abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 8 januari 2016 @ 02:13:08 #26
414785 sirdanilot
pi_158920243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 01:48 schreef Harwar het volgende:
Wow, bedankt voor alle reacties :)

@ alors: Omdat ik het toch niet minder eng ga vinden als ik langer wacht (eerder langere tijd met mensen gedatet maar ik durfde het nooit aan). En ik verlang er best naar (klinkt beetje vies maar ja :P)

@ Woods: one night stands lijken me dan weer helemaal niks hoor!

@ sirdanilot: oo is het normaal om niet meteen all the way te gaan? Dat scheelt wel een stuk. Ik laat weten hoe het is gegaan!

@ Scuidward: dank je :) Zoiets stel ik me ook voor.

@ Arnold: haha, wie weet.
Wat boeit het of het normaal is, je hoeft niet iets te doen omdat dat 'normaal' is.
Je kunt een prima tijd hebben zonder all the way te gaan. En als het een klootzak is die er meteen in wil en verder niks dan kun je maar beter een ander zoeken want dan wordt het toch niks en dan is het ook niet leuk.

(want dat jij de 'passieve' rol gaat krijgen lijkt me wel evident, aangezien hij nogal het initiatief neemt en jij er een beetje achteraan hobbelt)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_158922966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ben je een jongen of een meisje?
Dat maakt nogal een verschil (gay v.s. 'onzeker onervaren meisje')
Maakt geen zak verschil.
Er zijn ruim zes miljard mensen, neuken kan iedereen instinctief.
De maatschappij praat je maar aan dat het een of andere vaardigheid is.

Gewoon maar wat aanklooien, dit kan echt niet verkeerd gaan.
Alleen de tijd geneest wat de rede niet kan
pi_158923061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:27 schreef Harwar het volgende:
Ja? Ik ben vrij gesloten tegenover mensen die ik niet heel goed ken. Het lijkt me eng om zo open te zijn tegen een 'onbekende' (niet dat het zomaar een wildvreemde is natuurlijk, tot nu toe hebben we het keileuk gehad). Schrikt dat dan niet af?
De eerste keer seks is in mijn ogen ook iets vrij intiems, als je dat wil kun je toch beter ook gewoon open zijn?
pi_159073844
Ik zou het echt wel zeggen. Hij zal hartstikke trots zijn dat je dit met hem wilt, en je voorzichtig behandelen. En als hij niet aardig/lief kan doen, moet je hem sowieso links laten liggen.
pi_159078823
Na een derde date al neuken als je nog maagd ben.
slurt alurt............
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:30:24 #31
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_159092869
En? Hoe is het afgelopen?
't gaat
pi_159092922
Niet zeggen natuu6. Je hoeft je niet te verantwoorden.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159110220
We hadden vandaag afgesproken, maar vanochtend vond ik het toch ineens te eng worden, dus stelde ik voor om in de stad af te spreken en dat was heel leuk.

Ga het toch een beetje rustig aan doen. :P

Merkte de afgelopen dagen dat ik het gevoel had dat het snel moest gebeuren omdat ik al zo oud ben, maar toen heb ik het topic nog eens doorgelezen en jullie reacties overtuigen me ervan dat dat niet zo'n ramp is en dat ik geen dingen moet doen die ik eigenlijk liever nog niet heb.

Dus bedankt :) :)

Ik zal nog wel vertellen hoe het loopt als jullie geïnteresseerd zijn in deze dagboekschrijfsels haha
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 14 januari 2016 @ 22:44:26 #34
414785 sirdanilot
pi_159111721
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:01 schreef Harwar het volgende:
We hadden vandaag afgesproken, maar vanochtend vond ik het toch ineens te eng worden, dus stelde ik voor om in de stad af te spreken en dat was heel leuk.

Ga het toch een beetje rustig aan doen. :P

Merkte de afgelopen dagen dat ik het gevoel had dat het snel moest gebeuren omdat ik al zo oud ben, maar toen heb ik het topic nog eens doorgelezen en jullie reacties overtuigen me ervan dat dat niet zo'n ramp is en dat ik geen dingen moet doen die ik eigenlijk liever nog niet heb.

Dus bedankt :) :)

Ik zal nog wel vertellen hoe het loopt als jullie geïnteresseerd zijn in deze dagboekschrijfsels haha
Ok heel goed maar wees er ook niet bang voor en maak er ook niet te veel een big deal van om wel gewoon iets intiems te doen. Het hoeft echt niet per se super bijzonder sterren van de hemel met de prins op het witte paard te zijn hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159115013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:

[..]

Maakt geen zak verschil.
Er zijn ruim zes miljard mensen, neuken kan iedereen instinctief.
De maatschappij praat je maar aan dat het een of andere vaardigheid is.

Gewoon maar wat aanklooien, dit kan echt niet verkeerd gaan.
Er zijn zeven miljard mensen, klein detail. Verder wel met je eens.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 11:16:45 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159119711
Ik kan je aanraden het gewoon met hem te bespreken. Als je op den duur een relatie met hem wilt moeten dat soort dingen ook gewoon bespreekbaar zijn. Ik heb dat bij mijn eerste keer (ook gay) ook gewoon aangegeven. Uiteindelijk win je daar alleen maar mee. Hij is blij omdat je hem vertrouwt, jij bent blij omdat je nu gewoon kan genieten en ontspannen en jullie groeien iets naar elkaar toe. Waarschijnlijk ben je er namelijk gewoon aan toe, maar ben je bang dat je slecht bent in bed oid en hem teleurstelt. Als jij dat aangeeft zal het voor jullie beiden beter worden. Als hij er toch een probleem mee heeft is het een klootzak en is het ook goed dat je het nu al hebt verteld voordat je iets met hem doet wat je niet meer terug kan nemen
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_159160016
Dank jullie wel. We hebben inmiddels een hoop gepraat, ook over wat persoonlijkere dingen. Hij heeft blijkbaar ook wat onzekerheden wat daten betreft en zo, dus het was wel fijn om dat te bespreken. Ik heb toen gezegd dat hij zich daar niet druk om hoeft te maken, omdat ik zelf nou ook niet iemand ben die daar veel ervaring mee heeft en hem niet minder leuk vind als hij niet honderd procent zelfverzekerd is natuurlijk. :P En ik kreeg de indruk dat hij ook niet heel veel ervaring heeft. Was wel een opluchting, want het gevoel dat ik per se goed moet kunnen presteren in bed is nu wel weggevallen. Het komt ook niet meer in me op om te verzwijgen dat ik nog geen seks heb gehad als we eenmaal verder gaan (ik heb dat nog niet expliciet gezegd, maar wel naar gehint dus).

Veel minder stress nu en ben er minder mee bezig in m'n hoofd. Denk dat het binnenkort wel vanzelf komt. :P
pi_159172229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:19 schreef Harwar het volgende:
Dank jullie wel. We hebben inmiddels een hoop gepraat, ook over wat persoonlijkere dingen. Hij heeft blijkbaar ook wat onzekerheden wat daten betreft en zo, dus het was wel fijn om dat te bespreken. Ik heb toen gezegd dat hij zich daar niet druk om hoeft te maken, omdat ik zelf nou ook niet iemand ben die daar veel ervaring mee heeft en hem niet minder leuk vind als hij niet honderd procent zelfverzekerd is natuurlijk. :P En ik kreeg de indruk dat hij ook niet heel veel ervaring heeft. Was wel een opluchting, want het gevoel dat ik per se goed moet kunnen presteren in bed is nu wel weggevallen. Het komt ook niet meer in me op om te verzwijgen dat ik nog geen seks heb gehad als we eenmaal verder gaan (ik heb dat nog niet expliciet gezegd, maar wel naar gehint dus).
Communicatie. Altijd goed +1
pi_159272537
We zijn maandag met elkaar naar bed geweest. Hij vond het geloof ik geweldig dat ik het nog nooit had gedaan. Het is goed gegaan, ook al ging het allemaal beslist niet vanzelf. Meer wil ik er liever niet over kwijt.

Bedankt voor alle adviezen!
pi_159272651
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:28 schreef Harwar het volgende:
Het is goed gegaan, ook al ging het allemaal beslist niet vanzelf. Meer wil ik er liever niet over kwijt.
Dat heeft iedereen, maak je geen zorgen.

Ook tijdens de seks gewoon communiceren.
Aftrekken niet lekker, probeer iets anders of vraag om het anders te doen.
Etc.

En het hoeft ook niet (gelijk) orale of anale seks te zijn.
Gewoon vrijen en aftrekken is ook seks.
pi_159272702
Is t al uit? _O-
Zie!
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 21 januari 2016 @ 02:25:22 #42
414785 sirdanilot
pi_159272868
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:28 schreef Harwar het volgende:
We zijn maandag met elkaar naar bed geweest. Hij vond het geloof ik geweldig dat ik het nog nooit had gedaan. Het is goed gegaan, ook al ging het allemaal beslist niet vanzelf. Meer wil ik er liever niet over kwijt.

Bedankt voor alle adviezen!
Mooi zo *O*
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 21 januari 2016 @ 06:21:56 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159273321
Zo zie je, het komt allemaal goed. Wat wordt er toch een hoop (onnodig) afgevreesd! Jammer maar het hoort er blijkbaar bij.
Het begin is gemaakt, de rest gaat vanzelf. Leuke tijd (meestal, denk ik, en hoop ik voor jullie!)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159285689
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:52 schreef johnson555 het volgende:
Is t al uit? _O-
Ooo, welnee.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:45 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen, maak je geen zorgen.

Ook tijdens de seks gewoon communiceren.
Aftrekken niet lekker, probeer iets anders of vraag om het anders te doen.
Etc.

En het hoeft ook niet (gelijk) orale of anale seks te zijn.
Gewoon vrijen en aftrekken is ook seks.
Ja, op een gegeven moment durfde ik inderdaad wat meer aan te geven en zo. Was even wennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harwar op 22-01-2016 00:20:43 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:54:43 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159319991
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:28 schreef Harwar het volgende:
We zijn maandag met elkaar naar bed geweest. Hij vond het geloof ik geweldig dat ik het nog nooit had gedaan. Het is goed gegaan, ook al ging het allemaal beslist niet vanzelf. Meer wil ik er liever niet over kwijt.

Bedankt voor alle adviezen!
Hij vond het GELOOF IK geweldig dat ik het nog nooit had gedaan.

mag best praten over sex, hoe jij en hij het vond. Zeker straks kun je beter praten over de sex als dat je maar ligt te hopen dat ie dit of dat eens doet. En het beste is dan om erover te praten NIET tijdens sex. Want dan ben je teveel bezig en vermoedelijk ook te geil voor een goed of diepgaand gesprek.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159558268
Ik zou het zeggen TS. Niks mis mee en dan heeft die persoon er ook begrip voor dat 'ie niet direct all out op je moet inbeuken met z'n pener en zo.
pi_159558332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:28 schreef Harwar het volgende:
We zijn maandag met elkaar naar bed geweest. Hij vond het geloof ik geweldig dat ik het nog nooit had gedaan. Het is goed gegaan, ook al ging het allemaal beslist niet vanzelf. Meer wil ik er liever niet over kwijt.

Bedankt voor alle adviezen!
Oh, het is al gebeurd. Nou, mooi.
pi_159558406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Lucius_Annaeus_Seneca het volgende:

[..]

Maakt geen zak verschil.
Er zijn ruim zes miljard mensen, neuken kan iedereen instinctief.
De maatschappij praat je maar aan dat het een of andere vaardigheid is.

Gewoon maar wat aanklooien, dit kan echt niet verkeerd gaan.
De eerste keer gewoon missionaris? Als jongen-meisje dan.
pi_159559581
Gewoon vertellen, maakt niks uit. Sommige jongens vinden het juist leuk om met een maagd naar bed te gaan. Dan ben je gewoon echt iemands eerste en de onzekere jongens vinden het dan fijn dat je ze niet met een ander kan vergelijken
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:58:14 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159807976
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou het zeggen TS. Niks mis mee en dan heeft die persoon er ook begrip voor dat 'ie niet direct all out op je moet inbeuken met z'n pener en zo.
Kaas- dat heb je mooi gezegd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')