abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:00:51 #1
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_158865210



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:02:08 #2
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_158865221
laatste reactie.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 07:30 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ik heb er een liggen die ik een keer gebruikt heb. Mag weg voor een leuk prijsje.

Pm bij interesse :)
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:18:22 #3
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158865332
Het schijnt nog geen nieuwjaar te zijn in China. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:24:55 #4
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_158865381
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:18 schreef Dromer het volgende:
Het schijnt nog geen nieuwjaar te zijn in China. ;)
Hmm true, maar kon zo even niks beters verzinnen.
pi_158867101
Voor de Xiaomi dashcam verscheen vanmorgen een Banggood coupon in de mail van 8%: XiaomiDVR

[ Bericht 5% gewijzigd door J.B. op 06-01-2016 12:16:16 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:33:44 #6
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158867224
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef ThaBrain het volgende:
Heeft er hier toevallig ervaring met een low budget oplossing voor hartslagmeting tijdens het sporten (dus met een display)?

Ik heb de nieuwe Miband in bestelling, maar daar zit natuurlijk geen display op en ik heb geen zin om tijdens het lopen de hele tijd op mijn telefoon te kijken. Iets van een horloge zou denk ik het beste zijn.
Iemand misschien ervaringen?
pi_158867325
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:18 schreef Dromer het volgende:
Het schijnt nog geen nieuwjaar te zijn in China. ;)
dat was het al in December ergens vorig jaar.
het nieuwe jaar gaat in op de winter solstice. die lunar calendar is echt te ingewikkeld.
Chinees Nieuwjaar is pas 8 februari maar da's weer een 'ander nieuwjaar' ..

probeer maar eens iemands verjaardag hier te onthouden, vanuit mijn beleving (westerse kalender) valt die dus elke keer op een andere dag omdat ze voor de verjaardag de Chinese kalender aanhouden :?
pi_158869038
http://www.gearbest.com/earphones/pp_242366.html

Is dit een beetje een goede bluetooth in ear? Iemand ervaringen ermee
pi_158869647
Eerste bestelling van 2016 gedaan.

Kingma lader + 2 batterijen voor Xiaomi Yi en een Xiaomi Powerbank 10.000 + siliconen case.

Dit ivm een kleine vakantie binnenkort. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:36:10 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158869648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:05 schreef Musta het volgende:
http://www.gearbest.com/earphones/pp_242366.html

Is dit een beetje een goede bluetooth in ear? Iemand ervaringen ermee
Die en een ander AWEI paar heb ik eind vorig jaar nog binnengehad, ja.
Ik ben er niet echt over te spreken. Beter is nog altijd de Bluedio i6 halen en je favo oordopjes erop aansluiten.

Of... de Brainwavz BLU-100, sound is daar, alleen de ergonomics zijn niet zo.

[ Bericht 29% gewijzigd door shiz op 06-01-2016 12:41:55 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:23:01 #11
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158870731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:05 schreef Musta het volgende:
http://www.gearbest.com/earphones/pp_242366.html

Is dit een beetje een goede bluetooth in ear? Iemand ervaringen ermee
Over de inears kan ik weinig zeggen, buiten wat shiz zegt ivm de Bluedio i6.
Waar ik wel wat over kan zeggen is Gearbest :
Als je wat wil bestellen daar, bestel het dan uit het EU warehouse, dat gaat in 99% van de gevallen goed en wordt snel verzonden . Bestel je daarentegen uit het China warehouse, dan kan het makkelijk zijn dat je 2 weken of meer aan het wachten bent tot ze gaan verzenden (zelf meerdere keren voorgehad). Just my two cents.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158874783
De nieuwe Xiaomi usb led lamp nu voor 4 euro bij Tinydeal
http://www.tinydeal.com/u(...)t-lamp-p-157588.html
pi_158878055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die en een ander AWEI paar heb ik eind vorig jaar nog binnengehad, ja.
Ik ben er niet echt over te spreken. Beter is nog altijd de Bluedio i6 halen en je favo oordopjes erop aansluiten.
[ afbeelding ]
Of... de Brainwavz BLU-100, sound is daar, alleen de ergonomics zijn niet zo.
Kan geen kwaad om t te proberen. Mn favo oordopjes zijn niet echt om naar huis over tes chijrven, mn galaxy s4 oordopjes :p
Had vroeger een paar AWEI dopjes besteld, maar die verschilden niet echt veel van wat ik me herinner.

Oja, ik heb ergens nog de pistons 2 en 3 liggen in hun verpakking, hoog tijd om die te testen dan met deze Bleudio :)

quote:
12s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:23 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Over de inears kan ik weinig zeggen, buiten wat shiz zegt ivm de Bluedio i6.
Waar ik wel wat over kan zeggen is Gearbest :
Als je wat wil bestellen daar, bestel het dan uit het EU warehouse, dat gaat in 99% van de gevallen goed en wordt snel verzonden . Bestel je daarentegen uit het China warehouse, dan kan het makkelijk zijn dat je 2 weken of meer aan het wachten bent tot ze gaan verzenden (zelf meerdere keren voorgehad). Just my two cents.
Pff ja ik had dat zelfs toen ik iets van EU bestelde, zogenaamd in stock (lenovo k3 note destijds)..
Deze bedoelen jullie?

http://www.aliexpress.com(...)chweb1451318400_6148

http://www.banggood.com/B(...)isplay-p-967748.html.

Waar kan ik ze het beste bestellen? Heb bij beide wel goeie ervaringen, meestal is banggood wel sneller dus ik neig naar BG
  woensdag 6 januari 2016 @ 18:19:24 #14
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158878278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:08 schreef Musta het volgende:
Waar kan ik ze het beste bestellen? Heb bij beide wel goeie ervaringen, meestal is banggood wel sneller dus ik neig naar BG
De mijne heb ik bij BG gehaald.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158878598
Sold out currently :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:56:45 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158889988
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:08 schreef Musta het volgende:

[..]

Kan geen kwaad om t te proberen. Mn favo oordopjes zijn niet echt om naar huis over tes chijrven, mn galaxy s4 oordopjes :p
Had vroeger een paar AWEI dopjes besteld, maar die verschilden niet echt veel van wat ik me herinner.

Oja, ik heb ergens nog de pistons 2 en 3 liggen in hun verpakking, hoog tijd om die te testen dan met deze Bleudio :)

[..]

Pff ja ik had dat zelfs toen ik iets van EU bestelde, zogenaamd in stock (lenovo k3 note destijds)..
Deze bedoelen jullie?

http://www.aliexpress.com(...)chweb1451318400_6148

http://www.banggood.com/B(...)isplay-p-967748.html.

Waar kan ik ze het beste bestellen? Heb bij beide wel goeie ervaringen, meestal is banggood wel sneller dus ik neig naar BG
De ES800M vind ik nog altijd zo'n beetje de beste betaalbare allrounder. De ES900i heeft een vergelijkbare sound met maar bass, maar imho (en ik ben toch vrij basshead) te veel. Maar ik heb zo'n beetje alles wat ze daarna hebben uitgebracht geprobeerd en ze hebben het nooit meer voor elkaar gekregen echt weer met iets te komen waar ik van onder de indruk was.

De nieuwe Piston hybrids zijn wel goed. :Y Sound van Piston V2 met de betere comfort van de V3 zeg maar. :Y Maar als het ff kan de Vsonic VSD3 halen zou ik zeggen. Sweet combo. Als je er eentje van close to home wilt... nog altijd fan van de Xears Xtreme XT3 en deze Sony Ericssons: https://www.centralpoint.(...)262-3326-num-5588329 .

Ik had geloof ik mijn Bluedio i6 bij Everbuying vandaan. :Y
En anders: https://www.fasttech.com/(...)h-v4-1-in-ear-stereo ofzo

- dat zijn verrassend veel ja-knikkende smileys. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158892226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De ES800M vind ik nog altijd zo'n beetje de beste betaalbare allrounder. De ES900i heeft een vergelijkbare sound met maar bass, maar imho (en ik ben toch vrij basshead) te veel. Maar ik heb zo'n beetje alles wat ze daarna hebben uitgebracht geprobeerd en ze hebben het nooit meer voor elkaar gekregen echt weer met iets te komen waar ik van onder de indruk was.

De nieuwe Piston hybrids zijn wel goed. :Y Sound van Piston V2 met de betere comfort van de V3 zeg maar. :Y Maar als het ff kan de Vsonic VSD3 halen zou ik zeggen. Sweet combo. Als je er eentje van close to home wilt... nog altijd fan van de Xears Xtreme XT3 en deze Sony Ericssons: https://www.centralpoint.(...)262-3326-num-5588329 .

Ik had geloof ik mijn Bluedio i6 bij Everbuying vandaan. :Y
En anders: https://www.fasttech.com/(...)h-v4-1-in-ear-stereo ofzo

- dat zijn verrassend veel ja-knikkende smileys. :Y
Hybrids =/= Pistons ;)

De Hybrids hebben ook alweer een opvolger gekregen. Daar waar de Hybrids 1+1 driver hebben, heeft de opvolger er 3.
http://www.techpowerup.co(...)in-ear-monitors.html

1More maakt best goed spul. En meer dan je kan zien op de Mi.com site. Heb zelf nu de Voice of China wat eigenlijk een Piston v3 is met iets ander design maar ga die Triple Drivers bestellen.

(1More maakt de Pistons / Hybrids voor Xiaomi)
pi_158893771
Destination Country
Origin Country - Tracking Consuming: 601 ms
2015-12-27 09:50 Netherlands, Item Arrived at Netherlands
2015-12-24 16:23 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to NETHERLANDS
2015-12-16 09:19 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Netherlands
2015-12-16 08:53 MPC PMIH (KLIA), Dispatch PreAlert to Netherlands

Hmm, gaat om 'n paar elastieken om 'n lampje op 'n fietsframe te maken. De 31e nog bij 't postkantoor geweest om te checken of er iets lag, niet dus.

Wat moet ik hiervan denken :{
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:02:56 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158893985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:26 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Hybrids =/= Pistons ;)

De Hybrids hebben ook alweer een opvolger gekregen. Daar waar de Hybrids 1+1 driver hebben, heeft de opvolger er 3.
http://www.techpowerup.co(...)in-ear-monitors.html

1More maakt best goed spul. En meer dan je kan zien op de Mi.com site. Heb zelf nu de Voice of China wat eigenlijk een Piston v3 is met iets ander design maar ga die Triple Drivers bestellen.

(1More maakt de Pistons / Hybrids voor Xiaomi)
Aber du weißt was ich meine. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Destination Country
Origin Country - Tracking Consuming: 601 ms
2015-12-27 09:50 Netherlands, Item Arrived at Netherlands
2015-12-24 16:23 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to NETHERLANDS
2015-12-16 09:19 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Netherlands
2015-12-16 08:53 MPC PMIH (KLIA), Dispatch PreAlert to Netherlands

Hmm, gaat om 'n paar elastieken om 'n lampje op 'n fietsframe te maken. De 31e nog bij 't postkantoor geweest om te checken of er iets lag, niet dus.

Wat moet ik hiervan denken :{
Ik heb nog een '2015-12-23 21:23 Arrival at Destination Post (Country: AT)'.
De laatste tijd duurt alles wat langer. Zullen wel te weinig personeel in de decembermaand hebben ofzo en dat veel pakketjes zich ook opstapelen en dan ook met normale hoeveelheid personeel moeite hebben daar doorheen te komen. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158899924
Ik heb een leuk item op het oog op Ebay, maar ik twijfel aan de juistheid van de advertentie. De verkoper heeft niet gereageerd op mijn bericht van 3 dagen terug. Het item in kwestie is 50% goedkoper dan elders en ook de paar andere items die deze verkoper aanbiedt zijn rond dat percentage afgeprijsd t.o.v. de goedkoopste elders.

Wat zijn de risico's in dit geval?

Betalen via PayPal zorgt er toch voor dat de koper tot 45 dagen is beschermd. In het geval je niks ontvangt of iets totaal anders op de deurmat valt, dan kun je heel gemakkelijk een claim indienen? Iemand ervaring met deze vorm van (mogelijke) too good to be true prijzen op Ebay?
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:52:19 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158900320
Ja, zo heb ik ook weleens een HP tablet besteld en nooit gekregen onder het motto 'toch PayPal-bescherming'. Iffier is het als je wel iets krijgt, maar het niet als omschreven is. Uiteindelijk krijg je wel gelijk, maar dat is dan gedoe. Kun je je besparen door op zekerder te spelen en elders te halen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158901673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:02 schreef shiznuts het volgende:

Ik heb nog een '2015-12-23 21:23 Arrival at Destination Post (Country: AT)'.
De laatste tijd duurt alles wat langer. Zullen wel te weinig personeel in de decembermaand hebben ofzo en dat veel pakketjes zich ook opstapelen en dan ook met normale hoeveelheid personeel moeite hebben daar doorheen te komen. ;(
Contact met PostNL gehad, maar die kunnen er niks mee. Verwachten dat 't een brievenbuspakje is. Ik ook, 't is maar klein. Maar ze verwijzen me naar 'n andere postaanbieder, omdat ze 't ook niet weten. Vooral omdat 't eind dec. al in NL zou moeten zijn. Vraag me af wie 't dan komt afleveren :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158901854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:52 schreef shiznuts het volgende:
Ja, zo heb ik ook weleens een HP tablet besteld en nooit gekregen onder het motto 'toch PayPal-bescherming'. Iffier is het als je wel iets krijgt, maar het niet als omschreven is. Uiteindelijk krijg je wel gelijk, maar dat is dan gedoe. Kun je je besparen door op zekerder te spelen en elders te halen...
Wat levert het zo'n verkoper dan op om dit te doen, vraag ik me dan af...
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:49:48 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158901931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:47 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Wat levert het zo'n verkoper dan op om dit te doen, vraag ik me dan af...
Mensen die niet doorhebben dat het nep is...
Mensen die de moeite niet nemen om het aan te vechten...
... still easy moneh.

Zelfde als spammailtjes, of oma's die in de neeftruc trappen... als er geen mensen zijn die ervoor zouden vallen, zou het inderdaad geen nut hebben om 't te doen, maar schijnbaar zijn er mensen dom genoeg om opgelicht te worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158912503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mensen die niet doorhebben dat het nep is...
Mensen die de moeite niet nemen om het aan te vechten...
... still easy moneh.

Zelfde als spammailtjes, of oma's die in de neeftruc trappen... als er geen mensen zijn die ervoor zouden vallen, zou het inderdaad geen nut hebben om 't te doen, maar schijnbaar zijn er mensen dom genoeg om opgelicht te worden.
Gokje gewaagd en gelijk een reminder ingesteld ;) We zien het wel :)
pi_158913163
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon doen alsof. En dan de specs door Google translate gooien. :P
Uiteraard ff met ons delen wat die specs zijn. c_/
2.gif
quote:
yes sure! thank u sir.. btw Yi cam in this 2016 will comes a specific for drones!! stay tuned!
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:57:23 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158914028
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158914937
quote:
Die had ik inderdaad ook al gezien. Net als nu zit die dus met een generatie of 2 dus in de Chinese camera's. :P
  vrijdag 8 januari 2016 @ 01:55:46 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158920100
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Weet iemand of er ook een ronde EU plug naar platte EU plug bestaat?
In sommige hotels kan ik m'n laptop's power adapter niet aansteken, omdat ze alleen smalle outlets hebben. ;( (En anders dan maar via-via, dus EU - US - EU ofzo)
Aha! Fix gevonden (denk ik)! :D
Orico had vandaag de Brands promotion te pakken op http://brands.aliexpress.com/en (nog zo'n 7 uur remaining).
Dus als je dit nog net op tijd leest en nog een 2.5" drive USB enclosure of power accessoire nodig hebt ofzo...
Anyways. Aanschouw! http://www.aliexpress.com(...)327_32518452605.html . I bet that does the trick. :Y

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:02:57 #30
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920538
Wat is het verschil tussen deze 2 powerbanks van xiaomi? Alleen het design?

http://www.banggood.com/O(...)phone-p-1004488.html

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Ik ben geil
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:13:03 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158920603
Eh, als je onder design ook de internal hardware bedoelt... ja.
Maar effectief is het dus een compleet andere stijl powerbank.
De ene gaat uit van een ATL li-polymer bron, de ander van 18650 cellen.
Dat resulteert ook in een andere formfactor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:19:14 #32
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:13 schreef shiznuts het volgende:
Eh, als je onder design ook de internal hardware bedoelt... ja.
Maar effectief is het dus een compleet andere stijl powerbank.
De ene gaat uit van een ATL li-polymer bron, de ander van 18650 cellen.
Dat resulteert ook in een andere formfactor.
Oh.. zo ver heb ik nog niet gekeken ;(

Denk dat ik dan maar weer voor de aluminium versie ga.. Heb daar goede ervaringen mee O+
Ik ben geil
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:24:18 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158920671
Da's een prima keuze wel. :Y Is een van m'n favo items om mensen cadeau te doen.

Verder hier nog een bazig linkje: De grote powerbank test . ;) dodge_911 shoutout!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:26:28 #34
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:24 schreef shiznuts het volgende:
Da's een prima keuze wel. :Y Is een van m'n favo items om mensen cadeau te doen.

Verder hier nog een bazig linkje: De grote powerbank test . ;) dodge_911 shoutout!
Gossie :D

Dat ga ik morgen lekker rustig lezen.. wordt me wat te laat :P
Ik ben geil
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:28:56 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158920701
Nitey nite. :z
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158924745
Vraagje:
Ik heb een paar problemen met mijn Xiaomi Redmi2 (minder dan een jaar oud). Nu heb ik contact met de verkoper op AliExpress en deze vraagt om de telefoon op te sturen naar China (kosten ongeveer 25euro, aangetekend PostNL). Hij wil liever geen express service, want douanekosten etc.
Heeft een van jullie dit weleens gedaan of wat is aan te raden in zo'n situatie?
pi_158924897
Heb een product besteld en krijg een tracking code van Austria Post. Is dat nieuw dat dat via Austria Post wordt bezorgd ?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:12:20 #38
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158929660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef MeesterBier het volgende:
Heb een product besteld en krijg een tracking code van Austria Post. Is dat nieuw dat dat via Austria Post wordt bezorgd ?
Waarschijnlijk was het wekelijkse vliegtuig voor Shiznuts nog niet vol.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:34:29 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158933769
Of heb ik zo'n beetje in m'n eendje het vliegtuig volgekregen en als gevolg het toestel met priority naar Oostenrijk gestuurd is i.p.v. Nederland. 8-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:19:29 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_158934961
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef shiznuts het volgende:
Of heb ik zo'n beetje in m'n eendje het vliegtuig volgekregen en als gevolg het toestel met priority naar Oostenrijk gestuurd is i.p.v. Nederland. 8-)
Too funny not to quote.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_158935899
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Too funny not to quote.
Hahahaha ik moest ook lachen(hele dag niet gedaan).
pi_158937681
Dacht ik koop even een mooie camera om de kleine in de gaten te houden.. DOA :'(

Hopelijk hoef ik hem niet terug te sturen

(Zmodo new mini wifi camera)
Ajax Amsterdam
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:15:17 #43
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158949112
To whom it may concern : Ik ben net begonnen met een dischargetest van de XPB20Ah :)


*UPDATE*
helaas had ik de meter niet goed genoeg aangesloten en heb ik geen meetdata |:(
dan maar opnieuw :)


[ Bericht 31% gewijzigd door dodge_911 op 09-01-2016 15:13:39 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158953746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:43 schreef Kuhly het volgende:
Dacht ik koop even een mooie camera om de kleine in de gaten te houden.. DOA :'(

Hopelijk hoef ik hem niet terug te sturen

(Zmodo new mini wifi camera)
Zet voortaan dan paypal retour aan, ben je gedekt voor retourkosten.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_158954132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zet voortaan dan paypal retour aan, ben je gedekt voor retourkosten.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns
Ja maar het duurt lang
Ajax Amsterdam
pi_158955225
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:51 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ja maar het duurt lang
dan moet je niet in china shoppen :P
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:07:50 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158955659
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef mschol het volgende:

[..]

dan moet je niet in china shoppen :P
Shoppen gaat hier anders best vlug! ;) Taobao/JD shippen meestal binnen 1 dag.. en zijn genoeg markets waar je direct kan kopen :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:29:33 #48
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158956183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:51 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ja maar het duurt lang
www.wehkamp.nl dan voor jou?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 13:58:42 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158957057
Weer een reviewtje online.. dit keer van de MPOW Cheetah, een op sport gerichte Bluetooth koptelefoon. Uiteraard te vinden op mijn eigen "Reviewblog" of in zijn eigen topic in de review sectie van Fok!.


Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 14:00:17 #50
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_158957102
Er zit een heel klein breukje in m'n kabel van m'n brainwavz r1. Af en toe valt er links 1 van die dual drivers weg. :'(
Wil eigenlijk geen andere maar mocht ik andere nodig hebben wat zijn een beetje vergelijkbare doppen?
Die nieuwe xiaomi?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 14:24:52 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158957832
Je kunt best eens die 1More Hybrids proberen, ja.
Of misschien de bazige Vsonic VSD3(S) die toch iets meer van de R1 weghebben misschien.
http://www.lendmeurears.c(...)hable-cable-version/ & http://www.lendmeurears.com/vsd3s-red-detachable-cables/ , kun je bij kabelbreuk ook: whop, nieuwe kabel eraan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158960945
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef mschol het volgende:

[..]

dan moet je niet in china shoppen :P
Heb je gelijk in, maar doa is gewoon altijd kut :p
Ajax Amsterdam
pi_158961192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Destination Country
Origin Country - Tracking Consuming: 601 ms
2015-12-27 09:50 Netherlands, Item Arrived at Netherlands
2015-12-24 16:23 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to NETHERLANDS
2015-12-16 09:19 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Netherlands
2015-12-16 08:53 MPC PMIH (KLIA), Dispatch PreAlert to Netherlands

Hmm, gaat om 'n paar elastieken om 'n lampje op 'n fietsframe te maken. De 31e nog bij 't postkantoor geweest om te checken of er iets lag, niet dus.

Wat moet ik hiervan denken :{
Gisteren binnengekomen :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:35:01 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158965455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:48 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Gisteren binnengekomen :D
Haha, zo herkenbaar, de dag nadat je je zorgen gaat maken, komt 't binnen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 10 januari 2016 @ 11:09:36 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158979519
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:15 schreef dodge_911 het volgende:
To whom it may concern : Ik ben net begonnen met een dischargetest van de XPB20Ah :)
[ afbeelding ]

*UPDATE*
helaas had ik de meter niet goed genoeg aangesloten en heb ik geen meetdata |:(
dan maar opnieuw :)

En :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 10 januari 2016 @ 14:50:51 #56
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158984257
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En :D?
Voor ik ze opnieuw leeg kan trekken moet ze natuurlijk opgeladen worden.
Dat ook maar meteen gemonitored (fancy manier om te zeggen : een gopro erboven en timelapsen op 30sec).
En toen ik vanmiddag opstond, alles terug aangesloten voor de leegtrektest.
Wel gemerkt dat mijn meter 0.5V aangeeft ipv 5V, maar de andere metingen zijn wel correct.

Voor wat de meetdata betreft, kan ik nog niet te veel prijsgeven, natuurlijk, maar de hoeveelheid die ik erin kon pompen lag mooi in de lijn met wat de andere XPB's doen. Ik meende iets van een 16.000 en nogwat mAh die erin gepompt waren, dus net het dubbele van een XPB10Ah.

Voor de zekerheid ga ik beide tests nog 'n keer herhalen, maar dan met een YZX-meter ertussen.
Ook heb ik nog een paar andere tests op de planning staan : oa. de maximale gezamenlijke belasting van beide poorten. Helaas duurt het laden en ontladen bij deze wat langer vw de grote capaciteit...

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 11-01-2016 00:18:30 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 10 januari 2016 @ 16:55:08 #57
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_158987881
Iemand ervaring met deze Air Mouse?
http://www.aliexpress.com(...)604_32523966996.html


Gewoon voor VLC en wat Netflix in Windows 10, lijkt me op zich handiger dan elke keer op m'n telefoon Unified Remote openen en zo.
Ik zie in zo'n YouTube-filmpje dat die ook een gyroscope heeft voor een soort Wiimote-achtig aimen op je scherm, werkt dat ook een beetje goed?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_158991076


Ik weet niet meer wie de tip gaf, maar die BLF A6 is een verdomd fijn zaklampje _O_

Kreeg hem binnen 4 dagen binnen via EU direct op BG.

http://www.banggood.com/B(...)hlight-p-991823.html

Heb zelf de 1a besteld, de linker



GBLFA6SE voor 10 euro korting op BG.
  maandag 11 januari 2016 @ 00:15:08 #59
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159002268
Kleine update ivm de XPB20Ah test :
Eerste resultaten zijn niet bijster schitterend vallen na het bekijken van de cijfers van de grote powerbanktest geheel binnen de lijnen.
Retest met YZX meter d'rtussen nu, gewoon, omdat het kan :)

[ Bericht 11% gewijzigd door dodge_911 op 11-01-2016 00:23:32 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159003693
quote:
2s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand ervaring met deze Air Mouse?
http://www.aliexpress.com(...)604_32523966996.html
[ afbeelding ]

Gewoon voor VLC en wat Netflix in Windows 10, lijkt me op zich handiger dan elke keer op m'n telefoon Unified Remote openen en zo.
Ik zie in zo'n YouTube-filmpje dat die ook een gyroscope heeft voor een soort Wiimote-achtig aimen op je scherm, werkt dat ook een beetje goed?
ik heb een andere, en het airmouse idee vind ik vervelend (maar niet zo erg dat ik hem weg zou doen)..

in tegen stelling tot een wiimote heeft zo'n ding namelijk geen referentie punt, dus op een gegeven moment zou het zo kunnen zijn dat je arm ergens helemaal links is terwijl je muis rechts zit..
ik moet dus afen toe even weer het "midden" van mijn arm/hand t.o.v. het scherm en muis vinden (als dat enigsinds duidelijk is...)
pi_159004206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt best eens die 1More Hybrids proberen, ja.
Of misschien de bazige Vsonic VSD3(S) die toch iets meer van de R1 weghebben misschien.
http://www.lendmeurears.c(...)hable-cable-version/ & http://www.lendmeurears.com/vsd3s-red-detachable-cables/ , kun je bij kabelbreuk ook: whop, nieuwe kabel eraan.
Heb jij ervaring met KZ iem's? Wil iets nieuws proberen naast mijn 1more's. En die KZ's zien er wel leuk uit.
  maandag 11 januari 2016 @ 07:05:05 #62
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159004536
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 03:03 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Heb jij ervaring met KZ iem's? Wil iets nieuws proberen naast mijn 1more's. En die KZ's zien er wel leuk uit.
ik heb kz geprobeerd, klinkt leuk maar snel overstuurd. Memory wire is wel nice
pi_159004543
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:39 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een andere, en het airmouse idee vind ik vervelend (maar niet zo erg dat ik hem weg zou doen)..

in tegen stelling tot een wiimote heeft zo'n ding namelijk geen referentie punt, dus op een gegeven moment zou het zo kunnen zijn dat je arm ergens helemaal links is terwijl je muis rechts zit..
ik moet dus afen toe even weer het "midden" van mijn arm/hand t.o.v. het scherm en muis vinden (als dat enigsinds duidelijk is...)
Daarom richt ik vanuit de pols en niet vanuit de arm ;)
Zelf erger ik me er niet aan als het referentiepunt ergens in de hoek is, dan corrigeer je dat makkelijk.
You can't be late if you don't show up.
  maandag 11 januari 2016 @ 09:21:09 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159005831
quote:
12s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:15 schreef dodge_911 het volgende:
Kleine update ivm de XPB20Ah test :
Eerste resultaten zijn niet bijster schitterend vallen na het bekijken van de cijfers van de grote powerbanktest geheel binnen de lijnen.
Retest met YZX meter d'rtussen nu, gewoon, omdat het kan :)
Nice, blijf vooralsnog even bij de 16K dan :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159008977
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar doa is gewoon altijd kut :p
Wat is doa?
pi_159009130
Bestaan er ook degelijke mechanische toetsenborden in china-shop land? :)
pi_159009407
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:59 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Wat is doa?
Dead on arrival
pi_159010616
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef Questular het volgende:
Bestaan er ook degelijke mechanische toetsenborden in china-shop land? :)
Al gezocht?
O.a. bij BangGood verkrijgbaar. http://www.banggood.com/search/mechanical-keyboard.html
pi_159010656
quote:
Zeker gezocht maar ik hoop dat iemand hier er persoonlijke ervaring mee heeft. Ga liever af op gebruikerservaring dan verkooppraat.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:18:37 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159011299
Ja, zijn wel wat Chinese merken op Tmall te vinden. Moet je daar maar ff vertaald zoeken op 'mechanical keyboard'. E-3LUE bijvoorbeeld heeft ze denk ik wel. Ff zo'n Chinees merk vinden en dan kijken of er ook wat op AliExpress te vinden valt.

& Kenzi, ja, ik heb eens meerdere KZ (Knowledge Zenith) oortjes geprobeerd. Is helaas een beetje tegenvallend spul. Dunnetjes en breekbare signatures i.p.v. vol, warm en robuust. Die ik ooit als eerst geprobeerd had, 't zal een jaar geleden ofzo zijn geweest, geloof met rood en blauwe aanduiding voor rechts en links was nog wel redelijk en veelbelovend, maar ze hebben niet echt de teugels nog wat aangetrokken qua productie... ze zijn niet megaslecht, maar in het segement heb je imho veel degelijkere keuzes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 11 januari 2016 @ 16:35:35 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159017083
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:39 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een andere, en het airmouse idee vind ik vervelend (maar niet zo erg dat ik hem weg zou doen)..

in tegen stelling tot een wiimote heeft zo'n ding namelijk geen referentie punt, dus op een gegeven moment zou het zo kunnen zijn dat je arm ergens helemaal links is terwijl je muis rechts zit..
ik moet dus afen toe even weer het "midden" van mijn arm/hand t.o.v. het scherm en muis vinden (als dat enigsinds duidelijk is...)
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:07 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Daarom richt ik vanuit de pols en niet vanuit de arm ;)
Zelf erger ik me er niet aan als het referentiepunt ergens in de hoek is, dan corrigeer je dat makkelijk.
Hmm ja, ik vroeg me al af of er zo'n sensorbalk-achtig iets bij zat of puur de relatieve beweging, maar oke. Eens even kijken of ik hem haal, thanks!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_159020007
Liever lui dan moe: waar kopen jullie je dream color led-strip? Of gaat het alleen om de controller en kan een reguliere RGB strip bijv. een chase of multicolor?
pi_159020803
Ik ben voor een reis van een paar maanden op zoek naar een e-reader met verlichting en een lange accuduur. Ik heb al wat rondgekeken, maar kan moeilijk beoordelen of er iets geschikts tussenzit. Heeft iemand een aanrader of er ervaring mee? Of kan ik beter een e-reader van een Nederlandse winkel bestellen?
  maandag 11 januari 2016 @ 19:18:20 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159021681
Dat laatste. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 11 januari 2016 @ 19:39:39 #75
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159022287
Kobo Glo :Y
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 11 januari 2016 @ 19:40:13 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159022301
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]


[..]

Hmm ja, ik vroeg me al af of er zo'n sensorbalk-achtig iets bij zat of puur de relatieve beweging, maar oke. Eens even kijken of ik hem haal, thanks!
Ik heb een mele f10 pro en dat is een fijn ding. Dat is 1 van de grotere merken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159022632
quote:
5s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef Jss89 het volgende:
Ik ben voor een reis van een paar maanden op zoek naar een e-reader met verlichting en een lange accuduur. Ik heb al wat rondgekeken, maar kan moeilijk beoordelen of er iets geschikts tussenzit. Heeft iemand een aanrader of er ervaring mee? Of kan ik beter een e-reader van een Nederlandse winkel bestellen?
Kindle paperwhite, vaak is de vorige generatie voor 80-90 te krijgen, of nieuwe voor 110 (met cadeaubon truc)
pi_159025836
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:50 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Kindle paperwhite, vaak is de vorige generatie voor 80-90 te krijgen, of nieuwe voor 110 (met cadeaubon truc)
Of Kobo glo hd. Zelf vorige maand gekocht via VARA aktie. 69 euro incl jaarabo op de gids. Weet niet zeker of de aktie al afgelopen is.

Ik heb de nieuwste paperwhite en de glo hd. Het beeld van de Glo is absoluut beter-helderder. Ook meer in te stellen.

Sleepcovers kan je dan wel weer heel goedkoop via AE bestellen...
  dinsdag 12 januari 2016 @ 09:56:34 #79
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159035115
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef eddepetfokt het volgende:
Of Kobo glo hd. Zelf vorige maand gekocht via VARA aktie. 69 euro incl jaarabo op de gids. Weet niet zeker of de aktie al afgelopen is.
Wegens succes uitverkocht. :'(
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159041127
of er is iets mis met mn powerbank, of met die nieuwe Xiaomi led.
kwam er gister dus achter dat als ik de led in mn powerbank laat zitten, de powerbank niet uitgaat.
dat is wel zo met de oude leds zonder dimmer.
\
  dinsdag 12 januari 2016 @ 14:57:39 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159041205
Moet je ff de firmware upgraden...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159041724
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Moet je ff de firmware upgraden...
van de powerbank?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:09:04 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159043062
Ja, daarom zit er een USB-kabeltje bij.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:11:15 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159043103
Naar minder flauwe zaken. :P (ik heb geen idee, ik heb die nieuwe LED zowaar niet eens besteld :o ).
De nieuwe Mi-band met sensor binnen. :D Goede voornemens, meer bewegen enzo. Altijd mooie smoesjes om nieuwe gadgets te proberen. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159043155
The item is in transit

Iemand bovenstaande melding bij een zending wel eens gekregen? Dat kreeg ik na deze melding: The item is pre-advised
pi_159043418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:11 schreef shiznuts het volgende:
Naar minder flauwe zaken. :P (ik heb geen idee, ik heb die nieuwe LED zowaar niet eens besteld :o ).
De nieuwe Mi-band met sensor binnen. :D Goede voornemens, meer bewegen enzo. Altijd mooie smoesjes om nieuwe gadgets te proberen. :9
Ik heb die ook besteld 8-) Welke app gebruik jij?
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 16:29:18 #87
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_159043562
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
The item is in transit

Iemand bovenstaande melding bij een zending wel eens gekregen? Dat kreeg ik na deze melding: The item is pre-advised
Ja. Hij is onderweg betekent dat.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:31:33 #88
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159043620
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ja. Hij is onderweg betekent dat.
In een Ford Transit!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159043625
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ja. Hij is onderweg betekent dat.
:')

Waar het mij om gaat is dat het nu 4 dagen in transit is, terwijl mijn ervaring is dat 1 dag transit (aankomst NL) en dan meteen naar postbedrijf
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:28:51 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159045278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef Dromer het volgende:

[..]

In een Ford Transit!
Ford Escort!
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:23 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik heb die ook besteld 8-) Welke app gebruik jij?
Nog niks. :P
Bij die vorige had ik gewoon die van de Playstore. Official. :Y Mot ik nog ff naar kijken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159046819
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:')

Waar het mij om gaat is dat het nu 4 dagen in transit is, terwijl mijn ervaring is dat 1 dag transit (aankomst NL) en dan meteen naar postbedrijf
Nee zegt niks. Gewoon afwachten.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:03:14 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159047793
Übrigens hè... ik wilde al een jaar ofzo deze hebben:

Maar agents wilde hun vingers niet brandensnijden en webshops wilden ze ook niet stocken als ik 'em voordroeg... ;(
Zegt tokko1, waarom bestel je 'em niet gewoon direct van Taobao dan, volgens de seller-icoontjes moet dat denk ik kunnen?
Blijkt dat inderdaad gewoon mogelijk! :D 8)7 Ehm. Mja, had eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat tegenwoordig kon. Heeft geloof ik ook niemand die verder geen binding heeft met China (die dus niet zelf of iemand kent met Chinese bankrekening/adres en taal beheerst), het erover gehad zoiets te doen?

Wat heb je nodig: Internationaal geaccepteerde VISA/MasterCard CC, Google translate, common sense (en understanding hoe je op een willekeurige site zou navigeren en weet hoe je sitecode in kunt kijken) en vooral: een stalen portie geduld (deels omdat die Chinese sites so fucking traag zijn). ;( Eigenlijk dus allemaal veel te veel moeite. Want je moet eerst maar eens een account weten te maken voor Taobao en linken aan AliPay. Dan met de verkoper communiceren (niks geen Engels natuurlijk) of 'ie het überhaupt naar het buitenland zou willen sturen. Een bestelling weten te plaatsen is een, die succesvol betaald krijgen een tweede. Dan moet je nog op een of andere manier die shippingskosten weten toe te voegen en betalen en nu heb ik dat alles na dagen heen en weer en geprobeerd dan toch eindelijk voor elkaar en hebben ze 'em opgestuurd. :D Maar dan ben je effectief wel wat uurtjes aan het uitvogelen en doen, dus echt voor iedereen en om eens vaker te doen is het nou niet echt. Ben benieuwd of het nu echt binnenkomt of dat het een spelletje 'nep de buitenlander' wordt. Maar ik ben positief gestemd! :9B
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:36:22 #93
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_159048821
Pakketje na 9 dagen al binnen via BangGood!! Hulde!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:54:44 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159049471
Wat was 't? Hoe bevalt 't? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:04:53 #95
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_159049761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef shiznuts het volgende:
Wat was 't? Hoe bevalt 't? :P
http://m.banggood.com/Who(...)265V-AC-p-54852.html

Werkt perfect, alleen moet je 'm zelf nog ff aansluiten :)

Heb 'm aan het tuinhuis hangen
  dinsdag 12 januari 2016 @ 20:15:31 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159050118
*O* nice
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159050535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Übrigens hè... ik wilde al een jaar ofzo deze hebben:
[ afbeelding ]
Maar agents wilde hun vingers niet brandensnijden en webshops wilden ze ook niet stocken als ik 'em voordroeg... ;(
Zegt tokko1, waarom bestel je 'em niet gewoon direct van Taobao dan, volgens de seller-icoontjes moet dat denk ik kunnen?
Blijkt dat inderdaad gewoon mogelijk! :D 8)7 Ehm. Mja, had eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat tegenwoordig kon. Heeft geloof ik ook niemand die verder geen binding heeft met China (die dus niet zelf of iemand kent met Chinese bankrekening/adres en taal beheerst), het erover gehad zoiets te doen?

Wat heb je nodig: Internationaal geaccepteerde VISA/MasterCard CC, Google translate, common sense (en understanding hoe je op een willekeurige site zou navigeren en weet hoe je sitecode in kunt kijken) en vooral: een stalen portie geduld (deels omdat die Chinese sites so fucking traag zijn). ;( Eigenlijk dus allemaal veel te veel moeite. Want je moet eerst maar eens een account weten te maken voor Taobao en linken aan AliPay. Dan met de verkoper communiceren (niks geen Engels natuurlijk) of 'ie het überhaupt naar het buitenland zou willen sturen. Een bestelling weten te plaatsen is een, die succesvol betaald krijgen een tweede. Dan moet je nog op een of andere manier die shippingskosten weten toe te voegen en betalen en nu heb ik dat alles na dagen heen en weer en geprobeerd dan toch eindelijk voor elkaar en hebben ze 'em opgestuurd. :D Maar dan ben je effectief wel wat uurtjes aan het uitvogelen en doen, dus echt voor iedereen en om eens vaker te doen is het nou niet echt. Ben benieuwd of het nu echt binnenkomt of dat het een spelletje 'nep de buitenlander' wordt. Maar ik ben positief gestemd! :9B
Had je er niet meteen 50 kunnen orderen voor de rest hiero :(

Jij denkt ook alleen aan jezelf hè ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159052027
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:04 schreef Mubassie het volgende:
http://m.banggood.com/Who(...)265V-AC-p-54852.html

Werkt perfect, alleen moet je 'm zelf nog ff aansluiten :)

Heb 'm aan het tuinhuis hangen
Ligt voor minder bij de Action.
Hangt hier ook al tijden. Enorm handig bij de schuur voor fietsen/voeren/etc. :Y

Heb niets onderweg uit China. Ik moet afkicken...
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:01:52 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159052029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Had je er niet meteen 50 kunnen orderen voor de rest hiero :(

Jij denkt ook alleen aan jezelf hè ;)

Jwttogh. B-) :7 c_/

Nee, straks wordt er niks opgestuurd, of komt 'ie binnen en blijkt 'ie net als een andere multi-tool mes zowat uit elkaar te vallen van ellende. Altijd wachten of iets de Shiznuts - Seal of Approval krijgt natuurlijk... ;)

Maar mijn instinct laat me niet vaak in de steek.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159052367
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jwttogh. B-) :7 c_/

Nee, straks wordt er niks opgestuurd, of komt 'ie binnen en blijkt 'ie net als een andere multi-tool mes zowat uit elkaar te vallen van ellende. Altijd wachten of iets de Shiznuts - Seal of Approval krijgt natuurlijk... ;)
[ afbeelding ]
Maar mijn instinct laat me niet vaak in de steek.
Jajaja, nou vooruit dan maar.

Ik wacht op je keurmerk *)
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:11:51 #101
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_159052452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ligt voor minder bij de Action.
Hangt hier ook al tijden. Enorm handig bij de schuur voor fietsen/voeren/etc. :Y

Heb niets onderweg uit China. Ik moet afkicken...
Altijd die Action :(
pi_159052587
Achterklep knop kapot. 100 euro bij de dealert inclusief montage, China voor 5 euro met 10 minuten werk. *O*
pi_159052902
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:11 schreef Mubassie het volgende:
Altijd die Action :(
:+

Misschien een tip voor iemand? Bij Amazon.de kost de EC Technology 22400 mAh Externer Akku mit 3 USB Ausgängen Powerbank für iPhone, iPad, Samsung, PC, Smartphone- Schwarz / Rot ¤18.99 met code "UG3OQL8Q".



Goed alternatief voor de Xiaomi 16.000mAh die schijnbaar EOL is...

EDIT: Creative Funny Expression Rage Comic Round Throw Pillow Plush Bed Sofa Car Cushion :')




[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 12-01-2016 22:30:56 ]
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:45:30 #104
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159053816
Voor degene die nieuwsgierig is naar de testresultaten van de XPB20Ah : de review.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 13 januari 2016 @ 09:18:25 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159062422
was de Xiaomi Yi action cam hier al langs gekomen?

http://www.banggood.com/X(...)016478.html?bid=8942
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 januari 2016 @ 09:27:28 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159062533
1. Ja, alleen maar tig keer
2. Is geen actioncam, is een auto/dashcam

:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159063261
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:18 schreef Catch22- het volgende:
was de Xiaomi Yi action cam hier al langs gekomen?

http://www.banggood.com/X(...)016478.html?bid=8942
Ze moeten alleen die tekst eens aanpassen. Het is geen Xiaomi maar een Yi Dash Cam.
Xiaomi heeft hem niet eens op de site staan.
http://www.xiaoyi.com/yicarcam/yicarcam.html

maar goed, xiaomi = betere SEO. :p
  woensdag 13 januari 2016 @ 10:25:29 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159063303
Hey, Kenz, hedde gij niet toevallig tijd om tijdens het Elephone event een kijkje om de hoek te nemen?
http://www.elephone.hk/readNews/9205.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 januari 2016 @ 10:32:21 #109
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159063400
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:18 schreef Catch22- het volgende:
was de Xiaomi Yi action cam hier al langs gekomen?

http://www.banggood.com/X(...)016478.html?bid=8942
Ik noemde hem vorige week ook al ten overvloede. :+
Aan die ADAS heb je niks als die net zo is als bij de Transcend Drivepro. Dat ding biept dan constant, ook als je normaal van baan wisselt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 13 januari 2016 @ 10:40:14 #110
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159063532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:32 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik noemde hem vorige week ook al ten overvloede. :+
Aan die ADAS heb je niks als die net zo is als bij de Transcend Drivepro. Dat ding biept dan constant, ook als je normaal van baan wisselt.
dan mistte ik hem. Misschien wel geschikt voor op de motor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:40:24 #111
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159065986
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dan mistte ik hem. Misschien wel geschikt voor op de motor
Ben verder wel blij met de Drivepro 220 die hier erg op lijkt. Wifi-connectiviteit is handig om filmpjes eraf te halen zonder het hele ding of de sd-card mee te hoeven nemen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159070867
Iemand ervaring met goeie koksmessen via AliExpress? Tips qua merken?
Heb tijdje terug paar posts daarover voorbij zien komen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:50:06 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159070966
Had iemand een paar maanden geleden over een '1829 Chrom Molybdan Vanadium mes'. Maar de laatste keren dat messen besproken waren ging het voornamelijk om het slijpen ervan... als in whetstone. Verder wel zakmessen of keramisch, maar koksmessen, ik geloof 't niet?

Maar ik ken bijvoorbeeld wel http://taidea.tmall.com die veel op het gebied van messen/keukengerei hebben. Tonife: https://shop107803194.world.taobao.com/category-886216629.htm .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159071144
Naja een goed keramisch mes is ook goed.

Enne, hier zitten toch weinig AliExpress aanhangers maar voornamelijk Banggood etc.
Why's that? AliExpress is juist mijn favoriet, geloof ook het grootste aanbod.

Of is banggood juist iets heel anders maar meer een webshop?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:00:00 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159071185
Omdat AliExpress vol zit met potentiële valkuilen (het is niet één verkoper waar je vertrouwd mee bent, maar een marktplaats zemelend van aanbieders (for the good or bad)) en je weet wat je aan Banggood hebt. Ook dat sommige mensen lastiger iets kunnen kopen zonder PayPal.

- probeer dit eens: http://goo.gl/sgH4i2 en dan die met de rode icoontjes (Tmall stores) afgaan, vb. https://yuexingjiaju.world.tmall.com , https://fengren.world.tmall.com , https://shibazizuotj.world.tmall.com , https://jindingyj.world.tmall.com en https://hyjj.world.tmall.com . Daar dan een beetje rondneuzen zeg maar tot je iets vindt. En dan kijken of een webshop, AliExpress of eBay dat heeft.

-- Snel voorbeeldje... http://world.tmall.com/item/43721360702.htm -> eerste overeenkomst 'SL1401': http://www.aliexpress.com(...)der/32309434960.html en meer: http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&SearchText=shibazi .

[ Bericht 29% gewijzigd door shiz op 13-01-2016 16:15:28 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159071415
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:00 schreef shiznuts het volgende:
Omdat AliExpress vol zit met potentiële valkuilen (het is niet één verkoper waar je vertrouwd mee bent, maar een marktplaats zemelend van aanbieders (for the good or bad)) en je weet wat je aan Banggood hebt. Ook dat sommige mensen lastiger iets kunnen kopen zonder PayPal.

- probeer dit eens: http://goo.gl/sgH4i2 en dan die met de rode icoontjes (Tmall stores) afgaan, vb. https://yuexingjiaju.world.tmall.com , https://fengren.world.tmall.com , https://shibazizuotj.world.tmall.com , https://jindingyj.world.tmall.com en https://hyjj.world.tmall.com . Daar dan een beetje rondneuzen zeg maar tot je iets vindt. En dan kijken of een webshop, AliExpress of eBay dat heeft.
Ha thanks man!
Had stiekem gehoopt op een linkje naar banggood direct of één van de shops uit de startpost :p

Dus ok, banggood is een webshop en AliExpress een handelsplaats van meerdere shops?
Heb nu 50 orders op AliExpress en ben super tevreden moet ik zeggen. Altijd ff letten op ratings.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:18:39 #117
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_159071579
Nu we het toch even over Aliexpress hebben... Hoezo is het niet meer mogelijk om met paypal te betalen? Heb alleen nog de opties Ideal, Creditcard en Webmoney.. Paypal is verdwenen lijkt het wel.
Ik ben geil
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:21:17 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159071630
Ik zeg ook niet dat AliExpress slecht is. :P Maar heb je geen zin onkruid te wieden zeg maar, dan is een go-to shop, vooral als het om legit zaken gaat als powerbanks enzo, niet verkeerd en lekker gemakkelijk. Zeker als je er gewoon met PayPal terecht kunt. Maar ik haal het gewoon waar het het interessantst is. Dat varieert. Webshops. AliExpress (122 orders and going strong, A4 level buyer). eBay. Agents. Taobao direct. It's all good.
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Nu we het toch even over Aliexpress hebben... Hoezo is het niet meer mogelijk om met paypal te betalen? Heb alleen nog de opties Ideal, Creditcard en Webmoney.. Paypal is verdwenen lijkt het wel.
Ook goeiemorgen. Dat is al langer. Zo goed als een eeuwigheid al zo meen ik. :T Je kunt wel vragen of je iets buiten AE om kunt betalen, maar da's natuurlijk eigen risico...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:26:40 #119
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_159071718
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:21 schreef shiznuts het volgende:
Ook goeiemorgen. Dat is al langer. Zo goed als een eeuwigheid al zo meen ik. Je kunt wel vragen of je iets buiten AE om kunt betalen, maar da's natuurlijk eigen risico...
Ohh :')

Maarja.. Aliexpres heeft ook een goede service bij niet verzenden enzo las ik :P

Gelukkig nog nooit gebruik van hoeven maken :)
Ik ben geil
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:36:23 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159071927
Escrow volgt een 'voor wat, hoort wat'-principe. Oud maar prima concept wel ergens. Wordt wat trickier als je wel wat krijgt, maar het niet naar behoren is volgens jou. Gedoe. Maar goed, PayPal claims kunnen ook gedoe zijn.

Heb zelf ook haast geen gekke dingen beleefd. En aangedragen resendoplossingen kwamen altijd gewoon aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159090387
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:25 schreef shiznuts het volgende:
Hey, Kenz, hedde gij niet toevallig tijd om tijdens het Elephone event een kijkje om de hoek te nemen?
http://www.elephone.hk/readNews/9205.html
Jup, ga morgen daar langs :)
  donderdag 14 januari 2016 @ 08:14:05 #122
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_159091247
Schiet me nú pas weer te binnen dat ik al een paar jaar iets van 100 dollah geparkeerd heb staan bij Mister Tao . :|W

Toch maar weer eens inloggen
pi_159109669
In december een item besteld op Gearbest, welke is verstuurd met Sweden Post. Gisteren is het pakket in Nederland aangekomen. PostNL geeft me een 3S-code, maar het adres van dit pakket klopt in de verste verte niet (andere kant van het land/compleet andere postcode). De foto van het pakket op Gearbest liet wel het juiste adres zien. Zou het kunnen dat Gearbest mij de verkeerde tracking code heeft gegeven (van een pakket van iemand anders)? Is iemand anders dit ook ooit overkomen?
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:58:38 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159112295
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 03:11 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Jup, ga morgen daar langs :)
Awesome! :D Heb zo'n $5 voor -$50 geroggeld, maar ja, wil wel weten wat je dan in huis haalt. Maar de specs klinken interessant. Nog geen ervaring met de P10, Android 6.0 en fingerprintsensor, dus dat kan best geinig uitpakken. Niet echt een midsegment foon nodig, maar kan ik altijd wel weer kwijt of zelf als een soort mini-tablet gebruiken. :Y Ik houd me aanbevolen voor impressies!
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef arj1o1 het volgende:
In december een item besteld op Gearbest, welke is verstuurd met Sweden Post. Gisteren is het pakket in Nederland aangekomen. PostNL geeft me een 3S-code, maar het adres van dit pakket klopt in de verste verte niet (andere kant van het land/compleet andere postcode). De foto van het pakket op Gearbest liet wel het juiste adres zien. Zou het kunnen dat Gearbest mij de verkeerde tracking code heeft gegeven (van een pakket van iemand anders)? Is iemand anders dit ook ooit overkomen?
Jup. Kan heel goed zijn dat dat zo is (of dat PostNL (Twitter?) verkeerd ge-copy/paste heeft). ;) Gewoon ff aan de bel trekken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159112670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Awesome! :D Heb zo'n $5 voor -$50 geroggeld, maar ja, wil wel weten wat je dan in huis haalt. Maar de specs klinken interessant. Nog geen ervaring met de P10, Android 6.0 en fingerprintsensor, dus dat kan best geinig uitpakken. Niet echt een midsegment foon nodig, maar kan ik altijd wel weer kwijt of zelf als een soort mini-tablet gebruiken. :Y Ik houd me aanbevolen voor impressies!

[..]

Jup. Kan heel goed zijn dat dat zo is (of dat PostNL (Twitter?) verkeerd ge-copy/paste heeft). ;) Gewoon ff aan de bel trekken.
Thanks. PostNL geeft aan dat het toch echt de juiste 3S-code is (bij de omschrijving van het pakket op de track & trace pagina van PostNL staat de track & trace code van Sweden Post). Gearbest maar een berichtje gestuurd...
pi_159113996
Zit al 2 dagen te zoeken hoe ik mijn 80 euro paypal tegoed kan opmaken aan hebbedingetjes :') en kan gewoon niets interessants vinden _O-
  vrijdag 15 januari 2016 @ 10:30:18 #127
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159118856
quote:
4s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit al 2 dagen te zoeken hoe ik mijn 80 euro paypal tegoed kan opmaken aan hebbedingetjes :') en kan gewoon niets interessants vinden _O-
De nieuwe Xiaomi carcam. ^O^
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159123242
Ik zag op rtl5 een reclame over het programma koopziek, en zag een fragment van gele pakketjes. Shiz come in :7
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:10:08 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159123428
no comment

:T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159124564
iemand een idee voor een portable 5V voeding voor mijn chinese ledstrip?
De powerbank die ik nu heb schakelt uit, waarschijnlijk omdat er te weinig stroom loopt.
Dus iets van een accu/battery pack wat constant spanning levert, op banggood kreeg ik niets gevonden
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:12:47 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159124742
Dan zet je er toch een extra weerstand tussen?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:43:44 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159125322
quote:
4s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zit al 2 dagen te zoeken hoe ik mijn 80 euro paypal tegoed kan opmaken aan hebbedingetjes :') en kan gewoon niets interessants vinden _O-
TV boxje, goedkope tablet, telefoontje?
Powerbank, mi band, mi scale?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:01 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zag op rtl5 een reclame over het programma koopziek, en zag een fragment van gele pakketjes. Shiz come in :7
_O-, wie zien we de laatste tijd minder, programma is vast al even geleden opgenomen :D.
Downstar?!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159125408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef Erasmo het volgende:
Dan zet je er toch een extra weerstand tussen?
de accupack kortsluiten met een weerstand bedoel je?
hmmm...kweet niet
pi_159125452
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

TV boxje, goedkope tablet, telefoontje?
Powerbank, mi band, mi scale?

[..]

_O-, wie zien we de laatste tijd minder, programma is vast al even geleden opgenomen :D.
Downstar?!
Heb chromecast en appleTV, 2 ipadrs, nexus tablet, htc m7 en Samsung S5, 10 en 16000 Mah xiamo powerbank, mi band zie ik nut nog niet van in en et mi scale wordt ik teveel geconfronteerd ;( :')

Wacht nu op order met 2 G1WH dashcams, PS4 controller knopjes, Extra PS4 controller omhulsel, PS4 skin sticker, 2 horloges, flashlight met stroomstoot functie en wat gereedschap
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:51:33 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159125475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:48 schreef MrNiles het volgende:

[..]

de accupack kortsluiten met een weerstand bedoel je?
hmmm...kweet niet
Nee, in het circuit zodat de stroom die loopt wel hoog genoeg is ;)

Meeneempost uit ander topic:
quote:
5s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef 1marcelfilms het volgende:
Nou ik heb sommige dingen al bijna 2 maanden geleden besteld bij de alixpress en nog niet ontvangen. wel iets anders wat ik vorige week heb besteld
Oké, even contact zoeken met die verkopers dan maar ;). En de weersverwachting is nog altijd exacter dan de aflevertijden van pakketjes dus het kan voorkomen dat iets razendsnel is en eerder binnen dan iets dat er een eeuwigheid over doet.
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heb chromecast en appleTV, 2 ipadrs, nexus tablet, htc m7 en Samsung S5, 10 en 16000 Mah xiamo powerbank, mi band zie ik nut nog niet van in en et mi scale wordt ik teveel geconfronteerd ;( :')

Wacht nu op order met 2 G1WH dashcams, PS4 controller knopjes, Extra PS4 controller omhulsel, PS4 skin sticker, 2 horloges, flashlight met stroomstoot functie en wat gereedschap
Klinkt als een aantal prima bestellingen :D, welke horloges?

Zal eens kijken of ik http://www.gearbest.com/car-charger/pp_280751.html ergens kan oppikken in Shanghai :Y

[ Bericht 31% gewijzigd door RobertNL op 15-01-2016 16:00:44 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159127759
Ik kan het topic helaas niet zo goed meer volgen, hopelijk weinig koopjes gemist :P
Misschien dat iemand hier iets weet, ik zoek een in te stellen soundboard, met fysieke knoppen, iemand een idee hoe dat heet en waar ik dat kan kopen?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:48:47 #137
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159127818
Verdomme, gaming headset kapot. Maar eens kijken of er nog wat interessants in China te vinden is of ik het beter uit Nederland kan halen.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:49:40 #138
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159127831
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:45 schreef Onufriev het volgende:
Ik kan het topic helaas niet zo goed meer volgen, hopelijk weinig koopjes gemist :P
Misschien dat iemand hier iets weet, ik zoek een in te stellen soundboard, met fysieke knoppen, iemand een idee hoe dat heet en waar ik dat kan kopen?
Zoiets?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159127927
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:49 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zoiets?
Zoiets ja, alleen dan goedkoop :P
pi_159129112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, in het circuit zodat de stroom die loopt wel hoog genoeg is ;)

Meeneempost uit ander topic:

[..]

Oké, even contact zoeken met die verkopers dan maar ;). En de weersverwachting is nog altijd exacter dan de aflevertijden van pakketjes dus het kan voorkomen dat iets razendsnel is en eerder binnen dan iets dat er een eeuwigheid over doet.

[..]

Klinkt als een aantal prima bestellingen :D, welke horloges?

Zal eens kijken of ik http://www.gearbest.com/car-charger/pp_280751.html ergens kan oppikken in Shanghai :Y
Jaragar Automatic in 2 verschillende kleuren. Ben eigenlijk geen horlogedrager maar wilde het eens proberen
pi_159129287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme, gaming headset kapot. Maar eens kijken of er nog wat interessants in China te vinden is of ik het beter uit Nederland kan halen.
Heb er een paar geprobeerd. Niet geheel tevreden, Vooral de mic valt erg tegen.
:]
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:37:40 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159130079
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:03 schreef wootahH het volgende:

[..]

Heb er een paar geprobeerd. Niet geheel tevreden, Vooral de mic valt erg tegen.
Lastig zoeken, dat wel. Wil best wel wat geld in een headset met Xiaomi kwaliteit steken maar objectieve reviews zijn moeilijk te vinden.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:43:01 #143
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159130220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:01 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zag op rtl5 een reclame over het programma koopziek, en zag een fragment van gele pakketjes. Shiz come in :7
Ik denk dat er vast wel mensen hier voor in aanmerking komen, maar ik geloof dat je pas echt koopziek bent als je meer koopt dan je kunt betalen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:51:15 #144
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159136439
Welke Quick Charge 2.0 lader zal ik eens gaan reviewen/aan de tand voelen?

Tronsmart #1

Tronsmart #2
BlitzWolf
Aukey #1
Aukey #2
Andere?
Budget is ¤21,99 ;)
Crowdsourced reviews , es kijken of dat werkt.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 15 januari 2016 @ 23:42:33 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159138557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:48 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme, gaming headset kapot. Maar eens kijken of er nog wat interessants in China te vinden is of ik het beter uit Nederland kan halen.
Somic & Senic zijn altijd wel ok (voor PC USB Gaming multi-CH headsets)...

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 16 januari 2016 @ 11:38:42 #146
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159145289
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef dodge_911 het volgende:
Welke Quick Charge 2.0 lader zal ik eens gaan reviewen/aan de tand voelen?

Tronsmart #1

Tronsmart #2
BlitzWolf
Aukey #1
Aukey #2
Andere?
Budget is ¤21,99 ;)
Crowdsourced reviews , es kijken of dat werkt.
Gebruik je al je powerbanks etc. ook, of heb je een testverslaving? ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 16 januari 2016 @ 11:39:04 #147
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159145295
Ziet er niet slecht uit maar ik heb besloten om voor draadloos te gaan, kan voor een prikkie een Corsair 2100 overnemen.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:11:08 #148
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159148176
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:38 schreef Dromer het volgende:

[..]

Gebruik je al je powerbanks etc. ook, of heb je een testverslaving? ;)
Ik heb een hele hoop tassen en rugzakken, en daar zit overal een powerbank in, en die wordt wel degelijk gebruikt hoor :) Op locatie heb ik niet altijd de mogelijkheid om 240V te pakken.
De enige die ik nooit gebruik zijn de lenovo, cager en huawei uit de test van vorig jaar.
Ik test dat soort spul gewoon graag grondig.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:36:35 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159148699
And we are forever greatful for the public service you provide. _O_
Zoals ze bij Brainiac altijd zeiden 'Don't try this at home. We do, so you don't have to'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:50:04 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159149943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Übrigens hè... ik wilde al een jaar ofzo deze hebben:
[ afbeelding ]
Maar agents wilde hun vingers niet brandensnijden en webshops wilden ze ook niet stocken als ik 'em voordroeg... ;(
Zegt tokko1, waarom bestel je 'em niet gewoon direct van Taobao dan, volgens de seller-icoontjes moet dat denk ik kunnen?
Blijkt dat inderdaad gewoon mogelijk! :D 8)7 Ehm. Mja, had eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat tegenwoordig kon. Heeft geloof ik ook niemand die verder geen binding heeft met China (die dus niet zelf of iemand kent met Chinese bankrekening/adres en taal beheerst), het erover gehad zoiets te doen?

Wat heb je nodig: Internationaal geaccepteerde VISA/MasterCard CC, Google translate, common sense (en understanding hoe je op een willekeurige site zou navigeren en weet hoe je sitecode in kunt kijken) en vooral: een stalen portie geduld (deels omdat die Chinese sites so fucking traag zijn). ;( Eigenlijk dus allemaal veel te veel moeite. Want je moet eerst maar eens een account weten te maken voor Taobao en linken aan AliPay. Dan met de verkoper communiceren (niks geen Engels natuurlijk) of 'ie het überhaupt naar het buitenland zou willen sturen. Een bestelling weten te plaatsen is een, die succesvol betaald krijgen een tweede. Dan moet je nog op een of andere manier die shippingskosten weten toe te voegen en betalen en nu heb ik dat alles na dagen heen en weer en geprobeerd dan toch eindelijk voor elkaar en hebben ze 'em opgestuurd. :D Maar dan ben je effectief wel wat uurtjes aan het uitvogelen en doen, dus echt voor iedereen en om eens vaker te doen is het nou niet echt. Ben benieuwd of het nu echt binnenkomt of dat het een spelletje 'nep de buitenlander' wordt. Maar ik ben positief gestemd! :9B
Keep us updated! ;)

Hier in Shanghai inmiddels de trotse eigenaar van een Chinese bankrekening én dus Alipay. Dus morgen maar is wat uitzoeken om van Taobao te gaan halen!

Iemand nog tips? Wat zou ik écht moeten halen nu ik hier ben van taobao? Of welke taobao shop zou ik echt even goed moeten bekijken? :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:53:31 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159150004
Aangezien je in Sjanghai zit een paar goede luchtfilters :P
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:57:29 #152
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159150078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:53 schreef Erasmo het volgende:
Aangezien je in Sjanghai zit een paar goede luchtfilters :P
Zat al naar Xiaomi's air-purifier te kijken.. maar nog best wel duur (100¤ ongeveer). Heb al wel mondkapjes.. maar alleen als de PPM 2.5 boven de 150 zit :X de helft van de tijd ongeveer :') . In Bejing zit het gemiddeld op 300+ .. serieuze smog :{ . Hier zie je de smog trouwens ook al duidelijk in de lucht, dan realiseer je je pas hoe vies de lucht is hier :|W

Trouwens vandaag een Mini Fok! Chinatopic meetup in de Xiaomi store gehad met een andere mede-Fokker! :9 gezellig kopje koffie bij de starbucks daarna.. c_/ zomaar even aan de andere kant van de wereld.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:18:05 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159150436
Kleine wereld :D

De filter van Xiaomi is natuurlijk de creme de la creme. Ik geloof dat de standaard oplossing voor binnen daar gewoon een HEPA op een ventilator plakken is.



[ Bericht 19% gewijzigd door Erasmo op 16-01-2016 16:51:55 ]
  zondag 17 januari 2016 @ 11:46:56 #154
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_159169658
Ik ben op zoek naar een kleine actie camera, ik zie de sjcam,elephone, en de xiaomi, heeft iemand ervaring met deze camera's?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_159171354
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:46 schreef slaveloos het volgende:
Ik ben op zoek naar een kleine actie camera, ik zie de sjcam,elephone, en de xiaomi, heeft iemand ervaring met deze camera's?
Nee, totaal onbekend hier.

Weet je wat? Bestel er eens eentje en laat ons weten of 't wat is!
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 17 januari 2016 @ 13:09:14 #156
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_159171488
quote:
15s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nee, totaal onbekend hier.

Weet je wat? Bestel er eens eentje en laat ons weten of 't wat is!
Jammer, ik zal verder zoeken naar reviews... Als ik er eentje heb zal ik hier laten weten hoe of wat
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_159171696
_O- :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_159172859
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:16 schreef Miniem het volgende:
_O- :')
Mooi he :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 17 januari 2016 @ 14:15:55 #159
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159173229
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef slaveloos het volgende:

[..]

Jammer, ik zal verder zoeken naar reviews... Als ik er eentje heb zal ik hier laten weten hoe of wat
Ben ook wel erg benieuwd, heb hier net een SJ5000+ binnen gekregen zal die binnenkort is testen en mijn ervaring delen :Y
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 17 januari 2016 @ 14:30:02 #160
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_159173678
quote:
16s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ben ook wel erg benieuwd, heb hier net een SJ5000+ binnen gekregen zal die binnenkort is testen en mijn ervaring delen :Y
Top! Dank je wel
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  zondag 17 januari 2016 @ 14:35:11 #161
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159173843
Maar zonder geintjes, de SJ4000 en Xiaomi zijn prima dingetjes.
pi_159173967
Van de week een VR bril (Ritech RIEM III) besteld, ben benieuwd of dat een beetje leuk speelgoed is :P

Verder vandaag nog de Xiaomi Band 1s met hartslagmeter besteld, ben ook benieuwd naar het 'sochtends wekken i.c.m. trilfunctie, of dit voldoende is. Hoop dat het snel binnen is :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_159178821
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef slaveloos het volgende:

[..]

Jammer, ik zal verder zoeken naar reviews... Als ik er eentje heb zal ik hier laten weten hoe of wat
http://tweakers.net/productreview/user/205974/

Alstu. Drie Sjcam action cams gereviewed inmiddels. SJ4000, SJ5000+ en de X1000.
De SJcams zijn hier vrij bekend. Veel fokkers hebben de SJ4000 ook wel in hun bezit.

Zelf heb ik er dus nog een aantal. Waarbij ik tot dusver de SJ5000+ als prettigste heb ervaren.
Wil je gewoon een leuke cam voor een hele zachte prijs, dan is de SJ4000 (Wel zorgen dat je een originele SJCAM krijgt) nog steeds de beste deal denk ik.

Iets meer budget (en zonder de vele accessoires die je bij SJCAM wel krijgt) is de camera van Xiaomi ook goed bevonden.

Ik heb daarnaast nu ook enkele weken de SJ5000x in huis(4K 24FPS, 2K 30 FPS en Gyro aanboord. Uitgebreidste model dat SJCAM nu heef). Super dingetje als je de spec en prijs zo ziet ten opzichte van bijv. GoPro's).
Ik was dit weekend er voor het eerst eigenlijk even mee echt filmen en aan het kloten en ik krijg hem zojuist niet meer werkend.. |:(

Accu was nog niet leeg naar mij weten, maar hij start nu niet meer op :')..
Ding meurt ook een beetje heb ik het idee, maar hij ligt nu weer aan de lader..
Normaliter moet ik dan een batterij indicatie krijgen op het scherm, maar nu brand er alleen nog maar een rood lampje dat aangeeft dat hij laadt... Gelukkig niet helemaal dood dus, maar doet voorlopig weinig..

Zal hem eerst eens een paar uur laten laden en dan nog eens kijken.
Anders misschien eens opnieuw flashen of even de batterij van SJ5000+ proberen..

Hopelijk krijg ik hem weer werkend, anders is het van korte duur geweest :P
Mocht ik hem weer werkend krijgen, zal ik eerdaags de review hier ook wel weer posten!

[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 17-01-2016 17:39:33 ]
pi_159178854
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

TV boxje, goedkope tablet, telefoontje?
Powerbank, mi band, mi scale?

[..]

_O-, wie zien we de laatste tijd minder, programma is vast al even geleden opgenomen :D.
Downstar?!
Ssssssttt! niet zeggen dat ik op TV kom. :X :X
Straks moet ik nog de clausule betalen omdat ik vroegtijdig iets heb gelekt!
  zondag 17 januari 2016 @ 20:49:08 #165
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159184974
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:35 schreef Erasmo het volgende:
Maar zonder geintjes, de SJ4000 en Xiaomi zijn prima dingetjes.
Als je er maar op let dat je een echte koopt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159190699
Ik heb het idee dat mijn WIFI adapter in mijn laptop niet zo blij is met Windows 10. Internet is erg traag op de laptop en niet op andere apparaten.

Ik zoek dus een goede USB wifi adapter met een flink bereik. Ik gebruik een Engenius ECB350 als AP.

Wie heeft tips voor een klein formaat, maar wel krachtige USB adapter.
pi_159191262
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:06 schreef Skiet het volgende:
Ik heb het idee dat mijn WIFI adapter in mijn laptop niet zo blij is met Windows 10. Internet is erg traag op de laptop en niet op andere apparaten.

Ik zoek dus een goede USB wifi adapter met een flink bereik. Ik gebruik een Engenius ECB350 als AP.

Wie heeft tips voor een klein formaat, maar wel krachtige USB adapter.
Dat probleem had ik ook, tevens vaak wegvallende verbinding. Heb je via apparaatbeheer al eens de drivers proberen te updaten? Bij mij heeft dat soelaas gebracht.
pi_159191345
Welke verschillen zijn er nou tussen de G1WH cams? En welke is op dit moment het best? Prijs niet belangrijk
  zondag 17 januari 2016 @ 23:30:32 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159191486
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:06 schreef Skiet het volgende:
Ik heb het idee dat mijn WIFI adapter in mijn laptop niet zo blij is met Windows 10. Internet is erg traag op de laptop en niet op andere apparaten.

Ik zoek dus een goede USB wifi adapter met een flink bereik. Ik gebruik een Engenius ECB350 als AP.

Wie heeft tips voor een klein formaat, maar wel krachtige USB adapter.
EDUP (merk) heeft wel aardige USB Wi-Fi adapters in allerlei smaken. Vind je vast wat tussen.
(meeste hebben 150M, voor wat krachtiger eentje zoeken met 300M; tenminste zelf had ik eens zoeentje (EP-MS8521), zie dat je nu ook USB 3.0 dual band 1200M hebt. EP-AC1609 bijvoorbeeld)

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 17-01-2016 23:52:10 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 18 januari 2016 @ 00:18:39 #170
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_159192569
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 17:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://tweakers.net/productreview/user/205974/

Alstu. Drie Sjcam action cams gereviewed inmiddels. SJ4000, SJ5000+ en de X1000.
De SJcams zijn hier vrij bekend. Veel fokkers hebben de SJ4000 ook wel in hun bezit.

Zelf heb ik er dus nog een aantal. Waarbij ik tot dusver de SJ5000+ als prettigste heb ervaren.
Wil je gewoon een leuke cam voor een hele zachte prijs, dan is de SJ4000 (Wel zorgen dat je een originele SJCAM krijgt) nog steeds de beste deal denk ik.

Iets meer budget (en zonder de vele accessoires die je bij SJCAM wel krijgt) is de camera van Xiaomi ook goed bevonden.

Ik heb daarnaast nu ook enkele weken de SJ5000x in huis(4K 24FPS, 2K 30 FPS en Gyro aanboord. Uitgebreidste model dat SJCAM nu heef). Super dingetje als je de spec en prijs zo ziet ten opzichte van bijv. GoPro's).
Ik was dit weekend er voor het eerst eigenlijk even mee echt filmen en aan het kloten en ik krijg hem zojuist niet meer werkend.. |:(

Accu was nog niet leeg naar mij weten, maar hij start nu niet meer op :')..
Ding meurt ook een beetje heb ik het idee, maar hij ligt nu weer aan de lader..
Normaliter moet ik dan een batterij indicatie krijgen op het scherm, maar nu brand er alleen nog maar een rood lampje dat aangeeft dat hij laadt... Gelukkig niet helemaal dood dus, maar doet voorlopig weinig..

Zal hem eerst eens een paar uur laten laden en dan nog eens kijken.
Anders misschien eens opnieuw flashen of even de batterij van SJ5000+ proberen..

Hopelijk krijg ik hem weer werkend, anders is het van korte duur geweest :P
Mocht ik hem weer werkend krijgen, zal ik eerdaags de review hier ook wel weer posten!
Die sj5000 klinkt erg goed... Ga ik eens proberen thanks!
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_159194036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:18 schreef Erasmo het volgende:
Kleine wereld :D

De filter van Xiaomi is natuurlijk de creme de la creme. Ik geloof dat de standaard oplossing voor binnen daar gewoon een HEPA op een ventilator plakken is.

[ afbeelding ]
De Xiaomi is absoluut geen creme de la creme. Het is een zeer beperkte oplossing daar het vrij weinig filtert eigenlijk en bedoeld is voor kleine ruimtes.
Het is de goedkoopste oplossing die er is. Een replacement filter voor een goede air purifier kost al meer dan die hele Xiaomi bij elkaar.

http://www.iqair.com/ of https://www.blueair.com/us/air-purifiers, dat zijn de betere apparaten. Maar dan heb je het over 1000en euro's.
  maandag 18 januari 2016 @ 09:13:46 #172
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159195444
Ik bedoel natuurlijk voor ons sterfelijke burgers in een appartement en niet een compleet kantoor :P
pi_159196584
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 09:13 schreef Erasmo het volgende:
Ik bedoel natuurlijk voor ons sterfelijke burgers in een appartement en niet een compleet kantoor :P
die iqair's of blueairs zijn ook voor thuis. niet voor op kantoor :P
de xiaomi is leuk voor de student op kamers maar niet voor een 2 bedroom apartment bijv.
maar goed, in Nederland zal je zo iets uberhaupt niet nodig hebben.
  maandag 18 januari 2016 @ 11:25:30 #174
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159197446
Ze hebben Shiz' persoonlijke packer gevonden. Ze ziet er niet gelukkig uit, eerlijk gezegd.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 18 januari 2016 @ 12:08:28 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159198317
'Sjouw sjouw, leider. Sjouwen mien jong! Shiznuts blij'
De furie van het Oosten, zoals wij haar noemen! _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159199326
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 23:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

EDUP (merk) heeft wel aardige USB Wi-Fi adapters in allerlei smaken. Vind je vast wat tussen.
(meeste hebben 150M, voor wat krachtiger eentje zoeken met 300M; tenminste zelf had ik eens zoeentje (EP-MS8521), zie dat je nu ook USB 3.0 dual band 1200M hebt. EP-AC1609 bijvoorbeeld)
Ziet er goed uit, maar geen delivery naar NL. Even bij de bekende shops dat merk opzoeken.
pi_159201752
De Mi band 1S nu 18,38euro [simple package]
http://www.tinydeal.com/s(...)x353g6-p-157800.html
  maandag 18 januari 2016 @ 14:54:05 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159202031
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:35 schreef Kenzi het volgende:

[..]

die iqair's of blueairs zijn ook voor thuis. niet voor op kantoor :P
de xiaomi is leuk voor de student op kamers maar niet voor een 2 bedroom apartment bijv.
maar goed, in Nederland zal je zo iets uberhaupt niet nodig hebben.
Ze hebben trouwens wel eindelijk door hoe je reclame moet maken:


Ik zit hier serieus naar een luchtfilter te kijken, eventueel uit China. Niet omdat ik zoveel last hebt van fijnstof in de lucht maar de vloerbedekking op de bovenverdieping is toch wel een aardige stofopslag af en toe.
  maandag 18 januari 2016 @ 15:16:04 #179
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159202482
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ze hebben trouwens wel eindelijk door hoe je reclame moet maken:


Ik zit hier serieus naar een luchtfilter te kijken, eventueel uit China. Niet omdat ik zoveel last hebt van fijnstof in de lucht maar de vloerbedekking op de bovenverdieping is toch wel een aardige stofopslag af en toe.
Dat stof veroorzaak je vooral zelf hoor, komt niet echt van buiten, denk ik.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 18 januari 2016 @ 16:09:00 #180
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159203729
Naast dat ze niet zo mooi zijn is het vooral grappig als je Hufflepuff-fan bent :') _O-

http://www.aliexpress.com(...)chweb1451318411_6449
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_159204539
Hufflepuee
pi_159204553
Hehe en Ravenctaw :')
  maandag 18 januari 2016 @ 17:07:00 #183
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159204996
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:45 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hehe en Ravenctaw :')
Oh, niet eens die bekeken, ook fijn :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 18 januari 2016 @ 17:10:30 #184
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159205071
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ze hebben trouwens wel eindelijk door hoe je reclame moet maken:


Ik zit hier serieus naar een luchtfilter te kijken, eventueel uit China. Niet omdat ik zoveel last hebt van fijnstof in de lucht maar de vloerbedekking op de bovenverdieping is toch wel een aardige stofopslag af en toe.
Fix een robotstofzuiger dan :p
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 18 januari 2016 @ 18:02:48 #185
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159206380
Is er nog een topics voor Android-tablets uit China (AliExpress e.d.), zoals dat er is voor smartphones?
Met al die Chinese 1080p 5,5"-phones voor 160 euro moet er vast ook wel een mooi high-end tabletje te krijgen zijn :9~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 18 januari 2016 @ 18:19:24 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159206844
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er nog een topics voor Android-tablets uit China (AliExpress e.d.), zoals dat er is voor smartphones?
Met al die Chinese 1080p 5,5"-phones voor 160 euro moet er vast ook wel een mooi high-end tabletje te krijgen zijn :9~
Is er ook... al is de focus geshift en is er zo'n beetje meer aanbod/interesse in Windows tabs dan Android. Neem i.i.g. nog eens de OpeningsPost (OP) door en je komt opeens dingen tegen die je eigenlijk al had moeten weten. :9B
Topicreeks: Android tablet discussie topic | Topicreeks: [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159209084
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Is er nog een topics voor Android-tablets uit China (AliExpress e.d.), zoals dat er is voor smartphones?
Met al die Chinese 1080p 5,5"-phones voor 160 euro moet er vast ook wel een mooi high-end tabletje te krijgen zijn :9~
Android tablet moet je niet meer kopen ;) Windows is echt een stuk beter! Voor de apps heb je toch nog altijd je GSM.
  maandag 18 januari 2016 @ 20:07:52 #188
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159210045
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is er ook... al is de focus geshift en is er zo'n beetje meer aanbod/interesse in Windows tabs dan Android. Neem i.i.g. nog eens de OpeningsPost (OP) door en je komt opeens dingen tegen die je eigenlijk al had moeten weten. :9B
Topicreeks: Android tablet discussie topic | Topicreeks: [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office)
Oh, de OP was ik vergeten, ik had wel in dit subforum gezocht maar daar zag ik hem niet.
Het smartphone-topic in CHI, maar tablets in DIG... Pardon my confusion :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:00:29 #189
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_159212292
quote:
19s.gif Op zondag 17 januari 2016 14:39 schreef PeeJie_ het volgende:
Van de week een VR bril (Ritech RIEM III) besteld, ben benieuwd of dat een beetje leuk speelgoed is :P
Ik heb de riem 2, kost weinig werkt redelijk. Mist wat dingen als focus maar ik had hem voor 5 dollar!
Leuk speeltje
Aigh aigh Captain!
  maandag 18 januari 2016 @ 21:24:12 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159213332
'k Heb de Ling VR. Heeft wel een fancy feel 'n look.

Alleen met m'n 5.2" smartphone moet de adjustment op z'n verst en dan komt 'ie eigenlijk nog een millimeter te kort om 'em superscherp te hebben. Dus om eerlijk te zijn doet de Google Cardboard (graties gekreegt van autofabrikant Mini) 't lang niet verkeerd. Btw, aanrader: http://www.mini.com/360/en/index.html . Alleen gaat een kartonnen constructie niet echt comfortabel zijn ofzo. Als je nog iets van m'n research wilt back then...
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 11:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb net een paar dagen gelee research lopen doen... de conclusies voor mij waren als volgt...

Las me dus in op het gebied van VR en stootte op de Ling VR, kon er alleen niet veel over vinden (qua hands-on experiences/reviews). Er was misschien een enkele positieve mention op Reddit.

De meeste VR headsets zien er nogal oncomfortabel en goedkoop plasticky uit. Zelfs de verschillende II versies (RITECH, TERIOS, VIGICA, SUNNYPEAK en andere) die vrij populair lijken te zijn. Denk dat die nou net populair is omdat 'ie dezelfde 'magnet control' heeft als de originele Google Cardboard en vele anderen niet. Er zijn nog enkele andere die het wel geïmplementeerd hebben ook. Eentje gaat met de opschrift VR SPACE ofzo door het leven (zwart met oranje accenten, a.k.a. UnicornVR and NEJE), maar daar kon ik ook al niet bijster veel over vinden. Dan heb je Colorcross ook nog wel met een enkel model dat het heeft (vele rebrands trouwens te vinden!), maar ik heb mensen zien klagen over het comfort daarvan. Natuurlijk kun je een aantal van die componenten zelf misschien nog een beetje gaan lopen tweaken, DIY style, maar om eerlijk te zijn zit ik daar zelf niet op te wachten. Ik wil gewoon iets kopen dat gewoon in een keer goed is.

Dan heb je nog de Xiaozhai II / BOBOVR die er eigenlijk vrij fraai uitziet, niet al te prijzig is en lijkt over een 'touch button' te beschikken, maar hoe dat dan zou moeten werken ben ik eigenlijk niet achtergekomen. Maar hij stak wel positief af tegen die gerebrande meuk dingen die allemaal hetzelfde zijn. Kon hier echter ook maar weinig over vinden...

De ShineconVR headset ziet er niet zo verkeerd uit verder (ook hier weer veel rebrand copies o.a. onder de noemer SUNNYPEAK, en de Baofeng III heeft er ook wel iets van weg). Vanuit een style point heeft dat wel iets weg van de Samsung Gear VR headset. Zelfde eigenlijk ook voor de Reboto Virglass. Die hebben ook de meest vage headset op de markt denk ik met een compleet andere aanpak... dat is dan de Geras Virglass (heeft een beetje een Batman mask vibe) waarbij je de smartphone met display naar onder wijzend plaatst... en dan heb je recht voor je ogen spiegeltjes die de display dan dus weer reflecteren. Niet zeker van hoe dat werkt, kan maar zo dat dit de beste manier is om VR te genieten... kan ook zijn dat het een epic fail is. Iets anders dan nog is de PlayGlass headset, die beschikt dan weer over een fannetje dat je telefoon koelt. Mja, kweet nie. Zijn nog aardig wat vage pogingen bij deze dingen.

Dan heb je nog wat prijziger meer mainstream spul zoals de Snail SVR Glass die er wel vrij sexy uitziet, maar lijkt me nogal overpriced voor zoiets simpels. De Vrizzmo is best kek, maar mist features. Ik vernam al dat de VR Box crap is. De Freefly VR krijgt erg goede beoordelingen, maar ziet er nogal raar en oversized uit en ook hier: vrij prijzig! Zelfde ook voor de Homido! De Wearality Sky is een Kickstarter project dat tot leven geroepen is en over een indrukwekkende field of view beschikt. Maar de campagne is al over en het lijkt best grappig voor een snelle VR ervaring, misschien om je vrienden eens voor te laten houden, maar niet echt als volwaardige headset te gebruiken. Zelfde voor de Goggle Tech C1-Glass. Nog een Kickstarter project komt van het merk: I Am Cardboard die de XG VR aan de man hebben gebracht. En die ziet er op het eerste blik echt cool uit, maar van wat ik gezien en gelezen heb is die ook niet alles. En ook weer duur. Over duur gesproken, dan moet je eens naar de Zeiss One kijken. En daar moet je dan extra een custom houder voor je smartphone type bij kopen. En als je een Jiayu hebt ofzo, kun je het natuurlijk vergeten. :') Tja, als je dan toch geld uitgeeft... Razer biedt hun DEV Kit van de OSVR voor developers aan... entry level begint bij199 USD (en komt dan wel met 5.5" 1080p screen). Tja, als je het doet... doe het dan goed. Of je haalt die Samsung Gear VR... of Oculus Rift, ook goed. Maar mijn idee persoonlijk was het juist om het vrij goedkoop en praktisch te houden. Gewoon iets dat wat fijner is dan een stuk karton of een plastic weggooi ding.

Zelf neigde ik dus eigenlijk voor de Ling VR of Xiaozhai II / BOBOVR te gaan. Maar ik kon eigenlijk helemaal geen ervaringen van de laatste vinden. Het bedrijf Ling VR zelf had dan wel weer een Wikipedia pagina (niet dat dat veel zegt, maar: https://en.wikipedia.org/wiki/LING_VR ) ... waar wat info stond over dat het crowdfunded was via Taobao's crowdfunding platform. En dat zorgde wel voor wat enthousiasme bij me, want als het product succesvol was, dan betekent het dat goed genoeg was om mensen erin te laten geloven en achter te staan. User piculi op Reddit noemde het mogelijk de beste keuze op de markt. Ik kwam erachter dat Ling VR een nieuwe crowdfunding ronde heeft opgezet om de nodige investering op te halen om het 1S model te realiseren ( https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10041648 ). Dus ik dacht eerst dat het misschien een goed idee was daarop te wachten, maar toen kwam ik op hun forum een thread tegen ( http://bbs.lingvr.com/thread-2245-1-1.html ) en vertaalde de comments. Leek er dus op dat er buiten het verschil tussen witte en zwarte frontje eigenlijk niks nieuws was. Zelfs de prijs is hetzelfde gebleven. (199 CNY/RMB). Dus ik denk dat de normale versie 1, met zwarte front heus wel volstaat (ziet er nog beter uit ook naar mijn mening!). En ze hebben er ook een speciale bluetooth remote bij voor wat nicere interactie met je appies enzo. Kweenie, ik denk dat op dit moment dit misschien het dichtst in de buurt komt van een no-bullshit entry level phone VR system voor een gangbare prijs; hetgeen ik net naar opzoek was.

't Was vrij lastig dit allemaal uit te zoeken, want er is wel veel over te vinden, maar als broodkruimels verdeeld over het internet. Eigenlijk zou iemand ze eens allemaal moeten halen en centraal ergens een plek voor deze dingen moeten maken (de sticky op Reddit ( https://www.reddit.com/r/(...)cardboard_questions/ ) is denk ik momenteel de beste source?)... :P Nah, ain't gonna be me. :D
'k Zou eigenlijk nog eens die 'Xiaozhai II / BOBOVR' moeten proberen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159215233
Heeft er iemand een tip voor een handige credit card holder?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 18 januari 2016 @ 22:11:51 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159215297
Kijk eens op Kickstarter. Daar heb je altijd wel fancy projectjes lopen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159217064
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een handige credit card holder?
Secrid:NL-bedrijf;)
  maandag 18 januari 2016 @ 23:24:07 #194
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159217211
Interview met eBay seller Franky Tong (die van de YZXStudio metertjes)
Shipping vanuit HK wordt duurder...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 19 januari 2016 @ 00:33:24 #195
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159218696
Iemand nog een nieuwe Allbuy coupon? FOKNLAB werkt niet meer ;(
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_159223051
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb de Ling VR. Heeft wel een fancy feel 'n look.
[ afbeelding ]
Alleen met m'n 5.2" smartphone moet de adjustment op z'n verst en dan komt 'ie eigenlijk nog een millimeter te kort om 'em superscherp te hebben. Dus om eerlijk te zijn doet de Google Cardboard (graties gekreegt van autofabrikant Mini) 't lang niet verkeerd. Btw, aanrader: http://www.mini.com/360/en/index.html . Alleen gaat een kartonnen constructie niet echt comfortabel zijn ofzo. Als je nog iets van m'n research wilt back then...

[..]

'k Zou eigenlijk nog eens die 'Xiaozhai II / BOBOVR' moeten proberen.
Ik merk ook dat er vrij weinig op internet te vinden is hierover, waarschijnlijk omdat het nog redelijk onbekend en nieuw is. Is het wel wat je er van had verwacht, of ligt dat ding in je kast te verstoffen nu? Kan je wat leuke dingen aanraden, of moet je het echt hebben van de 360' video's op YouTube en een enkele game?

Over een paar jaar zijn die dingen standaard beschikbaar waarschijnlijk voor console's en PC's verwacht ik, dus dat zal wel een hoop veranderen.

En is die 5.2" smartphone net te groot of te klein voor deze bril? Zelf heb ik de Redmi Note 2 (5.5"), moet als het goed is wel samen gaan.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:13:21 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159226010
Omdat 'ie verderaf beter wordt (neemt kleinere effectieve beeldhoek in beslag), zou ik zeggen kleiner is beter. Die games gaan echt nergens over, die nu uit zijn. Dat is 90's graphics ofzo. Nadeel is dat je twee cameras in een 3D omgeving moet gaan renderen zeg maar en een interessante game runnen op een smartphone... dat trekt de foon niet. Dus moet er meer komen voor PC en dan is het eigenlijk zinvoller een van de gevestigde 3D systemen te halen i.p.v. te lopen aankloten met je smartphone. Maar ik vind de huidige vorm wel cool voor de YouTube VR vids, zoals gelinkt idd. Kan me een format voorstellen waar je een soort interactief moordspel speelt als het ware. Soort Cluedo 'who dunnit?' en dat je tijdens de 'voorstelling' goed om je heen moet blijven kijken om clues mee te krijgen. 't Mooie is dat je dan je eigen regisseur bent. De meeste content nu is een beetje 'follow along'. 360: ja, VR: mweh, niet echt. Dus mja. Voor een beetje geinen of als er iets nieuws hips opduikt is het leuk er eentje te hebben liggen. Maar in de huidige hoedanigheid ben je er idd snel op uitgekeken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159234134
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:24 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb de Ling VR. Heeft wel een fancy feel 'n look.
[ afbeelding ]
Alleen met m'n 5.2" smartphone moet de adjustment op z'n verst en dan komt 'ie eigenlijk nog een millimeter te kort om 'em superscherp te hebben. Dus om eerlijk te zijn doet de Google Cardboard (graties gekreegt van autofabrikant Mini) 't lang niet verkeerd. Btw, aanrader: http://www.mini.com/360/en/index.html . Alleen gaat een kartonnen constructie niet echt comfortabel zijn ofzo. Als je nog iets van m'n research wilt back then...

[..]

'k Zou eigenlijk nog eens die 'Xiaozhai II / BOBOVR' moeten proberen.
Alweer op :'(
Ook met de volkswagen actie geen geluk gehad. Heb nog steeds de goedkoopste tinydeal versie die ondanks de meters plakband van ellende uit elkaar valt.
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:59:36 #199
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159243745
Crap! Level gezakt op AliExpress :X van A3 naar A2.... Grrmmbblllll.....
No more fast refunds. :(

[ Bericht 43% gewijzigd door dodge_911 op 19-01-2016 23:19:53 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159247236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:59 schreef dodge_911 het volgende:
Crap! Level gezakt op AliExpress :X van A3 naar A2.... Grrmmbblllll.....
No more fast refunds. :(
Je geeft de oplossing van dit probleem eigen zelf al indirect aan. Meer bestellen!:P
pi_159247596
Deze Blitzwolf powerbank http://m.banggood.com/Qua(...)oumm_6333_1676503_35

$19,99 met coupon cc3fc8. Komt uit de email van vandaag.
pi_159248347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:59 schreef dodge_911 het volgende:
Crap! Level gezakt op AliExpress :X van A3 naar A2.... Grrmmbblllll.....
No more fast refunds. :(
Ik ben net van A2 naar A3 gegaan ;)
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:24:25 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159251377
A4 -> A3 oh noes. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:34:41 #204
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159251590
Hier ook een A3'tje.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159252030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 08:31 schreef J.B. het volgende:
Deze Blitzwolf powerbank http://m.banggood.com/Qua(...)oumm_6333_1676503_35

$19,99 met coupon cc3fc8. Komt uit de email van vandaag.
mag nog wel 10 dollar van af. Of heeft deze grote voordelen t.o.v. de xiaomi?
:]
pi_159252446
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee zegt niks. Gewoon afwachten.
Blijkbaar is mijn pakketje kwijt, meer dan 1,5 week geleden bij PostNL binnengekomen maar ze kunnen hem niet vinden ;(
pi_159252942
Hier naar A1 zelfs :o
pi_159253197
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:51 schreef wootahH het volgende:

[..]

mag nog wel 10 dollar van af. Of heeft deze grote voordelen t.o.v. de xiaomi?
Geen flauw idee, ik heb hem zelf niet maar zag het toevallig in de mail vandaag. Wellicht kunnen anderen die vraag beantwoorden.
pi_159254776
Hoe lang duurt dit meestal, Arrival at export hub?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:02:18 #210
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159257241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:44 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoe lang duurt dit meestal, Arrival at export hub?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 1 dag tot 6 maanden.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:02:59 #211
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159257255
Crap, dubbel

[ Bericht 49% gewijzigd door dodge_911 op 20-01-2016 17:04:15 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159257609
quote:
12s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:02 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Van 1 dag tot 6 maanden.
Was ik al bang voor :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_159259671
Weer dingen te winnen bij Banggood :)

CHI / [Banggood] De BlitzWolf Weken
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:37:36 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_159259819
quote:
12s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:24 schreef dodge_911 het volgende:
Interview met eBay seller Franky Tong (die van de YZXStudio metertjes)
Shipping vanuit HK wordt duurder...
1 van mijn favoriete youtube kanalen :D
Heel therapeutisch om die gast te zien rotzooien.
pi_159261421
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:51 schreef wootahH het volgende:

[..]

mag nog wel 10 dollar van af. Of heeft deze grote voordelen t.o.v. de xiaomi?
Xiaomi:
quote:
Output: 2.1A DC 5.1V
Blitzwolf:
quote:
Qualcomm Quick Charge 2.0
Output: 5V/2A (Universal), 5V/2.1A 9V/1.8A 12V/1.35A (for Android QC2.0), 5V/2.4A (for Apple)
quote:
11s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:24 schreef shiznuts het volgende:
A4 -> A3 oh noes. :'(
quote:
11s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:34 schreef Dromer het volgende:
Hier ook een A3'tje.
Ha, noobs. :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:43:49 #216
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159261577
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ha, noobs. :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook op A2, maar da's dus een level lager dan A3
Zal je net zien, net nu ik geen fast refunds meer kan krijgen ga ik ze nodig hebben...

In other news :

Aukey 5 port USB well charger met fastcharge besteld O-) bij AUKEY Direct Manufacturer Wholesale
Ik denk hun officiële AE outlet?
Voor een vervolg aan de Xiaomi 20.000mAh powerbank 8-)

2 van die orico 2,5" HD enclosures.
Ook bij een 'officiële' Orico store op AE.
Ik had er al 1, die trouwens mijn torturetest goed doorstaan heeft, bij een andere maar ook 'officiële seller'. Het verschil? Deze store is 1 jaar bezig, de andere 5 jaar.

Verder nog wat vapespul onderweg, maar da's voor in een ander topic O+
En tot slot bij Banggood deze leukerds nog gevonden om mijn diverse setjes Xiaomi earphones in op te bergen, voor weinig.
Ook nog wat BUBM spul binnengekregen de afgelopen weken, ik ga maar eens wat van dat spul beginnen reviewen, want ik begin 'n hele collectie te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 20-01-2016 19:08:14 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159261932
quote:
12s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef dodge_911 het volgende:
Ik zit ook op A2, maar da's dus een level lager dan A3
te bergen.
Is genoteerd. Ik moet niet aan ironie doen...
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:02:24 #218
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159261995
quote:
9s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Is genoteerd. Ik moet niet aan ironie doen...
Kan jij niks aan doen, dat die Sjinezen zo 'n onlogisch systeem gebruiken :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:14:41 #219
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159264318
quote:
9s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Is genoteerd. Ik moet niet aan ironie doen...
Noob _O-
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159268528
quote:
12s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:02 schreef dodge_911 het volgende:
Kan jij niks aan doen, dat die Sjinezen zo 'n onlogisch systeem gebruiken :)
quote:
12s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Dromer het volgende:
Noob _O-
Ik geloof dat jullie mij niet begrijpen. ;)
pi_159272722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:16 schreef Iemand91 het volgende:

Ik geloof dat jullie mij niet begrijpen. ;)
Total reward points: 1139
A3 level member
Your level is higher than 98% of other users. 8)7

Niet dat ik A4 wil worden (ik wil juist naar A2), maar wat voor extra voordelen geeft het als je A4 bent? Iemand hier A4 of ooit geweest?
pi_159274438
quote:
11s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:57 schreef dennisdebengel71 het volgende:

[..]

Total reward points: 1139
A3 level member
Your level is higher than 98% of other users. 8)7

Niet dat ik A4 wil worden (ik wil juist naar A2), maar wat voor extra voordelen geeft het als je A4 bent? Iemand hier A4 of ooit geweest?
quote:
11s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:24 schreef shiznuts het volgende:
A4 -> A3 oh noes. :'(
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 10:56:02 #223
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159276012
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:39 schreef J.B. het volgende:

[..]

Geen flauw idee, ik heb hem zelf niet maar zag het toevallig in de mail vandaag. Wellicht kunnen anderen die vraag beantwoorden.
Da's toevallig, die had ik niet gezien.. :+ Naja, nu is ie er in het BlitzWolf-topic voor exact dezelfde aanbiedingsprijs ook voor niet-emailabonnees. :)
  donderdag 21 januari 2016 @ 14:21:52 #224
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159280729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Übrigens hè... ik wilde al een jaar ofzo deze hebben:
[ afbeelding ]
Maar agents wilde hun vingers niet brandensnijden en webshops wilden ze ook niet stocken als ik 'em voordroeg... ;(
Zegt tokko1, waarom bestel je 'em niet gewoon direct van Taobao dan, volgens de seller-icoontjes moet dat denk ik kunnen?
Blijkt dat inderdaad gewoon mogelijk! :D 8)7 Ehm. Mja, had eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat tegenwoordig kon. Heeft geloof ik ook niemand die verder geen binding heeft met China (die dus niet zelf of iemand kent met Chinese bankrekening/adres en taal beheerst), het erover gehad zoiets te doen?

Wat heb je nodig: Internationaal geaccepteerde VISA/MasterCard CC, Google translate, common sense (en understanding hoe je op een willekeurige site zou navigeren en weet hoe je sitecode in kunt kijken) en vooral: een stalen portie geduld (deels omdat die Chinese sites so fucking traag zijn). ;( Eigenlijk dus allemaal veel te veel moeite. Want je moet eerst maar eens een account weten te maken voor Taobao en linken aan AliPay. Dan met de verkoper communiceren (niks geen Engels natuurlijk) of 'ie het überhaupt naar het buitenland zou willen sturen. Een bestelling weten te plaatsen is een, die succesvol betaald krijgen een tweede. Dan moet je nog op een of andere manier die shippingskosten weten toe te voegen en betalen en nu heb ik dat alles na dagen heen en weer en geprobeerd dan toch eindelijk voor elkaar en hebben ze 'em opgestuurd. :D Maar dan ben je effectief wel wat uurtjes aan het uitvogelen en doen, dus echt voor iedereen en om eens vaker te doen is het nou niet echt. Ben benieuwd of het nu echt binnenkomt of dat het een spelletje 'nep de buitenlander' wordt. Maar ik ben positief gestemd! :9B
Hoe staat het hiermee Shiz?

Mijn eerste directe Taobao bestelling is inmiddels binnen hoor! :D
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:19:02 #225
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159282093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:16 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat jullie mij niet begrijpen. ;)
Ik counterde de ironie met wat sarcasme :s) is 't weer niet goed O-)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:10:20 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159284962
quote:
16s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hoe staat het hiermee Shiz?

Mijn eerste directe Taobao bestelling is inmiddels binnen hoor! :D
Jij bent positief gestemd. :P Nog niks gearriveerd, bij navraag of ie ooo iets van intl tracking had, stuurde ie me een link naar de Zweedse postdienst (zonder trackcode) en als het dus met Sweden Post daarna verstuurd is... dan zijn we nog wel een paar weken aan het wachten. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:19:48 #227
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159291739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:10 schreef shiznuts het volgende:
dan zijn we nog wel een paar weken aan het wachten. ;(
Hoe zit dat met AT? Heb voor het eerst een order die met Austria Post geshipped wordt :)
Als Wienershiznutsel kan jij me daar vast meer over vertellen :9
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:54:16 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159293164
Kan me er weinig bij voorstellen. Peking en Shanghai is voornamelijk passagiers. China Soutern heb je dan nog wel. Korean Cargo & Asiana Cargo zijn het voornamelijk die massa's cargo van die hoek naar hier brengen. Dus lijkt me een slechte hub voor Chinese pakketpost. Ook omdat ik doorgaans eigenlijk altijd een paar dagen langer bleek te wachten dan dezelfde mensen in NL die hetzelfde zo'n beetje tegelijkertijd besteld hadden. Dus helemaal begrijpen doe ik 'em niet. Tegenwoordig doen ze het denk ik allemaal. Swiss, Sweden, Hungary Post, etc, wat hebben we allemaal wel niet beleefd? PostNL/Netherlands Direct Mail... Nu Post.at. Denk dat de Europeese Postdiensten hebben gezegd: we gaan jullie post extreem vertragen, minimum priority geven als het bij ons komt met CN, HK of SG tracking. Als je een goede doorstroming en handling wilt hebben doe je er maar lekker een NL c.q. AT label op mikken en uiteraard staat daar een servicecharge tegenover. We zijn er klaar mee jullie zendingen aan te nemen die bij jullie niks kosten en bij ons een boel. Kweenie. Denk dat het zoiets is. Waarom spul naar NL via AT gaat... is een goeie. Misschien hanteren ze een aantrekkelijkere servicecharge en eenmaal Europa binnen wordt het door andere EU landen niet meer geweigerd? Waarschijnlijk doordat ik in m'n eentje verantwoordelijk ben voor een groot deel van de Chinese import en door die grote hoeveelheden de prijzen dalen. En sowieso omdat Shizpriority. Maar ff zereneus, als Singapore Post de benchmark is, mag je verwachten dat het langer duurt dan normaalgesproken daarmee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159312601
Ik vind die nieuwe regeling van Postnl met die pakketten van China post eigenlijk een stuk fijner dan vroeger :9 Ik merk dat CN pakketten die in de brievenbus passen met de briefpost meegaan en indien ze niet passen ze direct naar het postkantoor gaan. Mij heeft dat in ieder geval al een aantal ritjes naar het postkantoor bespaard, want aangezien ik zelden thuis ben gingen die pakketten daar sowieso al heen. Nu liggen de kleine pakketten bij thuiskomst gewoon op de deurmat ^O^
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:25:51 #230
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159319222
Iemand de Earson ER-159 al gespot?


Ik kwam deze ook nog tegen :)

quote:
Embed the controller in the lamps at home, then download a smart APP, no need WIFI or Bluetooth, you can control the power switch.
Wireless, maar geen BT of Wifi :?

[ Bericht 46% gewijzigd door dodge_911 op 22-01-2016 23:33:23 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:31:54 #231
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159319406
Nope, ik zag bij de gerelateerde artikelen dat de BTS-06 ook weer lekker goedkoop is.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 00:13:05 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159320423
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 23:25 schreef dodge_911 het volgende:
Iemand de Earson ER-159 al gespot?
[ afbeelding ]

[..]
Neuh, maar ziet er crap uit. Die lichtjes zijn ook een beetje much. ;( Think they've lost it. :P
quote:
Ik kwam deze ook nog tegen :)

[..]

Wireless, maar geen BT of Wifi :?
Wireless, maar geen Wi-Fi & BT is interessant idd. Eh... hij belt de schakelaar op of wah? 8)7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159322860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 00:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neuh, maar ziet er crap uit. Die lichtjes zijn ook een beetje much. ;( Think they've lost it. :P

[..]

Wireless, maar geen Wi-Fi & BT is interessant idd. Eh... hij belt de schakelaar op of wah? 8)7
A microphone is attached to that yellow cable, and they are using audio to control and dim the lights wirelessly with the apps emitting sound.

Read more: http://www.cnx-software.c(...)vices/#ixzz3y2BCxsoT
  zaterdag 23 januari 2016 @ 08:30:33 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159323402
Waarom de fuck dan een app?
Waarom niet een klapsensor of voice control om in stijl te schakelen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 23 januari 2016 @ 08:52:04 #235
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_159323500
Guys, nieuwjaar zit er bijna aan te komen en met de shipping frenzy van de laatste tijd vroeg ik me af welke datum jullie aanraden om te bestellen zodat ie nog voor die tijd verscheept wordt.

Natuurlijk hoe eerder hoe beter, maar suggesties voor een 'uiterlijke' datum?
Koekje d'r bij?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 09:01:51 #236
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159323556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 08:52 schreef eleganza het volgende:
Guys, nieuwjaar zit er bijna aan te komen en met de shipping frenzy van de laatste tijd vroeg ik me af welke datum jullie aanraden om te bestellen zodat ie nog voor die tijd verscheept wordt.

Natuurlijk hoe eerder hoe beter, maar suggesties voor een 'uiterlijke' datum?
Het is hier letterlijk al bezig hé.. zijn al bedrijfjes die sluiten etc. oa eten bezorgen hier is een stuk moeilijker te regelen. Maar dat zal ook voor alle andere dingen gelden. Dus grofweg een maand vóór en na CNY is het chaos ;) ga daar maar vanuit.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 23 januari 2016 @ 09:02:03 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159323559
http://www.china-briefing(...)hedule-released.html
February 7 - 13
In het weekend krijgen ze vast niet veel gedaan.
Bestellen op 5 Feb is al te laat. Dus als je het voor die tijd al bij de postdienst in de roulatie wilt hebben, moet je een dag of 3 ervoor besteld hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159324884
Op 7 jan. 'n order bij Fasttech geplaatst, nog steeds op "order received", ticketje aangemaakt maar er wordt niet echt gereageerd.

Gevalletje PayPal teruggave gok ik zo..
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:22:22 #239
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159327814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Op 7 jan. 'n order bij Fasttech geplaatst, nog steeds op "order received", ticketje aangemaakt maar er wordt niet echt gereageerd.

Gevalletje PayPal teruggave gok ik zo..
Gewoon cancellen bij FT zelf als 'ie nog niet shipped is, op de details page van de order.
Doen ze absoluut niet moeilijk over.
Deze maand meerdere orders gecancelled daar en de dag erna geld terug op PP.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159328216
Ook interessant alternatief voor de Android mediaspelers:

EDIT: laat maar. Je hebt bijvoorbeeld ook al de Wintel W8 met betere specs voor minder geld.

De Jaguar Board.
quote:
Intel Z3735G
1GB werkgeheugen
16GB eMMC
10/100M netwerkpoort


Hier kun je dus van alles als OS opzetten; Windows, Ubuntu, Debian, Android en meer.
In een behuizing stoppen en je hebt een uitstekende mediaplayer met de prijs van een ARM-board maar met de mogelijkheden van x86.

Funding period op Kickstarter is gisteren afgelopen.
De goedkoopste optie was $45 maar die is uiteraard al weg.
Kost je op dit moment minimaal $65 (plus weet-ik-hoeveel-shipping) maar dan krijg je er een USB-hub en 16GB geheugenkaart bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 23-01-2016 15:09:52 ]
pi_159328271
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 09:02 schreef shiznuts het volgende:
http://www.china-briefing(...)hedule-released.html
February 7 - 13
In het weekend krijgen ze vast niet veel gedaan.
Bestellen op 5 Feb is al te laat. Dus als je het voor die tijd al bij de postdienst in de roulatie wilt hebben, moet je een dag of 3 ervoor besteld hebben.
Chinees Nieuwjaar is 8 feb. Officiele vakantie is 6 t/m 10 feb.

Maar dat is maar 1 aspect. Veel mensen wonen letterlijk honderden kilometers van hun familie, sommige doen er 3 dagen over om thuis te komen.

De Chunyun begint zo'n 2 tot 3 weken voordat CNY, en eindigt zo'n 2 tot 3 weken er na.
Tel daarbij op dat bijvoorbeeld in Shenzhen meer dan 40% van de workforce niet terug keert naar hun oude baan, dan is het altijd ff chaos. Niet alleen dat ene weekend :D
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:56:30 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159328348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:52 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Chinees Nieuwjaar is 8 feb. Officiele vakantie is 6 t/m 10 feb.

Maar dat is maar 1 aspect. Veel mensen wonen letterlijk honderden kilometers van hun familie, sommige doen er 3 dagen over om thuis te komen.

De Chunyun begint zo'n 2 tot 3 weken voordat CNY, en eindigt zo'n 2 tot 3 weken er na.
Tel daarbij op dat bijvoorbeeld in Shenzhen meer dan 40% van de workforce niet terug keert naar hun oude baan, dan is het altijd ff chaos. Niet alleen dat ene weekend :D
Kort gezegd dus : niks meer bestellen tot eind februari :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:19:43 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159328772
Of een wedstrijdje doen. Wie lukt het zo close-call mogelijk voor Chinees nieuwjaar te bestellen en heeft het het eerste binnen? :9B :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159330785
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:22 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Gewoon cancellen bij FT zelf als 'ie nog niet shipped is, op de details page van de order.
Doen ze absoluut niet moeilijk over.
Deze maand meerdere orders gecancelled daar en de dag erna geld terug op PP.
Mja, denk dat ik dat maar doe.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 24 januari 2016 @ 22:49:46 #245
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_159369150
ik ben aan het kijken naar http://www.banggood.com/MD81-Mini-Wireless-WIFIIP-Remote-Surveillance-DV-Security-Cam-Camera-For-IOS-Android-Phone-p-1005977.html

Nu lees ik op ali-express ergens een NL een feedback dat de camera erg heet wordt bij gebruik van een SD kaartje. Tot brandgevaar toe. Iemand ervaring? een sneller SD kaartje? kan het verhelpen?
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_159369628
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:52 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Chinees Nieuwjaar is 8 feb. Officiele vakantie is 6 t/m 10 feb.

Maar dat is maar 1 aspect. Veel mensen wonen letterlijk honderden kilometers van hun familie, sommige doen er 3 dagen over om thuis te komen.

De Chunyun begint zo'n 2 tot 3 weken voordat CNY, en eindigt zo'n 2 tot 3 weken er na.
Tel daarbij op dat bijvoorbeeld in Shenzhen meer dan 40% van de workforce niet terug keert naar hun oude baan, dan is het altijd ff chaos. Niet alleen dat ene weekend :D
Waarom keren ze niet terug?
pi_159372727
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom keren ze niet terug?
andere baan, trouwen, familie, take your pick.
  CHI shopkeeper maandag 25 januari 2016 @ 03:28:25 #248
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159373223
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 02:00 schreef Kenzi het volgende:

[..]

andere baan, trouwen, familie, take your pick.
Om die reden krijgen we hier een bonus als we op 11/12 februari weer op de stoep staan. :P
pi_159374302
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 02:00 schreef Kenzi het volgende:

[..]

andere baan, trouwen, familie, take your pick.
En dat is gewoon 'normaal' in China dus? Geniaal :)
pi_159402188
Eerst 'n Bluedio i6 bestelling bij FastTech moeten cancelen omdat deze niet verzonden werd na ruim 14 dagen. Nu via AliExpress 't verzoek om 'n ander item te kiezen, want de Bluedio is niet op voorraad.

Dat wil ik helemaal niet, dus order gecanceld, maar 't wordt gewoon doodleuk geweigerd :') Duurt nog ruim 6 dagen voordat hij moet verzenden en anders de order gecanceld wordt, kan ik daar gewoon op wachten of kan ie me iets gaan flikken?

Via 'n "chat" al 2x aangegeven dat ik geen ander item wil, dus graag wil cancelen.

Oh wacht: "please choose the reason "OTHER" when you cancel the order, thank you."

Heeft dat met zijn statistieken te maken of krijg ik m'n geld niet meer terug? Lijkt me wel gewoon, toch?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:59:33 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_159405352
Zien er wel aardig uit maar de 45 graden stekker is weer zo'n misser. Niemand snapt deze stekkers.
Beetje stom van Raz die toch bekend is met de internet discussies.



The Brainwavz XFit XF-200 Sport Earphones retail for $25.00 - However use coupon code XF200 at checkout to get a special $7.50 instant discount! Coupon expires end of week.

http://www.brainwavzaudio(...)on-remote-microphone
pi_159405500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

Oh wacht: "please choose the reason "OTHER" when you cancel the order, thank you."

Heeft dat met zijn statistieken te maken of krijg ik m'n geld niet meer terug? Lijkt me wel gewoon, toch?
Uiteindelijk krijg je je geld wel terug. Als je other kiest zal het alleen sneller gaan.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:34:10 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159406177
@monkey Als 't maar klinkt. Ook nieuwe Omega 'sharp & detailed' en Truss 'dual Hengja' uit zag ik: http://www.mp4nation.net/headphones-earphones/brainwavz .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159413045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:06 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Uiteindelijk krijg je je geld wel terug. Als je other kiest zal het alleen sneller gaan.
Order is meteen gecanceld, hij zal wel niet willen dat 't niet op voorraad zijn gemeld wordt. Dan kan ie op die manier mensen "verzoeken" een ander item te kiezen en anders geld terug.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159430834
Voor de mensen die een tracking-app zoeken,
De 17track app voor Android is echt een aanrader!
Je kunt nu ook eigen labels toevoegen.
En de vormgeving is lekker strak en simpel.
pi_159437098
Onderstaande IP camera gekocht.

http://www.aliexpress.com(...)oor/32313211840.html

Prima ding voor het geld!

Infrarood snachts komt ook veel verder dan ik verwacht had, had een firmware upgrade gedaan via de APP die erbij is geleverd, toen deed mijn WIFI functie het niet meer.

Contact gezocht met de verkoper en een downgrade gedaan van de firmware. alles werkt weer picobello!
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:37:33 #257
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159438044
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:27 schreef julius123 het volgende:
Voor de mensen die een tracking-app zoeken,
De 17track app voor Android is echt een aanrader!
Je kunt nu ook eigen labels toevoegen.
En de vormgeving is lekker strak en simpel.
Eveneens voor iOS een aanrader. Ik gebruik m'n gekochte Parcel.app niet eens meer.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159457894
In dx.com heb je de mogelijkheid om ook vanuit een EU warenhuis te bestellen (prijs is iets hoger), maar hierdoor zou je de omzetbelasting en douanerechten kunnen vermijden.
Ik heb het dus over klikken op de 'Blauwe' icoon op het artikel pagina.

Voorbeeld:
http://www.dx.com/p/ydl-g(...)black-3-x-aaa-356594 => Zie dan ongeveer midden-bovenaan.

Mijn vraag: Klopt het dat je daadwerkelijk de omzetbelasting en douanerechten hierdoor echt 100% ontwijkt? Uiteindelijk gaat het om een tablet dat boven de 150 eur uitkomt, ben nog bezig met uitzoeken.
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:02:00 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159457949
Je krijgt geen invoerbelasting en btw inderdaad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:07:54 #260
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159457983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:59 schreef monkeybrain het volgende:
Zien er wel aardig uit maar de 45 graden stekker is weer zo'n misser. Niemand snapt deze stekkers.
Beetje stom van Raz die toch bekend is met de internet discussies.

[ afbeelding ]

The Brainwavz XFit XF-200 Sport Earphones retail for $25.00 - However use coupon code XF200 at checkout to get a special $7.50 instant discount! Coupon expires end of week.

http://www.brainwavzaudio(...)on-remote-microphone
Het is wel steviger.. Verder ben ik er ook niet echt een voorstander van. Maar raz heeft eens gezegd dat hij het doet om de plug in zowel de telefoon als van de oortjes te beschermen.
pi_159458314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:52 schreef Dragonetti het volgende:
In dx.com heb je de mogelijkheid om ook vanuit een EU warenhuis te bestellen (prijs is iets hoger), maar hierdoor zou je de omzetbelasting en douanerechten kunnen vermijden.
Ik heb het dus over klikken op de 'Blauwe' icoon op het artikel pagina.

Voorbeeld:
http://www.dx.com/p/ydl-g(...)black-3-x-aaa-356594 => Zie dan ongeveer midden-bovenaan.

Mijn vraag: Klopt het dat je daadwerkelijk de omzetbelasting en douanerechten hierdoor echt 100% ontwijkt? Uiteindelijk gaat het om een tablet dat boven de 150 eur uitkomt, ben nog bezig met uitzoeken.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:02 schreef Catch22- het volgende:
Je krijgt geen invoerbelasting en btw inderdaad.
Hallo,

De EU direct warehouse is geen warehouse in de EU maar een snellere verzendmethode.
Helaas zit de BTW dus niet in de weergegeven prijs en zal je deze aan de deur moeten betalen (als de douane een steekproef uitvoert).

Wel kan je voor een beperkt bedrag (rond 1$) een ''verzekering'' afsluiten, dan krijg je achteraf tot $40 aan douanekosten terug als je deze moet betalen.
Zie ook: http://eud.dx.com/FAQ/faq
pi_159458315
In mijn zoektocht naar 'n Bluedio i6 wederom 'n teleurstelling, hij lijkt nergens meer op voorraad te zijn. Zo ongeveer elke AliExpress-seller gehad met 'tzelfde antwoord :{

Had ik er toch eerder aan moeten beginnen, helaas.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:54:15 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159458330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
In mijn zoektocht naar 'n Bluedio i6 wederom 'n teleurstelling, hij lijkt nergens meer op voorraad te zijn. Zo ongeveer elke AliExpress-seller gehad met 'tzelfde antwoord :{

Had ik er toch eerder aan moeten beginnen, helaas.
Ik stuur je wel even een DM :)
En anders via een agent:
http://world.taobao.com/i(...)14.0.0.dkEfhb#detail

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 28-01-2016 09:00:28 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159458651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 08:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik stuur je wel even een DM :)
En anders via een agent:
http://world.taobao.com/i(...)14.0.0.dkEfhb#detail
Zie je 't even niet meer zitten, dan is daar altijd RobertNL wel to the rescue! *O*
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:16:53 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159463818
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zie je 't even niet meer zitten, dan is daar altijd RobertNL wel to the rescue! *O*
Geen dank :D
Hoop dat er tzt wel wat nieuws is mocht mijn eigen ooit stuk gaan :D

Nieuw speelgoed binnen tijdens mijn reis:



Volgende slachtoffer:



Edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 28-01-2016 13:31:58 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159464196
@ Dealextreme
@ ErkendFokker

Mijn dank voor de feedback!
Ik heb de bestelling gedaan met de 1$ "verzekering"!
  donderdag 28 januari 2016 @ 13:55:39 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159464714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen dank :D
Hoop dat er tzt wel wat nieuws is mocht mijn eigen ooit stuk gaan :D

Nieuw speelgoed binnen tijdens mijn reis:

[ afbeelding ]

Volgende slachtoffer:

[ afbeelding ]

Edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, uiteindelijk dan toch! _O_ :D
Ik wilde 'em al voorstellen toen dit voorbijkwam: FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc #2 . :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:03:55 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159464966
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haha, uiteindelijk dan toch! _O_ :D
Ik wilde 'em al voorstellen toen dit voorbijkwam: FB / FOK!merchandise topic - shirtjes, mokken etc #2 . :+
Jij ook al :D.
Ik moet nog ergens een varkentje of twee hebben liggen, daar moet hij dan ietsjes groter op worden, dit is net iets te klein :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:21:23 #269
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159465341
Cool, die graveermachine! Werkt het een beetje?
Is de software ook een beetje te begrijpen voor niet-Chinezen?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:10:29 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159466727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:21 schreef BillsGate het volgende:
Cool, die graveermachine! Werkt het een beetje?
Is de software ook een beetje te begrijpen voor niet-Chinezen?
Geen metaal, en ben nog een beetje aan het testen, maar het lijkt prima te werken :)
Software is simpel maar werkt prima :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159467228
Zojuist een pakketje van 16 november binnen gekregen, top man ! :7 Was 't al vergeten.
pi_159473289
Is er iemand op de hoogte van een shop (zoals artscow) waar je zonnebrillen kunt laten bedrukken?
Ook zijn we van plan shirts te laten drukken, iemand hier ook ervaring mee? Ik weet iig dat ik mijn maten zelf moet opmeten aangezien de chinezen niet dezelfde afmetingen als ons Germanen hebben.

[ Bericht 50% gewijzigd door l0lownkill op 28-01-2016 21:07:59 ]
You can't be late if you don't show up.
pi_159480000
Zijn de pistons nog steeds de beste oortjes?
Gino ♥
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:47:51 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159480170
V2 heeft de sound. V3 heeft de comfort. De 1More hybrids hebben het beste van beide werelden.
Edoch kan ik u aanbevelen te gaan voor een Vsonic VSD3 of iets. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:19:47 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159481411
De VSD3 zijn momenteel toch wel mijn favoriete dopjes :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159483999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen metaal, en ben nog een beetje aan het testen, maar het lijkt prima te werken :)
Software is simpel maar werkt prima :)
Ook naar gekeken, maar nog steeds geen win10 ondersteuning?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:26:31 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159488145
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 01:26 schreef Nixicus het volgende:

[..]

Ook naar gekeken, maar nog steeds geen win10 ondersteuning?
Werkt hier zonder problemen op Windows 10?
Driver installeren moet natuurlijk wel in de win 10 modus waarin die geen driver signature vereist, maar verder werkt het prima / zonder problemen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:34:37 #278
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159488346
Gisteren weer binnen een week een pakketje van buyincoins binnen gekregen, wat een toppers zijn dat toch
Besteld op 20, verstuurd op 23 om 3:55 onze tijd. Gisteren of eergisteren ik de brievenbus.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 11:47:43 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159488712
Ah. Kopen mensen daar nog in, joh? :D Ik kom daar eigenlijk nooit meer. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 januari 2016 @ 12:41:28 #280
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159489960
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:47 schreef shiznuts het volgende:
Ah. Kopen mensen daar nog in, joh? :D Ik kom daar eigenlijk nooit meer. :o
ik ook nooit, maar voor merkloze elektronica zijn ze onverslaanbaar.
Zoals stroom omvormers voor projectjes in Elektrotechniek. Spotgoedkoop daar.
pi_159490839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

ik ook nooit, maar voor merkloze elektronica zijn ze onverslaanbaar.
Zoals stroom omvormers voor projectjes in Elektrotechniek. Spotgoedkoop daar.
Idd, koop daar ook nog steeds. Toch met veel dingen zijn ze het goedkoopste :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:51:42 #282
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159491728
Voor mij is het meer een principekwestie om BiC links te laten liggen. Ik ben een paar keer met aftersales problemen zo te kakken gezet dat ik tegenwoordig liever ergens anders een paar yuan meer betaal :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:05:25 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159492133
Ja, ze lopen vaak behoorlijk achter qua assortiment. Hebben veel neppers ertussenzitten dat bijvoorbeeld 'for Xiaomi' is, maar niet 'by Xiaomi', dus echt vertrouwen of iets legit is kun je ze ook al niet. En goedkoop... mwoah... alleen de generic accessoiremeuk weleens, dat zou ik daar ook probleemloos halen idd, maar zelfs dan is het vaak op eBay of elders net zo goedkoop of goedkoper te vinden, dus ik heb er eigenlijk al maanden, als het geen jaar is, niks besteld daar. Maar als ze op 't vlak van kleine elektronica shizzle hun niche hebben gevonden om sterk in te zijn kan ik 't begrijpen. Zelf ben ik zo niet van het prutsen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:16:04 #284
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159492440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ze lopen vaak behoorlijk achter qua assortiment. Hebben veel neppers ertussenzitten dat bijvoorbeeld 'for Xiaomi' is, maar niet 'by Xiaomi', dus echt vertrouwen of iets legit is kun je ze ook al niet. En goedkoop... mwoah... alleen de generic accessoiremeuk weleens, dat zou ik daar ook probleemloos halen idd, maar zelfs dan is het vaak op eBay of elders net zo goedkoop of goedkoper te vinden, dus ik heb er eigenlijk al maanden, als het geen jaar is, niks besteld daar. Maar als ze op 't vlak van kleine elektronica shizzle hun niche hebben gevonden om sterk in te zijn kan ik 't begrijpen. Zelf ben ik zo niet van het prutsen. :P
Ja zijn daar altijd het goedkoopste. En ik vind het dan makkelijk omdat ik niet bij 5 verschillende ebay'ers terecht moet voor alle verschillende onderdeeltjes, want BiC is altijd de goedkoopste met die dingetjes, of het scheelt een paar cent. En levering in een week is natuurlijk geweldig :p
Maar al hun accessoires zijn idd altijd neppig.

Koop zelf haast alles op ebay of op banggood als ik goed spul wil, banggood gaat ook lekker met hun elektronica accesoires, echt mooi spul hebben die. Maar altijd wat duur, maar wel premium.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:49:24 #285
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159494771
Aukey QC charger binnen :

12V chargin' @ 1,59A :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159496766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ze lopen vaak behoorlijk achter qua assortiment. Hebben veel neppers ertussenzitten dat bijvoorbeeld 'for Xiaomi' is, maar niet 'by Xiaomi', dus echt vertrouwen of iets legit is kun je ze ook al niet. En goedkoop... mwoah... alleen de generic accessoiremeuk weleens, dat zou ik daar ook probleemloos halen idd, maar zelfs dan is het vaak op eBay of elders net zo goedkoop of goedkoper te vinden, dus ik heb er eigenlijk al maanden, als het geen jaar is, niks besteld daar. Maar als ze op 't vlak van kleine elektronica shizzle hun niche hebben gevonden om sterk in te zijn kan ik 't begrijpen. Zelf ben ik zo niet van het prutsen. :P
Jaartje of 2/3 terug was BiC nog behoorlijk bij de tijd en was het qua snelheid/service meer de 'Banggood' van nu. Ik koop hedendaags ook liever bij Banggood.
pi_159497906
Een tijd geleden heeft iemand hier een link gepost van een goede kwaliteit 3.5mm - 3.5mm kabel.
Ik dacht dat ik die nog had maar bij een schoonmaak van m'n favorieten/bookmarks is die denk ik weggegooid.

Iemand die link nog of andere kabels die kwalitatief (een stuk) beter zijn dan de gemiddelde kabel?
Want dat spul gaat veel te snel kapot...
pi_159498954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:12 schreef davedavy het volgende:

[..]

Jaartje of 2/3 terug was BiC nog behoorlijk bij de tijd en was het qua snelheid/service meer de 'Banggood' van nu. Ik koop hedendaags ook liever bij Banggood.
Koopt er eigenlijk iemand nog wel eens bij Allbuy?

Ik koop de laatste tijd eigenlijk al het kleine spul via AE. De prijzen zijn bijna altijd beter dan bijv BG en ik vind de app heel fijn...altijd duidelijk overzicht van al mijn aankopen. Ook eventuele disputes worden snel afgehandeld.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 19:08:07 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159498975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:18 schreef Iemand91 het volgende:
Een tijd geleden heeft iemand hier een link gepost van een goede kwaliteit 3.5mm - 3.5mm kabel.
Ik dacht dat ik die nog had maar bij een schoonmaak van m'n favorieten/bookmarks is die denk ik weggegooid.

Iemand die link nog of andere kabels die kwalitatief (een stuk) beter zijn dan de gemiddelde kabel?
Want dat spul gaat veel te snel kapot...
Die van Anker op Amazon.de bedoel je?
http://www.amazon.de/gp/product/B00R0XZSQQ
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159500247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:08 schreef shiznuts het volgende:
Die van Anker op Amazon.de bedoel je?
http://www.amazon.de/gp/product/B00R0XZSQQ
Nee, was geloof ik een Ebay-listing

EDIT: had zulk soort plugs:



[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 29-01-2016 21:36:07 ]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:12:00 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159500665
Deze dan?
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Nieuw record *O*

12 juli een aux kabel besteld.. vandaag in huis _O_

:o 50 cent duurder geworden

Sneller dan de trekpleister.. waar ik nu al een week wacht op mn pakketje :')
Dat was namelijk waar ik toen op replyde:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Pwoah, ik heb er eentje van Anker besteld. http://www.amazon.de/gp/product/B00R0XZSQQ (3.5mm kabel). Ze hebben ook zo'n soort kabel als USB -> microUSB die heb ik al wel binnen. _O_ Dang. Echt netjes vervaardigd. Maar goed. Daar haal je dan weer twee of drie Chineesjes voor.
Verder kan ik me recent niet echt iets heugen over 3.5mm shizzle.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159501420
Waar kan je die het best oordopjes aanschaffen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 20:39:24 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159501573
Zie OpeningsPost (OP)...

AWEI's zijn vaak bij Focalprice & Everbuying goedkoop. Eventueel AliExpress.
Wil je Xiaomi/1More in-ears, dan heb je weinig te vrezen voor fakes bij bijv. een Banggood.

Laatste meldingen rondom in-ears die misschien interessant is voor je:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:59 schreef monkeybrain het volgende:
Zien er wel aardig uit maar de 45 graden stekker is weer zo'n misser. Niemand snapt deze stekkers.
Beetje stom van Raz die toch bekend is met de internet discussies.

[ afbeelding ]

The Brainwavz XFit XF-200 Sport Earphones retail for $25.00 - However use coupon code XF200 at checkout to get a special $7.50 instant discount! Coupon expires end of week.

http://www.brainwavzaudio(...)on-remote-microphone
Enne...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:47 schreef shiznuts het volgende:
V2 heeft de sound. V3 heeft de comfort. De 1More hybrids hebben het beste van beide werelden.
Edoch kan ik u aanbevelen te gaan voor een Vsonic VSD3 of iets. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef RobertNL het volgende:
De VSD3 zijn momenteel toch wel mijn favoriete dopjes :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159518665
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Zie OpeningsPost (OP)...
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
AWEI's zijn vaak bij Focalprice & Everbuying goedkoop. Eventueel AliExpress.
Wil je Xiaomi/1More in-ears, dan heb je weinig te vrezen voor fakes bij bijv. een Banggood.

Laatste meldingen rondom in-ears die misschien interessant is voor je:

[..]

Enne...

[..]

[..]

Bedankt. Ik fa eens opzoek naar de VSDS3S. Heb alle xiaomi headphones al, maar ben toe aan iets nieuws hehe.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:00:00 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159518965
VSD3 is de fun versie, de VSD3S is neutraler getuned.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159528092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Werkt hier zonder problemen op Windows 10?
Driver installeren moet natuurlijk wel in de win 10 modus waarin die geen driver signature vereist, maar verder werkt het prima / zonder problemen.

Nice! Bestellen dan maar.. Leuk voor naast de 3D printer. Was het een diy?
pi_159529651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:06 schreef marcje1 het volgende:
Via deze site kan je...
Referral linkje!?

Doen we in dit topic niet aan
Cashbackxl.nl lijkt me sowieso voldoende ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 30-01-2016 23:22:04 ]
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:07:25 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159530065
Het lijkt me voldoende om op de OP te wijzen waar 'SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!' vermeld wordt. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159531663
Iemand de Boarseman CX98 oordopjes (http://de.aliexpress.com/(...)?detailNewVersion=1) al eens geprobeerd?
Heb daar ook wel goede reviews over gelezen.
  zondag 31 januari 2016 @ 04:02:28 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159533596
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:00 schreef Nixicus het volgende:

[..]

Nice! Bestellen dan maar.. Leuk voor naast de 3D printer. Was het een diy?
Dit was een pre build model.
Zal eens kijken of ik vandaag nog een mini hands on kan posten :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 31 januari 2016 @ 04:04:14 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159533599
Vol
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')