abonnement Unibet Coolblue
pi_158964989


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Krasje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

't Echte en 't ware!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:24:17 #2
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158965153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

En ze zat nog steeds in de schmink voor die serie.

[ afbeelding ]
Wow. :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Maartenfr12 is ook gespot:
[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:26:23 #3
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158965202
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
_O-
Ik zie dit ook nu pas. _O- _O-
Schapen zijn relax.
pi_158965349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik zie dit ook nu pas. _O- _O-
Ik had het er later ingeëdit :)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:03:23 #5
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158966108
Marthe volgt Klaasje ook weer:

pi_158967003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Marthe volgt Klaasje ook weer:

[ afbeelding ]
Amai :o :{
pi_158967349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Marthe volgt Klaasje ook weer:

[ afbeelding ]
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:13:50 #9
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158968322
quote:
Is blijkbaar zelfs op het nieuws geweest.

http://nieuws.vtm.be/cult(...)k3-lokt-te-veel-volk
pi_158985099
R.I.P. K3 topic
2015 - 2016

  zondag 10 januari 2016 @ 15:29:47 #13
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158985465
quote:
't is gewoon komkommertijd. Weinig om te roddelen etc. Ik zal wel iets aan het topic toevoegen:


Anneke was zo cute, jammer dat haar zang niet goed genoeg was. :'(
pi_158985514
quote:
We zijn niks zonder Poedelpoes ;(
pi_158985598
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:29 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

't is gewoon komkommertijd. Weinig om te roddelen etc. Ik zal wel iets aan het topic toevoegen:


Anneke was zo cute, jammer dat haar zang niet goed genoeg was. :'(
Anneke was echt de Hanne van K2zktK3
  zondag 10 januari 2016 @ 15:53:55 #16
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158986082
quote:
Hey ik wil best doorposten, graag zelfs. Maar als er niets te bespreken is dan gaat het gewoon wat langzamer. :) :(
De kattenprins niet helemaal afgekeken van de week, ga ik vandaag doen. Krijg je een verslag kunnen we het daar over hebben. *O*
Schapen zijn relax.
pi_158986099
Nog even een herinnering: zo meteen rond 16:20 op RTL8 de aflevering SMS rapsodie van Hallo K3. Deze aflevering is niet op DVD uitgebracht, staat niet op YouTube, en om de een of andere reden wordt seizoen 2 ook niet herhaald op het digitale themakanaal RTL Telekids. Grijp dus je kans om het op te nemen als je deze serie verzamelt. Zie ook hier.
pi_158986198
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:54 schreef Riparius het volgende:
Nog even een herinnering: zo meteen rond 16:20 op RTL8 de aflevering SMS rapsodie van Hallo K3. Deze aflevering is niet op DVD uitgebracht, staat niet op YouTube, en om de een of andere reden wordt seizoen 2 ook niet herhaald op het digitale themakanaal RTL Telekids. Grijp dus je kans om het op te nemen als je deze serie verzamelt. Zie ook hier.
De beste aflevering van de hele serie _O_
Combineer Catfish met K3 en je krijgt de SMS Rapsodie :D
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:53 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Hey ik wil best doorposten, graag zelfs. Maar als er niets te bespreken is dan gaat het gewoon wat langzamer. :) :(
De kattenprins niet helemaal afgekeken van de week, ga ik vandaag doen. Krijg je een verslag kunnen we het daar over hebben. *O*
Misschien moet ik ook maar een uitgebreider verslag schrijven over de Media Markt signeersessie. Dan kunnen jullie allemaal de organisatie bashen :D
  zondag 10 januari 2016 @ 16:01:04 #19
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158986274
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Anneke was echt de Hanne van K2zktK3
Ik had bij Anneke de gunfactor die ik weer niet bij Hanne had.

quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:58 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De beste aflevering van de hele serie _O_
Combineer Catfish met K3 en je krijgt de SMS Rapsodie :D
Catfish is zo'n geweldig programma. _O_
  zondag 10 januari 2016 @ 16:01:52 #20
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158986291
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:54 schreef Riparius het volgende:
Nog even een herinnering: zo meteen rond 16:20 op RTL8 de aflevering SMS rapsodie van Hallo K3. Deze aflevering is niet op DVD uitgebracht, staat niet op YouTube, en om de een of andere reden wordt seizoen 2 ook niet herhaald op het digitale themakanaal RTL Telekids. Grijp dus je kans om het op te nemen als je deze serie verzamelt. Zie ook hier.
Gisteren die aflevering binnen gehaald, en zodadelijk deze voor mij onbekende aflevering.
Today is a good day. :7
Schapen zijn relax.
pi_158986364
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:54 schreef Riparius het volgende:
Nog even een herinnering: zo meteen rond 16:20 op RTL8 de aflevering SMS rapsodie van Hallo K3. Deze aflevering is niet op DVD uitgebracht, staat niet op YouTube, en om de een of andere reden wordt seizoen 2 ook niet herhaald op het digitale themakanaal RTL Telekids. Grijp dus je kans om het op te nemen als je deze serie verzamelt. Zie ook hier.
Baas _O_
  zondag 10 januari 2016 @ 16:06:44 #22
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158986425

Deze was echt geweldig. Marcel. _O_ _O_
  zondag 10 januari 2016 @ 16:07:34 #23
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158986452
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:06 schreef Gtaboy107 het volgende:

Deze was echt geweldig. Marcel. _O_ _O_
Oh god ja, ik zie die thumbnail en die hele aflevering komt terug. _O_
Schapen zijn relax.
  zondag 10 januari 2016 @ 16:08:34 #24
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158986479
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:07 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Oh god ja, ik zie die thumbnail en die hele aflevering komt terug. _O_
Kristel, mijn liefste, wij zijn onafscheidelijk, wij zijn zoals de schone en het beest, Tom en Jerry, Samson en Gert.....

_O-
pi_158986623
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:08 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

zoals de schone en het beest,

Dat zijn ze precies :')
  zondag 10 januari 2016 @ 16:15:21 #26
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158986654
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dat zijn ze precies :')
Hij ziet er nog altijd beter uit dan zijn rol als DDT (dat wat het punt van het karakter DDT natuurlijk).
Schapen zijn relax.
  zondag 10 januari 2016 @ 16:15:43 #27
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158986668
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dat zijn ze precies :')
Marcel heeft aardig wat zelfspot. _O-
pi_158987121
SMS rapsodie BEGINT!
  zondag 10 januari 2016 @ 16:42:31 #29
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158987448
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:
SMS rapsodie BEGINT!
En hij staat *knipt in vingers* nu op mijn HDD. *O*
Schapen zijn relax.
pi_158987514
Kristel en Josje zijn voor de verandering de ouders en Karen de opstandige puber _O-
  zondag 10 januari 2016 @ 16:47:57 #31
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158987638
Ok ik begin nu te kijken, let's roll.
Schapen zijn relax.
pi_158987759
De K3 signeersessie in Mediamarkt Wilrijk
Een uitgebreid verslag van de ingewikkeldste signeersessie allertijden.

Goed, ik heb er natuurlijk al het één en ander over verteld, maar is het niet tijd dat jullie het hele verhaal horen? Na al het drama in de media, eindelijk de persoonlijke ervaringen van iemand die er zelf bij is geweest? Hou je vast, ik vertel jullie mijn verhaal.

Al voordat ik überhaupt in België was werd ik zenuwachtig. Ik had al gelezen op de Facebookpagina van Mediamarkt dat het heel druk zou worden, dat K3 maar twee uur kon blijven en dat ze niet konden garanderen dat iedereen ook bij K3 kon komen. Toen er daarna op diezelfde pagina stond dat er maar 800 mensen bij K3 konden komen vond ik het al helemaal eng. Zeker toen mensen aangaven al om 7 uur 's ochtends te willen komen wachten. Ik kon namelijk pas om half tien, een halfuur voordat de deuren zouden openen, bij Mediamarkt aanwezig zijn.

Gelukkig was ik een kwartier eerder bij de bushalte in Berchem, waar bus 21 mij naar de Kernenergiestraat in Wilrijk zou brengen, bij de Mediamarkt.
Kwart over negen was gelukkig nog precies op tijd. Ik was denk ik de 700e tot 750e, want na nog zo'n kleine honderd mensen die na mij arriveerden werd de rij met een hek afgesloten. Alle gezinnetjes, vaak met jonge kindjes in regenboogjurkjes die in tranen uitbarstten bij het horen van het nieuws.
Ook in de rij waren de mensen niet heel vrolijk. Toen we om half elf, een halfuur nadat de deuren open waren gegaan nog steeds niet eens in de buurt waren van de ingang begonnen de mensen achter mij zich zorgen te maken. Zou K3 echt nog tijd hebben voor zoveel mensen? Ze moesten namelijk echt om 12 uur weg.
Er bleven gezinnetjes met jonge kinderen komen, maar die werden allemaal gewezen op de "alternatieve route". Dit hield in dat ze via de normale ingang de Mediamarkt in konden, en dan K3 vanaf een afstandje aan de tafel konden zien zitten. Ook kregen ze een voorgesigneerde kaart mee.

Op zich werden we in de rij goed verzorgd. Iedereen kreeg een tasje met daarin een zak chips, K3 koekjes en een pakje chocomel of fristi. Ook werd er koffie en water uitgedeeld en hoe dichterbij de deur kwam, hoe beter de lekkernijen werden. Uiteindelijk waren er zelfs gratis suikerspinnen voor iedereen!

Toen we zo rond elven eindelijk de deur bereikten werd bij iedereen gecheckt of ze de CD van 10.000 Luchtballonnen wel al in bezit hadden. Iedereen kreeg een sticker op zijn CD of werd gevraagd het album ter plekke te kopen. En dat was niet het enige dat ter plekke gekocht kon worden.
De route naar de tafel waar K3 zat kwam langs alle K3 merchandising die Studio 100 kon aanbieden, met zowel HKM als KKJ erop. Koekjes, mokken, verkleedjurkjes, stickerboeken, stempelsets, vriendeboekjes... Allemaal met interessante prijskaartjes eraan. Zo interessant dat de meeste ouders er wel voor vielen.

Het was wel grappig, het sfeertje in de Mediamarkt. Terwijl nummers als Rettettet, Woef en Jodelee luid door de winkel speelden werd op alle TV schermen die werden aangeboden de videoclip van 10.000 Luchtballonnen afgespeeld. Het was ook wel komisch dat de mensen die voor een televisiescherm kwamen door de K3 rij heen moesten om de TV te selecteren. Daardoor stond de rij dan weer een hele tijd vast en moesten beveiligers ervoor zorgen dat iedereen wel op zijn plek bleef staan.
Eindelijk was K3 in zicht. Of eigenlijk, Marthe was in zicht. Het was leuk om ze toch te zien na een hele ochtend in de kou te hebben gestaan voor de Mediamarkt (en in mijn geval ook tweeënhalf uur onderweg te zijn geweest natuurlijk). Ik pakte de CD uit mijn tas, haalde het boekje uit het hoesje en precies op het moment dat ik eindelijk blij was dat ik mijn CD ging laten signeren kwam er een medewerker van de Mediamarkt naar de rij.
"Sorry, K3 zal geen CDs meer signeren in verband met tijdgebrek. Jullie kunnen allemaal alleen nog met ze op de foto en krijgen een voorgesigneerde kaart."

Goed, een kaartje is ook leuk. Maar toch was iedereen in de rij teleurgesteld. Iedereen was gekomen naar de signeersessie om zijn CD te laten tekenen. Sommige mensen hadden zelfs de CD daar gekocht om die reden. En wat is nou een signeersessie waar je niet aan handtekeningen kan komen? Ik had veel kinderen in de rij zo blij horen vertellen dat ze de CD op school zouden laten zien, maar dat kon dus allemaal niet meer. Ook ik deed teleurgesteld mijn CD weer in mijn tas.

Gelukkig ging het allemaal wel een stuk sneller met de rij toen iedereen alleen een foto kreeg. Een beetje verlegen vroeg ik aan de man die achter me stond of hij ook een foto van mij wilde maken met K3, omdat ik niet echt vertrouwde op de fotograaf van de Mediamarkt. Iedereen kreeg maar een kans en werd zo snel mogelijk weer weggeduwd. De man vond het prima om met zijn camera een foto te maken en die naar mij te mailen.

Toen het eindelijk mijn beurt was om K3 te ontmoeten leek de Mediamarkt niet al te enthousiast met weer zo'n volwassen fan, maar Marthe en Klaasje vonden het allebei heel erg leuk. Klaasje herkende me nog van de vorige keer dat ik haar zag en begroette me hartelijk. Marthe nodigde me uit om bij de op de tafel te komen zitten voor de foto. Angstig zocht ik de camera. Ik moest wel in de goede camera kijken, anders keek ik straks nog in de verkeerde. Nadat we de foto maakten werd ik gelijk door een medewerker van de Mediamarkt aan mijn arm meegetrokken naar het tweede deel van de rij. Waarvoor ik in de rij stond wist ik niet, maar wel dat ik er K3 shampoo, K3 koekjes, K3 pennen en meer kon kopen. Aan het einde van de rij kreeg ik dan eindelijk mijn voorgesigneerde kaart. Maar de kaart was helemaal niet gesigneerd. Er stonden drie geprinte handtekeningen op. Ieder kaartje was een exacte kopie van de vorige. Ook dit was weer heel teleurstellend. Maar goed. Ik maakte nog een paar foto's van K3 die aan de tafel zat en wist niet of ik blij was met hoe het was gegaan of dat ik het vreselijk vond.
Ik besefte me snel genoeg dat ik het inderdaad vreselijk vond. De laatste wachtenden waaraan was beloofd dat ze K3 nog zouden ontmoeten werden weggestuurd. K3 had geen tijd meer. Ze kregen allemaal nog een geprint kaartje en dat was het dan. Zelfs de laatste mensen, die bij de "gelukkige 800" zaten, kregen niet eens de kans om K3 te ontmoeten.

Toen ik later op de Facebookpagina keek werd ik al helemaal ongelukkig. Het was verschrikkelijk. Zoveel teleurgestelde mensen hadden gereageerd met foto's van hun huilende kindjes. Dat vind ik zelf ook een beetje overdreven, maar ik had ook gezien hoe bot en ruw ze werden weggestuurd. Terwijl de mensen in de rij suikerspinnen kregen werden zij zonder pardon gezegd dat ze niet welkom waren.
Wat ik ook heel erg vond was dat de meeste foto's verschrikkelijk waren geworden. Het enige wat je kreeg was een foto, maar bij de meeste foto's zitten de mensen ongemakkelijk voor de tafel op de grond of staat er een Mediamarkt medewerker bij. Of zelfs voor K3 en/of de fans. Sommige mensen klaagden zelfs dat hun foto nooit is geplaatst. Mediamarkt kwam dan met het excuus dat deze was mislukt.
Ik vind het heel vervelend voor alle mensen die uren hebben gewacht, waarvan maar een klein percentage K3 ook echt heeft ontmoet en daarna weggingen met een geprint kaartje en een kleine kans op een goede foto, terwijl iedereen een gesigneerde CD en een foto beloofd was.

Maar goed, ondanks alles vond ik het toch een leuke dag. Ik had K3 wel ontmoet namelijk en het was leuk om ze nog eventjes te zien. Mijn foto was ook leuk geworden en ik had gratis chips en suikerspinnen gekregen. En nog een hele middag in Antwerpen erbij. Niks mis mee. Ik ben blij!
pi_158987898
Karen met staartjes :9~
"Bas ik wil je poesje zijn, miauw"
Bas die de vaak door hitsige vriendinnen gsmst wordt
Legendarische aflevering dit

(Ik lees zo Sisi, SMS Rapsodie gaat heel ff voor)
  zondag 10 januari 2016 @ 16:57:36 #34
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158987952
Wat een aflevering. _O_
  zondag 10 januari 2016 @ 17:16:14 #35
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158988612
Klaar met kijken: _O_ Karengod _O_
Die gaat echt helemaal los met acteren van de bizarre dingen in deze serie.

Bas is ook wel echt de nr1 player. 8-)
Schapen zijn relax.
pi_158988787
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
De K3 signeersessie in Mediamarkt Wilrijk
Een uitgebreid verslag van de ingewikkeldste signeersessie allertijden.

Iedereen kreeg een tasje met daarin een zak chips, K3 koekjes en een pakje chocomel of fristi. Ook werd er koffie en water uitgedeeld en hoe dichterbij de deur kwam, hoe beter de lekkernijen werden. Uiteindelijk waren er zelfs gratis suikerspinnen voor iedereen!

De route naar de tafel waar K3 zat kwam langs alle K3 merchandising die Studio 100 kon aanbieden, met zowel HKM als KKJ erop. Koekjes, mokken, verkleedjurkjes, stickerboeken, stempelsets, vriendeboekjes... Allemaal met interessante prijskaartjes eraan. Zo interessant dat de meeste ouders er wel voor vielen.
Wauw, rollercoaster van emoties dit verhaal weer :o . Ik denk dat de meeste fans altijd meer van signeersessies verwachten ervaren dan dat je realistisch gezien gaat krijgen. Ze horen voor de 500e keer die dag je echt een hele grote fan van ze bent, zij zeggen voor de 500e keer dat ze dat erg leuk vinden, en dat is het meestal.

Ik had er verder alleen al voor de gratis K3 koekjes en merchandise-aanbiedingen heen willen gaan :o :o :o
Goed verhaal weer verder. Je kan proberen hem via Newsmonkey te publiceren.
pi_158988816
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef DumpTruck het volgende:
Klaar met kijken: _O_ Karengod _O_
Die gaat echt helemaal los met acteren van de bizarre dingen in deze serie.

Bas is ook wel echt de nr1 player. 8-)
Jah nu weten we ook weer waarom ie niks met Josje heeft geprobeerd al die tijd. Hij had al een stuk of 10 vriendinnen uit de sportschool :7 .
pi_158988870
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Wauw, rollercoaster van emoties dit verhaal weer :o . Ik denk dat de meeste fans altijd meer van signeersessies verwachten ervaren dan dat je realistisch gezien gaat krijgen. Ze horen voor de 500e keer die dag je echt een hele grote fan van ze bent, zij zeggen voor de 500e keer dat ze dat erg leuk vinden, en dat is het meestal.

Ik had er verder alleen al voor de gratis K3 koekjes en merchandise-aanbiedingen heen willen gaan :o :o :o
Goed verhaal weer verder. Je kan proberen hem via Newsmonkey te publiceren.
De meeste mensen kregen niet de kans om te zeggen dat ze zo'n fans waren. Het was echt foto maken en doorschuiven ;(

KKJ stond trouwens nog op de K3 koekjes *O*
  zondag 10 januari 2016 @ 17:30:39 #39
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158989029
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:Jah nu weten we ook weer waarom ie niks met Josje heeft geprobeerd al die tijd. Hij had al een stuk of 10 vriendinnen uit de sportschool :7 .
Als je heel K3 kan hosselen moet je je al niet op 1 Josje toespitsen, laat staan met de game die Bas dus heeft. ;)
Schapen zijn relax.
pi_158990621
Contemporary jazz piece van Josje met haar toenmalige vriend Kevin Janssens :)
pi_158992068
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:29 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

't is gewoon komkommertijd. Weinig om te roddelen etc. Ik zal wel iets aan het topic toevoegen:


Anneke was zo cute, jammer dat haar zang niet goed genoeg was. :'(
Ze was echt supercute en met een K-factor van jewelste, en Karen en Kristel zagen haar helemaal zitten en hadden meteen een geweldige klik met haar, iets wat ze niet (meteen) hadden met Josje (maar weer wel met Madelon). Niet alleen de zang maar ook het dansen van Anneke was niet bepaald denderend, maar bij de proef in Plopsaland voor een publiek van 2000 kinderen waar ze Toveren moest brengen (samen met Noa, of all people) deed ze het toch vrij redelijk. De psycholoog bij K2 zoekt K3 had wat twijfels of Anneke het wel écht heel graag wilde, en Miguel zei haar onomwonden dat haar zang slecht was. Maar hij zei ook dat het niet onmogelijk was om het nieuwe K-tje te worden. Ze kreeg - op haar eigen verzoek - zelfs extra zangles en inderdaad ging het beter, maar het was te laat. Ze had zich veel beter moeten voorbereiden voordat ze zich inschreef, dan had ze het wellicht kunnen worden. Zie ook hier, waar trouwens ten onrechte wordt gesteld De K2’s bleken bikkelhard en kieperden Anneke eruit. Dat is pertinent onjuist. Het was steeds de jury die finalistes nomineerde voor vertrek, waarna Karen en Kristel voor het blok werden gezet om hartverscheurende keuzes te maken en slechts één van de genomineerden mochten redden.
  zondag 10 januari 2016 @ 19:59:39 #42
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158993057
Er waren in K2zktK3 inderdaad wel eens dat je K&K zag kijken van " godver, miep er iemand anders uit". Maar dat hadden we nu ook. RIP Demi
Zingen kon ze wel niet, dus wat we ook van hoe het allemaal loopt nu kunnen vinden, Josje was een betere keuze.

[ Bericht 15% gewijzigd door DumpTruck op 10-01-2016 20:08:09 ]
Schapen zijn relax.
pi_158994230
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:59 schreef DumpTruck het volgende:
Er waren in K2zktK3 inderdaad wel eens dat je K&K zag kijken van "godver, miep er iemand anders uit". Maar dat hadden we nu ook. RIP Demi
Je kunt de selectieprocedure bij K3 zoekt K3 niet vergelijken met die bij K2 zoekt K3. Daar ging het er echt om iemand te vinden die goed bij Karen en Kristel paste en waarmee ze jarenlang verder zouden kunnen en dus was het ook heel belangrijk of het op persoonlijk vlak goed klikte. Bij K3 zoekt K3 heb ik geen psycholoog gezien die ging bekijken of HKM wel goed bij elkaar pasten. Bij K2 zoekt K3 was die er wel.
quote:
Zingen kon ze wel niet, dus wat we ook van hoe het allemaal loopt nu kunnen vinden, Josje was een betere keuze.
Josje was zonder meer uitstekend, beeldschoon en met een danstalent waar niemand aan kon tippen, en ze kon ook nog eens goed zingen en acteren, dus ja. Maar wat als K3 met een ander meisje nu nog had bestaan ...
pi_158994457
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:37 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je kunt de selectieprocedure bij K3 zoekt K3 niet vergelijken met die bij K2 zoekt K3. Daar ging het er echt om iemand te vinden die goed bij Karen en Kristel paste en waarmee ze jarenlang verder zouden kunnen en dus was het ook heel belangrijk of het op persoonlijk vlak goed klikte. Bij K3 zoekt K3 heb ik geen psycholoog gezien die ging bekijken of HKM wel goed bij elkaar pasten. Bij K2 zoekt K3 was die er wel.
Er zijn natuurlijk ook dingen gebeurd die niet op TV waren. Ik weet wel zeker dat ze tijdens het hele proces door psychologen zijn begeleid.
pi_158994464
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:37 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je kunt de selectieprocedure bij K3 zoekt K3 niet vergelijken met die bij K2 zoekt K3. Daar ging het er echt om iemand te vinden die goed bij Karen en Kristel paste en waarmee ze jarenlang verder zouden kunnen en dus was het ook heel belangrijk of het op persoonlijk vlak goed klikte. Bij K3 zoekt K3 heb ik geen psycholoog gezien die ging bekijken of HKM wel goed bij elkaar pasten. Bij K2 zoekt K3 was die er wel.
Waarheid als een koe

quote:
Josje was zonder meer uitstekend, beeldschoon en met een danstalent waar niemand aan kon tippen, en ze kon ook nog eens goed zingen en acteren, dus ja. Maar wat als K3 met een ander meisje nu nog had bestaan ...
Meh, K&K waren anders sowieso over max 3 jaar over de houdbaarheidsdatum gegaan.
  zondag 10 januari 2016 @ 20:55:05 #46
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158994734
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:45 schreef Sisiorange94 het volgende:
Er zijn natuurlijk ook dingen gebeurd die niet op TV waren. Ik weet wel zeker dat ze tijdens het hele proces door psychologen zijn begeleid.
Daar doelde ik ook meer op, dat zal zeker getest zijn. Stressbestendigheid, verwachtingen, hoe ze bij elkaar zouden passen enzo. Ik snap ook wel dat we daar niets van gezien hebben, maar ook wel jammer zeg maar.

quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:45 schreef Banaanhangwagen het volgende:Meh, K&K waren anders sowieso over max 3 jaar over de houdbaarheidsdatum gegaan.
In de categorie Is vast al een keer besproken:
Ik had ze nog wel iets van 5-10 jaar zien doorgaan, maar of het dan allemaal even fris en fruitig had gebleven is een 2e ja. Dat had best schrijnend kunnen worden.
Door Josje hebben ze iig een ontzettend goede 2e periode kunnen hebben, dat was met een ander denk ik niet zo gelukt. Dat ze (door haar of niet) toch 3-5 jaar eerder stoppen dan de koek echt op was, ach. Wat ze bereikt hebben staat als een huis.

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 10-01-2016 21:09:33 ]
Schapen zijn relax.
pi_158995237
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Daar doelde ik ook meer op, dat zal zeker getest zijn. Stressbestendigheid, verwachtingen, hoe ze bij elkaar zouden passen enzo. Ik snap ook wel dat we daar niets van gezien hebben, maar ook wel jammer zeg maar.

[..]

In de categorie Is vast al een keer besproken:
Ik had ze nog wel iets van 5-10 jaar zien doorgaan, maar of het dan allemaal even fris en fruitig had gebleven is een 2e ja. Dat had best schrijnend kunnen worden.
Door Josje hebben ze iig een ontzettend goede 2e periode kunnen hebben, dat was met een ander denk ik niet zo gelukt. Of ze (door haar of niet) nu toch 3-5 jaar eerder stoppen dat dat de koek echt op was, ach. Wat ze bereikt hebben staat als een huis.
Nou vooruit, dat ook.
Met een saai persoon als Madelon of Anneke was het concept K3 misschien al helemaal dood geweest door desinteresse van het publiek. Josje heeft het weer helemaal en populairder dan ooit gemaakt oO< . 7 jaar met haar zijn waarschijnlijk waardevoller dan een stabiel nietzeggend persoon die 17 jaar wilde/kon.

Ja tuurlijk duiken we weer op dit reeds uitgekauwde onderwerp. Anders sterft deze topicreeks en dat mag niet
  zondag 10 januari 2016 @ 21:10:21 #48
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158995286
Om Hallo K3 als voorbeeld te nemen, dat had echt niet gewerkt met een type dat te zacht en kleuterjuffrouw was zoals Madelon. (en ja: dan hadden ze natuurlijk gewoon een andere show/typetjes gemaakt natuurlijk.)
Stel het was Madelon geworden, nog 7 jaar Kathleen-era nummers dat zou ik ook gewoon beu geworden zijn. En dan hadden we nooit Kusje van jou in de Keukenhof gehad. O+

quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:Ja tuurlijk duiken we weer op dit reeds uitgekauwde onderwerp. Anders sterft deze topicreeks en dat mag niet
Ik vind het helemaal prima, maar ik wilde niet doen alsof ik zo'n slecht geheugen heb. :*
Schapen zijn relax.
pi_158995348
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:21 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Goed verhaal weer verder. Je kan proberen hem via Newsmonkey te publiceren.
Bedankt voor de tip :D
  zondag 10 januari 2016 @ 21:15:35 #50
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158995455
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:59 schreef DumpTruck het volgende:
Zingen kon ze wel niet, dus wat we ook van hoe het allemaal loopt nu kunnen vinden, Josje was een betere keuze.
Ik zie hier niemand suggereren dat Josje geen betere keuze zou zijn geweest...?
  zondag 10 januari 2016 @ 21:18:30 #51
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158995583
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zie hier niemand suggereren dat Josje geen betere keuze zou zijn geweest...?
Hoi je bent er weer. ;)
En nee dat denk ik ook niet nee, het was meer een algemene constatering.
Schapen zijn relax.
pi_158995655
quote:
_O- _O- :')
Lekker
pi_158995735
quote:
Kan ik het artikel ergens upvoten zodat je meer credits krijgt op die website ofzo?
  zondag 10 januari 2016 @ 21:22:22 #54
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158995750
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:18 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Hoi je bent er weer. ;)
En nee dat denk ik ook niet nee, het was meer een algemene constatering.
Tuurlijk ben ik er weer, no party anders. Josje was sws de beste keuze. Heb mij echt zitten verbazen toen ik vrijdag nog een aflevering keek. De kleding die de meiden kozen. :D
pi_158995794
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Kan ik het artikel ergens upvoten zodat je meer credits krijgt op die website ofzo?
Delen op social media. Maar hij heeft de homepage al gehaald *O*
Ik wil eigenlijk nog een artikel schrijven met een top 10 van de meest awkward foto's maar ik ben bang dat ze me bij Newsmonkey dan te eager voor likes gaan vinden _O-
  zondag 10 januari 2016 @ 21:33:26 #56
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158996147
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:23 schreef Sisiorange94 het volgende:Ik wil eigenlijk nog een artikel schrijven met een top 10 van de meest awkward foto's maar ik ben bang dat ze me bij Newsmonkey dan te eager voor likes gaan vinden _O-
Doe hier een testrun. ;) Ik heb voor jou die top10 met outfits gemaakt, dus ik zou zeggen leef je uit en verras me. ons. :D

Of als je dat leuker vindt:
Sisi jaaaaaaaaa ;)
Schapen zijn relax.
pi_158996257
Hoi :W
Ik wilde graag die aflevering van Hallo K3 via RTL XL terugkijken, maar hij zegt dat je moet inloggen. Toen geprobeerd een account aan te maken, maar dat werkt niet (misschien omdat ik in het buitenland zit?) Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
pi_158996605
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:36 schreef zorro28 het volgende:
Hoi :W
Ik wilde graag die aflevering van Hallo K3 via RTL XL terugkijken, maar hij zegt dat je moet inloggen. Toen geprobeerd een account aan te maken, maar dat werkt niet (misschien omdat ik in het buitenland zit?) Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
De aflevering SMS rapsodie die vanmiddag is uitgezonden is hier nog zeven dagen terug te kijken. Als deze link niet werkt dan kan dat inderdaad komen doordat je niet in Nederland zit, dan zou je een VPN kunnen gebruiken. Of voer de link hier in en probeer de aflevering te downloaden. Als dit laatste ook niet werkt, laat het dan even weten, dan verzin ik een andere oplossing voor je.
  zondag 10 januari 2016 @ 21:49:19 #59
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158996752
Josje met een mannenstem, snor, en in een fatsuit in Bengeltjes. _O-
Schapen zijn relax.
pi_158996860
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Riparius het volgende:

[..]

De aflevering SMS rapsodie die vanmiddag is uitgezonden is hier nog zeven dagen terug te kijken. Als deze link niet werkt dan kan dat inderdaad komen doordat je niet in Nederland zit, dan zou je een VPN kunnen gebruiken. Of voer de link hier in en probeer de aflevering te downloaden. Als dit laatste ook niet werkt, laat het dan even weten, dan verzin ik een andere oplossing voor je.
Downloaden werkt inderdaad ^O^
pi_158997183
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:33 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Doe hier een testrun. ;)
Ik heb voor jou die top10 met outfits gemaakt, dus ik zou zeggen leef je uit en verras me.
Bij deze.


Nadat deze meisjes uren in spanning buiten te hebben gewacht, in de kou en de regen, hopend dat hun grote heldinnen tijd voor ze hadden is dit uiteindelijk hun enige foto geworden. Arme meiden...


En neem dan deze lieve mini K3. Aangezien dit een van de eerste foto's zullen deze meisjes misschien al vanaf zeven uur 's ochtends hebben gewacht. Met deze foto als resultaten. Voor deze geldt hetzelfde. Arme meiden...


En daar zit je dan als volwassene, op je knieën voor de tafel, met K3 een ruime meter achter je.


Ik weet niet wat op deze foto het ergst is. De kledingstijl van deze Buddy Holly lookalike, de ballon boven zijn hoofd of de arm van de beveiliger die hem al weg wil duwen om de volgende een kans te geven.


Ik denk dat als deze dame haar foto met K3 aan haar vrienden laat zien iedereen haar uitlacht om haar slechte photoshop skills.


Op zich is de foto niet ongemakkelijk, maar als je erbij bedenkt dat de vader van Marthe dus twee tot drie uur in de rij heeft gestaan voor een foto met zijn eigen dochter is het eigenlijk best wel raar.


Heb je een foto met K3, is het net alsof je per ongeluk voor hun foto bent gaan staan.


Dit krijg je als je door je moeder gedwongen wordt om met die drie enge vrouwen meisjes op de foto te gaan.


Dan krijg je al geen handtekening, maar dan verwacht je na uren wachten dat je op zijn minst wel allebei op de foto staat.


Nog een laatste van twee volwassenen, op hun knieën voor de tafel, met K3 (niet in focus) meer dan een meter achter ze. Omdat deze, hoe leuk de foto verder ook mag zijn, altijd awkward blijven.
pi_158998068
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Bij deze.

[ afbeelding ]
Nadat deze meisjes uren in spanning buiten te hebben gewacht, in de kou en de regen, hopend dat hun grote heldinnen tijd voor ze hadden is dit uiteindelijk hun enige foto geworden. Arme meiden...

[ afbeelding ]
En neem dan deze lieve mini K3. Aangezien dit een van de eerste foto's zullen deze meisjes misschien al vanaf zeven uur 's ochtends hebben gewacht. Met deze foto als resultaten. Voor deze geldt hetzelfde. Arme meiden...

[ afbeelding ]
En daar zit je dan als volwassene, op je knieën voor de tafel, met K3 een ruime meter achter je.

[ afbeelding ]
Ik weet niet wat op deze foto het ergst is. De kledingstijl van deze Buddy Holly lookalike, de ballon boven zijn hoofd of de arm van de beveiliger die hem al weg wil duwen om de volgende een kans te geven.

[ afbeelding ]
Ik denk dat als deze dame haar foto met K3 aan haar vrienden laat zien iedereen haar uitlacht om haar slechte photoshop skills.

[ afbeelding ]
Op zich is de foto niet ongemakkelijk, maar als je erbij bedenkt dat de vader van Marthe dus twee tot drie uur in de rij heeft gestaan voor een foto met zijn eigen dochter is het eigenlijk best wel raar.

[ afbeelding ]
Heb je een foto met K3, is het net alsof je per ongeluk voor hun foto bent gaan staan.

[ afbeelding ]
Dit krijg je als je door je moeder gedwongen wordt om met die drie enge vrouwen meisjes op de foto te gaan.

[ afbeelding ]
Dan krijg je al geen handtekening, maar dan verwacht je na uren wachten dat je op zijn minst wel allebei op de foto staat.

[ afbeelding ]
Nog een laatste van twee volwassenen, op hun knieën voor de tafel, met K3 (niet in focus) meer dan een meter achter ze. Omdat deze, hoe leuk de foto verder ook mag zijn, altijd awkward blijven.
Je kan het onder een pseudoniem plaatsen als het niet op kudowhoren mag lijken.
pi_158998166
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Je kan het onder een pseudoniem plaatsen als het niet op kudowhoren mag lijken.
Ik had eigenlijk dit buzzfeed artikel als inspiratie _O-
pi_158998535
quote:
Ik zou ook een lijst met leuke foto's erin toevoegen (er zijn hier eerder al een paar goeie gepost). Anders wordt het in dit geval zo'n deprimerend artikel :')
  zondag 10 januari 2016 @ 22:56:08 #65
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158999544
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:59 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Bij deze.

[ afbeelding ]
Nadat deze meisjes uren in spanning buiten te hebben gewacht, in de kou en de regen, hopend dat hun grote heldinnen tijd voor ze hadden is dit uiteindelijk hun enige foto geworden. Arme meiden...

[ afbeelding ]
En neem dan deze lieve mini K3. Aangezien dit een van de eerste foto's zullen deze meisjes misschien al vanaf zeven uur 's ochtends hebben gewacht. Met deze foto als resultaten. Voor deze geldt hetzelfde. Arme meiden...

[ afbeelding ]
En daar zit je dan als volwassene, op je knieën voor de tafel, met K3 een ruime meter achter je.

[ afbeelding ]
Ik weet niet wat op deze foto het ergst is. De kledingstijl van deze Buddy Holly lookalike, de ballon boven zijn hoofd of de arm van de beveiliger die hem al weg wil duwen om de volgende een kans te geven.

[ afbeelding ]
Ik denk dat als deze dame haar foto met K3 aan haar vrienden laat zien iedereen haar uitlacht om haar slechte photoshop skills.

[ afbeelding ]
Op zich is de foto niet ongemakkelijk, maar als je erbij bedenkt dat de vader van Marthe dus twee tot drie uur in de rij heeft gestaan voor een foto met zijn eigen dochter is het eigenlijk best wel raar.

[ afbeelding ]
Heb je een foto met K3, is het net alsof je per ongeluk voor hun foto bent gaan staan.

[ afbeelding ]
Dit krijg je als je door je moeder gedwongen wordt om met die drie enge vrouwen meisjes op de foto te gaan.

[ afbeelding ]
Dan krijg je al geen handtekening, maar dan verwacht je na uren wachten dat je op zijn minst wel allebei op de foto staat.

[ afbeelding ]
Nog een laatste van twee volwassenen, op hun knieën voor de tafel, met K3 (niet in focus) meer dan een meter achter ze. Omdat deze, hoe leuk de foto verder ook mag zijn, altijd awkward blijven.
Whut :')

Wat een flop.
With love :*
  zondag 10 januari 2016 @ 23:04:53 #66
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158999910

_O_ Die mobiel geluiden herken ik direct. :D
  zondag 10 januari 2016 @ 23:11:39 #67
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159000171
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
_O_ Die mobiel geluiden herken ik direct. :D
Zelf je ringtone maken op je Nokia. B-)

In de Sneeuw is wel beter dan in de Ardennen. O-) O-)
Schapen zijn relax.
pi_159000404
Wie kent dit nog? :D
  zondag 10 januari 2016 @ 23:17:33 #69
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159000415
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Zelf je ringtone maken op je Nokia. B-)

In de Sneeuw is wel beter dan in de Ardennen. O-) O-)
Ik kan alle specials wel waarderen. :)
  zondag 10 januari 2016 @ 23:21:22 #70
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159000529
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie kent dit nog? :D
Haha, vreselijk. :D

  zondag 10 januari 2016 @ 23:24:16 #71
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159000623
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie kent dit nog? :D
Oh god ja, dat gedoe is sowieso hilarisch.
Een artiest kan letterlijk expres allerhande dingen in zijn video proppen, en dan nog krijg je zulke complottheorie enzo. _O-
(Goed voorbeeld: Kanye West - Power of Kesha - Die Young en dan mensen die denken dat dat ook maar een beetje subtiel bedoeld is)
Schapen zijn relax.
  zondag 10 januari 2016 @ 23:27:46 #72
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159000748
Voor het slapen gaan deze nog posten(dank Sisi voor deze video), adios!


Heerlijke beat en melodie, Miguel heeft nog wel eens iets goeds gedaan voordat hij naar werd.
  zondag 10 januari 2016 @ 23:56:22 #74
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159001688
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Voor het slapen gaan deze nog posten(dank Sisi voor deze video), adios!
Heerlijke beat en melodie, Miguel heeft nog wel eens iets goeds gedaan voordat hij naar werd.
Die opmerking dat Studio100 vlakbij is, is nog steeds geweldig.
Fierce Kathleen blijft grappig omdat ze daarna in K3 altijd de meest timide leek, dat shirt dat ze aan heeft blijft ook hilarisch.
Schapen zijn relax.
  maandag 11 januari 2016 @ 03:06:49 #75
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159004217
Bedankt trouwens sisi voor die post met foto's. Ik ga daar na het slapen wel op in denk ik.

Ik zit nu (als een ultieme saddo) te drinken en series te kijken, momenteel Happy Endings. Een niet zo bekende serie maar die was echt briljant. Josje's charater uit HalloK3! is min of meer 1:1 Alex uit die serie ook. Aanrader.

Hopelijk deze week wat uitzicht op werk, maar nu geen zin om te slapen. Tijd voor een pilsje.
Schapen zijn relax.
pi_159006098
Ben geen professionele fotograaf.. maar dit lijkt me toch niet de beste camerakeuze voor binnen...
pi_159006409
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 09:45 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ben geen professionele fotograaf.. maar dit lijkt me toch niet de beste camerakeuze voor binnen... [ afbeelding ]
Ze hebben zelfs bezuinigd op de fotograaf.
de foto's lijken slecht over elkaar heengeshopt wanneer ze een afstandje in de diepte van elkaar staan. Slechte camera of iets misgegaan met de scherpstelling?
  maandag 11 januari 2016 @ 10:15:29 #78
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159006516
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:08 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze hebben zelfs bezuinigd op de fotograaf.
de foto's lijken slecht over elkaar heengeshopt wanneer ze een afstandje in de diepte van elkaar staan. Slechte camera of iets misgegaan met de scherpstelling?
Kwaliteit is sowieso bagger van de foto's, denk dat ze misschien wat ruimte op de SD kaart wouden sparen en hierdoor minder megapixels gebruikten. Lijkt mij zeer stug want als je zo'n kans krijgt wil je toch ook wel een foto van hoge kwaliteit. In ieder geval, bij de Media Markt moet je niet zijn voor foto camera's. :')
pi_159012668
quote:
Mooie vondst! Dit is uit Sing that song van 28 september 2013, een kloon van De notenclub. Als trouw VRT kijker keek ik vaak op zaterdagavond naar dit programma, maar deze uitzending heb ik kennelijk gemist. Hier zijn nog wat meer fragmentjes terug te zien, maar dan zonder die vervelende teksten eroverheen. Een jaar later, op 29 november 2014, was Josje (compleet met neusring) te gast in de allerlaatste aflevering van Sing that song. Een week eerder kwam Kristel nog een keer langs, en de week daarvoor was ook Karen nog een keer te gast.
  maandag 11 januari 2016 @ 18:41:04 #80
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159020440
Die performance van Josje was tof, in een niet-K3 setting stoor ik me niet zo heel erg aan de neusring (vind het gewoon ondingen in het algemeen).
Schapen zijn relax.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:30:27 #81
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159027924
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mooie vondst! Dit is uit Sing that song van 28 september 2013, een kloon van De notenclub. Als trouw VRT kijker keek ik vaak op zaterdagavond naar dit programma, maar deze uitzending heb ik kennelijk gemist. Hier zijn nog wat meer fragmentjes terug te zien, maar dan zonder die vervelende teksten eroverheen. Een jaar later, op 29 november 2014, was Josje (compleet met neusring) te gast in de allerlaatste aflevering van Sing that song. Een week eerder kwam Kristel nog een keer langs, en de week daarvoor was ook Karen nog een keer te gast.
Wel een prima programma volgens mij, hebben ze dit nooit in Nederland gedaan? Zou ik zowaar nog eens TV kijken. :')

Die neusring btw. :'( :'( :'( Staat echt niet. Karen zoals altijd weer beeldig. O+
  maandag 11 januari 2016 @ 22:34:21 #82
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159028414
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hierbij nog het gesprek dat HKM hadden bij MNM:

[.]
Oké ik houd het niet meer vol. Ik ga gewoon weer reageren in dit topic :)

Leuk interviewtje met het trio ^O^

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 22:46:28 ]
pi_159028443
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hierbij nog het gesprek dat HKM hadden bij MNM:


Hanne en Marthe hebben in dat laatste filmpje leuk gezongen zonder ondersteuning O+ . En Klaasje heeft het zingen weer goed vermeden O+
  maandag 11 januari 2016 @ 22:47:26 #85
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159028457
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hanne en Marthe hebben in dat laatste filmpje leuk gezongen zonder ondersteuning O+ . En Klaasje heeft het zingen weer goed vermeden O+
Karbonkel weet haar zwakke punten, respect.
pi_159028468
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oké ik houd het niet meer vol. Ik ga gewoon weer reageren in dit topic :)

Leuk interviewtje met het trio ^O^
Je hebt deze draad bijna dood laten gaan man.
Maar lukt het een beetje met studeren en life verder?
pi_159028482
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hanne en Marthe hebben in dat laatste filmpje leuk gezongen zonder ondersteuning O+ . En Klaasje heeft het zingen weer goed vermeden O+
Klaasje was weer top! Leuke grapjes enzo.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:49:16 #88
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159028528
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klaasje was weer top! Leuke grapjes enzo.
Ze moet altijd hardop lachen om haar eigen grappen, ook al is ze soms de enige dieren moet lachen. Zo ben ik ook. :')
pi_159028578
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Je hebt deze draad bijna dood laten gaan man.
Maar lukt het een beetje met studeren en life verder?
Ja het was eigenlijk serieus een test om even te kijken wat er zou gebeuren als ik niet meer zou reageren. En ik vond dat mijn Klaasje-obsessie wat begon door te slaan, dus even wat afstand daarvan nemen is ook niet verkeerd.

Maar studeren gaat wel prima, ben redelijk druk de laatste week weer. Komt wel goed.
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ze moet altijd hardop lachen om haar eigen grappen, ook al is ze soms de enige dieren moet lachen. Zo ben ik ook. :')
Ja klopt, het zijn nooit leuke grapjes maar ze komt er altijd mee weg. Grappig ook dat die vrouw zei dat iedereen Klaasjes facebook wilde overnemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 22:53:13 ]
  maandag 11 januari 2016 @ 23:01:05 #90
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159028898
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:En ik vond dat mijn Klaasje-obsessie wat begon door te slaan, dus even wat afstand daarvan nemen is ook niet verkeerd.
Joh zolang je zelf ergens de humor van inziet maakt het niet zo uit toch.
Als je nu alleen special voor 5 seconden contact met haar naar de mediamarkt was gegaan dan hadden wij wel ingegrepen. :P
Schapen zijn relax.
pi_159029067
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Joh zolang je zelf ergens de humor van inziet maakt het niet zo uit toch.
Als je nu alleen special voor 5 seconden contact met haar naar de mediamarkt was gegaan dan hadden wij wel ingegrepen. :P
Hahaha, ik moest vooral heel erg lachen om die mediamarktfoto's. En ook een heel klein beetje lachen om al die volwassen fans. (sorry Sisi, jij stond er goed op :s) ) Wat een figuren zaten daartussen, niet te geloven.

Wat betreft Klaasje, op een gegeven moment begon ik haar echt té bloedlekker te vinden en dat kan op een gegeven moment vervelend worden.
pi_159029079
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Joh zolang je zelf ergens de humor van inziet maakt het niet zo uit toch.
Als je nu alleen special voor 5 seconden contact met haar naar de mediamarkt was gegaan dan hadden wij wel ingegrepen. :P
  maandag 11 januari 2016 @ 23:08:38 #93
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159029162
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat betreft Klaasje, op een gegeven moment begon ik haar echt té bloedlekker te vinden en dat kan op een gegeven moment vervelend worden.
Heel herkenbaar als ex-obsessed persoon.
pi_159029779
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nog een lieve:
[ afbeelding ]

Maartenfr12 is ook gespot:
[ afbeelding ]
Om deze moest ik wel erg hard lachen Banaan ^O^
pi_159029859
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Om deze moest ik wel erg hard lachen Banaan ^O^
De late erkenning voelt alsnog niet minder gewaardeerd. Thanks :) :) :) :)
pi_159029896
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar als ex-obsessed persoon.
Hee, raak eens weer snel terug obsessed van Sisi :(
pi_159029923
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

De late erkenning voelt alsnog niet minder gewaardeerd. Thanks :) :) :) :)
No problem. Jij nog veel op Klaasje gegeild K3 gevolgd?
pi_159029925
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:28 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hee, raak eens weer snel terug obsessed van Sisi :(
Nah, dat zit wel goed :s)
pi_159029993
Voor dit domme programma bleef ik vroeger wel eens thuis van school _O-
pi_159030067
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

No problem. Jij nog veel op Klaasje gegeild K3 gevolgd?
Niet echt. Nog steeds weinig nieuwe geile pakjes materiaal ook.
Tegenwoordig geil ik op volg ik Prinsessia :s)
  maandag 11 januari 2016 @ 23:39:26 #101
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159030329
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Sisiorange94 het volgende:
Voor dit domme programma bleef ik vroeger wel eens thuis van school _O-
Zelfs ik vind dit te kleuter om echt te gaan kijken, is ook iets dat echt na mijn (doelgroep) tijd pas begon denk ik. De paar leuke items (Zoals Josje die dansles geeft) enzo heb ik in de jaren wel meegekregen.

Ze zelfs in iets zoals dit een shirtje met Juicy erop te laten doen is wel typisch Studio100 weer. _O-
Schapen zijn relax.
pi_159030359
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Niet echt. Nog steeds weinig nieuwe geile pakjes materiaal ook.
Tegenwoordig geil ik op volg ik Prinsessia :s)
Haha er is inderdaad weinig nieuw beeldmateriaal, wel wat radiointerviewtjes maar dat heb je op
een gegeven moment ook wel gehad. Prinsessia heeft me nog geen minuut geboeid helaas.

Ding wat ik nog wel met jullie wil delen:



(1 keer raden waar dit vandaan komt)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 23:40:19 ]
pi_159030397
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Zelfs ik vind dit te kleuter om echt te gaan kijken, is ook iets dat echt na mijn (doelgroep) tijd pas begon denk ik. De paar leuke items (Zoals Josje die dansles geeft) enzo heb ik in de jaren wel meegekregen.
Het begon in 2003, toen zat ik nog op de basisschool. Ik ben toen ook een keer uitgenodigd om in de studio te komen, maar mijn moeder wilde me niet helemaal naar België brengen ;(
pi_159030452
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Sisiorange94 het volgende:
Voor dit domme programma bleef ik vroeger wel eens thuis van school _O-
Hier valt echt niet naar te kijken inderdaad. Kathleen is hier echt niet goed in. Het is dat Kristel er zo oogverblindend uitzag in deze periode, maar dan nog.
  maandag 11 januari 2016 @ 23:43:07 #105
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159030473
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
Het begon in 2003, toen zat ik nog op de basisschool. Ik ben toen ook een keer uitgenodigd om in de studio te komen, maar mijn moeder wilde me niet helemaal naar België brengen ;(
Ahw dat is dan wel weer jammer. :(
In 2003 was ik 13-14, dus dat verklaart, toen was ik sowieso obsessief bezig met meisjes zoals iedere kutpuber. :9
Schapen zijn relax.
pi_159030557
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:40 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha er is inderdaad weinig nieuw beeldmateriaal, wel wat radiointerviewtjes maar dat heb je op
een gegeven moment ook wel gehad. Prinsessia heeft me nog geen minuut geboeid helaas.

Ding wat ik nog wel met jullie wil delen:

[ afbeelding ]

(1 keer raden waar dit vandaan komt)
Hnnngggg. :@ :9
Uit de finale uitzending waar ze in een 'privé'gesprek met Gert moesten zeggen dat ze egt keigraag voor K3 wilden gaan.
  maandag 11 januari 2016 @ 23:45:52 #107
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159030587
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Maartenfr12 het volgende:Hier valt echt niet naar te kijken inderdaad. Kathleen is hier echt niet goed in. Het is dat Kristel er zo oogverblindend uitzag in deze periode, maar dan nog.
Tis prima gemaakt, ik ken slechtere kinderprogramma's. Maar het is inderdaad helemaal niets voor volwassen fans geilneven.
Kristel is daar inderdaad belachelijk, om het toepasselijk op de inhoud te spelen, Juicy. :9~
Schapen zijn relax.
pi_159030599
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:45 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hnnngggg. :@ :9
Uit de finale uitzending waar ze in een 'privé'gesprek met Gert moesten zeggen dat ze egt keigraag voor K3 wilden gaan.
Ja klopt, maar ik bedoelde eigenlijk van welke site dit gifje komt. (uiteraard weer niet zelf gemaakt)
pi_159030665
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hier valt echt niet naar te kijken inderdaad. Kathleen is hier echt niet goed in. Het is dat Kristel er zo oogverblindend uitzag in deze periode, maar dan nog.

K3 in de Sneeuw is het beste wat je kan zien van het originele trio en vooral met Kristel voordat ze er oud uit ging zien :D
pi_159030806
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]


K3 in de Sneeuw is het beste wat je kan zien van het originele trio en vooral met Kristel voordat ze er oud uit ging zien :D
Haha hier was ze inderdaad op haar allerbest. (uit dezelfde tijd als Hart Verloren en Oya Lélé) Wat was ze toch verschrikkelijk dominant eigenlijk. Staat ook in deze clip voortdurend vooraan te springen en vol met haar gezicht in de camera. (Dump heeft ooit nog eens ergens beloofd om te checken hoe vaak Kristel per clip in beeld wordt gebracht. Veel meer dan de andere 2)

Liedje is trouwens echt verschrikkelijk :)
pi_159030863
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Liedje is trouwens echt verschrikkelijk :)
Mijn favoriet van K3 in de Sneeuw O+
  maandag 11 januari 2016 @ 23:54:27 #112
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159030870
Edit:
Zo stom, zo leuk. :D
K3 in de sneeuw is dan ook geweldig. O+

Vind het wel prachtig hoe dat sinds we mindere randjes van Kristel gezien hebben ze nu ook ineens oud lijkt voor jullie. _O-
Ik heb het ook wel een beetje hoor, maar oud is ze zeker niet.
Schapen zijn relax.
pi_159030972
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:54 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Mijn favoriet van K3 in de Sneeuw O+
Die ging nog wel ja, maar ben er niet heel enthousiast over. (let weet op hoe Kristel de hele clip domineert ;) )

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:54 schreef DumpTruck het volgende:
Edit:
Zo stom, zo leuk. :D

K3 in de sneeuw is dan ook geweldig. O+
Vind het wel prachtig hoe dat sinds we mindere randjes van Kristel gezien hebben ze nu ook ineens oud lijkt voor jullie. _O-
Ik heb het ook wel een beetje hoor, maar oud is ze zeker niet.
Haha we zijn een beetje gaan zeiken op Kristel, maar ze ziet er inderdaad nog prima uit hoor. Dat ze ouder begon te worden vond ik trouwens al wel sinds het derde seizoen van Hallo K3. Weet niet welk jaar dat was.
pi_159031003
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha we zijn een beetje gaan zeiken op Kristel, maar ze ziet er inderdaad nog prima uit hoor. Dat ze ouder begon te worden vond ik trouwens al wel sinds het derde seizoen van Hallo K3. Weet niet welk jaar dat was.
Bij 10 jaar K3 in Eindhoven begon het me op te vallen dat Kristel er opeens een stuk ouder uit zag dan de andere twee.
Trouwens, nog een Sneeuw video:

Hoe zouden we nu omgaan met iemand die zich zo overdreven gedraagt als Kathleen altijd deed? Zou ze K3 zoekt K3 hebben gewonnen?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:00:41 #115
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031057
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef Sisiorange94 het volgende:Hoe zouden we nu omgaan met iemand die zich zo overdreven gedraagt als Kathleen altijd deed? Zou ze K3 zoekt K3 hebben gewonnen?
Echt he. Omdat ik Josje nu al jaren gewend ben komt Kathleen soms wel enorm over als een overdreven blij iemand.
Als in Hallo K3! K&K de ouders van Puberdochter Josje waren, dan was Kathleen de ADHD Hamster.
Schapen zijn relax.
pi_159031087
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Bij 10 jaar K3 in Eindhoven begon het me op te vallen dat Kristel er opeens een stuk ouder uit zag dan de andere twee.
Trouwens, nog een Sneeuw video:

Hoe zouden we nu omgaan met iemand die zich zo overdreven gedraagt als Kathleen altijd deed? Zou ze K3 zoekt K3 hebben gewonnen?
Dat kwam ook omdat ze toen volgens mij net uit een zwangerschap kwam. (beetje opgeblazen gezicht enzo) Daarna heeft ze nog een paar prima jaren gehad hoor, tijdens K2 zoekt K3 was het weer helemaal prima.

Vraag over Kathleen: Ik denk niet dat ze het gehaald had nee. 90 procent zeker niet. Overigens deed ze volgens mij altijd zo omdat ze erg onzeker was.
pi_159031115
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]


K3 in de Sneeuw is het beste wat je kan zien van het originele trio en vooral met Kristel voordat ze er oud uit ging zien :D
Dat is relatief. Voor mij is ze een jonge meid. Je hebt ook vrouwen van 40 die eruit zien als 60 maar dat kun je van Karen en Kristel niet zeggen, ze zien er gewoon prima uit.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:03:21 #118
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Maartenfr12 het volgende:Vraag over Kathleen: Ik denk niet dat ze het gehaald had nee. 90 procent zeker niet. Overigens deed ze volgens mij altijd zo omdat ze erg onzeker was.
Als de helft van dat boek/interviews naderhand van haar waar zijn was ze best erg onzeker ja.
Wel heeft ze een ontzettend belachelijk grote mond als ze een :D uitdrukking doet. _O-
Schapen zijn relax.
pi_159031160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:00 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Echt he. Omdat ik Josje nu al jaren gewend ben komt Kathleen soms wel enorm over als een overdreven blij iemand.
Als in Hallo K3! K&K de ouders van Puberdochter Josje waren, dan was Kathleen de ADHD Hamster.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag over Kathleen: Ik denk niet dat ze het gehaald had nee. 90 procent zeker niet. Overigens deed ze volgens mij altijd zo omdat ze erg onzeker was.
Ik heb me echt nooit aan Kathleen geërgerd tot Josje erbij kwam. Als ik nu deze videos terugkijk kan ik me bijna niet meer voorstellen dat ik het niet ontzettend irritant vond om naar haar te kijken. Ik denk eigenlijk dat Josje wel een upgrade was. Maar alles met Kathleen blijft jeugdsentiment.

Weten jullie trouwens nog toen Kathleen wegging bij K3 en toen, nog voordat het laatste optreden met K3 was geweest, in haar eentje met een K3 nummer kwam _O-

pi_159031172
Wat voor deal heeft Fok dat Mediamarkt overal een link wordt?
Dacht eerst dat het bij Sisi's verhaal haar eigen keuze was, maar kennelijk niet :')
pi_159031198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:05 schreef Maartel het volgende:
Wat voor deal heeft Fok dat Mediamarkt overal een link wordt?
Dacht eerst dat het bij Sisi's verhaal haar eigen keuze was, maar kennelijk niet :')
Alsof ik zomaar twintig keer een link naar Media Markt in mijn verslag wilde zetten :')
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:07:10 #122
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Sisiorange94 het volgende:Weten jullie trouwens nog toen Kathleen wegging bij K3 en toen, nog voordat het laatste optreden met K3 was geweest, in haar eentje met een K3 nummer kwam _O-
Dan heb ik nog liever dat verschrikkelijke Vliegen nummer, dat is de helft van een tof nummer met zoveel kutzooi eromheen (vooral die video....) dat ik het sinds de laatste keer dat ik het hoorde actief haat. :@

Edit: Vlieeeeeeeeegeeeeeeennnnnnnn, met die geweldige thumbnail ook.
Schapen zijn relax.
pi_159031281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb me echt nooit aan Kathleen geërgerd tot Josje erbij kwam. Als ik nu deze videos terugkijk kan ik me bijna niet meer voorstellen dat ik het niet ontzettend irritant vond om naar haar te kijken. Ik denk eigenlijk dat Josje wel een upgrade was. Maar alles met Kathleen blijft jeugdsentiment.
Het is gewoon de nostalgie die het verleden vaak beter maakt dan het was. Maar ik heb me nooit aan haar geërgerd omdat ik haar verder erg sympathiek vind. Ze overschreeuwde zichzelf soms gewoon een beetje en kon niet acteren. Qua zang was ze wel top.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:03 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Als de helft van dat boek/interviews naderhand van haar waar zijn was ze best erg onzeker ja.
Wel heeft ze een ontzettend belachelijk grote mond als ze een :D uitdrukking doet. _O-
Die opengesperde ogen vond ik vervelender eigenlijk. Ik ken iemand die dat nu nog steeds doet ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 00:11:50 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:12:07 #124
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef Maartenfr12 het volgende:Het is gewoon de nostalgie die het verleden vaak beter maakt dan het was. Maar ik heb me nooit aan haar geërgerd omdat ik haar verder erg sympathiek vind. Ze overschreeuwde zichzelf soms gewoon een beetje en kon niet acteren. Qua zang was ze wel top.
Ik vind haar nog steeds top, maar als ik de roze bril afzet was ze gewoon soms te overdreven en op het randje irritant.
Maar 1: Dat merk je als kind minder. en 2: Ze bedoelde het (toch) altijd goed. :Y
Schapen zijn relax.
pi_159031356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:12 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik vind haar nog steeds top, maar als ik de roze bril afzet was ze gewoon soms te overdreven en op het randje irritant.
Maar 1: Dat merk je als kind minder. en 2: Ze bedoelde het (toch) altijd goed. :Y
True, het is een lief mens.
pi_159031387
Mijn K3 obsessie die begon in 2000 begon ook met Kathleen aanbidden. Ik vond laatst een map met tekeningen waarop ikzelf met Kathleen was afgebeeld en Karen en Kristel vaak in de verte. Kathleen en ik op het strand, Kathleen en ik in de tent, Kathleen en ik in de raket naar de maan...
Tot ik officiëel te oud was voor K3 (zo rond mijn twaalfde) was Kathleen eigenlijk mijn favoriet.


Heeft iemand De Kleine Zeemeermin met Kathleen gezien?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:16:57 #127
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
True, het is een lief mens.
Uiteindelijk alle 7 wel, anders kwam je niet eens tot die groep/zo'n beroep.
Dat overzicht komt er denk ik ooit nog wel, maar ik heb veel (K3 en niet K3) afleiding gehad in de tussentijd. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Sisiorange94 het volgende:Heeft iemand De Kleine Zeemeermin met Kathleen gezien?
Zoals eerder gezegd: Wel Pinokkio en Siske & Wiske. :7 :7
Schapen zijn relax.
pi_159031417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:05 schreef Maartel het volgende:
Wat voor deal heeft Fok dat Mediamarkt overal een link wordt?
Dacht eerst dat het bij Sisi's verhaal haar eigen keuze was, maar kennelijk niet :')
Irritant commercieel gedoe van Danny. Een tijdje geleden was het zo erg dat zelfs Heyah veranderde in een linkje naar een Poolse(!) telefoonaanbieder. Ik dacht zelf even dat ik malware op mijn systeem had maar dat was niet zo. Toen werd het mij te gortig en heb ik daar over geklaagd. Gelukkig is die nonsens weer snel teruggedraaid, maar de namen van sommige bedrijven die FOK daarvoor betalen - zoals Μarktplaats - veranderen nog steeds automatisch in linkjes, behalve wanneer je dat zelf blokkeert (wat ik dus consequent doe).
pi_159031458
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef DumpTruck het volgende:

[..]
Zoals eerder gezegd: Wel Pinokkio en Siske & Wiske. :7 :7
Pinokkio met Kristel? :D
pi_159031462
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Uiteindelijk alle 7 wel, anders kwam je niet eens tot die groep/zo'n beroep.
Dat overzicht komt er denk ik ooit nog wel, maar ik heb veel (K3 en niet K3) afleiding gehad in de tussentijd. :Y

[..]
Take your time, zo nodig is het nou ook weer niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:20 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Pinokkio met Kristel? :D
Wat vond je daarvan eigenlijk?

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 00:21:45 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:23:28 #131
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031498
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
Pinokkio met Kristel? :D
Het was in Nederland en volgens mij niet. Dan moet ik echt eens gaan graven in een map met foto's en herinneringen; ik heb er vast nog wel een affiche van. Het was qua schaal best groot opgezet, maar volgens mij geen endemol (of soortgelijke) productie.

Edit: foto's gezocht van "Pinokkio met Kristel" en ik weet vrij zeker dat het een andere productie was als ik dit allemaal zie.
Schapen zijn relax.
pi_159031543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:23 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Het was in Nederland en volgens mij niet. Dan moet ik echt eens gaan graven in een map met foto's en herinneringen; ik heb er vast nog wel een affiche van. Het was qua schaal best groot opgezet, maar volgens mij geen endemol (of soortgelijke) productie.

Edit: foto's gezocht van "Pinokkio met Kristel" en ik weet vrij zeker dat het een andere productie was als ik dit allemaal zie.
Kristel heeft alleen in Nederland in Pinokkio gespeeld, in 2008. In België, in 2006, speelde Free Souffriau (Mega Mindy) haar rol en zag het er allemaal heel anders uit.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 00:27:55 #133
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159031566
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:26 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Kristel heeft alleen in Nederland in Pinokkio gespeeld, in 2008. In België, in 2006, speelde Free Souffriau (Mega Mindy) haar rol en zag het er allemaal heel anders uit.
Oh nee joh dan zeker niet, ik google net ook wat verder en ik ben denk ik wel naar een Studio100 versie gegaan, maar die liep in 2000. Toen was ik 10, en dat klopt volgens mij wel. :Y

Edit: Prachtig trouwens dat wat je ook zoekt over K3, in ieder interview of het nu uit 2005, 2008, 2010 of 2012 is. Er wordt gevraagd of ze nog niet te oud worden. :s)
Schapen zijn relax.
pi_159031706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:26 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Kristel heeft alleen in Nederland in Pinokkio gespeeld, in 2008. In België, in 2006, speelde Free Souffriau (Mega Mindy) haar rol en zag het er allemaal heel anders uit.
Kristel zou eigenlijk weer zoiets moeten doen. Ze kan uitstekend met kinderen omgaan, wat dat betreft is er geen betere. Dus ze zou weer zo'n soort programma moeten maken.

En dan raakt ze ook eindelijk een beetje van die K3-obsessie af, want daar wordt ze niet leuker van.
pi_159031760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:40 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kristel zou eigenlijk weer zoiets moeten doen. Ze kan uitstekend met kinderen omgaan, wat dat betreft is er geen betere. Dus ze zou weer zo'n soort programma moeten maken.

En dan raakt ze ook eindelijk een beetje van die K3-obsessie af, want daar wordt ze niet leuker van.
Kristel is wel een leuke BZT Show presentatrice ipv Jetske
pi_159031773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:46 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Kristel is wel een leuke BZT Show presentatrice ipv Jetske
Ik vond Jetske altijd erg leuk vroeger, dus wat mij betreft mogen ze het dan met z'n 2en presenteren.

Maar even serieus, zoiets zou inderdaad echt iets voor haar zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 01:06:17 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:51:55 #137
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159035022
Van nu.nl:

quote:
'K3 moet stoppen met reclame maken voor ongezond eten'

De Alliantie Stop Kindermarketing heeft de nieuwe bandleden van K3 opgeroepen te stoppen met kinderen te verleiden ongezond te eten.
De coalitie van consumenten- en gezondheidsorganisaties, wetenschappers, diëtisten en kinderartsen roept de popgroep op om geen reclame meer te maken voor producten die slecht zijn voor kinderen, zoals chips, koek, ijs en snoep.

De Alliantie, waarvan onder meer de Consumentenbond, foodwatch, de gemeente Amsterdam en de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde deel uitmaken, heeft K3 een nieuwjaarskaart gestuurd met daarin het dringende verzoek.

E-mailactie
Medio vorig jaar was consumentenorganisatie foodwatch een e-mailactie begonnen tegen multimediabedrijf Studio 100, waar K3 ook onder valt, als protest tegen de ongezonde kindermarketing.
De NOS had een prachtige foto erbij gezet:



quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 00:46 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Kristel is wel een leuke BZT Show presentatrice ipv Jetske
Ze is nog wel een kind at heart, dus ze zou er prima bij passen.
pi_159035937
Ik ben even voor 1 seconde terug omdat Marthe niet heel lelijk staat op deze foto.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159036306
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:46 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik bedoelde eigenlijk van welke site dit gifje komt. (uiteraard weer niet zelf gemaakt)
Check, dubbelcheck, dat was niet zo moeilijk. :D _O-
pi_159036375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Check, dubbelcheck, dat was niet zo moeilijk. :D _O-
Vraag me af wie van fok die aanvraag heeft gedaan. Of heeft Lauren meer anonieme fans?

quote:
Je wordt bijna jaloers als je ze zo ziet haha. Wat een enorme geluksvogels zijn het ook dat ze deze job toch min of meer in de schoot geworpen hebben gekregen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 11:12:37 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:15:12 #142
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159036464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vraag me af wie van fok die aanvraag heeft gedaan. Of heeft Lauren meer anonieme fans?
Shocking:

pi_159036500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag me af wie van fok die aanvraag heeft gedaan. Of heeft Lauren meer anonieme fans?
Hij brengt het wel leuk (Het memorabelste K3-momentje oO< ). *)

Wb het laatste, uiteraard... er zullen ook ongetwijfeld nog grotere Klaasje fans zijn dan jij. :P
pi_159036583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:17 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wb het laatste, uiteraard... er zullen ook ongetwijfeld nog grotere Klaasje fans zijn dan jij. :P
Dat betwijfel ik. ;) Want tering, ze wordt echt steeds leuker. (Wat zou de stand in een poll zijn als je aan een groot publiek zou vragen wie zij het leukste K3'tje vinden?)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 13:03:34 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 11:47:43 #145
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159037116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ben even voor 1 seconde terug omdat Marthe niet heel lelijk staat op deze foto.
Stay, wat hebben we gedaan. :'( ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Van nu.nl:

[..]

De NOS had een prachtige foto erbij gezet:
[ afbeelding ]
Mijn reactie:

Buiten de koekjes enzo doen ze toch niets, en daar zijn ze niet de enige in.
Schapen zijn relax.
pi_159038104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ben even voor 1 seconde terug omdat Marthe niet heel lelijk staat op deze foto.
Vind je dat niet lelijk _O-
pi_159038609
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:40 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Vind je dat niet lelijk _O-
_O- _O- _O-
pi_159040041
07:18 Kristel die weer een Nederlands accent nadoet. Moet ik toch altijd weer om lachen :)


Gtaboy, dit ga jij echt fantastisch vinden. Had het nog niet eens eerder gezien, maar vanaf minuut 11:18.

http://www.foxsports.nl/video/tafel-van-kees-kerstspecial/

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 14:39:29 ]
pi_159041418
Aflevering 8 t/m 12 van K3 Kan Het zijn nu gratis te bekijken op RTL XL

In aflevering 8: Josje maakt een meisje prinses voor een dag, Karen gaat samen met een kindje op als circusartiest en Kristel wordt samen met het kind dierenverzorgster

In aflevering 9: Karen gaat met een meisje naar de kermis, Kristel neemt drie meisjes mee naar de premiere van Dierenhotel en Josje gaat samen met een kind chihuahuas verzorgen

In aflevering 10: Kristel gaat samen met een jongen leren goochelen, Karen gaat samen met een kindje agility doen en Josje wordt schooljuf voor een dag

In aflevering 11: Josje neemt een groep kinderen mee een luchtballon in, Karen gaat een wedstrijdje skieën tegen een meisje en Kristel wordt met twee kindjes bakker voor een dag

In aflevering 12: Kristel gaat samen met een meisje voor de eerste keer vliegen in een private jet, Josje gaat chocola maken en Karen maakt samen met een klein meisje een eigen jurk

[ Bericht 72% gewijzigd door Sisiorange94 op 12-01-2016 15:15:19 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:12:15 #150
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159041547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gtaboy, dit ga jij echt fantastisch vinden. Had het nog niet eens eerder gezien, maar vanaf minuut 11:18.

http://www.foxsports.nl/video/tafel-van-kees-kerstspecial/
Verwacht ik iets leuks van PEC of Newcastle(Goede grap hé Newcastle en leuk in een zin), krijg ik dit. Zo jammer, afgezien van zijn ippon op Veltman dan. _O_

In navolging van het bericht dat ik vanochtend hier heb gepost:

pi_159041586
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:12 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Verwacht ik iets leuks van PEC of Newcastle(Goede grap hé Newcastle en leuk in een zin), krijg ik dit. Zo jammer, afgezien van zijn ippon op Veltman dan. _O_

Je had het geluid erbij aan? Ik doelde natuurlijk op de combinatie voetbal en K3 ;) Superhero lieten ze zelfs nog langs komen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:14:47 #152
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159041622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je had het geluid erbij aan? Ik doelde natuurlijk op de combinatie voetbal en K3 ;) Superhero lieten ze zelfs nog langs komen.
Oh. :'( Nee, heb ik niet aan, zit nog op mijn stage. :P Ik snap nu wel waarom ze K3 hebben gekozen. :') :') Vroeger had je toch al K2 als in Kuyt en Kalou? Anway, Superhero. O+ O+


:D _O_
pi_159041684
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:14 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Oh. :'( Nee, heb ik niet aan, zit nog op mijn stage. :P Ik snap nu wel waarom ze K3 hebben gekozen. :') :') Vroeger had je toch al K2 als in Kuyt en Kalou? Anway, Superhero. O+ O+


:D _O_
Haha als je het geluid niet hebt gehoord ontgaat de grap je volledig. Kijk em straks nog een keer, ze draaiden echt 5 verschillende K3-liedjes bij Fox. (Toen inderdaad Kuijt, Kramer en Kazim in beeld kwamen)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:19:44 #154
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159041745
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha als je het geluid niet hebt gehoord ontgaat de grap je volledig. Kijk em straks nog een keer, ze draaiden echt 5 verschillende K3-liedjes bij Fox. (Toen inderdaad Kuijt, Kramer en Kazim in beeld kwamen)
Ik zat net de hele tijd na te denken wie die derde K moest zijn, was die etter van Kazim vergeten. :') Die gast is nog erger dan Kristel joh, misschien zouden ze samen iets moeten gaan doen. :D Baby games bijvoorbeeld. ;)

Ik moet deze nog even posten, na die SMS aflervering de beste Hallo K3 aflevering(Zeg ik na er 5 gezien te hebben:


Marcel. _O_ _O_
pi_159041755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
In navolging van het bericht dat ik vanochtend hier heb gepost:

Best slecht, alsof die meisjes daar iets over in te brengen hebben. :')



"Gelukkig" zijn de nieuwe verpakkingen al in productie. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zat net de hele tijd na te denken wie die derde K moest zijn, was die etter van Kazim vergeten. :')
Kuip is nr3, geen Kazim.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:21:22 #156
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159041781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

Best slecht, alsof die meisjes daar iets over in te brengen hebben. :')

[ afbeelding ]

"Gelukkig" zijn de nieuwe verpakkingen al in productie. :+
Ik had onderhands wel gedacht dat men wist dat K3 van Studio 100 is en die meiden gewoon soort van bezit zijn van de studio. :')
pi_159041934

Vast allang gepost, maar toch :')
pi_159041974
quote:
Ze zag er best treurig uit hier. Niet qua looks, maar ze kijkt een beetje verdrietig ofzo. Verdrietige ogen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:29:45 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159041999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:28 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ze zag er best treurig uit hier. Niet qua looks, maar ze kijkt een beetje verdrietig ofzo. Verdrietige ogen.
Heb ik ook als ik haar hoor zingen.
pi_159042022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:20 schreef showtimer het volgende:

[..]

Kuip is nr3, geen Kazim.
In het filmpje wel ja, maar onder de supporters noemen ze vaak Kazim als derde K.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:32:26 #162
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159042076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In het filmpje wel ja, maar onder de supporters noemen ze vaak Kazim als derde K.
Offtopic maar benieuwd:

Wat vinden jullie van Kazim?

Kuyt en Kalou > Kuyt, Kramer en Kazim
pi_159042113
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Offtopic maar benieuwd:

Wat vinden jullie van Kazim?

Kuyt en Kalou > Kuyt, Kramer en Kazim
Té offtopic, dus krijg je maar één reactie ;) Inderdaad was het koppel Kuyt en Kalou veel beter, maar Kuyt scoort nu zelfs nog meer dan in zijn eerste periode. Dus Kuyt is nog net zo goed.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:41:42 #164
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159042366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:12 schreef Gtaboy107 het volgende:In navolging van het bericht dat ik vanochtend hier heb gepost:

Die chipjes zijn best lekker, vraag me af welke het eigenlijk zijn. Dan koop ik ze nog wel eens, maar dan zonder de K3-branding extra marge. :P Ik heb stiekem nog een half zakje liggen

quote:
Yay, lekker lachen en tegelijkertijd medelijden hebben met hoe ongemakkelijk Josje soms is met de kinds, en ook gewoon naar de andere 2 kijken. :@
Doel van dat halve zakje gevonden
Schapen zijn relax.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:47:42 #165
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159042562
quote:
Iedere keer als ik die thumbnail zie moet ik aan deze pose denken (die gebruiken van die worstelaars en bodybuilders enzo ook vaak)
Schapen zijn relax.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:48:35 #166
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159042587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:47 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Iedere keer als ik die thumbnail zie moet ik aan deze pose denken (die gebruik van die worstelaars en bodybuilders enzo ook vaak)
[ afbeelding ]
Al Bundy. _O_ _O_
pi_159042886
Vanavond zijn Kristel, Gertjeuh en Albertooo in 'Zijn er nog kroketten' op vtm. Voor de Kristelfans.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:07:53 #169
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159043038
quote:
Geweldige aflevering ja. Als je De Karen Dictatuur niet gezien hebt moet je dat zeker doen!
Oh en de eerste aflevering heeft misschien mijn favoriete situatie; dat augurk en de vleesbollen verhaal van Karen, gewoon de bizarheid van het stukje met de delivery van karen. _O_
Schapen zijn relax.
pi_159043125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef DumpTruck het volgende:

[..]
Yay, lekker lachen en tegelijkertijd medelijden hebben met hoe ongemakkelijk Josje soms is met de kinds, en ook gewoon naar de andere 2 kijken. :@
Doel van dat halve zakje gevonden
De luchtballon aflevering (oftewel, de meeste ongemakkelijke) zit er ook bij :D
pi_159043380
quote:
Nog niet! Lekker cliché wel weer. Jammer dat ze niet echt HD-camera's hebben bij die radiostations en dat je ze elke keer van heel veraf ziet.

Ben ook benieuwd of die boot-interviewtjes ooit nog overtroffen gaan worden. (die interviewtjes waar banaan al die gifjes van heeft gemaakt)
pi_159043553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:07 schreef Sisiorange94 het volgende:
Aflevering 8 t/m 12 van K3 Kan Het zijn nu gratis te bekijken op RTL XL

In aflevering 8: Josje maakt een meisje prinses voor een dag, Karen gaat samen met een kindje op als circusartiest en Kristel wordt samen met het kind dierenverzorgster

In aflevering 9: Karen gaat met een meisje naar de kermis, Kristel neemt drie meisjes mee naar de premiere van Dierenhotel en Josje gaat samen met een kind chihuahuas verzorgen

In aflevering 10: Kristel gaat samen met een jongen leren goochelen, Karen gaat samen met een kindje agility doen en Josje wordt schooljuf voor een dag

In aflevering 11: Josje neemt een groep kinderen mee een luchtballon in, Karen gaat een wedstrijdje skieën tegen een meisje en Kristel wordt met twee kindjes bakker voor een dag

In aflevering 12: Kristel gaat samen met een meisje voor de eerste keer vliegen in een private jet, Josje gaat chocola maken en Karen maakt samen met een klein meisje een eigen jurk

Inderdaad, en RTL8 gaat voorlopig gewoon door (elke werkdag om 15:00) dus waarschijnlijk krijgen we ook nog seizoen 2, of anders een herhaling van seizoen 1. In Vlaanderen zijn deze afleveringen niet online te bekijken via RTLXL, maar je kunt ze ook daar wel downloaden door de URL van de pagina even hier in te voeren.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:41:52 #173
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159043881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:12 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De luchtballon aflevering (oftewel, de meeste ongemakkelijke) zit er ook bij :D
Die was echt de ideale mix tussen "Josje is niet slecht met kinderen maar ook niet bizar goed" en "die kinderen zijn wel ongemakkelijk om hiermee om te gaan" Dat had ze relatief vaker, buiten haar al niet zo goed erin zijn als K&K.
Schapen zijn relax.
pi_159044060
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:07 schreef Sisiorange94 het volgende:
Aflevering 8 t/m 12 van K3 Kan Het zijn nu gratis te bekijken op RTL XL

In aflevering 8: Josje maakt een meisje prinses voor een dag, Karen gaat samen met een kindje op als circusartiest en Kristel wordt samen met het kind dierenverzorgster

In aflevering 9: Karen gaat met een meisje naar de kermis, Kristel neemt drie meisjes mee naar de premiere van Dierenhotel en Josje gaat samen met een kind chihuahuas verzorgen

In aflevering 10: Kristel gaat samen met een jongen leren goochelen, Karen gaat samen met een kindje agility doen en Josje wordt schooljuf voor een dag

In aflevering 11: Josje neemt een groep kinderen mee een luchtballon in, Karen gaat een wedstrijdje skieën tegen een meisje en Kristel wordt met twee kindjes bakker voor een dag

In aflevering 12: Kristel gaat samen met een meisje voor de eerste keer vliegen in een private jet, Josje gaat chocola maken en Karen maakt samen met een klein meisje een eigen jurk

Josje had eigenlijk wel de vervelendste opdrachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Die was echt de ideale mix tussen "Josje is niet slecht met kinderen maar ook niet bizar goed" en "die kinderen zijn wel ongemakkelijk om hiermee om te gaan" Dat had ze relatief vaker, buiten haar al niet zo goed erin zijn als K&K.
Dat is een wisselwerking inderdaad. Kristel en Karen hadden daar beter mee kunnen dealen.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 16:49:38 ]
pi_159045107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:12 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De luchtballon aflevering (oftewel, de meeste ongemakkelijke) zit er ook bij :D
Ik vond aflevering 7 waar Josje een parachutesprong maakt heel bijzonder. Karen en Kristel durfden dit niet en dus moest Josje eraan geloven. Ik heb wel veel respect voor haar inzet voor dit programma gekregen want ook ik zou zoiets never nooit durven.

Heb je misschien een overzichtje voor me met een korte beschrijving van alle afleveringen? Ik denk dat ik alle 26 afleveringen wel op mijn Humax heb staan en ik wil er DVD's van samenstellen met alle afleveringen en dan liefst in de juiste volgorde, maar ik word er momenteel niet echt wijs uit.
pi_159045433
Nog wat betere/nieuwe vids van gertje tv:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door showtimer op 13-01-2016 14:45:21 ]
pi_159045813
Hé! Grappig. In aflevering 1 van Dit is K3 hebben Lisa en Marthe de roze jurkjes van Klaasje en Jindra aan (omstreeks minuut 4-5)..
pi_159046126
Nu de aflevering van K3 kan het! met de parachutesprong van Josje weer bij RTL Telekids.
pi_159047075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef showtimer het volgende:
Nog wat betere/nieuwe vids van gertje tv:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede kwaliteit! :) Die fotoshoot met Klaasje ^O^ Toch voelen die beelden net na de finale nog steeds een beetje als een nederlaag. Wat een geluksvogels.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 19:06:45 ]
pi_159048213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef anne53 het volgende:
Hé! Grappig. In aflevering 1 van Dit is K3 hebben Lisa en Marthe de roze jurkjes van Klaasje en Jindra aan (omstreeks minuut 4-5)..
Die improvisatie spoedklus was zo slecht, dat van een bewust 'Jolinglek' bijna geen sprake geweest kan zijn. :')
pi_159048389
quote:
Check de reacties boven die foto's. Nog voor de finale zat iedereen het trio al redelijk af te maken omdat we de bui al zagen hangen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 19:38:57 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:45:34 #182
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159051328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Check de reacties boven die foto's. Nog voor de finale zat iedereen het trio al redelijk af te maken omdat we de bui al zagen hangen.
Is er een woord voor nostalgie naar negatieve ervaringen? Want dat mezelf optimistisch dwingen tijdens de finale was leuker dan HKM tot nu toe. :@

Ikzal eerlijksheidgewijs wel zeggen dat ik HKM wel steeds meer vind groeien, het is alleen langlanglang geen K3.
Schapen zijn relax.
pi_159051817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef showtimer het volgende:
Nog wat betere/nieuwe vids van gertje tv:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen het nier meewr?
:'(
pi_159052153
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:56 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Doen het nier meewr?
:'(
fixed.
pi_159053310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Is er een woord voor nostalgie naar negatieve ervaringen? Want dat mezelf optimistisch dwingen tijdens de finale was leuker dan HKM tot nu toe. :@
Haha de aanloop naar die finale was inderdaad wel lachen, al wisten we hier na de eerste liveshow al 99 procent zeker dat Hanne het sowieso zou worden. Veel verassing zat er niet in.

quote:
Ikzal eerlijksheidgewijs wel zeggen dat ik HKM wel steeds meer vind groeien, het is alleen langlanglang geen K3.
Mee eens hoor, het is best een leuk trio. Maar als ik dan die huilende gezichten na afloop van de finale weer zie dan gun ik het ze toch niet helemaal ofzo. Ik vind echt dat ze er té makkelijk aangekomen zijn. Té makkelijk een geweldige job waar ze jaren op vooruit kunnen.

En ik weet het wel, het leven is oneerlijk. De ene mens heeft nou eenmaal vaak mazzel en de ander pech. Maar toch.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 23:04:00 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:44:11 #186
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159053734
En toch zou ik als ik een meisje was (en dus kans had gemaakt, ook al is het miniem) niet zeker geweten of ik de baan zou willen.
Het mogen zingen, kindjes blij maken: yes please!
Het mogen acteren in koddige dingen: graag.
Mensen zijn dol op je want je maakt hun kindjes blij: graag.
Voor je huidige leeftijd goed verdienen: graag.
Bekend zijn enzo: graag.
Nu al weten dat je wss evenveel te zeggen hebt over je privéleven/schema als KKK de eerste S100 jaren voordat er iets meer lucht kwam: no thanks.

Als het helpt: Ook als je wat ouder bent is werk vinden is nog steeds een ramp, ik wil een zogenaamd saai leven met een hypotheek en jaren dezelfde baan te doen. :'(
Schapen zijn relax.
pi_159054127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:44 schreef DumpTruck het volgende:
En toch zou ik als ik een meisje was (en dus kans had gemaakt, ook al is het miniem) niet zeker geweten of ik de baan zou willen.
Het mogen zingen, kindjes blij maken: yes please!
Het mogen acteren in koddige dingen: graag.
Mensen zijn dol op je want je maakt hun kindjes blij: graag.
Voor je huidige leeftijd goed verdienen: graag.
Bekend zijn enzo: graag.

Nu al weten dat je wss evenveel te zeggen hebt over je privéleven als KKK de eerste S100 jaren voordat er iets meer lucht kwam: no thanks.
Heb je ook wel weer gelijk in, er kleven ook veel nadelen aan. Maar je weet hoe fantastisch Karen en Kristel het altijd hebben gevonden, in die zin was het voor hun toch een droombaan.

Ik heb er gewoon moeite mee als iemand anders zo'n baan verdient (Lauren en Lisa en Jindra eigenlijk ook) en het dan niet krijgt. Maar zolang Lauren, Lisa en Jindra er zelf geen moeite mee hebben, moet ik misschien ook maar niets zeggen. Blijf het gewoon erg sneu voor de andere 3 vinden.

quote:
Als het helpt: Ook als je wat ouder bent is werk vinden is nog steeds een ramp, ik wil een zogenaamd saai leven met een hypotheek en jaren dezelfde baan te doen. :'(
Dat wil ik ook dus wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden :)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:36:03 #188
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159055901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef Maartenfr12 het volgende:Heb je ook wel weer gelijk in, er kleven ook veel nadelen aan. Maar je weet hoe fantastisch Karen en Kristel het altijd hebben gevonden, in die zin was het voor hun toch een droombaan.
Ik ben best dol op kinderen dus mij lijkt het ook fantastisch hoor, ik vrijwillig ook voor kinderen (pubers eigenlijk, taalles enzo) en wil eigenlijk ooit nog het onderwijs in.
Het zegt genoeg dat ze ondanks alle uitingen van verdriet, werkdruk en pijnlijke situaties (zoals Karen met de miskraam en daarna het podium op moeten) beide volmondig ja zeggen als gevraagd wordt of ze het opnieuw zouden doen.
Maar ik probeerde te relativeren. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 12-01-2016 22:44:28 ]
Schapen zijn relax.
pi_159056648
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:36 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik ben best dol op kinderen dus mij lijkt het ook fantastisch hoor, ik vrijwillig ook voor kinderen (pubers eigenlijk, taalles enzo) en wil eigenlijk ooit nog het onderwijs in.
Het zegt genoeg dat ze ondanks alle uitingen van verdriet, werkdruk en pijnlijke situaties (zoals Karen met de miskraam en daarna het podium op moeten) beide volmondig ja zeggen als gevraagd wordt of ze het opnieuw zouden doen.
Haha onderwijs in zou niets voor mij zijn. Maar inderdaad zegt dat wel wat ja.

quote:
Maar ik probeerde te relativeren. :Y
Beetje relativeren is goed. Ook de persoonlijke relaties zullen doordat ze weinig tijd hebben onder druk komen te staan. Straks is het uit met Max en dan is het huilen ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 22:57:53 ]
pi_159057079
Hup, minder op fora rondhangen en meer studeren voor de baan die je wilt *;
pi_159057203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Hup, minder op fora rondhangen en meer studeren voor de baan die je wilt *;
True. (zeg ik, om er vervolgens niets mee te doen :)) Nog gifjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2016 23:16:32 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 23:22:15 #192
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159057427
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ook de persoonlijke relaties zullen doordat ze weinig tijd hebben onder druk komen te staan. Straks is het uit met Max en dan is het huilen ;)
Zolang beiden hun best doen en ervoor willen gaan zie ik geen reden dat het uitgaat. Gun ik ze ook niet.
pi_159057444
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:22 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Zolang beiden hun best doen en ervoor willen gaan zie ik geen reden dat het uitgaat. Gun ik ze ook niet.
Ik ook niet, was maar een grapje.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 23:24:39 #194
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159057504
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik ook niet, was maar een grapje.
Jaja..... :P
pi_159057594
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Jaja..... :P
Haha nee, ik was wel serieus dat een drukke agenda vaak voor problemen kan zorgen in relaties. Zeker als je vriend in het buitenland zit. Maar ik gun iedereen het beste.
pi_159058610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:34 schreef Maartenfr12 het volgende:

Mee eens hoor, het is best een leuk trio. Maar als ik dan die huilende gezichten na afloop van de finale weer zie dan gun ik het ze toch niet helemaal ofzo. Ik vind echt dat ze er té makkelijk aangekomen zijn. Té makkelijk een geweldige job waar ze jaren op vooruit kunnen.
Ik proef toch een beetje afgunst? Vergeet niet dat Karen en Kristel er ook min of meer zijn ingerold (waarbij ze alles te danken hebben aan Niels William).

En nu neem je maar even aan dat HKM het jaren gaat volhouden. Ik zie dat nog steeds niet voor me. K3 is de langst bestaande en meest succesvolle meidengroep van Europa (en dat ondanks het feit dat ze in het Nederlands zingen en daardoor buiten het Nederlandse taalgebied zo goed als onbekend zijn), en het blijft een bizarre gedachte dat je dan zomaar in één klap de complete bezetting kunt vervangen en dan kunt denken dat het na een poosje weer business as usual zal zijn.

Ik weet wel dat dit precies is waar Studio 100 op aanstuurt, maar bijvoorbeeld Miguel Wiels heeft in een interview al ernstige twijfels geuit, en hij is toch niet de eerste de beste, maar iemand die K3 17 jaar lang van nabij heeft meegemaakt en er steeds nauw bij betrokken is geweest en het dus kan weten. Het zal ook niet voor niets zijn dat Wiels bij K3 zoekt K3 geen rol van betekenis speelde terwijl hij bij K2 zoekt K3 nota bene juryvoorzitter was.
pi_159058902
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik proef toch een beetje afgunst? Vergeet niet dat Karen en Kristel er ook min of meer zijn ingerold (waarbij ze alles te danken hebben aan Niels William).
Is ook een heel klein beetje afgunst/jaloezie. Geef ik eerlijk toe. Maar komt dus ook omdat ik het gewoon niet terecht vind. Ik vind dat de beste gewoon moet winnen, en dat is niet gebeurd. Dan kun je nog zo leuk zijn, maar als je zoals Hanne en Klaasje zonder enige slag of stoot fluitend naar de winst bent gestuwd, dan gaat me dat net even te ver.

quote:
En nu neem je maar even aan dat HKM het jaren gaat volhouden. Ik zie dat nog steeds niet voor me. K3 is de langst bestaande en meest succesvolle meidengroep van Europa (en dat ondanks het feit dat ze in het Nederlands zingen en daardoor buiten het Nederlandse taalgebied zo goed als onbekend zijn), en het blijft een bizarre gedachte dat je dan zomaar in één klap de complete bezetting kunt vervangen en dan kunt denken dat het na een poosje weer business as usual zal zijn.
Ze zijn zich al meer gaan richten op de echte kleine kids sinds Josjes komst (en dus zelfs niet meer op de tieners) en daarmee lijken ze elk jaar weer een klein beetje verder te gaan. Kleine kids zijn niet veeleisend. Die zien gewoon een leuke blonde barbie of een vriendelijke roodharig meisje en vinden het helemaal geweldig. Kortom, ik zie het wel voor me dat ze het jaren gaan volhouden eigenlijk ;) Zeker omdat ze de laatste weken als team in ieder geval een hecht groepje vormen en het ook leuk doen in interviewtjes etcetera.

quote:
Ik weet wel dat dit precies is waar Studio 100 op aanstuurt, maar bijvoorbeeld Miguel Wiels heeft in een interview al ernstige twijfels geuit, en hij is toch niet de eerste de beste, maar iemand die K3 17 jaar lang van nabij heeft meegemaakt en er steeds nauw bij betrokken is geweest en het dus kan weten. Het zal ook niet voor niets zijn dat Wiels bij K3 zoekt K3 geen rol van betekenis speelde terwijl hij bij K2 zoekt K3 nota bene juryvoorzitter was.
Het was een papieren interview, ik zou graag een video-interview willen zien. Denk dat hij er wel vertrouwen in heeft. Ik zou weleens willen zien wat Gert er nou echt van vind, maar die laat ook het achterste van z'n tong niet zien. Waarom Miguel geen jurylid was, begrijp ik eerlijk gezegd nog steeds niet.

Maar kortom, ze richten zich nu echt op de allerallerkleinsten en daarvoor is altijd wel een markt te vinden. Dus die blijven nog wel een jaar of 10 zitten denk ik. Tenzij er echt wrijving in de groep komt. Heb het idee dat Klaasje en Marthe wel op een andere golflengte zitten, maar dat zal ook wel meevallen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:16:22 #198
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159058951
Hoewel ik niet ga beweren dat ze ooit (na het allereerste begin) zich buiten een toevallige meepakker op een tiener/puber publiek gericht hebben zie ik niet in wat er nu zo nog kindser is aan de Josje periode hoor. Op sommige vlakken is het net iets "volwassener" (dingen zoals Hallo K3) en sommige misschien net iets meer kindjes. (kan zo 123 geen voorbeeld noemen maar het is er vast. Ik denk dat jij Drums gaan boem zal aanvoeren. :P )
Schapen zijn relax.
pi_159058985


[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 00:46:05 ]
pi_159059023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:16 schreef DumpTruck het volgende:
Hoewel ik niet ga beweren dat ze ooit (na het allereerste begin) zich buiten een toevallige meepakker op een tiener/puber publiek gericht hebben zie ik niet in wat er nu zo nog kindser is aan de Josje periode hoor. Op sommige vlakken is het net iets "volwassener" (dingen zoals Hallo K3) en sommige misschien net iets meer kindjes. (kan zo 123 geen voorbeeld noemen maar het is er vast. Ik denk dat jij Drums gaan boem zal aanvoeren. :P )
Omdat Karen en Kristel al tegen de veertig waren vond ik het niet meer dan logisch dat ze niet meer al te kinderlijke dingen deden. Dat zou een beetje vreemd worden. Wat dat betreft is het goed dat HKM weer daar begint, dan kunnen ze altijd verder groeien naar wat KKJ was.
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:24:58 #201
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159059094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:21 schreef Sisiorange94 het volgende:Omdat Karen en Kristel al tegen de veertig waren vond ik het niet meer dan logisch dat ze niet meer al te kinderlijke dingen deden.
Ik ben erg fan van het KKJ tijdperk hoor. :Y En ik ben zowel als semi-trouwe fan (yay iets fris en nieuws!) en als persoon (yay K&K mogen iets minder blije roze wolk doen gezien hun leeftijd) er blij mee geweest. :Y) :Y)
Schapen zijn relax.
pi_159059133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:24 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik ben erg fan van het KKJ tijdperk hoor. :Y En ik ben zowel als semi-trouwe fan (yay iets fris en nieuws!) en als persoon (yay K&K mogen iets minder blije roze wolk doen gezien hun leeftijd) er blij mee geweest. :Y) :Y)
Ik ook. Voor mij was het KKJ tijdperk eigenlijk het beste K3 era :D
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:31:30 #203
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159059204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ook. Voor mij was het KKJ tijdperk eigenlijk het beste K3 era :D
Ik vind door nostalgie het moeilijk kiezen, maar van alles wat ik ontdekt/herontdekt heb omdat het uit mijn laag-pitje jaren kwam vind ik meestal de KKJ dingen die ik niet kende leuker dan de KKK dingen die ik niet kende.

Maar volgens mij moet ik je toch even vies aankijken voor die mening, volgens mij staat dat ik het K3-fan-als-volwassenen handboek. ~O> Sisi neeeeee etc blabla.
Schapen zijn relax.
pi_159059285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Is er een woord voor nostalgie naar negatieve ervaringen? Want dat mezelf optimistisch dwingen tijdens de finale was leuker dan HKM tot nu toe. :@
Ik denk niet dat daar een woord voor is, het zou ook strijdig zijn met het begrip nostalgie lijkt mij.
quote:
Ikzal eerlijksheidgewijs wel zeggen dat ik HKM wel steeds meer vind groeien, het is alleen langlanglang geen K3.
Iemand maakte al in maart 2015 een vergelijking met Nutella en het goedkope huismerk van de Plus. Als je eerst 17 jaar lang Nutella op je brood smeert en het dan plotseling moet doen met de chocopasta van de Plus, dan is dat een klap in je gezicht. Maar na een paar weken gaat dat spul uit de voordeelsuper wel een beetje wennen, waardoor je jezelf begint wijs te maken dat het toch wel meevalt. Maar o wee als je dan weer een boterham met Nutella krijgt, dan weet je precies wat je mist. En zo is het hier ook. Het blijft surrogaat, Ersatz.
pi_159059336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Riparius het volgende:
Iemand maakte al in maart 2015 een vergelijking met Nutella en het goedkope huismerk van de Plus. Als je eerst 17 jaar lang Nutella op je brood smeert en het dan plotseling moet doen met de chocopasta van de Plus, dan is dat een klap in je gezicht. Maar na een paar weken gaat dat spul uit de voordeelsuper wel een beetje wennen, waardoor je jezelf begint wijs te maken dat het toch wel meevalt. Maar o wee als je dan weer een boterham met Nutella krijgt, dan weet je precies wat je mist. En zo is het hier ook. Het blijft surrogaat, Ersatz.
Dit is echt een perfecte vergelijking _O-
Maar ik hou in dit geval gewoon van chocopasta, alleen liever Nutella als het kan :D
  woensdag 13 januari 2016 @ 00:45:04 #206
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159059393
Goede vergelijking, en ik heb ook wel iets met Nutella. :s)
Ik at dat altijd bij een neefje als ik daar bleef logeren. Daarna kregen mijn ma en mijn tante ruzie en sindsdien wilde ik dat nooit meer; dat hoorde bij het logeren. :@ (Het is ondertussen bijgelegd, maar dat was echt 10 jaar ofzo geen contact :P )

[ Bericht 3% gewijzigd door DumpTruck op 13-01-2016 00:50:21 ]
Schapen zijn relax.
pi_159059523
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 00:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Omdat Karen en Kristel al tegen de veertig waren vond ik het niet meer dan logisch dat ze niet meer al te kinderlijke dingen deden. Dat zou een beetje vreemd worden. Wat dat betreft is het goed dat HKM weer daar begint, dan kunnen ze altijd verder groeien naar wat KKJ was.
Ik weet het niet hoor. Ik heb zelf nooit tot de doelgroep van K3 behoord omdat ik daar toen ze begonnen al veel te oud voor was, maar ik heb ze altijd leuk gevonden vanaf de voorrondes voor Eurosong (dat ik ook al heel lang volg) en heb ze ook altijd vanaf de zijlijn gevolgd. Ik denk dat er ook altijd wel knipoogjes zijn gebleven naar een volwassen publiek ook al was het lang nauwelijks geaccepteerd om ze als volwassene 'goed' of zelfs maar gewoon 'leuk' te vinden, laat staan dat je openlijk zou bekennen fan te zijn. Maar zeg nu zelf, zou een peuter of kleuter of zelfs een 12-jarige weten wat metafysica is in de tekst van het nummer Lawine dat je hier onlangs nog postte?
  woensdag 13 januari 2016 @ 02:15:04 #208
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159060295
Als we de volwassen knipoogjes moeten onderscheiden mogen we de hele tekst van kitty nomineren.
Schapen zijn relax.
pi_159060476

Waarom staat deze wel helemaal online maar De 3 Biggetjes niet?
pi_159060668
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 02:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

Waarom staat deze wel helemaal online maar De 3 Biggetjes niet?
Geen idee. Maar ik heb nog wel een tip voor je. Ook de NPO heeft een hoop K3 materiaal online staan, bijvoorbeeld Doornroosje. Hier staat dat het programma niet beschikbaar is, maar even verder zoeken levert dit op. Joepie, ze weten het dus zelf ook niet. En ja, alles is probleemloos te rippen via downloadgemist.nl.
  woensdag 13 januari 2016 @ 10:05:19 #211
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159063039

De Televaag is natuurlijk, hoe kan het ook anders, ook op het verhaal van de consumentenbond gesprongen.
pi_159063976
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:05 schreef Gtaboy107 het volgende:

De Televaag is natuurlijk, hoe kan het ook anders, ook op het verhaal van de consumentenbond gesprongen.
Mirthe, Hanne en Klaasje? -O-
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:08:09 #213
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159064010
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:05 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Mirthe, Hanne en Klaasje? -O-
Riool journalistiek is zo'n mooi iets. :D
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:27:09 #214
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159065677
Riooljournalistiek is een prachtig woord. c_/

Van de week nog een interview gezien dat de "oude" kledingstijl, en hoe het een beetje wrang werd tijdens de eindfase van KKK, benadrukte. Kristel gevorderd zwanger (van de 2e denk ik) en toch net zoals Karen en Kathleen in een strak topje; ze zag er prima uit hoor (voor maarten: dikke plofkop op die zwangere! ;) ). Maar doe een zwangere vrouw in dat stadium van haar zwangerschap zo iets straks en niet-verhullend alsjeblieft niet aan. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 13-01-2016 12:35:01 ]
Schapen zijn relax.
pi_159066025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef DumpTruck het volgende:
Riooljournalistiek is een prachtig woord. c_/

Van de week nog een interview gezien dat de "oude" kledingstijl, en hoe het een beetje wrang werd tijdens de eindfase van KKK, benadrukte. Kristel gevorderd zwanger (van de 2e denk ik) en toch net zoals Karen en Kathleen in een strak topje; ze zag er prima uit hoor (voor maarten: dikke plofkop op die zwangere! ;) ). Maar doe een zwangere vrouw in dat stadium van haar zwangerschap zo iets straks en niet-verhullend alsjeblieft niet aan. _O-
Ik ben niet helemaal mee (en wakker) Was dat jouw mening of die van het interview? En zei K3 dat dan of de interviewer?
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:56:51 #216
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159066377
Ik heb die zin al 4x aangepast en hij blijft onleesbaar, ik weet het. :'(

De interviewster zei er niets over hoor, en ook geen artikel. Het was gewoon een schattig klein nieuwsitem dat ik tegenkwam, iets van dat ze in Plopsaland waren en over verjaardagen.(niet de opening van het museumpje)
Maar Kristel was voor haar 6m+ zwangerschap bijna schandalig gekleed, met staartjes en alles; zal niet haar keuze zijn geweest.
Kathleen en Karen kwamen er nog prima mee weg hoor, maar niet de gevorderd zwangere vrouw. Ik vond het echt een van de beste/slechtste voorbeelden van hoe die stijl awkward begon te worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door DumpTruck op 13-01-2016 13:01:20 (Is het nu leesbaar?) ]
Schapen zijn relax.
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:04:31 #217
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159066562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef DumpTruck het volgende:
Riooljournalistiek is een prachtig woord. c_/

Van de week nog een interview gezien dat de "oude" kledingstijl, en hoe het een beetje wrang werd tijdens de eindfase van KKK, benadrukte. Kristel gevorderd zwanger (van de 2e denk ik) en toch net zoals Karen en Kathleen in een strak topje; ze zag er prima uit hoor (voor maarten: dikke plofkop op die zwangere! ;) ). Maar doe een zwangere vrouw in dat stadium van haar zwangerschap zo iets straks en niet-verhullend alsjeblieft niet aan. _O-
Was daar niet eens een plaatje van gepost toen ze moesten optreden ergens buiten?
pi_159066574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:56 schreef DumpTruck het volgende:
Ik heb die zin al 4x aangepast en hij blijft onleesbaar, ik weet het. :'(

De interviewster zei er niets over hoor, en ook geen artikel. Het was gewoon een schattig klein nieuwsitem dat ik tegenkwam, iets van dat ze in Plopsaland waren en over verjaardagen.(niet de opening van het museumpje)
Maar Kristel was voor haar 6m+ zwangerschap bijna schandalig gekleed, met staartjes en alles; zal niet haar keuze zijn geweest.
Kathleen en Karen kwamen er nog prima mee weg hoor, maar niet de gevorderd zwangere vrouw. Ik vond het echt een van de beste/slechtste voorbeelden van hoe die stijl awkward begon te worden.
Yep!

Ja, ik herinner me die tijd. Ik vond zwangere Karen in regenboogjurkje ook wel een beetje raar, eerlijk gezegd...
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:06:05 #219
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159066591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was daar niet eens een plaatje van gepost toen ze moesten optreden ergens buiten?
Als het een geel shirtje/topje was met een soort bloemenrok en ze ya-ya-yippie deden dan zal het hetzelfde zijn geweest.
Sowieso dat dansje met zo'n zwangere buik, dat doet toch pijn. -O-

quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:05 schreef MarieAlice het volgende:Yep!
Ja, ik herinner me die tijd. Ik vond zwangere Karen in regenboogjurkje ook wel een beetje raar, eerlijk gezegd...
Inderdaad, maar gelukkig voor Karen was dat jurkje was niet zo goed als skintight aangemeten, daar was nog een beetje in te ademen.
Schapen zijn relax.
pi_159066676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Als het een geel shirtje/topje was met een soort bloemenrok en ze ya-ya-yippie deden dan zal het hetzelfde zijn geweest.
Sowieso dat dansje met zo'n zwangere buik, dat doet toch pijn. -O-

[..]

Inderdaad, maar gelukkig voor Karen was dat jurkje was niet zo goed als skintight aangemeten, daar was nog een beetje in te ademen.
De beruchte outfit.

Karen droeg trouwens later een wijd regenboogshirt met broek in plaats van de jurk.
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:14:01 #221
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159066777
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De beruchte outfit.

Karen droeg trouwens later een wijd regenboogshirt met broek in plaats van de jurk.
Dat is de outfit ja. :Y Dan heb ik een ander iets gezien dat waarschijnlijk op dezelfde dag gemaakt zal zijn, in dit fragment lijkt het nog mee te vallen. In wat ik gezien heb stond er nog net geen spotlight op de buik. _O-
Schapen zijn relax.
pi_159067091
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De beruchte outfit.

Karen droeg trouwens later een wijd regenboogshirt met broek in plaats van de jurk.
Ja? Dan moet ik net eegens een foto van vlak voor ze dat begonnen te doen gezien hebben, want het zag eruit als tine embrechts in tegen de sterren op...
pi_159067684
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:25 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ja? Dan moet ik net eegens een foto van vlak voor ze dat begonnen te doen gezien hebben, want het zag eruit als tine embrechts in tegen de sterren op...
pi_159067732
quote:
Oh ja :) leuk!
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:49:59 #226
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159067826
Als ik het zo zie vind ik het leuker dan het regenboogjurkje, iig voor Karen. :Y
Maar ik vind dat roze boordje aan dat jurkje al jaren kut dus...

We zijn zelf net een roddelblad, met ons bespreken van de outfits, zwangerschap, etc. En maar commentaar leveren op de Telegraaf/prive/story. _O-
Schapen zijn relax.
pi_159068000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:49 schreef DumpTruck het volgende:
Als ik het zo zie vind ik het leuker dan het regenboogjurkje, iig voor Karen. :Y
Maar ik vind dat roze boordje aan dat jurkje al jaren kut dus...

We zijn zelf net een roddelblad, met ons bespreken van de outfits, zwangerschap, etc. En maar commentaar leveren op de Telegraaf/prive/story. _O-
Touché _O-
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:57:45 #228
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159068033
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef MarieAlice het volgende:
Touché _O-
Ik geniet er van hoor, don't get me wrong.
Maar ik zat net naar een foto van zwangere Karen in shirt+broek te zoeken vóór Sisi die link plaatste, en iedere website met iets dat er op leek was dus een roddelblaadje. toen besefte ik het me ineens. _O-
Schapen zijn relax.
pi_159068065
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 02:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

Waarom staat deze wel helemaal online maar De 3 Biggetjes niet?
Het valt me nu net op dat ene Lynn1994 jaren geleden de DVD van de 3 Biggetjes heeft gepost op Usenet. Toeval?
pi_159068138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het valt me nu net op dat ene Lynn1994 jaren geleden de DVD van de 3 Biggetjes heeft gepost op Usenet. Toeval?
Ja, toeval :o
Link? :D
pi_159068239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, toeval :o
Link? :D
Linkjes naar NZB's zijn niet toegestaan op FOK, maar als je even op nzbsearch.net zoekt naar K3 biggetjes en dan de zoekresultaten sorteert op aflopende grootte, dan zie je het meteen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:04:33 #232
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159068247
Bijna alles wat het K3 kanaal upload is echt baggerkwaliteit, soms is recent werk niet eens in HD. Die Alice upload maakt dat weer mooi duidelijk. :')
Schapen zijn relax.
pi_159068327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef DumpTruck het volgende:
Bijna alles wat het K3 kanaal upload is echt baggerkwaliteit, soms is recent werk niet eens in HD. Die Alice upload maakt dat weer mooi duidelijk. :')
Het is sowieso allemaal gewoon van de DVDs geript en gelijk geüpload :')
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:13:26 #234
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159068480
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef Sisiorange94 het volgende:
Het is sowieso allemaal gewoon van de DVDs geript en gelijk geüpload :')
Yup, de dvd's zijn een stuk helderder en scherper. Ookal heb je de originele (digitale) versies niet meer, zo moeilijk is een directe/gesplitste rip en een nieuwe encode toch niet jongens. |:(

Maarja ik heb bijna alles wat ik wil hebben compleet nu, of iig in een goede bron digitaal. (met dank aan anderen, dat mag gezegd worden!).
Schapen zijn relax.
pi_159068686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Yup, de dvd's zijn een stuk helderder en scherper. Ookal heb je de originele (digitale) versies niet meer, zo moeilijk is een directe/gesplitste rip en een nieuwe encode toch niet jongens. |:(
Ze zijn wel dom bij Studio 100 (en ze laten Oelewapper alles uploaden vanaf DVD's), maar zó dom zullen ze toch niet zijn dat ze hun masters kwijt zijn. Het is ook desinteresse en het niet goed inschatten van hun eigen markt, denk ik. Hoewel ze al jaren alle producties in HD opnemen hebben ze bijvoorbeeld nog nooit iets op Blu-ray uitgebracht.
quote:
Maar ja ik heb bijna alles wat ik wil hebben compleet nu, of i.i.g. in een goede bron digitaal (met dank aan anderen, dat mag gezegd worden!).
Wat mis je nog?
pi_159068751
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef showtimer het volgende:
Nog wat betere/nieuwe vids van gertje tv:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze doen het alweer niet. Was ze gisteravond vergeten te rippen ;_;
pi_159068846
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:05 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Mirthe, Hanne en Klaasje? -O-
Mirte, Henna en Kaasje.

Een combinatie die echt nergens naar smaakt.
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:27:44 #238
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159068853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef Riparius het volgende:
Ze zijn wel dom bij Studio 100 (en ze laten Oelewapper alles uploaden vanaf DVD's), maar zó dom zullen ze toch niet zijn dat ze hun masters kwijt zijn. Het is ook desinteresse en het niet goed inschatten van hun eigen markt, denk ik. Hoewel ze al jaren alle producties in HD opnemen hebben ze bijvoorbeeld nog nooit iets op Blu-ray uitgebracht.

Wat mis je nog?
Dat ze Blu-Ray niet voor alles doen snap ik, zoals de kleinere specials. Maar voor de films/optredens van hun meest populaire producten vind ik dat vreemd ja. Misschien verkoopt het gewoon niet omdat de kinderen het verschil niet echt waarderen en ouders dan toch voor de gewone dvd gaan?
Lijkt me inderdaad sterk dat ze de originelen niet meer hebben, maar bedrijven doen de gekste dingen af en toe.
(Zo was mijn vorige werkgever 100 kluiskastjes ineens kwijt, nog steeds weet niemand nog waar die dingen zijn.)

Wat ik écht nog wil hebben zal ik eens bekijken morgen, onlangs van iets digitaal "goh die heb ik nog niet" maar dat bleek ik al sinds ik ~12 was fysiek te bezitten. :Y)

Anyway ik ga iets nuttigs doen, Later!
Schapen zijn relax.
pi_159068930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze doen het alweer niet. Was ze gisteravond vergeten te rippen ;_;
wil je ze alle 6?
pi_159069035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

wil je ze alle 6?
Ik ook please :D
pi_159069052
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

True. (zeg ik, om er vervolgens niets mee te doen :)) Nog gifjes?


klik om te spelen
pi_159069082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

wil je ze alle 6?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik ook please :D
Ik ook please :D
pi_159069176
quote:
Hahaha. Prinsessia is niet mijn hobby, maar die eerste sla ik meteen maar op. Kan nog van pas komen in de toekomst.
pi_159069214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:39 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hahaha. Prinsessia is niet mijn hobby, maar die eerste sla ik meteen maar op. Kan nog van pas komen in de toekomst.
Ik heb alvast een paar goeie prinsessia reaction gifjes, maar die bewaar ik tot het goeie moment.

klik om te spelen
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:42:06 #245
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_159069248
+1 hier, maar ik ben laat thuis dus maak ze tot een uur of 2 's nachts downloadbaar aub, dan zet ik ze aan voor ik ga slapen. :+
quote:
O+ Heb je er ook van gele princes, ik ben bijna zover dat ik het echt ga kijken :@

Nu echt weg! Toedels, Doei, Kusjes...dag!
Schapen zijn relax.
pi_159069304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:42 schreef DumpTruck het volgende:
+1 hier, maar ik ben laat thuis dus maak ze tot een uur of 2 's nachts downloadbaar aub, dan zet ik ze aan voor ik ga slapen. :+

[..]

O+ Heb je er ook van gele princes, ik ben bijna zover dat ik het echt ga kijken :@

Nu echt weg! Toedels, Doei, Kusjes...dag!

Dus jij houdt van fluffy prinsesjes O+
klik om te spelen

In die vorige gifje deed Roos (roze) na hoe retarded Madeliefje (geel) haar prinsessenwuif doet.
Dit is hoe het zou moeten volgens mevrouw:

klik om te spelen
pi_159069401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik ook please :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:35 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

[..]

Ik ook please :D
Ze doen het weer toppers. :7
pi_159069647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

Ze doen het weer toppers. :7
Dank voor al je inspanningen (ik had ze overigens gisteren al gedownload). Kan ik eindelijk Welkom bij K3 en Dit is K3 compleet en in goede kwaliteit op TV bekijken.

Zo meteen om 15:00 bij RTL8 weer een aflevering van K3 kan het, de laatste aflevering van het eerste seizoen. Deze zal rond 15:30 ook weer (in HD kwaliteit, 720p) online staan. Het wordt nog even spannend wat RTL8 morgen om 15:00 gaat uitzenden: gaan ze door met het tweede seizoen of beginnen ze weer met aflevering 1 van het eerste seizoen?
pi_159069683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

Ze doen het weer toppers. :7
Dankje topper :D
Hoe heette dat uploadsharewebsiteding van Sisi ook alweer?
pi_159069729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dankje topper :D
Hoe heette dat uploadsharewebsiteding van Sisi ook alweer?
Ik heb tot nu toe altijd Mega en WeTransfer gebruikt
pi_159069762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:59 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe altijd Mega en WeTransfer gebruikt
Dankje topper :D
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:02:23 #252
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_159069820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Dus jij houdt van fluffy prinsesjes O+
[ afbeelding ]
JA, MADELIEFJE IS HET BESTE PERSONAGE EN VERDIENT ALS EERSTE EEN PRINS OF PRINSES OM MEE TE TROUWEN
pi_159069887
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:02 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

JA, MADELIEFJE IS HET BESTE PERSONAGE EN VERDIENT ALS EERSTE EEN PRINS OF PRINSES OM MEE TE TROUWEN
Maar Roos is het beste in de prinsessen-schoolvakken.
pi_159069906
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:02 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

JA, MADELIEFJE IS HET BESTE PERSONAGE EN VERDIENT ALS EERSTE EEN PRINS OF PRINSES OM MEE TE TROUWEN
Teveel Klauren gelezen? _O-
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:07:32 #255
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_159069973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:05 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Teveel Klauren gelezen? _O-
Nee, lesbiennes bestaan ook in de echte wereld en ook in de prinsessenwereld. En dat zijn vijf prinsessen die samen op een internaat zitten, je gaat me niet wijsmaken dat die niet op z'n minst experimenteren.
pi_159070091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Nee, lesbiennes bestaan ook in de echte wereld en ook in de prinsessenwereld. En dat zijn vijf prinsessen die samen op een internaat zitten, je gaat me niet wijsmaken dat die niet op z'n minst experimenteren.
Ja banaan, dat bestaat ook in het echt :')
pi_159070122
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Nee, lesbiennes bestaan ook in de echte wereld en ook in de prinsessenwereld. En dat zijn vijf prinsessen die samen op een internaat zitten, je gaat me niet wijsmaken dat die niet op z'n minst experimenteren.
Zo praat je niet over ze :'(
En dan ga je geen fakking dure opleiding volgen met als doel om een prins aan de haak te slaan. Tenzij je wordt gepusht door je rijke ouders.
pi_159070184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:11 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja banaan, dat bestaat ook in het echt :')
Maar.. Maar.. Hoe kunnen borsten interessant zijn als je ze zelf al hebt :o
En andersom.
pi_159070197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Zo praat je niet over ze :'(
En dan ga je geen fakking dure opleiding volgen met als doel om een prins aan de haak te slaan. Tenzij je wordt gepusht door je rijke ouders.
Op die leeftijd moet je daar meestal nog achter komen
pi_159070201
Welkom Bij K3 en Dit is K3 is aan het uploaden trouwens.
pi_159070214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Maar.. Maar.. Hoe kunnen borsten interessant zijn als je ze zelf al hebt :o
En andersom.
Ik heb ook borsten en vind ze ook nog steeds interessant :D
pi_159070265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik heb ook borsten en vind ze ook nog steeds interessant :D
Ik vind ze ook interessant omdat ik geen manboobs heb.
Misschien toch ook maar eens kijken of piemels echt zo oninteressant zijn als ik dacht..
pi_159070299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik vind ze ook interessant omdat ik geen manboobs heb.
Misschien toch ook maar eens kijken of piemels echt zo oninteressant zijn als ik dacht..
Piemels en borsten zijn equally interessant. Iedereen heeft andere, hoe awesome is dat *O*

pi_159070321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Maar.. Maar.. Hoe kunnen borsten interessant zijn als je ze zelf al hebt :o
En andersom.
Haha :D
pi_159070348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:18 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Piemels en borsten zijn equally interessant. Iedereen heeft andere, hoe awesome is dat *O*

In dat geval is het toch zonde om je op slechts één piemel te richten? (even gtaboy boos op me krijgen)
pi_159070378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

In dat geval is het toch zonde om je momenteel op slechts één piemel te richten? (even gtaboy boos op me krijgen)
_O-
pi_159070562
Neeeee Lisa's hondje is dood :'(
incl. Lisa vlechtjes foto O+

https://www.facebook.com/(...)2994/?type=3&theater

pi_159070593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Neeeee Lisa's hondje is dood :'(
incl. Lisa vlechtjes foto O+

https://www.facebook.com/(...)2994/?type=3&theater

[ afbeelding ]
Ik heb het hondje nog gezien na afloop bij K3 zoekt K3 ;(
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:42:44 #269
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_159070792
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Zo praat je niet over ze :'(
En dan ga je geen fakking dure opleiding volgen met als doel om een prins aan de haak te slaan. Tenzij je wordt gepusht door je rijke ouders.
De wereld van Prinsessia mist een beetje world building. Uit welk koninkrijk komen de vijf prinsessen? Hoe staan die koninkrijken tegenover elkaar? Is het een poging om de interne relaties te versterken door hun dochters samen in een school te steken? Wat gebeurt er in hun koninkrijk terwijl de prinsessen er niet zijn? Wie zijn hun vaders en moeders? Wat schuilt er achter de Muur? Zijn daar écht White Walkers of is het maar een legende? Zijn de kleuren van hun jurkjes de officiele kleuren van hun koninkrijk of zijn die willekeurig gekozen door de academie? Hoeveel verdient Flora met haar school?

Het punt is, ik ben helemaal voor biseksuele prinsessen en voor biseksuele prinsen. Dàt is wat Prinsessia nodig heeft: een guest appearance van Prinses Demi en een identiteitscrisis voor Madeliefje of Violet die zoiets hebben van: holy shit, ik denk dat ik een beetje gay ben. Dàt is wat Prinsessia nodig heeft.
pi_159070828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:42 schreef bogtrotter het volgende:

Het punt is, ik ben helemaal voor biseksuele prinsessen en voor biseksuele prinsen. Dàt is wat Prinsessia nodig heeft: een guest appearance van Prinses Demi en een identiteitscrisis voor Madeliefje of Violet die zoiets hebben van: holy shit, ik denk dat ik een beetje gay ben. Dàt is wat Prinsessia nodig heeft.
Jaaaa *O*
Maar waarom biseksueel en niet gewoon gay?
pi_159071034
https://www.wetransfer.co(...)0160113140905/605982

Bestanden (1,37 GB totaal)
dit is K3 ep 1.mp4
dit is k3 ep 2.mp4
dit is k3 ep 3.mp4
dit is k3 ep 4.mp4
dit is k3 ep 5.mp4
Welkom bij K3 ep 1.mp4
Welkom bij K3 ep 2.mp4
Welkom bij K3 ep 3.mp4
Welkom bij K3 ep 4.mp4
Welkom bij K3 ep 5.mp4

Geldig tot:
20 januari 2016
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:55:01 #272
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_159071079
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Jaaaa *O*
Maar waarom biseksueel en niet gewoon gay?
Omdat representatie in fictie voor biseksuele personages over het algemeen onbestaand is of vaak net gaat over meisjes die in "een homoseksuele fase" zaten, of mannen die "nog niet beseffen dat ze homo's zijn". Het b-woord is blijkbaar not-done en wordt niet echt bekeken als een geldige identiteit. Terwijl het dat natuurlijk wel is. Maar het mogen ook full-blown lesbiennes zijn, hoor. Kleine stapjes vind ik prima.

Ik vind "het maakt me niet uit of je nu een jongen of een meisje bent" in mijn hoofd ook wel gewoon iets leuks om een prinses te horen zeggen.
pi_159071118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:55 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik vind "het maakt me niet uit of je nu een jongen of een meisje bent" in mijn hoofd ook wel gewoon iets leuks om een prinses te horen zeggen.
Goeie titel voor een prinsessia liedje.
pi_159071207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:55 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Omdat representatie in fictie voor biseksuele personages over het algemeen onbestaand is of vaak net gaat over meisjes die in "een homoseksuele fase" zaten, of mannen die "nog niet beseffen dat ze homo's zijn". Het b-woord is blijkbaar not-done en wordt niet echt bekeken als een geldige identiteit. Terwijl het dat natuurlijk wel is. Maar het mogen ook full-blown lesbiennes zijn, hoor. Kleine stapjes vind ik prima.

Ik vind "het maakt me niet uit of je nu een jongen of een meisje bent" in mijn hoofd ook wel gewoon iets leuks om een prinses te horen zeggen.
Ja, er rust nog wel een soort taboe op. Dat merk ik ook. Meisjes zijn niet bi, die vinden het gewoon geil om ook eens wat met een meisje te doen. En jongens zijn ook niet bi, want die durven er nog niet voor uit te komen dat ze homo zijn.
Jammer inderdaad, dat er over het algemeen zo naar gekeken wordt. Terwijl er statistisch gezien meer biseksuelen dan homoseksuelen zouden zijn.
pi_159071231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:01 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, er rust nog wel een soort taboe op. Dat merk ik ook. Meisjes zijn niet bi, die vinden het gewoon geil om ook eens wat met een meisje te doen. En jongens zijn ook niet bi, want die durven er nog niet voor uit te komen dat ze homo zijn.
Jammer inderdaad, dat er over het algemeen zo naar gekeken wordt. Terwijl er statistisch gezien meer biseksuelen dan homoseksuelen zouden zijn.
Klopt, in het echt durven jongens niet te zeggen dat ze best eens een vreemde piemel vast willen houden ;( .
pi_159071285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Klopt, in het echt durven jongens niet te zeggen dat ze best eens een vreemde piemel vast willen houden ;( .
Zou je dat wel eens willen? :D
pi_159071435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:05 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Zou je dat wel eens willen? :D
Niet voor het huwelijk uiteraard.
pi_159071442
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:55 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Omdat representatie in fictie voor biseksuele personages over het algemeen onbestaand is of vaak net gaat over meisjes die in "een homoseksuele fase" zaten, of mannen die "nog niet beseffen dat ze homo's zijn". Het b-woord is blijkbaar not-done en wordt niet echt bekeken als een geldige identiteit. Terwijl het dat natuurlijk wel is. Maar het mogen ook full-blown lesbiennes zijn, hoor. Kleine stapjes vind ik prima.

Ik vind "het maakt me niet uit of je nu een jongen of een meisje bent" in mijn hoofd ook wel gewoon iets leuks om een prinses te horen zeggen.
Ik vraag me af, als Lauren er een lesbisch of biseksueel meisje K3 zoekt K3 had gewonnen of ze dan nog steeds achter Bas aan zou moeten.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:17:49 #279
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159071567


In de Metro van vandaag.
pi_159071601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]

In de Metro van vandaag.
Gaap, iedereen springt weer op de bandwagon. Ze geven al het goeie voorbeeld door alledrie mooi slank te zijn.
pi_159071623
Studio 100 witlof is echt een kwestie van tijd zo
pi_159071644
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Gaap, iedereen springt weer op de bandwagon. Ze geven al het goeie voorbeeld door alledrie mooi slank te zijn.
Klaasje traint elke dag haar buikspieren en doet er alles aan om slank te blijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:20 schreef showtimer het volgende:
Studio 100 witlof is echt een kwestie van tijd zo
Haha dit is wel echt hypocriet moralistisch gelul inderdaad. Dan kun je overal wel over gaan zeuren.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 16:31:37 ]
pi_159071652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:20 schreef showtimer het volgende:
Studio 100 witlof is echt een kwestie van tijd zo
Dat zijn Hanne en Marthe in elk geval al goed aan het promoten _O-
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:47:40 #284
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159072159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Gaap, iedereen springt weer op de bandwagon. Ze geven al het goeie voorbeeld door alledrie mooi slank te zijn.
Komkommertijd hè.
pi_159073762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:

Haha dit is wel echt hypocriet moralistisch gelul inderdaad. Dan kun je overal wel over gaan zeuren.
Ja, en het probleem is dat er altijd wel genoeg zeikerds zijn om dat dan ook inderdaad te doen. Het zou ook compleet van de pot gerukt zijn om de wetgever te laten bepalen wie kinderidolen zijn en wie niet. En als alle afbeeldingen verboden worden dan krijg je weer een nieuwe lichting zeikerds die komen vertellen dat de verpakkingen niet roze mogen zijn en geen regenboogkleuren mogen hebben omdat die te aantrekkelijk zijn voor kinderen, en zo voort. Ik zie trouwens ook niet wat er mis is met hagelslag, dat is geen snoepgoed maar broodbeleg.
pi_159074373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 17:58 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, en het probleem is dat er altijd wel genoeg zeikerds zijn om dat dan ook inderdaad te doen. Het zou ook compleet van de pot gerukt zijn om de wetgever te laten bepalen wie kinderidolen zijn en wie niet. En als alle afbeeldingen verboden worden dan krijg je weer een nieuwe lichting zeikerds die komen vertellen dat de verpakkingen niet roze mogen zijn en geen regenboogkleuren mogen hebben omdat die te aantrekkelijk zijn voor kinderen, en zo voort. Ik zie trouwens ook niet wat er mis is met hagelslag, dat is geen snoepgoed maar broodbeleg.
True.
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:30:49 #287
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_159074408
Mocht men nog aflevering 8 t/m 13 willen zien van K3 Kan Het, hier de downloadlink:

https://mega.nz/#F!b8xzGaZQ!OL5gKegbYWVwarFl5zLLEg
pi_159075220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

True.
pi_159075235
quote:
En dan gif je die blonde niet?
pi_159075288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:57 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

En dan gif je die blonde niet?
Ohhh ik wist niet dat het daar om ging
Jij moet toch afkicken van je Klaasjegifjesverslaving zei je laatst nog. Is niet goed voor je.

pi_159075449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ohhh ik wist niet dat het daar om ging
Jij moet toch afkicken van je Klaasjegifjesverslaving zei je laatst nog. Is niet goed voor je.

[ afbeelding ]
Dit is wel echt een marteling op deze manier. Doe er eentje, please.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 19:03:27 ]
pi_159075629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dit is wel echt een marteling op deze manier. Doe er eentje, please.
Ze komen van newsmonkey. Die heeft weer nieuwe leuke gifjes
http://newsmonkey.be/article/62451
pi_159075776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze komen van newsmonkey. Die heeft weer nieuwe leuke gifjes
http://newsmonkey.be/article/62451
Dit is mijn favoriet:

pi_159075997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:09 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dit is mijn favoriet:

[ afbeelding ]


pi_159076309
quote:
Mijn interesse voor de oude K3 is verdwenen als sneeuw voor de zon. ;) Ik wil ze nu gewoon volgen als individuen, niet meer als groep.

Eigenlijk was het voor mij beter geweest als het 3 (dus niet 2) theemutsen waren geworden. Dan was ik definitief van mijn K3-interesse af geweest. Maarja, die blonde hè.



[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 19:21:54 ]
pi_159076373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mocht men nog aflevering 8 t/m 13 willen zien van K3 Kan Het, hier de downloadlink:

https://mega.nz/#F!b8xzGaZQ!OL5gKegbYWVwarFl5zLLEg
Super dat je dit doet. Ik had ze zelf overigens al van RTLXL. Heel mooi ook dat er geen irritante logo's in zitten en dat ze 720p zijn. Ik heb zelf ook nog Afl. 7 maar ben nog op zoek naar aflevering 1 t/m 6 van seizoen 1 in 720p, dus als iemand die heeft? Even afwachten wat RTL8 morgen uit gaat zenden.
pi_159076641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Eigenlijk was het voor mij beter geweest als het 3 (dus niet 2) theemutsen waren geworden. Dan was ik definitief van mijn K3-interesse af geweest. Maarja, die blonde hè.

[ afbeelding ]
Gelukkig niet, want dan waren we jou allang kwijt geweest *;
pi_159076666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Gelukkig niet, want dan waren we jou allang kwijt geweest *;
:s)
pi_159076674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dit is wel echt een marteling op deze manier. Doe er eentje, please.
Een Martheling
pi_159076728
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:28 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Een Martheling
_O-
pi_159076925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mijn interesse voor de oude K3 is verdwenen als sneeuw voor de zon. ;) Ik wil ze nu gewoon volgen als individuen, niet meer als groep.
Heb je wel eens gehoord van het gezegde dat het geheel meer is dan de som van de delen?
quote:
Eigenlijk was het voor mij beter geweest als het 3 (dus niet 2) theemutsen waren geworden. Dan was ik definitief van mijn K3-interesse af geweest. Maarja, die blonde hè.

[ afbeelding ]
Ik vind Marthe op dit moment de knapste van het stel. En als ik zo dat gifje hierboven van Hanne zie dan denk ik dat die net als Marthe ook wel een mooie meid kan worden. Maar daarvoor moeten ze beiden eerst nog een aantal jaren witlof eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 14-01-2016 03:10:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')