abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:55:17 #1
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_158944626


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

pi_158944909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:53 schreef Voszje het volgende:

[..]

In combinatie met dit lettertype ben ik bang dat het lelijker zal worden. De ruimte in de e's in dit lettertype zijn vrij klein, waardoor het waarschijnlijk niet mooi wordt als de letters kleiner worden. Althans, zo zie ik het. Je zou dan bijvoorbeeld een ander soort letter kunnen kiezen. Voor mij is het best lastig in de schatten aan de hand van een foto. Een tattoo artist kan je vast en zeker verder helpen. ;)
Lettertype stond niet vast ook hoor, dit is echt alleen het idee :)
Hij zal veeeell mooier moeten worden wil ik hem daadwerkelijk erop laten knallen.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_158947261
Ik mag dinsdag :D
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:32:45 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_158947964
Dat plaatje in de OP... een tattoo achter of voor op het elleboog gedeelte is allebei pass out, geloof me.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:38:53 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_158948137
Ik had nog een betere foto beloofd.


Ik word een dierentuin :D
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:06:00 #6
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_158948852
Vet! O+
pi_158953546
Waahh die is lief.

Dit was mijn 1e idee, hier ben ik mee naar 3 shops gegaan.
2 voelde de sfeer niet lekker dus ben ik niet in gesprek gegaan, bij nummer 3 werd me verteld dat de letters te klein zijn, vandaar de 2e in het vorige topic die wat naar onder is en groter.

"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:27:45 #8
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_158953717
Het ontwerp vind ik mooi! Misschien zou je nog kunnen kijken voor een alternatief qua lettertype? Ik had aanvankelijk ook een lettertype en vond het ineens toch 'te groot'. Ik naar de shop, met een ander lettertype. Dat zou lelijk worden, zei hij. Uiteindelijk op de dag zelf werd het erop geplakt en was het helemaal niet zo groot.
pi_158956210
Over die e, zou je dan eerder blokletters aanraden?
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  zaterdag 9 januari 2016 @ 14:01:38 #10
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_158957133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:30 schreef 010P het volgende:
Over die e, zou je dan eerder blokletters aanraden?
Alles in blokletters lijkt me grof, ik vind dit lettertype wel sierlijk en ik vind dat dat beter past bij de tattoo. :) Als dit lettertype groot genoeg is, dan komt het met de openingen in de letters ook wel goed. Voor lettertype inspiratie kun je altijd even kijken op www.dafont.com. Wellicht vind je hier nog iets wat je aanspreekt. Ik heb zelf Notera font.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 16:49:40 #11
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_158961219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat plaatje in de OP... een tattoo achter of voor op het elleboog gedeelte is allebei pass out, geloof me.
Kutgevoel, ja, op de achterzijde meer dan aan de voorzijde.. Maar pass out? Nee.
En dan ben ik iemand met een zeer lage pijngrens. :s)



So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 16:51:24 #12
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_158961249
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:16 schreef 010P het volgende:
Waahh die is lief.

Dit was mijn 1e idee, hier ben ik mee naar 3 shops gegaan.
2 voelde de sfeer niet lekker dus ben ik niet in gesprek gegaan, bij nummer 3 werd me verteld dat de letters te klein zijn, vandaar de 2e in het vorige topic die wat naar onder is en groter.

[ afbeelding ]
Ik persoonlijk zou ook eens gaan neuzen naar een minder standaard lettertype.. Zoals hierboven al werd benoemd: dafont.com :Y
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:00:44 #13
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_158961525
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had nog een betere foto beloofd.
[ afbeelding ]

Ik word een dierentuin :D
En deze is wel echt bruut! _O_
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:23:38 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_158963531
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Kutgevoel, ja, op de achterzijde meer dan aan de voorzijde.. Maar pass out? Nee.
En dan ben ik iemand met een zeer lage pijngrens. :s)



Haha misschien is pass out overdreven, maar ik begon aardig te trillen van de pijn.
De oren van mijn hertenkalf zitten precies een stuk in het elleboog gedeelte, het heelt ook iets minder snel.
pi_158963651
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou ook eens gaan neuzen naar een minder standaard lettertype.. Zoals hierboven al werd benoemd: dafont.com :Y
Ja heb al een aantal mooie voorbij zien komen inderdaad, maar misschien dat de artiest zelf met een idee komt wat ik heel mooi vind.

Iemand ervaring met tattoo Dex in Rotterdam?
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:33:03 #16
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_158963715
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Haha misschien is pass out overdreven, maar ik begon aardig te trillen van de pijn.
De oren van mijn hertenkalf zitten precies een stuk in het elleboog gedeelte, het heelt ook iets minder snel.
Ik had dat trillen alleen toen ze de lijnen erin zette.. Bij het kleuren niet. De binnenkant vond ik minder erg als achter m'n arm op okselhoogte..

Het heelt idd wel minder snel, heb hem paar dagen voor kerst afgemaakt en hij is nog steeds niet helemaal geheeld zoals de rest.. Maar dat kan ook komen omdat ik lomp ben en hem vaak stoot :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_158963734
Oei! Mijn tattooshop heeft een actie met kant en klare ontwerpen. Zit er eentje tussen van Mara Koekoek die ik echt heel mooi vind. Maar het is a. een onderarm ding (en daar ben ik niet zo zeker van) en b. ik wil eerst mijn been uitbreiden.

Zo'n rijke suikeroom/tante kan je die ook vinden op een datingsite? :P
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:34:51 #18
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_158963771
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef 010P het volgende:

[..]

Ja heb al een aantal mooie voorbij zien komen inderdaad, maar misschien dat de artiest zelf met een idee komt wat ik heel mooi vind.

Iemand ervaring met tattoo Dex in Rotterdam?
Een goede artiest de vrije hand geven kan hele mooie resultaten opleveren..

Ik niet, alles bij Tattoo Jim in Den Bosch gezet. De laatste 2 door Carmen, zijn dochter.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:22:59 #19
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_158970775
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ik had dat trillen alleen toen ze de lijnen erin zette.. Bij het kleuren niet. De binnenkant vond ik minder erg als achter m'n arm op okselhoogte..

Het heelt idd wel minder snel, heb hem paar dagen voor kerst afgemaakt en hij is nog steeds niet helemaal geheeld zoals de rest.. Maar dat kan ook komen omdat ik lomp ben en hem vaak stoot :')
Haha bij mij precies hetzelfde, 2 dagen voor kerst gezet en nog steeds niet helemaal zoals de rest.
  zondag 10 januari 2016 @ 14:48:33 #20
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_158984196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Fixers het volgende:
Oei! Mijn tattooshop heeft een actie met kant en klare ontwerpen. Zit er eentje tussen van Mara Koekoek die ik echt heel mooi vind. Maar het is a. een onderarm ding (en daar ben ik niet zo zeker van) en b. ik wil eerst mijn been uitbreiden.

Zo'n rijke suikeroom/tante kan je die ook vinden op een datingsite? :P
https://www.seekingarrangement.com/nl/browse/members/sugar-daddy ^O^
  maandag 11 januari 2016 @ 15:43:08 #21
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_159015671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Fixers het volgende:
Oei! Mijn tattooshop heeft een actie met kant en klare ontwerpen. Zit er eentje tussen van Mara Koekoek die ik echt heel mooi vind. Maar het is a. een onderarm ding (en daar ben ik niet zo zeker van) en b. ik wil eerst mijn been uitbreiden.

Zo'n rijke suikeroom/tante kan je die ook vinden op een datingsite? :P
En je hebt afgelopen week dus om de paar uur Facebook bekeken voor de ontwerpen?
pi_159020014
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:43 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

En je hebt afgelopen week dus om de paar uur Facebook bekeken voor de ontwerpen?
Ze verschenen een paar keer per dag in mijn Facebook feed.
  maandag 11 januari 2016 @ 18:49:19 #23
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_159020736
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ze verschenen een paar keer per dag in mijn Facebook feed.
The Ink Society, leuke zaak in Utrecht.
pi_159027253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had nog een betere foto beloofd.
[ afbeelding ]

Ik word een dierentuin :D
Wow vet! Wie heeft m gezet?
My salvation lies in your love..
pi_159038611
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:16 schreef 010P het volgende:
Waahh die is lief.

Dit was mijn 1e idee, hier ben ik mee naar 3 shops gegaan.
2 voelde de sfeer niet lekker dus ben ik niet in gesprek gegaan, bij nummer 3 werd me verteld dat de letters te klein zijn, vandaar de 2e in het vorige topic die wat naar onder is en groter.

[ afbeelding ]
is het niet Aeternum in cor meum?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_159040934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

is het niet Aeternum in cor meum?
Dit is me door een leraar Latijn verteld, hoop dus dat het goed is :P
Vanwaar cor meum volgens jou?
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_159041401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:47 schreef 010P het volgende:

[..]

Dit is me door een leraar Latijn verteld, hoop dus dat het goed is :P
Vanwaar cor meum volgens jou?
Zo ken ik het, maar er bestaan meerder varianten. Ik heb effe google geraadpleegt en kwam tot dit advies:
quote:
Disclaimer: Ook voor mij is Latijn al iets meer dan twee jaar geleden, dus alles wat ik hieronder plaats is onder voorbehoud. Vooral wanneer het om zoiets delicaats als een tatoeage gaat, is het best om meerdere bronnen te raadplegen en je erg goed te informeren. Ik wil dan ook niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele vertaalfouten.

Allereerst nog een bedenking:

Drieske schreef op 24 January 2009, 11:19:
En Latijn is soms ook om gek van te worden...1000den manieren om hetzelfde te zeggen :P
Dit is zeker waar. Dé correcte vertaling bestaat dan ook niet. Er zijn er vele (soms met een licht betekenisverschil) en het is aan jou om de mooiste eruit te kiezen.

Drieske schreef op 24 January 2009, 10:25:
Mijn idee zou zijn: "In aeternum in meo visco" maar dat is vooral omdat ik eigenlijk nog nooit "ruca semper" heb gehoord :P
"Ruca" ken ik ook niet, maar "semper" betekent gewoon "altijd". Toch zou ik het hier niet gebruiken.*

Drieske schreef op 24 January 2009, 12:16:
Wat het sowieso al iets "sterker" maakt is IN PERPETUUM ipv IN AETERNUM :D
Is hier wel degelijk een connotatieverschil? Zowel "in aeternum" als "in perpetuum" betekenen "voor altijd". Een derde mogelijkheid is "in omne tempus".

Dan zijn er de verschillende vertalingen voor "hart" en hier vinden we wel degelijk een connotatieverschil. Zo is "cor" de term voor het vleselijk hart, het orgaan zelf, terwijl "hart" hier eigenlijk gebruikt wordt als de zetel van emoties. In dat geval gebruik je "pectus". Ook in echte Latijnse uitdrukkingen waar het hart aan de emoties wordt gelinkt, gebruikte men dit woord. Zo betekent "toto pectore aliquid amare" bijvoorbeeld "iets met heel zijn hart liefhebben". Tot slot zou ik het bezittelijk voornaamwoord "meo" achteraan plaatsen, zoals gebruikelijk is in het Latijn.

Mogelijke vertalingen zijn dus:

"In aeternum in pectore meo."
"In perpetuum in pectore meo."
"In omne tempus in pectore meo."

Het enige minpunt aan deze vertalingen vind ik de herhaling van "in".

* Behalve misschien wanneer je een werkwoord gebruikt. "Eris semper in pectore meo." betekent bijvoorbeeld "Je zult altijd in mijn hart zijn." Op zich ook een mooie zin.
Los daarvan vraag ik me af waarom je iets in een taal zou zetten als je de taal zelf niet beheerst, maar dat is dan weer mijn mening.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_159042197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Zo ken ik het, maar er bestaan meerder varianten. Ik heb effe google geraadpleegt en kwam tot dit advies:

[..]

Los daarvan vraag ik me af waarom je iets in een taal zou zetten als je de taal zelf niet beheerst, maar dat is dan weer mijn mening.
Ja valt wat voor te zeggen, maar in de talen die ik wel beheers vind ik het niet mooi voor mijn tatoeage :P
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_159043720
Zo, deel een zit! Volgende maand ronde twee. Alleen geen foto want bloed dus ziet er raar uit nu.
pi_159049784
Hi all!

9 jaar na mn eerste ga ik opnieuw de stap wagen. Dit weekend een kijkje nemen bij bunker Breda. Bij de eerste viel het me de eerste keer enorm mee, 6 weken later bij nazorg moest er nog wat worden bijgekleurd en toen werd ik enorm misselijk vd pijn (geen idee waarom toen wel! Misschien omdat mn huid al verdoofd was van de anderhalf uur die vooraf ging aan het kleuren, terwijl ik bij het bijwerken natuurlijk direct gekleurd werd). Dus ik ben heel benieuwd naar hoe het nu zal gaan.

De eerste heb ik in Praag laten zetten overigens, daar woonde ik toen. 60 euro voor een tattoo vd grootte van een hand :P

De eerste zit op mn bovenarm/schouder en de tweede komt boven mijn borst :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_159050346
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/393148]superkimmi[/uirl] het volgende:
Hi all!

9 jaar na mn eerste ga ik opnieuw de stap wagen. Dit weekend een kijkje nemen bij bunker Breda...
Tof! Bunker is een echt fijne shop!
Mon 'en!
pi_159055510
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Tof! Bunker is een echt fijne shop!
Ja ik hoor er alleen maar goede verhalen over! Vandaar ook de keuze
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:43:45 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159056151
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Wow vet! Wie heeft m gezet?
Saskia van Shot of ink weer, het is mijn vaste geworden.
Eind van de maand ga ik weer naar haar.
pi_159092720



Gisteren begonnen met uitbreiding. Volgende sessie plaatje op binnenkant andere arm. Daarna buitenkant nog en opvulling x 2.
Dit is een vajra btw.
pi_159092973
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja ik hoor er alleen maar goede verhalen over! Vandaar ook de keuze
Bunker is te gek. Heb daar m'n eerste tattoo laten zetten.
Fijne cleane shop, niet zo'n donker hol :P.
pi_159116670
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:38 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Bunker is te gek. Heb daar m'n eerste tattoo laten zetten.
Fijne cleane shop, niet zo'n donker hol :P.
Ik zou het bijna een 'vrouwvriendelijke shop' willen noemen, op de niet-seksistische manier. Dwz, het is geen testosteron-mancave met Harleys en Jack Daniels-flessen (hoewel ik dat ook wel erg tof vind).
Mon 'en!
pi_159116683
Zijn er mensen in of in de omgeving zwolle die een goede shop kennen?
Het plaatje is vrij simpel, maar er moet ook tekst bij dus moet wel 1 zijn die goed is in tekst zetten.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_159120488
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 05:29 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik zou het bijna een 'vrouwvriendelijke shop' willen noemen, op de niet-seksistische manier. Dwz, het is geen testosteron-mancave met Harleys en Jack Daniels-flessen (hoewel ik dat ook wel erg tof vind).
Haha, nou, ik ben geen vrouw en ik heb ook een hekel aan shops waar alleen maar gasten rondlopen die vooral zichzelf heel tof vinden (lees: Dragon Tattoo in Eindhoven, o.a.).
pi_159131569
Jeeeeeeeeeeeeuk. Maar ziet er wel oke uit volgens mij. Es kijken of ik een foto online krijg.
pi_159131794
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer nog een duidelijke te makne straks. Vervel alleen, ziet er goor uit :+ Verder is het nog best gevoelig, wat ik met m'n vorige tatt niet had. Maar dat is nu ook alweer 8 jaar terug ofzo. Is dat normaal?
pi_159150661
26 februari afspraak gemaakt bij bunker! :s)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_159205868
Ohmy m'n schouder jeukt. Ik mag niet krabbennnnn!
pi_159233125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef Koettie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer nog een duidelijke te makne straks. Vervel alleen, ziet er goor uit :+ Verder is het nog best gevoelig, wat ik met m'n vorige tatt niet had. Maar dat is nu ook alweer 8 jaar terug ofzo. Is dat normaal?
Het is wel heel anders dan op de tekening, ben je er zelf tevreden mee?
pi_159233428
Yes! ^^ Heel blij, vooral met de kleuren. Wat vind je zo anders? Ik kijk nog door een roze bril denk ik. :P
  zaterdag 23 januari 2016 @ 23:56:59 #45
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159346386
Vraagje: zijn hier mensen die over een litteken na een operatie hebben laten tatoeëren? ( fotootje erbij is leuk ) ik weet dat je sowieso een half jaar moet wachten eer je het kan laten tatoeëren, vroeg me af of het extra pijnlijk is of juist niet door het littekenweefsel?
Gaat om mijn buik, tussen de boobs en navel in, is opzich al een pijnlijke plek lijkt me?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159349752
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:56 schreef houdjemond het volgende:
Vraagje: zijn hier mensen die over een litteken na een operatie hebben laten tatoeëren? ( fotootje erbij is leuk ) ik weet dat je sowieso een half jaar moet wachten eer je het kan laten tatoeëren, vroeg me af of het extra pijnlijk is of juist niet door het littekenweefsel?
Gaat om mijn buik, tussen de boobs en navel in, is opzich al een pijnlijke plek lijkt me?
yep ik.

Over 2 littekens zelfs.
Advies is een jaar wachten.
Zal ff zoeken naar foto's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 24 januari 2016 @ 15:20:05 #47
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_159357636
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:56 schreef houdjemond het volgende:
Vraagje: zijn hier mensen die over een litteken na een operatie hebben laten tatoeëren? ( fotootje erbij is leuk ) ik weet dat je sowieso een half jaar moet wachten eer je het kan laten tatoeëren, vroeg me af of het extra pijnlijk is of juist niet door het littekenweefsel?
Gaat om mijn buik, tussen de boobs en navel in, is opzich al een pijnlijke plek lijkt me?
Ik zelf niet, maar mijn broer wel. Die heeft zijn volledige schouder open gehad en had dus een litteken formaatje flinke ritssluiting :P. Deed hem niet bijzonder veel zeer, maar hij heeft een hoge pijngrens. Foto wordt lastig want hij heeft helaas dit jaar weer een operatie moeten ondergaan dus de tattoo is niet zo mooi meer nu.. (doktoren hadden verzekerd dat nog een keer opereren na 5x uitgesloten was..)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_159360194
Weet iemand een shop in Nederland die tattoos kan zetten die vergelijkbaar zijn met deze?

pi_159360348
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 05:46 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn er mensen in of in de omgeving zwolle die een goede shop kennen?
Het plaatje is vrij simpel, maar er moet ook tekst bij dus moet wel 1 zijn die goed is in tekst zetten.
Ga met teksten vooral niet naar Nijverdal, die kerel schijnt dyslectisch als een deur te zijn :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_159362158
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat plaatje in de OP... een tattoo achter of voor op het elleboog gedeelte is allebei pass out, geloof me.
Dat heb ik en ik gaf geen fuck.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 24 januari 2016 @ 21:47:32 #51
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_159367531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 05:46 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn er mensen in of in de omgeving zwolle die een goede shop kennen?
Het plaatje is vrij simpel, maar er moet ook tekst bij dus moet wel 1 zijn die goed is in tekst zetten.
Sin66 in Apeldoorn
pi_159495135
Zo andere onderarm ook weer versierd
pi_159498501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:16 schreef 010P het volgende:
Waahh die is lief.

Dit was mijn 1e idee, hier ben ik mee naar 3 shops gegaan.
2 voelde de sfeer niet lekker dus ben ik niet in gesprek gegaan, bij nummer 3 werd me verteld dat de letters te klein zijn, vandaar de 2e in het vorige topic die wat naar onder is en groter.

[ afbeelding ]
Deze is wel echt super leuk. Zal ik ook wel willen
pi_159503478
Zo, he-he. Klaar :) Beetje shitty lighting maar goed.

Plaatjes achter de spoilers voor onze mobiele vriendjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 1 februari 2016 @ 22:41:53 #55
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_159583435
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 21:31 schreef Ordos20 het volgende:
Zo, he-he. Klaar :) Beetje shitty lighting maar goed.

Plaatjes achter de spoilers voor onze mobiele vriendjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, props for the Artist! _O_
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:41:45 #56
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_159600394
Plan B, wordt half februari gebeld voor een afspraakje met Rob Deut
pi_159631250
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Wow, props for the Artist! _O_
En alweer een afspraak voor de volgende 8-)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_159631605
Als ik 20 kilo ben afgevallen ga ik voor de zwaluw op de achterkant van m;n bovenarm.
Dan zal hij mooier staan.

En kan ik even sparen. :9
  woensdag 3 februari 2016 @ 21:09:12 #59
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_159633403
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:13 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

En alweer een afspraak voor de volgende 8-)
Rijke stinkerd :6
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_159688116
Eerste afspraak voor een halve sleeve is gemaakt. Gekozen thema zal worden "de juiste weg/keuzes wijzen" als een soort steunpunt na een burn-out enkele maanden geleden. Het wordt een realistische stijl waarin in ieder geval een compas en waarschijnlijk een deel van een vuurtoren in terug komen. Heeft iemand ideeën voor aanvullingen of opvullingen tussen die 2?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_159688687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:36 schreef Mgolovic het volgende:
Eerste afspraak voor een halve sleeve is gemaakt. Gekozen thema zal worden "de juiste weg/keuzes wijzen" als een soort steunpunt na een burn-out enkele maanden geleden. Het wordt een realistische stijl waarin in ieder geval een compas en waarschijnlijk een deel van een vuurtoren in terug komen. Heeft iemand ideeën voor aanvullingen of opvullingen tussen die 2?
Een schip erbij? Past goed bij die andere twee dingen en als symbool voor "op de juiste koers zitten" vind ik hem ook wel passen.
pi_159698255
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:57 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Een schip erbij? Past goed bij die andere twee dingen en als symbool voor "op de juiste koers zitten" vind ik hem ook wel passen.
Klopt ook wel, maar dan wordt het al snel een soort zeeman sleeve. Dat is ook weer niet de bedoeling. Misschien dat ik het compas verander in een klok, zodat het i.c.m. de vuurtoren staat voor de juiste weg op het juiste moment.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_159830464
Zo een onderarm bijna klaar
pi_159853296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Rijke stinkerd :6
Nou ja zeg :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 10:29:00 #65
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159855091
Een nieuwe... niet de allerbeste foto :´)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:41:20 #66
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_159861681
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 07:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Nou ja zeg :P
Ik moet echt weer even flink sparen voor mijn volgende paar inktjes :Y)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_159864152
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ik moet echt weer even flink sparen voor mijn volgende paar inktjes :Y)
Wat staat er als eerste weer op de lijst?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Een nieuwe... niet de allerbeste foto :´)
[ afbeelding ]
Hoe nieuw is nieuw?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:15:48 #68
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159875680
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:32 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wat staat er als eerste weer op de lijst?

[..]

Hoe nieuw is nieuw?
Gister
pi_159881214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Gister
Ook een mooi vergelijk over een paar weken als het geheel genezen is. Strak gezet maar ik hoop dat er iets meer contrast in zit tussen het grijs en de lijnen :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:22:58 #70
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159894977
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:27 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ook een mooi vergelijk over een paar weken als het geheel genezen is. Strak gezet maar ik hoop dat er iets meer contrast in zit tussen het grijs en de lijnen :)
Vast wel.. het is niet mijn eerste, dus die angst heb ik niet meer :P

3 maart ben ik weer aan de beurt.
pi_159896221
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Vast wel.. het is niet mijn eerste, dus die angst heb ik niet meer :P

3 maart ben ik weer aan de beurt.
9 april voor een stuk op mijn bovenbeen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_159935767
Wie weet er een goede artist ergens in het midden van Nederland (Noord Holland is ook goed) die goede rechte lijnen kan zetten en een beetje een geometrische stijl heeft?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:07:55 #73
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_159964914
De afspraak voor het ontwerp van de eerste staat gepland *O* *O*
pi_159976400
nog 10 nachtjes slapen O-)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_160010344

^^
pi_160018317
Zijn er mensen hier met een wolf tattoo? Ik zal graag een wolf willen en heb graag wat vergelijkingsmateriaal.
  donderdag 18 februari 2016 @ 17:46:36 #77
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160021206
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er mensen hier met een wolf tattoo? Ik zal graag een wolf willen en heb graag wat vergelijkingsmateriaal.
Alleen een hoofd of een hele wolf?

Niet dat ik zelf een wolf heb hoor, ik heb een 'hele' vos.
pi_160021516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:45 schreef Koettie het volgende:
[ afbeelding ]
^^
Oeh! Ik vind die verschoven kleurvlakken ten opzichte van de lijnen altijd iets hebben. Nice!

Droom nog steeds van een tattoo van Mara Koekoek (de combineert zoiets dan ook nog met watercolor en schetssijl)
pi_160021640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Fixers het volgende:

[..]

Oeh! Ik vind die verschoven kleurvlakken ten opzichte van de lijnen altijd iets hebben. Nice!

Droom nog steeds van een tattoo van Mara Koekoek (de combineert zoiets dan ook nog met watercolor en schetssijl)
Ik ook. Thanks, heel blij mee ^^
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:12:57 #80
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_160026851
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Fixers het volgende:

[..]

Oeh! Ik vind die verschoven kleurvlakken ten opzichte van de lijnen altijd iets hebben. Nice!

Droom nog steeds van een tattoo van Mara Koekoek (de combineert zoiets dan ook nog met watercolor en schetssijl)
Mara heeft inmiddels een redelijke wachttijd toch?
pi_160035487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Mara heeft inmiddels een redelijke wachttijd toch?
Volgens mij wel ja. Ik ben nu nog bezig met een ander project bij een andere artiest. De tak die op mijn bovenbeen staat laat ik nog uitbreiden naar mijn onderbeen. Daar ben ik dit jaar nog wel zoet mee. Heb ook nog geen idee wat ik nog meer zou laten zetten, en ook nog niet waar op mijn lichaam. Maar ik vind Mara's stijl echt geweldig.
pi_160040627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:46 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Alleen een hoofd of een hele wolf?

Niet dat ik zelf een wolf heb hoor, ik heb een 'hele' vos.
Alleen het hoofd met op de achtergrond een donker bos zeg maar.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 19:00:46 #83
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160047608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Alleen het hoofd met op de achtergrond een donker bos zeg maar.
Dat moet wel groot dan.
pi_160064527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat moet wel groot dan.
Zoiets zonder die tekst.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:34:43 #85
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160067692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Zoiets zonder die tekst.
Dat wordt een goede portret artiest(e) vinden.
pi_160067819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat wordt een goede portret artiest(e) vinden.
Heb je een afbeelding van jouw vos? :P
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:45:11 #87
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160067875
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Heb je een afbeelding van jouw vos? :P
Ja, staat in het vorige deel van deze reeks.

LIF / Het Fok! Tattoo Topic #90 Ingekleurd!
pi_160067935
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, staat in het vorige deel van deze reeks.

LIF / Het Fok! Tattoo Topic #90 Ingekleurd!
Tof ^O^
Mooie plek ook.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:52:29 #89
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160067995
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tof ^O^
Mooie plek ook.
Ja, ik ben er nog steeds heel blij mee.

Dit was mijn eerste portret (inmiddels heb ik er twee) en ik vond het enger dan mijn andere tattoos. Ik heb portret en neo traditional black/white met elkaar gemengd.
pi_160068094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:52 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, ik ben er nog steeds heel blij mee.

Dit was mijn eerste portret (inmiddels heb ik er twee) en ik vond het enger dan mijn andere tattoos. Ik heb portret en neo traditional black/white met elkaar gemengd.
Ik moet zeggen dat die laatste zin me niet veel zegt :+ Ik heb er echt geen verstand van. Mag ik vragen waar je nog meer een portret van hebt? Ik vond alleen mijn 1e tattoo redelijk eng. Al lijkt deze me ook wel pijnlijk worden aan de zijkant van mijn buik/rug.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:53:31 #91
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160069348
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat die laatste zin me niet veel zegt :+ Ik heb er echt geen verstand van. Mag ik vragen waar je nog meer een portret van hebt? Ik vond alleen mijn 1e tattoo redelijk eng. Al lijkt deze me ook wel pijnlijk worden aan de zijkant van mijn buik/rug.
Ik vond vooral portret eng omdat er zoveel mis kan gaan, het moet echt lijken en om dat voor elkaar te krijgen is een kunst op zich. Ik heb nog een portret van een hertenkalf, staat aan het begin van dit topic.
pi_160070701
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik vond vooral portret eng omdat er zoveel mis kan gaan, het moet echt lijken en om dat voor elkaar te krijgen is een kunst op zich. Ik heb nog een portret van een hertenkalf, staat aan het begin van dit topic.
Tering die is echt mooi _O_ En wat je zegt de echt goeie zijn gewoon kunst
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:06:37 #93
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160074773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tering die is echt mooi _O_ En wat je zegt de echt goeie zijn gewoon kunst
En duur :P
pi_160086663
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En duur :P
Naja over een heel leven genomen valt het mee :P
  zondag 21 februari 2016 @ 15:34:31 #95
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_160093401
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:32 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wat staat er als eerste weer op de lijst?

[..]

Hoe nieuw is nieuw?
Ligt eraan hoe moeilijk mijn zus doet. We willen er samen een (gekrast hartje) zetten, maar ze weet niet zeker of ze wel naar mijn Artist wil. Anders wordt de volgende een hommel denk ik.. Realistisch iig, weet alleen nog niet of ik hem bovenaanzicht of zijaanzicht wil :s)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_160095251
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe moeilijk mijn zus doet. We willen er samen een (gekrast hartje) zetten, maar ze weet niet zeker of ze wel naar mijn Artist wil. Anders wordt de volgende een hommel denk ik.. Realistisch iig, weet alleen nog niet of ik hem bovenaanzicht of zijaanzicht wil :s)
Isometrisch, heb je van beiden een beetje
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 21 februari 2016 @ 21:15:24 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160102917
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 10:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Naja over een heel leven genomen valt het mee :P
Dat is zo.
  maandag 22 februari 2016 @ 14:20:25 #98
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160117630
Ik heb wel een wolven schedel :P

En sinds gister deze:



Stipje voor stipje zonder machine in mijn arm geprikt
pi_160126492
In mei op de tattoo conventie in Breda ga ik m'n eerste echte volwaardige tattoo laten zetten :s) eindelijk.
pi_160127119


Wie weet waar dit voor staat? Zie het ineens heel vaak opduiken.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:41:02 #101
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160128595
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
In mei op de tattoo conventie in Breda ga ik m'n eerste echte volwaardige tattoo laten zetten :s) eindelijk.
Weet je al bij wie?
pi_160129219
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Weet je al bij wie?
:Y Cliona Reck
pi_160135587
Spannend MeMo wat en waar *O*
pi_160135718
Waar nog niet 100% zeker, denk schouder /rug en wat zet ik nog niet in topic :p
pi_160135912
Nawlz, striptekenaar, heeft een stripboek gemaakt waarin met een app z'n tekeningen tot leven komen. Een van z'n tekeningen heeft die als tattoo:

https://www.instagram.com/p/17awjxPUmD
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_160144056
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]

Wie weet waar dit voor staat? Zie het ineens heel vaak opduiken.
"It means different things to different people.

Traditionally, a black arm band is worn when someone dies, to show that the wearer is in mourning. So some people get the black band or bands as a modern interpretation of that traditional mourning armband.

In BDSM circles, they are called fisting rings, to indicate how far in the arm can or should go.

Other people think they look like tire tracks and get them because they're into motorsports or racing.

Still others just think they look cool, and get them because they complement their arms well as a simplistic blackwork tattoo."

Vooral punt 2 is grappig natuurlijk. zeker als je net zo'n band hebt laten zetten ;p
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:08:19 #107
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160147560
Heel veel tattoo's betekenen helemaal niks, behalve dat degene die hem heeft laten zetten dat mooi vind.
pi_160150533
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:08 schreef GimmeGore het volgende:
Heel veel tattoo's betekenen helemaal niks, behalve dat degene die hem heeft laten zetten dat mooi vind.
Dit kun je toch niet mooi vinden
pi_160150541
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Licko het volgende:

[..]

"It means different things to different people.

Traditionally, a black arm band is worn when someone dies, to show that the wearer is in mourning. So some people get the black band or bands as a modern interpretation of that traditional mourning armband.

In BDSM circles, they are called fisting rings, to indicate how far in the arm can or should go.

Other people think they look like tire tracks and get them because they're into motorsports or racing.

Still others just think they look cool, and get them because they complement their arms well as a simplistic blackwork tattoo."

Vooral punt 2 is grappig natuurlijk. zeker als je net zo'n band hebt laten zetten ;p
^O^
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:31:26 #110
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160150891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit kun je toch niet mooi vinden
Waarom niet dan? Kwestie van smaak.
pi_160151169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:31 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Kwestie van smaak.
Getuigt van weinig originaliteit.
pi_160151355
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Getuigt van weinig originaliteit.
Een wolf wel? :)
Gewoon doen wat je wilt.
Mijne hebben wel een betekenis maar soms wist ik die pas na ontwerp.soms koos ik op basis van afbeelding, soms op hetgeen artiets aandroeg.

[ Bericht 22% gewijzigd door robskem op 23-02-2016 18:02:09 ]
pi_160164289


[ Bericht 53% gewijzigd door LostFormat op 23-02-2016 23:32:47 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 24 februari 2016 @ 00:23:22 #114
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160165799
hey luitjes...

heb morgen een afspraak voor full backpiece.. wordt een sessie van 7 uur.
we gaan alle lijnen proberen te zetten.. als ik het trek. :')

nu wil ik eigenlijk vooraf nog even een full body massage nemen waarbij de olie rijkelijk zal vloeien..
een paar uur later moet ik onder de naald.

is het nodig om de olie van mn rug te wassen of maakt dat na een paar uur intrekken niks uit..
weet niet wat de invloed zou moeten zijn, maar misschien heeft iemand iets toe te voegen uit eigen ervaring... :)
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_160165847
Bel je tatoeëerder!!!
pi_160166051
quote:
5s.gif Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hey luitjes...

heb morgen een afspraak voor full backpiece.. wordt een sessie van 7 uur.
we gaan alle lijnen proberen te zetten.. als ik het trek. :')

nu wil ik eigenlijk vooraf nog even een full body massage nemen waarbij de olie rijkelijk zal vloeien..
een paar uur later moet ik onder de naald.

is het nodig om de olie van mn rug te wassen of maakt dat na een paar uur intrekken niks uit..
weet niet wat de invloed zou moeten zijn, maar misschien heeft iemand iets toe te voegen uit eigen ervaring... :)
Massage overslaan en gewoon de 7 uur uitzitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door LostFormat op 24-02-2016 00:39:45 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 24 februari 2016 @ 00:40:14 #117
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160166197
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 00:33 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Massage overslaan en gewwon de 7 uur uitzitten.
de massage is niet om me te ontspannen voor de sessie.. tis meer dat ik daar al een tijdje naar uitkijk en het er elke keer niet van kwam...
na de sessie moet ik er sws voorlopig niet aan beginnen dus daarom dacht ik morgenochtend ff te gaan.. heb toch een dag vrij genomen.

vandaar...

maar ff bellen vooraf is wel een idee idd :)
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_160167991
7 uur ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160173457
meeh, ik heb vrijdag een afspraak bij Bunker, maar ik ben al 5 dagen flink ziek :(.

Vandaag wel voor het eerst uit bed, dus hoop echt dat t snel genoeg beter gaat, verheug me er al anderhalve maand op :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:13:15 #120
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_160179312
Deze tattoo van Adam Levine al gezien, 6 maanden werk?



Veel commentaar op, de zeemeermin en doodshoofd.
  woensdag 24 februari 2016 @ 16:51:00 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_160179339
Oei wat lelijk :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_160179491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:51 schreef Samzz het volgende:
Oei wat lelijk :@.
Ook een korte en lange onderarm, klopt niets van.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:03:20 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160179631
Die past wel in het mislukte tattoo-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160179632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ook een korte en lange onderarm, klopt niets van.
Die enorm brede hand van de zeemeermin.
pi_160179657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:49 schreef Mylene het volgende:
Deze tattoo van Adam Levine al gezien, 6 maanden werk?

[ afbeelding ]

Veel commentaar op, de zeemeermin en doodshoofd.
6 minuten werk bedoel je, wat een gedrocht :')
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_160179721
Die geschulpte rand is eigenlijk ook heel lelijk, er staat een aantal driehoekjes ipv halve rondjes.
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:44:38 #128
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160187672
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 07:33 schreef pinquit het volgende:
7 uur ;(
laatste twee uur was errûg :')

wilde wel doorgaan en pijn negeren, maar spieren begonnen te trekken en trillen op het laatst...
anders hadden we er acht uur van gemaakt...

Lijnen staan over heel mn rug en 1/3 is al ingekleurd ook.
denk nog 2x 4 uur nu
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:53:43 #129
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160188080
weet alleen niet goed hoe ik het straks moet doen met wassen, insmeren, folie etc..
Kan er niet goed bij en ben alleen momenteel...

om nu bij de buurvrouw aan te bellen, vind ik een beetje vreemd.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_160188223
Dat is wel echt heel onhandig ja.. Met veel moeite ook niet?
  woensdag 24 februari 2016 @ 23:25:56 #131
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160191839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:57 schreef Koettie het volgende:
Dat is wel echt heel onhandig ja.. Met veel moeite ook niet?
ik kan op de tast en met een spiegel wel een eind komen, maar ben niet lenig genoeg om echt heel mn rug in te kunnen smeren :')

net even naar een vriendin gegaan en die heeft me ff in de watten gelegd en morgen kan ik voor mn werk ook nog even daar langsgaan. 14.gif

Heb visite van vrijdag t/m maandag en hoewel ik het niet echt goed gastheerschap vind, ga ik hun toch vragen om me ff uit de brand te helpen :7

alleen morgen overdag en avond blijft even een uitdaging...
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  donderdag 25 februari 2016 @ 02:00:56 #132
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_160194721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 23:25 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

ik kan op de tast en met een spiegel wel een eind komen, maar ben niet lenig genoeg om echt heel mn rug in te kunnen smeren :')

net even naar een vriendin gegaan en die heeft me ff in de watten gelegd en morgen kan ik voor mn werk ook nog even daar langsgaan. [ afbeelding ]

Heb visite van vrijdag t/m maandag en hoewel ik het niet echt goed gastheerschap vind, ga ik hun toch vragen om me ff uit de brand te helpen :7

alleen morgen overdag en avond blijft even een uitdaging...
pannenlikker gebruiken? ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_160195279
Ik ben ook ooit met een badborstel omwikkeld met folie aan de gang gegaan met smeren idd! :+
  donderdag 25 februari 2016 @ 06:29:54 #134
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_160195293
verfrollertje gebruiken?
pi_160195543
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef mootie het volgende:
Die geschulpte rand is eigenlijk ook heel lelijk, er staat een aantal driehoekjes ipv halve rondjes.
Het is om en om.
Desalnietemin vind ik het nog niet mooi gedaan.
My salvation lies in your love..
  roze donderdag 25 februari 2016 @ 08:09:05 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160195703
Ik vond hem wel mooi toen ik hem van de week zag, maar nu ik beter kijk zie ik het ook ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_160207847
Pff dan heb je het geld voor zo'n grote tattoo en dan doe je dat ermee. hoe zonde!!

Ik ben genoeg opgeknapt om er morgen voor te gaan. 12:00 bij bunker! :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_160209624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 17:55 schreef superkimmi het volgende:
Pff dan heb je het geld voor zo'n grote tattoo en dan doe je dat ermee. hoe zonde!!

Ik ben genoeg opgeknapt om er morgen voor te gaan. 12:00 bij bunker! :D
Dat gezicht ook (!!!!!!!)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:09:00 #139
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_160211023
Nog steeds aant wachten op Rob Deut. Had hem t liefste gister al bahbah duurtlang
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:19:16 #140
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160213446
Ik ga binnenkort mijn eerste laten zetten op mijn zij. 3 woorden en 3 letters (niet te groot, niet te klein), wat zou dat kosten? 150 ofzo?
pi_160213570
de gemiddelde artiest kan al geen prijsindicatie geven zonder dat je langs gaat (of op zn minst een foto/ontwerp met afmetingen enzo stuurt. Laat staan dat we dat hier kunnen ;).

Is afhankelijk van: Uiteindelijke grootte, exacte plaats, kleurgebruik, sierlijke letters of niet, enz enz.
En dan natuurlijk nog van de artiest..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:40:07 #142
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160214415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:22 schreef superkimmi het volgende:
de gemiddelde artiest kan al geen prijsindicatie geven zonder dat je langs gaat (of op zn minst een foto/ontwerp met afmetingen enzo stuurt. Laat staan dat we dat hier kunnen ;).

Is afhankelijk van: Uiteindelijke grootte, exacte plaats, kleurgebruik, sierlijke letters of niet, enz enz.
En dan natuurlijk nog van de artiest..
Ah oke, wist niet dat er zoveel bij kwam kijken.

Ik wil hem trouwens laten zetten bij Yugen in Veenendaal. Hoor alleen maar goede verhalen over! Kan niet wachten :P
pi_160215125
heb je al een afspraak? spannend hoor :). Ik ga morgen voor nummer 2.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 01:57:41 #144
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160222203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 06:25 schreef altootje86 het volgende:
Ik ben ook ooit met een badborstel omwikkeld met folie aan de gang gegaan met smeren idd! :+
Dit klinkt mij als een puik plan in de oren, maar heb helaas geen badborstel.
Heb mezelf net Lethal Weapon-style de schouder uit de kom gedraaid en zo toch een kleine 80% vd oppervlakte kunnen bestrijken. :7
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:31:02 #145
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_160223482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:57 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

Dit klinkt mij als een puik plan in de oren, maar heb helaas geen badborstel.
Heb mezelf net Lethal Weapon-style de schouder uit de kom gedraaid en zo toch een kleine 80% vd oppervlakte kunnen bestrijken. :7
ik zie het helemaal voor me :P Zeker ook dat sommige delen van je rug een hele dikke klodder krijgen omdat je daar precies bij kon, maar dat je m vervolgens moeilijk kan uitsmeren? :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:27:09 #146
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160227860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:31 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ik zie het helemaal voor me :P Zeker ook dat sommige delen van je rug een hele dikke klodder krijgen omdat je daar precies bij kon, maar dat je m vervolgens moeilijk kan uitsmeren? :P
ja :') te erg..
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_160228948
Eerste sessie achter de rug. Klok is zo goed als af, spiegeling komt de volgende keer. Vuurtoren heeft ook nog wat werk nodig. Om de volgende keer verder te kunnen zijn er wel vast wat lijnen gezet die met het schaduwen weggewerkt gaan worden.

Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:28:53 #148
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_160231445
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 07:33 schreef pinquit het volgende:
7 uur ;(
Dat trek ik echt niet achter elkaar :o Een uur of 4 was wel de max geloof ik...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:00:19 #149
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_160235568
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_160236070
Simba O+
Gek? kan je dat eten?
pi_160236341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat trek ik echt niet achter elkaar :o Een uur of 4 was wel de max geloof ik...
Ik heb eens langer dan 8 uur gelegen. Met een zware hoofdpijn er bij. Zolang mijn huid het trekt kan ik door blijven gaan :) De laatste lange keer was 6 uur. En na drie passes wilde mijn huid geen inkt meer opnemen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 28 februari 2016 @ 02:04:29 #152
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_160275826
kent iemand misschien een bepanthen-achtige spray ofzo die hier in NL te krijgen is?

Kom online alleen maar dit soort spul tegen:
http://www.inkeeze.com/INKEEZE-Tattoo-Aftercare-Spray-2oz.aspx

weet niet of iemand hier ervaringen mee heeft.. :?

Het is gewoon fucking irritant om constant iemand te gaan bellen of ze mn rug ff in kunnen smeren :') en ben bang dat dat uiteindelijk ten koste gaat van de nazorg en dat wil ik voorkomen.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_160277861
Heb je wel iets van een spatel oid in huis? Het hoeft natuurlijk niet perse een badborstel te zijn ;)

Ff creatief denken en je komt vast wel iets tegen waarmee je jezelf kunt insmeren!

Anders is de babybillenspray van zarqa heel misschien een optie. Is bij enkele drogisterijen wel te vinden in het babyverzorgingsschap...
  zondag 28 februari 2016 @ 10:01:52 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_160278187
En als je nou een heel groot stuk huishoudfolie insmeert en dan op je rug legt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 28 februari 2016 @ 21:23:42 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160296763
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 02:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
kent iemand misschien een bepanthen-achtige spray ofzo die hier in NL te krijgen is?

Kom online alleen maar dit soort spul tegen:
http://www.inkeeze.com/INKEEZE-Tattoo-Aftercare-Spray-2oz.aspx

weet niet of iemand hier ervaringen mee heeft.. :?

Het is gewoon fucking irritant om constant iemand te gaan bellen of ze mn rug ff in kunnen smeren :') en ben bang dat dat uiteindelijk ten koste gaat van de nazorg en dat wil ik voorkomen.
Ben je nog van plan om lang te smeren dan?
Ik vind bepanthen zo kut he, ik smeer meestal de dag zelf na het wassen in de avond en verder veel laten drogen zonder iets erop. Na een weekje smeer ik dream cream.
  maandag 29 februari 2016 @ 00:19:00 #156
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_160303416
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 02:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
kent iemand misschien een bepanthen-achtige spray ofzo die hier in NL te krijgen is?

Kom online alleen maar dit soort spul tegen:
http://www.inkeeze.com/INKEEZE-Tattoo-Aftercare-Spray-2oz.aspx

weet niet of iemand hier ervaringen mee heeft.. :?

Het is gewoon fucking irritant om constant iemand te gaan bellen of ze mn rug ff in kunnen smeren :') en ben bang dat dat uiteindelijk ten koste gaat van de nazorg en dat wil ik voorkomen.
Dat probleem had ik ook, gelukkig woonde ik nog thuis toen ik mn rugstuk liet zetten :D
  maandag 29 februari 2016 @ 19:03:16 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_160320573
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 02:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
kent iemand misschien een bepanthen-achtige spray ofzo die hier in NL te krijgen is?

Kom online alleen maar dit soort spul tegen:
http://www.inkeeze.com/INKEEZE-Tattoo-Aftercare-Spray-2oz.aspx

weet niet of iemand hier ervaringen mee heeft.. :?

Het is gewoon fucking irritant om constant iemand te gaan bellen of ze mn rug ff in kunnen smeren :') en ben bang dat dat uiteindelijk ten koste gaat van de nazorg en dat wil ik voorkomen.
Gewoon leniger worden ;) Gelukkig kon ik wel overal bij, lijkt me idd erg vervelend het elke keer iemand te moeten vragen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 29 februari 2016 @ 19:51:54 #158
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_160322354
Woensdag ook weer verder aan mn oldskool sleeve :)
  maandag 29 februari 2016 @ 20:09:01 #159
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_160322951
Ik ben best wel zenuwachtig voor 10 maart.
Dan heb ik namelijk mijn eerste afspraak bij Jules Blomen om eens samen te brainstormen over mijn plannen.

Al heel lang ben ik van plan om mijn hele onderbeen vol te laten zetten, maar ik zie de laatste tijd zoveel mooie plaatjes voorbij komen van totale beentattoos, dat ik er steeds meer naar nijg om dat te voor te stellen.

Voor meneer Sjeekie_Beekie hoeft een tattoo sowieso niet, dus dit zal hij helemaal niet zo tof vinden. Maar hij steunt me wel en uiteindelijk doe ik het voor mezelf en niet voor hem.

Ik heb hem wel beloofd dat mijn eerste inkt pas komt na de bruiloft...
... Kleine tegemoetkoming.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 00:06:18 #160
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160330919
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik ben best wel zenuwachtig voor 10 maart.
Dan heb ik namelijk mijn eerste afspraak bij Jules Blomen om eens samen te brainstormen over mijn plannen.

Al heel lang ben ik van plan om mijn hele onderbeen vol te laten zetten, maar ik zie de laatste tijd zoveel mooie plaatjes voorbij komen van totale beentattoos, dat ik er steeds meer naar nijg om dat te voor te stellen.

Voor meneer Sjeekie_Beekie hoeft een tattoo sowieso niet, dus dit zal hij helemaal niet zo tof vinden. Maar hij steunt me wel en uiteindelijk doe ik het voor mezelf en niet voor hem.

Ik heb hem wel beloofd dat mijn eerste inkt pas komt na de bruiloft...
... Kleine tegemoetkoming.
Leuk! weet je al welke stijl? of verschillende stijlen?

als donderdag mijn laatste tattoo aan de binnenkant van mijn arm is gezet (dan zijn beide armen aan de binnenkant volledig vol) dan ga ik ook door naar mijn benen, wel vanaf mijn voeten naar boven :P
pi_160340619
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik ben best wel zenuwachtig voor 10 maart.
Dan heb ik namelijk mijn eerste afspraak bij Jules Blomen om eens samen te brainstormen over mijn plannen.

Al heel lang ben ik van plan om mijn hele onderbeen vol te laten zetten, maar ik zie de laatste tijd zoveel mooie plaatjes voorbij komen van totale beentattoos, dat ik er steeds meer naar nijg om dat te voor te stellen.

Voor meneer Sjeekie_Beekie hoeft een tattoo sowieso niet, dus dit zal hij helemaal niet zo tof vinden. Maar hij steunt me wel en uiteindelijk doe ik het voor mezelf en niet voor hem.

Ik heb hem wel beloofd dat mijn eerste inkt pas komt na de bruiloft...
... Kleine tegemoetkoming.
Haha als ik ooit weer zou trouwen (nope gaat toch never nooit niet meer gebeuren; maar toch); dan wil ik net een jurk waar je mijn complete rugtattoo op kan zien *) Is nu een onderdeel van wie ik ben; dus waarom 'verstoppen' O+

Maar wel tof om meteen een compleet concept te doen ^O^ hou ik sowieso veel meer van dan losse plaatjes op een been ;) :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 2 maart 2016 @ 00:36:15 #162
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_160358105
Ik weet nog niet precies hoe of wat qua stijl, maar wel iets met veel kleur, stoer en niet te meisjesachtig. Dat is ongeveer mijn plan. Verder wil ik hem de vrije hand geven.

Ik heb een songtekst in gedachte die ik graag wil laten omzetten naar beeld. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van hele zinnen of lappen tekst laten zetten, maar meer visueel ingesteld. Voor de finishing touch heb ik wel een concreet idee, maar alleen als dat ook goed in het totaalplaatje past.

Ik trouw btw in juli, hopend op mooi weer. Zou jammer zijn als ik de hele dag in een lange broek in de schaduw moet vertoeven.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_160384143


Ik vind zoiets erg leuk voor op de binnenkant van mijn pols. Zou het kunnen of worden de lijnen niet mooi en wordt het later 1 grote vlek?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:59:27 #164
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160399729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:13 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind zoiets erg leuk voor op de binnenkant van mijn pols. Zou het kunnen of worden de lijnen niet mooi en wordt het later 1 grote vlek?
Kan makkelijk, zolang je de tattoo laat zetten boven de lijntjes van je pols.
Gewoon pols buigen en dan zie je precies hoe ver het van je hand afkomt.
De mijne hebben meer kleine details dan de micky mouse en is ook geen vlek. :)
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:36:22 #165
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_160579471
Vanochtend was mijn langverwachte afspraak met Jules Blomen...
... Anderhalf uur later stond ik pas weer buiten.

Supertof gesprek gehad en het klikte ook meteen vanaf het eerste moment. Hij heeft er veel zin in om aan de slag te gaan en ik kan niet wachten tot het zo ver is.

Meneer Sjeekie_Beekie is de afgelopen week een stuk bijgedraaid gelukkig. Hij worstelt zelf al bijna zijn hele leven met zijn huid (psoriasis) en ziet het nut er niet van in om iets gaafs te gaan bewerken.

Ondertussen is hij over de eerste shock heen dat het toch gaat gebeuren en dat komt goed uit want 22 april heb ik mijn eerste afspraak al 😅...
... Ik sta meteen een hele dag 😬😳 ingepland.
En 3 juni staat de tweede afspraak al.

De rode draad wordt kosmos, heelal, ruimte...
... Rest wordt ingevuld met de andere dingen uit de songtekst die ik hem heb voorgelegd. En ik denk dat ik hem ga vragen om er stiekem een Tardis (ruimteschip van Doctor Who) in wil verwerken.
Oh ja... En m'n hele rechterbeen mag er aan geloven.

Het moet vooral kleurrijk en stoer worden, niet te schattig en meisjesachtig, dat past niet bij mij. Nu nog wat ideetjes mailen die me wel aanstaan en dan kan het aftellen beginnen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:08:30 #166
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160592893
Wel laten zien hier he, ik ben benieuwd.
Ik ben echt precies het tegenovergestelde, alles black/grey & meisjesachtig, dus ik vind het leuk om iets totaal anders te zien.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:30:29 #167
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_160602874
^ Kom ik zeker doen!

Ik lurk al zo lang mee, dat ik blij ben eindelijk de stap genomen te hebben en graag kom showen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:47:35 #168
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_160604655
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Ondertussen is hij over de eerste shock heen dat het toch gaat gebeuren en dat komt goed uit want 22 april heb ik mijn eerste afspraak al 😅...
... Ik sta meteen een hele dag 😬😳 ingepland.

Een hele dag onder de naald? Sterkte :o
  zaterdag 12 maart 2016 @ 09:20:56 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160607760
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:47 schreef FRDeventer het volgende:

[..]

Een hele dag onder de naald? Sterkte :o
Zo erg is dat niet.
  zondag 13 maart 2016 @ 19:22:25 #170
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_160643623
Op Jules' verzoek...
... Ik weet ook niet of ik het wel ga trekken, maar dat zie ik dan wel.

Af en toe een bakkie koffie of een boterham en dan zien we wel.

Vriendinnetje is waarschijnlijk die dag vrij van school en dan komt ze me (met haar studieboeken) gezelschap houden.

Gisteren vierde ik mijn verjaardag en voor de meesten was het geen verassing dat het nu eindelijk gaat gebeuren. De meeste reacties waren hoe meneer Sjeekie_Beekie dit nieuws had ontvangen...
... Inmiddels kan hij er redelijk positief nieuwsgierig over praten, dus dat komt wel goed.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_160648629
Vorige week naar de tattoo shop gebeld en met huiswerk weer 'weggestuurd'. :)
Het gesprek gaf me een goed gevoel, ze zijn echt zorgvuldig. Nu dus druk bezig met plaatjes zoeken om mijn idee wat meer body te geven en dan daar een afspraak maken. Spannend *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_160660113
Hoi allemaal!
Hier een groentje op het gebied van tattoos! Ik heb al een aantal jaar het idee dat ik een tattoo wil, maar nooit echt de stappen gemaakt zoals zoveel mensen. Bleef altijd maar een idee, wist ook niet wat ik wilde en had ook nog wel eens twijfel.

Maar ik denk dat ik er nu dan uiteindelijk toch uit ben. Ik wil graag een tattoo op mijn onderbeen in de chicano stijl. Nu is een beetje de vraag hoe ik het beste opzoek kan naar een goede tatoeëerder. Misschien hier mensen die aanbevelingen hebben? Ik zit natuurlijk een beetje te googlen maar zie er zoveel voorbij komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 14 maart 2016 @ 14:29:35 #173
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_160660232
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoi allemaal!
Hier een groentje op het gebied van tattoos! Ik heb al een aantal jaar het idee dat ik een tattoo wil, maar nooit echt de stappen gemaakt zoals zoveel mensen. Bleef altijd maar een idee, wist ook niet wat ik wilde en had ook nog wel eens twijfel.

Maar ik denk dat ik er nu dan uiteindelijk toch uit ben. Ik wil graag een tattoo op mijn onderbeen in de chicano stijl. Nu is een beetje de vraag hoe ik het beste opzoek kan naar een goede tatoeëerder. Misschien hier mensen die aanbevelingen hebben? Ik zit natuurlijk een beetje te googlen maar zie er zoveel voorbij komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Google naar tatoeëerders in Nederland die beweren dat ze chicano kunnen tatoeëren, portfolio's bekijken en daarna is het een kwestie van smaak. Wat vindt jij goed en mooi.
pi_160911547
Woeii ik mag binnenkort ook weer! *O*

Tat op m'n enkel wordt gecovered, komt een flinke hondenpoot overheen.
Ontwerp wordt gemaakt door de TA.

Pijn is fijn O+
  donderdag 24 maart 2016 @ 17:22:42 #175
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_160914404
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoi allemaal!
Hier een groentje op het gebied van tattoos! Ik heb al een aantal jaar het idee dat ik een tattoo wil, maar nooit echt de stappen gemaakt zoals zoveel mensen. Bleef altijd maar een idee, wist ook niet wat ik wilde en had ook nog wel eens twijfel.

Maar ik denk dat ik er nu dan uiteindelijk toch uit ben. Ik wil graag een tattoo op mijn onderbeen in de chicano stijl. Nu is een beetje de vraag hoe ik het beste opzoek kan naar een goede tatoeëerder. Misschien hier mensen die aanbevelingen hebben? Ik zit natuurlijk een beetje te googlen maar zie er zoveel voorbij komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Jims Tattoo in Den Bosch doet ook aan chicano... Mocht je daar ergens in de buurt zitten raad ik je aan gewoon eens binnen te stappen en te vragen of je in de boeken mag kijken van hun werken daarin ;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:14:06 #176
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_161068292
Gisteren mocht ik weet een keertje... Volledig dot art :9~




Na 4 uur had ik het wel een beetje gehad, maar over 3 weken wordt ie helemaal afgewerkt met nog een beetje tekenwerk en shading.
pi_161070784
Toffe actie bij Dannys tattoo place in Eindhoven.
Als je tussen 11 en 3 langskomt, krijg je een tegoedbon van 50.
Hoef je verder niks voor te doen, geen afspraak maken of iets dergelijks.
Blijft onbeperkt geldig.

Ik heb er een gehaald in ieder geval, nu nog 15 kilo afvallen en de zwaluw kan erop! ^O^
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:29:33 #178
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_161081194
Vandaag heeft Rob Deut een schets bij me gezet, helaas moet ik nog een paar maanden wachten
  vrijdag 15 april 2016 @ 15:51:17 #179
16715 Mylene
*schatje*
pi_161447547
quote:
Miami Ink-ster Yoji Harada opent tattooshop in Jordaan

Een van de tatoeëerders van de Amerikaanse realityshow Miami Ink, Yoji Harada, is neergestreken in Amsterdam Samen met Amsterdammer Ben de Boef tatoeëert hij vanuit de Jordaan.

Jarenlang was het reilen en zeilen in hun tattooshop in ruim 170 landen te zien.

Stiekem droomt Harada al van een Amsterdamse variant van de serie, die eerder al een spin-off had in New York, Los Angeles en Londen.

Na omzwervingen via New York Chicago en Miami vond Harada het tijd voor een nieuwe omgeving. 'Ik heb twintig jaar in de VS gewoond en toen kwam ik deze gasten tegen in Miami. Ik dacht: waarom ook niet?'

Dus zit hij nu in de Jordaan zij aan zij te tatoeëren samen met Ben de Boef en de twee lijken het prima te kunnen vinden met elkaar. 'Met Ben werken is heel leuk. Hij is een grappige gast. Hij maakt me elke dag aan het lachen', legt Harada uit. De Boef: 'Ik vind het een heel relaxte gozer (red. Harada) en het is wel echt een artiest'.

Fans
Dat Harada populair is blijkt wel als er een fan de tattooshop in komt. 'Ik keek naar je programma en dacht altijd dat ik je daar een keer wilde opzoeken. Nu liep ik langs en zag ik je! Mijn god!'.

Harada denkt al serieus na over een Amsterdamse versie van het populaire televisieprogramma. 'Het moet meer over de artiesten gaan, wat we doen. Niet alleen de verhalen van de klanten.
bron
  zondag 17 april 2016 @ 09:56:21 #180
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161486594
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:14 schreef mrPanerai het volgende:
Gisteren mocht ik weet een keertje... Volledig dot art :9~


[ afbeelding ]

Na 4 uur had ik het wel een beetje gehad, maar over 3 weken wordt ie helemaal afgewerkt met nog een beetje tekenwerk en shading.
Ziet er wel al tof uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)
  maandag 18 april 2016 @ 14:54:41 #181
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_161522115
Die Harada is toch eigenlijk niet zo heel goed?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:38:45 #182
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_161552880
Ik vond de meeste van die lui van LA Ink en Miami Ink niet geweldig goed. Ook niet heel slecht ofzo, maar er zijn heel veel betere tattoo artists te vinden die vaak ook nog eens voor veel minder werken omdat ze niet met hun bakkes op tv komen.
pi_161572221
Kat is wel aardig goed, toch? Maar vooral die Harade maakt volgens mij redelijk bagger.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 27 april 2016 @ 18:07:51 #184
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_161757014
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 09:56 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ziet er wel al tof uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat :)
Bij deze


Nog aan het genezen.
  woensdag 27 april 2016 @ 18:09:10 #185
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_161757042
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:07 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Bij deze

[ afbeelding ]
Nog aan het genezen.
Gaaf! :)
pi_161759410
Vraagje: hoe wordt de prijs van een tattoo bepaald?
Rekent men met uurtarief of met oppervlakte, detail of is het een samenspel?

Heb nu een prijsopgave gekregen en wil weten of dat een beetje in de lijn zit. Ivm het misgaan van de eerste ontwerpafspraak zou hij een leuk prijsje voor me maken.

Het gaat om twee afbeeldingen van ieder ongeveer 4x4cm met veel detail. Hij denkt 4 uur werk te hebben. Iemand enig idee wat daar normaliter voor gerekend wordt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161759559
Volgend mij per uur.
Voor mijn schouderstuk was ik 250 kwijt en zag ik, met tekenen zo'n 4.5 uur.
Voet was 180 en toen zat ik ongeveer 3.5 uur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 april 2016 @ 20:04:50 #188
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_161759969
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje: hoe wordt de prijs van een tattoo bepaald?
Rekent men met uurtarief of met oppervlakte, detail of is het een samenspel?

Heb nu een prijsopgave gekregen en wil weten of dat een beetje in de lijn zit. Ivm het misgaan van de eerste ontwerpafspraak zou hij een leuk prijsje voor me maken.

Het gaat om twee afbeeldingen van ieder ongeveer 4x4cm met veel detail. Hij denkt 4 uur werk te hebben. Iemand enig idee wat daar normaliter voor gerekend wordt?
Wat 4 uur voor 4x4cm? Nounou, mijn laatste (hierboven) is 19cm doorsnee en daar werd inclusief pauzes 5 uur aan gewerkt. 4x4cm met veel detail zou wel eens onduidelijk kunnen worden.

Prijs is afhankelijk van de naam die de artiest heeft opgebouwd, hoeveel ontwerpen en tekenen er nog vooraf aan gaat. Of hij z'n eigen studio heeft of ergens een plek huurt. Ik ken er die 60¤/uur vragen anderen die 150¤/uur rekenen, weer anderen geven gewoon een vaste prijs voor alles.
Als je vaker bij dezelfde komt krijg je ook wel eens een korting.
En bovendien valt er vaak wel wat te onderhandelen.
  woensdag 27 april 2016 @ 20:18:43 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_161760369
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Vraagje: hoe wordt de prijs van een tattoo bepaald?
Rekent men met uurtarief of met oppervlakte, detail of is het een samenspel?

Heb nu een prijsopgave gekregen en wil weten of dat een beetje in de lijn zit. Ivm het misgaan van de eerste ontwerpafspraak zou hij een leuk prijsje voor me maken.

Het gaat om twee afbeeldingen van ieder ongeveer 4x4cm met veel detail. Hij denkt 4 uur werk te hebben. Iemand enig idee wat daar normaliter voor gerekend wordt?
Bij mij is het verschillend gegaan, 1x een grote van 4 uur en dit was uurtarief en daarna had ik van te voren een vaste prijs afgesproken omdat het werk was wat de tatoeëerder graag in haar portfolio wilde hebben (dit scheelde heel veel). Die van 4 uur/16cm bij 12cm is 350 euro, de andere 3 waren 150 euro p/st (2 stuks van 8cm bij 5cm en eentje van 12cm bij 8,5cm).

Zaterdag ga ik weer voor iets kleins, ik denk 2x 4cm bij 2,5 en dat kost me 20 euro, ook iets wat de artiest in haar portfolio wilt.
pi_161763950
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:04 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Wat 4 uur voor 4x4cm? Nounou, mijn laatste (hierboven) is 19cm doorsnee en daar werd inclusief pauzes 5 uur aan gewerkt. 4x4cm met veel detail zou wel eens onduidelijk kunnen worden.

Prijs is afhankelijk van de naam die de artiest heeft opgebouwd, hoeveel ontwerpen en tekenen er nog vooraf aan gaat. Of hij z'n eigen studio heeft of ergens een plek huurt. Ik ken er die 60¤/uur vragen anderen die 150¤/uur rekenen, weer anderen geven gewoon een vaste prijs voor alles.
Als je vaker bij dezelfde komt krijg je ook wel eens een korting.
En bovendien valt er vaak wel wat te onderhandelen.
Het gaat om twee afbeeldingen, ieder 4x4. Zou je op 2 uur per afbeelding uitkomen. Los van de tijd die het ontwerp hem gaat kosten. Met veel detail bedoel ik trouwens dat het realistisch wordt met schaduwwerk en zo.
Hij zei wel al dat 4 uur de max is, en dat we waarschijnlijk eerder klaar zijn. Prijs die mij genoemd is is 300 euro (en wordt goedkoper als we eerder klaar zijn), maar feitelijk zegt dat dus weinig, omdat ik niet zo in het wereldje zit en dus niet weet of het een bekende artiest is.
Ik vind zijn werk wel goed, is voor mij toch wel het belangrijkste.

Bedankt voor de info allemaal!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 april 2016 @ 22:14:44 #191
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_161764811
Heb je al werk van hem gezien?
Zie je de stijl die je wil op zijn Facebook terug?
  donderdag 28 april 2016 @ 10:13:57 #192
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_161770134
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het gaat om twee afbeeldingen, ieder 4x4. Zou je op 2 uur per afbeelding uitkomen. Los van de tijd die het ontwerp hem gaat kosten. Met veel detail bedoel ik trouwens dat het realistisch wordt met schaduwwerk en zo.
Hij zei wel al dat 4 uur de max is, en dat we waarschijnlijk eerder klaar zijn. Prijs die mij genoemd is is 300 euro (en wordt goedkoper als we eerder klaar zijn), maar feitelijk zegt dat dus weinig, omdat ik niet zo in het wereldje zit en dus niet weet of het een bekende artiest is.
Ik vind zijn werk wel goed, is voor mij toch wel het belangrijkste.

Bedankt voor de info allemaal!
Klinkt allemaal realistisch qua prijs, tijd, verhouding.
In 4x4 kun je aardig wat kwijt.

Maar buiten dat, als je iemands werk mooi is dan is het mooi.
Je moet daar echt met de instelling heen gaan dat je er wel het dubbele voor had willen betalen.
pi_161984705
volgende week mn eerst tattoo eindelijk *O* op de conventie in Breda :)
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:05:00 #194
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_161986216
Twee weken geleden ging ik voor het eerst in mijn leven onder de naald. Na een volle dag decubitis kweken op mijn linkerheup was dit het resultaat:


Hier: 4 dagen oud.

Net toen mijn lijf bedacht dat ze er klaar mee was, zei Jules 5 minuten later dat het er op zat voor die dag. Betere timing kon bijna niet.

De grote "wat-heb-ik-toch-ontiegelijk-veel-jeuk-maar-ik-mag-niet-krabben"-fase is nu gelukkig eindelijk voorbij. Nog een paar kleine korstjes, maar niets noemenswaardig. Op 3 juni terug voor de volgende afspraak, dan gaan we verder richting het bovenbeen met de rest.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_161986880
Wat stelt het voor?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:02:58 #196
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_161990954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:45 schreef robskem het volgende:
Wat stelt het voor?
Twee mensen die elkaar kussen in de regen (want paraplu) met een frame erom, dat zie je toch?! :P
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:29:35 #197
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_161991413
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Twee mensen die elkaar kussen in de regen (want paraplu) met een frame erom, dat zie je toch?! :P
^ dat dus!

Ik wilde eigenlijk een paarse biomechanische tijger die door een tulpenveld dartelde met een XXS groene impressionistische olifant...
... Maar toen kreeg ik dit 😂😏😆.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:33:45 #198
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_161991468
Ik vind het mooi.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:35:05 #199
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_161991484
Da's wel gelijk een grote als je eerste.
pi_161991492
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:14 schreef mrPanerai het volgende:
Heb je al werk van hem gezien?
Zie je de stijl die je wil op zijn Facebook terug?
Ja, heb hem uitgezocht op basis van werk wat hij bij anderen heeft gezet. :Y
Nog een paar weekjes en dan mag ik. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 8 mei 2016 @ 00:21:41 #201
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_161999856
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:35 schreef Cat22 het volgende:

Nog een paar weekjes en dan mag ik de tekeningen bekijken *O*
En daar ben ik benieuwd naar
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 00:38:34 #202
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_162000261
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:35 schreef mrPanerai het volgende:
Da's wel gelijk een grote als je eerste.
ha thats what she said.

ohja, en nog een weekje tot ik weer mag *O* dit maal mn borstkas + een stukje ribben *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 8 mei 2016 @ 04:22:50 #203
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_162002088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind het mooi.
Thanx.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_162003533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Twee mensen die elkaar kussen in de regen (want paraplu) met een frame erom, dat zie je toch?! :P
Dat zie ik ook wel. Het gedeelte daar onder zie ik niet.

Maar goed donderdag tekenafspraak bij darko voor rugstuk.
  zondag 8 mei 2016 @ 10:59:13 #205
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_162004101
Omdat ik het moeilijk kan laten ben ik gisteren even bij de shop bij mij om de hoek binnengesprongen. Ondanks dichtbij heb ik zo mijn favoriete artiesten en hier was ik nog niet geweest, maar ik dus daarheen.

Ik wil nog wel iets wat m'n hobby uitbeeldt dus ik sprak met de man over mountainbiken. Hij had wel eens een fietstattoo en ging een foto opzoeken. Toen kwam hij hiermee "pronken"



Nu begrijp dat niet elke tatoo even goed is, maar als je wat wil tonen aan nieuwe klanten kom je hier toch niet mee aanzetten. Of ben ik nou gewoon moeilijk?
pi_162016633
Ik snap je punt helemaal
pi_162018772
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 00:21 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

En daar ben ik benieuwd naar
Niet wat ik getypt had maar alla :)
Ik krijg ze vooraf natuurlijk nog te zien, kan ik zaken laten aanpassen als ze niet bevallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162121017


Zo ontwerp rug is klaar, fun begint over twee weken :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 18:24:16 #209
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_162125800
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik het moeilijk kan laten ben ik gisteren even bij de shop bij mij om de hoek binnengesprongen. Ondanks dichtbij heb ik zo mijn favoriete artiesten en hier was ik nog niet geweest, maar ik dus daarheen.

Ik wil nog wel iets wat m'n hobby uitbeeldt dus ik sprak met de man over mountainbiken. Hij had wel eens een fietstattoo en ging een foto opzoeken. Toen kwam hij hiermee "pronken"

[ afbeelding ]

Nu begrijp dat niet elke tatoo even goed is, maar als je wat wil tonen aan nieuwe klanten kom je hier toch niet mee aanzetten. Of ben ik nou gewoon moeilijk?
Dit is geen reclame iig...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_162128749
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik het moeilijk kan laten ben ik gisteren even bij de shop bij mij om de hoek binnengesprongen. Ondanks dichtbij heb ik zo mijn favoriete artiesten en hier was ik nog niet geweest, maar ik dus daarheen.

Ik wil nog wel iets wat m'n hobby uitbeeldt dus ik sprak met de man over mountainbiken. Hij had wel eens een fietstattoo en ging een foto opzoeken. Toen kwam hij hiermee "pronken"

[ afbeelding ]

Nu begrijp dat niet elke tatoo even goed is, maar als je wat wil tonen aan nieuwe klanten kom je hier toch niet mee aanzetten. Of ben ik nou gewoon moeilijk?
Ik ben nog steeds aan het ontwarren wat er nu allemaal afgebeeld is. Fietstandwiel doorkruist met een stuk ski en een zuiger uit een verbrandingsmotor ervoor?
pi_162130173
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik het moeilijk kan laten ben ik gisteren even bij de shop bij mij om de hoek binnengesprongen. Ondanks dichtbij heb ik zo mijn favoriete artiesten en hier was ik nog niet geweest, maar ik dus daarheen.

Ik wil nog wel iets wat m'n hobby uitbeeldt dus ik sprak met de man over mountainbiken. Hij had wel eens een fietstattoo en ging een foto opzoeken. Toen kwam hij hiermee "pronken"

[ afbeelding ]

Nu begrijp dat niet elke tatoo even goed is, maar als je wat wil tonen aan nieuwe klanten kom je hier toch niet mee aanzetten. Of ben ik nou gewoon moeilijk?
Dit is echt een zeldzaam lelijke tattoo.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:03:31 #212
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_162148233
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:54 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds aan het ontwarren wat er nu allemaal afgebeeld is. Fietstandwiel doorkruist met een stuk ski en een zuiger uit een verbrandingsmotor ervoor?
ja zoiets, ik snap ook helemaal niet dat je met zulk werk tot midden december volgeboekt kan zijn.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 11:24:17 #213
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_162148681
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat ik het moeilijk kan laten ben ik gisteren even bij de shop bij mij om de hoek binnengesprongen. Ondanks dichtbij heb ik zo mijn favoriete artiesten en hier was ik nog niet geweest, maar ik dus daarheen.

Ik wil nog wel iets wat m'n hobby uitbeeldt dus ik sprak met de man over mountainbiken. Hij had wel eens een fietstattoo en ging een foto opzoeken. Toen kwam hij hiermee "pronken"

[ afbeelding ]

Nu begrijp dat niet elke tatoo even goed is, maar als je wat wil tonen aan nieuwe klanten kom je hier toch niet mee aanzetten. Of ben ik nou gewoon moeilijk?
Er zit hier (in Eindhoven) een zaak die echt ontzettende bagger op z'n site heeft staan. Mij lijkt dat je je mooiste dingen op de site zet, dus ik vrees voor de middelmatige en wel-aardige tattoos… maar ook daar, er zitten altijd mensen binnen...





I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_162149676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:31 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ontwerp rug is klaar, fun begint over twee weken :)
^O^ Ben erg benieuwd naar het eindresultaat :)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 12:23:30 #215
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_162149868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:31 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ontwerp rug is klaar, fun begint over twee weken :)
hoeveel sessies had je gepland?
pi_162150047
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:24 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Er zit hier (in Eindhoven) een zaak die echt ontzettende bagger op z'n site heeft staan. Mij lijkt dat je je mooiste dingen op de site zet, dus ik vrees voor de middelmatige en wel-aardige tattoos… maar ook daar, er zitten altijd mensen binnen...


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die zaak ken ik. Zit vlakbij waar ik een paar jaar geleden woonde.
Afgaand op het uiterlijk van die tent had ik verwacht dat het niet echt heel veel soeps zou zijn maar dit is wel héél erg :').

Hoezo hebben dit soort zaken en de "artiesten" die er werken bestaansrecht hè. Verschrikkelijk.
pi_162183108
Hij staat :9



[ Bericht 8% gewijzigd door Memento-Mori op 15-05-2016 09:43:37 ]
pi_162198984
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:24 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Er zit hier (in Eindhoven) een zaak die echt ontzettende bagger op z'n site heeft staan. Mij lijkt dat je je mooiste dingen op de site zet, dus ik vrees voor de middelmatige en wel-aardige tattoos… maar ook daar, er zitten altijd mensen binnen...


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zaak is het dan? Ik dacht meteen aan belle nouvelle.

Ik ga eigenlijk altijd naar dickie van tattoo arie, maar dickie heeft nu een eigen shop.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 23:11:36 #219
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162199074
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:03 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

ja zoiets, ik snap ook helemaal niet dat je met zulk werk tot midden december volgeboekt kan zijn.
Whut.. dat kun je niet menen.
Of die liegt dan daarover, of hij werkt maar een paar uur per week :D
  zaterdag 14 mei 2016 @ 23:17:37 #220
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_162199424
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Welke zaak is het dan? Ik dacht meteen aan belle nouvelle.

Ik ga eigenlijk altijd naar dickie van tattoo arie, maar dickie heeft nu een eigen shop.
Die verminkingen van het menselijk lichaam kun je hier terugvinden.

Echt, ik zou me doodschamen als ik zoiets op mn lichaam zou laten aanbrengen. Mja, vind tattoos kijken leuk, vooral bij anderen. En sommige lui zou ik echt keihard willen uitlachen om het lelijks dat ze hebben laten neerzetten. Had dan even wat meer gespaard, dan had je tenminste nog een echt mooi kunstwerk gehad, denk ik dan.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 23:31:51 #221
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162200300
Hoeveel zou zoiets op mn arm gaan kosten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_162209579
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Woods het volgende:
Hoeveel zou zoiets op mn arm gaan kosten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal ¤273 tot ¤292 gaan kosten.
  zondag 15 mei 2016 @ 11:10:44 #223
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_162211003
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Woods het volgende:
Hoeveel zou zoiets op mn arm gaan kosten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok toch zeker een uurtje of 3 werk, dan moet je maar tellen wat ze per uur rekenen. Tussen de 100 en de 150¤/uur is een gemiddelde.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Whut.. dat kun je niet menen.
Of die liegt dan daarover, of hij werkt maar een paar uur per week :D
van dinsdag tot zaterdag open van 1400 tot 20h00; Ze werken er met twee en voor december kon ik geen plaatsje reserveren voor een sessie van 3 tot 4 uur.
Alsof ik dat nog wou nadat ie me die tekening van dat tandwiel had laten zien :D
  zondag 15 mei 2016 @ 11:29:29 #224
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_162211336
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Woods het volgende:
Hoeveel zou zoiets op mn arm gaan kosten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_162225104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:17 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Die verminkingen van het menselijk lichaam kun je hier terugvinden.

Echt, ik zou me doodschamen als ik zoiets op mn lichaam zou laten aanbrengen. Mja, vind tattoos kijken leuk, vooral bij anderen. En sommige lui zou ik echt keihard willen uitlachen om het lelijks dat ze hebben laten neerzetten. Had dan even wat meer gespaard, dan had je tenminste nog een echt mooi kunstwerk gehad, denk ik dan.
Pff wist niet dat hij ook zo'n slecht werk leverde, van belle nouvelle wist ik het al.

Thanks in ieder geval, want naar deze shop zal ik dus nooit gaan!
pi_162225159
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:17 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Die verminkingen van het menselijk lichaam kun je hier terugvinden.

Echt, ik zou me doodschamen als ik zoiets op mn lichaam zou laten aanbrengen. Mja, vind tattoos kijken leuk, vooral bij anderen. En sommige lui zou ik echt keihard willen uitlachen om het lelijks dat ze hebben laten neerzetten. Had dan even wat meer gespaard, dan had je tenminste nog een echt mooi kunstwerk gehad, denk ik dan.
Even in zijn gastenboek gekeken:

Vorige week ene tattoage laten zetten bij mijn naamgenoot [naam].
Ik ben zelf een clown en wilde een traanje onder mijn oog zodat ik die niet ieder keer hoef te te smienken.
Volgens mij was [tattoeerder] stoned want hij heeft het traantje er op zn kop opgezet.
Ik kom hier nooit meer
  zondag 15 mei 2016 @ 19:18:01 #227
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_162225316
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:11 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Even in zijn gastenboek gekeken:

Vorige week ene tattoage laten zetten bij mijn naamgenoot [naam].
Ik ben zelf een clown en wilde een traanje onder mijn oog zodat ik die niet ieder keer hoef te te smienken.
Volgens mij was [tattoeerder] stoned want hij heeft het traantje er op zn kop opgezet.
Ik kom hier nooit meer
Ik snap sowieso niet dat je iemand laat beginnen met tatoeëren wanneer je merkt dat ie dronken of stoned is.
  zondag 15 mei 2016 @ 20:25:30 #228
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162226960
Sowieso, je checkt toch altijd eerst het 'plakplaatje' voordat ze beginnen met zetten? Het is nogal definitief om er zo losjes mee om te gaan..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162228388
ben verbaasd hoe gemakkelijk ik mn tattoo nog ingesmeerd krijg :7
pi_162238291
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij staat :9

[ afbeelding ]
^O^
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_162353781
gaat goed met mn tattoo, na 6 daagjes alleen nog wat kleine plekjes met n korstje erop verder is t er overal al af, voelt goed en het herstel van de huid gaat echt verbazend snel :)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:42:01 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162355119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat goed met mn tattoo, na 6 daagjes alleen nog wat kleine plekjes met n korstje erop verder is t er overal al af, voelt goed en het herstel van de huid gaat echt verbazend snel :)
Waar heb je mee gesmeerd? Toffe plaat trouwens hoor!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162355251
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waar heb je mee gesmeerd? Toffe plaat trouwens hoor!
bepanthen en voor de nacht met calendulan zalf.

status op dag 6:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Memento-Mori op 20-05-2016 15:53:45 ]
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 16:12:56 #234
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_162355879
pfoe, ik zou vorige week een klein ding op mn borstkas laten zetten

nja lang verhaal kort te maken :') mn hele linker kuit is gedaan en moet 18juni voor de tweede sessie :')

zal vd week ff fotos posten, ben nu alleen hard aan t vervellen ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 16:32:27 #235
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_162356315
deze is net na t zetten genomen, nu is mn huid inmiddels niet zo "pokkig"

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_162550489
Stukje kunst er bij op mijn bovenbeen!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_162551991
Zo bijna alle lijnen staan. Volgende keer zijkanten nog, vrees nu de pijn al + lijnen aandikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:08:52 #238
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_162553326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:37 schreef Ordos20 het volgende:
Stukje kunst er bij op mijn bovenbeen!
[ afbeelding ]
Supertof!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_162553801
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Supertof!
En in 1 zit (auw)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_162555326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:37 schreef Ordos20 het volgende:
Stukje kunst er bij op mijn bovenbeen!
[ afbeelding ]
Cool :7
Faka G
  zaterdag 28 mei 2016 @ 16:58:27 #241
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_162567554
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:37 schreef Ordos20 het volgende:
Stukje kunst er bij op mijn bovenbeen!
[ afbeelding ]
Gaaf!

Ik mag vrijdag weer naar Jules voor deel twee van mijn tattoo.
Nu hij helemaal is genezen en vooral is gestopt met jeuken, kan ik bijna niet bedenken dat ik volgende week weer helemaal opnieuw ga beginnen met dat hele proces. Gelukkig was de bepanthen laatst in de aanbieding. Meneer Sjeekie_Beekie is sowieso niet dol op tatoeages, maar bracht wel twee nieuwe tubes voor me mee 😄.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:29:20 #242
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_162574813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef robskem het volgende:
Zo bijna alle lijnen staan. Volgende keer zijkanten nog, vrees nu de pijn al + lijnen aandikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow. Wél vet!
pi_162575759
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 16:58 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Gaaf!

Ik mag vrijdag weer naar Jules voor deel twee van mijn tattoo.
Nu hij helemaal is genezen en vooral is gestopt met jeuken, kan ik bijna niet bedenken dat ik volgende week weer helemaal opnieuw ga beginnen met dat hele proces. Gelukkig was de bepanthen laatst in de aanbieding. Meneer Sjeekie_Beekie is sowieso niet dol op tatoeages, maar bracht wel twee nieuwe tubes voor me mee 😄.
TOF wat ga je bij hem laten zetten? En doe hem de groeten! (ik moet bekennen dat ik de eerste post van je heb gemist dan dus)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 23:04:46 #244
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162578434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef robskem het volgende:
Zo bijna alle lijnen staan. Volgende keer zijkanten nog, vrees nu de pijn al + lijnen aandikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsgierig: waar heb je m laten zetten? :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 29 mei 2016 @ 07:35:40 #245
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_162583462
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:56 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

TOF wat ga je bij hem laten zetten? En doe hem de groeten! (ik moet bekennen dat ik de eerste post van je heb gemist dan dus)
Foto staat hierboven ^ in dit draadje.
Op 7 mei: #194.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_162583838
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 07:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Foto staat hierboven ^ in dit draadje.
Op 7 mei: #194.
Gevonden! en vet. En ga vooral niet achterop je been zitten, althans, bij je bovenbeen dan. Dat is heel erg.... euhm.... aangenaam
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 00:52:12 #247
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_162635875
Ik had daags na het zetten van dit stuk 24 uur achterwacht.
Moest maar liefst 4 keer in huis komen, en iedere keer best lang op mijn hurken zitten. Dat was echt niet tof. Mijn polyester uniform plakte ook zo lekker aan mijn lijf door de hitte, dus ik was blij met de douche in de kleedkamer.

Nu ben ik het hele weekend erna vrij van dienst. Met een beetje geluk heb ik zelfs een lang weekend...
... Buiten de buurt-BBQ niets geplanned staan, dus dat moet goedkomen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_162642535
Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten. Het wordt een single-line tattoo een beetje in de stijl van Mo Ganji. Zijn er daarbij nog bepaalde tatoeëerders die ik zeker even moet contacten? Heb zelf al veel rondgekeken in Nederland maar misschien hebben jullie nog goede tips! :)

Ongeveer deze stijl:

Koning.
pi_162642614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 11:24 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Er zit hier (in Eindhoven) een zaak die echt ontzettende bagger op z'n site heeft staan. Mij lijkt dat je je mooiste dingen op de site zet, dus ik vrees voor de middelmatige en wel-aardige tattoos… maar ook daar, er zitten altijd mensen binnen...


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver wat is dit voor een zooi. Echt slecht gewoon.
U MAD?
pi_162694032
oeps, volgens mij ben ik besmet met het tattoovirus :+ 18-8 weer onder de naald :@
pi_162694200
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
oeps, volgens mij ben ik besmet met het tattoovirus :+ 18-8 weer onder de naald :@
:o Wat nu?
Tap tap tap
pi_162818650


Ik ben er helemaal blij me O+
Roodheid moet natuurlijk nog wat bijtrekken en de donkere inkt gaat wat meer vervagen zodat de afbeelding zachter wordt.

Maar manman, wat viel het zetten me tegen :X Stukken pijnlijker dan ik had verwacht, zeker de stukjes op mijn ribben. :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162820938
Heel mooi cat!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:47:02 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162821823
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben er helemaal blij me O+
Roodheid moet natuurlijk nog wat bijtrekken en de donkere inkt gaat wat meer vervagen zodat de afbeelding zachter wordt.

Maar manman, wat viel het zetten me tegen :X Stukken pijnlijker dan ik had verwacht, zeker de stukjes op mijn ribben. :X
Mooi!
En jeps, valt tegen he?

@memo: wat heb je al en wat ga je laten zetten?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_162821886
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mooi!
En jeps, valt tegen he?

@memo: wat heb je al en wat ga je laten zetten?
LIF / Het Fok! Tattoo Topic #91 Tattoos, tattoos everywhere! post 217

en er komt een mandala-achtig hart in t grijs met daarbovenop blauwe vergeet-me-nietjes op mn been
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:54:06 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162821976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

LIF / Het Fok! Tattoo Topic #91 Tattoos, tattoos everywhere! post 217

en er komt een mandala-achtig hart in t grijs met daarbovenop blauwe vergeet-me-nietjes op mn been
Ik zag em bij het teruglezen inderdaad. Ik kan de achtergrond van de bloem niet zo plaatsen. Al vind ik het wel mooi.
Zit er nog een verhaal bij? Of gewoon dit is mooi, zetten die hap?

Oh die op je been klinkt ook gaaf! Waar op je been?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_162822178
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik zag em bij het teruglezen inderdaad. Ik kan de achtergrond van de bloem niet zo plaatsen. Al vind ik het wel mooi.
Zit er nog een verhaal bij? Of gewoon dit is mooi, zetten die hap?

Oh die op je been klinkt ook gaaf! Waar op je been?
tis gewoon een watercolor stijl tattoo , gewoon een kunstwerkje :P dus de achtergrond hoort gewoon bij t geheel.

En nee geen verhaal, gewoon mooi (kan die vraag echt niet meer horen :+ net of je n tattoo alleen met n verhaal mag hebben ofzo, kan er overigens best wel n verhaal bij verzinnen ofzo hoor :+ maar nee voor de mooi dus). En op zijkant onderbeen denk ik maar dat overleg ik met de artist op de afspraak
pi_162823223
Iedereen zet tattoos om eigen redenen, zolang je er zelf achter staat is het toch prima?
Bij mij moest er wel een verhaal achter zitten, vond ik. Maar een mooie plaat is heul niet lelijk.

Nog een vraagje trouwens: folie of gaas vlak na het zetten? Meningen! :+
Ik heb nu folie. En zalf natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162823681
max 2 tot 4 uur folie, dan afspoelen, droog deppen en een dun laagje insmeren en in jouw geval in je bh rond lopen en lekker laten luchten :P, voor de nacht (om te voorkomen dat je bed eronder gaat zitten) een schoon katoenen shirt aantrekken en evt afplakken de eerste paar nachten, heb ik zelf niet gedaan overigens, ik had er gewoon alleen t tshirt op, wel beetje uitkijken met uittrekken in de ochtend, als het vastplakt je shirt nat maken en los laten weken maar bij mij plakte die niet aan de tattoo vast eigenlijk) het is een schaafwond dus laten ademen is echt t allerbeste :Y onder folie broeden is niet goed :N en gaasjes kunnen pluizen
pi_162824359
Ik vind die folie ook een beetje raar. Zou ik er drie dagen op moeten laten zitten.
Snap het wel vanuit hygiene standpunt maar zo afsluiten vind ik ook niet best.
Vanuit mijn werk ken ik wel de niet plakkende gazen maar daar zit vaseline aan, lijkt me ook niet handig.

Denk dat ik morgen zonder folie ga werken en een onderhempje aandoe. Dan kan het in ieder geval niet plakken of doorlekken. En verder smeren smeren smeren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162824630
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind die folie ook een beetje raar. Zou ik er drie dagen op moeten laten zitten.
Snap het wel vanuit hygiene standpunt maar zo afsluiten vind ik ook niet best.
Vanuit mijn werk ken ik wel de niet plakkende gazen maar daar zit vaseline aan, lijkt me ook niet handig.

Denk dat ik morgen zonder folie ga werken en een onderhempje aandoe. Dan kan het in ieder geval niet plakken of doorlekken. En verder smeren smeren smeren.
n schoon katoenen hemdje will do the trick :Y houd er wel rekening mee dat de evt inkt er moeilijk uitgaat maar dat zal alleen de eerste nacht/dag zijn, en zodra het droog voelt: smeren maar echt zo dun mogelijk gewoon (liever te weinig dan teveel), dan maar iets vaker smeren. Bij mij voldeed 3 a 4 keer per dag (s ochtends na douchen, begin vd middag (soms einde middag/begin avond) en ;s avonds voor t slapen na t douchen/schoonmaken van de tattoo).
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:44:45 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162827171
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tis gewoon een watercolor stijl tattoo , gewoon een kunstwerkje :P dus de achtergrond hoort gewoon bij t geheel.

En nee geen verhaal, gewoon mooi (kan die vraag echt niet meer horen :+ net of je n tattoo alleen met n verhaal mag hebben ofzo, kan er overigens best wel n verhaal bij verzinnen ofzo hoor :+ maar nee voor de mooi dus). En op zijkant onderbeen denk ik maar dat overleg ik met de artist op de afspraak
Dan heb je mijn vraag niet geheel begrepen. Het boeit me niks of er een verhaal achter zit of niet. Ik kon het gewoon niet plaatsen. Hoort bij t plaatje vind ik een prima verklaring ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_162827665
Oh Cat, is dat over je litteken? Vind het een heel mooie tattoo en omdat ik je topic heb gelezen vind ik het ook heel mooi passen erbij.
pi_162829193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:00 schreef Franknfurter het volgende:
Oh Cat, is dat over je litteken? Vind het een heel mooie tattoo en omdat ik je topic heb gelezen vind ik het ook heel mooi passen erbij.
Ja :Y Geen cover up maar deel van de tattoo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:44:07 #265
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_162829341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben er helemaal blij me O+
Roodheid moet natuurlijk nog wat bijtrekken en de donkere inkt gaat wat meer vervagen zodat de afbeelding zachter wordt.

Maar manman, wat viel het zetten me tegen :X Stukken pijnlijker dan ik had verwacht, zeker de stukjes op mijn ribben. :X
Wat tof!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_162831050
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan heb je mijn vraag niet geheel begrepen. Het boeit me niks of er een verhaal achter zit of niet. Ik kon het gewoon niet plaatsen. Hoort bij t plaatje vind ik een prima verklaring ;)
oh nee, het was ook niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik heb m nu drie weken ofzo en hoe vaak ik de vraag "en wat is de betekenis" wel al niet heb gehoord haha
pi_162834473
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja :Y Geen cover up maar deel van de tattoo.
Heel mooi gedaan! :Y
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:25:38 #268
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162834913
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oh nee, het was ook niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik heb m nu drie weken ofzo en hoe vaak ik de vraag "en wat is de betekenis" wel al niet heb gehoord haha
Mijn eerste tattoo heb ik ook grwoon voor de mooi. Het is een kruis met een roos en hoe vaak ik al niet gehoord heb of ik gelovig ben.. :P

De tweede had wel een betekenis :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:40:13 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162854674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oh nee, het was ook niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik heb m nu drie weken ofzo en hoe vaak ik de vraag "en wat is de betekenis" wel al niet heb gehoord haha
Ach ja, mensen zeggen de raarste dingen over tattoos. Vaak gaan ze zich zelfs verdedigen over dat zij er geen hebben/willen :')

Alsof t mij iets boeit...?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_162855147
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ach ja, mensen zeggen de raarste dingen over tattoos. Vaak gaan ze zich zelfs verdedigen over dat zij er geen hebben/willen :')

Alsof t mij iets boeit...?
ja, inderdaad, dat ook al aantal keren meegemaakt.
pi_162856922
Oh noes! Ik hoor net dat mijn tattooartiest voorlopig is uitgeschakeld. Ik wou volgende week langs voor een vervolgafspraak. :'(
  zaterdag 11 juni 2016 @ 16:38:47 #272
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_162918635
Zoiets op heup/bovenbeen, yay or nay?



Vraag het vooral omdat het hier een armtattoo is en mij lijkt het wel te gaan op heup/bovenbeen, maar jullie hebben daar waarschijnlijk wat meer ervaring mee en een betere kijk op.

[ Bericht 1% gewijzigd door RockNijntje op 11-06-2016 17:10:43 (hoezo vergeet ik woorden halverwege een zin) ]
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_162919500
Die is O+ O+ O+ Kan je geen advies geven over de plek, want mijn eerste gedachte was ook arm :')
Tap tap tap
  zaterdag 11 juni 2016 @ 17:18:26 #274
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_162919660
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Die is O+ O+ O+ Kan je geen advies geven over de plek, want mijn eerste gedachte was ook arm :')
I know right O+. Heb een hele map vol tattoo's die ik awesome vind, maar deze was echt liefde op het eerste gezicht toen ik hem maanden geleden voor het eerst zag. Combineert alles wat ik mooi vind een beetje en ook nog eens op een subtiele en passende manier :). Vermoedelijk ga ik (lees: ik ga naar een tattoo-artist en laat het hem/haar doen :')) mede vanwege originaliteit en mede vanwege het perfectioneren van de tattoo de stijl die ik helemaal geweldig vind (dotwork) hierin nog verwerken.

Maar dat zijn allemaal stappen voor later (de 'ultieme' stap van het zetten zou ik sowieso alleen in de winter laten doen vanwege overduidelijke redenen). Voor nu ben ik nog bij stap "laat experts en ervaringsdeskundigen je inlichten over de plek", hehe.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_163124196
M'n schoonzus heeft vandaag een tattoo laten zetten. Nu moet ze volgens de artiest de komende tijd folie blijven gebruiken. Wat dus overeenkomt met zogenaamde natte genezing. Over het algemeen wordt toch aangeraden de folie bij thuiskomst te verwijderen?

Wat doen jullie? Natte of droge genezing? Vraag zal best vaak voorbij komen dus alvast excuus ;)
  zondag 19 juni 2016 @ 08:44:28 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_163131550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:37 schreef Licko het volgende:
M'n schoonzus heeft vandaag een tattoo laten zetten. Nu moet ze volgens de artiest de komende tijd folie blijven gebruiken. Wat dus overeenkomt met zogenaamde natte genezing. Over het algemeen wordt toch aangeraden de folie bij thuiskomst te verwijderen?

Wat doen jullie? Natte of droge genezing? Vraag zal best vaak voorbij komen dus alvast excuus ;)
Hier team zo droog mogelijk.

Ik gebruik alleen folie van de tattooshop naar huis en daarna niet meer.
pi_163143679
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 08:44 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier team zo droog mogelijk.

Ik gebruik alleen folie van de tattooshop naar huis en daarna niet meer.
dat.

Bij thuiskomst meteen gewassen, droog gedept, bepanthen erop en aan de lucht laten drogen. Genezing ging heel snel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_163143774
Thanks, lijkt mij ook een stuk prettiger eerlijk gezegd :)
  zondag 19 juni 2016 @ 21:42:49 #279
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_163148251
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Licko het volgende:
Thanks, lijkt mij ook een stuk prettiger eerlijk gezegd :)
Is het ook.
En het hele 'zo loopt er meer inkt uit' verhaal valt ook wel mee.

Ik smeer trouwens ook heel weinig bepanthen, alleen als het heel erg jeukt of droog is. Ik was het wel 2 keer per dag (2 weken lang) met unicura, maar smeer alleen als ik vind dat het nodig is.

Aankomende zaterdag mag ik weer, het eerste hele kleine deel van het begin van iets groots, mijn benen.
pi_163346394
Hallo iedereen, nieuw hier.

Ik ben niet zo bekend met tattoo artiesten in nederland. Weet iemand of er Bio-organic tattoo artiesten zijn? eventueel in belgië, luxemberg of duitsland. Ik weet dat markus lenhard in duitsland zit maar verder geen idee.
pi_163400612
Ik heb eindelijk m'n eerste tattoo laten zetten bij Tattoo Nicky in Wijchen. Goeie gast en hij weet waar hij mee bezig is.

pi_163401299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 21:51 schreef dylanrr het volgende:
Ik heb eindelijk m'n eerste tattoo laten zetten bij Tattoo Nicky in Wijchen. Goeie gast en hij weet waar hij mee bezig is.

[ afbeelding ]
Niet mijn smaak qua afbeelding. Maar hij is wel mooi. :)
pi_163405548
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:08 schreef ledzeppelin het volgende:
Hallo iedereen, nieuw hier.

Ik ben niet zo bekend met tattoo artiesten in nederland. Weet iemand of er Bio-organic tattoo artiesten zijn? eventueel in belgië, luxemberg of duitsland. Ik weet dat markus lenhard in duitsland zit maar verder geen idee.
Bunker Tattoo in Breda.
pi_163420149
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2016 07:59 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Bunker Tattoo in Breda.
Welke artiest doet zulk werk dan bij de bunker?
pi_163420607
Behalve Markus zou ik het ook niet weten. Oh, toch wel. Zijn vriend Lutz Lehmann, maar dan zou ik eerder naar Markus gaan (en gedaan :)).
pi_163429554
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 21:25 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

Welke artiest doet zulk werk dan bij de bunker?
Wat je precies bedoelt met 'zulk werk' weet ik niet, maar dit is wat zij op hun website vermelden:

"We serve organic food and drinks. And by working with biodegradable products and vegan inks we give our love for a sustainable planet."
pi_163430349
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:14 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten. Het wordt een single-line tattoo een beetje in de stijl van Mo Ganji. Zijn er daarbij nog bepaalde tatoeëerders die ik zeker even moet contacten? Heb zelf al veel rondgekeken in Nederland maar misschien hebben jullie nog goede tips! :)

Ongeveer deze stijl:

[ afbeelding ]
Mocht je hem of haar in NL gevonden hebben wil ik het graag weten :)
Ik had aan mijn shop (darkos in Tilburg) hetzelfde voorgelegd maar daar deden/konden ze dit soort minimalistisch werk niet. Hoeft van mij ook niet uit 1 lijn maar wel het minimalistische vind ik gaaf.
pi_163430645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:55 schreef Fezzizzel het volgende:

[..]

Mocht je hem of haar in NL gevonden hebben wil ik het graag weten :)
Ik had aan mijn shop (darkos in Tilburg) hetzelfde voorgelegd maar daar deden/konden ze dit soort minimalistisch werk niet. Hoeft van mij ook niet uit 1 lijn maar wel het minimalistische vind ik gaaf.
Black Bear Ink in Valkenswaard (NB). Die zijn heel goed in dit werk. Kijk eens op hun FB of site zou ik zeggen :)
pi_163430653
Ik mag over 18 kilo eraf weer een nieuwe tattoo van mezelf *O* *O*
pi_163445722
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:09 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wat je precies bedoelt met 'zulk werk' weet ik niet, maar dit is wat zij op hun website vermelden:

"We serve organic food and drinks. And by working with biodegradable products and vegan inks we give our love for a sustainable planet."
bio-organic is een tattoo stijl
pi_163447971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:55 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

bio-organic is een tattoo stijl
Okay. Dat weet toch helemaal niemand joh. Ik ken alleen termen als realistisch en old school en zo.
Ik denk; jij bent op zoek naar artiesten die met verantwoord materiaal werken :').
pi_163448063
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:57 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Okay. Dat weet toch helemaal niemand joh. Ik ken alleen termen als realistisch en old school en zo.
Ik denk; jij bent op zoek naar artiesten die met verantwoord materiaal werken :').
Ik dacht hetzelfde, vroeg me al af of dat echt iets groots is: met biologische materialen werken.
pi_163449806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:59 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde, vroeg me al af of dat echt iets groots is: met biologische materialen werken.
Bio-organic:
https://goo.gl/images/n14KC6

Een soort bio-mec, maar dan zonder de robot-achtige-shizzle.
Mon 'en!
pi_163449844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:31 schreef robskem het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ontwerp rug is klaar, fun begint over twee weken :)
kenonne :D
pi_163450108
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:57 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Okay. Dat weet toch helemaal niemand joh. Ik ken alleen termen als realistisch en old school en zo.
Ik denk; jij bent op zoek naar artiesten die met verantwoord materiaal werken :').
Heb je wel ooit van het woord 'tattoo' gehoord? :*
Mon 'en!
pi_163450462
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 22:57 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Okay. Dat weet toch helemaal niemand joh. Ik ken alleen termen als realistisch en old school en zo.
Ik denk; jij bent op zoek naar artiesten die met verantwoord materiaal werken :').
En ik maar denken dat dit het tattoo topic is :P :+
pi_163453061
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:05 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Bio-organic:
https://goo.gl/images/n14KC6

Een soort bio-mec, maar dan zonder de robot-achtige-shizzle.
Ah dat, wist niet dat het zo heette. Is wel supertof, vooral als de diepteillusie goed uitkomt.
pi_163457948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:33 schreef ledzeppelin het volgende:

[..]

En ik maar denken dat dit het tattoo topic is :P :+
Hahah, ja was een fikse blunder mijnerzijds :P.
Maar; toffe stijl wel, dat bio organic. Alleen geen flauw idee bij welke artiest je daarvoor in Nederland terecht zou kunnen!
pi_163476115
nee ik ook niet. Wel heel veel artiesten gevonden in amerika. alleen jammer dat tickets zoveel geld kosten
pi_163540799
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:11 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Black Bear Ink in Valkenswaard (NB). Die zijn heel goed in dit werk. Kijk eens op hun FB of site zou ik zeggen :)
Dankjewel ik zal eens kijken. En succes met het afvallen :)
pi_163595055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 00:07 schreef FANN het volgende:

[..]

kenonne :D
Zijkanten ribben zijn nu ook niet meer inktvrij en lijnen zijn dikker gemaakt. En ja.... het deed pijn:)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')