SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes:
Startlijst
Officiële Dakar website
dakartrucks.nl
Rallymaniacs
Tussentijdse resultaten
Website met updates door Hans Stacey zelf
Site met veel foto's
Twitteraccounts met veel nieuws:
Mark Bremer
DakarGids
Lars ten Harkel
Natascha Kayser
Alex Miedema
RallyRaidNieuws
RTL GP
Marcel Vermeij
Facebookpages die je wilt liken:
Dakar de Rooy
Dakartrucks
Hamer Dakar
Hans Stacey
Trucksport
VeKa Racing
Uitslagen 2015:SPOILER: UITSLAGEN 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave filmpjes 2015:
Mag worden aangevuld uiteraard
van 150.000 euro haha, je kan beter zon 2persoons side by side nemen, dan ben je voor 80k max klaar want hard gaan ze toch niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef Gutz het volgende:
Ga toch eens met een fatsoenlijke auto rijden in plaats van die veredelde fischer price buggy.
Dat snap ik ook niet. Het is toch geen DieselTankquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:13 schreef DieselTank het volgende:
Hoe kan er nou verkeerde brandstof in die tank zijn gekomen? wel zuur
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is toch geen DieselTank
In Duitsland gaan koppen rollen.quote:
Of hersens krakenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Duitsland gaan koppen rollen.
Ik neem aan dat de minis en toyotas het beter gaan doen in de duinen, de peussen zijn 2wd en de andere 4wheeldrivequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Peugeots het iets minder gaan doen of de minis beter
Lijkt me duidelijk. Bij de vrachtwagens klopt er ook niks van.quote:
Nee joh Mardeev gebruikt gewoon stealth shizzle.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Bij de vrachtwagens klopt er ook niks van.
twitter:RallyUpdateNL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:23:55 Bernhard ten Brinke uit de rally! Auto in de brand (van liveblog @Rallymaniacs) reageer retweet
twitter:RTLGP twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:04:00 Bernhard ten Brinke valt uit door brand https://t.co/qbmxZGkcIf #RTLGP #Dakar #Dakar2016 @b_tenbrinke https://t.co/0mIAXza3Na reageer retweet
!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch wel godverdegodver. Kut Dakar tot nu toe voor ons Nederlanders[ afbeelding ]twitter:RTLGP twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:04:00 Bernhard ten Brinke valt uit door brand https://t.co/qbmxZGkcIf #RTLGP #Dakar #Dakar2016 @b_tenbrinke https://t.co/0mIAXza3Na reageer retweet
Niet om lullig te doen, maar dat is niet heel slim :x Zo'n wiel is loeiheet na zo lang racen natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Impry het volgende:
Echt zo klote!
Auto is in de fik gevlogen door reservewiel in brand na wisselen.
Dat is echt knap.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Impry het volgende:
Echt zo klote!
Auto is in de fik gevlogen door reservewiel in brand na wisselen.
Ditchen die boel, zeker als je zo'n fabrieksteam achter je hebt staan.quote:
Jurgen vd Goorbergh had het uit kunnen pissenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Impry het volgende:
Je mag absoluut geen spullen achterlaten onderweg.
En wisselen is normaalste zaak v.d. wereld, domme pech dat de band net te warm is geweest of net iets heeft geraakt.
.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jurgen vd Goorbergh had het uit kunnen pissen
Dan wint Kamaz bij de auto's nog Russen in tshirtjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar serieus, als alles maar zo tering heet wordt heel de tijd. Misschien eens de Dakar in de winter verrijden? (zoals het vroegah ook ging) En dan bijvoorbeeld door Noord-Siberië lekker door de opdooilaag van de permafrost heen ploeteren. Kijken of de Kamazzen dan nog zo'n grote bek hebben. (waarschijnlijk wel trouwens )
Had ik al gezegd dat ik paris - Dakar een keer met de trein wil doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef jpjedi het volgende:
Altijd dat gefaal bij de NL auto's... Is het niet een falende coureur dan is het wel falend materiaal.
Geef mij maar trucks 👍
vd Brink, Lammers...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef jpjedi het volgende:
Altijd dat gefaal bij de NL auto's... Is het niet een falende coureur dan is het wel falend materiaal.
Geef mij maar trucks 👍
Dat is het natuurlijke territorium van de Kamaz, die rijden het dan in een dag uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mar serieus, als alles maar zo tering heet wordt heel de tijd. Misschien eens de Dakar in de winter verrijden? (zoals het vroegah ook ging) En dan bijvoorbeeld door Noord-Siberië lekker door de opdooilaag van de permafrost heen ploeteren. Kijken of de Kamazzen dan nog zo'n grote bek hebben. (waarschijnlijk wel trouwens )
Plaatje van vandaag voor jou.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sneu voor Bort
Flikker aub op met die eeuwige Kamaz shit. Leuk voor een keer, niet altijd.
Amerikaanse huilbalk en blaaskaak.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gordon zou familie van Coronel kunnen zijn. Jaren ontwikkelen, nooit zn shit op orde. Jammer. Hoop dat ie terug komt. Blijft geweldig, gun het hem zo erg. Zou mooi zijn voor de sport ook als het in de VS voet aan de grond krijgt.
okquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Amerikaanse huilbalk en blaaskaak.
Ze hebben vast luchtafweergeschut.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die kamazzen mogen aan een buk geregen worden
Nou nou moet dat nu zo bot?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sneu voor Bort
Flikker aub op met die eeuwige Kamaz shit. Leuk voor een keer, niet altijd.
Als de VS ook dakar gaat kijken gaat het leuk worden Of we moeten overstappen naar african race ofzo. en als amerika ook mee gaat doen trekt het ook veeeeeel meer sponsors aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gordon zou familie van Coronel kunnen zijn. Jaren ontwikkelen, nooit zn shit op orde. Jammer. Hoop dat ie terug komt. Blijft geweldig, gun het hem zo erg. Zou mooi zijn voor de sport ook als het in de VS voet aan de grond krijgt.
geen geld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dakar is WRC+++ joh
Even serieus, waarom zou Subaru geen fabrieksteam bij Dakar doen Ik zie potentie
Mooi, extra groot voor jou:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou nou moet dat nu zo bot?
Ik vind die Kamaz foto's prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 08-01-2016 23:51:00 ]Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Zal wel iets met koeling zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom zat er überhaubt schuim in die tank
Tegen het klotsen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom zat er überhaubt schuim in die tank
Haha die heeft het voorelkaar ja.quote:
Dan zou je eerder schotten erin doen lijkt mijquote:
Zag dat de kortste inmiddels op bijna een half uur staatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze hebben vast luchtafweergeschut.
Doe eens rustig. Is content.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:28 schreef DieselTank het volgende:
flikker eens op met die kut fotos ga naar spt ofzo dat hele topic volspammen, of maak een kamaz topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 08-01-2016 23:51:24 ]Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
_OO_quote:
ik ben voorquote:
ja, en ik denk dat ie wel ontzettend goed te eten heeft gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:35 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Haha die heeft het voorelkaar ja.
Daar wil ik nog wel eens een avond mee in de kroeg zitten. Geweldige verhalen zijn dit toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en ik denk dat ie wel ontzettend goed te eten heeft gehad.
ik vind dat wel gaaf. niet naar 't bivak, maar naar de locals
Genietenquote:
Echt wel. Die geniet nog even na van zijn uitvalbeurtquote:
,,In een linker bocht raakten we van het parcours. Door de volle tank van 850 liter hadden we veel druk op de achterkant. De kont was behoorlijk zwaar,´´ zo vertelde Pascal. ,,Daardoor schoof de achterkant weg, maar we hadden geluk dat we de truck in bedwang konden houden.´´quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:27 schreef DieselTank het volgende:
Kan pascal de baar niet harder rijden?
waarom hebben ze inhemelsnaam 850 liter bij zich? Ze gaan racen en moeten ongeveer 400 km rijden (ik neem aan dat er tankstops zijn) ach ik zal wel te simpel denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
,,In een linker bocht raakten we van het parcours. Door de volle tank van 850 liter hadden we veel druk op de achterkant. De kont was behoorlijk zwaar,´´ zo vertelde Pascal. ,,Daardoor schoof de achterkant weg, maar we hadden geluk dat we de truck in bedwang konden houden.´´
De Mammoet-mannen rechtte de ruggen en monsterde de eventuele schade van het uitstapje. ,,Het stuur stond krom en toen we wegreden roken we olie. We besloten direct om te stoppen. Het is beter om iets te repareren dan later zonder olie stil te staan. Zeker nu we alleen zijn kunnen we wat dat betreft geen enkel risico lopen.´´
Wat denk je dat het verbruik van een rallytruck is? En kan zomaar zijn dat er geen tankstops zijn voor de trucks, die zijn principe natuurlijk wel in staat hun eigen brandstof mee te nemen. Voor motoren is dat wat lastiger.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:40 schreef DieselTank het volgende:
waarom hebben ze inhemelsnaam 850 liter bij zich? Ze gaan racen en moeten ongeveer 400 km rijden (ik neem aan dat er tankstops zijn) ach ik zal wel te simpel denken
Klopt ja, hij woont in Bielefeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik blijf er van overtuigd dat Tim en Tom gewoon één persoon zijn.
Het meeste van die 850L is wel op na een dagje. Op een verharde weg met 88km/u rijdt een vrachtwagen max 1:3. Met het dubbele vermogen, dubbele snelheid, vierwielaandrijving en door onverhard terrein denk ik dat je 1:1 lang niet haaltquote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:40 schreef DieselTank het volgende:
[..]
waarom hebben ze inhemelsnaam 850 liter bij zich? Ze gaan racen en moeten ongeveer 400 km rijden (ik neem aan dat er tankstops zijn) ach ik zal wel te simpel denken
Waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, hij woont in Bielefeld.
IN BIELEFELD ja. Ben je doof?quote:
Ik wou laatst naar Bielefeld toe. Ik heb godverdomme de hele dag rondjes gereden toen ik de bordjes Bielefeld volgde.quote:
Dat is wat je er zelf van maaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Schoones via moederskant familie is van Van der Valk?
Geen idee joh, ik verstond er maar de helft vanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat lult die dan over Gerrit van der Valk?
Dalek op NPO 2quote:21.22-22.00 uur ANDERE TIJDEN
Geschiedenisprogramma,gepresenteerd
door Hans Goedkoop.Afl.:Het drama DAF
in Dakar.
Halverwege de jaren 80 maakte de
Brabantse Jan de Rooy furore.Tot
verbazing van de hele wereld ging hij
in een DAF-truck de strijd aan met de
grote jongens in de woestijnrace
Parijs-Dakar.
En met zijn opgevoerde vrachtwagen
passeerde hij iedereen.Maar het
avontuur in de onbarmhartige woestijn
eindigde dramatisch.
Dit is neem ik aan die documentaire van vorig jaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles TV-tips vraagt uw aandacht voor het volgende:
[..]
Dalek op NPO 2
How should I know Ik zag het toevallig langs komen, dacht ik deel het evenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan die documentaire van vorig jaar?
Ik begrijp dat dit de docu van Omroep Brabant is maar dan wat anders gemonteerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is neem ik aan die documentaire van vorig jaar?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
How should I know Ik zag het toevallig langs komen, dacht ik deel het even
Zal eens kijken, NPO2 is wel live te streamen zie ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit de docu van Omroep Brabant is maar dan wat anders gemonteerd.
Bron: liveblog omroepbrabantquote:UYUNI - De Franse autocoureur Lionel Baud zou betrokken zijn bij een ongeval in de zevende etappe van de Dakar Rally. Hij zou een 63-jarige toeschouwer hebben aangereden. Dat melden meerdere bronnen.
QFT. En vanaf morgen Gerard maar snelle service voor Ton. Hij rijdt de Rooy er nu al 4 dagen op rij finaal uit, terwijl zijn truck een stuk zwaarder isquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ton van Genugten rijdt bij WP5 een eerste tijd, even hopen dat hij dat vast kan houden
Kunnen ze dan niet beter trucks ruilen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
QFT. En vanaf morgen Gerard maar snelle service voor Ton. Hij rijdt de Rooy er nu al 4 dagen op rij finaal uit, terwijl zijn truck een stuk zwaarder is
gewoon de troep uit Ton zijn laadbak bij Gerard achterin mikken. En als daar niet genoeg ruimte is kunnen er wel wat banden op het dak en één vooraan op de neus. Ook gemakkelijk bij het aanduwen (of wegduwen van een Kamaz)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet beter trucks ruilen?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard zou sneller zijn als Ton v Genugten hem zou slepen
deze man weetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerard zou sneller zijn als Ton v Genugten hem zou slepen
Tussen wp5 en wp6 is geneutraliseerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Die tracker kan ik geen chocola van maken trouwens. Blijkbaar is het anderhalf uur rijden van WP5 naar wp6? En bij WP6 staat nu Gerard zijn tijd die hij bij WP5 had
jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zou weleens kunnen ja, dit was die etappe met die special in 2 delen?
2008 was alles afgelast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef Anne het volgende:
Hebben we dit überhaupt al eerder meegemaakt in Le Dakar ?
Oh nou. Dan valt het dit jaar nog mee dus.quote:
De stamboom van Tom Egbers was ook best leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou ga ik GOEDVERDOEME Jan de ROoy kijken
Als ik dit geweten had, had ik hem ook wel uit kunnen rijden. Met bus 83.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef Anne het volgende:
Hebben we dit überhaupt al eerder meegemaakt in Le Dakar ?
Weer laat zich niet leiden, vette pech, regen is in de hoeveelheid die in het noorden van Argentinie valt ook een uitdagingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef Anne het volgende:
Hebben we dit überhaupt al eerder meegemaakt in Le Dakar ?
Tereur dreigingquote:
Sentinel, geeft aan dat er een andere deelnemer aan komt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:07 schreef Anne het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dat korte piepje/fluitje is wat je steeds uit de auto's hoort komen? Op de eigen beelden van Tom, toen ie pech had, hoorde je dat ook steeds.
Skispringpeter even bellenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
"Adam Maleis" ben je dom of zo. "MAwiesj" zo spreek je dat uit. Nooit Skischansspringen gevolgd zeker.
Oeps .quote:Husqvarna-rijder Robert van Pelt kan met een tevreden gevoel aan de rustdag beginnen. Deze komt ook als geroepen want door de slechte weersomstandigheden in de Dakar Rally heeft Robert de afgelopen dagen maar slecht kunnen slapen en dit zorgde ervoor dat hij behoorlijk vermoeid is geraakt. Dit had tot gevolg dat hij aan het einde van de zesde etappe ten val kwam omdat hij in slaap viel.
‘’Het was gisteren rond het vriespunt toen we aan de etappe begonnen. Ik had mijzelf goed aangekleed maar toch was het nog behoorlijk fris. De rijders voor me namen veel risico’s maar ik besloot om rustig te blijven en wist mijn voorgangers op de snelle stukken in te halen. Lang was ik de beste Nederlander maar met nog 100 kilometer te gaan, raakte ik mentaal vermoeid waardoor ik mij niet goed meer kon concentreren en het tempo naar beneden ging. Na de proef was ik zo vermoeid dat ik op de route in slaap viel en ten val kwam. Gelukkig heb ik hier niets aan overgehouden maar heb toen wel besloten om even op een rustig gedeelte te gaan slapen. Het mooie was toen ik mijn ogen open deed, dat er een aantal lama’s op mijn Husqvarna stonden te passen. Dit is dan weer het mooie van Bolivia’’: aldus een vermoeide Robert van Pelt.
Etappe
Na een goede nachtrust was Robert er zaterdag weer klaar voor en is nu definitief de top dertig binnen gekomen.
De etappe liep van Uyuni naar Salti waarbij de special stage in twee delen was opgesplitst. Echter vanwege de vele regenval in combinatie met onweer besloot de ASO om het tweede deel van de special stage te neutraliseren en de rijders via een alternatieve route terug naar het bivak te laten rijden. Robert reed op dat moment op een vierentwintigste plaats en werd uiteindelijk ook op deze positie geklasseerd.
Klassement
Dankzij dit goede resultaat is hij in het klassement opgeklommen naar een dertigste plaats. Robert blikt tevreden terug op de eerste week en zal er morgen alles aan doen om zo goed mogelijk te herstellen. Na de rustdag wil Robert er een schepje bovenop doen zodat hij in de tweede week wellicht nog meer plaatsen kan winnen in het klassement.
Er is inderdaad een toeschouwer omgekomen..quote:Op zondag 10 januari 2016 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gisterenavond laat de RTL uitzending teruggekeken. Wat zeiden ze op het einde nu over een ongeluk?? Was niet helemaal nuchter meer
Pfff...quote:Op zondag 10 januari 2016 16:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Er is inderdaad een toeschouwer omgekomen..
Ligt een beetje aan de hoogte maar het is wel erg dom natuurlijk. Als je moe bent moet je slapen, 15/20 minuten is genoegquote:
Hele verhaalquote:"De benzine is zó agressief dat het schuim (tegen het klotsen, red.) in de brandstoftank oplost en alle leidingen verstopt, waardoor de motor gaat pruttelen. Maar we hebben een oplossing gevonden. Ik neem het mezelf alleen wel kwalijk dat ik dat niet eerder bedacht heb."
Misschien beetje verbeteren? Problemen die je tegen gekomen bent, maar niet noodzakelijk zijn, oppakken? Preventief vervangen? Strategie bepalen?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat iedereen nou zoal gedaan heeft op zo'n rustdag. Het zal toch niet alleen maar sleutelen sleutelen sleutelen zijn lijkt me Een keer een lekker zwembadje opzoeken of zo? Beetje barbecuen, dikke prima toch?
De hele ochtend staan wachten voor de brug die onder water staat en de hele middag sleutelen En een beetje facebooken, ze hebben goed internet in het bivak in ieder gevalquote:Op zondag 10 januari 2016 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat iedereen nou zoal gedaan heeft op zo'n rustdag. Het zal toch niet alleen maar sleutelen sleutelen sleutelen zijn lijkt me Een keer een lekker zwembadje opzoeken of zo? Beetje barbecuen, dikke prima toch?
Maar hij was nog te fatsoenlijk om te zeggen "Kamphues flikker op met je onzin, ik ben aan het sleutelen en mummies interesseren me geen zak!"quote:
Die uitspraak had ook zo van Daniel Willemsen kunnen komenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:01 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook nog nooit een dorp gezien van 700 km .
Hehe, ik vroeg er laatst nog naar!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:29 schreef stinkie het volgende:
Montagefoutje, ze herhalen het Reiger item
Peugeot zo te zien Eibach veren met ZF Sachs dempers.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een genuil dat Reiger item zeg. "Mini heeft een Nederlandse troef in handen whe whe"
Is het dan niet zo dat IEDEREEN op Reiger dempers rijdt? Als zelfs Kamaz op Reiger rijdt zal Peugeot ook wel op Reiger rijden.
Tsja, dan zullen ze gaan verliezen hequote:Op maandag 11 januari 2016 16:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Peugeot zo te zien Eibach veren met ZF Sachs dempers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want oh reiger oh oh wat een goed merk is dat ook, heb meteen een setje bestelt voor mijn volkswagen Up!. Heb ook meteen een levensvoorraad aan eru prestige bestelt en een opel vivaro gekocht om mijn bakjes eru prestige te vervoeren En iemand ingehuurd van eb personeelsdiensten om in mijn opel te rijdenquote:Op maandag 11 januari 2016 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dan zullen ze gaan verliezen he
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:42 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja want oh reiger oh oh wat een goed merk is dat ook, heb meteen een setje bestelt voor mijn volkswagen Up!. Heb ook meteen een levensvoorraad aan eru prestige bestelt en een opel vivaro gekocht om mijn bakjes eru prestige te vervoeren En iemand ingehuurd van eb personeelsdiensten om in mijn opel te rijden
Schijtrussen. Wou dat er eens wat anders stuk ging dan die GPS van ze. Maar dan echt stuk.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:44 schreef DieselTank het volgende:
mardeev is trouwens positie 3 op WP4
De enige niet-Peug die tot nu toe een etappe heeft gewonnen is al uitgebrandquote:Op maandag 11 januari 2016 17:57 schreef DieselTank het volgende:
grote kans dat mini de eerste etappe binnenharkt, mag ook wel een beetje variatie is wel leuk
Hopelijk zet die trend niet doorquote:Op maandag 11 januari 2016 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige niet-Peug die tot nu toe een etappe heeft gewonnen is al uitgebrand
Sotnikov de blusrus rolt anders niet zo lekker.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijtrussen. Wou dat er eens wat anders stuk ging dan die GPS van ze. Maar dan echt stuk.
Nou sorry hoor, maar huidhydratatiecreme is nou niet direct wat het merendeel van de kijkers zal verlokken tot het spenderen van enorme sommen geld. Neem ik even aan hequote:Op maandag 11 januari 2016 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
niet zo zeiken jongens, zonder die kutreclame was het niet op tv geweest. Sterker nog, dan had er amper een Nederlander meegedaan.
ja snap ik ook niet. Als je de Tour wint krijg je 4 ton of zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:04 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, dat prijzengeld is echt bedroevend weinig. Geef dan niks ipv die 2000 euro.
Voor MoBlo.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
wat de fuk is trouwens met die reclameblokken op RTL7? Ik krijg nu echt alleen maar huidhydratatie, antirimpelcreme, make-up remover Allemaal wijvenshit rot op
Neutralisage, geknipte special etc. Ik was ook gefopt eergisterenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wat's met de tracker? WP5 exact dezelfde tijden als bij WP4
Zijn toch allemaal miljonairs, het gaat om de eer.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:04 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, dat prijzengeld is echt bedroevend weinig. Geef dan niks ipv die 2000 euro.
Tom Coronel vult persoonlijk ieder bakje met zijn lauwe papje.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Kaas vóor kerels, niet kaas ván kerels
neutralisatie tussendoorquote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wat's met de tracker? WP5 exact dezelfde tijden als bij WP4
wat?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal miljonairs, het gaat om de eer.
Douw hem nog een keer koppie-onderquote:
Meh de top in ieder geval bij de auto's zeker.quote:
twitter:TimCoronel twitterde op maandag 11-01-2016 om 20:45:16 Loeb rolled his car at the 510 km markTrying to repair his car to reach the bivouac #Dakar2016 https://t.co/8i4y2Czu8A reageer retweet
NEUKquote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef MrBanaan1 het volgende:twitter:TimCoronel twitterde op maandag 11-01-2016 om 20:45:16 Loeb rolled his car at the 510 km markTrying to repair his car to reach the bivouac #Dakar2016 https://t.co/8i4y2Czu8A reageer retweet
Smeerig..quote:Op maandag 11 januari 2016 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neutralisatie tussendoor
En goed naar de helms van de Coronels kijken. Het is kerel-kopkaas
Hoe kom je eigenlijk in sibirie? er zal vast wel geen klmetje van schiphol naar siberie gaan Ik wil ook een keer naar rusland maar canada or amerika lijkt mij eerst leukerquote:Op maandag 11 januari 2016 18:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sotnikov de blusrus rolt anders niet zo lekker.
Maar is betrouwbaarheid niet gewoon het stokpaardje van de Russen?
Familie van mijn vriendin heeft een buitenhuisje ergens in the middle of Siberië. Daar mocht ik rondrijden met een Ural, dat ding is gewoon een verzameling treinrails vastgemaakt met industriele bouten.
Simpel en zo zwaar uitgevoerd dat het niet kapot te krijgen is. Verbruikt wel meer Diesel dan een kleine stad.
Waar zouden we zijn zonder de trein?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk in sibirie? er zal vast wel geen klmetje van schiphol naar siberie gaan Ik wil ook een keer naar rusland maar canada or amerika lijkt mij eerst leuker
In hawaiiquote:Op maandag 11 januari 2016 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein?
en MET de trein, kom je in Siberiëquote:
waarom gaat die video niet gewoon zich laten zientwitter:DuCardim twitterde op maandag 11-01-2016 om 20:53:23 #Loeb stuck in the sand. #Dakar https://t.co/ctmJdeOWb5 reageer retweet
Privé vliegtuig van haar fam. Maar ook de lijnvluchten zijn de snelste en makkelijkste keuze.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:16 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk in sibirie? er zal vast wel geen klmetje van schiphol naar siberie gaan Ik wil ook een keer naar rusland maar canada or amerika lijkt mij eerst leuker
Maar met -63 zorg ik dat ik een hotel heb met sauna en kom die hele sauna de hele vakantie niet uit hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 21:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Privé vliegtuig van haar fam. Maar ook de lijnvluchten zijn de snelste en makkelijkste keuze.
Rusland heeft op zich nog aardig wat vliegvelden maar die zitten meestal dicht bij een stad waar 80-90% van de mensen in Siberië woont. Voor veder gelegen kleine dorpjes in de ongerepte natuur moet je met de auto over... tja wegen kun je het niet noemen gaten tussen de bomen.
Ook die vliegvelden niet, gewoon enorme plakken beton met een toren. En vegen daar doen ze daar niet aan maakt het allemaal heel spannend.
En als je een echte winter mee wil maken in een stad ga naar Yakutsk. 275K man, -63 in de winter +40 in de zomer. Er zijn extremere plekken in Rusland maar dat zijn geen steden van zulk formaat.
Prijzen vallen mee, het vliegen kan wat kosten maar voedsel e.d. zijn allemaal dirt cheap net als de hotels.
loebquote:
Dat lijkt me eigenlijk donders vet om eens heen te gaan. Schijnt dat de brandweer daar in de winter ook blust met zand. Water slaat gewoon nergens op, bevriest voordat het het pand raaktquote:Op maandag 11 januari 2016 21:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En als je een echte winter mee wil maken in een stad ga naar Yakutsk. 275K man, -63 in de winter +40 in de zomer. Er zijn extremere plekken in Rusland maar dat zijn geen steden van zulk formaat.
Prijzen vallen mee, het vliegen kan wat kosten maar voedsel e.d. zijn allemaal dirt cheap net als de hotels.
twitter:KH7_Sport twitterde op maandag 11-01-2016 om 21:31:14 ¡Qué caída de @GoncalvesSpeedy! Por suerte no se ha hecho demasiado daño y ha podido terminar la etapa #Dakar2016 https://t.co/ZTyVThpGl3 reageer retweet
Nou heb ik er niet heel veel verstand van, maar dit ziet er opgeneukt voorbij repareren uit.quote:
Godver de neuk.quote:
Leuk artikel over een journalist die het bezocht: http://www.independent.co(...)on-earth-771503.htmlquote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar met -63 zorg ik dat ik een hotel heb met sauna en kom die hele sauna de hele vakantie niet uit hoor
Loebtwitter:GJVeenendaal twitterde op maandag 11-01-2016 om 21:37:27 Loeb is binnen! Uur achterstand, al met al nog een wonder. #Dakar2016 reageer retweet
het is geen trein of zo stoppen omdat je wiel er af ligt is gay.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan dat nou man dat hele fakking wiel lag ER AF okee
Loeb zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan dat nou man dat hele fakking wiel lag ER AF okee
Fuck police. I only obey laws of naturequote:
Inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
OH FUCK DIE CRASH van die motormuis.
bwooh ik had dan echt kunnen kwartetten sudokuën met botbreukenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
OH FUCK DIE CRASH van die motormuis.
Ach ja, uiteindelijk nog niks vergeleken bij Connor Cummins op manneneiland:quote:Op maandag 11 januari 2016 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bwooh ik had dan echt kunnen kwartetten sudokuën met botbreuken
Ik mis een beetje het grappige element.quote:
"....en nou issie sjtuk "quote:Op maandag 11 januari 2016 22:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ach ja, uiteindelijk nog niks vergeleken bij Connor Cummins op manneneiland:
[ afbeelding ]
*Liep wel even te sudokuen met botbreuken.
hij heeft dat lampolieding net zelf getwittertquote:
en dat maakt het grappig?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft dat lampolieding net zelf getwittert
Als je auto net in vlammen op is gegaan en je twittert zelf vlammende reclame voor lampolie vind ik dat grappig ja. Dan heb je zelfspot. Of een matige social media medewerker, dat kan ookquote:
Alleen maar goed, dan zoekt ie straks een nieuwequote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef loveli het volgende:
Ik zet 1 euro en een fles lampolie in op het laatste.
Ik zag mobiel alleen maar diee affikkende toyo zonder andersquote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft dat lampolieding net zelf getwittert
Denk vooral dat de vraag is of als ze dat doen ze ook de komende 2 dagen doorkomenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zouden Viazovich en Huzink de finish nog halen?
quote:Gerard de Rooy is zeer ontevreden over het verloop van de Dakar Rally, onder meer door de gevolgen van het noodweer in Zuid-Amerika. Halverwege staat de Nederlander tweede in het klassement van de trucks.
"Deze rally is helemaal niet zoals ik me had voorgesteld. Voor niemand niet", zegt De Rooy in gesprek met NU.nl.
Zuid-Amerika wordt al enige tijd geteisterd door hevige regenval, veroorzaakt door het natuurverschijnsel El Niño. Ook de Dakar Rally ontkomt niet aan de gevolgen van het noodweer - om die reden werd de passage door Peru vooraf al uit het parcours gehaald, waarop De Rooy twijfelde over zijn deelname.
"Het is nu één groot drama met al dat water. De helft van de servicetrucks heeft een nacht vastgestaan door twee overstromingen tussen Uyuni en Salta. Daardoor zijn ze hier pas halverwege de rustdag om aan de voertuigen te kunnen werken. Dat vind ik niet kunnen."
In het truckklassement bezet de winnaar van 2012 met zijn Iveco de tweede plek, op 5,5 minuut achterstand van landgenoot Peter Versluis.
De Rooy: "Daarover mag ik helemaal niet klagen, ik had dat niet verwacht met al die smalle proeven, zoals in het WK rally. De grootste dreiging komt nu van het Russische Kamaz-team, met Mardeev en Nikolaev op tien minuten van de leiding. Dat is bijna niks. Ik hoop dat de tweede helft van de rally meer in mijn richting komt, met meer duinen. Volgend jaar mag het allemaal wel anders."
quote:Motorcoureur Frans Verhoeven is bij zijn elfde Dakar-deelname voorlopig de beste Nederlander in het klassement, maar de routinier heeft kritiek op het verloop van deze editie.
"Deze Dakar is een aanfluiting", zegt Verhoeven in Argentinië tegen NU.nl. "Ik ben helemaal niet te spreken over de organisatie, de proeven en hoe er met ons deelnemers omgegaan wordt. De spirit is weg, het is één groot commercieel circus geworden."
Verhoeven, die eind vorig jaar terugkwam op zijn beslissing om na de editie van 2015 niet meer mee te doen, windt zich vooral op over de route en de reglementen die de organisatie ASO voor deze Dakar Rally aanhoudt.
"Het is abnormaal hoeveel snelheidsbeperkende zones er zijn in de etappes. Je rijdt van zone naar zone. En er staan veel te strenge straffen op overtredingen, waardoor veel deelnemers zich scheel betalen aan boetes."
"Dat is volgens mij niet eens legaal. De jury heeft me zelfs al gelijk gegeven, maar toch moeten we de organisatie gehoorzamen."
"Vroeger hadden we proeven van 650 kilometer beulen door het zand waarop je het verschil kon maken. Dakar moet terug naar Afrika. Ze zijn hier klaar, Zuid-Amerika is uitgemolken: qua terrein hebben we elke soort route wel gehad en financieel is hier ook niets meer te halen."
Gewoon gepantserde trucks en gas op die lollie!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:59 schreef DieselTank het volgende:
Ze waren wel aan het kijken naar afrika toch? Ik vind het wel een beetje gevaarlijk in afrika met al die terreurgroepen enzo maar het kan zijn dat dat wel meevalt
Enige optie is de hoek Zuid-Afrika, Botswana Namibië ongeveer. Misschien nog Angola maar noordelijker dan dat kan ik me haast niet voorstellen veiligheidstechnisch gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:59 schreef DieselTank het volgende:
Ze waren wel aan het kijken naar afrika toch? Ik vind het wel een beetje gevaarlijk in afrika met al die terreurgroepen enzo maar het kan zijn dat dat wel meevalt
Angola is ook niet zoveel qua duinen lijkt mij...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Enige optie is de hoek Zuid-Afrika, Botswana Namibië ongeveer. Misschien nog Angola maar noordelijker dan dat kan ik me haast niet voorstellen veiligheidstechnisch gezien.
DIe rally is zo kort omdat je niet verder oostelijk kan komen veilighedshalve. De hele (sub)sahara is tegenwoordig 1 groot wespennest vol met schiettuig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:31 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Angola is ook niet zoveel qua duinen lijkt mij...
Maar zuid - afrika botswana namibie is ook niet dakar terrein, ik denk dat je ook hetzelfde probleem weer krijgt qua teweinig routes
[ afbeelding ]
dit is die andere rally, wel heel erg kort...
Misschien australia een optie? (ik noem maar wat) of zijn daar ook echt 0,0 duinen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
DIe rally is zo kort omdat je niet verder oostelijk kan komen veilighedshalve. De hele (sub)sahara is tegenwoordig 1 groot wespennest vol met schiettuig.
quote:Stephane Peterhansel’s Dakar Rally lead is under threat thanks to an investigation over illegal refuelling.
The Peugeot driver is speaking with event officials after having been accused of refuelling in an unauthorised area. If he is found guilty, it could cost him the lead of the rally.
Peugeot team director Bruno Famin, however, says that no breach of the rules took place.
“The refueling point exists in the road book. I do not understand why this situation has happened,” he said.
“We compete with the best sportsmanship.”
According to director of rival X-raid team Sven Quandt, the refuelling rules for Stage 8 were made clear to competitors in the driver’s briefing.
“The rule is very clear and easy to decide,” said Quandt.
“At the meeting it was said that there would be no refuelling. The rule says that.
“The point is clear 100 per cent. The stage includes link sections and a special stage and starts this morning and ends at the finish.
“The charging point in the road book was for motorcycles and quads, not cars.”
quote:10:43 Versluis krijgt tijd terug
Goed nieuws voor Peter Versluis: De MAN-coureur zat gisteren kilometers klem achter de Kamaz van Mardeev die maar niet aan de kant wilde gaan. EVM tekende met succes protest aan, waardoor Versluis 7 minuten tijd terug heeft gekregen en de etappe niet als 10e maar als 4e is geeindigd.
In het algemeen klassement staat Versluis nu tweede achter De Rooy op 6 minuten en 29 seconden.
twitter:peugeotsport twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 12:07:59 After a "short" night for mechanics, #Peugeot2008DKR @SebastienLoeb @DanosElena is ready to go! Good job guys... https://t.co/gY2ifEAdfa reageer retweet
quote:12:14 Auto's: Meer details over onderzoek naar Peterhansels tankbeurt
De organisatie bevestigt dat het een onderzoek heeft ingesteld naar aanleiding van een protest ingediend door Mini. Peterhansel zou op 180 kilometer van de finish - in de neutralisatie - getankt hebben bij een tankstation die niet valt in de zone van ASO.
Zou het protest toegewezen worden aan Mini hangt Peterhansel een straftijd van zes uur boven het hoofd, of zelfs diskwalificatie. Het protest wordt vanmiddag na afloop van etappe 9 behandeld.
twitter:WillDale956 twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 14:09:53 Huge news on #Dakar: Paulo Goncalves, @tobyprice87's chief rival for overall honours, is stopped radiator issue on Stage 9. Lost 1hr + reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Nikolaev op WP1 al op 18 minuten gezet
quote:15:32 ASO: Finish van negende etappe bij CP2
Uit veiligheidoverwegingen heeft de organisatie besloten de proef eerder te beëindigen. De zwaarte van de special en de hoge temperaturen hebben tot dit besluit geleid.
Lekker achter mikki hirvonen rijden Na al dit peugeot geweld is het stiekem ook wel leuk om de mini's te zien presteren, en nu nog hopen dat toyota nog even een tandje bij zet, kan misschien een leuke strijd tussen 3 fabrieksmerken wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
Van Loon ook lekker bezig vandaag. Tweede op WP3 op 16 seconden van de snelste man
Noooquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
Goncalves heeft opgegeven, lees ik net. Motor is niet meer te repareren.
Jammerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
Goncalves heeft opgegeven, lees ik net. Motor is niet meer te repareren.
twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:20:37 (1) Latest news: today's stage is stoped at CP2. Paulo Goncalves is officially in the race. He’s arrived at CP2 with his teammate Paolo Ceci reageer retweet
twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:21:05 (2) and will repair his bike today at Fiambala bivouac in order to start tomorrow. reageer retweet
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is hij nog in de race omdat de race gestopt is bij CP2, waar hij wel was aangekomen.twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:20:37 (1) Latest news: today's stage is stoped at CP2. Paulo Goncalves is officially in the race. He’s arrived at CP2 with his teammate Paolo Ceci reageer retweettwitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:21:05 (2) and will repair his bike today at Fiambala bivouac in order to start tomorrow. reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef sasquatsch het volgende:
Blijkbaar is hij nog in de race omdat de race gestopt is bij CP2, waar hij wel was aangekomen.twitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:20:37 (1) Latest news: today's stage is stoped at CP2. Paulo Goncalves is officially in the race. He’s arrived at CP2 with his teammate Paolo Ceci reageer retweettwitter:RallyTeamHRC twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 16:21:05 (2) and will repair his bike today at Fiambala bivouac in order to start tomorrow. reageer retweet
Ja joepie, weer zo'n lepra-etappequote:
Heb toen hij nog bij Schoones zat een stukje naast hem mogen zitten bij een demo op snelheid, ik was behoorlijk onder de indruk van zijn stuurmanskunsten toen Van den Heuvel zat dat jaar ook bij Schoones trouwens Goede opleider die Aart.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:50 schreef DieselTank het volgende:
Ik wist echt niet dat ton van genugten zo verschrikkelijk snel is, komt ook mede door de hele goede truck maar jezus, hij is nu 2de bij cp1 op 4min van de iveco torpedo met gerard de rooy erin
Maurik van den heuvel is ook een held overigens
Marcel van Huijgevoort staat zonder serieuze rally ervaring in de vrachtwagen voor hem in het klassement en net achter Maik van den Heuvelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb toen hij nog bij Schoones zat een stukje naast hem mogen zitten bij een demo op snelheid, ik was behoorlijk onder de indruk van zijn stuurmanskunsten toen Van den Heuvel zat dat jaar ook bij Schoones trouwens Goede opleider die Aart.
Feitelijk onjuist en leer namen spellenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Marcel van Huijgevoort staat zonder serieuze rally ervaring in de vrachtwagen voor hem in het klassement en net achter Maik van den Heuvel
nou ja.. Maar wel mopi voor hem dat hij door kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joepie, weer zo'n lepra-etappe
Gelukkig hebben we jou om op mij op die onjuistheden af te rekenenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist en leer namen spellen
Dat welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. Maar wel mopi voor hem dat hij door kan.
Waarom doen ze eigenlijk niet een plassysteem maken? Of allemaal van die mannen luiers aan en dan de achterbak van de racetruck als omkleedruimtequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Anton van Limpt: "Peter gaf het advies om dan maar te laten gaan om de druk van de buik te krijgen, iets zeer tegen natuurlijks. Aangezien de pijn, in combinatie met de onophoudelijke klappen op onze lijven, kon ik niet anders meer dan toegeven, we hadden immers nog meer dan 200 km voor de boeg. Toen kwam eigenlijk pas naar voren dat Ton thuis te weinig luiers verschoond want die had het meeste last van de lucht. Sorry mannen!"
Nee ze doen het als uhh de support van het eurol veka MAN team, hij pist gewoon uit de truck, er is een video vanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Steeds meer poep- en piesverhalen de laatste tijd Was het vroeger gewoon taboe of stopten ze toen nog bij een bosje?
Is wel het snelste:Pquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee ze doen het als uhh de support van het eurol veka MAN team, hij pist gewoon uit de truck, er is een video van
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |