abonnement Unibet Coolblue
pi_159886412
Banggood verkoopt geen "nepperd" er is geen "neppe" G1W / G1W-H. Er zijn alleen verschillende fabrikanten met verschillende chips die verkocht worden, waarvan de Novatek 96650 de beste is. Dat betekend niet dat de andere niet een G1W-H is, hij heeft alleen mogelijk een andere chip.

Banggood verkoopt er 1 met een GPCV2159 (goedkopere chipset), maar de prijs is dan ook lager dan de Novatek versie. Betekend niet dat hij nep is.

Wat dan wel weer heel jammer is van banggood is dat in de plaatjes wel 2x de Novatek genoemd wordt, wat best wel fout is, bijna misleiding.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159886449
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
Is er niet één camera die duurder is als die G1W-H en die prijs ook rechtvaardigt door ook écht beter te zijn? en bijvoorbeeld een cam die het uitzonderlijk goed doet in het donker? Want filmen bij matig/slecht licht blijft altijd een knelpuntje, terwijl een flink deel van de mensen zeker het halve jaar ook w-w rijden in het donker.
De Lukas, maar daar betaal je ook voor. Ik zit hier met verbazing te lezen hoe een persoonlijke mening van een user nog steeds leidend kan zijn in een discussie. Ik snap dat die G1WH een geweldig ding is, maar als je alleen al kijkt naar de bestelprocedure... mensen willen gemak, en dat is ook de reden dat ik een DOD heb gekocht. Je betaalt ervoor, maar je krijgt GPS, support en een beetje meer zekerheid. Ik heb in dit topic de vraag voorbij zien komen hoe je ook naar achteren kan filmen. Er zijn oplossingen met een systeem (al dan niet draadloos) met twee camera's en een gecombineerde dvr, maar als de "enige" oplossing twee G1WH's is vind ik dat behoorlijk eenzijdig en narrow-minded.

Aan de deskundigen hier: Bekijk het eens breder. laat andermans keuze niet afhangen van eigen persoonlijke voorkeuren. Lees jezelf ook in met andere cams en probeer niet te sturen. Ik zeg niet dat je een DOD of Lukas of BlackVue moét kopen, dat laat ik wel aan de koper over, maar leg die verschillende merken wel even naast elkaar, al is het om te laten zien dat er meer is te beleven dan die ene type camera op EBay.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_159886535
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De Lukas, maar daar betaal je ook voor. Ik zit hier met verbazing te lezen hoe een persoonlijke mening van een user nog steeds leidend kan zijn in een discussie. Ik snap dat die G1WH een geweldig ding is, maar als je alleen al kijkt naar de bestelprocedure... mensen willen gemak, en dat is ook de reden dat ik een DOD heb gekocht. Je betaalt ervoor, maar je krijgt GPS, support en een beetje meer zekerheid. Ik heb in dit topic de vraag voorbij zien komen hoe je ook naar achteren kan filmen. Er zijn oplossingen met een systeem (al dan niet draadloos) met twee camera's en een gecombineerde dvr, maar als de "enige" oplossing twee G1WH's is vind ik dat behoorlijk eenzijdig en narrow-minded.

Aan de deskundigen hier: Bekijk het eens breder. laat andermans keuze niet afhangen van eigen persoonlijke voorkeuren. Lees jezelf ook in met andere cams en probeer niet te sturen. Ik zeg niet dat je een DOD of Lukas of BlackVue moét kopen, dat laat ik wel aan de koper over, maar leg die verschillende merken wel even naast elkaar, al is het om te laten zien dat er meer is te beleven dan die ene type camera op EBay.
Niemand zegt toch dat er niet betere camera's bestaan? Maar de meeste mensen zoeken een camera <100 en dan is de G1W-H wel een hele goede keus!
Maar ik ben JUIST ook ontzettend benieuwd naar andere camera's, maar tot nu toe is er nog niet veel genoemd wat noemenswaardig beter is. GPS is voor de meeste totaal niet noodzakelijk, of willen het zelfs juist niet zoals ik. Maar een camera met betere kwaliteit zou ik graag voorbij zien komen. Het gebeurt alleen momenteel (nog) niet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159886851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:40 schreef delano.888 het volgende:
Banggood verkoopt geen "nepperd" er is geen "neppe" G1W / G1W-H. Er zijn alleen verschillende fabrikanten met verschillende chips die verkocht worden, waarvan de Novatek 96650 de beste is. Dat betekend niet dat de andere niet een G1W-H is, hij heeft alleen mogelijk een andere chip.

Banggood verkoopt er 1 met een GPCV2159 (goedkopere chipset), maar de prijs is dan ook lager dan de Novatek versie. Betekend niet dat hij nep is.

Wat dan wel weer heel jammer is van banggood is dat in de plaatjes wel 2x de Novatek genoemd wordt, wat best wel fout is, bijna misleiding.
Ah ok, nou excuses dan dat ik het 'nepperd' heb genoemd maar ja ik bedoel dus dezelfde naam/ding maar mindere kwaliteit. Dat is gewoon stom en misleidend vind ik.

Maar ja ik weet dan ook niet wat een chipset is of waar ik dit aan zie of zo, ik hoor G1W is goede cam dus als ik een G1W zie dan denk ik oh die moet ik hebben :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:24:39 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159887322
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op zich een goed plan, maar is het dan niet raadzaam en netter als er bijvoorbeeld 3 cams in komen te staan in bijvoorbeeld verschillende prijsklasses? Anders lijkt het net of dat er maar één goeie cam is, en dat is natuurlijk geloel met een rietje :+
Heb ooit lang geleden als eens een opzetje gemaakt voor de openingspost:
PTA / Camera in je auto (Dashcam) #10: Iedereen te kijk!
Heb alleen geen mod-rechten in PTA dus kan hem hier niet 1 op 1 plaatsen via mobiel :D (te veel werk :7)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159887357
Ik stem ook voor een handig stuk centrale informatie omtrent zo'n ding echt bestellen :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:27:01 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159887363
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:40 schreef delano.888 het volgende:
Banggood verkoopt geen "nepperd" er is geen "neppe" G1W / G1W-H. Er zijn alleen verschillende fabrikanten met verschillende chips die verkocht worden, waarvan de Novatek 96650 de beste is. Dat betekend niet dat de andere niet een G1W-H is, hij heeft alleen mogelijk een andere chip.

Banggood verkoopt er 1 met een GPCV2159 (goedkopere chipset), maar de prijs is dan ook lager dan de Novatek versie. Betekend niet dat hij nep is.

Wat dan wel weer heel jammer is van banggood is dat in de plaatjes wel 2x de Novatek genoemd wordt, wat best wel fout is, bijna misleiding.
Ze verkochten eerder de Novatek versie; althans die heb ik daar een keer besteld en ontvangen (voor een maat van mij). De oude titel bevat ook nog Novatek.
Zal Banggood er even op wijzen, dat kunnen ze vast aanpassen ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Niemand zegt toch dat er niet betere camera's bestaan? Maar de meeste mensen zoeken een camera <100 en dan is de G1W-H wel een hele goede keus!
Maar ik ben JUIST ook ontzettend benieuwd naar andere camera's, maar tot nu toe is er nog niet veel genoemd wat noemenswaardig beter is. GPS is voor de meeste totaal niet noodzakelijk, of willen het zelfs juist niet zoals ik. Maar een camera met betere kwaliteit zou ik graag voorbij zien komen. Het gebeurt alleen momenteel (nog) niet.
Eens, de meeste vragen zijn voor mensen die iets zoeken voor rond/onder de 50 euro; dan is er maar bijna 1 redelijke keuze.

Wat betreft betere camera's:
http://www.techmoan.com/b(...)80p-dash-camera.html
http://www.techmoan.com/b(...)80p-dash-camera.html
http://www.techmoan.com/b(...)0-with-gps-wifi.html
http://www.techmoan.com/b(...)-dashcam-review.html

Genoeg keuze :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:30:47 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159887429
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb ooit lang geleden als eens een opzetje gemaakt voor de openingspost:
PTA / Camera in je auto (Dashcam) #10: Iedereen te kijk!
Heb alleen geen mod-rechten in PTA dus kan hem hier niet 1 op 1 plaatsen via mobiel :D (te veel werk :7)
Volgens mij zijn mod-rechten forumwide, maar ok, we hebben idd liever niet dat je met knopjes klooit hier ;)

Wil hem er op zich wel in zetten als iedereen daar blij mee is?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:26 schreef Baas_bas het volgende:
Ik stem ook voor een handig stuk centrale informatie omtrent zo'n ding echt bestellen :P
Schrijf het, post het hier en gooi er een TR op, dan integreerprakken wij het wel in de OP.

Denk alleen dat het lastig is om voor elke webshop een aparte how-to te schrijven, of we krijgen een OP van 6 meter 12 lang. Op Ebay bestellen moet wel zo'n beetje gesneden koek zijn voor de gemiddelde user lijkt me ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_159887442
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn mod-rechten forumwide, maar ok, we hebben idd liever niet dat je met knopjes klooit hier ;)

Wil hem er op zich wel in zetten als iedereen daar blij mee is?

[..]

Schrijf het, post het hier en gooi er een TR op, dan integreerprakken wij het wel in de OP.

Denk alleen dat het lastig is om voor elke webshop een aparte how-to te schrijven, of we krijgen een OP van 6 meter 12 lang. Op Ebay bestellen moet wel zo'n beetje gesneden koek zijn voor de gemiddelde user lijkt me ;)
Dat moet je niet aan mij overlaten ik heb er de ballen verstand van :@
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159887461
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
Op Ebay bestellen moet wel zo'n beetje gesneden koek zijn voor de gemiddelde user lijkt me ;)
Blijkbaar niet, heb de vraag al zeker 5x beantwoord. Denk dat het stukje wat ik hierboven heb geschreven misschien ook wel handig is in de OP desnoods in een spoiler oid.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:33:35 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159887479
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn mod-rechten forumwide, maar ok, we hebben idd liever niet dat je met knopjes klooit hier ;)

Wil hem er op zich wel in zetten als iedereen daar blij mee is?

[..]

Schrijf het, post het hier en gooi er een TR op, dan integreerprakken wij het wel in de OP.

Denk alleen dat het lastig is om voor elke webshop een aparte how-to te schrijven, of we krijgen een OP van 6 meter 12 lang. Op Ebay bestellen moet wel zo'n beetje gesneden koek zijn voor de gemiddelde user lijkt me ;)
Die OP is nog verre van af; maar met de users hier moet daar toch wel iets van te maken zijn :). Heb ook lang niet overal verstand van qua chipsets op het moment; eerder hield ik het wel bij maar nu al een poosje niet meer.

Keuze of 4 / 5 in verschillende prijs en garantie-klassen; linkje naar 2/3 Youtbue reviewers en http://dashcamtalk.com/ en je bent al een eind denk ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159887495
quote:
4s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

Ben op zich tevreden over de G1WH met daglicht, alleen met schemer en donker is het treurig voor details enzo. Verder goed genoeg voor waar ik hem bij nodig heb. Alvast sorry voor achtergrondmuziek, deed iets bij youtube en toen ging ie uploaden en had geen zin om het weer te verwijderen :')
Scherp beeld ^O^
pi_159887517
Moet toch eens uitzoeken hoe ik mijn G1W-H software update, het schijnt wel te kunnen. Zie namelijk dat alle nieuwe de mogelijkheid hebben voor een nummerbord in beeld, dat wil ik ook.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:38:05 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159887561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:32 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, heb de vraag al zeker 5x beantwoord. Denk dat het stukje wat ik hierboven heb geschreven misschien ook wel handig is in de OP desnoods in een spoiler oid.

Done.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:41:23 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159887634
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die OP is nog verre van af; maar met de users hier moet daar toch wel iets van te maken zijn :). Heb ook lang niet overal verstand van qua chipsets op het moment; eerder hield ik het wel bij maar nu al een poosje niet meer.

Keuze of 4 / 5 in verschillende prijs en garantie-klassen; linkje naar 2/3 Youtbue reviewers en http://dashcamtalk.com/ en je bent al een eind denk ik.
Dude :')

We zitten hier in hét FOK! dashcamtopic, dan gaan we natuurlijk niet in de OP een linkje naar een andere site zetten heah.. think again o|O

Gewoon een mooie, duidelijke, informatieve OP die bij voorkeur niet mensen een kant op stuurt, maar een leidraad geeft om te beslissen wat je wilt en kunt en wat de mogelijkheden zijn.

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:45:36 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159887720
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dude :')

We zitten hier in hét FOK! dashcamtopic, dan gaan we natuurlijk niet in de OP een linkje naar een andere site zetten heah.. think again o|O

Gewoon een mooie, duidelijke, informatieve OP die bij voorkeur niet mensen een kant op stuurt, maar een leidraad geeft om te beslissen wat je wilt en kunt en wat de mogelijkheden zijn.

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? ;)
Goed; verschil van mening dus :)
Het lijkt mij wel handig om te linken naar een site waar netjes o.a alle firmware van een camera staat i.p.v dat in een (dan) enorm bewerkelijke OP te prutsen. Heb het eerder geprobeerd bij het Chinese telefoons topic en dat loopt hard van je weg met alle nieuwe modellen en versies die steeds uitkomen.

Verder eens met de leidraad; algemeen houden, paar tips voor een budget wellicht. Maar dan ontkom je er in mijn ogen niet aan om te linken naar die site gezien die wel verdere (benodigde) informatie heeft :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159887768
Ja goeie, over nieuwe modellen gesproken. Ik heb mijn G1W-H nu al een paar jaar en wil wel eens wat beters voor dezelfde prijs, waarom is er nog geen opvolger :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:48:28 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159887785
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Goed; verschil van mening dus :)
Het lijkt mij wel handig om te linken naar een site waar netjes o.a alle firmware van een camera staat i.p.v dat in een (dan) enorm bewerkelijke OP te prutsen. Heb het eerder geprobeerd bij het Chinese telefoons topic en dat loopt hard van je weg met alle nieuwe modellen en versies die steeds uitkomen.
Daarom ook algemene info, en niet verwijzen naar types en merken, want dat verandert idd continu en maakt het erg bewerkelijk.
Het laatste wat je wilt is dat users hier in de OP kijken en vervolgens verdwijnen naar een andere site. We draaien hier op clicks en hits, users moeten hier blijven; that pays the bills.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_159887789
net een nieuwe G1W-CB besteld voor de achterkant :+
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:49:50 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159887824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ja goeie, over nieuwe modellen gesproken. Ik heb mijn G1W-H nu al een paar jaar en wil wel eens wat beters voor dezelfde prijs, waarom is er nog geen opvolger :P
Als het werkt en niet stuk is, waarom wil je dan iets anders?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:50:22 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_159887835
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:48 schreef Maegrim het volgende:
net een nieuwe G1W-CB besteld voor de achterkant :+
Specifiek voor de CB ja? geïntgreerd in het achterlicht? B-)

Ik zie een nieuwe trend aankomen; filmpjes van wat mensen achter je allemaal uitspoken in de auto als je in de file of voor het verkeerslicht staat _O_ _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_159888005
ik had de drift wel eens naar achteren gericht, best leuk... maar ik deed er te weinig mee, heb em verkocht aan sarasi.
twee G1W-CB's in de lolvo :s)
pi_159896149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Ja goeie, over nieuwe modellen gesproken. Ik heb mijn G1W-H nu al een paar jaar en wil wel eens wat beters voor dezelfde prijs, waarom is er nog geen opvolger :P
Nou dat vroeg ik mij dus ook af. Die G1WH met Novitek chip is nu al weer een paar jaar uit, is er nog geen betere chip?

Dit is er dus wel een: http://www.ebay.nl/itm/G1(...)9:g:vJQAAMXQVT9SwXF1

[ Bericht 15% gewijzigd door Fer op 13-02-2016 22:53:30 ]
.
  CHI shopkeeper maandag 15 februari 2016 @ 09:27:34 #149
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159929388
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:40 schreef delano.888 het volgende:
Banggood verkoopt geen "nepperd" er is geen "neppe" G1W / G1W-H. Er zijn alleen verschillende fabrikanten met verschillende chips die verkocht worden, waarvan de Novatek 96650 de beste is. Dat betekend niet dat de andere niet een G1W-H is, hij heeft alleen mogelijk een andere chip.

Banggood verkoopt er 1 met een GPCV2159 (goedkopere chipset), maar de prijs is dan ook lager dan de Novatek versie. Betekend niet dat hij nep is.

Wat dan wel weer heel jammer is van banggood is dat in de plaatjes wel 2x de Novatek genoemd wordt, wat best wel fout is, bijna misleiding.
Hoi, ik werd geattendeerd op dit topic: ik heb inmiddels de twee betreffende afbeeldingen van de productpagina laten halen en mijn collega heeft ook de URL van dit product aangepast. Dank je voor je duidelijke uitleg! ;)
pi_159942282
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik werd geattendeerd op dit topic: ik heb inmiddels de twee betreffende afbeeldingen van de productpagina laten halen en mijn collega heeft ook de URL van dit product aangepast. Dank je voor je duidelijke uitleg! ;)
Heeft banggood nu wel de 'echte' dan? Of de gene met de goede chipset? Bestel vaak bij banggood en altijd erg tevreden, zou er graag een dashcam vandaan willen halen maar niet als die een slechte chipset heeft of wat dan ook

met ebay heb ik 0 ervaring dus vandaar dat ik liever bij jullie bestel, ben nooit zo van het bestellen van particulieren, maar als ik die bestel bij jullie wil ik wel dat het echt de goede is
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')