abonnement Unibet Coolblue
pi_158995507
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:53 schreef Skittles het volgende:
Mnohh wat een smeltmoment heb je vast weten te leggen DaD O+

Succes Blue :*
(Vooral met een dreumes merk ik dat die diensten er een stuk meer inhakken dan voorheen)
Ik moet tegenwoordig zo vaak slikken in de auto naar huis en 'herken' vaak mijn eigen smurfje in de kids op het werk dat het soms soort van pijn doet
pi_158996001
Oh Blue ;(
:* voor jou!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158996030
Ah blue dat lijkt me echt heel naar ;( :*
pi_158996036
Wat lieeeeeef JM en DaD!! Te cute.
Franny we zetten Kijkduin op ons voorjaar lijstje :) Klinkt leuk.
Grappig om dat te lezen over I. Mooi al die verschillen!! B is echt een jochie, hij voetbalt graag en ook zijn auto's zijn favoriet. Maar het allerliefst is hij de hele dag buiten.

Crump fijn om te lezen dat het merk bevalt. :)
pi_158996117
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:01 schreef Chanty het volgende:

Franny waar is dat sesamstraat speelding precies? Heb er nog nooit van gehoord / het gezien.

Haha, wat een lieve foto van L en I. *; .

Chanty, ik wist ook niet dat het er was, tot ik gisteren even gingen googelen op dingen voor kinderen in Kijkduin. Maar best een aanrader dus.

http://www.kidsproof.nl/D(...)raat-tentoonstelling

Het was trouwens ook nog wel even hilarisch. Ik zat op een gegeven moment een beetje uit te puffen met I in een grote stoel met wat Sesamstraat boekjes. We lazen een boekje van Elmo. Allebei helemaal verdiept in het boekje, waardoor we pas laat door hadden dat om ons heen alle kindjes ineens helemaal opgewonden waren. Want: er liep iemand in Elmo pak rond en die zat dus vlak bij ons te spelen met de kinderen. Echt, die reactie van I. :D . Die zat met grote ogen van het boekje naar de echte Elmo voor zich te kijken. No way ook dat ze van mijn schoot af ging. Na een paar minuten met open mond te kijken, kreeg ze haar spraakvermogen weer terug en concludeerde ze dat de Elmo in het boekje de 'baby Elmo' was en de echte Elmo 'papa Elmo'. Ze ging pas weer van schoot af toen ik haar tien keer had gezegd dat Elmo weg was. Heldin. O+ .

Oh Blue, :* . Ik vind het echt heel knap van je. Ik zou denk ik voortdurend staan huilen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158996155
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:16 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik moet tegenwoordig zo vaak slikken in de auto naar huis en 'herken' vaak mijn eigen smurfje in de kids op het werk dat het soms soort van pijn doet
Och dat geloof ik echt gelijk :*
Het is ook heel moeilijk om naast je neer te leggen alsof je een knop omzet
pi_158996275
Crump; ik dacht dat je buggy's met een max van 7 kilo tot de gate mocht meenemen en dat je zwaardere wagens moet inchecken? Of is dat alleen bij de cheapass Transavia naardezonalsharingenineenton-vluchten :') ..

Verder niet bijgelezen. Hele fijn ochtend met JM gehad, ze heeft zulke mooie foto's van buik en mij en A en lief gemaakt, zal morgen eens wat posten . Zat ze echt met tranen te bekijken, toch iets moois als herinnering aan deze rare zwangerschap. Ohja en Mr L is een echte charmeur met z'n boterham pindakaas O+ !

A'tje ligt met koorts in bed, ik kruip er ook in. Morgen ga ik bijlezen en filmpjes kijken dus don't you dare dingen te verwijderen ;) .
pi_158996331
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Hele fijn ochtend met JM gehad, ze heeft zulke mooie foto's van buik en mij en A en lief gemaakt, zal morgen eens wat posten . Zat ze echt met tranen te bekijken, toch iets moois als herinnering aan deze rare zwangerschap. Ohja en Mr L is een echte charmeur met z'n boterham pindakaas O+ !

O+ :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158996350
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Crump; ik dacht dat je buggy's met een max van 7 kilo tot de gate mocht meenemen en dat je zwaardere wagens moet inchecken? Of is dat alleen bij de cheapass Transavia naardezonalsharingenineenton-vluchten :') ..

Verder niet bijgelezen. Hele fijn ochtend met JM gehad, ze heeft zulke mooie foto's van buik en mij en A en lief gemaakt, zal morgen eens wat posten . Zat ze echt met tranen te bekijken, toch iets moois als herinnering aan deze rare zwangerschap. Ohja en Mr L is een echte charmeur met z'n boterham pindakaas O+ !

A'tje ligt met koorts in bed, ik kruip er ook in. Morgen ga ik bijlezen en filmpjes kijken dus don't you dare dingen te verwijderen ;) .
Jup. Vorige keer ook met KLM mocht de wagen gewoon mee. En een autostoel en extra ruimbagage en handbagage en als we hadden gewild geloof ik ook nog een campingbed. KLM ftw. :D

Noh, je meet met JM klinkt heel fijn. O+ ben benieuwd naar de plaatjes!
pi_158996907
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Zat ze echt met tranen te bekijken, toch iets moois als herinnering aan deze rare zwangerschap.
Nah, nu zit ik ook gewoon met tranen in mijn ogen. Het is je erg gegund en wat mooi dat JM dit heeft kunnen doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158997275
Al jullie verhalen O+
  zondag 10 januari 2016 @ 22:06:52 #212
73386 Fazz
onderweg
pi_158997538
Ah Razz, wat fijn dat het zulke mooie foto's zijn geworden :* O+

Fransje buiten O+

Crump, normaalgesproken mag je gewone wagens niet meenemen tot de gate...
quote:
Kinderwagen
Op elke KLM-vlucht mag u per kind altijd gratis 1 volledig opvouwbare kinderwagen (paraplumodel) meenemen. Als er geen plaats is onder de stoel voor u of in het bagagevak, checkt u de kinderwagen gratis in. De kinderwagen mag een beschermhoes hebben, maar deze mag geen extra bagage bevatten.
aldus de website

L & I O+ schattig zo

Franny, die tentoonstelling klinkt leuk! Voor ons ook nog wel aan te rijden :)

We zijn vanmiddag wel vreselijk nat geregend op het strand ja :')
Ik ben de komende dagen weer op cursus, zie ik m'n lieffie 2 dagen niet :( Gelukkig woensdag wel vrij om het weer in te halen O+
pi_159004466
Boh wat een nacht hier (voor ons doen dan). Half twaalf pieps en speen, half twee huilen en gillen niks was goed, bij ons in bed genomen.

Werd wel kalm maar duurde tot kwart voor vier voor hij echt weer sliep, tussendoor alleen maar neusknijpen oogprikken, huilen omdat je slaapzak gedraaid zit van het woelen :O

ReStEcp! Voor de mama's die dit elke nacht hebben :@
Kwak
pi_159005747
Fazz, toch mocht het! Het scheelt misschien dat onze wagen helemaal opklapt? Idd bij de gate werd hij in het ruim geladen en toen bij het uitstappen kwam hij er als eerste weer uit. Ik ga er gewoon van uit dat dat nu weer zo is. :7

Kwak, -O- balen. Tanden?
pi_159006067
Ai Kwak, sterkte vandaag!

Ik ben bang dat wij de slaaps per ongeluk gepikt hebben, uk slaapt na een kus en slok water om kwart voor 6 nu nog steeds :Z :') *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159010986
Mja uitslapen had hij wellicht wel gedaan maar mijn wekker ginf om zes uur en J moest ook uiterlijk acht uur de trein, dus half zeven was ie wel wakker van de douchegeluiden enzo. :+

Heb de dag overleefd, ben vroeg klaar vandaag dus ga nu naar huis, nakijken met een kop thee en de tv op iets leuks O+
Kwak
pi_159011734
Succes Kwak!

Uk was om 10u wakker, nadat wij al gedoucht hadden.

Ik wilde btw nog even zeggen dat het gister zo gezellig was bij DaD, baard en I! De mannetjes aan het spelen en eten samen (en hard aan het proberen uit elkaars beker te drinken :D ) Zo tof om ze bij elkaar te zien O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159012415
Oh dat lijkt me ook echt zo tof JM. En jullie kereltjes zijn ook twee van die leuke mannekes O+

Ben thuis, in de auto mezelf aan t overtuigen dat deze regenbui nog zo lang duurt dat ik echt gewoon moet uitstappen :') mietje :@
Kwak
pi_159014837
Haha, heb je het overleefd? En nu lekker aan de thee?

Ik heb vanochtend met I buitengespeeld half in de regen en daarna hebben we een tosti in een koffietentje gegeten waar I zowaar een half uur rustig in een stoel zat. Vervolgens ging ze ondanks de enerverende ochtend niet slapen, maar inmiddels zit ze wel al een uur heel gezellig te spelen in bad. Het is wel heeeeel prettig als ze zichzelf kunnen vermaken (dat was hier een tijdlang niet het geval, tenminste niet als ze met mij was, maar nu dus wel _O_ .). *O* .

Oh en Bowie is dus dood. Ik moest er echt van huilen. :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159016964
Zo, na een nacht met een hoestende niezende rochelende jammerende A tussen ons in, waarna ze pas om 10:45 wakker werd en we dus allebei door beide wekkers en een fysiotherapeut-afspraak heen zijn geslapen en de stucadoor die aanbelde niet hebben gehoord heb ik mezelf na koffie (sorry buikbaby :@ ) en een bezoekje aan een collega weer een beetje bij elkaar weten te rapen. Tijd voor een snelle bijleesronde:

Ik zag een toastje met een kek geel mutsje, wat een hele vent is het alweer joh :o O+ !
I met nieuwe schoenen en artistieke aspiraties, ik vind haar zo leuk. En alweer bijna twee! Gaat snel!
Saar met de benen eronder _O_ ! Kiek 'r goan!
Mr L met de koksmuts, staat 'm goed JM! Je kan niet vroeg genoeg beginnen met beroepenvoorlichting :+ .
Twinkle gefeliciteerd *O* :* !
Lieve L van Dyre O+ ze heeft zo'n lief zacht gezichtje!
Stoere F op het strand O+ .
Vrolijke buitenspeelFrans met supertoffe muts O+ !
Mr L en I - wat zijn ze superleuk samen O+ !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 16:45:19 ]
pi_159017292
En hier nog wat foto's die JM gisteren heeft gemaakt. Ik ben er zo blij mee O+ ! Heeft iemand hier tips voor een mooie collage of print voor aan de muur? Ik zag al IXXI, is dat de beste aanbieder?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159017611
Wat een mooie foto's Razz! O+ en je mooie buik!

Gezeur in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_159017636
Ik kom maar niet aan meeposten toe hier :@ Maar ik lees wel alles mee!

Even heel veel O+ O+ O+ voor jullie leuke, mooie, lieve, knappe, stoere, grappige, ontroerende foto's en filmpjes!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159017644
*; Mooie Razz!
Ixxi is geweldig, anders is bijv Forex (licht en goedkoper) of alu (sjiek maar prijziger) via profotonet heel mooi of Xpozer (heb ik misschien nog een kortingsbon van liggen btw), ook prachtig :)

Oh, en lees nu Kwak.. Knuf!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159017738
Razz, heel erg mooi! O+. Ik vind jou en je gezin prachtig. En JM heeft me de foto bij het raam laten zien. Wow. O+.

Kwak, bah, dat is ook naar! Hopelijk is het niets.

Ik vond het voor herhaling vatbaar, JM! Ze zijn zo leuk samen.

Na de eerste werkdag van deze week slaat de stress-o-meter flink in het rood hier. :'). Ik was een vergadering vergeten, die morgen is. Detail: ik ben de voorzitter en heb 'm zelf uitgeschreven...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')