abonnement Unibet Coolblue
pi_159050081
Zwitserleven overigens ook omlaag nu

quote:
Per 16 januari 2016 verandert de variabele spaarrente. De gewijzigde rentes zijn als volgt:

MaandSparen: 1,10% i.p.v. 1,20%*
InternetSparen: 1,00% i.p.v. 1,10%*
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 12 januari 2016 @ 20:20:59 #77
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159050287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:20 schreef CklokC het volgende:

[..]

Ik heb vandaag de gegevens gekregen. Net even gebeld met Aegon vanwege wat inlog problemen. Toen vertelde de medewerkster dat de 25eu extra niet geld als je nieuw een Aegon spaarrekening opent. Ze hadden dat aanbod alleen naar bestaande rekeninghouders gemaild. Dus helaas voor mij. :D
Dat zou ik niet accepteren. Als je gewoon de link volgt zoals die hier op FOK! werd gepost dan kom je bij die actie uit. Dan kunnen ze niet nu opeens zeggen dat die actie voor jou niet geldt.

Overigens: mijn ervaring is dat als je over zoiets klaagt dat je dan gewoon je geld krijgt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159050441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:20 schreef CklokC het volgende:

[..]

Ik heb vandaag de gegevens gekregen. Net even gebeld met Aegon vanwege wat inlog problemen. Toen vertelde de medewerkster dat de 25eu extra niet geld als je nieuw een Aegon spaarrekening opent. Ze hadden dat aanbod alleen naar bestaande rekeninghouders gemaild. Dus helaas voor mij. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:28 schreef soepkoe het volgende:

[..]

Dat lees ik niet in de voorwaarden terug. Er staat dat deze geldt voor aegon klanten. Dat ben ik sinds kort ook, geen datum vanaf wanneer je al klant moet zijn, oftewel: game on :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:03 schreef djh77 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook gebeld, maar dat hebben ze mij niet verteld
Wat's dit nou, niet voor nieuwe klanten? Speciaal daarvoor maak ik die rekening aan. Maar m'n password is toch nog niet binnen, dus wordt hoe dan ook krap. Maar vind het wel een beetje armoedig, want staat niet op die website vermeld.
pi_159050575
Selang...geef je even een schreeuw in een post wanneer een bedrag uiterlijk bij ing moet zijn om mee te doen met de actie.
Ik heb je al gevolgd door het bijtijds weg te halen en te parkeren ( tegen een hogere rente ^O^ ) op een inetrekening bij Argenta.

Alvast dank! :*
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 12 januari 2016 @ 20:30:09 #80
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159050653
Dit wordt wel interessant. Ik had een rekening geopend speciaal voor deze actie maar toen ik inlogde stonden daar toen twee rekeningen aangezien ik al jarenlang een rekening had maar die was ik kwijt. Ik ben dus een bestaande klant met zowel een nieuwe als een oude rekening. Ik heb trouwens de oude rekening gebruikt voor dat deposito aangezien daar toch al een tientje op stond.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 12 januari 2016 @ 20:31:36 #81
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159050722
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef AnneX het volgende:
Selang...geef je even een schreeuw in een post wanneer een bedrag uiterlijk bij ing moet zijn om mee te doen met de actie.
Ik heb je al gevolgd door het bijtijds weg te halen en te parkeren ( tegen een hogere rente ^O^ ) op een inetrekening bij Argenta.

Alvast dank! :*
Uiterlijk 6 maart moet het er staan. Ik doe het trouwens al een maand eerder want dan ga ik op vakantie en ben dan 6 weken offline.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159050956
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef SeLang het volgende:
Dit wordt wel interessant. Ik had een rekening geopend speciaal voor deze actie maar toen ik inlogde stonden daar toen twee rekeningen aangezien ik al jarenlang een rekening had maar die was ik kwijt. Ik ben dus een bestaande klant met zowel een nieuwe als een oude rekening. Ik heb trouwens de oude rekening gebruikt voor dat deposito aangezien daar toch al een tientje op stond.
Anders gaan we ze gewoon mailbomben.

Maak je wel weer een verslag van je reis? ;-)
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 12 januari 2016 @ 20:45:27 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159051318
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Anders gaan we ze gewoon mailbomben.

Maak je wel weer een verslag van je reis? ;-)
Bij wijze van preemptive strike heb ik zojuist even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik de 25 euro premie krijg. Ben benieuwd naar het antwoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:17:51 #84
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159055241
Iemand nog de gegevens van de 500 euro spaaractie van eind vorig jaar? Wanneer zou ING dat moeten betalen (20 euro bonus)?
censuur :O
pi_159055508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:20 schreef CklokC het volgende:

Ik heb vandaag de gegevens gekregen. Net even gebeld met Aegon vanwege wat inlog problemen. Toen vertelde de medewerkster dat de 25eu extra niet geld als je nieuw een Aegon spaarrekening opent. Ze hadden dat aanbod alleen naar bestaande rekeninghouders gemaild. Dus helaas voor mij. :D
Niet accepteren. Ik ben al 19 jaar Aegon klant (Spaarbeleg O~) ) maar ik heb telefonisch te horen gekregen dat ik het op mijn nieuw geopende Aegon Spaarrekening gestort krijg.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_159055631
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:25 schreef Weird- het volgende:
Waarom hogere hypotheekrentes?
Intuïtief zou ik juist lagere hypotheekrentes verwachten, zodat ze meer geld uit kunnen lenen.
Bij de ECB hebben ze wel meer onlogische gedachtenkronkels. De rente laag houden om de inflatie aan te wakkeren. Volgens mij verlaag je de productie- en ondernemingskosten voor bedrijven waardoor producten eerder goedkoper kunnen worden dan duurder. Dus veroorzaakt het rentebeleid eerder deflatie dan inflatie IMO.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_159061297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Iemand nog de gegevens van de 500 euro spaaractie van eind vorig jaar? Wanneer zou ING dat moeten betalen (20 euro bonus)?
Morgen: https://www.ing.nl/partic(...)arenactie/index.html
pi_159062591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:31 schreef SeLang het volgende:

[..]

Uiterlijk 6 maart moet het er staan. Ik doe het trouwens al een maand eerder want dan ga ik op vakantie en ben dan 6 weken offline.
Kun je de betalingen niet automatisch inboeken?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 januari 2016 @ 09:42:18 #89
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159062720
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Kun je de betalingen niet automatisch inboeken?
Dat kan maar is riskant. Bijv LPB --> Rabo --> ING betaal --> ING spaar. Elke stap kan misgaan omdat het geld van de vorige bank nog niet binnen is. En als je er een dag tussen laat zitten verlies je weer rentedagen.

Anyway, het is niet zo'n probleem dit jaar omdat nu bijna het hele bedrag van MoneYou komt en die heeft momenteel dezelfde rente als ING.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159064057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:42 schreef SeLang het volgende:

Anyway, het is niet zo'n probleem dit jaar omdat nu bijna het hele bedrag van MoneYou komt en die heeft momenteel dezelfde rente als ING.
Is dat zo. Is het niet 0,9% bij moneyou en 0,6% bij ing?
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 januari 2016 @ 11:16:53 #91
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159064161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:11 schreef djh77 het volgende:

[..]

Is dat zo. Is het niet 0,9% bij moneyou en 0,6% bij ing?
Boven de 75K is het 0,9% en voor die actie ga je natuurlijk voor het maximum.

Ik snap de ING strategie trouwens niet want de lagere rente bij kleinere tegoeden zorgt ervoor dat je er na de actie geen cent meer laat staan tot de volgende actie weer begint een jaar later :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159064602
Ik vraag me sowieso af hoe winstgevend deze actie is. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die extra sparen of extra geld naar hun ING rekening overmaken en het na de actie laten staan (waar ING op hoopt), maar je hebt ook mensen (zoals wij) die veel geld overmaken bij het begin van de actieperiode en het meteen weghalen zodra het voorbij is wat ze (1) in procenten uitgedrukt behoorlijk wat extra rente kost (duur geld) en (2) zorgt voor slechts een tijdelijke piek in het spaarkapitaal, waar je als bank niet echt veel mee kunt (je kunt er geen hypotheken oid mee financieren). Maar gezien ze deze actie toch al weer wat jaren doen en ik er vanuit ga dat ze niet heel dom zijn bij de ING zullen de voordelen wel opwegen tegen deze (voor hun) nadelen.
pi_159069283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef SeLang het volgende:

[..]

Bij wijze van preemptive strike heb ik zojuist even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik de 25 euro premie krijg. Ben benieuwd naar het antwoord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze eerder van de week ook al dezelfde vraag per mail gesteld en kreeg net via mail terug dat ze meer tijd voor mijn vraag nodig hebben en verwachten tot 26-1-2016 nodig te hebben.

Ik heb overigens nieuwe rekening afgesloten - specfiek voor de actie ja.

Voor zover je iets kunt concluderen uit de opgegeven periode, vind ik het niet erg positief. :{ :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 januari 2016 @ 14:48:12 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159069406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef SeLang het volgende:

[..]

Bij wijze van preemptive strike heb ik zojuist even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik de 25 euro premie krijg. Ben benieuwd naar het antwoord.

Ik kreeg zojuist dit antwoord:

quote:
Geachte heer SeLang

Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 januari waarin u vraagt wanneer u de ¤ 25,- kan verwachten voor de deposito actie. Ik kan mij voorstellen dat u hier graag duidelijkheid over wenst. Hieronder ga ik verder in op uw vraag.

U ontvangt uw ¤ 25,- uiterlijk 15 februari 2016

De ¤ 25,- cadeau-actie bij het openen van een Aegon Deposito Sparen met een minimale inleg van ¤ 2500,- loopt tot 15 januari 2016. Neemt u voor 15 januari 2016 deel aan deze actie of heeft u al deelgenomen? Dan wordt de ¤ 25,- uiterlijk 15 februari op uw Aegon Sparen gestort
Dan maar goed dat ik (toevallig) de bestaande rekening heb gebruikt en niet de nieuw geopende.

Toch denk ik dat als je klaagt je hoe dan ook die 25 euro wel krijgt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159069448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe winstgevend deze actie is. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die extra sparen of extra geld naar hun ING rekening overmaken en het na de actie laten staan (waar ING op hoopt), maar je hebt ook mensen (zoals wij) die veel geld overmaken bij het begin van de actieperiode en het meteen weghalen zodra het voorbij is wat ze (1) in procenten uitgedrukt behoorlijk wat extra rente kost (duur geld) en (2) zorgt voor slechts een tijdelijke piek in het spaarkapitaal, waar je als bank niet echt veel mee kunt (je kunt er geen hypotheken oid mee financieren). Maar gezien ze deze actie toch al weer wat jaren doen en ik er vanuit ga dat ze niet heel dom zijn bij de ING zullen de voordelen wel opwegen tegen deze (voor hun) nadelen.
Die actie kan echt wel uit. Niet iedereen is zo slim als SeLang dus mensen vergeten daarna het geld weer weg te halen of uit luiheid laten ze het lekker staan. ING is ook geen liefdadigheidsinstelling.
pi_159069561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:43 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik heb ze eerder van de week ook al dezelfde vraag per mail gesteld en kreeg net via mail terug dat ze meer tijd voor mijn vraag nodig hebben en verwachten tot 26-1-2016 nodig te hebben.

Vreemd. In november 2015 was een soortgelijke actie en toen was er ook al grote onduidelijkheid. http://forum.spaarinforma(...)cadeau-t8942-15.html. Je zou zeggen dat ze hiervan geleerd hebben. Nog steeds onduidelijke en tegenstrijdige informatie.

quote:
Zoals ik telefonisch heb aangegeven zou ik per mail duidelijkheid verschaffen over de deposito actie. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor alle onduidelijkheid. Er zijn in totaal twee deposito acties geweest. De eerste liep tot 30 november. Dit was een actie waarbij alleen een groep klanten is gemaild. Alleen de klanten die zijn gemaild kwamen in aanmerking voor de actie. Bij deze actie wordt uiterlijk 30 december 25 euro gestort op de Aegon Sparen. Op 15 december is er een nieuwe actie ingegaan welke tot 15 januari loopt. Deze is actie is wel geldig voor alle klanten. Hiervoor wordt de uitbetaling tussen 15 januari en 15 februari uitgevoerd.
quote:
Tweede deposito actie
In mijn vorige mail heb ik aangegeven dat de tweede deposito actie voor alle klanten geldt. Hiermee bedoel ik alle klanten die bij ons al een spaarrekening hebben. Dus als iemand nog geen klant is en vervolgens een deposito opent, komt hij/zij niet in aanmerking voor de actie.
Wat een zooitje. Deze voorwaarde staat helemaal nergens :N

[ Bericht 3% gewijzigd door djh77 op 13-01-2016 15:01:03 ]
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 januari 2016 @ 15:00:50 #97
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159069774
quote:
Dit was een actie waarbij alleen een groep klanten is gemaild.
Hier zou ik als argument gebruiken dat ik de link naar die actie op een spaarforum had gevonden en die link toegankelijk is zonder in te loggen bij Aegon en ik dus wel zou mogen aannemen dat die actie dan voor iedereen geldt. Anders zou Aegon toch wel eerst met een login scherm komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door SeLang op 13-01-2016 15:05:59 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159070148
Wat een mongooltjes daar. Ik belde ze net ook op, alleen voor mensen die al een rekening hebben.
pi_159070196
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:00 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hier zou ik als argument gebruiken dat ik de link naar die actie op een spaarforum had gevonden en die link toegankelijk is zonder in te loggen bij Aegon en ik dus wel zou mogen aannemen dat die actie dan voor iedereen geldt. Anders zou Aegon toch wel eerst met een login scherm komen?
Ik ga ze wel weer even bellen met deze argumenten. Hoelang duurde het openen van de rekening eigenlijk want ik betwijfel of ik uberhaupt nog op tijd ben. Heb net 1 cent ter identificatie overgemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 15:15:28 ]
pi_159070272
Wat een stomme helpdesk trouwens dat je eerst je vraag moet inspreken en vervolgens nog weer met een toetskeuze bij de juiste lijn moet komen :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')