abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 januari 2016 @ 01:09:03 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_158919622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik ook maar had dan ook liever Lauren dan Marthe. Veel professioneler, veel meer ervaring en charisma.

Zo'n professionele artiest moet je niet in k3 zetten, dan wordt ze doodongelukkig. Zij moet gewoon een solocarriëre beginnen.
Ik bedoel, je bent een super zangeres met keiveel ervaring en creativiteit en dan ga je de komende 20 jaar andermans liedjes zingen voor kinderen en het slaafje van gert en kristel spelen..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_158920098
Heeft iemand dit al eens gezien?
Deze twee zaten vroeger ook op het K3 Forum. Kristel vond dat er met deze uitzending een ethische grens werd overschreden. Thoughts?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 05:07:31 #178
448592 DumpTruck
I'm so excited...
  vrijdag 8 januari 2016 @ 05:15:41 #179
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158920882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 01:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Heeft iemand dit al eens gezien?
Deze twee zaten vroeger ook op het K3 Forum. Kristel vond dat er met deze uitzending een ethische grens werd overschreden. Thoughts?
Ik heb deel 2 nog niet gezien maar die fans zijn wel op het enge af. (En no offense: ik denk ook geestelijk licht gehandicapt, geen waardeoordeel maar een constatering)
Dat je fan bent oke, dat je af en toe persoonlijk contact of zelfs een soort van band hebt leuk! Maar denken dat je een echte-echte vriendin bent gaat wel ver, als dat zo zou zijn dan had je daar allang wel iets van gemerkt vanuit in dit geval Kristel zelf.

Waren ze op dat forum ook zo, ogenschijnlijk, te obsessief fan? Deel 2 kijken morgen/straks, nu eerst slapen.
Schapen zijn relax.
pi_158922800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 05:15 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik heb deel 2 nog niet gezien maar die fans zijn wel op het enge af. (En no offense: ik denk ook geestelijk licht gehandicapt, geen waardeoordeel maar een constatering)
Dat je fan bent oke, dat je af en toe persoonlijk contact of zelfs een soort van band hebt leuk! Maar denken dat je een echte-echte vriendin bent gaat wel ver, als dat zo zou zijn dan had je daar allang wel iets van gemerkt vanuit in dit geval Kristel zelf.

Waren ze op dat forum ook zo, ogenschijnlijk, te obsessief fan? Deel 2 kijken morgen/straks, nu eerst slapen.
Ze hebben allebei een verstandelijke beperking. Ik had toen met die Sylvia een tijdje MSN contact en kwam daar vrij snel achter.
Op het forum waren ze redelijk obsessief maar lang niet zo erg als de meeste mensen. Er was een jongen (zonder beperking!) die bij zijn foto's met Karen altijd hele verhalen zette over vriendschap. Tegenwoordig is hij nog steeds actief lid van de sekte :')
Anita en Sylvia kenden gewoon geen grenzen, dat begrepen ze niet. Op het 10 jaar K3 feest in Sint Niklaas had Karen een zware dag, zoals we nu allemaal weten, maar Sylvia had Karen al ergens achter een hek zien huilen en heeft daar foto's van gemaakt die ze daarna op het forum postte. Ze postte ook altijd foto's van de kinderen van Kristel.

Ik vind de uitzending zelf op zich vermakelijk, omdat ik stiekem wel een beetje van leedvermaak/uitlach TV hou, maar eigenlijk hadden ze deze twee tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en geen uitzending met ze moeten maken of in elk geval bepaalde vreemde opmerkingen eruit moeten halen.
pi_158922955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 05:15 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik heb deel 2 nog niet gezien maar die fans zijn wel op het enge af. (En no offense: ik denk ook geestelijk licht gehandicapt, geen waardeoordeel maar een constatering)
Dat je fan bent oke, dat je af en toe persoonlijk contact of zelfs een soort van band hebt leuk! Maar denken dat je een echte-echte vriendin bent gaat wel ver, als dat zo zou zijn dan had je daar allang wel iets van gemerkt vanuit in dit geval Kristel zelf.

Over dat mentaal gehandicapt, is ook zo, dochter zat in bijzonder onderwijs, en het zal zo te zien niet voor een lichamelijke handicap geweest zijn. Ik herinner me vaagweg dat er toentertijd ook iets in de boekskens stond dat de moeder ook wel onder het landelijk gemiddelde zat wat betreft IQ. (Als in:geen observatie, maar ook bijzonder onderwijs).

De plakboeken en de kamer zo versierd en de k3hagelslag, ja, weet je, okee. En k3 voor en na een optreden opwachten, hebben er hier op het forum al geen mensen dat gedaan, hoewel ze toch wel een tijd moesten wachten? Maar dan even twee minderbegaafde mensen eruit pikken'omdat die ook bij de maatschappij horen' terwijl die nog minder een inschatting kunnen maken dan gewone mensen over de gevolgen...

En daarom vind ik het net als Kristel ethisch over de schreef. Ik kan er inkomen dat je graag een programma maakt waar iedereen over spreekt en ik vind ook niet dat je Einstein moet zijn om op tv te mogen, maar hier hadden ze perfect kunnen inschatten dat dit niet goed zou uitpakken voor die twee. Bovendien, op tv de vraag laten stellen of Kristel haar ziet als een goede vriendin of een goede fan terwijl de maker het antwoord al weet (en de mama eigenlijk ook, maar ze wil het zo graag dat ze dat nog niet toegeeft voor zichzelf) is gewoon grof. Net zoals ze evengoed een meet and greet hadden kunnen regelen, waar dat meisje de rest van haar leven blij van had kunnen zijn. Dat hebben ze toen bij andere fans wel gedaan. Maar neen, we gaan met een cameraploeg onaangekondigd buiten staan wachten (binnen hadden ze wel permissie voor) en wachten tot een van de twee leuk reageert, zodat we gaan inzoomen als dat kind in tranen uitbarst. }:|

Ik word er nog kwaad van... was in die tijd buddy van een meisje in een gelijkaardige situatie en ik had zo vaak zin om mensen te slaan met die kortzichtige opmerkingen van hen en dan kwam dit onding op tv. o|O o|O o|O
pi_158923185
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:18 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Over dat mentaal gehandicapt, is ook zo, dochter zat in bijzonder onderwijs, en het zal zo te zien niet voor een lichamelijke handicap geweest zijn. Ik herinner me vaagweg dat er toentertijd ook iets in de boekskens stond dat de moeder ook wel onder het landelijk gemiddelde zat wat betreft IQ. (Als in:geen observatie, maar ook bijzonder onderwijs).
Ja, de moeder had ook een verstandelijke beperking. Daar hebben ze toen op het K3 Forum openhartig over verteld. Ze heeft ook een (beperkte) zoon die ook K3 fan was, maar die is daar nu niet meer mee bezig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:18 schreef MarieAlice het volgende:
De plakboeken en de kamer zo versierd en de k3hagelslag, ja, weet je, okee. En k3 voor en na een optreden opwachten, hebben er hier op het forum al geen mensen dat gedaan, hoewel ze toch wel een tijd moesten wachten? Maar dan even twee minderbegaafde mensen eruit pikken'omdat die ook bij de maatschappij horen' terwijl die nog minder een inschatting kunnen maken dan gewone mensen over de gevolgen...
Ze maken er denk ik sowieso wel van wat ze willen. Er was op SBS ook dat programma Fans, waarin een K3 fan werd gevolgd die absoluut geen verstandelijke handicap had. Ook zij kwam van het K3 Forum, maar was helemaal niet zo raar als dat ze uiteindelijk op het programma werd afgebeeld. Later heeft ze nog haar hele verhaal erover verteld en hoorde ik dat ze niet eens zelf haar kleding moest kiezen (ze moest bijvoorbeeld twee staartjes in), gevraagd werd om tijdens het optreden te staan en hysterisch te gaan dansen en dat soort dingen, terwijl ze zichzelf daar niet in herkende. :{
Je hoeft er denk ik nooit vanuit te gaan dat je als K3 fan normaal wordt neergezet op TV.
pi_158923393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:31 schreef Sisiorange94 het volgende:

Ze maken er denk ik sowieso wel van wat ze willen. Er was op SBS ook dat programma Fans, waarin een K3 fan werd gevolgd die absoluut geen verstandelijke handicap had. Ook zij kwam van het K3 Forum, maar was helemaal niet zo raar als dat ze uiteindelijk op het programma werd afgebeeld. Later heeft ze nog haar hele verhaal erover verteld en hoorde ik dat ze niet eens zelf haar kleding moest kiezen (ze moest bijvoorbeeld twee staartjes in), gevraagd werd om tijdens het optreden te staan en hysterisch te gaan dansen en dat soort dingen, terwijl ze zichzelf daar niet in herkende. :{
Je hoeft er denk ik nooit vanuit te gaan dat je als K3 fan normaal wordt neergezet op TV.
Natuurlijk doen ze dat. Maar je kan dat doen op deze manier en je kan dat doen op de manier waarop Woestijnvis 'Het leven zoals het is...' of 'De rechtbank' of 'De recherche' maakte en je kan dat doen op deze crappy manier.

En om een of andere reden kiezen ze voor k3fans er zo vaak voor om ze voor te stellen als hyperactieve kleuters.

En als je dan nog een verstandelijke achterstand hebt en er is een producer die roept 'ja, nee hoor, dat is allemaal heel lief en mooi in beeld en iedereen zal dat leuk vinden' geloof je die en doe je wat ze vragen en val je steil achterover als het dan op de buis komt.

*marie out. Afkoelen want echt nog steeds te kwaad*
pi_158923447
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:43 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze dat. Maar je kan dat doen op deze manier en je kan dat doen op de manier waarop Woestijnvis 'Het leven zoals het is...' of 'De rechtbank' of 'De recherche' maakte en je kan dat doen op deze crappy manier.

En om een of andere reden kiezen ze voor k3fans er zo vaak voor om ze voor te stellen als hyperactieve kleuters.

En als je dan nog een verstandelijke achterstand hebt en er is een producer die roept 'ja, nee hoor, dat is allemaal heel lief en mooi in beeld en iedereen zal dat leuk vinden' geloof je die en doe je wat ze vragen en val je steil achterover als het dan op de buis komt.

*marie out. Afkoelen want echt nog steeds te kwaad*

Ik vind wel dat Kristel heel netjes met de vraag is omgegaan
pi_158924784
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:47 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]


Ik vind wel dat Kristel heel netjes met de vraag is omgegaan
Dat wel! Was ik toen heel erg blij om! :Y
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:55:09 #187
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158929102
Nouja. Nu het toch even over Suus gaat:

pi_158929779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef bogtrotter het volgende:
Nouja. Nu het toch even over Suus gaat:

[ afbeelding ]
Eigenlijk zag ik in Demi en Suus nog veel meer een lesbisch stel dan in Klaasje en Lauren.

(Herinner je je de zwembadscene nog?)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:29:24 #189
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158930215
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eigenlijk zag ik in Demi en Suus nog veel meer een lesbisch stel dan in Klaasje en Lauren.

(Herinner je je de zwembadscene nog?)
SUMI!!! (Dezan?)

Het bekt alleszins een beetje minder goed dan Klauren maar ik volg je volledig.
pi_158930367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef bogtrotter het volgende:
Nouja. Nu het toch even over Suus gaat:

[ afbeelding ]
Suzan begrijpt weer niet wat 'sexy op de K3 manier' betekent :@
pi_158931111
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:31 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

[..]

Ook zij kwam van het K3 Forum, maar was helemaal niet zo raar als dat ze uiteindelijk op het programma werd afgebeeld. Later heeft ze nog haar hele verhaal erover verteld en hoorde ik dat ze niet eens zelf haar kleding moest kiezen (ze moest bijvoorbeeld twee staartjes in), gevraagd werd om tijdens het optreden te staan en hysterisch te gaan dansen en dat soort dingen, terwijl ze zichzelf daar niet in herkende. :{
Da's best erg :(
Jammer dat programmamakers ten koste van iemand scoren, zowel toen als nu nog steeds (k3zktk3). Televisie is een sterk medium als je niet oppast.

[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanhangwagen op 08-01-2016 16:44:20 ]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:38:32 #192
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158933887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Suzan begrijpt weer niet wat 'sexy op de K3 manier' betekent :@
Haha damn inderdaad, sowieso vind ik die foto niet sexy maar da’s een 2e.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:18 schreef MarieAlice het volgende:
De plakboeken en de kamer zo versierd en de k3hagelslag, ja, weet je, okee. En k3 voor en na een optreden opwachten, hebben er hier op het forum al geen mensen dat gedaan, hoewel ze toch wel een tijd moesten wachten?
Bovendien, op tv de vraag laten stellen of Kristel haar ziet als een goede vriendin of een goede fan terwijl de maker het antwoord al weet (en de mama eigenlijk ook, maar ze wil het zo graag dat ze dat nog niet toegeeft voor zichzelf) is gewoon grof. Net zoals ze evengoed een meet and greet hadden kunnen regelen, waar dat meisje de rest van haar leven blij van had kunnen zijn. Dat hebben ze toen bij andere fans wel gedaan. Maar neen, we gaan met een cameraploeg onaangekondigd buiten staan wachten (binnen hadden ze wel permissie voor) en wachten tot een van de twee leuk reageert, zodat we gaan inzoomen als dat kind in tranen uitbarst. }:|
Ja een meet en greet regelen zou ideaal geweest zijn, want in deze situatie weet je het antwoord al. Je favorite groep opwachten doen veel mensen (groupies), voor K3 is het opmerkelijker natuurlijk maar op zich kan ik daar niets tegen hebben.
Maar ik neem aan (ook voor KKK/J en HKM’s sake) dat de mensen die hun opwachten buiten een soort “oh ze weten dat ik een echte fan ben” band verder niets verwachten.
Bekend zijn met je idolen is prima, wederzijdse herkenning en kleine contactmomentjes zijn leuk, dat is kicken en moet je van genieten!
Maar je moet zelf de grens kunnen blijven zien, en daar zullen de écht obsessieve fans van wat dan ook, ongewacht van geestelijke kwalen, toch moeite mee blijven hebben.

Daarnaast vind ik alles van een groep/ding hebben sowieso eng (of het nu K3 is, je favo film, etc).Een huis en leven inrichten met één ding is gewoon gevangen worden door de marketing en commercie. Houd het leuk, maar overdrijf niet; Ik heb met oud en nieuw ook voor de grap de K3 chips gekocht maar ik doe dat eenmalig als geintje; dat wordt niet “mijn merk” hoor... come on.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:31 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze maken er denk ik sowieso wel van wat ze willen. Er was op SBS ook dat programma Fans, waarin een K3 fan werd gevolgd die absoluut geen verstandelijke handicap had. Ook zij kwam van het K3 Forum, maar was helemaal niet zo raar als dat ze uiteindelijk op het programma werd afgebeeld. Later heeft ze nog haar hele verhaal erover verteld en hoorde ik dat ze niet eens zelf haar kleding moest kiezen (ze moest bijvoorbeeld twee staartjes in), gevraagd werd om tijdens het optreden te staan en hysterisch te gaan dansen en dat soort dingen, terwijl ze zichzelf daar niet in herkende. :{
quote:
0s.gifOp vrijdag 8 januari 2016 10:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ze hebben allebei een verstandelijke beperking. Ik had toen met die Sylvia een tijdje MSN contact en kwam daar vrij snel achter.
Op het forum waren ze redelijk obsessief maar lang niet zo erg als de meeste mensen. Er was een jongen (zonder beperking!) die bij zijn foto's met Karen altijd hele verhalen zette over vriendschap. Tegenwoordig is hij nog steeds actief lid van de sekte :')
Anita en Sylvia kenden gewoon geen grenzen, dat begrepen ze niet. Op het 10 jaar K3 feest in Sint Niklaas had Karen een zware dag, zoals we nu allemaal weten, maar Sylvia had Karen al ergens achter een hek zien huilen en heeft daar foto's van gemaakt die ze daarna op het forum postte. Ze postte ook altijd foto's van de kinderen van Kristel.
Ik vind de uitzending zelf op zich vermakelijk, omdat ik stiekem wel een beetje van leedvermaak/uitlach TV hou, maar eigenlijk hadden ze deze twee tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en geen uitzending met ze moeten maken of in elk geval bepaalde vreemde opmerkingen eruit moeten halen.
quote:
1s.gif0s.gifOp vrijdag 8 januari 2016 16:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Da's best erg :(
Jammer dat programmamakers ten koste van iemand scoren, zowel toen als nu nog steeds (k3zktk3). Televisie is een sterk medium als je niet oppast.
Ik vind leedvermaak ook wel leuk, maar er moeten grenzen zijn, ik ben bijvoorbeeld in het begin wel voor die hoarder programma’s te pruimen geweest. Maar op een gegeven moment wordt de montage en daardoor de mensen erin té schaamteloos belachelijk gemaakt.
Vooral met dingen zoals Fans is het zeker met iets dat uiteindelijk voor kinderen bedoeld is gewoon een luie optie om het in het belachelijke te trekken. Uiteindelijk kun je al aapjes kijken aan het feit dat de mensen zo’n mate van fandom vertonen (wat ergens ook gewoon grappig is, ik lach ook soms met mezelf dat ik als 26jarige man een liedje over lolly’s zit te luisteren.) maar je hoeft het niet te gaan uitvergroten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:47 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind wel dat Kristel heel netjes met de vraag is omgegaan
Dat fragment is onkijkbaar, ik zoek wel FF verder naar deel 2 van dat item. Lijkt me een van de moeilijkste dingen aan artiest zijn trouwens: Omgaan met (te opdringerige) fans en ze toch in hun waarde laten.
Ik zou een plakboek van mijzelf al ongemakkelijk vinden, laat staan van mijn gezin/kinderen. Ik denk dat dat deel, buiten de moordschema's, druk, stress, etc een van de moeilijkste dingen is aan een artiest zijn. Daar mee te kunnen omgaan.


Ook dat die foto’s van Karen toen gemaakt zijn zou ik nooit doen, stel ik ben daar en ik zie dat. Dan zou ik snel weggaan en die vrouw laten doen, dat is dan misschien iets wat een “abnormaal” iemand niet goed kan inschatten. Want dat vind ik als fan zijnde ook te ver gaan, ik zou zulke foto's niet eens willen zien omdat iemand waar ik fan van ben verdriet heeft en niet even met rust gelaten kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DumpTruck op 08-01-2016 17:51:27 ]
Schapen zijn relax.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:54:12 #194
436222 Japepk
Padvinder
pi_158936017
Waarom is die telefoon-hand zo'n K3 beeldmerk? Komt dat nog van Tele Romeo ofzo? Best sterk hoor, maar ik heb het idee dat we dat sinds K3zktK3 ineens pas weer overal zien als zijnde 'zo beeld je K3 op een foto uit'.

En trouwens deze foto, oh my! Kan die in de OP, bij een stukje over de talentenjacht en hoe het medium TV de nietK3-tjes heeft gesloopt?



Met dat zááálig optreden:

#Justice4Demi
't Echte en 't ware!
pi_158936272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Japepk het volgende:

En trouwens deze foto, oh my! Kan die in de OP, bij een stukje over de talentenjacht en hoe het medium TV de nietK3-tjes heeft gesloopt?

[ afbeelding ]

Met dat zááálig optreden:

#Justice4Demi
Heerlijk optreden
Justice4suzan O+
pi_158936547
quote:
Oh wauw, dat klinkt eigenlijk wel goed! #justice4liesbeth
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:15:38 #197
436222 Japepk
Padvinder
pi_158936773

Oh jee, ik duik even yt in, gelukkig moet ik over 20 minuten weg :P Typisch stuk dit, waarin Marthe al wordt weggezet als sterke kandidaat. Raar dat Jindra uberhaupt die liveshows gehaald heeft :P
't Echte en 't ware!
pi_158936916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:15 schreef Japepk het volgende:

Oh jee, ik duik even yt in, gelukkig moet ik over 20 minuten weg :P Typisch stuk dit, waarin Marthe al wordt weggezet als sterke kandidaat.
Marthe was ook een sterke kandidaat.

quote:
Raar dat Jindra uberhaupt die liveshows gehaald heeft :P
Kijkcijfers/twittertraffic.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:24:30 #199
436222 Japepk
Padvinder
pi_158937090
Ik vond haar die eerste liveshow met 'Zo puur kan liefde zijn' echt niet sympathiek. Ze probeerde daarmee toen haar imago op te vijzelen, maar toen kwamen die neptranen, bah. Daarna vond ik haar wel opkrabbelen.
't Echte en 't ware!
pi_158937147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef Japepk het volgende:
Ik vond haar die eerste liveshow met 'Zo puur kan liefde zijn' echt niet sympathiek. Ze probeerde daarmee toen haar imago op te vijzelen, maar toen kwamen die neptranen, bah. Daarna vond ik haar wel opkrabbelen.
Justice4Jindra :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')