160977862
Heb de authenticator genomen voor de pet. :P

Veiligheid leuke bonus.
pi_160993340
Ik heb inderdaad ook gewoon een authenticator op mijn Battle net account zitten, gewoon als app op mn telefoon. In no time ingesteld en je krijgt er idd een pet voor in Wow :)
  maandag 28 maart 2016 @ 13:33:55 #289
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_160996698
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 08:26 schreef icemotion het volgende:
Ik heb inderdaad ook gewoon een authenticator op mijn Battle net account zitten, gewoon als app op mn telefoon. In no time ingesteld en je krijgt er idd een pet voor in Wow :)
Maar sinds een paar jaar hoef je nooit meer in te loggen.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:16:56 #290
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_160997705
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:33 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Maar sinds een paar jaar hoef je nooit meer in te loggen.
Voor onszelf niet nee, maar als iemand nu wil proberen om in te loggen op jouw account en jouw wachtwoord weet. Dan nog hebben ze je authenticator code nodig.
pi_160998052
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:33 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Maar sinds een paar jaar hoef je nooit meer in te loggen.
Authenticator is ook nodig voor je battle.net account.

wow, die tokens zijn ook duur zeg :o 85k goud. Of is dat niks meer tegenwoordig? Is dat zo snel gegaan in die paar maanden dat ik niet meer gespeeld heb? :o
  maandag 28 maart 2016 @ 15:54:13 #292
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161000058
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:29 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Authenticator is ook nodig voor je battle.net account.

wow, die tokens zijn ook duur zeg :o 85k goud. Of is dat niks meer tegenwoordig? Is dat zo snel gegaan in die paar maanden dat ik niet meer gespeeld heb? :o
Zijn heel snel omhoog gegaan qua prijs helaas :{
pi_161000984
85k?! :o woah! Dat is veel gold voor een maand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 maart 2016 @ 16:45:15 #294
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_161001057
Ik weet nog dat het 30k was en dacht laat ik maar niet veel kopen want de prijs zal wel dalen naar US niveau _O-
pi_161001143
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef Isabeau het volgende:
85k?! :o woah! Dat is veel gold voor een maand.
Nog even en die chinese goldfarmers kunnen hier niet meer tegenop :D Voor 20 euro heb je nu 100k.
Vraag me af hoe de prijzen gaan veranderen een week voor/na de Legion release.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 28 maart 2016 @ 16:51:14 #296
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161001186
Lol, is gold echt zo goedkoop? Zie dat ik voor 15 euro bij de chinees 100.000 gold kan kopen. Dan is zelfs die dure Mammoth nog wel betaalbaar opeens.

Is het zo makkelijk om gold te krijgen nu? (Heb al dik een half jaar niet meer gespeeld)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161001222
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:51 schreef Blistering het volgende:
Lol, is gold echt zo goedkoop? Zie dat ik voor 15 euro bij de chinees 100.000 gold kan kopen. Dan is zelfs die dure Mammoth nog wel betaalbaar opeens.

Is het zo makkelijk om gold te krijgen nu? (Heb al dik een half jaar niet meer gespeeld)
Op zich wel met garrisons maar een hoop van die goldsellers zijn ook niet helemaal 100% legit met hoe ze aan hun gold komen. :P
pi_161001372
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:51 schreef Blistering het volgende:
Lol, is gold echt zo goedkoop? Zie dat ik voor 15 euro bij de chinees 100.000 gold kan kopen. Dan is zelfs die dure Mammoth nog wel betaalbaar opeens.

Is het zo makkelijk om gold te krijgen nu? (Heb al dik een half jaar niet meer gespeeld)
Als je een stapel van die double (of was het nou triple?) gold trait followers in je garrison hebt krijg je een aardig zakcentje erbij. Ook tijdens het begin van BRF een aantal trashruns gedaan en met een beetje geloof in RNGesus liep ik naar buiten met een tas vol heroic (warforged) items die 150-200k per stuk opleverden.

Dus ja en nee. De gold komt je niet aanwaaien, maar je hoeft er ook niet belachelijk veel nog voor te doen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_161017236
Ik haal ongeveer 100-150k per maand binnen puur op Garrison missies. Gaat hard zat, en dan heb ik nog niet eens superveel treasure hunters (een aantal chars hebben er maar 1 of 2)

Cata raids doen gaat ook superhard en is niet eens heel moeilijk op lvl 100
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:38:44 #300
117098 Hathor
Effe niet
pi_161021473
Iemand anders problemen met inloggen? Battlenet will geen verbinding maken bij mij, en inloggen zonder battlenet te gebruiken resulteert voor mij in 'you have been disconnected'. Ik zie ook nergens dat er problemen zijn waaraan gewerkt word, dus wtf is er aan de hand?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_161023863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:38 schreef Hathor het volgende:
Iemand anders problemen met inloggen? Battlenet will geen verbinding maken bij mij, en inloggen zonder battlenet te gebruiken resulteert voor mij in 'you have been disconnected'. Ik zie ook nergens dat er problemen zijn waaraan gewerkt word, dus wtf is er aan de hand?
laatste dagen wel wat meer last dat bnet chat niet werkt en ik vage random dc's heb.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')