abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158899850
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 99% gewijzigd door Amoeba op 08-01-2016 11:09:49 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158899895
Kutweer
pi_158900038
Sneeuw is leuk, ijzel is kut. Misleidende titel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158900378
Alles wat onder de 20 graden zit is kut :+
pi_158900604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:54 schreef Nucleass het volgende:
Alles wat onder de 20 graden zit is kut :+
Dit
pi_158900736
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:42 schreef Sarasi het volgende:
Sneeuw is leuk, ijzel is kut. Misleidende titel.
dit
Sneeuw :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_158900776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:54 schreef Nucleass het volgende:
Alles wat onder de 20 graden zit is kut :+
Ja echt zo waar dit, ik liep naar station Meppel, hebben ze daar zo'n huiskamer café iets. Ik liep binnen en ook gelijk 'doe mij maar een grote koffie'. Ideaal.

Kutweer :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158900812
#teamsneeuw *O*
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:18:54 #9
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158901031
Ik vries dood in het bushokje Veluwsekant in Almere ;(
Permanent Verbannen
pi_158901305
Busje van de Maltaweg rijdt niet meer :/ Gelukkig had ik een lift van een meisje van een ander bedrijf. Niet natgeregend O+

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 15:53:09 ]
pi_158903718
Morgen een leuke Den Bosch-Groningen en Zwolle-Waalwijk per hagelneue 308 en Golf. Eens kijken of ik mijn nieuwe iPhone kan aansluiten op die Golf
pi_158903889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 16:49 schreef Gliderfighter het volgende:
mijn nieuwe iPhone
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158904382
Van Android naar iPhone is een grote stap haha
pi_158905446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef Gliderfighter het volgende:
Van Android naar iPhone is een grote stap haha
Een grote stap achteruit inderdaad.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:07:04 #15
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158906098
Vandaag geleerd: Seat Ibiza is cheap-ass rommel
Vandaag bevestigd gekregen: Toyota's rijden gevoelloos, het interieur is lelijk en de motor maakt een teringherrie als je het gas moet intrappen voor invoegen/inhalen

Wel 9 te declareren uurtjes gemaakt :D

Ben helaas niet gebeld voor morgen :(
Permanent Verbannen
pi_158906367
Nou. Heb nog een tweede rit gekregen voor na m'n zomerbandjesretourrit van morgenochtend. Helaas nog een bestelbusje, dit keer een Peugeot partner.
Heb de laatste tijd met een golf GTE, BMW 320d, Peugeot 508, VW Passat en andere grote stations ook te veel geluk gehad denk ik :')
pi_158907286
Toch nog een ritje morgen, Zwolle Groningen met een volvo v70.
Pas om 15:00 ophalen dus kan ook nog uitslapen :+
pi_158908608
Ik ben ook wat later nog gebeld, Groningen - Purmerend per Alfa Romeo Giulietta en Amsterdam - Lexmond per Passat Variant :D Eindelijk weer werken, volle dag werk en mooie auto's, ik ben blij :+
pi_158909913
Ik heb een vraag over hoe jullie uitbetaald worden. Ik werk bij studentchauffeur bedrijfje en ik krijg mijn uren uitbetaald volgens wettelijk minimumloon en opbouw van vakantiegeld wat ik net voor de vakantie krijg. Vakantiedagen krijg ik voor zover ik kan zien niet, terwijl we daar wel recht op hebben. Mijn vraag is hebben jullie wel opbouw van vakantiedagen? Staat het vermeld op jullie loonstrook of worden jullie vakantiedagen direct uitbetaald in het loon?
pi_158910297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef TerRig het volgende:
Ik heb een vraag over hoe jullie uitbetaald worden. Ik werk bij studentchauffeur bedrijfje en ik krijg mijn uren uitbetaald volgens wettelijk minimumloon en opbouw van vakantiegeld wat ik net voor de vakantie krijg. Vakantiedagen krijg ik voor zover ik kan zien niet, terwijl we daar wel recht op hebben. Mijn vraag is hebben jullie wel opbouw van vakantiedagen? Staat het vermeld op jullie loonstrook of worden jullie vakantiedagen direct uitbetaald in het loon?
Wij krijgen niet eens vakantiegeld, laat staan dat we vakantiedagen opbouwen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:24:56 #21
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158910605
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Een grote stap achteruit inderdaad.
Hier net van een S4 naar een S6 edge gegaan _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158910790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:03 schreef TerRig het volgende:
Ik heb een vraag over hoe jullie uitbetaald worden. Ik werk bij studentchauffeur bedrijfje en ik krijg mijn uren uitbetaald volgens wettelijk minimumloon en opbouw van vakantiegeld wat ik net voor de vakantie krijg. Vakantiedagen krijg ik voor zover ik kan zien niet, terwijl we daar wel recht op hebben. Mijn vraag is hebben jullie wel opbouw van vakantiedagen? Staat het vermeld op jullie loonstrook of worden jullie vakantiedagen direct uitbetaald in het loon?
Bij AR staat het gewoon op het loonstrookje
pi_158911287
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hier net van een S4 naar een S6 edge gegaan _O_
Mooi apparaat is dat ja. Ik wil mijn S5 over een paar maanden gaan vervangen voor iets nieuws, waarschijnlijk de S7 (edge).
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158911815
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:30 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Bij AR staat het gewoon op het loonstrookje
Dank voor je reactie. Krijgen jullie vakantie-uren die je kan opnemen of wordt het direct in geld omgezet en uitbetaald?
pi_158911878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Wij krijgen niet eens vakantiegeld, laat staan dat we vakantiedagen opbouwen :')
Wij is EW?? Je hoort zowel vakantiegeld en vakantiedagen te krijgen, mogelijk krijg je een all-in loon, dus minimumloon+8 procent vakantie+minimum vakantiedagen omgezet in geld.
pi_158912045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef TerRig het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Krijgen jullie vakantie-uren die je kan opnemen of wordt het direct in geld omgezet en uitbetaald?
Gereserveerd en uitbetaald.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158912619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef TerRig het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Krijgen jullie vakantie-uren die je kan opnemen of wordt het direct in geld omgezet en uitbetaald?
Je kan het opnemen als ik het niet verkeerd heb.

Had er laatst zelfs een boete van betaald :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Nucleass op 07-01-2016 21:37:24 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:00:39 #28
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158916240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef TerRig het volgende:

[..]

Wij is EW?? Je hoort zowel vakantiegeld en vakantiedagen te krijgen, mogelijk krijg je een all-in loon, dus minimumloon+8 procent vakantie+minimum vakantiedagen omgezet in geld.
Bij EW zit het vakantiegeld inderdaad in het uurloon. Hoe het met vakantiedagen zit weet ik eigenlijk niet. Je kan natuurlijk als je geen zin hebt om te werken ie beschikbaarheid 5 weken dicht gooien en dan is er geen haan die kraait.
pi_158918202
Bij AR krijg je beide, plus wat andere regelingen krijg je uurloon + 20%.

Morgen per V60 van Groningen naar Nijkerk. Die pendelpanda rijdt nog wel toch :+?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158918260
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:52 schreef Nucleass het volgende:
Toch nog een ritje morgen, Zwolle Groningen met een volvo v70.
Pas om 15:00 ophalen dus kan ook nog uitslapen :+
Apart dat die niet met mijn rit gecombineerd hebben. Ik moet uiterlijk om 1 uur in Nijkerk zijn en weer terug naar Grunn :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158921059
Ik heb nog een rit gekregen gisteravond wat later die ik ov-technisch niet uit kan voeren, tussen Purmerend en Lexmond gepropt, namelijk een Nijkerk - Breda per BMW 5. Die moet ik zo dus even afbellen ;)
pi_158921075
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 00:01 schreef yosander het volgende:

[..]

Apart dat die niet met mijn rit gecombineerd hebben. Ik moet uiterlijk om 1 uur in Nijkerk zijn en weer terug naar Grunn :P
Ew en AR wellicht? :+

Ik ga vandaag nog eens een poging doen om te kijken of de auto nu wel van Vlieland af is :+
pi_158921080
Waar blijft de OP?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:19:51 #34
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158925330
Moebjen is niet gebeld voor vandaag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158925565
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 07:10 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ew en AR wellicht? :+

Ik ga vandaag nog eens een poging doen om te kijken of de auto nu wel van Vlieland af is :+
Uit een bericht hierboven begreep ik dat Nucleass voor AR rijdt :+

De pendelpanda in Nijkerk rijdt overigens weer! Zit net in de trein richting Groningen en werd gebeld door AR, helaas heb ik al andere plannen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:19:28 #36
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158926556
Wanneer gaan we nu verdomme eens ijskarten
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158926630
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:31 schreef yosander het volgende:

[..]

Uit een bericht hierboven begreep ik dat Nucleass voor AR rijdt :+

De pendelpanda in Nijkerk rijdt overigens weer! Zit net in de trein richting Groningen en werd gebeld door AR, helaas heb ik al andere plannen :P
Correct :+
pi_158926659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:18 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ik vries dood in het bushokje Veluwsekant in Almere ;(
Daar en Meerkerk zijn toch wel de meest trieste plekken van Nederland, wil je niet dood gevonden worden.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:11:52 #39
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_158927890
Gisteren Elst-Oosterhout per Clio en Barendrecht-Hoevelaken per Megane. Omdat het takkeweer was lekker in Oosterhout McDonald's gepakt, een collega die vlak voor me vertrok besloot dat het handig was om een halfuur in de stromende regen op de buurtbus te wachten :') . Van Oosterhout moest ik dus nog naar Barendrecht, dramatische verbinding en de deadline van 17 uur in Amersfoort ging ik dus never nooit halen omdat ik de Clio pas om 13 uur in Elst kon afhalen. Dat betekent dus dat ik om 16.45 in pas in Barendrecht was. Nog steeds kwam het met bakken uit de lucht, en ik wist dat het een mooi drama zou worden in de spits. Dat was het ook, je zag bijna niks en iedereen besloot op de meest vreemde momenten van baan te wisselen. Werd bijna gesandwiched tussen een BMW 7 en een vrachtwagen omdat meneer de BMW-rijder het nodig vond zonder richting aan te geven (typisch) zijn auto voor de mijne te gooien waardoor ik moest uitwijken. Afijn, in Hoevelaken de auto bij het tankstation gedropt om half 7 omdat de afleverlocatie inmiddels al dicht was, en weer naar huis.

Goed verhaal, lekker kort.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:25:15 #40
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158928233
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:25 schreef wihehin het volgende:

[..]

Daar en Meerkerk zijn toch wel de meest trieste plekken van Nederland, wil je niet dood gevonden worden.
Bedoel je het bedrijf dat er zit?
Permanent Verbannen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:30:42 #41
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158928385
Ik vind de Maltaweg wel echt de meest zielloze plek van het land hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:50:24 #42
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158928967
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:30 schreef Amoeba het volgende:
Ik vind de Maltaweg wel echt de meest zielloze plek van het land hoor.
Als je een auto aflevert bij het schadebedrijf in Houten en je staat in de parkeergarage zonder auto, en moet dan nog teruglopen naar hun kantoor, is het toch ook wel vrij zielloos als het regent.
Permanent Verbannen
pi_158930042
Zielloos is niet per se het juiste woord, maar als ik weer naar de bushalte moet lopen in Meerkerk of Nijverdal begin ik me altijd sterk af te vragen of het het allemaal wel waard is. Maandag heb ik sochtends een 308sw, maar 's middags weer de verschrikkelijke rit naar Nijverdal in een Citroën C1. Heb je net 2 uur in een hok op de snelweg gezeten, mag je ruim drie kwartier naar het station lopen. Daarna heb je echt geen zin meer in het leven.
pi_158930173
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Bedoel je het bedrijf dat er zit?
Nee gewoon de omgeving

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:50 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Als je een auto aflevert bij het schadebedrijf in Houten en je staat in de parkeergarage zonder auto, en moet dan nog teruglopen naar hun kantoor, is het toch ook wel vrij zielloos als het regent.
Als je een auto aflevert kan je er vervolgens gewoon uit via de deur aan de achterzijde hoor! (Dus aan de zijde waar het schadekantoor zit)
Als je een auto daar moet ophalen moet je idd omlopen (langs het grote rode gebouw), maar is maar 5 minuutjes lopen max. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef SytseH het volgende:
Zielloos is niet per se het juiste woord, maar als ik weer naar de bushalte moet lopen in Meerkerk of Nijverdal begin ik me altijd sterk af te vragen of het het allemaal wel waard is. Maandag heb ik sochtends een 308sw, maar 's middags weer de verschrikkelijke rit naar Nijverdal in een Citroën C1. Heb je net 2 uur in een hok op de snelweg gezeten, mag je ruim drie kwartier naar het station lopen. Daarna heb je echt geen zin meer in het leven.
Overdrijven is ook een vak :P
Meestal ga ik dan lekker appen, bellen of muziek luisteren, heerlijk toch dat je dat betaald kan doen?

[ Bericht 13% gewijzigd door wihehin op 08-01-2016 15:50:19 ]
pi_158930792
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef Amoeba het volgende:
Wanneer gaan we nu verdomme eens ijskarten
Ik kan niet...
pi_158930891
Maandag een rit van 150km in een Renault Maxity hoogwerker en een rit van 8km in een Audi A6 3.0 TDI :'( kon dat niet omgedraaid worden
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:05:09 #47
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158931227
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef wihehin het volgende:
Als je een auto aflevert kan je er vervolgens gewoon uit via de deur aan de achterzijde hoor! (Dus aan de zijde waar het schadekantoor zit)
Als je een auto daar moet ophalen moet je idd omlopen (langs het grote rode gebouw), maar is maar 5 minuutjes lopen max. :)
M'n post was ook wat overdreven :)

Maar ik wist niet dat je er via de achterkant uit kon, ik zal het eens proberen de volgende keer.
Permanent Verbannen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:15:20 #48
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158931505
En net gebeld voor de ritten van maandag :D

Beginnen in een Peugeot 308 voor een ritje van een uur, op de eindbestemming een andere Peugeot 308 meenemen om een uurtje in te rijden.

Dan reizen naar een nieuwe locatie om aldaar een Renault Clio terug te brengen naar een leasemaatschappij. Zo aan de uitvoering (14% gebakje) en ophaaladres (IT bedrijf) te zien heb ik al een donkerbruin vermoeden in welke staat de auto zal zijn als ik hem ophaal :') :')
Permanent Verbannen
pi_158931611
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:15 schreef Gerard_Geit het volgende:
En net gebeld voor de ritten van maandag :D

Beginnen in een Peugeot 308 voor een ritje van een uur, op de eindbestemming een andere Peugeot 308 meenemen om een uurtje in te rijden.

Dan reizen naar een nieuwe locatie om aldaar een Renault Clio terug te brengen naar een leasemaatschappij. Zo aan de uitvoering (14% gebakje) en ophaaladres (IT bedrijf) te zien heb ik al een donkerbruin vermoeden in welke staat de auto zal zijn als ik hem ophaal :') :')
Wil je de plaatsnamen niet zeggen of denk je dat je die niet mag zeggen? :P

Ik had vandaag best een chille dag, vanochtend rustig in een Alfa Giulietta naar de vogellocatie in Purmerend getuft; vervolgens de bus naar 020, geluncht bovenin de OBA bij La Place en vervolgens nog anderhalf uur daar even in de boeken gezeten.
Daarna de bus naar noord voor een Passat, een witte Variant die naar Lexmond mocht. Die net stipt om 4 uur afgeleverd en nu in de bus naar Utreg voor het treintje naar Grunn :+
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:26:41 #50
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158931846
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:19 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Wil je de plaatsnamen niet zeggen of denk je dat je die niet mag zeggen? :P

Ik had vandaag best een chille dag, vanochtend rustig in een Alfa Giulietta naar de vogellocatie in Purmerend getuft; vervolgens de bus naar 020, geluncht bovenin de OBA bij La Place en vervolgens nog anderhalf uur daar even in de boeken gezeten.
Daarna de bus naar noord voor een Passat, een witte Variant die naar Lexmond mocht. Die net stipt om 4 uur afgeleverd en nu in de bus naar Utreg voor het treintje naar Grunn :+
Ik zou het vast mogen zeggen maar ik probeer enigzins annoniem te blijven ;-)

En ja ik weet dat de planning mee (kan) leest(lezen).
Permanent Verbannen
pi_158932208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Ik zou het vast mogen zeggen maar ik probeer enigzins annoniem te blijven ;-)

En ja ik weet dat de planning mee (kan) leest(lezen).
Woehoe anoniem blijven :')
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:38:02 #52
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158932243
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Woehoe anoniem blijven :')
Mwoah heb weinig zin om een collega te tegen komen "HEY BEN JIJ GERARD GEIT VAN FOK ?! ??!" om vervolgens mijn PoHi van NWS, KLB en ONZ voor te lezen :') :')
Permanent Verbannen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:57:44 #53
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158932873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef SytseH het volgende:
Zielloos is niet per se het juiste woord, maar als ik weer naar de bushalte moet lopen in Meerkerk of Nijverdal begin ik me altijd sterk af te vragen of het het allemaal wel waard is. Maandag heb ik sochtends een 308sw, maar 's middags weer de verschrikkelijke rit naar Nijverdal in een Citroën C1. Heb je net 2 uur in een hok op de snelweg gezeten, mag je ruim drie kwartier naar het station lopen. Daarna heb je echt geen zin meer in het leven.
Dat is dus waarom het fijn is dat je reistijd werktijd is :D
Permanent Verbannen
pi_158932918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:38 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Mwoah heb weinig zin om een collega te tegen komen "HEY BEN JIJ GERARD GEIT VAN FOK ?! ??!" om vervolgens mijn PoHi van NWS, KLB en ONZ voor te lezen :') :')
Gezellig toch, reallife je problemen bespreken haha :+


Maandag overigens een gloednieuwe A3 e-tronQ :D

En gloednieuwe passat gte.

Toch nog eens wat leuks in Friesland

[ Bericht 3% gewijzigd door Drowzz op 08-01-2016 17:30:51 ]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:01:49 #55
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158932999
Wat trouwens ook wel leuk is aan dit werk is dat je je een idee kunt vormen over waar je, mocht je je in de gelukkige positie bevinden om een nieuwe auto te kopen/leasen, een nieuwe auto zult bestellen.

Ik heb al wel zo'n idee bij welke dealers ik niet heen zou gaan....

Als Volkswagen Den Haag. Toyota Den Haag en Toyota ergens-in-Gelderland meelezen: ik hou van jullie _O_
Permanent Verbannen
pi_158934363
Of juist welke auto je zou nemen :P
Die nieuwe Ford Focussen (dus facelift) met 1 liter driecilinder _O_ _O_ O+ O+
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:01:22 #57
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158934442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef wihehin het volgende:
Of juist welke auto je zou nemen :P
Die nieuwe Ford Focussen (dus facelift) met 1 liter driecilinder _O_ _O_ O+ O+
Same, maar ik ben dan ook bevooroordeeld omdat mn vader altijd Ford reed sinds ik op de wereld ben (behalve 10 jaar lang een Hyundai :') ) en ik nu zelf ook een Ford heb :D

Audi en Mazda zijn me ook erg positief bevallen, Renault is ook beter dan ik verwachtte.

De absolute tegenvallers zijn Toyota en Fiat..
Permanent Verbannen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:33:15 #58
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158935345
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Woehoe anoniem blijven :')
Totdat zo'n dude van HR je belt om je te vragen wat je hier op een forum zet. En ja dat is gebeurd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158936891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Same, maar ik ben dan ook bevooroordeeld omdat mn vader altijd Ford reed sinds ik op de wereld ben (behalve 10 jaar lang een Hyundai :') ) en ik nu zelf ook een Ford heb :D

Audi en Mazda zijn me ook erg positief bevallen, Renault is ook beter dan ik verwachtte.

De absolute tegenvallers zijn Toyota en Fiat..
Nog niet heel veel gereden, maar:

Vind Fiat best prima, punto maakt een best lekker geluidje en 500 nog best behoorlijk voor de grote.

Renault, :') Wat een lichte kutauto's. Als ik 120/130 rij met zo'n wagen en het waait een beetje krijg je gewoon het gevoel of je auto kan vliegen.

En VW dealer in DH _O_ (weet niet of je sarcastisch was)
pi_158936930
Abarth 500 komt bij mij sowieso ooit op de oprit te staan!
pi_158937411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Totdat zo'n dude van HR je belt om je te vragen wat je hier op een forum zet. En ja dat is gebeurd.
Vertel :+
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:50:53 #62
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158937923
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:18 schreef PizzametKebab het volgende:

Vind Fiat best prima, punto maakt een best lekker geluidje en 500 nog best behoorlijk voor de grote.
Ik heb in zowel in de 500 als de Punto gereden maar ik vind het niets. Er zit geen gevoel in de koppeling en ook het stuurgevoel is helemaal niets.

En ik vond van de Punto het stuur te groot. Qua design kan ik de 500 nog wel waarderen, maar die zou ik zelf nooit kopen.

quote:
Renault, :') Wat een lichte kutauto's. Als ik 120/130 rij met zo'n wagen en het waait een beetje krijg je gewoon het gevoel of je auto kan vliegen.
In 2x Clio en 3x Megane niets van gemerkt

quote:
En VW dealer in DH _O_ (weet niet of je sarcastisch was)
Ik bedoelde de VW-dealer in het straatje naast de A4 waar ook Seat en Skoda zitten. Ik was niet sarcastisch, ben nog nooit zo vriendelijk geholpen als hiker. Net als bij de Toyota dealer werd me koffie aangeboden, vriendelijke verkoper, beetje staan lullen over auto's..
Permanent Verbannen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:52:01 #63
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158937959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Totdat zo'n dude van HR je belt om je te vragen wat je hier op een forum zet. En ja dat is gebeurd.
Toen dat met jou gebeurde lurkte ik hier nog, maar het was toch zo dat jij je mening over bepaalde klanten nogal ondiplomatiek formuleerde?
Permanent Verbannen
pi_158938141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Gerard_Geit het volgende:

Ik bedoelde de VW-dealer in het straatje naast de A4 waar ook Seat en Skoda zitten. Ik was niet sarcastisch, ben nog nooit zo vriendelijk geholpen als hiker. Net als bij de Toyota dealer werd me koffie aangeboden, vriendelijke verkoper, beetje staan lullen over auto's..
Ja die bedoel ik ook, ben er twee keer geweest en inderdaad: fijne 'samenwerking' met vriendelijke personeel. Een genot ten opzichte van sommige andere dealers :p
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:11:48 #65
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158938518
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:52 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Toen dat met jou gebeurde lurkte ik hier nog, maar het was toch zo dat jij je mening over bepaalde klanten nogal ondiplomatiek formuleerde?
Nee hoor. Ik had motorrijles en nam een voorschot op mijn rijbewijs toen ik al een motor had staan. Iemand tipte via mail en ik kreeg een telefoontje.

Ik hoef niet zozeer met m'n werkgever te spreken over wat ik zelf uitvoer dus dat heb ik ze verteld. Hij wist blijkbaar ook van wat posts het bestaan af, daar begon hij toen over.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:12:58 #66
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158938560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik had motorrijles en nam een voorschot op mijn rijbewijs toen ik al een motor had staan. Iemand tipte via mail en ik kreeg een telefoontje.

Ik hoef niet zozeer met m'n werkgever te spreken over wat ik zelf uitvoer dus dat heb ik ze verteld. Hij wist blijkbaar ook van wat posts het bestaan af, daar begon hij toen over.
Dus HR belt je om je aan te spreken op het bezitten van een motor zonder het benodigde rbw? wtf

Maarja, da's natuurlijk van heen een impliciete waarschuwing om vriendelijker te praten over de klant.
Permanent Verbannen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:55:47 #67
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158944646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Dus HR belt je om je aan te spreken op het bezitten van een motor zonder het benodigde rbw? wtf

Maarja, da's natuurlijk van heen een impliciete waarschuwing om vriendelijker te praten over de klant.
En erop rijden, ja. Nee daar ging het niet over. Ik praat niet eens onvriendelijk over klanten, alleen over mensen die daar werken. Ik kan het niet uitstaan dat je als hiker als stuk vuil behandeld wordt terwijl het slechts een bijbaantje is en AR/EW zijn alleen zo populair en goedkoop vanwege ONZE OV kaarten, dus 't mag allemaal wel wat vriendelijker.

Het feit dat je bij sommige bedrijven niet eens gebruik mag maken van het toilet moet al voor zichzelf spreken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158946993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En erop rijden, ja. Nee daar ging het niet over. Ik praat niet eens onvriendelijk over klanten, alleen over mensen die daar werken. Ik kan het niet uitstaan dat je als hiker als stuk vuil behandeld wordt terwijl het slechts een bijbaantje is en AR/EW zijn alleen zo populair en goedkoop vanwege ONZE OV kaarten, dus 't mag allemaal wel wat vriendelijker.

Het feit dat je bij sommige bedrijven niet eens gebruik mag maken van het toilet moet al voor zichzelf spreken.
Het feit dat jij altijd de enige lijkt te zijn die problemen weet te krijgen met allerhande personen moet op zich ook al voor zichzelf spreken. Ik ben pas één keer in mijn hele AR carrière matig vriendelijk benaderd en onvriendelijk kon je dat niet eens noemen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_158947870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het feit dat je bij sommige bedrijven niet eens gebruik mag maken van het toilet moet al voor zichzelf spreken.
Hier heb ik echt nog nooit last van gehad. En ik ga best wel vaak bij klanten naar de wc (behalve privéadressen).

Wel één keer in Breda gehad dat ik van de wc in de kantine gebruik moest maken. Daarvoor echt nooit problemen mee gehad en ik wist niet eens van het bestaan van die kantine af. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158947919
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het feit dat jij altijd de enige lijkt te zijn die problemen weet te krijgen met allerhande personen moet op zich ook al voor zichzelf spreken. Ik ben pas één keer in mijn hele AR carrière matig vriendelijk benaderd en onvriendelijk kon je dat niet eens noemen. :')
Ik één keer. Heb daar toen melding van gemaakt, excuses gehad van het betreffende bedrijf en daarmee was de kous af. Natuurlijk zijn er altijd mensen waarbij er niet eens een 'goeiemorgen' vanaf kan, maar dan denk ik maar altijd 'jij bent ook blij met je baan zeker'.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_158947948
Overigens krijg ik de laatste tijd opvallend vaak lange ritten. Daar waar ik voorheen vaak 3 (of soms zelfs meerdere) kortere ritten kreeg in de regio krijg ik nu steeds vaker twee lange ritten. Qua uren is het nagenoeg gelijk.

Wellicht is het toeval en ik vind langere ritten eigenlijk chiller, maar het viel me gewoon op.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:25:58 #72
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158949348
Eind december heb ik een rit gehad waar ik een auto van een dealer naar de leaseklant reed. De dealer gaf mij papieren (die de berijder moest ondertekenen) en enveloppe mee met de vraag om die getekend terug te sturen. Ik heb ze diezelfde dag nog op de bus gedaan.

Nu ben ik al twee keer gebeld door EW met de mededeling dat de dealer de papieren nog niet heeft ontvangen... Nou is de dealer onderdeel van een groot dealerbedrijf en was het ivm de feestdagen druk bij PostNL, maar kan ik in de problemen komen als de enveloppe onderweg is kwijtgeraakt?
Permanent Verbannen
pi_158951736
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef Gerard_Geit het volgende:
Eind december heb ik een rit gehad waar ik een auto van een dealer naar de leaseklant reed. De dealer gaf mij papieren (die de berijder moest ondertekenen) en enveloppe mee met de vraag om die getekend terug te sturen. Ik heb ze diezelfde dag nog op de bus gedaan.

Nu ben ik al twee keer gebeld door EW met de mededeling dat de dealer de papieren nog niet heeft ontvangen... Nou is de dealer onderdeel van een groot dealerbedrijf en was het ivm de feestdagen druk bij PostNL, maar kan ik in de problemen komen als de enveloppe onderweg is kwijtgeraakt?
Lijkt me niet toch? Postnl is m kwijt geraakt. Er is afgelopen dagen geen post bezorgd in t noorden, weet niet of ie daar heen moest?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 06:04:11 #74
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158951739
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 06:03 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Lijkt me niet toch? Postnl is m kwijt geraakt. Er is afgelopen dagen geen post bezorgd in t noorden, weet niet of ie daar heen moest?
Nope naar Zuid-Holland

Het probleem is dat ik niet kan bewijzen dat PostNL de brief is kwijtgeraakt..
Permanent Verbannen
pi_158952038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 06:04 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Nope naar Zuid-Holland

Het probleem is dat ik niet kan bewijzen dat PostNL de brief is kwijtgeraakt..
In principe niet jouw fout. Er wordt bij dealers ook altijd gezegd dat het vaak gebeurt dat post kwijt raakt.
pi_158953850
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het feit dat jij altijd de enige lijkt te zijn die problemen weet te krijgen met allerhande personen moet op zich ook al voor zichzelf spreken. Ik ben pas één keer in mijn hele AR carrière matig vriendelijk benaderd en onvriendelijk kon je dat niet eens noemen. :')
Wij zijn wel vrouwen he, er worden soms bergen verzet om ons naar het station te brengen :P

Maar verder ga ik er ook geen problemen van maken als iemand chagrijnig doet ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 11:34:55 ]
pi_158954449
Ik wou net zeggen, dat scheelt al een berg :P
Ik had alleen een keer in Sneek dat ik een kutopmerking kreeg over m'n handschrift maar goed, die man wist waarschijnlijk ook niet dat ik daar niks aan kan doen :)
Voor de rest ben ik eigenlijk ook altijd wel goed behandeld, een barse Amsterdammer bij de Maltaweg daargelaten :')
pi_158954534
Ik doe het nu 2 jaar en de echte eikels kan ik ook wel op één hand tellen hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158956068
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het feit dat jij altijd de enige lijkt te zijn die problemen weet te krijgen met allerhande personen moet op zich ook al voor zichzelf spreken. Ik ben pas één keer in mijn hele AR carrière matig vriendelijk benaderd en onvriendelijk kon je dat niet eens noemen. :')
Ik werk nog geen 2 jaar voor AR en ben toch een paar keer behoorlijk onaardige mensen tegen gekomen hoor. Vaak niet bij de grotere verhuurbedrijven en leasemaatschappijen maar meer bij die kleine bedrijven met mensen achter de balie die er echt 0% zin in hebben en al chagrijnig naar je kijken als ze weer zo'n hikertje aan zien komen lopen. Heb zelfs een keer een vrouw mee gemaakt die boos werd dat ik aankruisde dat de autopapieren er niet bijzaten, want ze moesten ergens in de auto liggen maar ze kon ze op dat moment niet vinden. Na een half uur zoeken nog niets gevonden, dan zijn ze er dus gewoon niet :')
pi_158956154
Ik haal soms auto's op van mensen die net ontslagen zijn. Dan komen ze net terug van kantoor en daar sta ik al. Dan hoor je op de achtergrond: "Kijk jongens(kleine kinderen), die meneer neemt papa zijn auto mee en dan hebben we geen auto meer." Zo van, mijn schuld.

Of een auto terugvorderen, je moet de klant een half uur vantevoren bellen. Kreeg ik een agressieveling aan de lijn die zei dat ik het maar moest uitzoeken met mijn Up halen. Gelukkig zat er GPS in die auto, dus ff bellen naar de LM om te vragen of ze ff konden kijken waar ie stond.
Allemaal van die kleine dingen en als het persoonlijk wordt, dan laat ik dat ook merken en weet EW dat ook.

Verder altijd jezelf zijn, in bijna 2 jaar gewoon grapjes maken, interesse tonen en gewoon meedenken. Chagi is snel afhandelen en gewoon je weg vervolgen. Agressie tolereer ik niet en hou ik niet voor mezelf.
pi_158956179
Even een kort vraagje: bij mijn verloning van week 53 heb ik voor één rit veel minder betaald gekregen dan in de ritomschrijving als CAO Loon vermeld stond. Is dat een foutje of staat dat CAO Loon er gewoon voor de sier? Bij de sollicitatieprocedure werd er wel gezegd dat je voor de ene rit meer kreeg dan voor de andere.

Verder maandag twee korte ritten waarvan één wisselrit, die heb ik nog niet eerder gehad. Eerst een rit van maar liefst 7 km in een Golfje en daarna een wisselrit Valkenswaard - Tilburg in een Clio en Kia Rio.
pi_158957994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 06:04 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Nope naar Zuid-Holland

Het probleem is dat ik niet kan bewijzen dat PostNL de brief is kwijtgeraakt..
Er kan van alles misgegaan zijn met die envelop maar zolang jij zeker weet hem opgestuurd te hebben kan je ook verder niets betekenen. Voor hetzelfde geld ligt ie onderop de stapel brieven in Hillegom of heeft iemand hem misplaatst, moet wel vaker gebeuren.

Ik zou voor nu gewoon voorstellen dat de LM of jijzelf contact opneemt met de berijder met een nieuw afgedrukte huurovereenkomst en dat ze die tekenen.

In het vervolg kan je ook foto's nemen van het ondertekende contract voordat je hem op de post doet.
pi_158959833
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:29 schreef Evalyne het volgende:
Even een kort vraagje: bij mijn verloning van week 53 heb ik voor één rit veel minder betaald gekregen dan in de ritomschrijving als CAO Loon vermeld stond. Is dat een foutje of staat dat CAO Loon er gewoon voor de sier? Bij de sollicitatieprocedure werd er wel gezegd dat je voor de ene rit meer kreeg dan voor de andere.

Verder maandag twee korte ritten waarvan één wisselrit, die heb ik nog niet eerder gehad. Eerst een rit van maar liefst 7 km in een Golfje en daarna een wisselrit Valkenswaard - Tilburg in een Clio en Kia Rio.
Het uurloon op het overzicht wat je vannacht hebt gekregen, klopt niet. Het uiteindelijke bedrag klopt wel als het goed is. Morgen krijg je overigens nog je loon specificatie.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_158962481
Ik heb ooit een rit van maar 500 meter gehad. Beat that.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158962635
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb ooit een rit van maar 500 meter gehad. Beat that.
Haha, vertel verder
pi_158962681
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef MauritsvdB het volgende:

[..]

Haha, vertel verder
Huurauto inleveren ofzo, moest naar VDU in Eindhoven.

Daarnaast, het gros van de mensen is echt heel aardig. Ik heb ook wel eens voor de LM een auto terug moeten vorderen (hoorde ik achteraf) en die meneer begreep het ook. Maar dat je een taallesje krijgt in Breukelen, met opzet in de wacht gezet omdat je toch geen ruk voorstelt bij dat befaamde havenbedrijf in Amsterdam Westpoort of je te horen krijgt dat je je sleutels kan pakken en je auto weer mee kan nemen als je weigert je privé gegevens (telefoon / e-mail) te geven wordt het voor mij persoonlijk.

Als een persoon enige problemen heeft met de reden van het transport moeten ze dat niet op mij afreageren. Ik heb geen enkele juridische overeenkomst met die lui of met de leasemaatschappij, alleen met Autoreset. Derhalve pik ik het ook niet als je als een stuk vuil behandeld wordt, dan ga ik echt niet een pokerface opzetten en alles slikken, zo waardevol is me geen enkele baan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158963139
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Het uurloon op het overzicht wat je vannacht hebt gekregen, klopt niet. Het uiteindelijke bedrag klopt wel als het goed is. Morgen krijg je overigens nog je loon specificatie.
Als ik wat ik uitbetaald heb gekregen deel door de gewerkte uren kom ik ongeveer 2 euro per uur lager uit dan het CAO Loon volgens de ritomschrijving. Het is wel hoger dan in het overzicht inderdaad. Ik bel maandag de administratie wel even.
  zondag 10 januari 2016 @ 00:51:28 #88
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158974846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:42 schreef Amoeba het volgende:

of je te horen krijgt dat je je sleutels kan pakken en je auto weer mee kan nemen
Was dat bij een LM?

Je kan dan sowieso niets doen, je mag namelijk verder niet meer rijden met de auto lijkt me :')
Permanent Verbannen
pi_158976264
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:51 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Was dat bij een LM?

Je kan dan sowieso niets doen, je mag namelijk verder niet meer rijden met de auto lijkt me :')
Hoe kom je daar nou weer bij? :')
Als de eerste partij 'm overdraagt, en de tweede partij neemt 'm niet weer aan, blijft de auto, meer specifiek / juridisch het houderschap van de auto bij de hiker.
De functie van al ons papierwerk is niet (alleen) bureaucratisch geneuzel, maar draait vanzelfsprekend ook om juridische dingen als aansprakelijkheid enzovoort. Zolang de tweede, ontvangende partij de auto dus nog niet weer heeft overgenomen blijft die aansprakelijkheid bij jou liggen in principe.

Ik vind het ook niet meer dan logisch dat je weigert zulke gegevens af te geven, Wet bescherming persoonsgegevens enzovoort kennende. Daarin ben ik dan ook een vakidioot :P
Een ander goed voorbeeld is het maken van een kopie van je rijbewijs; vind ik ook niet altijd even prettig.
Is wel weer een andere discussie :+
  zondag 10 januari 2016 @ 02:45:23 #90
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158976582
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 02:20 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? :')
Als de eerste partij 'm overdraagt, en de tweede partij neemt 'm niet weer aan, blijft de auto, meer specifiek / juridisch het houderschap van de auto bij de hiker.
Niet bij de hiker. Je bent niet persoonlijk aansprakelijk, je handelt namelijk namens een bedrijf. Los daar van snap ik je punt wel, ik geef de sleutels ook niet af totdat er getekend is. Ik leverde een tijdje terug een auto af, een medewerker was de auto's door de wasstraat aan het halen. Toen ik uitstapte wees hij naar een kantoortje waar ik de handtekening mocht halen, hij wilde wel direct de sleutels. Netjes uitgelegd waarom ik dat niet doe.

quote:
De functie van al ons papierwerk is niet (alleen) bureaucratisch geneuzel, maar draait vanzelfsprekend ook om juridische dingen als aansprakelijkheid enzovoort. Zolang de tweede, ontvangende partij de auto dus nog niet weer heeft overgenomen blijft die aansprakelijkheid bij jou liggen in principe.
Bij het bedrijf, maar in dat geval zou ik de auto verplaatsen naar een parkeerplek op de openbare weg (dus niet op het terrein van de LM) en aan EW de situatie voorleggen.

quote:
Ik vind het ook niet meer dan logisch dat je weigert zulke gegevens af te geven, Wet bescherming persoonsgegevens enzovoort kennende. Daarin ben ik dan ook een vakidioot :P
Een ander goed voorbeeld is het maken van een kopie van je rijbewijs; vind ik ook niet altijd even prettig.
Is wel weer een andere discussie :+
"Niet prettig"? Ik weiger dat sowieso. Het enige wat ik achterlaat is m'n naam, e-mailadres, telefoonnummer gaat ze geen reet aan. Kopie rbw al helemaal niet.

Je kan aardig in de ellende komen als mensen met kwade bedoelingen met kopietjes van je documenten rondlopen. Als hij niet vertrouwt dat ik een rbw heb laat ik die aan hem zien, als hij bevestigt wilt hebben dat ik echt van Easyway ben, zal ik de planning even bellen en dan bellen die vervolgens de LM. Als ze dan nog moeilijk doen ben ik bang dat ik zonder auto weer weg ga.

Hij heeft ook geen enkele reden om het kopie rbw te hebben; als ik schade zou veroorzaken is Easyway aansprakelijk en die gaan het eigen risico van mijn loon afhalen.

Maar gelukkig is die situatie nog nooit voorgekomen. :)
Permanent Verbannen
  zondag 10 januari 2016 @ 04:15:02 #91
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_158977142
Hallo. Bier.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:45:07 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_158979072
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb ooit een rit van maar 500 meter gehad. Beat that.
325 meter :7
#26 || Luciano da Silva
pi_158979084
Ik heb in drie jaar tijd even zo vaak een kopie van m'n rijbewijs achtergelaten. Onze privacy hebben we toch al opgegeven vanaf het moment dat we werden geboren.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 10 januari 2016 @ 10:51:51 #94
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_158979185
Ik heb misschien ook drie keer een kopie van mijn rijbewijs moeten achterlaten. Wel telkens bij een duurdere garage, wanneer ik bijvoorbeeld een Peugeot RCZ of BMW 535i moest ophalen. Dan heb ik daar absoluut geen moeite mee, dat vertrouw ik wel.

Stel dat je bij Jet Cars een auto moet ophalen en ze vragen daar om je rijbewijs, dan vind ik het een ander verhaal. :P
pi_158979494
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

325 meter :7
Hoe dan? :+
pi_158988180
Voor de AR medewerkers; ik ben verleden week aangenomen. Nu vroeg ik mij af hoe het nou precies zit met die wachttijd. Is dat alleen het wachten tot dat je de sleutels krijgt, of ook het invullen van de formulieren en eventueel controleren op schades. Of hoort het controleren op schades al onder het kopje 'vertrek' bij de urenvermelding?
  zondag 10 januari 2016 @ 17:16:09 #97
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158988607
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef Kartmans het volgende:
Voor de AR medewerkers; ik ben verleden week aangenomen. Nu vroeg ik mij af hoe het nou precies zit met die wachttijd. Is dat alleen het wachten tot dat je de sleutels krijgt, of ook het invullen van de formulieren en eventueel controleren op schades. Of hoort het controleren op schades al onder het kopje 'vertrek' bij de urenvermelding?
Bij EW is de wachttijd de tijd tussen het aankomen (en kenbaar maken wat je komt doen) en het in ontvangst nemen van de sleutels, dus niet het inspecteren van de auto.

Tijd vertrek is het moment dat je de motor start en wegrijdt.
Permanent Verbannen
  zondag 10 januari 2016 @ 17:16:27 #98
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158988619
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:51 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik heb misschien ook drie keer een kopie van mijn rijbewijs moeten achterlaten. Wel telkens bij een duurdere garage, wanneer ik bijvoorbeeld een Peugeot RCZ of BMW 535i moest ophalen. Dan heb ik daar absoluut geen moeite mee, dat vertrouw ik wel.
Waar hebben ze het voor nodig dan? :')
Permanent Verbannen
pi_158988650
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef Kartmans het volgende:
Voor de AR medewerkers; ik ben verleden week aangenomen. Nu vroeg ik mij af hoe het nou precies zit met die wachttijd. Is dat alleen het wachten tot dat je de sleutels krijgt, of ook het invullen van de formulieren en eventueel controleren op schades. Of hoort het controleren op schades al onder het kopje 'vertrek' bij de urenvermelding?
Ik zit zelf bij Easyway maar aankomsttijd locatie doe ik wanneer ik me daar meld, vertrektijd doe ik als ik alles heb gecontroleerd en handtekening(en) heb ontvangen.

Edit: doe ik het fout?
pi_158988925
Jo mensen, maandag moet ik naar een LM in Enter, en bij het transportformulier moet ik dingen invullen als bandenspanning, laatste onderhoud, zelfs door wie de auto gewassen en schoongemaakt is. Is dit voor de LM zelf of moet ik dit echt zien in te vullen op de een of andere manier?
pi_158990241
Ik ben ook wel eens in Enter geweest Drilboor. Ik heb toen gevraagd of ze dat echt nodig vonden, toen zeiden ze nee. Dus alleen ingevuld wat ik makkelijk kon zien, verder leeggelaten. Niks over gehoord, was prima. Als ik jou was zou ik het daar even overleggen, maar waarschijnlijk vinden ze het geen probleem als je het niet doet.
pi_158990430
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Bij EW is de wachttijd de tijd tussen het aankomen (en kenbaar maken wat je komt doen) en het in ontvangst nemen van de sleutels, dus niet het inspecteren van de auto.

Tijd vertrek is het moment dat je de motor start en wegrijdt.
Maar dan spreek je jezelf nu toch tegen? Want op deze manier reken je het inspecteren van de auto mee in je wachttijd. Of heb je bij EW een extra kolom voor "inspecteren auto"?
  zondag 10 januari 2016 @ 18:59:56 #103
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158991173
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:31 schreef Kartmans het volgende:

[..]

Maar dan spreek je jezelf nu toch tegen? Want op deze manier reken je het inspecteren van de auto mee in je wachttijd. Of heb je bij EW een extra kolom voor "inspecteren auto"?
Die kolom hebben we niet. Op de ritbon vul je in hoelaat je aankomt en hoelaat je vertrekt. Bij sommige klanten moet je nog een apart formulier invullen waarop je noteert hoe lang je moet wachten.

Stel je komt om 9:00 aan, de wachttijd is 10 minuten en je vertrekt om 9:30, dan ben je 20 minuten bezig geweest met de auto inspecteren.

EDIT: het transportformulier (wat de klant dus te zien krijgt) heeft een vakje "tijd in ontvangst genomen" en daar vul ik de tijd in dat in de sleutel daadwerkelijk overhandigd krijg.
Permanent Verbannen
pi_158991449
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef Kartmans het volgende:
Voor de AR medewerkers; ik ben verleden week aangenomen. Nu vroeg ik mij af hoe het nou precies zit met die wachttijd. Is dat alleen het wachten tot dat je de sleutels krijgt, of ook het invullen van de formulieren en eventueel controleren op schades. Of hoort het controleren op schades al onder het kopje 'vertrek' bij de urenvermelding?
Wachttijd gaat puur over het in ontvangst nemen van sleutels en auto. Bijvoorbeeld wanneer de sleutels zoek zijn, de auto nog gewassen moet worden of er nog iemand vanaf de 14e etage moet komen. Dus dat je echt moet wachten tot je toegang hebt tot de auto.

Mocht je nou moeten controleren op schade's of bij een wisselrit een hoop formulieren in moeten vullen, en dat lukt niet binnen 15 minuten, kan je bij het boeken van je uren die extra tijd boeken onder 'vertrek vanuit..', anders krijg je steeds de melding dat je je uren niet verder in kan vullen.
  zondag 10 januari 2016 @ 20:56:44 #105
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_158994782
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:04 schreef Kartmans het volgende:
Voor de AR medewerkers; ik ben verleden week aangenomen. Nu vroeg ik mij af hoe het nou precies zit met die wachttijd. Is dat alleen het wachten tot dat je de sleutels krijgt, of ook het invullen van de formulieren en eventueel controleren op schades. Of hoort het controleren op schades al onder het kopje 'vertrek' bij de urenvermelding?
Schadecontrole hoort daarbij. Maar als het +- 5 minuten langer duurt ga ik geen drama maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_158997962
Wachttijd invoeren maakt toch helemaal niet zoveel uit wat je daar invult?je krijgt toch gewoon betaald vanaf je start tijd tot aan je eindtijd? Of je nou 0 of 30 minuten bij wachttijd invult en je start en eindtijd gewoon hetzelfde zijn, verandert er toch niets?
pi_158998875
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:16 schreef PizzametKebab het volgende:
Wachttijd invoeren maakt toch helemaal niet zoveel uit wat je daar invult?je krijgt toch gewoon betaald vanaf je start tijd tot aan je eindtijd? Of je nou 0 of 30 minuten bij wachttijd invult en je start en eindtijd gewoon hetzelfde zijn, verandert er toch niets?
Klopt, maar gaat er meer om dat je bij meer dan 15 minuten op locatie je uren eigenlijk niet verder in kan voeren omdat je die wachttijd dan doorgegeven moet hebben. AR wil die extra tijd weer door factureren aan de klant.
pi_159006921
Vandaag is wel wachttijd :+
pi_159008390
Nou, ben net door de berijder op het station afgezet, planning is dat ik om half 1 in HIA ben. Dat is een half uur eerder dan überhaupt mijn planning was, na een rit van 9 kwartier, uitgebreide uitleg bij aflevering etc. Terwijl ik het adres van rit 2 aan het checken ben zie ik dat ik die auto om 12 uur op moet halen. Dat was sowieso een vet onrealistische planning want zelfs al was alles goed gegaan had ik dat niet gehaald. Dus ik bel even door dat dat niet kan en dat ik er pas om half 1 ben, krijg ik op m'n kop dat ik niet eerder heb gebeld. Tof. Kon ik echt iets aan doen inderdaad :')
pi_159014079
Ik heb binnenkort een sollicitatie bij AR. In het ontvangen handboek staat het volgende vermeld:
"Autoreset kent een zogenaamde woon-werk regeling:
Bij ritten: Zoals bij de meeste werkgevers gebruikelijk is worden reiskosten vergoed. Reistijd echter
niet. Dit geldt natuurlijk alleen als je in de buurt woont van het ophaaladres, wanneer je hier verder
van af woont, is maximaal een half uur per dag voor je zelf."

Dus de reistijd wordt alleen vergoed als je langer dan een half uur hier vanaf woont, minus een half uur?
  maandag 11 januari 2016 @ 14:56:02 #111
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159014161
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:36 schreef SytseH het volgende:
Nou, ben net door de berijder op het station afgezet, planning is dat ik om half 1 in HIA ben. Dat is een half uur eerder dan überhaupt mijn planning was, na een rit van 9 kwartier, uitgebreide uitleg bij aflevering etc. Terwijl ik het adres van rit 2 aan het checken ben zie ik dat ik die auto om 12 uur op moet halen. Dat was sowieso een vet onrealistische planning want zelfs al was alles goed gegaan had ik dat niet gehaald. Dus ik bel even door dat dat niet kan en dat ik er pas om half 1 ben, krijg ik op m'n kop dat ik niet eerder heb gebeld. Tof. Kon ik echt iets aan doen inderdaad :')
Je moet vooraf een inschatting maken, je weet je ritten toch sinds gisteren al. Kun je altijd om 9-10u ff bellen dat t niet lukt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159014546
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:54 schreef br210 het volgende:
Ik heb binnenkort een sollicitatie bij AR. In het ontvangen handboek staat het volgende vermeld:
"Autoreset kent een zogenaamde woon-werk regeling:
Bij ritten: Zoals bij de meeste werkgevers gebruikelijk is worden reiskosten vergoed. Reistijd echter
niet. Dit geldt natuurlijk alleen als je in de buurt woont van het ophaaladres, wanneer je hier verder
van af woont, is maximaal een half uur per dag voor je zelf."

Dus de reistijd wordt alleen vergoed als je langer dan een half uur hier vanaf woont, minus een half uur?
Nee, niet helemaal in ieder geval. Je vertrekt van huis om 8:30 en je komt aan op het adres om 9:15, je wordt betaald vanaf 9:00. Je komt aan om 8:40, je wordt betaald vanaf 8:40.
Zo duidelijk? ;)
pi_159015112
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je moet vooraf een inschatting maken, je weet je ritten toch sinds gisteren al. Kun je altijd om 9-10u ff bellen dat t niet lukt.
Dat is waar, ik had eerder kunnen kijken hoe laat ik die tweede auto op moest halen. Dat heb ik niet gedaan. Maar zelfs al was alles goed gegaan had ik het nooit kunnen halen, dus leg ik een deel van de schuld bij de planning :+

Net de wandeling van 40 minuten in Nijverdal er op zitten. Dat blijft afzien. Aan de hiker met de ford focus die net weg reed toen ik weg liep, niet reageerde op de hand die ik omhoog stak, mijn uitroep "Wacht even!" negeerde en me geen lift aan bood: Stik erin.
pi_159015217
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:06 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Nee, niet helemaal in ieder geval. Je vertrekt van huis om 8:30 en je komt aan op het adres om 9:15, je wordt betaald vanaf 9:00. Je komt aan om 8:40, je wordt betaald vanaf 8:40.
Zo duidelijk? ;)
Oke, thanks!
  maandag 11 januari 2016 @ 16:16:25 #115
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159016528
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef SytseH het volgende:

[..]

Net de wandeling van 40 minuten in Nijverdal er op zitten. Dat blijft afzien. Aan de hiker met de ford focus die net weg reed toen ik weg liep, niet reageerde op de hand die ik omhoog stak, mijn uitroep "Wacht even!" negeerde en me geen lift aan bood: Stik erin.
Je mag geen passagiers meenemen :D
Permanent Verbannen
pi_159016728
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Je mag geen passagiers meenemen :D
Wel medehikers naar het station brengen :') zeggen ze zelf bij de sollicitatie
pi_159016781
Zelfs al mag het niet, je laat je collega's niet drie kwartier door de regen lopen als je net zelf die wandeling er op hebt zitten :')
  maandag 11 januari 2016 @ 16:37:42 #118
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159017133
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:23 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wel medehikers naar het station brengen :') zeggen ze zelf bij de sollicitatie
Mss durfde die geen contact te maken
Permanent Verbannen
  maandag 11 januari 2016 @ 16:38:26 #119
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159017156
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef SytseH het volgende:
Zelfs al mag het niet, je laat je collega's niet drie kwartier door de regen lopen als je net zelf die wandeling er op hebt zitten :')
Hier geen schijt aan hebben :')
Collegiaal zijn :')
Permanent Verbannen
  maandag 11 januari 2016 @ 16:39:33 #120
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159017185
Over twee uurtjes weer thuis, ik mag 10 uurtjes declareren. Toch wel vermoeiend na een nacht zonder slaap, letterlijk.
Permanent Verbannen
pi_159017513
Mijn rit met een Audi A6 3.0TDI is geannuleerd :'( beetje een domper.

Zo'n hoogwerker is wel een belevenis hoor, nog nooit zo'n traag voertuig gereden :D
  maandag 11 januari 2016 @ 16:55:50 #122
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159017626
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn rit met een Audi A6 3.0TDI is geannuleerd :'( beetje een domper.
Die auto _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159017865
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die auto _O_
ja ik zag dat jij er ook mee had gereden, dus ik had me er wel een beetje op verheugd, ook al was het maar 5km :P

Wel mooi dat die garage om 3 uur al had gebeld om te annuleren, maar dat ik om half vijf nog niks had gehoord _O_
pi_159018248
Vandaag passat GTE gereden, met adaptive cruisecontrol.

Wat een uitvinding dat, adaptive cruisecontrol. Ik ben fan :D

Voor de rest ook supermooie auto :)
pi_159019008
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:21 schreef Drowzz het volgende:
Vandaag passat GTE gereden, met adaptive cruisecontrol.

Wat een uitvinding dat, adaptive cruisecontrol. Ik ben fan :D

Voor de rest ook supermooie auto :)
ja ik had vorig jaar een rit vanuit Engeland voor ew. Toen merkte ik ook hoe handig dat is. Bij mij raakte die wel in paniek als er een auto tussen mij en mijn voorganger ging rijden. Maar dat werkt natuurlijk steeds beter in nieuwere modellen.
pi_159019396
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:50 schreef Volluto het volgende:

[..]

ja ik had vorig jaar een rit vanuit Engeland voor ew. Toen merkte ik ook hoe handig dat is. Bij mij raakte die wel in paniek als er een auto tussen mij en mijn voorganger ging rijden. Maar dat werkt natuurlijk steeds beter in nieuwere modellen.
Welke auto moest je uit Engeland halen? :D lijkt me echt geweldig haha
  maandag 11 januari 2016 @ 18:08:58 #127
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159019520
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:21 schreef Drowzz het volgende:
Vandaag passat GTE gereden, met adaptive cruisecontrol.

Wat een uitvinding dat, adaptive cruisecontrol. Ik ben fan :D

Voor de rest ook supermooie auto :)
Ik heb het 2 keer gehad en vond het allebei de keren he-le-maal kut :P

Misschien dat tegenwoordig de technologie beter is aangezien dat minstens 2,5-3 jaar geleden was dat ik nog hikete, maar destijds vond ik het maar kut :D
  maandag 11 januari 2016 @ 18:12:13 #128
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159019593
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja ik zag dat jij er ook mee had gereden, dus ik had me er wel een beetje op verheugd, ook al was het maar 5km :P
2x zelfs, 1x in de A6 station en 1x in de A7.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159019713
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb het 2 keer gehad en vond het allebei de keren he-le-maal kut :P

Misschien dat tegenwoordig de technologie beter is aangezien dat minstens 2,5-3 jaar geleden was dat ik nog hikete, maar destijds vond ik het maar kut :D
Oh, werkte perfect :) in Groningen rijden, zet je m op 70 en hij redt zich wel in de drukte :) en je kan de afstand e.d. zelf instellen
  maandag 11 januari 2016 @ 18:34:23 #130
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159020182
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Oh, werkte perfect :) in Groningen rijden, zet je m op 70 en hij redt zich wel in de drukte :) en je kan de afstand e.d. zelf instellen
Ik vond zelfs het minst grote gat dat je kon laten te groot eigenlijk :P
pi_159025553
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Hier geen schijt aan hebben :')
Collegiaal zijn :')
Ik pik, als ik tijd over heb om zelf naar de bus te lopen, in Meerkerk richting de snelweglocatie altijd tegemoet lopende collega's op die ik vervolgens even bij de bushalte afzet. Ik hoop oprecht dat als ik de volgende keer daarheen moet dat jij daar in de stromende regen loopt, en ik geen tijd heb om collegiaal te doen :') :W

Stiekem was jij die autist vandaag ook in Nijverdal he :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 11 januari 2016 @ 22:14:07 #132
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159027353
Laatst een collega van Haarlem naar Eindhoven CS gebracht. Afleveradres in Veldhoven, stap in! *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 07:46:27 #133
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159033602
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik pik, als ik tijd over heb om zelf naar de bus te lopen, in Meerkerk richting de snelweglocatie altijd tegemoet lopende collega's op die ik vervolgens even bij de bushalte afzet. Ik hoop oprecht dat als ik de volgende keer daarheen moet dat jij daar in de stromende regen loopt, en ik geen tijd heb om collegiaal te doen :') :W

Stiekem was jij die autist vandaag ook in Nijverdal he :')
Ja die focus reed heerlijk gr gr hendrik-jan
Permanent Verbannen
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:49:21 #134
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159034978
Ik ben de laatste tijd echt veel te druk met mijn thesis bezig om te werken. Afgelopen vrijdag gelukkig nog een ritje kunnen doen vanuit een restaurant in Overveen. Ben daar nog 2 andere chauffeurs tegengekomen, niet van hier toch? Ik dacht dat ik zelf al een relaxte auto had, totdat ik zag waar een van de andere chauffeurs in reed. Is toch wel fijn om het drukke schoolwerk even af te wisselen met zo'n leuke opdracht :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 12:58:35 #135
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159038512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:49 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt veel te druk met mijn thesis bezig om te werken. Afgelopen vrijdag gelukkig nog een ritje kunnen doen vanuit een restaurant in Overveen. Ben daar nog 2 andere chauffeurs tegengekomen, niet van hier toch? Ik dacht dat ik zelf al een relaxte auto had, totdat ik zag waar een van de andere chauffeurs in reed. Is toch wel fijn om het drukke schoolwerk even af te wisselen met zo'n leuke opdracht :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit, die S8 is m'n droomauto haha, Lamborghini-motor in een luxe sedan. Ferrari zou ik ook een moord voor doen. Misschien ook maar eens upgraden naar privéchauffeur...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159038537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:49 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt veel te druk met mijn thesis bezig om te werken. Afgelopen vrijdag gelukkig nog een ritje kunnen doen vanuit een restaurant in Overveen. Ben daar nog 2 andere chauffeurs tegengekomen, niet van hier toch? Ik dacht dat ik zelf al een relaxte auto had, totdat ik zag waar een van de andere chauffeurs in reed. Is toch wel fijn om het drukke schoolwerk even af te wisselen met zo'n leuke opdracht :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje 'The Transporter' spelen natuurlijk... 8-)
  dinsdag 12 januari 2016 @ 13:19:10 #137
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159038952
Ja, heerlijke auto hoor die S8, was al wel de derde keer dat ik in dat type met V10 reed, maar het blijft mooi. Die Ferrari was ook gaaf zeg, natuurlijk wel 2x zo duur, maar ik vind die vormgeving best gaaf en zo'n V12 is natuurlijk helemaal kwijlen :p
pi_159040006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 13:19 schreef Sjouveur het volgende:
Ja, heerlijke auto hoor die S8, was al wel de derde keer dat ik in dat type met V10 reed, maar het blijft mooi. Die Ferrari was ook gaaf zeg, natuurlijk wel 2x zo duur, maar ik vind die vormgeving best gaaf en zo'n V12 is natuurlijk helemaal kwijlen :p
En dat is allemaal voor ew? :')
pi_159040274
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:04 schreef Drowzz het volgende:

[..]

En dat is allemaal voor ew? :')
Sjouveur werkt niet bij EW.
Ik als EWPC kan alleen maar dromen van zijn ritjes :p
Nee.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:15:13 #140
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159040287
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:04 schreef Drowzz het volgende:

[..]

En dat is allemaal voor ew? :')
Ik werk voor Zapp/Cratos, als PC. Inmiddels al 5 jaar! :o

Ik denk dat dit soort ritjes toch ook wel bij EW voorkomen? Ik moet wel zeggen dat ik door m'n lange werkervaring vaak als eerste wordt gebeld voor dit soort ritjes.
pi_159040987
Waarom zou je je laten pc'en in een Ferrari? :')
pi_159041006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:49 schreef PizzametKebab het volgende:
Waarom zou je je laten pc'en in een Ferrari? :')
Zodat je tijdens het diner wijn kan drinken.
Nee.
pi_159043758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:15 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik werk voor Zapp/Cratos, als PC. Inmiddels al 5 jaar! :o

Ik denk dat dit soort ritjes toch ook wel bij EW voorkomen? Ik moet wel zeggen dat ik door m'n lange werkervaring vaak als eerste wordt gebeld voor dit soort ritjes.
Zijn de twee bedrijven die je noemt aparte bedrijven of horen ze samen?
Liever gezegd, als ik zou willen solliciteren, zou ik dit dan bij een van beide of bij allebei moeten doen? :P
  dinsdag 12 januari 2016 @ 18:31:36 #144
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159046922
Ik ben begonnen voor Zapp, dat is sinds een jaar of 4 overgenomen door Cratos, maar gaat nog wel onder 2 namen verder. Solliciteren voor 1 van de 2 maakt je chauffeur voor beide bedrijven :)
pi_159047200
Last-minute toch maar ritten voor morgen geaccepteerd. 308SW 's ochtends, en de planner die ik aan de telefoon had had het over "een mooie rit 's middags". Ik kijk op de website: twee BMW's. Fraai. Totdat je de kentekencheck doet. 218i (Wie heeft er bedacht om een 3-cilinder in een BMW te leggen!?) en een i3 :')
pi_159047229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:43 schreef SytseH het volgende:
Last-minute toch maar ritten voor morgen geaccepteerd. 308SW 's ochtends, en de planner die ik aan de telefoon had had het over "een mooie rit 's middags". Ik kijk op de website: twee BMW's. Fraai. Totdat je de kentekencheck doet. 218i (Wie heeft er bedacht om een 3-cilinder in een BMW te leggen!?) en een i3 :')
Benieuwd hoe je morgen over de i3 denkt. Geniaal wagentje!
Nee.
pi_159047298
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:44 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Benieuwd hoe je morgen over de i3 denkt. Geniaal wagentje!
Ja ik hou een open mind, maar hij ziet er zo dwaas uit :p
pi_159049380
Goedenavond,

Had een paar weken geleden gesolliciteerd bij Easy Way. Onlangs gebeld of ik ff kon komen.

Ik begrijp dat ik de rijtest in een automaat moet afleggen.. Helaas is het lang geleden dat ik een keer in een automaat heb gereden.. Kunnen jullie wat uitleg geven hoe de rijtest ongeveer verloopt? Maak mij hier niet zo heel veel zorgen over, maar omdat het een automaat is en zij de boel opblazen ben ik er wel benieuwd naar :)

Ook heb ik begrepen dat er een theoretische test is? Waar gaat dit ongeveer over, wat kan ik verwachten?

Bedankt :)

Gr
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:57:37 #149
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159049542
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:51 schreef nitraat5 het volgende:
Goedenavond,

Had een paar weken geleden gesolliciteerd bij Easy Way. Onlangs gebeld of ik ff kon komen.

Ik begrijp dat ik de rijtest in een automaat moet afleggen.. Helaas is het lang geleden dat ik een keer in een automaat heb gereden.. Kunnen jullie wat uitleg geven hoe de rijtest ongeveer verloopt? Maak mij hier niet zo heel veel zorgen over, maar omdat het een automaat is en zij de boel opblazen ben ik er wel benieuwd naar :)

Ook heb ik begrepen dat er een theoretische test is? Waar gaat dit ongeveer over, wat kan ik verwachten?

Bedankt :)

Gr
Hey,

Voor je aankomende job wordt een mate van zelfstandigheid gevraagd. Je zou namelijk dit vraagteken zelf op kunnen lossen adhv de openingspost.

Bedankt gr doei
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159049661
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:47 schreef SytseH het volgende:

[..]

Ja ik hou een open mind, maar hij ziet er zo dwaas uit :p
Is wel echt heel leuk om te rijden en je zit als een koning op de bestuurdersstoel.

Die auto leek me ook drie keer niks, voornamelijk door het uiterlijk, maar na er in gereden te hebben ben ik wel fan.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:36:23 #151
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_159055913
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:51 schreef nitraat5 het volgende:
Goedenavond,

Had een paar weken geleden gesolliciteerd bij Easy Way. Onlangs gebeld of ik ff kon komen.

Ik begrijp dat ik de rijtest in een automaat moet afleggen.. Helaas is het lang geleden dat ik een keer in een automaat heb gereden.. Kunnen jullie wat uitleg geven hoe de rijtest ongeveer verloopt? Maak mij hier niet zo heel veel zorgen over, maar omdat het een automaat is en zij de boel opblazen ben ik er wel benieuwd naar :)

Ook heb ik begrepen dat er een theoretische test is? Waar gaat dit ongeveer over, wat kan ik verwachten?

Bedankt :)

Gr
Gezond verstand en gewoon normaal rijden. Van een theoretische test is geen sprake (alhoewel je je tijdens de rit gewoon aan de verkeersregels zal houden).

Stelt echt niet zoveel voor.
pi_159057561
Vandaag sollicitatie gehad bij AR. Aangenomen🙌 Die rijtest stelde echt niks voor. 1 klein rondje rijden, file parkeren tussen lege vakken en keer achteruit parkeren.
pi_159061142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef br210 het volgende:
Vandaag sollicitatie gehad bij AR. Aangenomen🙌 Die rijtest stelde echt niks voor. 1 klein rondje rijden, file parkeren tussen lege vakken en keer achteruit parkeren.
Gefeliciteerd, in welke regio ga je aan de gang. (Zodat we weten met wie in dit topic je ruzie gaat krijgen :') )
pi_159062590
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 05:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, in welke regio ga je aan de gang. (Zodat we weten met wie in dit topic je ruzie gaat krijgen :') )
*Hoopt dat het Groningen is* ruzie met Sarasi
pi_159064371
Sarasi is toch heel lief, die maakt toch nooit ruzie? :7 O-)
pi_159064502
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 05:13 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, in welke regio ga je aan de gang. (Zodat we weten met wie in dit topic je ruzie gaat krijgen :') )
Bedankt! Regio Enschede
pi_159064626
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef br210 het volgende:

[..]

Bedankt! Regio Enschede
Jij was hier een week geleden ook al toch? Volgens mij had ik je toen al uitgescholden omdat je m'n werk af ging pakken ;)

Ik zit in een tram naar Den Haag centraal, zometeen lekker een uurtje in een koffietoko chillen en wachten tot ik de 218i om 13.00 kan ophalen.
pi_159064695
Snits - Groningen oO<
pi_159064776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:28 schreef underground1009 het volgende:
Sarasi is toch heel lief, die maakt toch nooit ruzie? :7 O-)
Ik heb jullie alvast goed afgericht.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159065970
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:39 schreef SytseH het volgende:

[..]

Jij was hier een week geleden ook al toch? Volgens mij had ik je toen al uitgescholden omdat je m'n werk af ging pakken ;)

Ik zit in een tram naar Den Haag centraal, zometeen lekker een uurtje in een koffietoko chillen en wachten tot ik de 218i om 13.00 kan ophalen.
Inderdaad, mijn welgemeende excuses 😊
pi_159067143
quote:
17s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb jullie alvast goed afgericht.
:N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159069728
Verdomme er is sneeuw voorspeld de komende dagen :(
pi_159070418
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:59 schreef DrSnuggle het volgende:
Verdomme er is sneeuw voorspeld de komende dagen :(
Hooguit een paar centimeter, dus de wegen zullen goed begaanbaar zijn :).
pi_159070446
Dus ik lever de A3 af, zegt CP: neem jij nu mijn leenauto weer mee? Dikke jaguar XF :o had ik helaas geen opdracht van gekregen door ew...
pi_159070572
dat is bot min haha
pi_159070698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:25 schreef Drowzz het volgende:
Dus ik lever de A3 af, zegt CP: neem jij nu mijn leenauto weer mee? Dikke jaguar XF :o had ik helaas geen opdracht van gekregen door ew...
Sowieso even naar EW bellen? Heb best vaak gehad dat ik de huurauto moest meenemen maar dat dit niet van te voren gecommuniceerd was.

Kan ook zijn dat er een andere hikert voor komt uiteraard, maar ik heb vaker gehad dat ik die auto dan gewoon mee moest nemen.
pi_159070968
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Sowieso even naar EW bellen? Heb best vaak gehad dat ik de huurauto moest meenemen maar dat dit niet van te voren gecommuniceerd was.

Kan ook zijn dat er een andere hikert voor komt uiteraard, maar ik heb vaker gehad dat ik die auto dan gewoon mee moest nemen.
Had gekund, nu al in de bus :+ ik reed voor een andere maatschappij dan waar die huurauto weg kwam, dus weet niet of ze de transporten van elkaar wisten :+
pi_159071316
Spannende dag morgen: tweemaal een rit met een 308 die beide 1 uur en 52 minuten duren en nee, het is geen wissel :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_159071496
Okay, okay, ik ben overtuigd. Die i3 was echt een leuk ding. Die 218i viel me ook goed mee, zat nog best een beetje pit in die 1.5 3-cilinder.

Sta nu in Zwolle bij de bushalte, ben wel weer pas om 6 uur thuis :(
pi_159074209
Eindhoven - Zwolle
Zwolle - Amersfoort

Laatste is een CLA180. Ben benieuwd. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 13 januari 2016 @ 23:05:11 #171
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159086772
Ik heb even jullie advies en ervaring nodig.

Ik moet morgen een auto afleveren op een plek waar de bus ieder uur rijdt, de bushalte is een paal in de grond met een bord dus geen mogelijkheid om ergens beschut te zitten, het is midden op een industrieterrein dus ergens iets eten of drinken zit er niet in.

De tijd dat ik moet beginnen met lopen is xx:48 uur volgens 9292ov, anders mis ik de bus. Als alles goed gaat (en de eerste rit dus niet is vertraagd..) zal ik rond xx:37 aankomen,

Ik weet uit ervaring dat de medewerkers van het leasebedrijf het belangrijker vinden dat de buurvrouw van de moeder van de overbuurvrouw van de brandweercommandant van de stad waar de receptioniste woont een nieuwe plant heeft gekocht dan dat ik een auto kom inleveren. :') Laat staan dat mijn schema hun een fuck boeit. De kans is dus groot dat ik alsnog vertraging oploop en moet wachten.

Is het geoorloofd om, mocht het te krap worden, onderweg ergens te chillen, 40 minuten later aan te komen, en dan de volgende bus te pakken zonder een uur te wachten?
Permanent Verbannen
pi_159086970
Ik weet niet wat EW daar van vindt, maar ik zou dat sowieso doen. Ik zit liever een half uur in de auto op een parkeerplaats dan dat ik een half uur bij een bushalte staat. Zolang je geen uiterlijk afleveradres hebt en het geen effect heeft op je eindtijd kan het EW ook onmogelijk geld kosten, dus gewoon lekker doen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 23:30:44 #173
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159087600
Met ritjes in de zomer met heerlijk weer en geen stress in de planning heb ik regelmatig 2 uur pauze oer dag genomen. Nooit wat van gehoord. Gewoon met de auto ergens chillen dus.
pi_159088773
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Met ritjes in de zomer met heerlijk weer en geen stress in de planning heb ik regelmatig 2 uur pauze oer dag genomen. Nooit wat van gehoord. Gewoon met de auto ergens chillen dus.
Je bedoelt als je een specifiek aflevertijdstip hebt? Bijvoorbeeld OM 17:00 afleveren.

Anders zou ik zelf nooit twee uur pauze nemen, gewoon altijd doorrijden en alleen even stoppen om te pissen of koffie te halen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:05:19 #175
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159089604
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2016 00:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je bedoelt als je een specifiek aflevertijdstip hebt? Bijvoorbeeld OM 17:00 afleveren.

Anders zou ik zelf nooit twee uur pauze nemen, gewoon altijd doorrijden en alleen even stoppen om te pissen of koffie te halen.
Dit dus :')

Integriteit is wel zo handig bij dit werk en "de baas" vertrouwt je nogal door zelf je uren in te mogen vullen, dan ga je toch niet 2 uurtjes tijd rekken...

Ik heb morgen 2 ritten van 3 uur en de ritten zijn vlak na elkaar, ik ga dan wel 1 of 2 keer stoppen voor een bak koffie, maar serieus 2 uur pauze :') _!
Permanent Verbannen
pi_159089726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:05 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Dit dus :')

Integriteit is wel zo handig bij dit werk en "de baas" vertrouwt je nogal door zelf je uren in te mogen vullen, dan ga je toch niet 2 uurtjes tijd rekken...

Ik heb morgen 2 ritten van 3 uur en de ritten zijn vlak na elkaar, ik ga dan wel 1 of 2 keer stoppen voor een bak koffie, maar serieus 2 uur pauze :') _!
Wij kunnen pauze gewoon aangeven tijdens het declareren hoor, is dan onbetaald. Het boeit AR dan echt niet of je pauze neemt en hoe lang, als je maar op tijd aflevert.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:23:14 #177
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159089763
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wij kunnen pauze gewoon aangeven tijdens het declareren hoor, is dan onbetaald. Het boeit AR dan echt niet of je pauze neemt en hoe lang, als je maar op tijd aflevert.
Oh zo, ja dan is al logischer.

bij het veruit superieure EW hoeven we dat niet aan te geven maar je moet pauze wel naar redelijkheid inplannen. In de praktijk komt het erop neer dat ik nooit speciaal pauze neem. Eten doe ik wel in de trein :D

Wel een keertje tussen 2 ritten door iets prive gedaan en dat dan wel aangegeven op het formulier.
Permanent Verbannen
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:35:15 #178
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_159089844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:23 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Oh zo, ja dan is al logischer.

bij het veruit superieure EW hoeven we dat niet aan te geven maar je moet pauze wel naar redelijkheid inplannen. In de praktijk komt het erop neer dat ik nooit speciaal pauze neem. Eten doe ik wel in de trein :D

Wel een keertje tussen 2 ritten door iets prive gedaan en dat dan wel aangegeven op het formulier.
Je kan, als je je er erg druk om maakt (zou ik niet doen) desnoods bij de opmerkingen schrijven dat je pas laat op het afleveradres aankwam ivm bustijden.

Daarbij een beetje creatief doen. Auto tussen 8 en half 9 ophalen word dan om half 9 daar aankomen enzo. Heb vaak zat 20 min of een half uur in de auto gezeten als ik weet dat ik de bus toch niet haal. Wel meestal laatste tankstation voor het afleveradres zodat je met onvoorziene files ofzo niets te maken hebt.
pi_159089974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:23 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Oh zo, ja dan is al logischer.

bij het veruit superieure EW hoeven we dat niet aan te geven maar je moet pauze wel naar redelijkheid inplannen. In de praktijk komt het erop neer dat ik nooit speciaal pauze neem. Eten doe ik wel in de trein :D

Wel een keertje tussen 2 ritten door iets prive gedaan en dat dan wel aangegeven op het formulier.
:') Ik ben bijvoorbeeld weleens vlakbij een vriendin in Arnhem geëindigd met mijn eerste rit, met voldoende tijd tussen de ritten in om daar even gezellig een kopje thee te drinken. Gewoon tijd bij pauze opgeven en klaar. Werkt prima.
Your opinion of me is none of my business.
pi_159094745
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 02:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

:') Ik ben bijvoorbeeld weleens vlakbij een vriendin in Arnhem geëindigd met mijn eerste rit, met voldoende tijd tussen de ritten in om daar even gezellig een kopje thee te drinken. Gewoon tijd bij pauze opgeven en klaar. Werkt prima.
Pics willen we
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:24:35 #181
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159094990
Ach, je moet het ook niet erger maken dan het is. Het was meer uitzondering dan regel en sowieso alleen op langere ritten. Als ik op een mooie zomerse dag een wisseltje Rotterdam - Groningen had, zonder aflevertijden, dan 's ochtends half uurtje koffiepauze, tussen de middag 3 kwartier eten en 's middags ook weer half uurtje koffiepauze. Nog nooit ergens te laat geweest, nog nooit wat van gehoord dat ik ergens te lang over deed en ook nog nooit iets niet uitbetaald gekregen. Daarbij moedigden ze het tijdens de sollicitatie aan om gewoon pauze te nemen en uit te rusten tijdens het rijden.

Aan de andere kant woonde ik op 20 minuten bussen van het dichtstbijzijnde station (bushalte waar ik instapte had 1 lijn, dus mocht ik niet opgeven van EW) en daar heb ik nooit mee gesjoemeld, dus elke dag 40 minuten onbetaald gewerkt.
pi_159095007
Ik had dinsdag een rit van ruim 2 uur, zonder specifieke aflevertijd. Onderweg even koffie gedronken en toen weer door. Werd ik 5 minuten nadat ik op het afleveradres was aangekomen gebeld door EW of ik er al was, en waarom ik zo laat was. Dus ik uitleggen dat de rit ruim 2 uur duurde en ik onderweg even ben gestopt voor een kop koffie. EW helemaal over de zeik dat ik dat had gedaan en dat het absoluut niet de bedoeling was op een rit van twee uur en dit en dat. Dus ik zei zo: 'er stond geen aflevertijd in de opdracht, dus imo kon die koffie niet veel kwaad'. Daar waren ze het niet mee eens en in het vervolg moest ik ritten tot twee uur maar uitvoeren zonder te stoppen voor koffie :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:28:56 #183
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_159095045
quote:
18s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:25 schreef trolley het volgende:
Ik had dinsdag een rit van ruim 2 uur, zonder specifieke aflevertijd. Onderweg even koffie gedronken en toen weer door. Werd ik 5 minuten nadat ik op het afleveradres was aangekomen gebeld door EW of ik er al was, en waarom ik zo laat was. Dus ik uitleggen dat de rit ruim 2 uur duurde en ik onderweg even ben gestopt voor een kop koffie. EW helemaal over de zeik dat ik dat had gedaan en dat het absoluut niet de bedoeling was op een rit van twee uur en dit en dat. Dus ik zei zo: 'er stond geen aflevertijd in de opdracht, dus imo kon die koffie niet veel kwaad'. Daar waren ze het niet mee eens en in het vervolg moest ik ritten tot twee uur maar uitvoeren zonder te stoppen voor koffie :')
Vroegah was alles beter
pi_159095791
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vroegah was alles beter
Een vroeger hebben :')

Een oude lul zijn :') :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159096641
quote:
18s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:25 schreef trolley het volgende:
Ik had dinsdag een rit van ruim 2 uur, zonder specifieke aflevertijd. Onderweg even koffie gedronken en toen weer door. Werd ik 5 minuten nadat ik op het afleveradres was aangekomen gebeld door EW of ik er al was, en waarom ik zo laat was. Dus ik uitleggen dat de rit ruim 2 uur duurde en ik onderweg even ben gestopt voor een kop koffie. EW helemaal over de zeik dat ik dat had gedaan en dat het absoluut niet de bedoeling was op een rit van twee uur en dit en dat. Dus ik zei zo: 'er stond geen aflevertijd in de opdracht, dus imo kon die koffie niet veel kwaad'. Daar waren ze het niet mee eens en in het vervolg moest ik ritten tot twee uur maar uitvoeren zonder te stoppen voor koffie :')
Really? :')

Ik stop trouwens regelmatig, ik kan 's ochtends niet 2 uur autorijden. Heb echt rust nodig na 3 kwartier anders druk ik 'm in de vangrail.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159097023
Ik stop eigenlijk nooit, tenzij ik echt honger heb of moet tanken. Ook weleens wissels gehad van 3+ uur enkele reis en dan stop ik ook niet even. Wel als ik merk dat ik niet meer oplet of moe word hoor, maar dat is eigenlijk nooit.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:05:49 #187
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159097282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Really? :')

Ik stop trouwens regelmatig, ik kan 's ochtends niet 2 uur autorijden. Heb echt rust nodig na 3 kwartier anders druk ik 'm in de vangrail.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:07:15 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159097314
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Really? :')

Ik stop trouwens regelmatig, ik kan 's ochtends niet 2 uur autorijden. Heb echt rust nodig na 3 kwartier anders druk ik 'm in de vangrail.
Hoe doe je dat op weg naar vakantie dan? Ik tuf gerust 2.5/3u achter elkaar door. Op de taxi meestal een uur of 4/5. Maar dan stapte je wel regelmatig in en uit.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159097698
Ik heb een vraagje over de schoenen die je mag dragen. Ik vind deze schoenen bijvoorbeeld best netjes, vooral in combinatie met een nette broek. Wat denken jullie, mag het of niet? Zoniet, mogen Vans bijvoorbeeld wel? Daar zag ik een andere hiker eens mee lopen. (Is voor EW btw)

Alvast bedankt :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Quattroporte47 op 14-01-2016 14:27:20 ]
pi_159098083
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:22 schreef Quattroporte47 het volgende:
Ik vind deze schoenen bijvoorbeeld best netjes, vooral in combinatie met een nette broek. Wat denken jullie, mag het of niet?
Ze zijn niet netjes, het zijn gewoon sneakers. En in de chauffeurshandleiding staat expliciet dat je geen sneakers mag dragen.

Dus nee, het is niet de bedoeling om die te dragen.
pi_159098184
In theorie mag het niet, in de praktijk wordt het vaker gedaan.
pi_159098244
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Really? :')

Ik stop trouwens regelmatig, ik kan 's ochtends niet 2 uur autorijden. Heb echt rust nodig na 3 kwartier anders druk ik 'm in de vangrail.
Ja :')

Ik heb vooral koffie nodig 's ochtends. En aangezien ik om 8 uur 's ochtends nog niet echt koffie kan verdragen, rest er niks anders dan tijdens de rit mezelf van koffie te voorzien. Of bij het ophaaladres, maar dat wordt je echt weinig aangeboden. Wel is het zo dat als het een rit van <1,5 uur is dat ik enkel naar binnen loop voor koffie, en dan weer verder rijd. Bij ritten van langer dan anderhalf uur neem ik dan een pauze van ~15 minuten.

Of natuurlijk als ik bijvoorbeeld 20 minuten zou moeten wachten bij de bushalte, dan stop ik ook ergens een kwartier langs de weg zodat ik niet zo lang bij de bushalte sta te verkleumen :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159098371
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoe doe je dat op weg naar vakantie dan? Ik tuf gerust 2.5/3u achter elkaar door. Op de taxi meestal een uur of 4/5. Maar dan stapte je wel regelmatig in en uit.
Ik kan 's middags prima karren, alleen 's ochtends zo duf als wat.

Snelweg is zo gruwelijk saai dat m'n concentratie wegvalt en ik soort van in een oververmoeid staat raak. Ff 5-10 min de ogen dicht en ik kan weer verder. Het helpt ook als ik de verwarming niet zo hoog zet en goed geslapen heb maar ik kan er niet altijd wat aan doen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:50:37 #194
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159098421
Vandaag hele dag beschikbaar, geen werk gekregen. Ik ga nog even verder met huilen.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159098462
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:22 schreef Quattroporte47 het volgende:
Ik heb een vraagje over de schoenen die je mag dragen. Ik vind deze schoenen bijvoorbeeld best netjes, vooral in combinatie met een nette broek. Wat denken jullie, mag het of niet? Zoniet, mogen Vans bijvoorbeeld wel? Daar zag ik een andere hiker eens mee lopen. (Is voor EW btw)[ afbeelding ]

Alvast bedankt :)
Je moet dat gewoon aanvoelen. Kijk even naar je ritten, moet je naar klanten van een LM dan zou ik nette schoenen aantrekken. Voor een casual transport (vestiging naar vestiging, ingeleverde leasebak ophalen of ff naar de kazerne/garage) doet niemand lastig.

Korte broek zou ik nooit doen trouwens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159098915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag hele dag beschikbaar, geen werk gekregen. Ik ga nog even verder met huilen.
pi_159099826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef McAwesome het volgende:
Vandaag hele dag beschikbaar, geen werk gekregen. Ik ga nog even verder met huilen.
Ik heb dinsdag en woensdag ook niks gehad. :')

Ja dinsdag alleen Veldhoven - Den Bosch om 16.00 maar dat heb ik vriendelijk afgezegd want daarvoor ga ik m'n college niet skippen.

Zo druk als de afgelopen maanden zal 't niet meer snel worden denk ik.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159100737
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:22 schreef Quattroporte47 het volgende:
Ik heb een vraagje over de schoenen die je mag dragen. Ik vind deze schoenen bijvoorbeeld best netjes, vooral in combinatie met een nette broek. Wat denken jullie, mag het of niet? Zoniet, mogen Vans bijvoorbeeld wel? Daar zag ik een andere hiker eens mee lopen. (Is voor EW btw)[ afbeelding ]

Alvast bedankt :)
Gaat om het hele plaatje, die kleding discussie wordt hier zo op de regels gevoerd.
Feit is dat onze werkgever gewoon wil dat je er redelijk netjes uitziet, en betrouwbaar en capabel overkomt. Dit kan makkelijk als jij zulke schoenen draagt en er verder netjes uitziet (geen spijkerbroek, een overhemd). Soms zie ik hikers die eruitzien alsof ze naar een begrafenis gaan, dan heb ik het idee dat je een beetje doorgeslagen bent.

Dus als jij die schoenen aandoet, en je hebt niet het idee dat je erbij loopt als een eersteklas flapdrol dan kan het waarschijnlijk ook.
Anders kan je altijd even naar je adressen kijken, als het gewone dealers zijn, en normale kantoorpanden waar je heen moet, hoef je heus niet in pak.

Lijkt wel een beetje of alles zwart wit is (hier op forum), maar er is echt wel een grijs gebied waarin je je kan kleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door cheese. op 14-01-2016 16:26:57 (kleine toevoeging) ]
pi_159100866
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:26 schreef cheese. het volgende:

[..]

(...)

Dus als jij die schoenen aandoet, en je hebt niet het idee dat je erbij loopt als een eersteklas flapdrol dan kan het waarschijnlijk ook.

(...)

Dat dacht ik dus ook, zal er op letten. Thanks allemaal!
pi_159101054
Mwa, hoe moeilijk is het om gewoon een paar mooie leren schoenen te dragen, een nette broek en een mooi hemd? Ik doe ook geen jas en das, maar deze combinatie is toch wel het minste. Een paar sneakers onder een nette broek en hemd vind ik wel zo ontzettend "net van het hbo snelle accountmanager burgerlul" staan :') ! Bijna nog erger dan alle eikels die wel een paar mooie schoenen en een hemd dragen, maar dan op een zogenaamd nette spijkerbroek :') :') :') Al helemaal als het gaat om een geruit overhemd, liefst nog met korte mouwen en door moeder de vrouw voor 5 euro uit de aanbiedingenbak van de lokale AH, Aldi of Lidl geplukt :')
In de zomer een mooie polo ipv hemd is dan wel wat anders. Maar sneakers? Ik zou het niet eens willen, echt te pauper :')

Edit: voor de duidelijkheid, de hikers die ik heb gezien in volledig pak met das, en zelfs een keer een gast die een vestje er bij droeg, dat is dan weer de andere kant van het spectrum. Dat is ook sneu :')

[ Bericht 23% gewijzigd door underground1009 op 14-01-2016 16:45:56 ]
pi_159101489
Ik draag ook wel nette kleren hoor (geen pak) maar om speciaal voor dit werk nette schoenen te kopen vind ik overdreven, sinds je als hiker het merendeel van de tijd toch alleen bent. Verder moet je vaak wel stukjes lopen, dan loop je liever op sneakers dan die andere schoenen :P
pi_159101764
Ben ik niet helemaal met je eens :) Een paar goed ingelopen leren schoenen lopen oneindig veel fijner dan sneakers, beetje vergelijkbaar met goede leren voetbalschoenen.
Voor wat betreft speciaal dingen kopen, tja, daar heb je wel een punt. Echter vind ik wel dat iedere man in ieder geval een paar goede leren schoenen, een bijpassende riem en een pak dat in de goede maat is erg goed kan gebruiken, daar heb je jaren plezier van :) Een veel te groot vallend pak, met een jasje dat over iemands handen komt en waarvan de panden tot aan de knieën komen, is echt verschrikkelijk :P
Voor mezelf scheelde het erg dat ik sowieso graag nette schoenen en hemden draag, dus waren die sowieso al aanwezig in mijn garderobe :)
Mensen die een trainingspak het allerfijnste van alle kleding vinden zitten snap ik niet, ik geniet meer van een echt goed zittend pak :D O+ :7 8-)
pi_159101831
Jaa dat heb ik ook zeker hoor! Maar ik vind het zonde van die (dure) schoenen om daarmee over een industrieterrein te gaan lopen, dus vandaar.
pi_159102098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
Jaa dat heb ik ook zeker hoor! Maar ik vind het zonde van die (dure) schoenen om daarmee over een industrieterrein te gaan lopen, dus vandaar.
_O-

Waar koop jij normaal je schoenen voor dan?
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:30:03 #205
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159102162
Dankzij de avondspits meer dan een uur vertraging en is het inleverdepot dicht. Toppie... :')
Permanent Verbannen
pi_159102709
Hoi collega's,

Aangezien ik nieuw ben op het forum zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Martin, sinds september 2015 privé-chauffeur voor Easyway in de regio Eindhoven.

Al sinds mijn eerste loonstrook valt me op dat ik stelselmatig minder betaald krijg dan wat volgens mij eigen urenregistratie zou moeten. Toen ik hierover met de administratie van Easyway mailde bleek het te zitten in de reiskostenvergoeding. Volgens de administratie heb je recht op slechts ¤7 reiskostenvergoeding per uur. Toen ik daarna aangaf dat dit nergens vermeld staat, kreeg ik een verhaal terug waarbij het er op neer kwam dat je het uit de handleiding moet halen via volgend citaat: "Als je buiten je eigen woonplaats wordt ingezet, krijgt je de reistijd (vanaf het dichtstbijzijnde trein/bus/metrostation) uitbetaald als kilometervergoeding.”

Nu ben ik helaas geen rechten student, maar ik heb toch het vermoeden dat dit niet rechtsgeldig kan zijn omdat:
• Hier alleen over gerept wordt in de chauffeurshandleiding, en niet in het arbeidscontract

• Er tijdens de sollicitatieprocedure enkel verteld wordt dat je vanaf het station betaald wordt,
waarbij niet wordt vermeld dat het om een lagere vergoeding gaat dan het standaard uurloon
(dit was in ieder geval bij mij het geval)

• Een alinea voor de quote die Easyway opgaf staat het volgende: “Als je een klant buiten je eigen woonplaats moet ophalen en naar je woonplaats brengen, dan starten je werkuren op het dichtstbijzijnde trein-/bus-/metrostation en eindigen ze zodra je de klant hebt afgezet in je eigen woonplaats.” Hier wordt dus gesproken over “werkuren” in plaats van “reisuren”. In het contract staat: “Het salaris bedraagt ten tijde van het aangaan van de overeenkomst ¤xx,xx bruto per daadwerkelijk gewerkt uur”. In mijn optiek van wordt hiermee ook op de in de handleiding genoemde “werkuren” gedoeld.

Volgens de zoekfunctie van fok is het hier merkwaardig genoeg nog nooit ter sprake gekomen. Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en of er al eens initiatieven genomen zijn om dit aan te kaarten.
pi_159102790
Dat is bijzonder, heb er nog nooit van gehoord. Zou er wel even achteraan gaan inderdaad, die uren zijn gewoon werkuren en hoor je gewoon betaald te krijgen IMO.

Ik werd zojuist gebeld door MDNL, dus ik ging uit van een privéchauffeur ritje voor vrijdag of maandag. Volgens de planning een "superchille rit". Blijkt dat ik nu voor m'n PC-werkgeven mag gaan hiken, moet bij mij om de hoek (400m van m'n huis) een auto ophalen en naar Heerlen rijden. Renault Twingo :'). Echt zo'n rit waarvoor je PC bent geworden :P
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:06:41 #208
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_159102951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef Quattroporte47 het volgende:
Jaa dat heb ik ook zeker hoor! Maar ik vind het zonde van die (dure) schoenen om daarmee over een industrieterrein te gaan lopen, dus vandaar.
Ik draag toevallig een paar (nep-)leren schoenen van de H&M tijdens werken. Kosten een paar tientjes maar lopen voor geen meter dus ff zooltje gekocht bij een willekeurige sportzaak en ze lopen prima. Zien er verder wel gewoon echt goed uit. Gaan ze 3 jaar mee? Nah maar daar betaal je ook voor.

Zou geen sneakers dragen, of anders sneakers die compleet zwart zijn. Geen witte zolen tijdens werk in ieder geval.
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:10:07 #209
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159103017
Echte bazen dragen kisten met een legerbroek tijdens t werk
Permanent Verbannen
pi_159103130
Kleding, tsja. Ik heb ooit Joleen een mail teruggestuurd nav haar kledingmail in de zomer. Bij ABC in Breda stonden 2 chappies met luchtige kleding, alles wat je niet mag.
Ik kom ook wel eens bij die bank naast Utrecht C. Loop je dan in je polo tussen alle pakken. Mijn aller eerste werkdag moest ik bij A in Nieuwegein zijn. De klant waar ik moest afleveren vond dat dat pak niet gehoeven had. Toen ik op 1 April bij A in Almere een EW man tegenkwam, was ik blij dat ik toevallig een pantalon aanhad. Een ventje die achter mij binnenkwam kreeg de wind van voren. Die had een spijkerbroek met van die modieuze gaten en van die new balance schoenen.
Heb ookal eens meegemaakt dat ik de auto van een andere hiker moest overnemen, omdat ie niet goed gekleed was en door de LM weg was gestuurd.

Ohja dat andere: Ik heb hetzelfde gehoord van die 7 euro reiskosten, maar toen verdiende ik nog 6,55 en dat was in het weekend.
Ik doe gewoon mijn aantal uren(begin-eind) omrekenen naar een getal(:15 is dus ,25), dat maal mijn uurloon en ik heb mijn loon. Klopt het niet dat gaat de excel file meteen de post op en krijg ik eigenlijk altijd een overzicht hoe het bij EW staat en wordt het aangepast.
Nog nooit geklaagd over pauze nemen, ik doe gewoon mijn best, neem pauze als ik dat wil en dat goed uitkomt. Vlak voor de afslag op de A27 bij ABC in Breda zit een parkeerplaats, daar was ik vaak te vinden, zodat ik niet 30 minuten moet wachten op die ene bus.
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:24:33 #211
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159103286
De auto afgegeven aan een collega die de auto morgen naar de klant brengt. Eerste vraag: "gerard geit van fok?"

Kut, ontdekt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Gerard_Geit op 14-01-2016 18:33:45 ]
Permanent Verbannen
pi_159103434
Hallo luitjes,

Ik zal me maar even voorstellen :+. Een aantal weken terug ben ik aangenomen als chauffeur bij EW in de regio Leeuwarden.

Nu maar hopen op veel ritjes :).
pi_159103622
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:00 schreef SytseH het volgende:
een auto ophalen en naar Heerlen rijden. Renault Twingo . Echt zo'n rit waarvoor je PC bent geworden
Dan tref ik het morgen toch beter met mijn hiker ritten als PC: Mercedes A en een Outlander (vast zo'n PHEV die ik overigens echt beroerd vind sturen)
pi_159103760
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:15 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik doe gewoon mijn aantal uren(begin-eind) omrekenen naar een getal(:15 is dus ,25), dat maal mijn uurloon en ik heb mijn loon. Klopt het niet dat gaat de excel file meteen de post op en krijg ik eigenlijk altijd een overzicht hoe het bij EW staat en wordt het aangepast.
Ik houd nagenoeg op dezelfde manier in een excel file mijn werktijden bij, maar toen ik mijn beklag deed dat het salaris niet klopte in vergelijking met het aantal gewerkte uren kreeg ik dus dat van die ¤7 te horen.
pi_159103898
Morgen lekker 345 km rijden in een Ford Transit -O- en 4,5 uur terug met het openbaar vervoer.
pi_159103959
quote:
9s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:49 schreef Nucleass het volgende:
Morgen lekker 345 km rijden in een Ford Transit -O- en 4,5 uur terug met het openbaar vervoer.
Jaloers! Geef mij ook maar lekker lange ritten.
pi_159104100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:32 schreef Daykoetje het volgende:
Hallo luitjes,

Ik zal me maar even voorstellen :+. Een aantal weken terug ben ik aangenomen als chauffeur bij EW in de regio Leeuwarden.

Nu maar hopen op veel ritjes :).
Ik hoop het niet.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159105076
Helaas geen ritje voor morgenmiddag bij AR... Jammer.
pi_159105607
Morgen twee wisselritten van Eindhoven naar (omgeving) Groningen. Tijdstechnisch wordt dat nog een flinke uitdaging, maar dat zien we dan wel weer. Overigens twee keer Ford Fiesta, een Opel Corsa en een Skoda Octavia SW. Lekker lang dagje.
pi_159107168
Eindhoven-Groningen-Eindhoven-Groningen-Eindhoven is al bijna 10 uur rijden, dat red je nooit.
pi_159107931
Gebruiken jullie zelfgemaakte Excel bestandjes of halen jullie ze van internet?
Snap dat het maken van zo'n bestand niet echt moeilijk zal zijn, maar ben zelf echt een leek op het gebied van Excel. Dus dat wordt lastig
Heb ook geprobeerd 2x iets van internet te downloaden, maar dat was ook geen succes. Dus als iemand een Excel bestandje heeft voor de administratie en hem aan mij wil delen, graag! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef Evalyne het volgende:
Morgen twee wisselritten van Eindhoven naar (omgeving) Groningen. Tijdstechnisch wordt dat nog een flinke uitdaging, maar dat zien we dan wel weer. Overigens twee keer Ford Fiesta, een Opel Corsa en een Skoda Octavia SW. Lekker lang dagje.
Lijkt me verschrikkelijk haha.
pi_159108286
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:24 schreef Gerard_Geit het volgende:
De auto afgegeven aan een collega die de auto morgen naar de klant brengt. Eerste vraag: "gerard geit van fok?"

Kut, ontdekt :')
Heeft diegene vervolgens ook je pohi voorgelezen? :D Gemiste kans anders. :P
pi_159109219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:33 schreef SytseH het volgende:
Eindhoven-Groningen-Eindhoven-Groningen-Eindhoven is al bijna 10 uur rijden, dat red je nooit.
Nee, dat was ook mijn conclusie. Planning zei aan de telefoon dat ik het wel zou redden als ik er om 09.00 zou zijn, maar ik weet niet in welk universum dat is. Ik weet ook niet of ik na 19.00 nog de laatste auto kan inleveren, dus dat wordt bellen morgen. We zullen het zien.
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:33:53 #224
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159109255
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:06 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Heeft diegene vervolgens ook je pohi voorgelezen? :D Gemiste kans anders. :P
Hij zei sommige van mijn posts wel te waarderen :D
Permanent Verbannen
pi_159109529
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:56 schreef PizzametKebab het volgende:
Gebruiken jullie zelfgemaakte Excel bestandjes of halen jullie ze van internet?
Snap dat het maken van zo'n bestand niet echt moeilijk zal zijn, maar ben zelf echt een leek op het gebied van Excel. Dus dat wordt lastig
Heb ook geprobeerd 2x iets van internet te downloaden, maar dat was ook geen succes. Dus als iemand een Excel bestandje heeft voor de administratie en hem aan mij wil delen, graag!
U vraagt wij draaien. Template van mijn versie heb ik hier geplaatst
pi_159109808
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef wbd_schumi het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien. Template van mijn versie heb ik hier geplaatst
Top! Bedankt! :)
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:41:58 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159111624
Per 1/02 een nieuwe job met leaseauto :). Ipc met een 108 maar met 50 euro eigen bijdrage kan dat ook een Fiësta worden. Betaal ik natuurlijk ook meer bijtelling, maar is wel meer auto. Nog maar eens een paar nachten over slapen... Kan natuurlijk ook gewoon iets uit de Pool worden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:54:12 #228
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159112093
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Fiorano het volgende:
Per 1/02 een nieuwe job met leaseauto :). Ipc met een 108 maar met 50 euro eigen bijdrage kan dat ook een Fiësta worden. Betaal ik natuurlijk ook meer bijtelling, maar is wel meer auto. Nog maar eens een paar nachten over slapen... Kan natuurlijk ook gewoon iets uit de Pool worden.
Mercedes S-klasse.
Permanent Verbannen
pi_159112983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Fiorano het volgende:
Per 1/02 een nieuwe job met leaseauto :). Ipc met een 108 maar met 50 euro eigen bijdrage kan dat ook een Fiësta worden. Betaal ik natuurlijk ook meer bijtelling, maar is wel meer auto. Nog maar eens een paar nachten over slapen... Kan natuurlijk ook gewoon iets uit de Pool worden.
Sowieso fiesta met 1.0 ecoboost :o 108 is niet met cruisecontrol, fiesta kan wel
  vrijdag 15 januari 2016 @ 07:39:51 #230
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159116944
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Sowieso fiesta met 1.0 ecoboost :o 108 is niet met cruisecontrol, fiesta kan wel
Ah das wel een voorwaarde eigenlijk. Zou dan overigens een 1.5 tdci worden.

Edit:Hm, hogere bijtelling en een hogere bijdrage betekend dat ik in de maand 75 Euro duurder uit ben bij een Fiësta. Dat is me net teveel eigenlijk...

[ Bericht 10% gewijzigd door Fiorano op 15-01-2016 09:37:41 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159120861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja :')

Ik heb vooral koffie nodig 's ochtends. En aangezien ik om 8 uur 's ochtends nog niet echt koffie kan verdragen, rest er niks anders dan tijdens de rit mezelf van koffie te voorzien. Of bij het ophaaladres, maar dat wordt je echt weinig aangeboden
Koffie wordt eigenlijk best wel vaak aangeboden. Bij dealers altijd en 4 op de 5 keer bij privéadressen. Alleen bij reguliere bedrijven is het wat minder, maar ook daar vragen ze vaak genoeg nog of je wat wilt drinken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_159122734
Wat zouden jullie doen in de volgende situatie:

Vanavond moet ik naar Limburg en verwacht rond half 1 vannacht terug te zijn op het OV-knooppunt in Gieten (langs de snelweg, klein busstation). Ik word daar door iemand afgezet. Om kwart voor 1 vannacht gaat de laatste bus richting Groningen. Nu is het wel is voorgekomen dat deze laatste bus niet op kwam dagen. Er wordt dan een half uur van te voren een rode streep getrokken door het reisadvies van 9292 en vervolgens komt er geen bus. Toen heb ik dat op kunnen lossen door iemand te bellen waar ik een auto van kon lenen om zo naar huis te gaan, maar vanavond gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Ik heb gister al even met de busmaatschappij gebeld (Qliner of Arriva geloof ik) en die zeggen natuurlijk dat dit maar heel soms voorkomt en dat ze er dan niets aan kunnen doen bla bla....

Maar, wat zouden jullie doen?
pi_159123054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef stripe het volgende:
Wat zouden jullie doen in de volgende situatie:

Vanavond moet ik naar Limburg en verwacht rond half 1 vannacht terug te zijn op het OV-knooppunt in Gieten (langs de snelweg, klein busstation). Ik word daar door iemand afgezet. Om kwart voor 1 vannacht gaat de laatste bus richting Groningen. Nu is het wel is voorgekomen dat deze laatste bus niet op kwam dagen. Er wordt dan een half uur van te voren een rode streep getrokken door het reisadvies van 9292 en vervolgens komt er geen bus. Toen heb ik dat op kunnen lossen door iemand te bellen waar ik een auto van kon lenen om zo naar huis te gaan, maar vanavond gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Ik heb gister al even met de busmaatschappij gebeld (Qliner of Arriva geloof ik) en die zeggen natuurlijk dat dit maar heel soms voorkomt en dat ze er dan niets aan kunnen doen bla bla....

Maar, wat zouden jullie doen?
Ben je aan het werk? Overleggen met ew/ar :+ wellicht taxi vergoeding, al zou dat wel een vermogen kosten


Of anders mooi de stad in daar hooi
pi_159123226
De stad in daar? Ik denk niet dat je erg bekend bent met de situatie daar :P Het is daar namelijk standaard uitgestorven, je zit midden in Drenthe. De enige bestaansreden van die plek is een bussenknooppunt tussen Assen, Emmen, Groningen en het achterland van Drenthe en een stukje oost-Groningen.

Misschien kun je een poging wagen tot liften? Ik weet niet precies hoe druk het is bij de bijbehorende P&R om half 1 op vrijdagnacht, wellicht is het alternatief voor de parkeerplaats van de lokale McDonald's :P
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:15:21 #235
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159123563
Zo, thesis ingeleverd, tijd om weer te gaan werken! Maandag direct een Mini afleveren bij iemand die dat ding gewonnen heeft met de staatsloterij :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:20:09 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159123693
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:15 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, thesis ingeleverd, tijd om weer te gaan werken! Maandag direct een Mini afleveren bij iemand die dat ding gewonnen heeft met de staatsloterij :)
Dat zijn de leukere klusjes
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:38:26 #237
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_159124065
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 07:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ah das wel een voorwaarde eigenlijk. Zou dan overigens een 1.5 tdci worden.

Edit:Hm, hogere bijtelling en een hogere bijdrage betekend dat ik in de maand 75 Euro duurder uit ben bij een Fiësta. Dat is me net teveel eigenlijk...
Tot nu toe hadden alle 108/C1/Aygo's van de nieuwe generatie die ik reed wel een snelheidsbegrenzer. Het is geen cc, but it's something. :)

En gefeliciteerd met je baan trouwens!
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:49:15 #238
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159124284
Wat voor werk heb je eigenlijk gekregen Fiorano?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:49:26 #239
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159125436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:38 schreef stripe het volgende:
Wat zouden jullie doen in de volgende situatie:

Vanavond moet ik naar Limburg en verwacht rond half 1 vannacht terug te zijn op het OV-knooppunt in Gieten (langs de snelweg, klein busstation). Ik word daar door iemand afgezet. Om kwart voor 1 vannacht gaat de laatste bus richting Groningen. Nu is het wel is voorgekomen dat deze laatste bus niet op kwam dagen. Er wordt dan een half uur van te voren een rode streep getrokken door het reisadvies van 9292 en vervolgens komt er geen bus. Toen heb ik dat op kunnen lossen door iemand te bellen waar ik een auto van kon lenen om zo naar huis te gaan, maar vanavond gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Ik heb gister al even met de busmaatschappij gebeld (Qliner of Arriva geloof ik) en die zeggen natuurlijk dat dit maar heel soms voorkomt en dat ze er dan niets aan kunnen doen bla bla....

Maar, wat zouden jullie doen?
Op die plek ben ik ook ooit geweest. Ik zou NU de planning bellen en dit voorleggen, ik mocht in zo'n geval een taxi bellen die AR 30 euro heeft gekost.

Dat kun je niet flikken zonder toestemming natuurlijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:53:32 #240
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159125530
Tevens Moebs had weer een A4 S-Line te pakken. Stoelverwarming aan en gaan. 2.0 TDI maar fijne auto, toch. Zojuist dit ding in Amersfoort geparkeerd en nu terug naar Eindje. Tentamenweken komen eraan dus lekker veel werken. Studeren :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159125869
Maandag een Chevrolet Volt, ben erg benieuwd.

Iemand hier wel eens er in gereden?
pi_159126031
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Pure nieuwsgierigheid :P :P :P
Natuurlijk! Maar dan nog, geweldig sexy, die hese stem. :9
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:20:01 #243
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159126061
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:10 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag een Chevrolet Volt, ben erg benieuwd.

Iemand hier wel eens er in gereden?
Vergelijkbaar met de Ampera denk ik. Dankzij de elektromotor best pittig maar zal al snel als budgetbak aanvoelen en je interesse verliezen.

Dat gevoel had ik bij de Ampera in ieder geval.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:37:58 #244
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_159126443
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:53 schreef Amoeba het volgende:
Tevens Moebs had weer een A4 S-Line te pakken. Stoelverwarming aan en gaan. 2.0 TDI maar fijne auto, toch. Zojuist dit ding in Amersfoort geparkeerd en nu terug naar Eindje. Tentamenweken komen eraan dus lekker veel werken. Studeren :')
De nieuwe A4 al?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:40:26 #245
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159126497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:37 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

De nieuwe A4 al?
Volgens mij 2012 ofzo. Flink veel mee gereden want er stond 170k op de teller.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:38:41 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159127640
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:49 schreef Sjouveur het volgende:
Wat voor werk heb je eigenlijk gekregen Fiorano?
Traineeship Bancair. Veel verschillende klussen op detacheringsbasis. Doel is om over 2/3 jaar projectmanager te zijn.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159127699
Op de valreep nog werk voor maandag: wisselrit Houten - Spijkenisse - Houten.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:25:14 #248
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159131225
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:39 schreef underground1009 het volgende:
Mwa, hoe moeilijk is het om gewoon een paar mooie leren schoenen te dragen, een nette broek en een mooi hemd? Ik doe ook geen jas en das, maar deze combinatie is toch wel het minste. Een paar sneakers onder een nette broek en hemd vind ik wel zo ontzettend "net van het hbo snelle accountmanager burgerlul" staan :') ! Bijna nog erger dan alle eikels die wel een paar mooie schoenen en een hemd dragen, maar dan op een zogenaamd nette spijkerbroek :') :') :') Al helemaal als het gaat om een geruit overhemd, liefst nog met korte mouwen en door moeder de vrouw voor 5 euro uit de aanbiedingenbak van de lokale AH, Aldi of Lidl geplukt :')
In de zomer een mooie polo ipv hemd is dan wel wat anders. Maar sneakers? Ik zou het niet eens willen, echt te pauper :')

Edit: voor de duidelijkheid, de hikers die ik heb gezien in volledig pak met das, en zelfs een keer een gast die een vestje er bij droeg, dat is dan weer de andere kant van het spectrum. Dat is ook sneu :')
Ik sluit me hierbij aan. Zelf zorg ik ook altijd dat ik iets van een chino aan heb, geen spijkerbroek. Overhemd is ook wel een must, als het koud is gewoon een trui erover aan. Maar goed, ik ben een overhemdenfetisjist dus ik hoef niet echt moeite te doen om aan deze eis te voldoen. Sneakers, tja het kán in sommige gevallen, maar ik zou het zelf niet doen tenzij ik niet anders heb op het moment (mijn nette schoenen waren ooit eens bij de schoenmaker, dacht daar vlak voor vertrek aan toen ik ze wilde pakken :') ).

In vol pak is ook echt het andere eind van het spectrum. Dan nemen ze je niet serieus meer :'). Een jasje erover kan overigens prima.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:45:38 #249
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159131817
Niet in driedelig pak een afgetrapte bedrijfsbus ophalen :')
Permanent Verbannen
pi_159132997
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met de Ampera denk ik. Dankzij de elektromotor best pittig maar zal al snel als budgetbak aanvoelen en je interesse verliezen.
Verklaar je nader? 11.gif

Het is niet bepaald een goedkope auto, dus ben benieuwd waarom je dat gevoel kreeg. Interieur, afwerking, wegligging, etc.?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:28:17 #251
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159135533
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:17 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Verklaar je nader? [ afbeelding ]

Het is niet bepaald een goedkope auto, dus ben benieuwd waarom je dat gevoel kreeg. Interieur, afwerking, wegligging, etc.?
Ik vond de afwerking van het interieur wat goedkoop aanvoelen, vooral de "knopen" op het dashboard. Ik weet het niet precies maar het voelde niet echt "premium" ( :r ) aan.. Heb er 2 keer in gereden.
Permanent Verbannen
pi_159137008
In mijn vrije tijd kleed ik me vaak in nette leren schoenen, spijkerbroek en afhankelijk van de temperatuur een overhemd, een overhemd en wollen trui, een overhemd en een jasje, of alle drie.
Als ik aan het werk ben als hiker dan verwissel ik de spijkerbroek voor de pantalon die bij het jasje past. Ik heb niet het gevoel dat ik dan niet serieus word genomen.
pi_159138046
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:05 schreef SytseH het volgende:
Als ik aan het werk ben als hiker dan verwissel ik de spijkerbroek voor de pantalon die bij het jasje past.
Ik heb niet het gevoel dat ik dan niet serieus word genomen.
Dat ben ik met je eens en ook wat iedereen zegt: het gaat om het totaalplaatje.

Maar sneakers kunnen mijn inziens nooit netjes zijn, zeker niet met die felle blauwe kleuren zoals de sneakers op de foto die deze discussie weer eens aanwoekerde :P

Ik weet wel zeker dat je een opmerking zou krijgen als je gecontroleerd wordt door EW, wat ik zelf overigens nog nooit heb meegemaakt in bijna twee werkjaren.
pi_159138561
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat ik zelf overigens nog nooit heb meegemaakt in bijna twee werkjaren.
Ik ook niet :'( nog nooit een blikje cola en een mars
pi_159140103
Dat ze zeggen dat ze controleren of je je aan de kledingsvoorschriften houdt, zal grotendeels bangmakerij zijn.

Maar ik snap sowieso niet wat de moeite is om een beetje degelijke en nette kleding aan te doen.
En als je het teveel moeite vindt, dan neem je mijns inziens je werk gewoon niet echt serieus
Het hoeft ook allemaal niet duur te zijn. Ik loop zelf bijv op schoenen van 20¤ en die zien er ookgewoon netjes uit.
--------
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:43:20 #256
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_159140289
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat ze zeggen dat ze controleren of je je aan de kledingsvoorschriften houdt, zal grotendeels bangmakerij zijn.

Maar ik snap sowieso niet wat de moeite is om een beetje degelijke en nette kleding aan te doen.
En als je het teveel moeite vindt, dan neem je mijns inziens je werk gewoon niet echt serieus
Het hoeft ook allemaal niet duur te zijn. Ik loop zelf bijv op schoenen van 20¤ en die zien er ookgewoon netjes uit.
--------
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een foto toch? Ik heb nog nooit bonnetjes of iets opgestuurd. Alles digitaal; ritbon, formulieren, bonnetjes.

Ik bewaar overigens wel alles netjes.
pi_159142821
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:17 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Verklaar je nader? [ afbeelding ]

Het is niet bepaald een goedkope auto, dus ben benieuwd waarom je dat gevoel kreeg. Interieur, afwerking, wegligging, etc.?
Ik heb zelf alleen de Ampera gereden. Alles. Typisch Opel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159143065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat ze zeggen dat ze controleren of je je aan de kledingsvoorschriften houdt, zal grotendeels bangmakerij zijn.

Maar ik snap sowieso niet wat de moeite is om een beetje degelijke en nette kleding aan te doen.
En als je het teveel moeite vindt, dan neem je mijns inziens je werk gewoon niet echt serieus
Het hoeft ook allemaal niet duur te zijn. Ik loop zelf bijv op schoenen van 20¤ en die zien er ookgewoon netjes uit.
--------
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen bankmakerij, heb het al 3x meegemaakt en dus zoals een paar posts terug eerder gezegd dat een hiker wel wat problemen kreeg. Ik had een vest aan over mijn polo en dat was ook niet goed. Als ik mijn jas maar dichthield was het prima. Heb ook hikers gehoord die al enkele waarschuwingen hebben voor kleding.
pi_159143233
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:43 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Je hebt een foto toch? Ik heb nog nooit bonnetjes of iets opgestuurd. Alles digitaal; ritbon, formulieren, bonnetjes.

Ik bewaar overigens wel alles netjes.
Zelf ook 1x hetzelfde gehad, ging om 8 euro oid, maar dat nooit weer terug gezien :+ verder geen moeite voor gedaan. Tegenwoordig alleen nog maar naar shell stations met de pas :)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:59:41 #260
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159144637
Ik hoopte eigenlijk dat EW het salaris gisteren zou overmaken... Hopen dat het maandag gebeurt dan maar.
Permanent Verbannen
pi_159145152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Traineeship Bancair. Veel verschillende klussen op detacheringsbasis. Doel is om over 2/3 jaar projectmanager te zijn.
Leuk! Mooie kans om ook kennis te maken met veel bedrijven waarschijnlijk.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:22:24 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_159148383
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:08 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoe dan? :+
Auto afleveren bij de dealer van een bedrijf, en vervolgens een tweede rit vanaf de werkplaats van het bedrijf aan het einde van de straat. Daar aangekomen vragen ze of je een auto naar de werkplaats wil brengen. Die via de officiële weg telefonisch bij Easyway ingeboekt en zo stond rit 3 online.
#26 || Luciano da Silva
pi_159148535
Ik heb wel eens zonder transportopdracht een auto meegenomen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:30:00 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_159148571
En dan rij je schade, wat bij jou niet ongebruikelijk is, en heb je daar weer gezanik over. Nee, dan liever zonder risico.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:30:42 #265
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159148586
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb wel eens zonder transportopdracht een auto meegenomen. :')
Leuk als je schade rijdt :')
Permanent Verbannen
pi_159148685
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
En dan rij je schade, wat bij jou niet ongebruikelijk is, en heb je daar weer gezanik over. Nee, dan liever zonder risico.
Je weet niet eens hoe 't ging. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159150809
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je weet niet eens hoe 't ging. :')
Vertel dan even meteen het hele verhaal ;)
pi_159152713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:38 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Vertel dan even meteen het hele verhaal ;)
Nou ik deed een opdracht voor ze. Ik moest een auto naar de vestiging in X brengen en daarna naar de Donauweg in Amsterdam om daar een auto op te halen, was iets van 20 minuten rijden. Ik had best haast en ze hadden nog een intern transport staan dat toevallig daar naartoe moest.

Ik vroeg me uiteraard exact hetzelfde af en ze zeiden dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken. Hoe en wat heb ik verder niet naar gevraagd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159153607
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:34 schreef PizzametKebab het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of digitaal óf per post indienen. Niet allebei. Staat volgens mij vrij duidelijk beschreven in handleiding.

Tankkosten heb ik nog nooit gemaakt, tank altijd met tankpas, maar parkeer- en wasstraatkosten lever ik digitaal in bij de ritbon en tot nu toe altijd zonder moeite teruggegeven. Op je loonstrook staat het dan bij een specifiek deel zonder heffing en belasting enzo.
pi_159154102
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Of digitaal óf per post indienen. Niet allebei. Staat volgens mij vrij duidelijk beschreven in handleiding.

Tankkosten heb ik nog nooit gemaakt, tank altijd met tankpas, maar parkeer- en wasstraatkosten lever ik digitaal in bij de ritbon en tot nu toe altijd zonder moeite teruggegeven. Op je loonstrook staat het dan bij een specifiek deel zonder heffing en belasting enzo.
Hmm, in dat bestandje over declaraties stond het anders :p (dat je altijd de originele bon moest opsturen)
pi_159154254
Nou m'n Twingo van maandag is gecancelled. Dus nu geen werk meer voor maandag :'(
pi_159156811
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:04 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Hmm, in dat bestandje over declaraties stond het anders :p (dat je altijd de originele bon moest opsturen)
Tankkosten en -bonnetjes die je ergens anders maakt dan de tankpas die je hebt (Esso/Shell) moet je officieel opsturen naar EW ja. Omdat ze voor de belastingdienst de officiële bonnetjes hiervoor nodig hebben, en een kopie in dat geval niet volstaat.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159157024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:56 schreef trolley het volgende:

[..]

Tankkosten en -bonnetjes die je ergens anders maakt dan de tankpas die je hebt (Esso/Shell) moet je officieel opsturen naar EW ja. Omdat ze voor de belastingdienst de officiële bonnetjes hiervoor nodig hebben, en een kopie in dat geval niet volstaat.
Dan heb ik het verkeerd gedaan in het verleden :') Maar wel teruggekregen.
pi_159157353
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dan heb ik het verkeerd gedaan in het verleden :') Maar wel teruggekregen.
Ja, het is voor de administratie ook onbegonnen werk om te gaan controleren of alle chauffeurs wel al die bonnetjes opsturen natuurlijk. Maar ik heb wel eens een mailtje gekregen over dat ik nog bonnetjes moest opsturen die ik nog thuis had liggen :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_159158446
Dimitri verkoopt de 525? :o
pi_159160168
Ik moest ooit een parkeerkaartje opsturen ter waarde van 1 euro. Niet gedaan maar wel mooi die 1 euro teruggekregen :7
Als ik moet tanken en hij miept om brandstof dan zoek ik gewoon een Shell op, ookal sta ik voor een ander tankstation. Heb al eens 60 euro mogen betalen om een parkeergarage uit te komen en dat duurde ook lang om terug te krijgen.(uiteindelijk wel na een week)
pi_159160933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:41 schreef Drowzz het volgende:
Dimitri verkoopt de 525? :o
Ja, sinds ik verhuisd ben naar het centrum staat hij alleen maar stil en geld te kosten.. Met pijn in het hart besloten om hem weg te doen.
Nee.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:25:13 #278
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159162032
De Xsara gaat er ook uit midden februari ten faveure van eens lease 108. Mocht iemand belangstelling hebben, stuur maar PB
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159168244
Net de loonstrook gekregen. Checkt bank, no money.
pi_159169073
Zondag he ;) morgen heb je het wel.
pi_159169092
Meestal is het eerst geld en dan loonstrook. Transactie die morgen pas verwerkt wordt :'(
pi_159169736
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 09:43 schreef Gliderfighter het volgende:
Net de loonstrook gekregen. Checkt bank, no money.
Checkt loonstrook, komt overeen met eigen administratie, blij
pi_159170470
Worden de gewerkte uren eigenlijk per rit afgerond en dan bij elkaar opgeteld, of bij elkaar opgeteld en dan afgerond?
pi_159171001
Zo, woonplaats alvast aangepast. Als de TS van het volgende deel de tekst uit de wiki haalt dan ben ik grote blij. :D
  zondag 17 januari 2016 @ 12:54:47 #285
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_159171195
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Checkt loonstrook, komt overeen met eigen administratie, blij
Hier niet helaas. EW vindt dat ik 5 werkdagen heb gemaakt van gemiddeld 4 uur, terwijl het 26 uur over 4 werkdagen hoort te zijn. Nou ja, ik wacht nog wel even af wat er morgen op mijn rekening wordt gestort.
pi_159171260
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:54 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Hier niet helaas. EW vindt dat ik 5 werkdagen heb gemaakt van gemiddeld 4 uur, terwijl het 26 uur over 4 werkdagen hoort te zijn. Nou ja, ik wacht nog wel even af wat er morgen op mijn rekening wordt gestort.
Wat er op je loonstrook staat is ook exact wat je morgen gaat krijgen :T "Betalen: Per bankrekening".

Bij mij klopt het ook helemaal.
  zondag 17 januari 2016 @ 13:33:53 #287
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_159172083
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat er op je loonstrook staat is ook exact wat je morgen gaat krijgen :T "Betalen: Per bankrekening".

Bij mij klopt het ook helemaal.
Als het goed is wel ja, maar ik dacht misschien zit de fout echt alleen in het loonstrookje. Je weet het niet. :P
pi_159172334
Morgen van Vlissingen-Oost met het OV naar Breda, gaat 3 uur 15 minuten duren :|W

Nu ik aan het 9292/Mapsen ben zie ik dat ik de aflevertijd van mijn tweede rit nooit ga halen.
  zondag 17 januari 2016 @ 13:58:13 #289
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_159172740
Gisteren met de Ducati in een sneeuwbui terecht gekomen. Niet leuk. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159175909
Gisteren met de bus met een mooi zonnetje weggereden, waarna we in een dikke sneeuwbui kwamen. Even langs postkantoor gereden in Meerkerk met de 12 meter. :7

Loonstrookje klopt wel helemaal met uren, ook voor het eerst.
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:26 schreef Quattroporte47 het volgende:
Worden de gewerkte uren eigenlijk per rit afgerond en dan bij elkaar opgeteld, of bij elkaar opgeteld en dan afgerond?
Ze ronden jouw begin en eindtijd af, bij EW iig.
pi_159184350
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:44 schreef Gliderfighter het volgende:
Gisteren met de bus met een mooi zonnetje weggereden, waarna we in een dikke sneeuwbui kwamen. Even langs postkantoor gereden in Meerkerk met de 12 meter. :7

Loonstrookje klopt wel helemaal met uren, ook voor het eerst.

[..]

Ze ronden jouw begin en eindtijd af, bij EW iig.
Maar op hoeveel ronden ze het af? :+
pi_159188313
Gewoon normaal, dus 37 gaat naar 30 en 38 gaat naar 45. Soms ook hoe het EW goed uitkomt, maar dat is niet altijd. Weet ook niet of het afronden automatisch gaat of dat het door iemand wordt gedaan.
pi_159190150
kleine tip voor de mensen die vaak in Houten een auto ophalen, je kunt aan de kant van de duwboot 77 gewoon de parkeergarage in. Even met je hand door de tralies van de deur, en je kunt hem gewoon van binnenuit openen. Scheelt toch zo'n 2-3 minuten lopen.
pi_159192304
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:50 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, sinds ik verhuisd ben naar het centrum staat hij alleen maar stil en geld te kosten.. Met pijn in het hart besloten om hem weg te doen.
Schorsen en in een loods? Dat wordt geld waard die uitvoering die jij hebt...
  maandag 18 januari 2016 @ 00:55:50 #295
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_159193017
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 00:00 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Schorsen en in een loods? Dat wordt geld waard die uitvoering die jij hebt...
Dat denk ik ook. Je ziet nu bijvoorbeeld de prijzen van goede E30's de lucht in schieten, en E34 zal wel volgen. Een paar jaar geleden kon je een E34 M5 nog voor onder de 10k krijgen, nu beginnen de prijzen bij 15k. Zo'n 525 wordt natuurlijk ook steeds zeldzamer, en al helemaal in de uitvoering die jij hebt.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_159194101
Ok bai Nederland, tot volgend jaar! :D
pi_159194577
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 00:55 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Je ziet nu bijvoorbeeld de prijzen van goede E30's de lucht in schieten, en E34 zal wel volgen. Een paar jaar geleden kon je een E34 M5 nog voor onder de 10k krijgen, nu beginnen de prijzen bij 15k. Zo'n 525 wordt natuurlijk ook steeds zeldzamer, en al helemaal in de uitvoering die jij hebt.
E30 :D ik ben bezig mijne weer in goede staat te krijgen
pi_159194748
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:50 schreef Volluto het volgende:
kleine tip voor de mensen die vaak in Houten een auto ophalen, je kunt aan de kant van de duwboot 77 gewoon de parkeergarage in. Even met je hand door de tralies van de deur, en je kunt hem gewoon van binnenuit openen. Scheelt toch zo'n 2-3 minuten lopen.
Thanks! Nooit aan gedacht eigenlijk terwijl die tralies zo breed zijn :p
  maandag 18 januari 2016 @ 08:17:18 #299
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195072
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:50 schreef Volluto het volgende:
kleine tip voor de mensen die vaak in Houten een auto ophalen, je kunt aan de kant van de duwboot 77 gewoon de parkeergarage in. Even met je hand door de tralies van de deur, en je kunt hem gewoon van binnenuit openen. Scheelt toch zo'n 2-3 minuten lopen.
Held, bedankt _O_
Permanent Verbannen
  maandag 18 januari 2016 @ 08:21:49 #300
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195099
En dicht
Permanent Verbannen
  maandag 18 januari 2016 @ 08:21:57 #301
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_159195101
Nu wel
Permanent Verbannen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')