abonnement Unibet Coolblue
pi_158949474
Wat een drama was dit zeg.... Mag hopen dat er bij de volgende uitzendingen toch betere prestaties geleverd gaan worden
  zaterdag 9 januari 2016 @ 07:43:29 #27
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_158951886
Vond de aflevering oké. Nieuwe setting is prima. Weet dat ik de eerste afleveringen van Flikken Maastricht ook zwaar slecht vond, zeker vanwege slechte accenten.
pi_158952213
Kon me nauwelijks boeien, terwijl ik Flikken Maastricht met veel plezier kijk.
pi_158952284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 08:57 schreef byah het volgende:
Kon me nauwelijks boeien, terwijl ik Flikken Maastricht met veel plezier kijk.
Dit dus.
Was de eerste en laatste keer dat ik gekeken heb. Ik wacht wel op Eva :D
pi_158953288
Peter Paul Muller met dat vreselijk nep klinkend Rotterdams accent.... een AT dat niet beschikbaar is.... en blijkbaar heeft geen andere stad een AT .... En waarom is zoveel in een aflevering stoppen? Zonde...
pi_158955361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 08:57 schreef byah het volgende:
Kon me nauwelijks boeien, terwijl ik Flikken Maastricht met veel plezier kijk.
Flikken Maastricht kan me al helemaal niet meer boeien. Moet nog steeds de laatste vier afleveringen kijken. Werd het nog een beetje spannend?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:09:11 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_158955685
Wel een mooie aflevering ! Scenario is geschreven door Victor Reinier en Regie door Martin Swab allebei uit Flikken Maastricht 😀Ik vond het niet slecht.
pi_158956037
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel een mooie aflevering ! Scenario is geschreven door Victor Reinier en Regie door Martin Swab allebei uit Flikken Maastricht 😀Ik vond het niet slecht.
Jij vond de acteerprestaties overtuigend?
pi_158956066
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:54 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Flikken Maastricht kan me al helemaal niet meer boeien. Moet nog steeds de laatste vier afleveringen kijken. Werd het nog een beetje spannend?
Langzaam opbouwende spanning over het hele seizoen. En dat dan in 20 seconden afhandelen en wegflikkeren in de laatste aflevering.

Zelfde als de vorige seizoenen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 13:26:06 ]
pi_158957416
Ja, het acteren viel tegen, maar ik heb goede hoop dat dit verbeterd gaat worden. Het is duidelijk dat iedereen nog niet vertrouwd is in/met zijn/haar rol.
Oorzaken slecht overkomende acteerprestaties:

Op teveel woorden en zinnen wordt teveel (onnatuurlijk) nadruk gelegd.
Als bijv. een kind schreeuwt: IK HEB PIJN, AAUUWW! neem ik dat minder serieus dan wanneer een kind bij me komt, en zegt; mijn arm doet zeer....
Ze praten te snel.
De zinnen volgen elkaar te snel op. Als iemand net is uitgesproken, wordt er niet de tijd genomen om dat wat is gezegd te verwerken. De volgende zin van de ander ligt al klaar en volgt meteen de laatst gesproken zin op.

Ik ben benieuwd hoe het in de 2e aflevering gaat.
De scenario's vind ik goed!
Kleur - maakt de wereld mooi, Na = natuur, prachtig! en om mijn gebruikersnaam iets vrouwelijker te maken ;) Google 'kleur' en 'natuur' bij afbeeldingen.Njoy it!
pi_158974047
Het viel mij ook enorm tegen. Al is een nieuwe serie natuurlijk altijd wennen.
Niet alleen de acteerprestaties vielen mij tegen, maar ook de geloofwaardigheid van sommige stukjes.

Een politieagent doodt op één dag twee mensen, waarbij hij bij de tweede dode ook nog 'ns weigerde om de orders op te volgen (en op het AT te wachten), vervolgens zijn collega's zijn serieus verbaasd dat daar een onderzoek naar komt?

Jammer ook dat het hele team dezelfde functie heeft. Bij Flikken Maastricht had je nog Romeo, Marion en Esmée als een soort 'wijkagenten', waardoor je veel makkelijker meerdere verhaallijnen kan maken in een aflevering en de serie veel breder wordt.
Misschien hebben ze dat hier ook gedaan op een andere manier, maar dat moeten we dan nog afwachten.
pi_158974102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:12 schreef Kleurna het volgende:
Ja, het acteren viel tegen, maar ik heb goede hoop dat dit verbeterd gaat worden. Het is duidelijk dat iedereen nog niet vertrouwd is in/met zijn/haar rol.
Oorzaken slecht overkomende acteerprestaties:

Op teveel woorden en zinnen wordt teveel (onnatuurlijk) nadruk gelegd.
Als bijv. een kind schreeuwt: IK HEB PIJN, AAUUWW! neem ik dat minder serieus dan wanneer een kind bij me komt, en zegt; mijn arm doet zeer....
Ze praten te snel.
De zinnen volgen elkaar te snel op. Als iemand net is uitgesproken, wordt er niet de tijd genomen om dat wat is gezegd te verwerken. De volgende zin van de ander ligt al klaar en volgt meteen de laatst gesproken zin op.

Ik ben benieuwd hoe het in de 2e aflevering gaat.
De scenario's vind ik goed!
Dit had ik ook, maar dan vooral hij die twee continue schreeuwende junkies die de politie gijzelden. Die schreeuwden ook gewoon dingen naar elkaar die de politie eigenlijk niet moesten horen.
pi_158976303


-Dit plaatje zegt alweer genoeg over de toekomst van: Ben Slachter (Peter Paul Muller)

-Dat gevecht van Ben Slachter in zijn eigen huis. Dat werd even versneld afgespeeld. Wat is dat voor nepperij, anno 2015 toen dat werd opgenomen... :')

-Ik zag een cameraman in het glaswerk, toen Esther Wegereef die twee gasten uit het busje onder schot hield. Je verwacht het niet. :')

-Qua dialoog en cameravoering: te veel close-up shots, dialogen brabbelen maar wat.

-Ik heb dat politiebureau alleen van binnen gezien. Een buitenshot was te veel gevraagd? Geforceerde Rotterdamse plaatjes gaan voor.

-Acteerwerk is drie niks. Komt ook niet spontaan maar geforceerd over. Als iemand een telefoongesprek heeft gehad en vraagt hoe het ging? En hij krijgt antwoord; binnen de seconde worden teksten uit het script opgelepeld.

Volgende week aflevering 2 dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 10-01-2016 02:31:29 ]
  zondag 10 januari 2016 @ 10:10:29 #40
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_158978650
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding

-Ik heb dat politiebureau alleen van binnen gezien. Een buitenshot was te veel gevraagd? Geforceerde Rotterdamse plaatjes gaan voor.

Je zag ook een buitenshot, het gebouw met die grote tekening erop, de rest is sowieso gewoon in de studio in Amsterdam gefilmd.
http://www.matharchitecte(...)mages_voorzijde1.jpg
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_158992667
Vond het wel te pruimen, de aflevering van afgelopen vrijdag.
Met Flikken Maastricht gestopt omdat het op een gegeven moment gewoon niet meer boeiend was.

Waarom geen Flikken Amsterdam als we nu al toch bij Rotterdam zijn? :?
  maandag 11 januari 2016 @ 07:17:04 #42
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_159004575
Ik heb wel genoten, tuurlijk zat er veel in.
Maar komt wel goed.
pi_159004818
Ik vond het wel lekker wegkijken, denk dat het wel beter gaat worden in de loop van het seizoen...
pi_159008337
ik heb er een meh gevoel over deze aflevering. Het was niet goed, maar ook niet slecht.
Ik ben benieuwd of in de volgende afleveringen, het verhaal, dialoog enzo gaat verbeteren.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_159132224
Iets beter dan vorige week tot nu toe, vorige week was te veel in 1 keer...
pi_159132447
Volgens mij is Maryam vergeten :P XD , zit de hele aflevering al in dat café :P
pi_159132597
Was het helemaal vergeten :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159132777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:07 schreef roos85 het volgende:
Was het helemaal vergeten :D
,

Volgens mij wel meer. Vorige week was het drukker hier :P
pi_159133130
Slechte scène dit.. :')
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:21:37 #50
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159133144
Zo terugkijken via NPO. Helaas pas na 21:37 te bekijken.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')